• Odysseus1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:17
thijsboeree schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 09:29:
Hoi, vandaag pas dit forum ontdekt!

Hierbij de video van het 'bijna' incident:

https://drive.google.com/file/d/17u8U8O9RDTc1jAXTRTppFxDMuwOaepTo/view?usp=sharing

Ik wil even een ervaring delen met FSD in Nederland en ben benieuwd of anderen dit herkennen.

Voor de duidelijkheid: ik ben nog steeds een grote fan van FSD. Ik vind het systeem indrukwekkend en heb het inmiddels al behoorlijk wat complexe situaties goed zien oplossen. Juist daarom viel deze situatie mij extra op.

Ik rijd een Tesla Model 3 Highland met HW4, software 2026.3.7 en FSD v14.2.2.5 EU. Dinsdag 12 mei reed ik met FSD actief over een rotonde in Haarlem, bij de Stephensonstraat / Pijlslaan, richting de Westelijke Randweg. Ik reed driekwart over de rotonde en wilde afslaan. Op dat moment kwam er van rechts een fietser aan op het vrijliggende fietspad. De fietser had voorrang en gaf ook duidelijk richting aan met zijn hand.

Wat mij verbaasde: FSD leek de fietser wel te zien, maar anticipeerde niet goed op zijn traject en voorrangssituatie. De auto bleef te lang doorrollen en remde naar mijn gevoel onvoldoende af. Uiteindelijk heb ik zelf stevig moeten ingrijpen en een noodstop gemaakt om een mogelijke aanrijding te voorkomen.

Het vreemde is dat FSD normaal gesproken soms juist héél voorzichtig reageert op fietsers of voetgangers die alleen maar dicht bij de weg staan. In deze situatie was er naar mijn idee echt een duidelijk conflictpunt: auto verlaat de rotonde, fietser rijdt door op het fietspad en heeft voorrang. Toch leek FSD te lang uit te gaan van “dit past nog”.

Mijn indruk is dat dit geen detectieprobleem was, maar eerder een prediction/planning-probleem: de fietser werd waarschijnlijk wel gezien, maar zijn snelheid, koers of aankomst bij het conflictpunt werd verkeerd ingeschat. Zeker bij Nederlandse rotondes met vrijliggende fietspaden en fietsers met voorrang lijkt dit een lastige categorie.

Ik heb de situatie via bug report bij Tesla gemeld en de video gedeeld, omdat dit volgens mij juist waardevolle feedback is voor verbetering van FSD in Europa.

Zijn er hier meer mensen met FSD die vergelijkbaar gedrag herkennen bij:
  • rotondes met vrijliggende fietspaden;
  • fietsers met voorrang;
  • te laat remmen bij het verlaten van een rotonde;
  • of situaties waarin FSD de fietser wél lijkt te zien, maar de interactie verkeerd inschat?
Nogmaals: ik ben absoluut niet anti-FSD. Integendeel, ik vind het systeem nog steeds enorm indrukwekkend en zie echt hoeveel potentie erin zit. Maar dit soort inconsistent gedrag maakt mij wel voorzichtiger, vooral in Nederlandse fietssituaties. Ben benieuwd of anderen dit ook ervaren of juist niet.

Groeten,

Thijs
Mooi om de beelden ook te zien. Die heb ik niet meer, maar had wel een vergelijkbare ervaring.

FSD zag de fietser en op de rotonde maar leek niet (genoeg) af te remmen voor de fietser. Ik vond het toen, en nu bij jou filmpje ook, wel opvallend hoe snel de fietser reed en daardoor leek het voor mij ook initieel of de fietser rechtdoor zou gaan.

In mijn geval gaf de fietser ook richting aan en heb ik ingegrepen. Dit is mijn enige echte ingreep op veiligheid geweest overigens in de afgelopen 3000 km met FSD. Het blijft voorlopig natuurlijk supervised en bij rotondes met ik altijd wel extra goed op.

• Oozie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:33
revolution-nl schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 11:12:
[...]

Je zit in de vekeerde branche, FSD zit alleen in 2026.3.x je zie nu in 14.x en je zal niet automatisch een lagere versie gepushed worden. Waarschijnlik staat je vin niet als Nederlands registreerd bij Tesla. (Anders had je Grok ook niet gekregen)
Thanks, zoiets dacht ik al.

Enig idee hoe ik op de juiste branche kom?

If you see me running, try to catch up

• thijsboeree
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 13:44
karel_G_1981 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 10:16:
[...]

Misschien dat dat het probleem was, maar dan nog moet fsd zodanig reageren dat je weet dat ie de fietser gezien hebt.Heb zelf nog niet meegemaakt dat ie een fietser miste, maar deze video dient nadere analyse dat is zeker.
Hij ziet zeker de fietser, maar het is een ‘prediction’ probleem, en ik denk dat hij getraind is op ‘hand uitsteken’ en dat het niet uitmaakt of hij zijn hand links of rechts uitsteekt… ‘hand uitsteken’ = 70% kans op afslaan, snelheid en de fietser rijdt een tijdje ‘naast’ mij = ook weer x aantal procent kans op ‘gaat rechtdoor’… etc, uiteindelijk wordt de beslissing dan: fiets slaat af met de richting mee van mijn auto, wat dus niet de juiste voorspelling blijkt te zijn.

• thijsboeree
Odysseus1985 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 11:14:
[...]

Mooi om de beelden ook te zien. Die heb ik niet meer, maar had wel een vergelijkbare ervaring.

FSD zag de fietser en op de rotonde maar leek niet (genoeg) af te remmen voor de fietser. Ik vond het toen, en nu bij jou filmpje ook, wel opvallend hoe snel de fietser reed en daardoor leek het voor mij ook initieel of de fietser rechtdoor zou gaan.

In mijn geval gaf de fietser ook richting aan en heb ik ingegrepen. Dit is mijn enige echte ingreep op veiligheid geweest overigens in de afgelopen 3000 km met FSD. Het blijft voorlopig natuurlijk supervised en bij rotondes met ik altijd wel extra goed op.
Blij dat ik niet de enige ben, je begint op een gegeven moment toch te twijfelen, heb ik dan toch iets geks gedaan… maar rotondes en ‘snelle fietsers’ is dus oppassen ☝️

• karel_G_1981
  • Registratie: Januari 2025
thijsboeree schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 11:16:
[...]

Hij ziet zeker de fietser, maar het is een ‘prediction’ probleem, en ik denk dat hij getraind is op ‘hand uitsteken’ en dat het niet uitmaakt of hij zijn hand links of rechts uitsteekt… ‘hand uitsteken’ = 70% kans op afslaan, snelheid en de fietser rijdt een tijdje ‘naast’ mij = ook weer x aantal procent kans op ‘gaat rechtdoor’… etc, uiteindelijk wordt de beslissing dan: fiets slaat af met de richting mee van mijn auto, wat dus niet de juiste voorspelling blijkt te zijn.
Dit is dus ook vrij lastig op te lossen, zelf twijfel je hier ook wel eens. Ik zie tot nu toe vaak dat ie eerder te voorzichtig is en remt voor fietsers die geen voorrang hebben , wat ook niet wenselijk is. Wellicht zou fsd even kort moeten toeteren als ie wil doorrijden oid (la pragmatische oplossing) maar toeteren is in NLD vaak ook weer ongewenst. Lastig dus en goed blijven opletten in dit soort situaties is het devies .

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:26
revolution-nl schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 11:12:
[...]

Je zit in de vekeerde branche, FSD zit alleen in 2026.3.x je zie nu in 14.x en je zal niet automatisch een lagere versie gepushed worden. Waarschijnlik staat je vin niet als Nederlands registreerd bij Tesla. (Anders had je Grok ook niet gekregen)
Vraag uit interesse, maar hoe weet je dit zo zeker? Er zijn meerdere mensen met dit probleem, maar als je bij Tesla een aanvraag doet, en o.a. meldt dat de VIN mogelijk niet goed staat geregistreerd dan is dat niet zo, aldus Tesla.

• karel_G_1981
  • Registratie: Januari 2025
vandaag een situatie dat hij stopte voor zonn8 kantig stopbord terwijl er overduidelijk niets aan kwam . Daar had fsd wel wat intelligenter kunnen zijn , komt er niks aan gewoon doorrijden wat iedereen zou doen. Ook bv 30 rijden bij 30 borden bij wegwerkzaamheden die ze vergeten zijn weg te halen (met fsd merk je pas hoe slordig men daarmee is)

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:40
karel_G_1981 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 11:34:
vandaag een situatie dat hij stopte voor zonn8 kantig stopbord terwijl er overduidelijk niets aan kwam . Daar had fsd wel wat intelligenter kunnen zijn , komt er niks aan gewoon doorrijden wat iedereen zou doen. Ook bv 30 rijden bij 30 borden bij wegwerkzaamheden die ze vergeten zijn weg te halen (met fsd merk je pas hoe slordig men daarmee is)
Stop borden zijn verplicht te stoppen, ook al komt er niets aan.
Mijn geboortestad heeft 1 zo’n bord en was een beruchte situatie met rij examens. Door rijden was zakken namelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door GeeMoney op 15-05-2026 11:36 ]

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
GeeMoney schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 11:35:
[...]

Stop borden zijn verplicht te stoppen, ook al komt er niets aan.
Mijn geboortestad heeft 1 zo’n bord en was een beruchte situatie met rij examens. Door rijden was zakken namelijk.
Schoolvoorbeeld waarom FSD zo goed is :)

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

• revolution-nl
  • Registratie: December 2011
  • Nu online

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Blik1984 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 11:32:
[...]

Vraag uit interesse, maar hoe weet je dit zo zeker? Er zijn meerdere mensen met dit probleem, maar als je bij Tesla een aanvraag doet, en o.a. meldt dat de VIN mogelijk niet goed staat geregistreerd dan is dat niet zo, aldus Tesla.
Binnen de Tesla Community op fora meerdere gelijksoortige problemen, kijk voor de grap maar eens wat voor telefoonnummer er staat bij het service nummer wat wordt weergegeven in de auto in het service menu, dit zal waarschijnlijk geen Nederlands nummer zijn.

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

• A_ve_D
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 12:02
revolution-nl schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 11:47:
[...]

Binnen de Tesla Community op fora meerdere gelijksoortige problemen, kijk voor de grap maar eens wat voor telefoonnummer er staat bij het service nummer wat wordt weergegeven in de auto in het service menu, dit zal waarschijnlijk geen Nederlands nummer zijn.
Is bij mij gewoon een 013 nummer, en ik heb hetzelfde probleem.

Ik denk vooral dat het vooral nieuwe auto's zijn die een maand op de fabriekssoftware zitten en daardoor deze fsd update zijn misgelopen.
thijsboeree schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 11:16:
[...]

De ervaring in dit topic is dat FSD niks doet met hand uitsteken van fietsers. Ik zie nog steeds niet dat hier de verkeerde voorspelling werd gedaan. FSD remde toch af om de fietser voor te laten? De fietser zwaaide vlgs mij zelfs, zag dat FSD remde en hield daarom ook niet in. Op het moment dat jij per ongeluk op het gaspedaal drukte was de fiets al voorbij de Tesla aan het gaan. Wat ik hiervoor ook zei, het is lastig om afstand met die frontcamera te bepalen, omdat dit de ingezoomde camera is waardoor je een blind spot krijgt als je front en right (die wel wide angle is) stiched. Tesla had gewoon de wide angle frontcamera ook moeten opslaan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZJfrgPQPsRwHZZuZhcwuyjdzgXg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NK6kPgOpxww5QbwuuoMUF3XW.png?f=fotoalbum_large

• revolution-nl
  • Nu online

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

A_ve_D schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 11:49:
[...]

Is bij mij gewoon een 013 nummer, en ik heb hetzelfde probleem.

Ik denk vooral dat het vooral nieuwe auto's zijn die een maand op de fabriekssoftware zitten en daardoor deze fsd update zijn misgelopen.
In Nederlandse Tesla krijgt nog geen Grok aangeboden. Misschien heb jij een ander probleem. Of heb je ook Grok?

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

• A_ve_D
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 12:02
revolution-nl schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 12:00:
[...]

In Nederlandse Tesla krijgt nog geen Grok aangeboden. Misschien heb jij een ander probleem. Of heb je ook Grok?
Ik heb geen Grok, zit op 2026.8.6, nieuwe Y van Maart 26.

• revolution-nl
  • Nu online

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Oozie schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 11:16:
[...]

Thanks, zoiets dacht ik al.

Enig idee hoe ik op de juiste branche kom?
Daar heb je echt Tesla voor nodig, dus blijf ze stalken met service requests ;)

• thijsboeree
karel_G_1981 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 11:29:
[...]

Dit is dus ook vrij lastig op te lossen, zelf twijfel je hier ook wel eens. Ik zie tot nu toe vaak dat ie eerder te voorzichtig is en remt voor fietsers die geen voorrang hebben , wat ook niet wenselijk is. Wellicht zou fsd even kort moeten toeteren als ie wil doorrijden oid (la pragmatische oplossing) maar toeteren is in NLD vaak ook weer ongewenst. Lastig dus en goed blijven opletten in dit soort situaties is het devies .
Ik zou willen dat FSD sowieso altijd remt bij ‘mogelijk’ afslaande fietsers… 3 seconden extra reistijd is niet heel erg. En FSD moet een neuskriebelende fietser niet verwarren met een hand uitstekende fietser… of het systeem moet nog beter context gaan begrijpen, maar of dat met HW4 gaat lukken?

• Oozie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:33
revolution-nl schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 12:00:
[...]

Tesla gesproken

Auto zat nog op Duitse software branch

Dus ze gaan nu handmatig naar NL software branch overzetten

dank nogmaals voor je hulp

If you see me running, try to catch up

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
thijsboeree schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 12:17:
[...]

Ik zou willen dat FSD sowieso altijd remt bij ‘mogelijk’ afslaande fietsers… 3 seconden extra reistijd is niet heel erg. En FSD moet een neuskriebelende fietser niet verwarren met een hand uitstekende fietser… of het systeem moet nog beter context gaan begrijpen, maar of dat met HW4 gaat lukken?
100% dat dit gaat gebeuren. Als je ziet hoe de laatste versies in Amerika zich gedragen. Echt omg zo goed.

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

• revolution-nl
  • Nu online

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Oozie schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 12:18:
[...]

Tesla gesproken

Auto zat nog op Duitse software branch

Dus ze gaan nu handmatig naar NL software branch overzetten

dank nogmaals voor je hulp
Ja precies, dus hier ook weer :)
Graag gedaan!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:59
pdidi schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 11:50:
[...]

De ervaring in dit topic is dat FSD niks doet met hand uitsteken van fietsers. Ik zie nog steeds niet dat hier de verkeerde voorspelling werd gedaan. FSD remde toch af om de fietser voor te laten? De fietser zwaaide vlgs mij zelfs, zag dat FSD remde en hield daarom ook niet in. Op het moment dat jij per ongeluk op het gaspedaal drukte was de fiets al voorbij de Tesla aan het gaan. Wat ik hiervoor ook zei, het is lastig om afstand met die frontcamera te bepalen, omdat dit de ingezoomde camera is waardoor je een blind spot krijgt als je front en right (die wel wide angle is) stiched. Tesla had gewoon de wide angle frontcamera ook moeten opslaan
[Afbeelding]
Haha, je bent weer scherp. Er wordt inderdaad gas gegeven door @thijsboeree . En dan krijgt FSD de schuld :+

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:26
revolution-nl schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 11:47:
[...]

Ook hier gewoon 013 nummer. Ook nieuwe Y uit maart dit jaar
thijsboeree schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 12:17:
[...]

Nogmaals, FSD doet niks met hand uitsteken, dus ook niet met neuskriebelende fietsers. Ik weet niet hoeveel km je al met FSD hebt gereden, maar als er over 1 ding consensus is, is het de (soms overdreven) voorzichtigheid mbt fietsers en voetgangers

[ Voor 13% gewijzigd door pdidi op 15-05-2026 12:55 ]

• thijsboeree
pdidi schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 09:46:
[...]

Met welke tool heb je het filmpje gemaakt? Als je 2 (of meer) video's wil combineren kun je misschien beter Sentry Six gebruiken want dan kun je ook zien of FSD aan staat.
Ik heb overigens nog nooit gehad dat een fietser op een rotonde werd gemist, eerder dat ie juist het hand uitsteken niet herkent en ten onrechte remt
Ik heb Sentry Six gebruikt, super tool! Thanks!!

Betere filmpjes!

1x speed: https://drive.google.com/file/d/1iBqsb3eaFd_XTChlaHLPQnNffxW8-YdK/view?usp=sharing

0,5 x speed: https://drive.google.com/file/d/17M848nrEHCEAxUNwLfvxs7mrOMCek4Ly/view?usp=sharing

• thijsboeree
Maurice- schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 12:43:
[...]

Haha, je bent weer scherp. Er wordt inderdaad gas gegeven door @thijsboeree . En dan krijgt FSD de schuld :+
Klopt deels, ik haal FSD er af als de auto al met de neus deels op het fietspad staat (de rechter pillar camera zit best wel in het midden van de Tesla)...

Nog iets genuanceerder, ik veeg met mijn voet langs het gaspedaal, ik raak de rem lichtjes aan, FSD gaat er af, de auto rolt nog wat verder en ik trap de rem dieper in. Ik geef FSD zeker niet de schuld, ik ben verantwoordelijk dat weet ik. En 8 km/h is iets langzamer rijden, maar hij op dat punt al op 2 km/h moeten zitten.

Ik heb al contact gehad met Tesla, en die zeggen ook dat hij al veel langzamer had moeten gaan op dat punt.
thijsboeree schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 13:13:
[...]

Ik heb al contact gehad met Tesla, en die zeggen ook dat hij al veel langzamer had moeten gaan op dat punt.
Interessant. Hoe ging dat in z'n werk? Heb je hierover met het Tesla FSD team contact gehad?

[ Voor 9% gewijzigd door pdidi op 15-05-2026 13:21 ]

• thijsboeree
pdidi schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 12:53:
[...]

Nogmaals, FSD doet niks met hand uitsteken, dus ook niet met neuskriebelende fietsers. Ik weet niet hoeveel km je al met FSD hebt gereden, maar als er over 1 ding consensus is, is het de (soms overdreven) voorzichtigheid mbt fietsers en voetgangers
Hij doet niet direct iets met hand uitsteken maar hij traint wel op voorbeelden, ik zit rond de 2500 Km nu met FSD, en ik zit op 95% gebruik. Hij is inderdaad extreem voorzichtig met fietsers en voetgangers, maar dat merk vaker als ze haaks op (onder een hoek 90 graden) de auto staan gesitueerd.

• thijsboeree
pdidi schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 13:16:
[...]

Interessant. Hoe ging dat in z'n werk?
Ik heb Tesla Vehicle support gemaild: vehiclesupportemea@tesla.com, ze vroegen ook expliciet om de beelden, er de tijdstippen. Allemaal opgestuurd.
thijsboeree schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 13:22:
[...]

Ik heb Tesla Vehicle support gemaild: vehiclesupportemea@tesla.com, ze vroegen ook expliciet om de beelden, er de tijdstippen. Allemaal opgestuurd.
Zo, dat is een goede tip! Ik denk dat menigeen hier nog wel een filmpje op plank heeft liggen die dan opgestuurd kan worden. Had je in dit geval ook feedback ingesproken?
Misschien iets voor jouw rode kruizen filmpjes @Maurice-

[ Voor 17% gewijzigd door pdidi op 15-05-2026 13:29 ]

• thijsboeree
Even over updates, ik zie al veel hier over voorbij komen, maar zijn er al mensen die 'car update' 2026.14.x draaien icm FSD v14.2.2.5? Op Not a Tesla App staat ineens dat het 'world wide' beschikbaar is, maar zoals het lijkt zitten de 90+ mensen met een actief FSD lidmaatschap nog steeds op 2026.3.7?

Zijn er al mensen met FSD en 14.x??

• thijsboeree
pdidi schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 11:50:
[...]

[Afbeelding]
Inderdaad heel irritant dat de wide angle front camera niet wordt opgeslagen! De Tesla remt wel af, maar niet om te stoppen, hij remt af om een afslag te nemen, afslagen in straten neemt hij doorgaans met een snelheid hoger dan 5 km/h, ligt ook een beetje aan de scherpte van de bocht. Het indrukken van mijn gaspedaal zorgt in het filmpje overigens niet voor een toename van de snelheid.

• revolution-nl
  • Nu online

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

thijsboeree schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 13:33:
Even over updates, ik zie al veel hier over voorbij komen, maar zijn er al mensen die 'car update' 2026.14.x draaien icm FSD v14.2.2.5? Op Not a Tesla App staat ineens dat het 'world wide' beschikbaar is, maar zoals het lijkt zitten de 90+ mensen met een actief FSD lidmaatschap nog steeds op 2026.3.7?

Zijn er al mensen met FSD en 14.x??
Nee, de Europese FSD vloot (lees Nederlandse) draait op 2026.3.x met FSD v14.2.2.5. Hiermee is dit een niche voor Tesla, dit zal alles te maken hebben met het goedkeuringsproces wat in meerdere landen , en in de EU in zijn geheel loopt. Ik verwacht dat HW4 eigenaren in Nederland voorlopig nog even geduld moet hebben voor een upgrade naar 2026.14.x

[ Voor 7% gewijzigd door revolution-nl op 15-05-2026 13:55 ]

• Melchuzz
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
In Amerika kan je een autoverzekering afsluiten met verminderde kosten als je gebruikmaakt van FSD. Ik snap dat het heel vroeg is, maar is er in Nederland al een beweging daarnaartoe? Lijkt mij erg interessant, zeker voor de mensen die FSD gekocht hebben. Zie wel dat Tesla een verzekering (gaat) aanbieden maar dat is voor nu nog niet mogelijk (https://www.tesla.com/nl_nl/support/insuremytesla)
Pagina: 1 ... 80 81 Laatste

Let op:
Even voor de duidelijkheid: het bespreken of delen van informatie om FSD eerder te activeren is niet de bedoeling. Ja wellicht kan het , zit de software al in de auto, etc. Maar de goedkeuring zal eerst moeten komen alvorens Tesla wettelijk FSD mag activeren. We zijn Tweakers en “tweaken” graag dingen maar we blijven binnen de wettelijke kaders.