Vandaag meer dan 500 km gereden van beneden naar boven en andersom. Rij de hele week al maar snelweg is toch wat anders…
Over het algemeen fijn maar kan wel echt een stuk beter.
1x ging de auto ineens heel snel de vluchtstrook op sturen omdat er een zwarte lijn in het midden van de weg was (weg reparatie).
Driving monitor is echt zo streng dat het soms gevaarlijk is, flesje water drinken en je kan beter het systeem uitschakelen, is dat nou echt veiliger? 2 seconden naar de navi kijken, of 2 seconden in de spiegels kijken naar een idioot en het is al teveel.
Vaak besluit de auto in te halen met letterlijk 1kmh of zelfs 0 kmh (ook al mag de auto sneller qua instellingen).
Bij rijlessen leer je, pas richting aanwijzer uit als je van baan gaat wisselen. FSD gooit gewoon richting aanwijzer consequent aan als iemand je aan het inhalen is (wacht dan wel totdat de auto voorbij is), maar kan mij voorstellen dat je hiermee mensen laat schrikken.
Meermaals gehad dat de auto de richting aanwijzer aan doet om in te halen, maar dan niet gaat omdat het gaatje toch net te klein is (vind het systeem). En dan tot 3/4 keer achter elkaar, auto’s die inhalen zijn zelfs aan het wachten totdat je een keer gaat maar toch blijft FSD met een richting aanwijzer aan rechtdoor rijden.
Borden 130? We blijven gewoon lekker 110 rijden.
Matrix borden boven de weg geeft het systeem visueel aan als een stoplicht (hopelijk trapt de auto niet ineens op de rem midden op de snelweg).
Had ik al verteld dat dit op een zondag was?
Heb nog een hele lijst, leuke techniek maar mag van mij een hoop beter. Al met al voelde de rit wel ontspannender als normaal, maar dat was misschien ook mindset. In plaats van: “ik ga van a naar b” naar “ik ga ontspannen supervisen hoe de techniek mij van a naar b brengt”