• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:54

Servowire

prutser:~#

Fire69 schreef op zondag 13 september 2026 @ 16:25:
[...]

Ja, je hebt betaald voor een vrij 'nutteloze' update, iig als je FSD verwachtte.
Je hebt nu eigenlijk EAP gekregen met wat extra functies zoals Summon en verkeerslichtherkenning.
jammer. En de Summon werkt niet eens vanaf de oprit. En de verkeerslichten zorgt er met HW3 voor dat hij rotondes als "stoplicht" gaat zien is mijn ervaring. Hij kruipt er op af als een 80 jarige. Ik weet dat FSD Lite bestaat dus ik weet dat het kan. Ik ga tegen beter weten in het abo toch maar laten lopen hopen dat de Lite ook naar NL komt. Is er een truukje om in het. Betaprogramma te komen?

met papier mache kun je alles maken!!

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:05
Servowire schreef op zondag 13 september 2026 @ 20:58:
[...]

jammer. En de Summon werkt niet eens vanaf de oprit. En de verkeerslichten zorgt er met HW3 voor dat hij rotondes als "stoplicht" gaat zien is mijn ervaring. Hij kruipt er op af als een 80 jarige. Ik weet dat FSD Lite bestaat dus ik weet dat het kan. Ik ga tegen beter weten in het abo toch maar laten lopen hopen dat de Lite ook naar NL komt. Is er een truukje om in het. Betaprogramma te komen?
Lees hier vooral verder voor je een keuze maakt. Ik zou mijn geld op een andere manier besteden nu.

Tesla FSD op HW3

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:54

Servowire

prutser:~#

gjcvro schreef op zondag 13 september 2026 @ 21:02:
[...]

Lees hier vooral verder voor je een keuze maakt. Ik zou mijn geld op een andere manier besteden nu.

Tesla FSD op HW3
Wat is je advies? FSD is voor mij een "nice to have" - ik kan momenteel niet investeren in een nieuwe / andere Model3, maar merk vooral dat ik duidelijkheid wil (okok, beetje verwend misschien) van Tesla of het wel of niet gaat komen. De hopium is "ja", maar ik denk zelf "nee, niet in NL".

met papier mache kun je alles maken!!

• revolution-nl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:47

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Servowire schreef op zondag 13 september 2026 @ 21:06:
[...]

Wat is je advies? FSD is voor mij een "nice to have" - ik kan momenteel niet investeren in een nieuwe / andere Model3, maar merk vooral dat ik duidelijkheid wil (okok, beetje verwend misschien) van Tesla of het wel of niet gaat komen. De hopium is "ja", maar ik denk zelf "nee, niet in NL".
FSD Lite is niet bij de RDW aangeboden ter goedkeuring dus als het ooit al gaat gebeuren gaat het nog lang duren. Bespaar je het geld.

Vroemt met EV | 13.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:05
Servowire schreef op zondag 13 september 2026 @ 21:06:
[...]

Voor hw3 is het voor mijn gevoel "nothing to have" maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Servowire schreef op zondag 13 september 2026 @ 20:58:
[...]

Summon werkt op mijn oprit zelfs met HW4 niet :P
Rotondes kan je helemaal vergeten, daarvoor is het niet gemaakt. Je hebt nog altijd gewoon een Lane Keeping Assist, dus enkel rechtdoor binnen het rijvak blijven.
FSD Lite komt 100% zeker niet naar EU binnen afzienbare tijd dus ik zou mijn geld er niet aan hangen.

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:26
pdidi schreef op zondag 13 september 2026 @ 13:19:
Volgens deze video van Zelfrijder lijkt het dat FSD nu ook verboden in te rijden borden herkent, omdat de route (en dus mapdata) wordt genegeerd. Hij raakte daardoor wel in een loop
Ik heb hier vaak iets over gevraagd en de consensus was dat de weergegeven Google kaarten niet hetzelfde zijn als de onderliggende navigatie die FSD gebruikt.
- De laatste streetview foto van deze plek is van juni 2025, toen stond het bord er nog niet
- Volgens internet geldt de nieuwe situatie vanaf juli 2025
- Google Maps geeft ook nu nog aan dat je die straat in mag, dus dit is niet bijgewerkt.
- Tesla heeft in juni of juli een navigatie update uitgebracht als ik het me goed herinner. Dus mogelijk dat de interne FSD navi het beter weet dan de weergegeven Google Maps.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 127 128 Laatste