dubstepjoris schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 20:25:
Mijn cynische kant zegt dat Odido (en Ben) hier prima mee weg komt. In mijn directe omgeving, stuk of zes mensen die Odido hebben, allemaal niet heel erg digibeet (ze weten het verschil tussen Google Drive en hun harde schijf en kunnen Photoshop openen). Hoor toch snel de usual argumenten; "overstappen is heel veel moeite", "oh dat datalek ja wel wat over gehoord maar verder niet zo veel van meegekregen", "ik krijg toch al spam", "mijn data is nu toch al gelekt, dus overstappen heeft geen zin".
Weet niet of mede-Tweakers hetzelfde in hun kennissenkring ervaren, maar denk dat het gros van de Odido klanten dit zonder te veel actie gewoon laten gebeuren
Wat wil je precies? Dat ze failliet gaan? Ik ben al jaren bij die club. Ben niet blij met wat er is gebeurd, maar het kan bij elk bedrijf misgaan. Dat is gewoon een questie van tijd.
Laten we hopen dat dit veranderingen ten goede brengt.
Heb een beetje moeite met mensen die gaan lopen stampvoeten als een klein kind en krijsend weglopen. Of met mensen die om hun eigen gemoedsrust te sussen de hackers willen betalen, of vinden dat Odido dat had moeten doen. Nooit, maar dan ook nooit toegeven aan dat tuig.
Ja, vervelend allemaal. Dat kost me minimaal €90,- voor een nieuwe id-kaart. Balen. Maar shit happens everywhere!