Om geïnteresseerden een beter beeld te kunnen geven van hoe hij ook wél kan zijn schets ik hoe hij het bij mij doet.
En dat betekent dat ik hem éénmaal per maand zal moeten opladen. Geen leugen maar de waarheid.
Iets spotsgoedkoops kopen en dan stellen dat het te duur is voor wat het is of dat het meteen retour gaat (voor in hemelsnaam 50 euro) of dat het waardeloze rommel is dat zijn wel degelijk overtrokken reacties.
Ik kan dat begrijpen uit frustratie of ontgoocheling maar ik vind dat wel erg sterke uitdrukkingen voor iets wat zo weinig heeft gekost.
Ik schrijf iets positiefs over de Dot omdat ik iedereen er plezier mee toewens en niet omdat ik daar iets bij te winnen heb.
En inderdaad als hij niet bevalt stuur je hem toch gewoon terug.
Alleszins wel het proberen waard denk ik aangezien hij bij sommigen feilloos werkt en niets mee verloren.
Geen idee wat jij zo zwak vindt aan mijn reacties. Het is voor jou dat ik de moeite neem.
En dat betekent dat ik hem éénmaal per maand zal moeten opladen. Geen leugen maar de waarheid.
Iets spotsgoedkoops kopen en dan stellen dat het te duur is voor wat het is of dat het meteen retour gaat (voor in hemelsnaam 50 euro) of dat het waardeloze rommel is dat zijn wel degelijk overtrokken reacties.
Ik kan dat begrijpen uit frustratie of ontgoocheling maar ik vind dat wel erg sterke uitdrukkingen voor iets wat zo weinig heeft gekost.
Ik schrijf iets positiefs over de Dot omdat ik iedereen er plezier mee toewens en niet omdat ik daar iets bij te winnen heb.
En inderdaad als hij niet bevalt stuur je hem toch gewoon terug.
Alleszins wel het proberen waard denk ik aangezien hij bij sommigen feilloos werkt en niets mee verloren.
Geen idee wat jij zo zwak vindt aan mijn reacties. Het is voor jou dat ik de moeite neem.
/f/image/K83D5CJeFYWUI95ebHJJLEHC.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rxoHOeeYmrbHQUlDmb19NAGD.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/O1bs2K8LkUiuKzhQXGCE69gb.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/f3spQlQvcoRNNqtWAQkugaLM.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/gwDSfVAIfY52PbEuA4nLBKHO.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CFsPRLZvAnVhZBvZHUb4TaMi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Mm2yrP9dijwL6lmcs2njwoxt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JYGiljGTPf9bVZ3KvXBtbQls.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2lkR7bm9Pyj9U3X2bRJPMknX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cS0R4vTXex6rk2fJnHMHbR6l.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iKxxBeMqUaU3zqa33A0d4Dkn.jpg?f=fotoalbum_large)