S83 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 23:15:
Bedankt voor je uitgebreide antwoord @
thunder68 en heb de DOT zojuist besteld!
Vraagje: Gaat de DOT automatisch uit als je FM uitzet of hoe moet ik dat zien?
En hoe gaat de DOT aan? Moet je dan eerst handmatig FM opstarten?
P.s. ik heb geen Pro.
Eigenlijk ben ik nu volledig aan de usb C lader. Zodat hij altijd vol zit.
Kom ik in de auto start de DOT automatisch op zonder dat ik PRO ben.
Stop ik met rijden herkent de DOT automatisch dat ik gestopt ben met rijden.
Ik mis dat ik twee toestellen kan koppelen met de DOT. Omdat ik met twee autos rij.
Wie heeft er twee DOTs in gebruik op1 toestel en kan dat?
edit:
Wat ik nog wou vermelden is dat de app dus niet opstart maar dat je een push-notificatie ontvangt dat de DOT gestart is op de achtergrond. Dat betekent niet dat de app opstart in het zicht. Dat is het voor nieuwe kopers om te begrijpen dat meldingen van flitspalen doorgaan zonder dat je de app ziet starten.
Dus ik ga rijden met de auto de DOT is bluetooth verbonden. Daarna krijg ik push notifcatie, DOT actief. Daarna niks aan je telefoon doen. Hoor je bijvoorbeeld onderweg flitspalen of onderhoud, voorwerpen et cetera. Zonder dat je de fm app direct toont op je beeldscherm. Dus doe ik niks met mijn toestel (locked) hoor ik gewoon alle op de DOT (FM) meldingen. Dat wou ik even gezegd hebben voor nieuwe DOT kopers.
Enfin, je hoeft dus niks te doen als je gaat rijden. Daar gaat het om.
Voor firmware 2.40 had ik last van wel of niet goed aanzijn van DOT. Waardoor ik nu kies voor vast aan de lader.
p.s. ik heb carplay op mijn auto maar gebruik het niet. Alles is met locked telefoon.
[
Voor 44% gewijzigd door
matinez op 16-05-2026 19:03
]