Ik weet niet of er iemand van flitsmeister hier meeleest.
Maar ik kreeg vandaag een enquête in de mail.
De hele enquête is erop gericht om uit te peilen of en hoeveel je wil betalen voor bepaalde functionaliteiten.
Persoonlijk vind ik 3 euro per maand meer dan prima, bij een verhoging denk ik dat ik flitsmeister opzeg omdat er zat alternatieven zijn.
Ik heb nu PRO, en dat alleen voor functionaliteiten die ik basisfunctionaliteiten noem.
-Android auto
-automatisch opstarten
-advertentievrij
-actuele/gemiddelde snelheid
Focus mode vind ik vaak al meer irritant dan een voordeel.
Zeker als ik een flitser wil melden, moet ik eerst het scherm weg zien te krijgen.
Nu worden er continue functies bij verzonnen die voor een select groepje vast handig zijn.
En die worden dan toegevoegd aan de huidige abonnement vormen, wat leuk overkomt want je krijgt meer voor hetzelfde geld. Maar extra functies kosten meer geld, en daardoor moet uiteindelijk de prijs omhoog.
Ik wil niet navigeren via flitsmeister. Daar gebruik ik de TomTom app voor, die ik veel beter en betrouwbaarder vind. (Overigens heeft tomtom ook een geweldig goede flitser melding)
De functie die ik wel wil, en er al lang in had moeten zitten:
In Android auto, wil ik gewoon het groene gezichtje en een lijstje , zoals wel kan op mijn telefoon.
(Nu alleen een navigatie kaart mogelijk, die de navigatie die ik wel wil wegdrukt)
Ik heb liever een BASIC versie (tussen start en pro in) die alle rode doorgestreepte functies niet heeft, dan een prijsverhoging. Ik heb die functies helemaal niet nodig.
Blijf gewoon doen waar je goed in bent, flitsmeldingen.
[
Voor 18% gewijzigd door
FRANQ op 02-07-2026 11:28
]