Ik hoop dat iemand met de DOT en iPhone dit kan beantwoorden:
Ik lees op
deze pagina het volgende:
Let op: De DOT gaat na het rijden automatisch in slaapstand. Zet de DOT niet handmatig uit. De app dient in het geheugen van je telefoon te staan om automatisch te kunnen starten, dus swipe Flitsmeister niet omhoog in je app switcher.
Ik heb nu een TWO en die start ook als de app niet in de achtergrond staat. Enige noodzakelijke is dat bluetooth aan staat.
Wanneer de TWO standby staat en beweging detecteert, springt ‘ie aan. Vervolgens maakt ‘ie via BT connectie met telefoon en start ‘ie de FM app. De app is dan niet eens zichtbaar op de achtergrond.
Werkt dit anders met de DOT? Weet ik meteen of ik ‘t wel waard vind om ‘m aan te schaffen (in de toekomst).
—-
Verder voor de mensen die het over de speaker willen: bij de TWO gaat alleen de PIEP PIEP over de speaker van de TWO en de rest gaat nog wel (maar zacht) over de radio speaker. Dat was alleen niet te horen, dus heb het geluid van de TWO volledig op uit staan:
De tekst is minder compleet, maar dit stond er vroeger:
Als bij de TWO het geluid uit staat, loopt alles via de radio speaker. Via de TWO hoor je dan dus niks. Ik vond dat niet erg want die speaker was zo zacht dat het geen nut had.
Wellicht werkt dit ook zo met de DOT? Als tijdelijke fix tot een update er is?