Het Flitsmeister/One/Two/DOT topic

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-03 15:54
nlampens schreef op zondag 29 maart 2026 @ 21:25:
[...]

Met deze instelling?
Oké, ik probeer het ook een keertje zo dan!

[Afbeelding]
Ja, met die instelling. Ik heb verder ook geen Pro. Werkt prima zo

• CWH
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-03 13:57

CWH

Ik gebruik FM nu als app op mijn S21-Ultra. Die wordt bij gebruik van FM behoorlijk heet en trekt de accu ook snel(ler) leeg.
Ik lees dat de DOT ook verbinding heeft met een gsm. Betekent dat dat het niet veel gaat uitmaken wat betreft de hitte en accu-drain?

• nlampens
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 23:29
Als je dat probleem hebt denk ik niet dat de Dot het volledig zal verhelpen. Enkel moet je telefoon de meldingen niet meer zelf afspelen of weergeven, de Dot wordt de interface daarvoor, maar de app blijft al het eigenlijke werk doen. Het zal wel zeker een verschil maken maar niet dé oplossing zijn.
Voor de complexe app en alle gegevens waar die rekening mee houdt is jouw telefoon gewoon te veel verouderd vrees ik.
Op een nieuw toestel “voel” je niets van de Flitsmeister-app, ongeveer 4% per uur in de auto.

[ Voor 3% gewijzigd door nlampens op 30-03-2026 15:01 ]

• nlampens
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 23:29
xFeverr schreef op maandag 30 maart 2026 @ 13:48:
[...]

Ja, met die instelling. Ik heb verder ook geen Pro. Werkt prima zo
Ik heb gemerkt dat ze hem een beetje geprogrammeerd hebben zoals de routine/opdrachten die wij hier gebruikten.

Niet beweging van de Dot maar de Bleutooth-verbinding die actief wordt doet hem opstarten.

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-03 15:54
CWH schreef op maandag 30 maart 2026 @ 13:57:
Ik gebruik FM nu als app op mijn S21-Ultra. Die wordt bij gebruik van FM behoorlijk heet en trekt de accu ook snel(ler) leeg.
Ik lees dat de DOT ook verbinding heeft met een gsm. Betekent dat dat het niet veel gaat uitmaken wat betreft de hitte en accu-drain?
De accu in mijn iPhone is slecht (77% capaciteit over) maar ik moet 2x per week naar kantoor (1-1,5u enkele reis) en dat trekt mijn telefoon prima, merk er niet zo veel van eigenlijk. Dat het scherm van je telefoon niet aan hoeft te staan helpt enorm.

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:05
xFeverr schreef op maandag 30 maart 2026 @ 15:03:
[...]

De accu in mijn iPhone is slecht (77% capaciteit over) maar ik moet 2x per week naar kantoor (1-1,5u enkele reis) en dat trekt mijn telefoon prima, merk er niet zo veel van eigenlijk. Dat het scherm van je telefoon niet aan hoeft te staan helpt enorm.
Hier trekt hij zo 20% in een uur uit de telefoon met Flitsmeister op CarPlay (met Google maps en spotify er bij)

• Niet_Jan_Jaap
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 30-03 16:18
S83 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 19:10:
[...]

Geluid ook beter nu?

@iedereen: Zijn er ook mensen die de DOT hebben ondanks dat ze Android Auto of Apple Carplay hebben?
yes, ik ben denk ik de enige die de DOT gebruikt waar de marketing om draait: minder afleiding. Hiervoor had ik FM pro, maar dan staat je scherm toch de hele tijd aan. Ik heb de DOT nu voor luchtrooster en gewoon altijd kabel erin, ding werkt perfect en is nooit leeg. over 21 maanden heb ik DOT eruit nu ik FM pro weg heb gedaan.

• S83
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 08:19

S83

Niet_Jan_Jaap schreef op maandag 30 maart 2026 @ 16:11:
[...]

yes, ik ben denk ik de enige die de DOT gebruikt waar de marketing om draait: minder afleiding. Hiervoor had ik FM pro, maar dan staat je scherm toch de hele tijd aan. Ik heb de DOT nu voor luchtrooster en gewoon altijd kabel erin, ding werkt perfect en is nooit leeg. over 21 maanden heb ik DOT eruit nu ik FM pro weg heb gedaan.
Begin nu wel steeds meer overtuigd te raken nu ik de goede verhalen hoor over de laatste update.....

Gebruik nu navigatie van Sygic via Android Auto, maar die flitsers zijn niet altijd up to date, dat had ik ook met TomTom GO. Dan is denk ik de DOT een goede toevoeging icm mijn navigatie 😉

• TTSS
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:37
Ik heb de DOT ook vanaf het begin en moet zeggen: hij werkt prima. Mijn iPhone verbindt altijd automatisch met de DOT en ik word altijd zo’n 300 meter van tevoren gewaarschuwd voor flitspalen en andere bijzonderheden. Voor €50 een prima product.

Ik twijfel alleen nog waar ik de DOT het beste kan bevestigen. Momenteel zit hij helemaal links op het dashboard (Tesla), maar misschien zijn er betere plekken? Ik vind het namelijk niet het mooiste apparaat…

Daarnaast zou het fijn zijn als ik een melding krijg wanneer de batterij bijna leeg is.

[ Voor 5% gewijzigd door TTSS op 30-03-2026 19:36 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste