[OS2026] Olympische Spelen Milaan-Cortina 2026

Pagina: 1 ... 16 ... 27 Laatste
Acties:

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 22:38
Bobsleeën heat 4 is gestart, plek in de top 10 zou mooi zijn. Hopelijk nog een run zoals in heat 3.

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-03 21:35

Felyrion

goodgoan!

Charles Hill schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 21:01:
Bizarre scores bij de big air, wat een tricks! Maar een vreemde score bij de laatste deelnemer, hogere score krijgen dan een beduidend moeilijkere sprong ervoor van de uiteindelijke nummer 2.

Weer is de jury onnavolgbaar. Blijft toch een nadeel van die sporten met een jury.
Het maakt het kijken wel lastig soms. Maar als je je erin verdiept en echt goed kijkt kun je vaak wel meekomen met de beoordelingen. Dingen die niet zo opvallen als de spinrichting (ook t.o.v. de andere sprong) plek van de grab (en welke hand, ook t.o.v. de andere sprong), hoek van de ski's, plek van de landing t.o.v. het ideaal, mate van controle bij landing tellen flink mee.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:33

Quad

Doof

@TheBrut3 kijk je nu het bobsleeën ook? Daar zie je dat zowat elk team (op een tijdelijke P1) straks met een vlag staat te zwaaien na hun run. :)

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Quad

Quad

Doof

Felyrion schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 21:10:
[...]

Het maakt het kijken wel lastig soms. Maar als je je erin verdiept en echt goed kijkt kun je vaak wel meekomen met de beoordelingen. Dingen die niet zo opvallen als de spinrichting (ook t.o.v. de andere sprong) plek van de grab (en welke hand, ook t.o.v. de andere sprong), hoek van de ski's, plek van de landing t.o.v. het ideaal, mate van controle bij landing tellen flink mee.
De laatste had wel echt een ultiem perfecte landing. Strak de latten naast elkaar en geen correcties.

nggyu nglyd

• Charles Hill
Felyrion schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 21:10:
[...]

De controle van de uitvoering leek inderdaad heel zwaar te tellen, want de uitvoering was mooi en landing perfect. Maar 4,5 draai is toch wel minder dan 6 zou je zeggen. En 6 hetzelfde uitvoeren als een sprong met 4,5 draai is bijna onmogelijk. Zal er bijna altijd net wat minder verzorgd uitzien dan 4,5 draai. Benieuwd of dat wat in de sport gaat veranderen, dat minder moeilijke tricks maar perfect uitgevoerd de norm gaat worden. Of dat het alleen deze jury was.

• Quad

Quad

Doof

Bij slope en halfpipe was ook wel veel vraagtekens bij jury soms. Want wat was dan wel genoeg en waar moesten de deelnemers op focussen.

nggyu nglyd

• Charles Hill
Jammer, niet opnieuw zo'n mooie afdeling, 55,87. Kijken of het genoeg is voor plek 10.

• Quad

Quad

Doof

In elk geval p11. Bizar hoeveel snelheid zo'n apparaat blijft houden met zoveel contact tegen de wanden.

Edit: P10! Britten vergooien de start.

[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 17-02-2026 21:31 ]

nggyu nglyd

• Charles Hill
Quad schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 21:27:
In elk geval p11. Bizar hoeveel snelheid zo'n apparaat blijft houden met zoveel contact tegen de wanden.
Ligt er echt aan welke wand wordt geraakt, soms kost het veel tijd, terwijl een andere tik weinig snelheid kost. Zag je net bij de Oostenrijkers na Nederland, pakte ondanks ook een tikje in één bocht een hoop tijd.

Oh, voor GB gaat het mis bij de start, nu plek 10!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-03 21:35

Felyrion

goodgoan!

Toch een top 10 plek, dat is wel lekker :)

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Charles Hill
Echt jammer dat ze niet dezelfde tijd als heat 3 hebben gehaald, dan was het plek 9 geweest volgens mij, of zelfs 8. Waren meer dan 4 tienden sneller dan in heat 4.

Die slee maar snel overnemen, kunnen ze met beter materiaal doorgaan.

• Quad

Quad

Doof

Ik zou een slee van Duitsland overkopen. Maar just my2c. :P

nggyu nglyd

• Charles Hill
Quad schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 21:43:
Ja, dat zou nog beter zijn 😄

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:16
Quad schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 21:43:
Die Duitsers kopen ook altijd onze beste dressuur -en en springpaarden, dus waarom zouden we niet wat top-sleetjes van hun kunnen kopen?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Quad

Quad

Doof

PatrickC schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 21:46:
[...]

Die Duitsers kopen ook altijd onze beste dressuur -en en springpaarden, dus waarom zouden we niet wat top-sleetjes van hun kunnen kopen?
Ik denk geldgebrek, aangezien deze sport niet heel erg gesubsidieerd wordt.

nggyu nglyd

• Charles Hill
PatrickC schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 21:46:
[...]
Misschien dan ruilen 😋

• Charles Hill
Die laatste slee kan achterste voren de baan af en winnen ze nog 😏

1,34 sec voorsprong op de rest, en dat zijn ook Duitsers. 1, 2 en 3

[ Voor 33% gewijzigd door Charles Hill op 17-02-2026 21:50 ]

• Quad

Quad

Doof

Zo dan, Lochner met afstand ook de beste samen met z'n duwer.

nggyu nglyd

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:04
vhal schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 20:59:
[...]

Baggy is wel een ding binnen het freestyle en die tape is grotendeels voor het voorkomen dat de broek alle kanten opvliegt bij de spins, grabs etc. Daarnaast is het ook wel beetje stijl/vibe ;)
Ik snap dat het een kledingstijl is. Maar je doet toch mee op de spelen om te winnen?
Wel genoten van alle truken!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:58
Quad schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 21:12:
@TheBrut3 kijk je nu het bobsleeën ook? Daar zie je dat zowat elk team (op een tijdelijke P1) straks met een vlag staat te zwaaien na hun run. :)
Ik zit het nu terug te kijken maar zie het alleen bij Roemenië, die zeer boven verwachting presteren en 5e lijken te worden, en bij Amerika, die 4e lijken te worden.

• Quad

Quad

Doof

TheBrut3 schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 22:20:
[...]

Ik zit het nu terug te kijken maar zie het alleen bij Roemenië, die zeer boven verwachting presteren en 5e lijken te worden, en bij Amerika, die 4e lijken te worden.
Ja waren er toch minder dan ik had verwacht. Ach ja, maakt ook niet uit, feit blijft dat het niet alleen US is dat het doet. :P

nggyu nglyd

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:58
Quad schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 22:23:
Ja waren er toch minder dan ik had verwacht. Ach ja, maakt ook niet uit, feit blijft dat het niet alleen US is dat het doet. :P
Vooralsnog heb ik het alleen de Amerikanen zien doen bij zo ongeveer elke sporter op elke discipline.

Leuk voor het Nederlandse duo dat ze de top 10 halen.

• Quad

Quad

Doof

Hopelijk komen de Letten nog op 1 goal terug om het Zweden in de derde periode te laten zweten.
Harde pot wel vind ik.

nggyu nglyd

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:28

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Er is schijnbaar (f)ophef over een opmerking van de coach van Femke Kok. Die zegt dat Femke één ding niet heeft en dat is een leuke vriend. Gewoon een grap die intern binnen de ploeg ook gemaakt wordt. Maar nee hoor, de moraalridders op hun zeepkist moeten hier weer een rel van (proberen te) maken dat dit echt niet kan blablabla. Doodziek wordt je er toch van }:| :') . Gelukkig heeft Femke zelf ook gereageerd en zegt ze dat men zich niet zo moet aanstellen.

https://www.rtl.nl/boulev...ef-om-grap-trainer-dennis

Do { Ping } while ( LOL )

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Shadow_Agent schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 09:55:
Er is schijnbaar (f)ophef over een opmerking van de coach van Femke Kok. Die zegt dat Femke één ding niet heeft en dat is een leuke vriend. Gewoon een grap die intern binnen de ploeg ook gemaakt wordt. Maar nee hoor, de moraalridders op hun zeepkist moeten hier weer een rel van (proberen te) maken dat dit echt niet kan blablabla. Doodziek wordt je er toch van }:| :') . Gelukkig heeft Femke zelf ook gereageerd en zegt ze dat men zich niet zo moet aanstellen.

Er is alleen ophef als je er ophef van maakt. Een link naar RTL boulevard zegt mij genoeg.

[This is what you get when you mess with us]

• Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 22:46

Internet Janny

He does it for free

Waar kan ik me aanmelden?

Zero compensation

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Das vast toch weer een reactie op de Lubach oid?

https://www.mediacourant....erdam-de-ideale-schoonll/
11 februari 2026, 07:00
“Wat ik stom vind: omdat hij zo omstreden is krijgt hij wel heel veel aandacht en daarom heeft bijna niemand het over de vriend van Femke Kok. Kennen jullie die? Die was gisteren ook heel emotioneel. Moet je kijken hoe hij meeleeft, joh!”, besluit hij, waarna hij een foto van een huilende Kim Jong-un, de leider van Noord-Korea, in beeld brengt.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:09
Fophef. Iedereen moet elkaar weer de maat nemen en cancellen om een uitspraak die ze niets aan gaat. Als Femke het beledigend had ervaren was er een punt geweest tussen coach en Femke, nu is het ophef om niets. Fophef

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:36

Niellie41

[object Object]

Wat een chaos bij het wisselen bij de team sprint langlaufen. :D Indrukwekkend om te zien dat het zo goed gaat.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:16

Pierre

Van nature lui!

Dat langlaufen gaat echt knetter hard.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Die Noren ijzer sterk

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ruzor schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 09:57:
[...]

Er is alleen ophef als je er ophef van maakt. Een link naar RTL boulevard zegt mij genoeg.
Nope, er was op een hoop socials (en linkedin is tegenwoordig ook een social) een hoop gedoe over van mensen die meenden het voor Kok op te moeten nemen zonder haar/coach daadwerkelijk te kennen, met een hoop 'waar bemoei je je mee' en ook een hoop 'ja erg he, wie denkt hij dat hij is' reacties. Daarnaast, nieuws over de reactie van Kok stond ook gewoon op nos/nu, dat rtl boulevard dat ook oppikt betekent niet dat Kok en co daar een hand in hebben gehad.

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:12
Pierre schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 12:25:
Dat langlaufen gaat echt knetter hard.
Dat geeft wel een heel ander beeld dan de meeste van langlaufen hebben. Het is echt een sport voor het hele lichaam. Ze zijn ook echt kapot bij de finish.

Wel jammer dat er geen snelheden getoond worden.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:06
LordSinclair schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 13:13:
[...]
Wel jammer dat er geen snelheden getoond worden.
Die staan gewoon (af en toe) linksonder in beeld, in elk geval via de NOS? Downhill heb ik tot 58km/h gezien, bergop ±16km/h op de langste klim. En ja, dit ziet eruit als een ideale sport voor een total work-out, helaas hebben we hier de sneeuw voor de komende 5 jaar alweer gehad :).

[ Voor 14% gewijzigd door sjroorda op 18-02-2026 13:25 ]

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-03 17:26
sjroorda schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 13:24:
[...]

Die staan gewoon (af en toe) linksonder in beeld, in elk geval via de NOS? Downhill heb ik tot 58km/h gezien, bergop ±16km/h op de langste klim. En ja, dit ziet eruit als een ideale sport voor een total work-out, helaas hebben we hier de sneeuw voor de komende 5 jaar alweer gehad :).
https://www.snowplaza.nl/weblog/53141-rolskien/
wie heeft er nou weer sneeuw nodig? :+

• Quad

Quad

Doof

Wat een goal voor Tsjechië tegen Canada. QF ijshockey mannen.

nggyu nglyd

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Gave pot ijshockey hoor. En gelijk wat een game zeg mooi hoor.

[ Voor 44% gewijzigd door Pierre op 18-02-2026 19:01 ]

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:10
Zeker mooie pot! Die Canadezen krijgen het niet cadeau

Life is what happens while you're busy making other plans

• Quad

Quad

Doof

En 3-3, spannend!

nggyu nglyd

• PatrickC
Jaren geleden (1996 volgens mij) een wedstrijd van de NHL live bijgewoond in Dallas… als je in zo’n stadium zit, zie je nog beter hoe snel het allemaal gaat. Prachtige kijksport!

[ Voor 5% gewijzigd door PatrickC op 18-02-2026 19:03 ]

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:05
Kunnen ze bij hockey nou niet bedenken om 2 totaal verschillende kleuren te dragen?

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:46
Als een underdog wint is vaak leuk.

Alleen hoop ik dit jaar wel op een Canada - VS clash als finale

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:18
d-vine schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 19:06:

Daar hoop ik ook intens op!

Want dat wordt echt oorlog hoor. Figuurlijk dan.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 18-02-2026 19:10 ]

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

3 tegen 3 in de overtime dat wist ik niet, dat wordt smullen. Go Canada.

• Bundin
  • Niet online
d-vine schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 19:06:

Daarom zit ik nu met "go allebei!"

• d-vine
Volgens mij was dat vroeger niet zo de man minder in overtime.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:18
Yessss

• PatrickC
Eerst die grote kans van Tsjechië en dan toch Canada! Jammer voor de dappere Tsjechen…

• d-vine
Wat een mooie wedstrijd...
Hele mooie actie de laatste goal

Hulde aan beide teams

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

PatrickC schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 19:03:
Jaren geleden (1996 volgens mij) een wedstrijd van de NHL live bijgewoond in Dallas… als je in zo’n stadium zit, zie je nog beter hoe snel het allemaal gaat. Prachtige kijksport!
Wij hebben een keer de Edmonton Oilers gezien wat een spektakel was dat.

• d-vine
Nog even de overtime opgezocht

Vroeger (5-tegen-5): Tot eind jaren 90 werd overtime met vijf veldspelers per kant gespeeld. Omdat het ijs toen behoorlijk vol stond, vielen er relatief weinig beslissende doelpunten en eindigden veel wedstrijden simpelweg in een gelijkspel.

1999 - 2015 (4-tegen-4): Om de boel wat open te breken, werd in het seizoen 1999-2000 de 4-tegen-4 ingevoerd. Vanaf 2005 werd bovendien de shootout (penalty's) toegevoegd, zodat een wedstrijd altijd een winnaar kreeg en gelijke spelen definitief verleden tijd waren.

Vanaf 2015 (3-tegen-3): Men was er na een paar jaar wel klaar mee dat zoveel wedstrijden beslist moesten worden door shootouts. Daarom werd in 2015 de 3-tegen-3 bedacht.

• Bundin
  • Niet online
https://www.theguardian.c...pics-cross-country-skiing

Dit was goede tv vanmiddag :) Blijkbaar is Hadzic achterna gezeten door Nazgul. Als dat geen motivatie is...

• Charles Hill
Laatste stukje ijshockey gezien, is toch wel leuk om te kijken. Na de 5-0 overwinning van Canada op Tsjechië, was dit wel een andere wedstrijd.

Nederland ondertussen gezakt op de medaillespiegel. Met goede resultaten bij het schaatsen kan Nederland weer stijgen.

• Quad

Quad

Doof

Helaas de ot en beslissing van Canada gemist, de jongste thuis besloot een nr2xxl te doen met 1:10 te gaan.
Teruggekeken, en wat een geweldig doelpunt, van achteruit opgezet en zelf afgemaakt.

@Charles Hill de medaillespiegel vind ik persoonlijk helemaal niet belangrijk. Nederland doet op nog geen kwart van de onderdelen serieus mee en daardoor is enige statistiek in de huidige vorm niet interessant.

Als je de medaillespiegel naar rato zou maken, is de vergelijking met de rest eerlijker te maken denk ik.

nggyu nglyd

• Bundin
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 19:28:
Helaas de ot en beslissing van Canada gemist, de jongste thuis besloot een nr2xxl te doen met 1:10 te gaan.
Teruggekeken, en wat een geweldig doelpunt, van achteruit opgezet en zelf afgemaakt.

@Charles Hill de medaillespiegel vind ik persoonlijk helemaal niet belangrijk. Nederland doet op nog geen kwart van de onderdelen serieus mee en daardoor is enige statistiek in de huidige vorm niet interessant.

Als je de medaillespiegel naar rato zou maken, is de vergelijking met de rest eerlijker te maken denk ik.
En zelfs dan zegt het weinig want niet de besten ter wereld, maar gekwalificeerde (of aangewezen...) sporters met een maximum per land doen mee. Medailles per deelnemer zegt ook weinig want deelnemers uit 1 land zijn ook concurrenten van elkaar.

Het is een vermakelijk, maar ontzettend nietszeggend statistiekje :) Grappig feit: in (sommige?) Amerikaanse media is het gebruikelijk om te sorteren op totaal aantal medailles, niet op aantal goud, met zilver en dan brons als tiebreakers. Ik denk dat ik dat ook een meer logische volgorde vind. Als een land theoretisch 21x zilver wint, vind ik dat een mooier resultaat dan een ander land met een enkele gouden. Misschien maar omrekenen naar punten: brons = 1, zilver = 2, goud = 4?

Met die berekening zouden we 9de zijn trouwens :)

[ Voor 10% gewijzigd door Bundin op 18-02-2026 19:53 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Bundin schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 19:40:
Misschien maar omrekenen naar punten: brons = 1, zilver = 2, goud = 4?
Om het daarmee een nog minder zeggende statistiek te maken? ;)

• Bundin
  • Niet online
Mwah, het doet meer recht aan de prestaties van de nummers 2 en 3 vind ik, maar het blijft inderdaad net zo nietszeggend als "G, dan Z, dan B" en "totaal aantal medailles" :)

• d-vine
De medaillespiegel kun je noot goed krijgen.
Zo veel verschillende sporten, kleine landen, grote landen.
Wie doet waar mee en hoeveel.

Noteren, naar kijken niet over nadenken en weer door naar de volgende spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door d-vine op 18-02-2026 20:09 ]

• Quad

Quad

Doof

Op naar het shorttracken!

nggyu nglyd

• Quad

Quad

Doof

Ow, dat is vervelend zo'n valse start.

Geen schade voor Teun Boer. Van achteren opgebouwd.

[ Voor 42% gewijzigd door Quad op 18-02-2026 20:19 ]

nggyu nglyd

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 19:43
Jens makkelijk door, zo doe je dat.

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 19:43
Alle 3 door, beloofd wat :)

• Quad

Quad

Doof

Alle 3 Nederlandse rijders door naar de semi's. :)F

nggyu nglyd

• PatrickC
Goed begin van de shorttrack avond… alle NL mannen naar de halve finale 500m.

• Quad

Quad

Doof

Ijshockey Finland Zwitserland gaat ook naar overtime.

nggyu nglyd

• Holk
Jens op plek 2 achter Dubois, Teun als 3de en Liu 4de en Nikisha 5de. Pittige rit, maar zou Jens moeten winnen om de finale goed te kunnen starten

[ Voor 5% gewijzigd door Holk op 18-02-2026 20:38 ]

• Holk
Melle plek 4, met die kleppers er voor kan hij alleen dromen van een clash tussen Sighel en Laoun en er van profiteren (als ik eerlijk ben)

• Quad

Quad

Doof

En zo is ineens ook deze overtime voorbij. Finland was volledig in control in deze 3vs3.

nggyu nglyd

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:58
Halve finale spannend hoor.

• LZ86
Dandjinou zal dit normaal gesproken toch winnen?

• Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 22:46

Internet Janny

He does it for free

jammer

Zero compensation

• LZ86
Ohohohoho. Lekker!

• Quad

Quad

Doof

Hoe dan!? Wow.

nggyu nglyd

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:46

krietjur

Where am I?

Zooo wat een mazzel

• PatrickC
Melle door met een gelukje… maar dat is shorttrack 8)

• LZ86
Dikke mazzel, maar regel 1 is op je schaatsen blijven staan.

• Quad

Quad

Doof

Holk schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 20:39:
Melle plek 4, met die kleppers er voor kan hij alleen dromen van een clash tussen Sighel en Laoun en er van profiteren (als ik eerlijk ben)
Goede jynx!

nggyu nglyd

• LZ86
Holk schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 20:39:
Snel een staatslot kopen

• Charles Hill
Wat goed, gaat voor zijn neus fout en door

• PatrickC
Sighel krijgt een advance deze keer neem ik aan?

• LZ86
PatrickC schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 20:48:
Zal toch wel?

• PatrickC
Blijft moeilijk voor mij om die penalty’s te voorspellen. :+

• LZ86
Oh, geen penalty

• Quad

Quad

Doof

Nope.

nggyu nglyd

• Charles Hill
Geen penalty, bizar. Dat was vrij worstelen op de schaats. Maar goed voor Nederland

• PatrickC
Zou wat zijn… beide broers in de finale van de 500m…

• LZ86
In de herhaling op zich wel te zien dat ze beiden aan het beuken waren.

Ik snap de beslissing wel.

Nu Jens!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:10

SilentSimon

Have you been hopped?

Charles Hill schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 20:50:
Geen penalty, bizar. Dat was vrij worstelen op de schaats. Maar goed voor Nederland
Beide hebben schuld denk ik, ze beuken elkaar ook een beetje steeds zo te zien

• PatrickC
Alle 3 in de finale! Nederland rulezzz!

• LZ86
3 finalisten voor NL!!!

• krietjur

krietjur

Where am I?

3x NL in de finale!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Nou, nu Goud, zilver en brons halen. :)

• Charles Hill
Een oranje finale 😄 nu nog goud

• Quad

Quad

Doof

Is veel sneller dan de QFs.

nggyu nglyd

• Holk
Jens grote kans maar William is gevaarlijk. Die kan een do-or-die doen op Jens. Hij heeft nog niets en wil te graag

• PatrickC
Europa heeft nog alles gewonnen… nu tegen 2 Canadezen zo dadelijk.

• Quad

Quad

Doof

NL vs Canada.

nggyu nglyd

• LZ86
Zowieso 1 medaille dus

• Quad

Quad

Doof

Niet per se, als er 3 een penalty krijgen, gaat het brons naar winnaar B finale.

nggyu nglyd

• Holk
SilentSimon schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 20:50:
[...]

Beide hebben schuld denk ik, ze beuken elkaar ook een beetje steeds zo te zien
Shared responsibility inderdaad. De discipline vrij worstelen op ijzers is nog niet olympisch
Pagina: 1 ... 16 ... 27 Laatste