• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:52

Crazy D

I think we should take a look.

Vond het overigens een beetje gekke aflevering. Blijkbaar waren ze best streng met het nabouwen van de foto's bij de strandtent. Dat is ook weleens anders geweest in eerdere seizoenen.

De Queen opdracht vond ik leuk, maar ook wel paar opvallende dingen. Sowieso was het voor de luisteraars makkelijk om even de koptelefoon verkeerd terug te hangen waardoor sowieso het verkeerd zou zijn. Foto's die echt nergens op sloegen, maar waar ze wel een goed verhaal bij hadden. Bij 1 van de foto's noemde Bram volgens mij eerst "oh dat is 3", Quincy luisterde naar diezelfde en zei "ja, dit is 'm, het is 4". Helpt ook al niet mee :P
Under pressure bij de kont van Matteo :+

Bij het oog in oog met de mol staan zal absoluut wel een twist zijn. Maar de echte mol kon niet ergens achter Rik voorbij komen, want dan zou de andere kandidaat de mol al hebben zien lopen.... (en heel veel verbergplekken waren er daar nu ook niet). En als de mol zich even zou laten zien bij de huisjes, zou de kandidaat de mol niet zien. Aangezien de kandidaten eerst werden geroepen om 'wel of niet de mol te zijn', en daarna zelf vragen moesten beantwoorden (en daarmee met de rug naar de huisjes staan).

Exact expert nodig?

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:41
Wij vonden de strand opdracht ook heel raar. Er stond daar volgens mij als maximum bedrag 1500 euro, maar dat kan toch nooit gehaald worden? Want wij als kijker zagen alle 'mollen', dus het zou NOOIT kunnen dat 1 persoon 2x naar voren zou komen.

Want dan is het spel voorbij voor ons als kijker, want dan weten we wie de mol is. Maar wij dachten op een gegeven moment ook dat de mol eventueel dan achter de kandidaat staat, maar dat is ook niet mogelijk, gezien 'de mol' dan de mol had gezien.

Ik geloof ook niet dat er maar één persoon de 3 vragen goed had. Maar dat hebben ze wel zo moeten verkopen. Ook geloof ik niet helemaal het verhaal van hierboven dat ze dan maar voor de andere kandidaten foute antwoorden hebben bedacht, gezien je nooit kan voorspellen hoe het beantwoord wordt. Dus ook niet dat het voor het eerst goed wordt beantwoord.

Hier had nooit meer dan 250 euro verdient kunnen worden. Vraag me heel erg af hoe ze dit in de finale gaan uitleggen. Wij vonden het in ieder geval niet logisch.

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:32

masauri

aka qwybyte

Wat me opviel bij de huisjes was dat er onderaan een opening in ieder hokje was.
Daardoor had de mol opdracht kunnen krijgen om daardoor te kijken wanneer iemand voor de kandidaat stond.
Dan was het geen kwestie van voor je kijken, maar naar achteren en naar die opening.
Daar kon je dan de mol in de ogen kijken.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:54
masauri schreef op zondag 12 april 2026 @ 11:32:
Wat me opviel bij de huisjes was dat er onderaan een opening in ieder hokje was.
Daardoor had de mol opdracht kunnen krijgen om daardoor te kijken wanneer iemand voor de kandidaat stond.
Dan was het geen kwestie van voor je kijken, maar naar achteren en naar die opening.
Is mij totaal niet opgevallen, maar er zal vast een twist aan zitten. En zoiets als dit zou ook dan prima kunnen.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Crazy D schreef op zondag 12 april 2026 @ 09:24:

De Queen opdracht vond ik leuk, maar ook wel paar opvallende dingen. Sowieso was het voor de luisteraars makkelijk om even de koptelefoon verkeerd terug te hangen waardoor sowieso het verkeerd zou zijn. Foto's die echt nergens op sloegen, maar waar ze wel een goed verhaal bij hadden. Bij 1 van de foto's noemde Bram volgens mij eerst "oh dat is 3", Quincy luisterde naar diezelfde en zei "ja, dit is 'm, het is 4". Helpt ook al niet mee :P
Oh, die koptelefoon verkeerd terug hangen is wel een mooie....

Qua foto's maken zit je vaak zelf ook in een soort tunnel, van ja, dit is echt heel logisch, omdat je het al in je kop hebt zitten, maar voor de beoordelers is het natuurlijk andere koek. Moet je maar net dezelfde kronkel hebben. Onbewust of bewust.
Ook viel me op dat de luisteraars 'dachten' dat iedere keer als de foto's kwamen dat ze dan bij hetzelfde nummer hoorden.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:40
masauri schreef op zondag 12 april 2026 @ 11:32:
Die gaten vielen mij ook op inderdaad, maar had het niet zo ver bekeken eigenlijk. Een goeie en wellicht inderdaad alleen zichtbaar dan voor degene die alles goed had. Maar die alles goed had heeft oog in oog gestaan met de mol.
Ik verwacht eerder ook dat het om degene gaat die tegenover je kwam te staan hoe dan ook. De kans dat iemand alle vragen goed heeft is best wel klein en je weet van elkaar niet wie je tegenover je hebt gehad behalve natuurlijk degene tegenover je. Alleen het voor alle huisjes langs lopen is dan niet te doen.
Ik hoop dat ze deze aan het einde wel uit gaan leggen, want zo te zien hebben heel veel mensen hier vragen over.

Bij mij blijft het nog steeds sinds de eerst aflevering Milan. We gaan zien of ik gelijk heb net als vorige keer. :+

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:29
Crazy D schreef op zondag 12 april 2026 @ 09:24:
Vond het overigens een beetje gekke aflevering. Blijkbaar waren ze best streng met het nabouwen van de foto's bij de strandtent. Dat is ook weleens anders geweest in eerdere seizoenen.

Bij het oog in oog met de mol staan zal absoluut wel een twist zijn. Maar de echte mol kon niet ergens achter Rik voorbij komen, want dan zou de andere kandidaat de mol al hebben zien lopen.... (en heel veel verbergplekken waren er daar nu ook niet). En als de mol zich even zou laten zien bij de huisjes, zou de kandidaat de mol niet zien. Aangezien de kandidaten eerst werden geroepen om 'wel of niet de mol te zijn', en daarna zelf vragen moesten beantwoorden (en daarmee met de rug naar de huisjes staan).
Ik denk dat je bij de strand opdracht als alles goed was, je op de achtergrond de mol zag (of alleen z’n ogen). Dat de mol zich in het tentje omdraaide en je via de achterwand van het tentje twee ogen oid kon zien. Maar iedereen had natuurlijk 100% focus op de persoon die tegenover kwam staan… dan zou je ook 6x alles goed kunnen hebben en 1500 piek verdienen. En niemand 2x hoeven te lopen.

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
caspervc schreef op zondag 12 april 2026 @ 16:12:
[...]

Ik denk dat je bij de strand opdracht als alles goed was, je op de achtergrond de mol zag (of alleen z’n ogen). Dat de mol zich in het tentje omdraaide en je via de achterwand van het tentje twee ogen oid kon zien. Maar iedereen had natuurlijk 100% focus op de persoon die tegenover kwam staan… dan zou je ook 6x alles goed kunnen hebben en 1500 piek verdienen. En niemand 2x hoeven te lopen.
In dat geval had degene tegenover de deelnemer die alles goed had zicht op die huisjes. Dus dat werkt ook niet.

Het enige dat nog kan is dat er aan de andere kant iemand ver weg iets van de ogen van de mol had. Een spandoek, vlieger ofzo. Maar deze opdracht klopte voor geen meter en had gigantisch fout kunnen lopen voor productie. Heel nieuwsgierig hoe ze dit gaan uitleggen.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste