miicker schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:25:
Nou zoals voorspeld, het zijn menselijke resten die ze in hun voeding verwerken. Niet omdat ze dat willen, maar omdat ze efficient zijn. En wat ik ook al eerder had gedacht is dat de hive mensen vrij snel flink zullen uitsterven doordat ze geen vlieg (en zelfs geen appel) kwaad willen doen.
Benieuwd hoe het verder gaat. Volgende aflevering zal denk ik de man uit Paraguay wel onderweg zijn naar Carol/daar aan komen. Zij twee zullen waarschijnlijk wel willen samenwerken.
Misschien dat uiteindelijke een van de andere overlevenden ook tot inkeer komt en terug wil naar hoe het was, maar dat is nog koffiedik kijken.
Inderdaad!
Ik vraag me wel af hoe lang het rijden is voor die man uit Paraguay en/of Carol. Want Carol zal niet kunnen vliegen, omdat de hive mind heeft afstand nodig van d'r. En die uit Paraguay vertrouwt ook niemand van de hive mind.
Ergens verwacht ik dat Mr. Diabaté nog wel bijtrekt.
Ik denk dat ik in eerste instantie als Carol zou reageren. Dan juist een tijdje het ervan nemen, zoals Mr. Diabaté. En omdat hij de mensen liet acteren, bedacht ik me ineens dat ik waarschijnlijk bekende acteurs bij mij in de hottub zou uitnodigen... En bekende personen bij het diner. En dat soort dingen.
Maar dan zou ik vast na een maandje of 2 moe zijn, en dan zou ik weer in die Carol-modus van de wereld willen redden, stappen.
Daarom denk ik dat Mr. Diabaté vast ook nog wel overstag gaat. En misschien die anderen ook wel.
Wel apart dat Carol het uithoudingsvermogen heeft om niet te schreeuwen dat ze dat bandje in kunnen korten...
En ik had gevraagd of er al waren die toestemming hebben gegeven voor die stamcellen. Die Indiase moeder bv, zie ik dat wel doen.