• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14:20
Overigens, bleek nou dat Zosia uit Gdansk (Polen) komt?! Ik dacht dat ze vanuit een of ander warm zandland (Marokko) in het vliegtuig stapte...
(De actrice komt in ieder geval wel uit Polen!)

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Truus01 schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 16:22:
[...]
Was dat niet omdat ze informatie binnenkreeg van de hive, over dat ze bezoek krijg. Ik neem aan dat dat bezoek Manousos is.
Scherp! Dat was het inderdaad. Zo'n zelfde soort freeze had ze toen Carol aan Zoisa vroeg of de andere engelssprekende overblijvers wilden afspreken.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Truus01 schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 16:34:
Overigens, bleek nou dat Zosia uit Gdansk (Polen) komt?! Ik dacht dat ze vanuit een of ander warm zandland (Marokko) in het vliegtuig stapte...
(De actrice komt in ieder geval wel uit Polen!)
Ja, het vliegveld waar ze vertrok was Tangiers in Marokko.

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:02

Daniel36

vernieuwde formule

Mogelijk heb ik erover heen gekeken maar ik kwam hier en in de ts niet tegen dat de laatste aflevering al op komende woensdag te zien is?

Las net dit artikel namelijk:
Op deze manier kun je de finale van Pluribus eerder kijken https://share.google/5s3DzeSOILe7u15hW

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:12
Daniel36 schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 01:22:
Mogelijk heb ik erover heen gekeken maar ik kwam hier en in de ts niet tegen dat de laatste aflevering al op komende woensdag te zien is?

Op deze manier kun je de finale van Pluribus eerder kijken https://share.google/5s3DzeSOILe7u15hW
Dit artikel zit achter een paywall. Kun je het voor ons samenvatten?

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:22
Of-Aaargh schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 07:50:
[...]

Nee joh, even naar de onderkant van de cookie banner, en klikken op "ik ben 24+" oid.

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Of-Aaargh schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 07:50:
[...]

De finale van Pluribus wordt door Apple vervroegd. Dat heeft allemaal met de kerstdagen te maken. De negende aflevering, getiteld 'La chica o el mundo' staat niet pas op vrijdag 26 december online, maar kun je al op woensdag 24 december streamen. Dat is handig om te weten als je spoilers wil ontwijken.

Het is niet de eerste keer dat Apple het releaseschema van de serie aanpast in verband met feestdagen. Een eerdere aflevering was vroeger te streamen in verband met Thanksgiving in de Verenigde Staten.

Door Pluribus voor de kerstdagen te publiceren hoeft Apple ook niet te concurreren met de nieuwe afleveringen van Stranger Things die juist wel tweede kerstdag op Netflix verschijnen.

(y)

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:12
ppeterr schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 07:52:
[...]

Nee joh, even naar de onderkant van de cookie banner, en klikken op "ik ben 24+" oid.
Off topic, maar dan betaal je alsnog, met je persoonlijke gegevens. Het is overigens een bijzonder vileine tactiek om onder de cookie-wetgeving uit te komen, en verboden. Reden voor mij om Bright op mijn zwarte lijst te zetten.
(En kleine tip, als je dan persé iets van Bright of andere websites van PXR wil lezen, klik dan altijd op 'ik ben jonger dan 24 jaar', dat moeten ze vragen om je data aan gokbedrijven te mogen verkopen, dat mogen ze niet van personen onder 24 jaar)

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Nu online
Daniel36 schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 01:22:

Top aangepast.

Had niet eens door, dat we dan volgende week dan al de finale hebben. Gaat allemaal supersnel, ondanks dat zijn series niet altijd dit gevoel hebben.

Tot zover vermaak ik mij prima, ben benieuwd of hij ook weer extreem de diepte is ingegaan met bv Breaking Bad, zat er een kleur code in, ook zelfs met de kleuren van de kleding, tijdens het kijken was dit mij persoonlijk niet opgevallen, maar grote kans dat er ook zoiets is toegepast in Pluribus.

Reddit
I watched a video on youtube recently that mentions that every color everyone wears in every single scene is put there purposefully. Its given me so much to think about, watching it over. I'm only in the first season, but it shows so so much.

Beige is for people that aren't threatening. For instance, Walt almost always wears beige to school. When he and Skyler go to the birthday party for elliot, everyone wears beige.

Yellow represents the meth business, and the criminal underground. Jesse is constantly wearing yellow.

Green is for change and money. Right around the end of season 1, Walt wears a lot of green. This is when he's changing and taking on the persona of Heisenberg.

Pink is for innocence. Skyler wears pink at her baby shower. More importantly, jesse PINKman. Deep down, Jesse is just a child going through all of this.

Orange is for action and danger. Hank often wears orange because he is a massive threat/danger to walt, being a DEA agent.

Blue is for loyalty and dependability. Skyler does change, but in the beginning she's always wearing blue. This is because she's most loyal to Walt, being that she pushes him to seek treatment and she's always there for him. Jr. Also wears a significant amount of blue.

White is for purity. It describes the white family in the beginning before their road gets increasingly darker. Walt's underwear is white, his hazmat suit in the beginning is white.

I could go on forever about this and other things I've noticed. I know this isn't really unknown, but I've found the already rich story to be so much richer because of this and it's opened up a lot of pathways of thought about the show that I have. I can't help but have a brand new love for the attention to detail.

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Dagarkin schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 08:30:
[...]

Top aangepast.

Had niet eens door, dat we dan volgende week dan al de finale hebben. Gaat allemaal supersnel, ondanks dat zijn series niet altijd dit gevoel hebben.

Tot zover vermaak ik mij prima, ben benieuwd of hij ook weer extreem de diepte is ingegaan met bv Breaking Bad, zat er een kleur code in, ook zelfs met de kleuren van de kleding, tijdens het kijken was dit mij persoonlijk niet opgevallen, maar grote kans dat er ook zoiets is toegepast in Pluribus.

Reddit

[...]
Ik heb vannacht de momenteel laatste aflevering gezien, maar die was wel erg rustig imho.
Ik ben benieuwd naar de finale komende woensdag.
:)

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Komt er nog maar een aflevering? Waaaat? Hier ben ik niet klaar voor. Waarom niet 16 per seizoen. Ik kan niet tot 2027 wachten op seizoen 2.

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

Superster

In ieder geval blij Zosia weer te zien, ik moet heel oppervlakkig benoemen dat ik het een zeer mooie vrouw vind.
Heel benieuwd hoe de ontmoeting gaat verlopen in de seizoensfinale, ik heb het idee dat Manousos wat teleurgesteld zal zijn met Carol.

Men weet niet wat een primaire bron is.. Olé Olé

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Iemand enig idee of die drone de hele serie blijft hangen? :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Volgens IMDB heeft de laatste aflevering een runtime van 60 minuten. Dat is gelukkig iets beter dan die 45 min afleveringen. Ik heb er zin in!

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Seizoensfinale net gezien en het was een interessante aflevering. Had misschien gehoopt op net iets meer vooruitgang, maar had het ook niet echt verwacht gezien ze 4 seizoenen willen uitbrengen.

Wel een aantal interessante ontdekkingen die sommige theorieën wegstrepen en andere misschien juist versterken:
- Ze lijken inderdaad via een specifieke radiofrequentie te communiceren;
- Ze reageren niet alleen wanneer Carol tegen ze schreeuwt (was een theorie dat dat alleen bij Carol zou gebeuren);
- Ze kunnen dus inderdaad de stamcellen die ze nodig hebben uit de ingevroren eitjes van Carol halen;
- Carol heeft nog 1 tot 3 maanden voordat ze klaar zijn.

Ben wel benieuwd of er echt een atoombom op de oprit van Carol staat nu _O- Waarschijnlijk wel, als fail safe voor als ze haar willen laten joinen.

Mijn voorspelling voor wat er uiteindelijk zal gaan gebeuren is dat Carol wel opgenomen gaat worden in de hive voordat Carol en Manousos de wereld kunnen redden. Dan zal Manousos Carol moeten redden. Ben verder natuurlijk benieuwd naar de afloop, maar met Vince Gilligan verwacht ik nou niet meteen een happy ending waarbij de hele wereld gered gaat worden.

De vrijwillige joining in het begin was ook mooi om te zien. Je ziet meteen de bevestiging dat het hele dorp en alles wat ze daar deden een grote theatervoorstelling was voor dat meisje. Zodra ze gejoined is stopt iedereen, laten ze de dieren los en gaat ieder zijn/haar eigen pad, waarschijnlijk werken aan een enorme schotel :P

Ook mooi om daarna te zien hoe de hive de drone inzet om Manousos te volgen. Manousos is zoals verwacht behoorlijk paranoia in het begin. Het feit dat Hellen een bewegingssensor in de drankkast heeft gebouwd doet ook wel wat met Helen.

Ben overigens wel benieuwd of Manousos verder was gekomen met "Rick" als Carol niet had ingegrepen, ik verwacht eerlijk gezegd dat er wel iets meer nodig zal zijn, maar wie zal het zeggen.

Dat was het dan, nu 2(?) jaar wachten op het volgende seizoen.... :-(

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:23
Waarom deed een bepaalde scene mij aan dit denken? :+
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/0KvkeDhLokQAAAAM/peter-griffin.gif

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• molenganger
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:14
Net de laatste aflevering gezien van dit seizoen.
spoiler:
[quote]breew schreef op maandag 8 december 2025 @ 14:17:
[...]

:+
ze geven Carol een atoombom.

[Afbeelding]
[/quote]
Voorspellende gave?

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

@miicker Mooi verwoord.

Online lees ik theorieën dat Zoisa zwanger zou zijn met/van Carol's eicellen. Maar dit maakt toch geen sense? Dit kun je theoretisch in een lab doen. Daar hebben ze Zoisa's lichaam niet voor nodig. De enige reden lijkt me een psychologische. "Carol, ik ben zwanger van jouw kind" zal een behoorlijke mindfuck zijn. Zeker in combinatie met een atoombom. Zou ze echt haar eigen kind opblazen?

• HijDieAllesWeet
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 13:50
miicker schreef op woensdag 24 december 2025 @ 10:08:
Dat was het dan, nu 2(?) jaar wachten op het volgende seizoen.... :-(
Ik vond zo per week een aflevering al erg irritant. Echt jammer dat ik deze niet gemist heb en over een paar jaar tegenkom als het hele ding in 1 keer te bingen is.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste