Ik heb de serie nu pas gekeken (beter laat dan nooit) en ik vond hem geweldig. Ik vond helaas wel dat Carol wat traag van begrip lijkt voor zo'n ogenschijnlijk intelligente vrouw. Ik bedoel, ze stelt erg weinig vragen voor iemand die weet dat er niet tegen haar gelogen kan worden.
Een andere grappige vraag zou zijn of zij de hive kan opleggen om een contactverbod te hebben met de andere immune personen. Als dat mogelijk is zou ik die optie toepassen voordat iemand anders dat op jou toepast. De verstandhouding met de anderen was al niet best dus die zullen geen twee keer nadenken over die optie.
Maar al met al een hele goeie serie en ik zie uit naar seizoen 2.
Raem schreef op donderdag 25 december 2025 @ 22:09:
Waarom vraagt Carol niet gewoon of ze haar eicellen vernietigen en stoppen met het onderzoek?
Of is dat iets waar de hive toch de grens trekt om niet alles voor haar te doen?
Als ik Carol was had ik de hive gevraagd om haar eicellen en al het biologische materiaal van haar wat nu en in de toekomst voorhanden komt onmiddellijk naar haar huis te brengen en daar achter te laten. Dan kan ze het zelf vernietigen en valt het hele plan voorgoed in duigen. Lijkt me geen opdracht die de hive kan weigeren. Daarnaast zou ze kunnen eisen dat ze haar altijd eerst om toestemming moeten vragen om haar op te nemen in de hive.Dennisdn schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 06:43:
Vernietigen denk ik niet, als ze nog geen appel van de boom mogen plukken. Het zal mij niets verbazen als het gewoon zo simpel is dat ze vergeet te vragen om met het onderzoek te stoppen, anders is het spannende lijntje van de komende 3 maanden meteen om zeep geholpen.
Ik zag het meer als een stukje verzekering. Zo van, als ze me proberen te turnen dan pleeg ik zelfmoord op een manier die zeker weten slaagt. Je kan hem beter in de buurt hebben dan afvuren van een lanceerstation welke mogelijk weer afhankelijk is van anderen.En ik denk eigenlijk dat de atoombom een metafoor is. Want wat wil je met een nuke op de stoep als ze die ook gewoon vanaf een lanceerstation zou kunnen laten richten...
Een andere grappige vraag zou zijn of zij de hive kan opleggen om een contactverbod te hebben met de andere immune personen. Als dat mogelijk is zou ik die optie toepassen voordat iemand anders dat op jou toepast. De verstandhouding met de anderen was al niet best dus die zullen geen twee keer nadenken over die optie.
Maar al met al een hele goeie serie en ik zie uit naar seizoen 2.