Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
https://www.fitvermogen.nl/nieuwsartikel?news_id=20030086
Wij willen onze klanten graag informeren over ontwikkelingen omtrent FitVermogen die de komende maanden zullen plaatsvinden, inclusief een toekomstige nieuwe eigenaar van FitVermogen.

Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen?
• Toekomstige nieuwe eigenaar van FitVermogen, Velthuyse & Mulder Vermogensbeheer (VMVB)
• Nieuwe Algemene Voorwaarden te introduceren door VMVB
• Introductie van de “O” aandelenklasse met betrekking tot bepaalde fondsen

Toekomstige nieuwe eigenaar van FitVermogen, Velthuyse & Mulder Vermogensbeheer
Met genoegen informeren we onze klanten dat Velthuyse & Mulder Vermogensbeheer, onder opschortende voorwaarden, de nieuwe eigenaar van FitVermogen zal worden, met ingang van januari 2026. VMVB bedient al meer dan 25 jaar particuliere cliënten, richt zich op de Nederlandse markt en is tevens eigenaar van het beleggingsplatform Doelbeleggen.nl. VMVB staat onder toezicht van de AFM (Autoriteit Financiële Markten), DNB (De Nederlandse Bank) en AP (Autoriteit Persoonsgegevens).

Voor Doelbeleggen.nl past het toevoegen van FitVermogen aan haar dienstenaanbod bij hun ambitie om marktleider te worden op het gebied van Nederlands particulier beleggen en zij geloven dat het een sterke aanvulling biedt voor verdere groei in lijn met haar strategische doelstellingen. Deze overname is voor hen een reactie op de groeiende vraag naar persoonlijke vermogensopbouw en online beleggingsoplossingen naarmate de Nederlandse pensioenmarkt zich naar meer geïndividualiseerde pensioenen beweegt.

Wat betekent dit voor klanten van FitVermogen?
Het fondsaanbod van Goldman Sachs dat via FitVermogen wordt aangeboden blijft hetzelfde en de fondsen blijven worden beheerd door Goldman Sachs Asset Management (GSAM). De rekeningnummers en huidige beleggingen van onze klanten worden overgezet naar een platform dat wordt beheerd door Doelbeleggen.nl. Het merk FitVermogen en alle aanverwante producten (incl. FitVoorLater) blijft ongewijzigd.

Nieuwe Algemene Voorwaarden te introduceren door VMVB
Bij een nieuwe eigenaar van FitVermogen zullen andere Algemene Voorwaarden gelden bij overdracht. Klanten ontvangen de komende maanden meer informatie van VMVB over deze algemene voorwaarden, waaronder de invoering van een dienstverleningsvergoeding. Om de bewaring van beleggingen op FitVermogen te waarborgen, worden beleggingen verplaatst naar Stichting Collectieve Beleggersgiro, de beleggersgiro van Doelbeleggen.nl.

Introductie van de “O” aandelenklasse met betrekking tot bepaalde fondsen
Afzonderlijk zal een andere aandelenklasse, de “O”-aandelenklasse, beschikbaar worden gesteld voor bepaalde fondsen op FitVermogen. Een kenmerk van de “O”-aandelenklasse is dat deze een lagere kosten voor het beheer zal hebben in vergelijking met de andere aandelenklassen van deze fondsen. Klanten ontvangen een apart bericht van FitVermogen dat meer informatie geeft over de “O” aandelenklasse. De “O” aandelenklasse zal beschikbaar worden gesteld via FitVermogen voorafgaand aan toekomstige verandering van eigenaar.

Welke actie(s) moeten klanten ondernemen?
Klanten hoeven nu geen actie te ondernemen en we houden klanten op de hoogte van de overdracht en eventuele ontwikkelingen die voor u relevant kunnen zijn. We zullen klanten ook op de hoogte stellen van eventuele automatische acties die kunnen plaatsvinden om deze overgang gemakkelijk te maken.

Om de overdracht te vergemakkelijken, is het niet mogelijk om gedurende een beperkte periode aan het einde van het jaar beleggingsorders te plaatsen (een bevriezingsperiode). We zullen klanten te zijner tijd informeren over de exacte datums van deze bevriezingsperiode.

Als onderdeel van de verandering van eigenaar worden persoonsgegevens overgedragen aan de nieuwe eigenaar in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Raadpleeg de privacyverklaring van FitVermogen voor meer informatie over hoe GSAM omgaat met persoonsgegevens en rechten onder de AVG.

In het geval van vragen, neem dan gerust contact met ons op.
Wat vinden we hiervan?

Een paar punten waar k bedenkingen bij heb:
- Doelbeleggen.nl is het tegengestelde van Fitvermogen: het is duur en ondoorzichtig. De dienstverlening van Doelbeleggen.nl kost 0,75% over het vermogen en 0,10% van transacties. Bij Fitvermogen zijn deze kosten er niet. Doelbeleggen.nl belegt in goedkope trackers met 0,18% aan kosten, maar Fitvermogen heeft ook enkele van deze fondsen in het assortiment. Fitmogen is volledig transparant, maar bij Doelbeleggen.nl moet je moeite doen om te achterhalen in welke fondsen ze beleggen en voor een digitale brochure moet je je gegevens achterlaten.
- In het nieuwsbericht staat "Bij een nieuwe eigenaar van FitVermogen zullen andere Algemene Voorwaarden gelden bij overdracht. Klanten ontvangen de komende maanden meer informatie van VMVB over deze algemene voorwaarden, waaronder de invoering van een dienstverleningsvergoeding.". Kortom, Fitvermogen zal waarschijnlijk niet meer gratis zijn.

Ik kan ook één mogelijk positief punt noemen: Doelbeleggen.nl kan ook in box 1 voor pensioen, Fitvermogen kan dat niet. Ik zou graag zien dat dit met Fitvermogen ook kan en wellicht gebeurt dat door deze overname. Maar ik vraag mij wel af wat er uiteindelijk van Fitvermogen over zal blijven.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• abbeyrules
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:33
Ik kwam denk ik een beetje tot dezelfde conclusie. Erg tevreden met Fitvermogen zoals het nu is. Voor mij geen verbetering. Ik ga de dienstverlening en tariefstelling nauwgezet in de gaten houden en zodra het negatief verandert direct overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazelnoot
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
De kosten worden dus 0.05% per kwartaal.
bron https://www.doelbeleggen.nl/fitvermogen/

Jammer, maar iig niet zo erg (duur) als hun eigenplatform.

Daarbij, O aandelenklassen, als deze worden omgezet hebben iets lagere fondskosten,
GS Enhanced Index Sustainable Equity 0.09% (0.175%)
GS Enhanced Index Sustainable Emerging Markets Equity 0.25% (0.30%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-10 21:40
abbeyrules schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:49:
Ik kwam denk ik een beetje tot dezelfde conclusie. Erg tevreden met Fitvermogen zoals het nu is. Voor mij geen verbetering. Ik ga de dienstverlening en tariefstelling nauwgezet in de gaten houden en zodra het negatief verandert direct overstappen.
Idem hier. Wat zijn mogelijke alternatieven (als het zover komt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:53
Hazelnoot schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 20:57:
De kosten worden dus 0.05% per kwartaal.
bron https://www.doelbeleggen.nl/fitvermogen/

Jammer, maar iig niet zo erg (duur) als hun eigenplatform.

Daarbij, O aandelenklassen, als deze worden omgezet hebben iets lagere fondskosten,
GS Enhanced Index Sustainable Equity 0.09% (0.175%)
GS Enhanced Index Sustainable Emerging Markets Equity 0.25% (0.30%)
Bedoel je dat de Lopende Fondskosten dan voor GS Enhanced Index Sustainable Equity 0,09% gaan bedragen in plaats van 0,175% bij de "O" variant...?
Dat zou die 0,05% servicekosten meer dan opheffen. Maar het blijft altijd een vervelend gevoel: servicekosten.

Fitvermogen was top op de interface uit de jaren 90 na. Hopelijk gaan ze met de overname nu ook eindelijk eens 2FA of beter nog Passkey ondersteuning bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundOpus
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 24-10 20:22
Een groot voordeel van FitVermogen vind ik de mogelijkheid om aparte rekeningen aan te maken. Ik heb drie rekeningen voor de kinderen waar maandelijks een bedrag wordt ingelegd voor de studie later.

Ik beleg dus namens de kinderen op mijn naam. Ik heb één account met drie rekeningen. Elk kind heeft een eigen rekening in mijn account. Zo kan ik eerlijk evenredig inleggen in dezelfde fondsen en laten renderen zonder moeilijke berekeningen te hoeven maken wie waar recht op heeft.

Welke alternatieven zijn er waar je inleg in een ETF of fonds kunt uitsplitsen in 'rekeningen' of 'potjes' zonder drie losse accounts te hoeven maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazelnoot
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
tploumen schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:59:
[...]

Bedoel je dat de Lopende Fondskosten dan voor GS Enhanced Index Sustainable Equity 0,09% gaan bedragen in plaats van 0,175% bij de "O" variant...?
Dat zou die 0,05% servicekosten meer dan opheffen. Maar het blijft altijd een vervelend gevoel: servicekosten.

Fitvermogen was top op de interface uit de jaren 90 na. Hopelijk gaan ze met de overname nu ook eindelijk eens 2FA of beter nog Passkey ondersteuning bieden.
Ja en nee 0.05% is per kwartaal wat dus eigenlijk 0.20% per jaar is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Ik vind het wel triest. Je ziet het in de tech ook veel: Een klein bedrijf met een ontzettend leuk product. Wordt overgenomen (soms een paar keer) en het product wordt duur en verdwijnt uiteindelijk van de markt.

Fitvermogen was een label van Nationale Nederlanden en zonder kosten omdat ze alleen NN fondsen aanboden, en dan is het verdienmodel dat door Fitvermogen er meer verdiend wordt door de fondsen. De fondsen zijn overgenomen door Goldman Sachs en daarin ging ook Fitvermogen mee. Ik zag deze overname wel aankomen want Fitvermogen past niet bij een bedrijf als Goldman Sachs. Ik vraag mij dan af waarom ze überhaupt die fondsen van NN overnamen, alsof een enorm bedrijf als Goldman Sachs geen eigen fondsen kan hebben zonder een aankoop van een Nederlands bedrijfsonderdeel. Helaas, het ging al de verkeerde kant uit toen NN afstand deed van de fondsen en Fitvermogen.

0,20% per jaar aan servicekosten is gelijk aan ABN-AMRO Beleggen Basis met een veel groter assortiment en een beter platform. Ik denk dat ik alles naar ABN-AMRO ga halen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tploumen
Wat een nachtmerrie: Velthuyse & Mulder Vermogensbeheer | Vergelijk & Analyseer | Finner https://share.google/wXeelPItccUXlXg3X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
abbeyrules schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:49:
Hetzelfde geldt voor mij. Ik beleg er nu zo'n 8 jaar. Welke alternatieven zijn te overwegen? Ik zoek vooral gemak, lage kosten en geen omkijken naar. Een overname per januari 2026 vind ik best snel trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door stin00 op 24-10-2025 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:10
Als je weggaat bij Fitvermogen dan is het niet simpelweg deze (twee populaire) fondsen verplaatsen naar een andere broker he? Dan is het echt uitstappen en opnieuw ergens anders inkopen, klopt dat? Ik heb deze fondsen namelijk nog niet ergens anders gevonden.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OosterF
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:11
@MrAngry, deze twee fondsen zijn populair bij FitVermogen door kostenstructuur. Bij andere brokers zijn andere fondsen weer interessant. Ik zou je daarom niet blindstaren op het specifieke fonds waar je nu in belegt, maar op zoek gaan naar een goede combinatie van broker en fonds.

Al zou ik in eerste instantie wachten op meer duidelijkheid vanuit FitVermogen. Er is nog altijd weinig bekend en je hebt nog tot januari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
tploumen schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:59:
[...]

Over het algemeen wordt het met dit soort overnames niet direct beter. Typisch veelvoorkomend gedrag van investeerders is om een bedrijf over te nemen, te snijden in de kosten en de tarieven voor klanten te verhogen. Snel cashen en daarna met mooie cijfers weer voor meer geld doorverkopen.

Misschien is dit een uitzondering, maar de eerste berichten over de introductie van extra vergoedingen stemmen mij nog niet positief. Ik ga in ieder geval rondkijken naar alternatieven. Als de kosten geen/weinig verschil meer maken, kan ik misschien net zo goed alles overhevelen naar mijn eigen bank (ING).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Idem hier, niet blij mee. En dus op zoek naar een ander "set & forget" met vooral lage kosten.
Mijn doel is gewoon maandelijkse inleg in 1 of 2 simpele producten, nooit meer naar omkijken en over een jaar of 20 met vervroegd pensioen van dat geld.

Beeromaniac

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snaggyheadshot
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-10 19:13
tploumen schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 23:57:
Wat een nachtmerrie: Velthuyse & Mulder Vermogensbeheer | Vergelijk & Analyseer | Finner https://share.google/wXeelPItccUXlXg3X
Dit is exact de reden dat ik mij de komende periode ga oriënteren op een nieuwe partij. Vervelend, want Fitvermogen was het hoofdzakelijke platform waar ik doe beleggen. De kosten lijken nu mee te vallen (0,2% op jaarbasis en een 'korting' op de TER vanwege het opnemen van de O fondsen), maar wie weet wat deze partij in de toekomst gaat doen.

Normaliter ben ik niet van sturen op gevoel: maar bij deze partij zegt mijn gevoel NEE.

[ Voor 23% gewijzigd door snaggyheadshot op 24-10-2025 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
snaggyheadshot schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:36:
Normaliter ben ik niet van sturen op gevoel: maar bij deze partij zegt mijn gevoel NEE.
Geldt voor mij ook. Afgezien van een aantal bedenkelijke zaken op de site van doelbeleggen.nl (zoals je gegevens achter moeten laten voor digitale brochures en niet gemakkelijk te vinden informatie over fondsen) vind ik doelbeleggen.nl en Fitvermogen ook helemaal geen match. Het past gewoon niet bij elkaar. Doelbeleggen.nl is in alles tegengesteld aan Fitvermogen Dit kan nooit goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jomas
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:00
Van de website van Fitvermogen.

Vanaf 21 november 2025 zijn de onderstaande aandelenklassen niet langer voor aankoop beschikbaar op FitVermogen. U kunt uw bestaande beleggingen hierin echter blijven aanhouden en verkopen:

Hier vallen ook de 2 populaire fondsen onder:

NL0006311771 Goldman Sachs Enhanced Index Sustainable Emerging Markets Equity Fund (NL) - P
NL0012125736 Goldman Sachs Enhanced Index Sustainable Equity Fund A (NL) - P

:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Licko

ZVDK

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xLPolzjNrWwa5GAlTfvKtfZyLBU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GfBwEqABwtsSq6XFuYQmnYc7.png?f=fotoalbum_large

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:14

The_Worst

Unox

Thompson schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:32:
Idem hier, niet blij mee. En dus op zoek naar een ander "set & forget" met vooral lage kosten.
Mijn doel is gewoon maandelijkse inleg in 1 of 2 simpele producten, nooit meer naar omkijken en over een jaar of 20 met vervroegd pensioen van dat geld.
Dit is inderdaad ook mijn exacte use-case. Voorlopig ook nog maar even in de gaten houden maar mijn onderbuikgevoel is nog niet echt positief.

Het is gelukkig nog geen erg groot vermogen maar toch te zijner maar eens oriënteren hoe alles over te hevelen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
jomas schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 18:06:

Vanaf 21 november 2025 zijn de onderstaande aandelenklassen niet langer voor aankoop beschikbaar op FitVermogen. U kunt uw bestaande beleggingen hierin echter blijven aanhouden en verkopen:

Nou en...?? Deze fondsen worden automatisch overgezet naar de goedkopere equivalente "O" variant. Dus dat is een goede zet van Fitvermogen.

NL0006311771 Goldman Sachs Enhanced Index Sustainable Emerging Markets Equity Fund (NL) - P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Het zou dan zelfs goedkoper worden met die twee fondsen? Maar komen hier dan nog wel of niet die 0,05% portfolio kwartaalkosten bij? Want dat is natuurlijk funest.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
Thompson schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 19:26:
[...]

Het zou dan zelfs goedkoper worden met die twee fondsen? Maar komen hier dan nog wel of niet die 0,05% portfolio kwartaalkosten bij? Want dat is natuurlijk funest.
Tegen beter weten in hoop ik van niet. Als die kosten er komen stap ik over naar SAXO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:57
Ik zit voor een stevig bedrag bij Fitvermogen. Zou liever niet overstappen, maar als de kosten inderdaad serieuze toenemen is dit wel de volgende stap. Ik zag wel dat als je uitstapt je rond de 0.03-0.3% afslagkosten mag afdragen afhankelijk van het fonds, dus sowieso ga je met een wissel ook weer achteruit. Tenzij je koopt en even wacht tot een dipje van 0.3% als Trump weer eens ergens een tarief aankondigt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
Zinloos1 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:48:
Ik zit voor een stevig bedrag bij Fitvermogen. Zou liever niet overstappen, maar als de kosten inderdaad serieuze toenemen is dit wel de volgende stap. Ik zag wel dat als je uitstapt je rond de 0.03-0.3% afslagkosten mag afdragen afhankelijk van het fonds, dus sowieso ga je met een wissel ook weer achteruit. Tenzij je koopt en even wacht tot een dipje van 0.3% als Trump weer eens ergens een tarief aankondigt...
Die afslagkosten zijn verwaarloosbaar voor een lange termijn belegger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Die actief beheerde fondsen worden wel heel goedkoop! Tarieven vergelijkbaar met index fondsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
tploumen schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:52:
[...]

Die afslagkosten zijn verwaarloosbaar voor een lange termijn belegger.
*edit*
Ik kan niet rekenen op de zaterdagochtend. Inderdaad niet veel geld en dus met de aangekondigde percentages break even na 1j bij 0.03% afslagkosten, beter om uit te stappen dan waarschijnlijk.

[ Voor 60% gewijzigd door Zinloos1 op 25-10-2025 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crakie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:45

Crakie

I want my board back, Lance

Zinloos1 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 08:32:
[...]

Ben ik niet met je eens. Mijn horizon is nu nog dertig jaar, laten we zeggen dat je voor een ton geïnvesteerd zit en je 0.03% afslagkosten betaalt, betaal je nu dus 3k. Als ik niet had hoeven wisselen zou dat met een gemiddeld rendement van 7% na inflatie neerkomen op een verlies van 20k euro. Daar kan je een half jaar eerder van stoppen met werken. En dat alleen omdat je moet wisselen van beleggingsplatform door gestegen kosten. Bij afslagkosten van 0,3% is het al helemaal een grote impact.
Uhm... 0.03/100*100000 = 30 euro.

Deze signature is strikt genomen langer dan noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
Crakie schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 08:57:
[...]

Uhm... 0.03/100*100000 = 30 euro.
Woeps, je hebt helemaal gelijk. Geeft weer een nieuw perspectief, waarschijnlijk beter uitstappen dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Zinloos1 op 25-10-2025 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
jomas schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 18:06:

Dat zijn de huidige varianten die vervangen worden door goedkope varianten. Volgens mij zullen die gewoon beschikbaar zijn, ook na 21 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
Zinloos1 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:27:
[...]

Woeps, je hebt helemaal gelijk. Geeft weer een nieuw perspectief, waarschijnlijk beter uitstappen dus.
Eérst wachten of ze de kosten daadwerkelijk gaan doorvoeren. Uitstappen op basis van aannames is het domste wat je kunt doen.

Maar als die kosten gaan komen dan is uitstappen een zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
tploumen schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:26:
[...]

Eérst wachten of ze de kosten daadwerkelijk gaan doorvoeren. Uitstappen op basis van aannames is het domste wat je kunt doen.

Maar als die kosten gaan komen dan is uitstappen een zekerheid.
Het is te lezen op https://www.doelbeleggen.nl/fitvermogen/
De kans lijkt mij klein dat ze hier op terug komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jomas
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:00
Ik vindt het maar een vreemde gang van zaken. Binnen enkele maanden zullen we info krijgen over de nieuwe algemene voorwaarden maar in de tussentijd is er een switch order die je maar binnen een maand kan cancellen en in januari 2026 is de overgang al. Het enige dat nu bekend is, is dat er een 'dienstverleningsvergoeding' komt van 0.2% per jaar voor de nieuw geïntroduceerde dienstverlening van Doelbeleggen ('execution only', lees Fitvermogen). Deze 'execution only' staat ook nog niet in het tarieven overzicht van Doelbeleggen. De meest logische (en klantvriendelijke) volgorde zou m.i. zijn.
  1. Complete nieuwe voorwaarden
  2. Switch order
  3. Overgang
Pagina: 1