Wie kan een link posten waar je de koersen van NL0015002NP6 (Goldman Sachs Enhanced Index Sustainable Eq O) en NL0015002NL5 (Goldman Sachs Dynamic Mix Fund III O) over de afgelopen dagen kan terugvinden...?
Als ik de ISIN nummers op de website van Euronext invoer kunnen ze nog niet gevonden worden (waarschijnlijk omdat de fondsen nieuw zijn).
Waar het om gaat is dat ik beide fondsen gisteren geliquideerd heb en dat de verkoop tegen de koers van vandaag zou moeten zijn uitgevoerd.
Goldman Sachs Enhanced Index Sustainable Eq O is bij mij vandaag verkocht tegen 51,86 terwijl de actuele koers die ik op Morningstar kan vinden 51,88 is.
Goldman Sachs Dynamic Mix Fund III O is bij mij vandaag verkocht tegen 50,82 terwijl de actuele koers die ik op Morningstar kan vinden 50,83 is.
Ik heb Fitvermogen reeds gemaild, maar zij geven aan dat die 51,88 en 50,83 de koersen van gisteren (23 december) zijn. Ik betwijfel dat ten zeerste, immers het identieke P fonds (wat het voorheen was) is vandaag gestegen met 0,34%:
Dat het identieke O-fonds met lagere lopende kosten dan zou zijn gedaald is zééér, zééér onwaarschijnlijk.