Toevallig heb ik vandaag ook alle documentatie doorgespit, nav de post van jspr360.SoundOpus schreef op zondag 4 januari 2026 @ 19:57:
[...]
Hoe kom jij aan deze informatie? Is dat via email gedeeld of staat het ergens op de website? Ik heb alle correspondentie inclusief email bijlagen doorgespit en nergens heb ik gezien dat het rekeningnummer veranderd.
De bevriezingsperiode loopt vandaag af. Ik ga er van uit dat vanaf morgen de maandelijkse order gewoon weer gestort kan worden op het gebruikelijke nummer, want ik heb geen bericht gezien dat er een ander rekeningnummer komt?
Zie mail van 26/11 (Verdere informatie toekomstige eigenaar FitVermogen incl. nieuwe Algemene Voorwaarden), bijlage: Klantbrief_ClientCommunication_Doelbeleggen.
Daar staat op pagina 3:
4.4 Het centrale bankrekeningnummer verandert. Vanaf 5 januari 2026 moet u uw stortingen overmaken naar NL88 ABNA 0138 1606 35. Let goed op als u heeft ingesteld dat de overboeking automatisch plaatsvindt. Ook dan moet u het nieuwe centrale rekeningnummer gebruiken. Overboekingen naar het oude centrale rekeningnummer worden na de overgang niet verwerkt en aan u teruggestort door Goldman Sachs Asset Management.