NFP staat op de planning. Maar gaat volgens mij niet door vanwege shutdown.zwembroek schreef op donderdag 6 november 2025 @ 23:04:
[...]
Morgen staat er ook weer wat op de planning toch qua cijfers? Heb het niet helemaal helder.
100k is de nieuwe 40k. Even de vloer aanstampen en weer door. Geen paniek.
Ja payrolls en unemployment rate staan morgen ook op de planning, maar beide gaan voor zover bekend vanwege de shutdown niet door.jvel92 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 23:09:
NFP staat op de planning. Maar gaat volgens mij niet door vanwege shutdown.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Darrell schreef op donderdag 6 november 2025 @ 23:09:
100k is de nieuwe 40k. Even de vloer aanstampen en weer door. Geen paniek.
:strip_exif()/f/image/Knufz6jV82eZAFpCkQRniHt1.jpg?f=fotoalbum_large)
That's what she said...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Daar heb je het al.
Ik weet niet wat erger is, GTA VI wéér uitgesteld, of de 420k wéér uitgesteld.
Nja we hodlen maar weer he.
Nja we hodlen maar weer he.
Als de shutdown over is verwacht ik wel een groene paal naar boven. Wie weet een ATH ergens volgend jaar. Modderen de Yanks weer aan en blijft alles dicht dan zal het wel een rood weekend worden (98k-94k bodemvissen).

Maar iedereen is hier toch uit de muntjes of heeft grote sterke diamond hands?

Maar iedereen is hier toch uit de muntjes of heeft grote sterke diamond hands?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit is toch ook wel een eigen leven gaan leiden zeg
Nog bedankt voor de ICP shill @Darrell.
Litecoin ziet er heel juicy uit voor een run terug naar de 130.
Blijft tot nu toe nog achter t.o.v. de andere OG privacy coins dus vandaar dat ik hem wel zie vertrekken. Chart ziet er goed uit, NFA degens.
Blijft tot nu toe nog achter t.o.v. de andere OG privacy coins dus vandaar dat ik hem wel zie vertrekken. Chart ziet er goed uit, NFA degens.
Er zijn veel gure alts aan het pumpen na wel eerst volledig rekt te zijn gegaan…Alpina schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 07:04:
[...]
En @Pinsa voor de fil shill.
Zelf $scrt gevonden. Litecoin gaat ook inderdaad nog @Vis
Als je nog een privacy coin zoekt kijk eens naar ARRR
Fijne vrijdag degens!
Lite is niet guur, ETF listing live dus dikke adoptie jongePinsa schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 07:11:
[...]
Er zijn veel gure alts aan het pumpen na wel eerst volledig rekt te zijn gegaan…
Fijne vrijdag degens!
Pffff, ICP is wel een succes nu. Ik twijfel door deze calls me nog verder in de drek te storten.
Dat valt dus wel mee. Ik heb mijn Delta nog niet bijgewerkt dus zie nog steeds wat mijn PF zou zijn geweest met SUI en Vechain. SUI/Vechain deden het samen slechts 10% slechter dan Bitcoin sinds de wissel. Onlangs deed Vechain alweer een +10% procent op een dag. Nu ook weer +6%. Stel dat zet door, dan is het verschil binnen no-time weer weg. Daarom zei ik, bij een bearish trend kan ik beter in Bitcoin blijven, maar stel er komt nog een laatste opleving dit jaar kan je beter in alts zitten. Maar zie het maar eens zo te timen...Pinsa schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 07:11:
[...]
Er zijn veel gure alts aan het pumpen na wel eerst volledig rekt te zijn gegaan…
Fijne vrijdag degens!
Dat blijven tracken heeft geen zin pik, hoeveel denk je dat ik verloren ben deze cycle…bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 07:22:
[...]
Dat valt dus wel mee. Ik heb mijn Delta nog niet bijgewerkt dus zie nog steeds wat mijn PF zou zijn geweest met SUI en Vechain. SUI/Vechain deden het samen slechts 10% slechter dan Bitcoin sinds de wissel. Onlangs deed Vechain alweer een +10% procent op een dag. Nu ook weer +6%. Stel dat zet door, dan is het verschil binnen no-time weer weg. Daarom zei ik, bij een bearish trend kan ik beter in Bitcoin blijven, maar stel er komt nog een laatste opleving dit jaar kan je beter in alts zitten. Maar zie het maar eens zo te timen...
Maar als je er toch over denkt om alts op te pakken waarom dan niet een klein gedeelte en de rest Bitcoin? Want je blijft er gewoon mee zitten dat je gerouleert hebt volgens mij.
En nogmaals als een altseason zou starten kan je snel genoeg rouleren, alleen je hebt ws de bodem niet getimed maar je moet naar het upside potentie kijken.
En maak het niet de bont met alts blijf in de top 20.
Laatste optie is aandelen
[ Voor 10% gewijzigd door Pinsa op 07-11-2025 07:36 ]
Nu instappen is groene candles najagen, risicovoller kan haast niet. Dan had je dat moeten doen voor de dagenlange stijging.Liripriscon schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 07:22:
Pffff, ICP is wel een succes nu. Ik twijfel door deze calls me nog verder in de drek te storten.
Bungeejumpen met flosdraad imo.
boomer etf inflows weer 240m in de plus gistreren.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Vis schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 07:32:
[...]
Nu instappen is groene candles najagen, risicovoller kan haast niet. Dan had je dat moeten doen voor de dagenlange stijging.
100% mee eens! Al kan het best leuk zijn om korte ritjes mee te maken als er echt veel momentum is.
Maanden in het geval van zec. Raar.Vis schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 07:32:
[...]
Nu instappen is groene candles najagen, risicovoller kan haast niet. Dan had je dat moeten doen voor de dagenlange stijging.
Zelfs ETH etf inflow heel klein plusje. 12,5manti elppa schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 07:34:
boomer etf inflows weer 240m in de plus gistreren.
Ja dat hoor ik dus om me heen overal. Kijk ZEC eens gaan, momentum blijft aanhouden.. ja..maar iedere dag die verstrijkt is het procentueel lastiger om het momentum vast te houden, en daar komt me toch een keer een rode naald, niet te zuinig.
Zec eigenlijk in amper 2 maanden, maar goed, dat moet echt manipulatie zijn van wat whales. Totaal niet serieus te nemen. Doet me wat denken aan andere rare pumps zoals TRB paar jaar geleden
Van Prime is ook niks meer over, was wel een mooie tijd toenMr Ronman schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 07:54:
[...]
Zec eigenlijk in amper 2 maanden, maar goed, dat moet echt manipulatie zijn van wat whales. Totaal niet serieus te nemen. Doet me wat denken aan andere rare pumps zoals TRB paar jaar geleden
Diamond hands, de pump moet nog komen. Wel wat SOL en XRP bijgekocht afgelopen dagen (ik weet dat jullie geen fan zijn van deze laatste, en eigenlijk ook niet van SOL want “there is no second best”). Ik ben een HODL’er al jaren dus de koersen doen me niet zo veel. Ik heb wel een koers waarbij ik ga afschalen want dat moet ook ooit eens gebeuren, maar dat bedrag is nog niet in beeld. Komt die niet dan wacht ik weer netjes een jaartje of 4.
Verschil is alleen dat dit geen hypecoin is. Sterker, de hype is nog niet eens begonnen.Vis schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 07:52:
[...]
Ja dat hoor ik dus om me heen overal. Kijk ZEC eens gaan, momentum blijft aanhouden.. ja..maar iedere dag die verstrijkt is het procentueel lastiger om het momentum vast te houden, en daar komt me toch een keer een rode naald, niet te zuinig.
Juist wel goed om te blijven tracken. Kan je wat van leren. Ik heb nooit in hele gure alts gezeten. Vechain en SUI beide top 50 (als zit Vechain er nu net buiten volgens mij). Aandelen heb ik ook. Crypto potje is de investering met het grootste risico. Nu ik zie dat Bitcoin ook maar weinig beweegt is het de vraag of je dan indd niet beter voor aandelen kan gaan. Of dus alsnog alts met een hoog R/R. Verschil is dat Bitcoin op zijn top zit en veel alts op een bodem. Als er nog maar iets van een opleving komt heb ik met alts nog een kans om terug te gaan naar begin vh jaar qua PF waarde. Bitcoin moet stijgen naar 350K om dit te bereiken 🤣Pinsa schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 07:27:
[...]
Dat blijven tracken heeft geen zin pik, hoeveel denk je dat ik verloren ben deze cycle…
Maar als je er toch over denkt om alts op te pakken waarom dan niet een klein gedeelte en de rest Bitcoin? Want je blijft er gewoon mee zitten dat je gerouleert hebt volgens mij.
En nogmaals als een altseason zou starten kan je snel genoeg rouleren, alleen je hebt ws de bodem niet getimed maar je moet naar het upside potentie kijken.
En maak het niet de bont met alts blijf in de top 20.
Laatste optie is aandelen
bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:19:
[...]
Juist wel goed om te blijven tracken. Kan je wat van leren. Ik heb nooit in hele gure alts gezeten. Vechain en SUI beide top 50 (als zit Vechain er nu net buiten volgens mij). Aandelen heb ik ook. Crypto potje is de investering met het grootste risico. Nu ik zie dat Bitcoin ook maar weinig beweegt is het de vraag of je dan indd niet beter voor aandelen kan gaan. Of dus alsnog alts met een hoog R/R. Verschil is dat Bitcoin op zijn top zit en veel alts op een bodem. Als er nog maar iets van een opleving komt heb ik met alts nog een kans om terug te gaan naar begin vh jaar qua PF waarde. Bitcoin moet stijgen naar 350K om dit te bereiken 🤣
:strip_exif()/f/image/Myumvkf3Pt5VtmljrgfIBGmJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Nog een keer om alles terug te verdienen.
bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:19:
[...]
Juist wel goed om te blijven tracken. Kan je wat van leren. Ik heb nooit in hele gure alts gezeten. Vechain en SUI beide top 50 (als zit Vechain er nu net buiten volgens mij). Aandelen heb ik ook. Crypto potje is de investering met het grootste risico. Nu ik zie dat Bitcoin ook maar weinig beweegt is het de vraag of je dan indd niet beter voor aandelen kan gaan. Of dus alsnog alts met een hoog R/R. Verschil is dat Bitcoin op zijn top zit en veel alts op een bodem. Als er nog maar iets van een opleving komt heb ik met alts nog een kans om terug te gaan naar begin vh jaar qua PF waarde. Bitcoin moet stijgen naar 350K om dit te bereiken 🤣
Darrell schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:18:
[...]
Verschil is alleen dat dit geen hypecoin is. Sterker, de hype is nog niet eens begonnen.
:strip_exif()/f/image/v0Xp4pBdu1pOVplufscoz2Rh.png?f=user_large)
Dikke tech it is
Hij stelt sindsdien alleen wel steeds teleurtomtom901 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 06:27:
[...]
Dit is toch ook wel een eigen leven gaan leiden zeg
Dat leg ik net uit. Zolang de trend naar beneden is kan ik beter in Bitcoin blijven.
Aangezien ik naar mn alternatieve zcash op zoek ben zit ik ook naar deze te kijken. Is kijken hoe de tech is bij dezeAlpina schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 07:04:
[...]
En @Pinsa voor de fil shill.
Zelf $scrt gevonden. Litecoin gaat ook inderdaad nog @Vis
Ja houdt niet over idd.knakworst schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:30:
[...]
Hij stelt sindsdien alleen wel steeds teleur
Mogen we concluderen dat alt season is begonnen?
Voor mij niet, andere munten zijn te duur dat is de enige reden voor alts. Dus ik zoek een paar kleine aanvullingen en gokjes. Zijn nog nooit goed gegaan maar probeer altijd een paar gokjes in de lijst te hebben. Wie weet heb ik een keer geluk.Vis schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:43:
Mogen we concluderen dat alt season is begonnen?
Of is dat precies wat alt season is?
[ Voor 3% gewijzigd door S.McDuck op 07-11-2025 08:52 ]
You must be new here. Ook mooi dat niemand meer de moeite neemt om te waarschuwen.Liripriscon schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 07:22:
Ga nou geen green candles chasen over 2 weken is er weer een ander narrative zit jij weer met een bag vol shit.S.McDuck schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:46:
[...]
Voor mij niet, andere munten zijn te duur dat is de enige reden voor alts. Dus ik zoek een paar kleine aanvullingen en gokjes. Zijn nog nooit goed gegaan maar probeer altijd een paar gokjes in de lijst te hebben. Wie weet heb ik een keer geluk.
En zoek even op wat altseason betekent
Mwha, er is de afgelopen dagen best al een aantal keer benoemd dat je geen groene candles moet chasen (rondom deze ICP hype). Daarna is het gewoon eigen verantwoordelijkheid. En als de FOMO met zo'n hype echt toeslaat gaan die paar woordjes uit de slowchat het gros ook niet tegenhoudenzwembroek schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:46:
You must be new here. Ook mooi dat niemand meer de moeite neemt om te waarschuwen.
Exit liq voor @Darrell ?Guere schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:49:
[...]
Mwha, er is de afgelopen dagen best al een aantal keer benoemd dat je geen groene candles moet chasen (rondom deze ICP hype). Daarna is het gewoon eigen verantwoordelijkheid. En als de FOMO met zo'n hype echt toeslaat gaan die paar woordjes uit de slowchat het gros ook niet tegenhouden
Voor mij is het altijd alt seasonPinsa schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:49:
[...]
Ga nou geen green candles chasen over 2 weken is er weer een ander narrative zit jij weer met een bag vol shit.
En zoek even op wat altseason betekent
zwembroek schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:46:
[...]
You must be new here. Ook mooi dat niemand meer de moeite neemt om te waarschuwen.
[Afbeelding]

Niemand lijkt het te interesseren dat we al dagen grotendeels onder de 50WMA koersen.
Het is nu een spelletje wie durft nog het langste te blijven zitten voordat iedereen ineens tegelijk naar de uitgang rent om die weekly close te frontrunnen.
[ Voor 18% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-11-2025 08:55 ]
Mijn grootste klappers toch echt gemaakt met alts. Dat ik niet meer winst heb gehaald is dat ik niet op tijd heb verkocht. Dat heeft niks met alts te maken maar puur met mijn eigen onvermogen. Net zoals je met Bitcoin een grote klapper had kunnen maken als je bij 16K was ingestapt. Nu is Bitcoin ook drama. Alles valt of staat met het moment van instappen (en uitstappen), ongeacht het muntje. Kijk maar naar vandaag, heb de boot alweer gemist.S.McDuck schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:46:
[...]
Voor mij niet, andere munten zijn te duur dat is de enige reden voor alts. Dus ik zoek een paar kleine aanvullingen en gokjes. Zijn nog nooit goed gegaan maar probeer altijd een paar gokjes in de lijst te hebben. Wie weet heb ik een keer geluk.
Ik denk niet dat ik de juiste kandidaat ben: kleine flufjes en altijd een bewust gokje.Altijd al gedaan als gokje. Geen gure alts, start ups of ICO's. Dus ik denk dat ik niet door de gesprekken heen ga komen.
Je bent zelf nog steeds de ideale kandidaat
Nee community member hier (8year gang
Ik heb nog nooit een grote klapper gemaakt. Dus ik snap niet wat je aan het praten bent. Ben je nou verkapt aan het opscheppen?bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:55:
[...]
Mijn grootste klappers toch echt gemaakt met alts. Dat ik niet meer winst heb gehaald is dat ik niet op tijd heb verkocht. Dat heeft niks met alts te maken maar puur met mijn eigen onvermogen. Net zoals je met Bitcoin een grote klapper had kunnen maken als je bij 16K was ingestapt. Nu is Bitcoin ook drama. Alles valt of staat met het moment van instappen (en uitstappen), ongeacht het muntje. Kijk maar naar vandaag, heb de boot alweer gemist.
Nee, ik zeg alleen dat alts kopen niet per definitie slecht hoeft te zijn. Je moet het wel beter in de gaten houden en niet zien als een 10 jaar investering waar Bitcoin misschien beter voor geschikt is.S.McDuck schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:58:
[...]
Ik heb nog nooit een grote klapper gemaakt. Dus ik snap niet wat je aan het praten bent. Ben je nou verkapt aan het opscheppen?
Sapien
So it has begun, the greatest baghold of our time
Ik had je gewaarschuwd, je bent toch op tijd uitgestapt toch?Nubtrix schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:00:
Sapien![]()
Ik was op tijd eruit #miet . Maar goed van 0.20 tot 0.30 mee geredenNubtrix schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:00:
Sapien![]()
Alles is toch een alt behalve bitcoin? Voor 10 jaar investeringen ga ik wel naar aandelen.bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:00:
[...]
Nee, ik zeg alleen dat alts kopen niet per definitie slecht hoeft te zijn. Je moet het wel beter in de gaten houden en misschien niet zien als een 10 jaar investering waar Bitcoin misschien beter voor geschikt is.
In het kader van FOMO, altseason en altijd te laat toch wat SCRT gehaald. ik heb mn 2 gokjes weer staan. Al valt mn ETH potje er tegenwoordig ook onder
[ Voor 15% gewijzigd door S.McDuck op 07-11-2025 09:08 ]
Omdat één beeld meer zegt dan 1000 woorden:Pinsa schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:02:
[...]
Ik had je gewaarschuwd, je bent toch op tijd uitgestapt toch?
Nee ik heb altijd de verkeerde, heel stabiel en constant ingebruikershaes schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:08:
[Afbeelding]
Holymoly! Heeft een van jullie alt degens deze mee weten te pakken?
Het begint verdacht veel op shillen te lijken.Guere schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:49:
[...]
Mwha, er is de afgelopen dagen best al een aantal keer benoemd dat je geen groene candles moet chasen (rondom deze ICP hype). Daarna is het gewoon eigen verantwoordelijkheid. En als de FOMO met zo'n hype echt toeslaat gaan die paar woordjes uit de slowchat het gros ook niet tegenhouden
Have fun staying poor.Wispe schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:14:
[...]
Het begint verdacht veel op shillen te lijken.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Prachtig, $ICP knalt al >$8,50. Heerlijk, had zelf mn entry ergens in de $6.
Toch leuk dat we met een groot deel van de SC zo kunnen verdienen.
Ik snap de vergelijking met $ZEC, die stijgt ook al een behoorlijke tijd. Je krijgt dan bij $ICP het what if gevoel, aangezien deze coin nog geen jaar geleden op $14 stond. Er zit rek zat dus.
Is het risky? Zeker, maar plaats gewoon een strakke stoploss en je loopt niet zoveel risico.
Natuurlijk is het scam en dondert t allemaal weer in elkaar na een tijdje, maar het is een altcoin, dus wat verwacht je dan?
Toch leuk dat we met een groot deel van de SC zo kunnen verdienen.
Ik snap de vergelijking met $ZEC, die stijgt ook al een behoorlijke tijd. Je krijgt dan bij $ICP het what if gevoel, aangezien deze coin nog geen jaar geleden op $14 stond. Er zit rek zat dus.
Is het risky? Zeker, maar plaats gewoon een strakke stoploss en je loopt niet zoveel risico.
Natuurlijk is het scam en dondert t allemaal weer in elkaar na een tijdje, maar het is een altcoin, dus wat verwacht je dan?
*knip*S.McDuck schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:39:
[...]
Aangezien ik naar mn alternatieve zcash op zoek ben zit ik ook naar deze te kijken. Is kijken hoe de tech is bij deze
" • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan."
[ Voor 30% gewijzigd door YES op 07-11-2025 09:42 ]
Dat gevoel krijg ik ook. Dat zo random dino coins beginnen pumpen, is meestal ook het begin van het einde. Whales die nog even een spelletje spelen alvorens alles te dumpen en in winterslaap te gaan.BTC100K2021 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:52:
[...]
[Afbeelding]
Niemand lijkt het te interesseren dat we al dagen grotendeels onder de 50WMA koersen.
Het is nu een spelletje wie durft nog het langste te blijven zitten voordat iedereen ineens tegelijk naar de uitgang rent om die weekly close te frontrunnen.
Al mn geluksdubbeltjes zitten in de cryptoKneepie schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:29:
[...]
Aan jouw profielo te zien zwem jij toch in het geld, kan wel een risicootje nemen toch?
Er is altijd nog 0.01% kans dat dit het begin is van het grootste altseason sinds het ontstaan van het universum.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UNxyFOBTMSfkT2Uszbb5trPv.jpg?f=user_large)
Geen goede tijd om zuur te worden nu.
Dit is de periode waar generationele rijkdom vergokt mag worden.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UNxyFOBTMSfkT2Uszbb5trPv.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
We maken een grapje, maar zo is het wel altijd al geweest. Eerst BTC, voor degene die het vergeten zijn, exact 1 maand geleden stonden we op ATH.FrambozenTaart schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:38:
Er is altijd nog 0.01% kans dat dit het begin is van het grootste altseason sinds het ontstaan van het universum.
[Afbeelding]
Normaal knallen daarna de large caps, nog ff de small caps, en dan bear.
Dit altseason loopt natuurlijk anders, maarja, er zijn ook 100 miljoen miljard verschillende drek coins. Die gaan echt niet allemaal stijgen. Toch kan je met een beetje geluk en het raadplegen van goede bronnen (Lees de SC of X, en nee, niet die MvdP) echt nog wel leuke ritjes maken. ICP is hier een klassiek voorbeeld van. Hoe lang dit gaat duren? Als BTC een beetje doorkabbelt op dit niveau gaan we komende dagen echt nog wel lol hebben.
Duiken we hard onder de 100K, zeg dan maar zwaai zwaai tegen je drek coins.
Overigens, zullen de harde stijgers van nu dan wellicht weer keihard terug bouncen in de relief bounce.
Kansen overal.
Zou die $ZEC en $ICP pump vooral komen door al dat X gechill vooral door 1 persoon. Dat iedereen mee wil doen en een deel in die coins gooit. Had ze al vroeg voorbij zien komen maar niet ingestapt want ALTS.
Niet op zichzelf, maar ik heb toch liever meer dan minder geld hoor.
Als je gezondheid eronder lijdt, is het beter om je niet bezig te houden met geld en te genieten/koesteren wat je wél hebt en ver van crypto te blijven.bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:00:
[...]
Niet op zichzelf, maar ik heb toch liever meer dan minder geld hoor.
Ja en nee. Als ik €1000 of 10k extra te besteden heb dankzij crypto, dan maakt me dat zeker wel gelukkig
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dat ja. Geld maakt niet gelukkig, maar geen geld maakt wel ongelukkig.ByteMe_ schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:09:
[...]
Ja en nee. Als ik €1000 of 10k extra te besteden heb dankzij crypto, dan maakt me dat zeker wel gelukkigEn als je meer geld op je bankrekening hebt dan je nodig hebt, dan is de kans dat je gelukkiger bent groter dan wanneer je arm bent en in de schulden zit. Althans, kan me niet voorstellen dat er veel mensen die daar echt gelukkig van worden.
Misschien hebben ze gemerkt dat ze ongelukkig zijn dat ze maar moeten gaan schuiven.BTC100K2021 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:16:
https://intel.arkm.com/explorer/entity/microstrategy
MSTR is aan het schuiven.
Hmm, je zou het eigenlijk ook zo kunnen plaatsen:Don Guacamole schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:11:
[...]
Dat ja. Geld maakt niet gelukkig, maar geen geld maakt wel ongelukkig.
"Altcoins maken niet gelukkig, maar geen BTC maakt wel ongelukkig"
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Altijd dezelfde reden om niet veel geld te hoeven hebben. Je kan toch prima gezond zijn EN veel geld hebben? Het geeft juist stress als je arm bent, is zelfs bewezen. Mensen in armoede leven een stuk minder lang dan millionaires.Wispe schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:08:
[...]
Als je gezondheid eronder lijdt, is het beter om je niet bezig te houden met geld en te genieten/koesteren wat je wél hebt en ver van crypto te blijven.
Wat een sloeberarmoede gelul. Geld maakt gelukkig
Ik heb liever mn gezondheid: als je ziek wordt koopt geld de beste dokters
Je wordt niet ziek van geld of niet extra aantrekkelijk voor slechte dingen die kunnen gebeuren omdat je veel geld hebt.
Ik heb liever een liefhebbende partner: die zijn er genoeg met geld
Mijn familie is belangrijker: met geld kan je leuke dingen met ze doen.
Ik ben niet gelukkiger met een groot huis, dure auto of rolex: nee je sociale huurwoning van 40m2 met 8 personen is juist gezellig. En er gaat niks boven het OV.
Ik wil reizen maar het is te duur. Zeur niet je bent toch gelukkig?
Ik kan mijn huis niet betalen. Hoofd dicht je hebt een liefhebbende vrouw. Kijk daar gaat ze met dr koffertje naar de buurman.
Gelukkig heb ik mijn gezin, er is geen geld die daar tegen op kan? Nee mooie kado's, nieuwe kleren, een fiets en elke avond een verse maaltijd op tafel?
Ik heb liever mn gezondheid: als je ziek wordt koopt geld de beste dokters
Je wordt niet ziek van geld of niet extra aantrekkelijk voor slechte dingen die kunnen gebeuren omdat je veel geld hebt.
Ik heb liever een liefhebbende partner: die zijn er genoeg met geld
Mijn familie is belangrijker: met geld kan je leuke dingen met ze doen.
Ik ben niet gelukkiger met een groot huis, dure auto of rolex: nee je sociale huurwoning van 40m2 met 8 personen is juist gezellig. En er gaat niks boven het OV.
Ik wil reizen maar het is te duur. Zeur niet je bent toch gelukkig?
Ik kan mijn huis niet betalen. Hoofd dicht je hebt een liefhebbende vrouw. Kijk daar gaat ze met dr koffertje naar de buurman.
Gelukkig heb ik mijn gezin, er is geen geld die daar tegen op kan? Nee mooie kado's, nieuwe kleren, een fiets en elke avond een verse maaltijd op tafel?
Voor mensen die nog Gure Breakout's zoeken : PHA lijkt te gaan pumpen.
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/phala-network/
@Nubtrix No u dont !
@Nubtrix No u dont !
Volgens mij heeft de Linda een mooie rubriek over geld en of dat gelukkig maakt. Ik adviseer sommigen hier om daar eens te gaan kijken.
Ik zit in crypto voor de Tech én de beloofde Lambo
@Moiety schrale atser. Ik ga voor een eigen continent, niet te verwarren met incontinent, of bust....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Vrijdag dipdag!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Inderdaad. Paar gure muntjes met zeer dunne orderboeken en normaliter nauwelijks volume pompen. Romeinse afleidingstactiek: brood en spelen.Nubtrix schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:32:
[...]
Dat gevoel krijg ik ook. Dat zo random dino coins beginnen pumpen, is meestal ook het begin van het einde. Whales die nog even een spelletje spelen alvorens alles te dumpen en in winterslaap te gaan.
Wispe schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:08:
[...]
Als je gezondheid eronder lijdt, is het beter om je niet bezig te houden met geld en te genieten/koesteren wat je wél hebt en ver van crypto te blijven.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Wat betreft de gelddiscussie. Het maakt wel degelijk gelukkiger, zelfs tot inkomens boven de miljoen per jaar, MITS je er niet alle andere belangrijke dingen voor hoeft op te geven, zoals tijd met je familie, partner, kinderen en vrienden. Meest gunstig gewoon wat huizen erven in NL of gure shit coins hunten totdat het een keer goed uitpakt
Leuke tip! Bedankt ik ga er is naar kijken. Meer tips altijd welkom. @Gipsy King waar haal jij deze snuisterijen vandaan?Gipsy King schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:26:
Voor mensen die nog Gure Breakout's zoeken : PHA lijkt te gaan pumpen.
@Nubtrix No u dont !
[ Voor 7% gewijzigd door Liripriscon op 07-11-2025 11:23 ]
Zijn best veel Low cap coins met hetzelfde potentieel nar de harde crash 10 oct. , beetje afspeuren, en kijken of het sentiment erondom is , of de volumes up gaan etc. er is zeker nooit een garantie, maar deze gaat nu wel lekker !Liripriscon schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 11:08:
[...]
Leuke tip! Bedankt ik ga er is naar kijken. Meer tips altijd welkom. @Gipsy King waar haal jij deze snuisterijen vandaan?
Kan natuurlijk ook binnen een paar uur compleet rekt gaan weer.
**was dus maar een short pump - Reverse coming ?**
[ Voor 10% gewijzigd door Gipsy King op 07-11-2025 12:38 ]
Liripriscon schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 11:08:
[...]
Leuke tip! Bedankt ik ga er is naar kijken. Meer tips altijd welkom. @Gipsy King waar haal jij deze snuisterijen vandaan?
bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:23:
[...]
Altijd dezelfde reden om niet veel geld te hoeven hebben. Je kan toch prima gezond zijn EN veel geld hebben? Het geeft juist stress als je arm bent, is zelfs bewezen. Mensen in armoede leven een stuk minder lang dan millionaires.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Hmmmmm.... laatste stuiptrekking van alts voor we de bear inglijden? Dit voelt allemaal niet zo lekker met bitcoin zo levenloos.
Heb je een linkje naar de Linda slowchat? Ik vraag dit voor een vriend..Moiety schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:26:
Volgens mij heeft de Linda een mooie rubriek over geld en of dat gelukkig maakt. Ik adviseer sommigen hier om daar eens te gaan kijken.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/1twTrM33Yfbu0dgEVZPt3epz.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I2NWLmSSu5dUrIl1TvFWVgWm.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MlHEzvPEUYr1qLTra8cp09T7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wI7drZ4F7EbaiOolEAxjMXLQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ioqx11DsV6aAa0w5yOggl2dE.jpg?f=user_large)