Zet je beeldscherm op z'n kop, dan is er niets aan de hand.Vsnah schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 19:36:
Hij gaat straks keihard naar beneden jonguhh!
Ook van toepassing op de Straat van Hormuz.Uhuruburu schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 17:58:
De cryptomarkt uitgelegd in een paar seconden![]()
[Afbeelding]
🫣🤭Wispe schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 19:49:
[...]
Zet je beeldscherm op z'n kop, dan is er niets aan de hand.
🫣🤫Stukfruit schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 19:38:
Gaat?
Behandel je je trades ook met zoveel vertraging?
Ik allemaal zoeken naar nieuws. Blijkt dat onze oranje hedge tegen inflatie stijgt omdat de inflatie meevalt. Koekoek.
Maktub
MrMrq schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 18:57:
Is er nou niet eens iemand hier om moOoOoONn te roepen?
#sad
Amerikaanse inflatie cijfers zijn onverwacht positief, dan kopen mensen crypto blijkbaar. Blijft poep
Bitcoin blijft poep? Ga je mond spoelen.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 20:52:
Amerikaanse inflatie cijfers zijn onverwacht positief, dan kopen mensen crypto blijkbaar. Blijft poep
Shit, het lijkt wel een cult hier. Over cult en kak gesproken, hier heb je beide uit den oude doosch:Goede werkdag gewenst, zaagmans komt weer langs en voordat je het weet is er weer de papa/senioren vrij(e)dag! In de bull mogen we weer dromen over de baas en zijn bureau.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.
Mooi. Ik zag vorige week op een festival een tengere jongedame met een pet of shirt van de Raggende mannen. Ik durfde het haar niet te vragen.sh4d0wman schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 05:01:
Shit, het lijkt wel een cult hier. Over cult en kak gesproken, hier heb je beide uit den oude doosch:
[YouTube: De Raggende Mannen - Poep in je hoofd HD]
Goede werkdag gewenst, zaagmans komt weer langs en voordat je het weet is er weer de papa/senioren vrij(e)dag! In de bull mogen we weer dromen over de baas en zijn bureau.
Anyway, misschien moet ik maar uit volatiele crypto stappen en in stabiele, gerenommeerde aandelen stappen. IBM ofzo.
Maktub
Peter Schiff zegt dat je spijt gaat krijgen als je niet boven de 60k verkoopt, dus bullish
Dat zit wel Schnorr.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.
Het is wel rete spannend he jongs, 't is opletten geblazen!
Nog maar een paar maanden tot de bodem, en vervolgens nog maar slechts één jaartje rangen tussen 50k en 70k.
Wie weet wel meerdere dagen minder.
Dan moet je er dus bij zijn!
Daarna is het helemaal opletten want het duurt doorgaans maar een maandje of 12 ofzo tot de 100k regionen weer worden bereikt, en te beseffen dat je aan de late kant bent.
Dat is in 2028 al.
Let that sink in.
Ja, de dagen vliegen voorbij.
Vanaf daar nog maar een maandje of 6 tot nieuwe ath's. Moet je ook weer klaar voor staan.
Mokums nog es aan toe wat gaat het snel met die volatiele bende.
Het is bijna niet bij te houden.
Je moet dan tussendoor ook nog es die spot orders zien te plaatsen.
Hoe doe je dat in godsnaam vraag je je dan af.
Het blijft keihard werken en continu scherp blijven in dit wereldje.
Want ja, voor je het weet mis je de boot weer. Of verkoop je niets terwijl je dat eigenlijk had willen doen.
Heb het in zeer korte tijd al zeker 2x meegemaakt sinds 2017.
Echt schier onmogelijk.
Nog maar een paar maanden tot de bodem, en vervolgens nog maar slechts één jaartje rangen tussen 50k en 70k.
Daarna is het helemaal opletten want het duurt doorgaans maar een maandje of 12 ofzo tot de 100k regionen weer worden bereikt, en te beseffen dat je aan de late kant bent.
Dat is in 2028 al.
Let that sink in.
Vanaf daar nog maar een maandje of 6 tot nieuwe ath's. Moet je ook weer klaar voor staan.
Want ja, voor je het weet mis je de boot weer. Of verkoop je niets terwijl je dat eigenlijk had willen doen.
Echt schier onmogelijk.
cycle hugger.toilet_paper schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 01:48:
Het is wel rete spannend he jongs, 't is opletten geblazen!
Dat is in 2028 al.
Let that sink in.
Echt schier onmogelijk.
The U.S. Treasury's Office of Foreign Assets Control sanctioned multiple cryptocurrency wallets tied to Iran's Central Bank and the Islamic Revolutionary Guard Corps on Tuesday, with stablecoin issuer Tether freezing over $131 million across four addresses on the Tron blockchain.
I'm in it for the decentrale tech.
I'm in it for the decentrale tech.
Of XMR maar van centraal ga je idd rekt.... vraag maar aan de gebruikers van Knaken.
@Wispe heb je de leesbril op?
Src. https://www.nu.nl/economi...ljoen-euro-ontbreekt.html
@Wispe heb je de leesbril op?
Src. https://www.nu.nl/economi...ljoen-euro-ontbreekt.html
Zet jij ook je leesbril op @Technofreakz?
Knaken vs. Kraken.
Knaken vs. Kraken.
@Technofreakz je mag mijn leesbril wel lenen.
En m’n gehoorapparaten blijkbaar niet in.Trasos schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 17:25:
Zet jij ook je leesbril op @Technofreakz?
Knaken vs. Kraken.
Krijg ik vandaag onderstaande brief van 'Ledger' in m'n brievenbus vanuit Frankrijk die, naar ik nu zie, al eerder is rondgegaan. Heb de afbeelding van internet geplukt, maar de tekst is hetzelfde met een andere deadline. En geadresseerd niet aan mij, maar aan een vreemde buitenlandse naam.
Ik kan niet meer achterhalen hoe ik mijn Ledger Nano besteld heb, maar bij mijn weten heb ik die naar een afhaaladres gestuurd, niet naar mijn thuisadres. Bovendien ben ik sindsdien verhuisd! Heel bijzonder hoe deze brief dus bij mij als Ledger eigenaar terecht is gekomen..
In ieder geval, een gewaarschuwd mens telt voor twee. Trap er niet in als je deze brief ook ontvangt!
Ik kan niet meer achterhalen hoe ik mijn Ledger Nano besteld heb, maar bij mijn weten heb ik die naar een afhaaladres gestuurd, niet naar mijn thuisadres. Bovendien ben ik sindsdien verhuisd! Heel bijzonder hoe deze brief dus bij mij als Ledger eigenaar terecht is gekomen..
In ieder geval, een gewaarschuwd mens telt voor twee. Trap er niet in als je deze brief ook ontvangt!
Er is natuurlijk wel een kans dat de vorige bewoner van jouw huidige woning een Ledger heeft gekocht en het puur toeval is dat jij er ook één hebt en nu die brief in de bus krijgt. Tenzij je een nieuwbouw woning hebt gekocht, dan gaat het niet op.El Caballero schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 19:28:
Krijg ik vandaag onderstaande brief van 'Ledger' in m'n brievenbus vanuit Frankrijk die, naar ik nu zie, al eerder is rondgegaan. Heb de afbeelding van internet geplukt, maar de tekst is hetzelfde met een andere deadline. En geadresseerd niet aan mij, maar aan een vreemde buitenlandse naam.
[Afbeelding]
Heeft iemand de link naar de discord? Kan de link niet terugvinden
/nevermind
[ Voor 98% gewijzigd door Wispe op 19-07-2026 09:13 ]
@El Caballero zolang het maar een briefje is .... in Frankrijk zijn ze ook niet vies van het vuilere werk. Dus geniet van tenen en vingers zolang het nog compleet is. 
* sh4d0wman heeft net alle crypto maar verkocht voor de zekerheid.
* sh4d0wman heeft net alle crypto maar verkocht voor de zekerheid.
Het is dat ik geen enkel verstand heb van TA, anders zou ik zeggen dat de koers er perfect bij ligt nu voor een pomp richting voormalig ATH 69K.
Lower high uit juni even breken, weerstand februari/maart testen. Past ook binnen de cyclestructuur juni low, herstel en vervolgens de bodem zetten in oktober.
Maar goed, dat gezegd hebbende zal het wel rekteroni worden
Lower high uit juni even breken, weerstand februari/maart testen. Past ook binnen de cyclestructuur juni low, herstel en vervolgens de bodem zetten in oktober.
[ Voor 45% gewijzigd door BTC100K2021 op 21-07-2026 09:13 ]
Zou goed kunnen.. ik verwacht zelf dat we tot eind in de 70 zone gaan, en daar rejecten vlak voor de 80kBTC100K2021 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 09:07:
Het is dat ik geen enkel verstand heb van TA, anders zou ik zeggen dat de koers er perfect bij ligt nu voor een pomp richting voormalig ATH 69K.
Maar laat me graag verassen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ben zo benieuwd of er nog gestemd gaat worden over de Clarity Act. Hangt echt in de lucht of hoe denken jullie hierover?
Werkzaam bij: Vial Ergotherapie, Timmerman in Almere en Treinkaartjes
Mag ik voordat je in een potje gaat je zaad?
Denk niet dat er veel zijn die deze snappen, ik moest lachensh4d0wman schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 09:40:
[...]
Mag ik voordat je in een potje gaat je zaad?
Kalipeen schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 11:11:
[...]
Denk niet dat er veel zijn die deze snappen, ik moest lachen
Ik wilde vorige week ook iets posten over compressie en upside en zo. Maar ja. Ook geen verstand van TA.BTC100K2021 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 09:07:
Maktub
Go away in may, but remember to come back in SeptemberBTC100K2021 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 09:07:
en aans löpt wa vast
De beste indicator is toch wel @Pelox zijn sig. Op dit moment staat ‘ie op verkoop-indicatie (zero), maar de ervaring leert dat’ie zomaar weer op kopen kan staan (420).filthy rich schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 21:11:
[...]
Go away in may, but remember to come back in September
Maktub
U riep?MrMrq schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 06:39:
[...]
De beste indicator is toch wel @Pelox zijn sig. Op dit moment staat ‘ie op verkoop-indicatie (zero), maar de ervaring leert dat’ie zomaar weer op kopen kan staan (420).
Moon.
Komt goed. Zet de moneyprinter maar aan.
United States 30 Year Bond Yield - Quote - Chart - Historical Data - News
The yield on the 30-year US Treasury bond surged to above 5.2%, the highest since 2007, to reflect concerns of higher inflation in the longer term. The Federal Reserve held rates unchanged in its July meeting, aligned with the consensus, despite rate futures showing that one third of the market was positioned for a hike.
[ Voor 41% gewijzigd door knakworst op 30-07-2026 18:35 ]
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen, om invites vragen is ook niet toegestaan
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

/f/image/y6rSIltMDtzl1b0RCXVBlfR0.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/m0jFFBrIyjx2EMW7w3Ly27Vy.jpg?f=fotoalbum_large)