FrambozenTaart schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:18:
[...]
Het is eerder gelijkwaardig nutteloos
FrambozenTaart schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:18:
[...]
Het is eerder gelijkwaardig nutteloos
USD/EUR trade paar is volatieler en winstgevender inderdaad, vooral met orange idiot en z'n getreiter richting Europa.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Om de modjes werk te besparen geen plaatje.The Eternity : a posh dildo using 24k gold or platinum plating and 28 encrusted, VS1 diamonds.
[ Voor 40% gewijzigd door sh4d0wman op 19-01-2026 05:24 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ik dacht al dat je me bekend voorkwam...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Goud.Vis schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:38:
[...]
USD/EUR trade paar is volatieler en winstgevender inderdaad, vooral met orange idiot en z'n getreiter richting Europa.
Waar kun je het beste je stables in parkeren, USD of EUR?
Al het durfkapitaal zit in AI dus daar worden nu miljonairs gemaakt. Bitcoin is voor Boomers.sh4d0wman schreef op maandag 19 januari 2026 @ 01:28:
@Stukfruit en nu?![]()
Blijft toch gaar om de hele tijd elke fatsoenlijke pump weer in te leveren. Maar ja, er is ook weinig stabiliteit meer in de wereld dus investeerders zijn nerveus. In een andere tijdslijn waren we nu allemaal al miljonair.
En nu? Paniek!sh4d0wman schreef op maandag 19 januari 2026 @ 01:28:
@Stukfruit en nu?![]()
Blijft toch gaar om de hele tijd elke fatsoenlijke pump weer in te leveren. Maar ja, er is ook weinig stabiliteit meer in de wereld dus investeerders zijn nerveus. In een andere tijdslijn waren we nu allemaal al miljonair.
Dat zit wel Schnorr.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
We gaan het hopelijk niet meemaken!FrambozenTaart schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:18:
[...]
Dat zou ik zo niet stellen, de AH accepteert geen Bitcoin maar ook geen goudbaren zover ik weet. Misschien gouden euro tientjes, kan je 10 euro boodschappen doen voor een goudwaarde van een kleine 1k. Mits er nog iemand zich geroepen voelt analoog de boekjes bij te houden. Wellicht de manager met hart voor de zaak?![]()
En zit je wat verder in de cyclus van verval waarbij honger en wetteloosheid echt is uitgebroken; je kunt zowel goud als een Trezor gewoon opeten. Zal ongeveer de zelfde voedingswaarden voor je lichaam bevatten.
Dan zit je al snel in het gebied van de onderlinge ruilhandel zonder tussenparijen of partijen die recht bewaken. Goederen en diensten, keiharde directe samenleving.
En kun je als nutteloze speculant die zijn jaren heeft gesleten aan zelfverrijking achter een beelscherm ook prima een mes in je zij krijgen van de man met een zak aardappelen op de hoek van de straat, wanneer je trots en vol hoop met je zakje goudklompjes aan komt huppelen. De rechtstaat is toch gevallen, wie bewaakt nog langer je belangen?
Heb je geen goud, geen eten, en geen zorg.
Dus nee, goud als superieure asset zou ik niet direct zo stellen. Het is eerder gelijkwaardig nutteloos
zou wel goed zijn als EU nu gewoon een dikke middelvinger op steekt naar dat 3e wereldland. Dat doet ff pijn, maar in de long wel beter. Als die oranje baviaan dan weg is kan je weer eens gesprekken voeren. Is uiteraard dan wel te hopen dat er iemand komt te zitten met een IQ boven dat van het gemiddelde jostiband lidStukfruit schreef op maandag 19 januari 2026 @ 19:17:
De Euro-bazooka lijkt te helpen
https://www.ad.nl/buitenl...nland-te-sturen~aee50bd8/
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Let's make New York New Amsterdam againanti elppa schreef op maandag 19 januari 2026 @ 19:38:
[...]
zou wel goed zijn als EU nu gewoon een dikke middelvinger op steekt naar dat 3e wereldland. Dat doet ff pijn, maar in de long wel beter. Als die oranje baviaan dan weg is kan je weer eens gesprekken voeren. Is uiteraard dan wel te hopen dat er iemand komt te zitten met een IQ boven dat van het gemiddelde jostiband lid
Dat zit wel Schnorr.
In 2022 alles kwijt met shitcoins, dan doe je dat toch lekker nog een keertje
Weet iemand wat er met de bitcoin shitcoin flowchart is gebeurt? Kan de 'linkjes' wel vinden alleen de afbeelding doen het niet op het forum. Ook in mijn eigen account is alles gebroken. Ben er een tijdje tussenuit geweest wellicht heb ik iets gemist.knakworst schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 07:59:
[...]
In 2022 alles kwijt met shitcoins, dan doe je dat toch lekker nog een keertje
[ Voor 18% gewijzigd door MF Doom op 21-01-2026 09:56 ]
hij ziet er nog steeds lekker fris uit........
Alstu!MF Doom schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 09:55:
[...]
Weet iemand wat er met de bitcoin shitcoin flowchart is gebeurt?
:no_upscale():strip_exif()/f/image/mULLQD9amR4OjgCf3P2RbErs.webp?f=user_large)
Gevoelig onderwerp!MF Doom schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 09:55:
[...]
Nog een vraagje.. Wat is er met de slowchats en Jaapio gebeurt?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
anti elppa schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:11:
[...]
Hij zegt in het eerste kwartier van het interview dat we LINK moeten kopen. All in
[ Voor 9% gewijzigd door sh4d0wman op 21-01-2026 13:29 ]
Ze controleren tegenwoordig ook je social media als je de VS in wil.sh4d0wman schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 11:01:
die dictator
anti elppa schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:11:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/bc9Chplyp0QXVOcuLDi1wwGf.gif?f=user_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 21-01-2026 16:19 ]
Lijkt wel een trap.Wispe schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 16:15:
[...]
Ik zie het meer als een klein herstellinkje:
[Afbeelding]
Ik lul ook zomaar wat
Doe m’n best..shovelhead1340 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 18:52:
Alle gains van de afgelopen 3 weken weer door t putje. Als iedereen over n paar dagen het 1e salaris van dit jaar dca-t dan wordt het misschien nog wat
Ik zie dat je de flowchart al hebt en de slowchat is natuurlijk gewoon hier.MF Doom schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 09:55:
[...]
Weet iemand wat er met de bitcoin shitcoin flowchart is gebeurt? Kan de 'linkjes' wel vinden alleen de afbeelding doen het niet op het forum. Ook in mijn eigen account is alles gebroken. Ben er een tijdje tussenuit geweest wellicht heb ik iets gemist.
Nog een vraagje.. Wat is er met de slowchats en Jaapio gebeurt?
Goed om te lezen dat Jaapio zich nog met hart en nieren inzet voor BTC en de techniek daarachter. Off-the-grid leven in de bossen van Nova Scotia past precies bij deze levenshouding. Standvastig, ook wanneer het weer niet meezit, is dan een klein offer dat Jaapio graag voor z'n gezin maakt. Speculasie met sats is daarbij natuurlijk van minder belang.FrambozenTaart schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 11:42:
[...]
Ik zie dat je de flowchart al hebt en de slowchat is natuurlijk gewoon hier.
Ik heb laatst nog contact gehad met Jaapio en het schijnt dat hij met zijn gezin en 25kg zilver op zak is vertrokken naar een uithoek van Canada om daar een conglomeraat te starten, gefocust op Bitcoin-only hardwarewallets met ingebouwde node functie, lopend op ruwe aardolie.
De gedachte hierachter kwam voort uit de huidige zomerstop in geopolitieke verhoudingen.
Ook heeft hij 4 tickets voor het WK ritueel verbrand in een zelfbouw vuurkorf, gemaakt van een voormalige gasfles, zodat de koers niet beneden de $85k zou zakken. Dit offer viel hem niet zwaar want naar eigen zeggen had hij, en ik quote: 'Toch een tyfushekel aan dat hele achterlijke voetbal gebeuren.'
Waarom hij de kaartjes in eerste instantie toch had bemachtigd is onduidelijk maar ergens snap je ook wel dat die dingen soms zo lopen.
Verder is die vent natuurlijk altijd al een zware debiel gebleken maar zoals je kunt lezen zet hij zich nog steeds in voor cryptografisch versleutelde belangen.
Digitale soevereiniteit in transacties en spenderen is natuurlijk een verworven recht die in relatief korte tijd is opgebouwd, in een wereld waar Bitcoin momenteel al bijna minder schaars is dan het internationaal recht en het daarbij horende respect en begrip voor het zelfbeschikkingsrecht van individuele staten en overheden.
Ik vind het dan ook een nobele actie. En het is belangrijk dat er nog mensen als Jaapio zijn die zich voor dergelijke initiatieven inzetten zonder in eerste instantie speculatie in acht te nemen en zich te focussen op de mogelijkheid tot zelfverrijking middels trading en fiat stacking.
Al blijft het allemaal een kansloos gebeuren.
Is dit de dubbel van @Remy!!!! of zitten we hier nog met een andere MF Doom fanMF Doom schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 10:48:
[...]
Goed om te lezen dat Jaapio zich nog met hart en nieren inzet voor BTC en de techniek daarachter. Off-the-grid leven in de bossen van Nova Scotia past precies bij deze levenshouding. Standvastig, ook wanneer het weer niet meezit, is dan een klein offer dat Jaapio graag voor z'n gezin maakt. Speculasie met sats is daarbij natuurlijk van minder belang.
Waar gaan we vandaag heen? Trump en pump?
Haha nee, wel een oudgediende maar geen dubbel van RemyNubtrix schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 11:51:
[...]
Is dit de dubbel van @Remy!!!! of zitten we hier nog met een andere MF Doom fan
Gewoon in crypto beleggen, maak je geen rendement en betaal je ook niets__xeno__ schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 19:53:
https://box3eerlijk.petities.nl/
Graag even tekenen!
__xeno__ schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 19:53:
Graag even tekenen!
Daar vallen de meesten hier dus al afWij
particuliere investeerders in Nederland die een klein bedrag hebben geïnvesteerd ( <1.000.000 euro)
Moet je wel even met het formulier je daadwerkelijk rendement rendament doorgevenknakworst schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 20:49:
[...]
Gewoon in crypto beleggen, maak je geen rendement en betaal je ook niets
[ Voor 7% gewijzigd door shovelhead1340 op 23-01-2026 22:09 ]
Ik lul ook zomaar wat
Dat zit wel Schnorr.
Graag rapporteren rapparteren, anders kan ik het corrigeren ervan niet motiveren en wordt dat als persoonlijke mening gezien met alle gevolgen van dien.Stukfruit schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 21:04:
Zijn we door alle saaie koersen nu al zover heen dat we rendament verkeerd beginnen te spellen?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Wat is het nut om een petitie te tekenen me einddatum 17 april 2026 terwijl in maart het besluit genomen moet worden?__xeno__ schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 19:53:
Graag even tekenen!
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ja wellicht gaan ze voor 50k handtekeningen voor de datum in maart. Wel scherp van je.John245 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 09:11:
[...]
Wat is het nut om een petitie te tekenen me einddatum 17 april 2026 terwijl in maart het besluit genomen moet worden?
John245 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 09:08:
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 56 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Ja, grootste inleg ooit
NicoHF schreef op maandag 26 januari 2026 @ 11:31:
Hebben jullie ervaring met De Giro voor het aankopen van Crypto?
Wil wat Crypto aankopen, maar geen zin om mij weer aan te melden bij een ander platform, ook omdat ik er geen verstand van heb dacht ik het mooi op De Giro te kunnen doen.
Is het aan te raden?
/f/image/46NUBrB7DoB3tFQnZEi2dDkw.png?f=fotoalbum_large)
Bedoel je een crypto ETF of crypto? Die laatste gaat via een tussenpersoon, maar wel via het Giro platform. Geen ervaring mee, maar de risico's zijn onduidelijk (een voor mij onbekende Duitse GMBH doet de custody) en de transactiefee is vrij fors.NicoHF schreef op maandag 26 januari 2026 @ 11:31:
Wil wat Crypto aankopen, maar geen zin om mij weer aan te melden bij een ander platform, ook omdat ik er geen verstand van heb dacht ik het mooi op De Giro te kunnen doen.
Is het aan te raden?
[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-01-2026 11:51 ]
Degiro is prima, maar persoonlijk zou ik daar niet direct crypto kopen. Ga dan inderdaad voor een ETF of een ander crypto gerelateerd aandeel.NicoHF schreef op maandag 26 januari 2026 @ 11:31:
Is het aan te raden?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zo te zien bieden ze Bitcoin aan en een hand vol shitcoins:NicoHF schreef op maandag 26 januari 2026 @ 11:31:
Is het aan te raden?
:strip_exif()/f/image/3D1XukONOeRulbqgfd7WW1K6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Qugy3Eh8BOlTA26SKhOVujCW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p3sLOQRIegqULZSYlpLDKDdJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sRyLiRPTlmqa6fiLUwrXnFe8.jpg?f=fotoalbum_large)
Goed advies om de zeer volatiele hefboom ponzi van Saylor aan te raden aan iemand die expliciet aangeeft weinig verstand van zaken te hebbenMr. Jinx schreef op maandag 26 januari 2026 @ 12:32:
[...]
Degiro is prima, maar persoonlijk zou ik daar niet direct crypto kopen. Ga dan inderdaad voor een ETF of een ander crypto gerelateerd aandeel.
Bijvoorbeeld MSTR van Strategy, staat nu onwaarschijnlijk laag.
Een snelle leerling, houden we van.NicoHF schreef op maandag 26 januari 2026 @ 16:07:
Bedankt iedereen voor de antwoorden!
Wou niet actief handelen in Crypto, maar voor de langere termijn Bitcoin aanhouden ter diversificatie van mijn belegging portfolio.
Zo te lezen is een ETF dan de betere keuze en anders naar een ander platform
Ah stom, helemaal vergeten om erbij te zetten dat dit geen financieel advies is, en puur voor entertainment.FrambozenTaart schreef op maandag 26 januari 2026 @ 13:50:
Goed advies om de zeer volatiele hefboom ponzi van Saylor aan te raden aan iemand die expliciet aangeeft weinig verstand van zaken te hebben
[ Voor 14% gewijzigd door Mr. Jinx op 26-01-2026 17:08 . Reden: ps toevoeging ]
Is de schuld van Biden en de Rabobankknakworst schreef op maandag 26 januari 2026 @ 17:05:
dollar / euro door de 1,19 gezakt. Shitcoin beats shitcoin.
[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-01-2026 18:23 ]
Komt onze randamentmeme van deze Gouwe Ouwe, ik moet er iig elke x aan denken:Stukfruit schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 21:04:
Zijn we door alle saaie koersen nu al zover heen dat we rendament verkeerd beginnen te spellen?
De tijd leert of het tij keert
[ Voor 42% gewijzigd door BTC100K2021 op 27-01-2026 10:22 ]
Druk je het in sats dan valt het niet meer op. Dan hodl tot een volgende ATH of je koopt er later brood mee bij de bakker.Wispe schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 13:23:
[...]
Pff. Ik moet nog een refund in dollars krijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door sh4d0wman op 27-01-2026 14:37 ]
sh4d0wman schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 14:36:
[...]
Druk je het in sats dan valt het niet meer op. Dan hodl tot een volgende ATH of je koopt er later brood mee bij de bakker.Mijn staking is ook in USD(t).
Ik las dat de Yanks Yen gaan kopen met USD en weer kans op een shutdown in de VS + de slepende Iran kwestie. De bootjes dobberen er zo ongeveer. Onze satjes zullen dus nog wel wat ventalititeit ondervinden dus speel het slim voor een goed randamant.
Ja mijn ogen doen ook zeer van deze laatste zin.
Edit: @Vis waar zijn de tetten?
Vis schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 13:17:
Dollar gaat goed rekt t.o.v. Euro
[ Voor 14% gewijzigd door FrambozenTaart op 27-01-2026 17:59 ]
[ Voor 22% gewijzigd door BTC100K2021 op 27-01-2026 21:33 ]
[ Voor 80% gewijzigd door Taro op 28-01-2026 16:40 ]

En goud gaat als een raketsh4d0wman schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 04:46:
We hangen er weer lekker bij op de assets by marketcap...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
![]()
Powell hebben we gehad, vandaag weer een crypto bill, next up de friday futures en een mogelijk shutdown op zaterdag. Probeer de koers maar eens te voorspellen. #hodl #mcd4life
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
gaat ook zeker gebeuren en is nu wel echt dichter bij dan velen denken. Kan alsnog paar jaar zo doorgaan uiteraardjdiezrequejo schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 07:23:
[...]
En goud gaat als een raketErgens gaat het in het financiële systeem een keer klappen.. (roepen we al enkele jaren, maar goed
)
Precies, eerst de triljoenen schuldenberg laten verdampen door de waardevermindering en inflatie van de USD.anti elppa schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 07:26:
[...]
gaat ook zeker gebeuren en is nu wel echt dichter bij dan velen denken. Kan alsnog paar jaar zo doorgaan uiteraard
idd. Zo mooi hoe dit alles exact het boek van ray dalio volgtVis schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 09:01:
[...]
Precies, eerst de triljoenen schuldenberg laten verdampen door de waardevermindering en inflatie van de USD.
https://www.usdebtclock.org/
Zodat ze daarna kunnen zeggen, kijk wat wij gefixt hebben. Maar ik denk dat het niet zover zal komen, Amerika is al in verval en een burgeroorlog is onvermijdelijk met zo'n koekenbakker aan het roer daar.
Zeker, alleen zegt die ouwe dat je NU in goud moet stappen om je koopkracht te behouden in de crisis die de komende maanden zal volgen. Beetje hetzelfde als buying the top, sell the low in panic. Dat had je dus al vorig jaar moeten doen.anti elppa schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 09:21:
[...]
idd. Zo mooi hoe dit alles exact het boek van ray dalio volgt
Aldus: Vis.Vis schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 10:08:
[...]
In dollar of euro blijven zitten (dry powder) voor het bodemvissen dus. En dat bodemvissen doen we natuurlijk in Bitcoin dit jaar.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
How much is the fish?
Dan is de waarde toch direct 0? want als jij ze allemaal kan kopen, verkoopt de rest ze blijkbaar. En daarna heb je de volledige controle over de blockchain.sh4d0wman schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 14:12:
169k, @Vis wordt duur betaald.Wel jammer dat ik te skeer ben om op 0.06 alle 21 miljoen Bitcoinen te kunnen kopen.
Omdat je al 42 Henks hebt heb ik besloten om je op deze manier te henken en het universum in evenwicht te houden
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 38% gewijzigd door YES op 30-01-2026 14:02 ]
In een reguliere (bear) market is -5% maar een hikje. Als we -15% gaan, dan ga ik zoeken of er wellicht nieuws was.MM99 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 13:38:
Iemand enig idee waarom BTC zo aan het zakken is momenteel?
Maktub
Misschien worden al die shorters op Bitvavo nu al gehuntMM99 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 13:38:
Maktub
We zijn aan het sellen om onze voorspelling in deMM99 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 13:38:
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Wel fijn dat ze dat in de bearmarket aanbieden ipv als de bullrun net begint.MrMrq schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 13:52:
Hoera degens, Bitvavo biedt short selling aan.
Have fun staying poor!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq