Anderen weten het ook beter. Dus daar probeer ik op mee te liften.Taro schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:48:
[...]
Je probleem is dat je constant afgaat op wat anderen zeggen omdat je zelf geen strategie hebt en kiest. Daardoor leg je onterecht ook de schuld bij anderen én loop je altijd achter de feiten aan, dat laatste nekt je ook. Ook in dit bericht zeg je weer: "zou" en "zou", je vaart dus volledig op wat anderen zeggen. In plaats daarvan moet je begrijpen wat er gebeurt en hoe de markt werkt zodat je er tijdig op in kunt spelen.
Ik zou nu kunnen herhalen welke strategie je zou kunnen kiezen, maar dat heb ik al vaker gedaan en is aan dovemansoren gericht.
Altcoins.
— Crypto Michael (@MichaelXBT) 7 november 2025
The breakout took one week longer than anticipated but this is the move I was referring to.
If you didn’t lose faith, congratulations.
It has begun. https://t.co/K4R1OI08vQ
Anderen delen de positieve uitkomst van acties die ze al in het verleden hebben uitgevoerd. Er is geen garantie dat je daarna nog een zelfde resultaat gaat halen. Je moet dus net als hen gaan denken om hetzelfde resultaat te halen. Als je alleen luistert naar wat anderen in het verleden hebben gedaan voor een mooi resultaat, daarna traag reageert en later alsnog instapt ben je altijd exit liquidity voor anderen.bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:50:
[...]
Anderen weten het ook beter. Dus daar probeer ik op mee te liften.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Vraag het anders ff in jullie geheime hide-outPinsa schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:34:
[...]
Is het al uberhaupt tijd voor alts, vraag het niet voor me zelf
Niemand heeft gezegd dat het een domme keuze was toen ik zei dat ik alles had omgezet naar Bitcoin. Ook interessant toch? Niet om anderen de schuld te geven van mijn acties, maar over het algemeen wordt hier eerlijk feedback gegeven. Als het zo obvious was dat dit een slechte keuze was geweest had ik toch minimaal 1 reactie verwacht.Taro schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:54:
[...]
Anderen delen de positieve uitkomst van acties die ze al in het verleden hebben uitgevoerd. Er is geen garantie dat je daarna nog een zelfde resultaat gaat halen. Je moet dus net als hen gaan denken om hetzelfde resultaat te halen. Als je alleen luistert naar wat anderen in het verleden hebben gedaan voor een mooi resultaat, daarna traag reageert en later alsnog instapt ben je altijd exit liquidity voor anderen.
[ Voor 203% gewijzigd door bsmpower op 07-11-2025 19:58 ]
De boot missen is datDon Guacamole schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:54:
Prachtig, $FET, wilde die vanavond kopen, had ff geen tijd vanmiddag dus dacht komt straks. Stond toen op $0,28. Nu op $0,44 haha. Wat is deze?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Het is niet te laat om je te bedenken hè, de fomo die je moet voelen heb ik zelf al bijna plaatsvervangend haha.
Pinsa en ik kunnen wel een clubje oprichten.Don Guacamole schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:58:
Overigens heb ik hier het meeste medelijden met @Pinsa , kerel, dit is het seizoen waar je op had gehoopt, alles stijgt de moeder.
Het is niet te laat om je te bedenken hè, de fomo die je moet voelen heb ik zelf al bijna plaatsvervangend haha.
Don Guacamole schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:58:
Overigens heb ik hier het meeste medelijden met @Pinsa , kerel, dit is het seizoen waar je op had gehoopt, alles stijgt de moeder.
@Alpina wil die sigaretten wel van je overkopen.MrMrq schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:58:
Pwoah, ik begin traden te begrijpen! Gister zowaar een extra pakje sigaretten verdiend.
Maar ik rook niet.
Wat is denk je het gevolg van dit bericht? Hij gaat alsnog instappen, dan dondert de boel weer in elkaar, dan post ie weer dat ie er klaar mee is en alleen BTC had moeten kopen.Don Guacamole schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:58:
Het is al moeilijk genoeg om al die groene candles te weerstaan, dus als iemand dat eindelijk lukt ga dan niet proberen die persoon er alsnog weer in mee te trekken.
"Hey, goed dat je al 3 maanden geen alcohol meer drinkt, maar kijk eens wat een lekkere Whisky we hier hebben. Je zei gisteren dat je niet mee wilde drinken, maar weet je dat wel zeker? Deze is echt heel lekker, kom erbij, dan krijg je een extra vol glas van mij!"
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dit voelt als prematuur juinen in de Bruna. Hoe vaak is dat inmiddels al wel niet uitgeroepen?Don Guacamole schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:51:
Mooi dit, heel X schreeuwt dat het altseason is gestart.
[X]
Is het mogelijk dat altseason deze keer dan echt begint? Ja hoor, alles is mogelijk. Ik zie ook wel dat er op bepaalde coins nu heel gekke pumps gaande zijn. Maar dat is letterlijk pas net begonnen. Twee dagen geleden was iedereen op X bearish. Een 1% drop in BTC dominance maakt nog geen altcoin season. Sowieso is het al vaak keer benoemd dat BTC zonder blow-off euphoria fase niet tot een krachtig en langdurig altseason gaat leiden.
Seizoen? We bouncen net een aantal uurtjes flink op een aantal specifieke alts. OTHERS tikt net het niveau aan van 5 dagen geledenDon Guacamole schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:58:
Op TOTAL3 is er slechts 80b bijgekomen sinds de absolute bodem. Ook dit was hetzelfde niveau als een dag of 4 geleden lol
AlterBridge schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:03:
Open Delta…
Woaaaahh ZIL!
[Afbeelding]
Checkt portfolio all time high![]()
[Afbeelding]
Ach nog maar een paar van zulke dagen
Dat heb ik met FIL. Gemiddelde aankoop rond de $5,50
Dus lekker deze stijging, maar sta nog steeds onder water met die coin
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Precies ALT-s begint pas als btc dropt richting de 44% dominance .Guere schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:04:
[...]
Dit voelt als prematuur juinen in de Bruna. Hoe vaak is dat inmiddels al wel niet uitgeroepen?
Is het mogelijk dat altseason deze keer nu echt begint? Ja hoor, alles is mogelijk. Ik zie ook wel dat er op bepaalde coins nu heel gekke pumps gaande zijn. Maar dat is letterlijk pas net begonnen. Twee dagen geleden was iedereen op X bearish. Een 1% drop in BTC dominance maakt nog geen altcoin season. Sowieso is het al vaak keer benoemd dat BTC zonder blow-off euphoria fase niet tot een krachtig en langdurig altseason gaat leiden.
Dan liggen alle alt holders ook al onder een brug gewikkeld in karton. Ik heb al maanden de papier bak niet meer aan straat gezet , just in case.
[ Voor 5% gewijzigd door Gipsy King op 07-11-2025 20:14 ]
Begint ie dan pas, of is ie dan al bezig?Gipsy King schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:06:
[...]
Precies ALT-s begint pas als btc onder de 44% dominance jankt.
Haha tnx man maar ik voel totaal geen FOMO het merendeel van de alts die ik gehad heb staan diep diep onder water, tuurlijk is het nu leuk om een ritje van 50% te maken, moet je wel even de juiste uit al die drek uitkiezen, ik ga me er niet meer aan branden, misschien over een aantal jaartjes weerDon Guacamole schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:58:
Desalniettemin hoop ik voor mijn alt broeders dat er een dik altseason komt ik gun het jullie !
Als je ziet wat iets meer dan -1% BTC.D al doet met alts..Gipsy King schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:06:
[...]
Precies ALT-s begint pas als btc onder de 44% dominance jankt.
Dan liggen alle alt holders ook al onder een brug gewikkeld in karton. Ik heb al maanden de papier bak niet meer aan straat gezet , just in case.
Ik denk dat je dit te serieus oppakt. Hij zit hier alle dagen, leest alles en post een hoop. De vergelijking met alcoholisme snap ik, maar is denk ik niet helemaal terecht. Als je een alcohol probleem hebt ga je ook niet elke dag in de kroeg zitten ranja drinken, dan ga je dus ook niet meer die kroeg in.Taro schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:04:
[...]
Wat is denk je het gevolg van dit bericht? Hij gaat alsnog instappen, dan dondert de boel weer in elkaar, dan post ie weer dat ie er klaar mee is en alleen BTC had moeten kopen.
Het is al moeilijk genoeg om al die groene candles te weerstaan, dus als iemand dat eindelijk lukt ga dan niet proberen die persoon er alsnog weer in mee te trekken.
"Hey, goed dat je al 3 maanden geen alcohol meer drinkt, maar kijk eens wat een lekkere Whisky we hier hebben. Je zei gisteren dat je niet mee wilde drinken, maar weet je dat wel zeker? Deze is echt heel lekker, kom erbij, dan krijg je een extra vol glas van mij!"
De grap is al meerdere keren ook gemaakt. En mocht dit bij @Pinsa toch verkeerd vallen, dan mijn excuses.
Haha, wel mooi dat je die oudere chart deelt, want die is van afgelopen zomer toen ETH ineens weer naar z'n ATH ging. Was verder geen altseason, daarna ging dominance ook weer mooi omhoog. Dus leuk dat een influencer dat groene vlak heeft ingetekend, maar daar klopte dus ook weinig vanGipsy King schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:12:
Begint offcourse eerder , piekt rond dat if so. Maar goed ook dat moet nog maar eens blijken.
[Afbeelding]
Ik check dit topic niet vaak maar de type alts die sommige mensen hier nog holden geeft me wel het gevoel dat een hoop er nog in geloven, goed om het retail sentiment soms even te checken op deze manierkbuntu schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:14:
Ik dacht dit bedoelt men sarcastisch… Zijn er nu serieus mensen die geloven dat altseason nu begint?
Guere schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:14:
[...]
Haha, wel mooi dat je die oudere chart deelt, want die is van afgelopen zomer toen ETH ineens weer naar z'n ATH ging. Was verder geen altseason, daarna ging dominance ook weer mooi omhoog. Dus leuk dat een influencer dat groene vlak heeft ingetekend, maar daar klopte dus ook weinig van
:gifsicle():strip_exif()/f/image/QcNrRKkOHh56sNIc0zvU5cHr.gif?f=user_large)
Ze kunnen kliederen wat ze willen natuurlijk
[ Voor 24% gewijzigd door Gipsy King op 07-11-2025 20:21 ]
Je kan de vraag ook omdraaien. Waarom niet?kbuntu schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:14:
Ik dacht dit bedoelt men sarcastisch… Zijn er nu serieus mensen die geloven dat altseason nu begint?
No worries @Taro zit hier alleen nog voor de gezelligheid, alcohol en alts wel goeie vergelijking gelukkig kan ik beide goed weerstaanTaro schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:04:
[...]
Wat is denk je het gevolg van dit bericht? Hij gaat alsnog instappen, dan dondert de boel weer in elkaar, dan post ie weer dat ie er klaar mee is en alleen BTC had moeten kopen.
Maar als het echt zo erg was had ik mijn account wel verwijderd, soms moet je gewoon wat vaker op je bek gaan en dan leer je van zelf wel, hopelijk werkt dit voor anderen ook zo
Couldn’t agree more. Uiteraard ga je ook wel eens onderuit, maar dat is een kwestie van risico management. Of je moet de ambitie hebben om bagholder te worden.gebruikershaes schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:44:
Eens. Crypto is een omgeving waarin snel beslissingen maken wordt beloond en twijfel en treuzelen wordt afgestraft omdat je dan steeds achter de feiten aanloopt.
Maar om snel beslissingen te kunnen maken moet je vertrouwen hebben en om vertrouwen te krijgen moet je kennis en ervaring hebben. Het is verdomd moeilijk, maar aanhouder wint. Als je maar genoeg tijd en energie er in steekt.
Krijg hier toch zo nu en dan geregeld de indruk dat er maar 1 manier en munt is; btc.
Alsof die nooit onderuit is gegaan.
Bij alts gaat alles eenmaal een stuk sneller, get used to it.
Waarom de andere 20x wel? Sinds de bodem van BTC loont het niet om een alt bull te zijn. Voor mij werkt dit het beste:bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:17:
[...]
Je kan de vraag ook omdraaien. Waarom niet?
- Wees een skeptische bear 95% van de tijd
- Wees een raging bull op selectieve momenten
- Zoek asymmetric opportunities, dus koop ook niet zomaar wat op momenten dat het ertoe doet
- Wees nooit een bagholder
In 2018/2021 werkte dit, tijden zijn veranderd
Sure.. why not?kbuntu schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:14:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
True. Ik ben ook bag holder van BTC door een misser, maar dat vind ik niet zo erg. GAK rond 113. Ik weiger met verlies te verkopen dus dan maar hodlen. En met de rest van mijn fiat pot de schade beperken.oski27 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:20:
[...]
Couldn’t agree more. Uiteraard ga je ook wel eens onderuit, maar dat is een kwestie van risico management. Of je moet de ambitie hebben om bagholder te worden.
Krijg hier toch zo nu en dan geregeld de indruk dat er maar 1 manier en munt is; btc.
Alsof die nooit onderuit is gegaan.
Bij alts gaat alles eenmaal een stuk sneller, get used to it.
Uit interesse, waarom verkoop je niet? Blijkbaar hebben we de top gekocht en is wat je nu ziet gebeuren de voorloper van de bear markt. Dat ik niet goed handel is bekend. Maar zou wel willen weten wat jou weerhoudt?gebruikershaes schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:28:
[...]
True. Ik ben ook bag holder van BTC door een misser, maar dat vind ik niet zo erg. GAK rond 113. Ik weiger met verlies te verkopen dus dan maar hodlen. En met de rest van mijn fiat pot de schade beperken.
My body is ready!
Jongens ik voel een mega groene candle aankomen. Geen idee waarom.. maar alles valt samen en we gaan exploderen soon.
Fijn weekend!
Niks mis mee toch. Het is en blijft volatiel. Zelf zit ik rond de 80k usd qua GAK. Stop er geen euro bij.gebruikershaes schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:28:
[...]
True. Ik ben ook bag holder van BTC door een misser, maar dat vind ik niet zo erg. GAK rond 113. Ik weiger met verlies te verkopen dus dan maar hodlen. En met de rest van mijn fiat pot de schade beperken.
Maar dit is dan ook waarop sommigen dan zeggen; dan ben je zelf toch ook bagholder.
Klopt, alleen geldt voor mij dat het pure profit betreft en is weggezet als “fuck you” money.
Maar uit principe niet willen verkopen omdat het in de min staat is ook wel een dingetje.
Principes kosten geld
Doelde meer op alts wat betreft bag holders. Zie ineens aardig wat posts van mensen die toch behoorlijk in de min staan met wat altcoins. Ben dan benieuwd wat de gedachte daar achter is.
De daily market structure is kapot en geswitched naar bearish. Weekly nog niet. We hebben nog 2 dagen om te zien of die ook kapot gaat of dat het een wick wordt.bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:37:
[...]
Uit interesse, waarom verkoop je niet? Blijkbaar hebben we de top gekocht en is wat je nu ziet gebeuren de voorloper van de bear markt. Dat ik niet goed handel is bekend. Maar zou wel willen weten wat jou weerhoudt?
Gaat die wel kapot, dan is er nog altijd kans op relief bounce waarbij de prijs mogelijk hoger komt dan die nu is. Pas als het mogelijke verlies minimaal is en vrijwel zeker is dat dit het was, overweeg ik verkoop.
Anders, heb ik het geld niet nodig en wacht ik rustig op volgende bull en hold ik.
Same here, let's go!Vis schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:42:
Blow off top Bitcoin aanstaande?
My body is ready!
Jongens ik voel een mega groene candle aankomen. Geen idee waarom.. maar alles valt samen en we gaan exploderen soon.
Fijn weekend!
:strip_exif()/f/image/hMfvFi0xxZtXAOmGKodT6FBc.png?f=user_large)
(Die liepen al een paar dagen, stonden even onder water, maar hodl en inmiddels gezamenlijk weer mooi groen).
Naja mijn oorspronkelijke aankoop was onder de 3,5k. Ik bedoelde eigenlijk dat m’n laatste paar aankopen gemiddeld bij een prijs van 113k waren. Dus eigenlijk nog dik in de plus.oski27 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:45:
[...]
Niks mis mee toch. Het is en blijft volatiel. Zelf zit ik rond de 80k usd qua GAK. Stop er geen euro bij.
Maar dit is dan ook waarop sommigen dan zeggen; dan ben je zelf toch ook bagholder.
Klopt, alleen geldt voor mij dat het pure profit betreft en is weggezet als “fuck you” money.
Maar uit principe niet willen verkopen omdat het in de min staat is ook wel een dingetje.
Principes kosten geld
Doelde meer op alts wat betreft bag holders. Zie ineens aardig wat posts van mensen die toch behoorlijk in de min staan met wat altcoins. Ben dan benieuwd wat de gedachte daar achter is.
Ik vind het niet erg om een deel BTC te hodlen want die kruipt wel weer een keer omhoog. Alts is voor mij er in en er uit. One night stands en BTC long term commitment.
Oh en als je goed mijn vorige reactie leest, dan lees je dat het een plan is. Als dit dan dat. Probeer ook zo eentje voor jezelf te maken.bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:37:
[...]
Uit interesse, waarom verkoop je niet? Blijkbaar hebben we de top gekocht en is wat je nu ziet gebeuren de voorloper van de bear markt. Dat ik niet goed handel is bekend. Maar zou wel willen weten wat jou weerhoudt?
Beetje kennis is wel vereist. Dus ik raad je aan om wat tijd vrij te maken en deze mentorship te bekijken. Gratis en voor niets. Je hoeft niet alles te onthouden en te weten, maar hij legt wel heel goed market structure uit en hoe bijv supply en demand werkt en waarom de markt beweegt zoals die beweegt.
https://youtube.com/playl...iQ4rD&si=67K0ifpJScz6ftlD
Pfoe, dat is wel lekker zeg! Dan kun je nog wel wat lijden, lekker is anders;)gebruikershaes schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:56:
[...]
Naja mijn oorspronkelijke aankoop was onder de 3,5k. Ik bedoelde eigenlijk dat m’n laatste paar aankopen gemiddeld bij een prijs van 113k waren. Dus eigenlijk nog dik in de plus.
Ik vind het niet erg om een deel BTC te hodlen want die kruipt wel weer een keer omhoog. Alts is voor mij er in en er uit. One night stands en BTC long term commitment.
Nouja, datzelfde geldt voor mij ook grotendeels. Ik hodl vrijwel niks. Met uitzondering van sui en link.
Link heb ik alleen omdat iemand in mijn naaste omgeving het er constant over heeft, ben ik van dat gezeik af. Laat ik het zo zeggen; principes kosten geld
Sui is alleen nog een moonbag.
Voor de rest zie ik niet in waarom ik een alt jaren zou vasthouden. Daar is de alt wereld te snel voor, dat is voor mij wel duidelijk.
Was mooi om mee te lezen. Hoe actief iedereen wordt bij een dip van een paar %.Darrell schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 21:13:
Je zou haast vergeten dat het alweer weekend is. Bewogen weekje.
Hoop dat mensen iig een goed (groen) weekend mogen hebben! Pakken wat je pakken kan.
Beide gaan lekker vandaag met ruim +10% en +11% 👍🏻oski27 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 21:20:
[...]
Pfoe, dat is wel lekker zeg! Dan kun je nog wel wat lijden, lekker is anders;)
Nouja, datzelfde geldt voor mij ook grotendeels. Ik hodl vrijwel niks. Met uitzondering van sui en link.
Link heb ik alleen omdat iemand in mijn naaste omgeving het er constant over heeft, ben ik van dat gezeik af. Laat ik het zo zeggen; principes kosten geld
Sui is alleen nog een moonbag.
Voor de rest zie ik niet in waarom ik een alt jaren zou vasthouden. Daar is de alt wereld te snel voor, dat is voor mij wel duidelijk.
Toch nieuwe entry gevonden.. na eerdere ongelukkige SL..Vis schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:42:
My body is ready!
Fijn weekend!
[ Voor 67% gewijzigd door kazzzdafke op 07-11-2025 21:51 ]
Never ever financial advice...
Heb er vandaag niet eens naar gekeken haha, die zie ik pas als ze in de top gainers staan of hot zijn. Om het in perspectief te zetten; sui heb ik onder een dollar gekocht en voor 90% verkocht.bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 21:38:
[...]
Beide gaan lekker vandaag met ruim +10% en +11% 👍🏻
Link rond de 14 gekocht en niks mee gedaan.
Er zijn wel wat meer groene dagen nodig
Om toch even een beetje terug te komen op je andere berichten; dagelijkse koersen zijn leuk als je er ook dagelijks in handelt… Wellicht helpt dat je om er enigszins anders naar te kijken voor jezelf
Niet jezelf te gek maken he!
Vis schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:42:
Wanneer heb je SUI verkocht? Dan heb je toch dikke winst als je onder een dollar hebt gekocht? Link is nu 14,-, dus sta je ong quitte mee. Dat is toch een mooi resultaat?oski27 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 21:59:
[...]
Heb er vandaag niet eens naar gekeken haha, die zie ik pas als ze in de top gainers staan of hot zijn. Om het in perspectief te zetten; sui heb ik onder een dollar gekocht en voor 90% verkocht.
Link rond de 14 gekocht en niks mee gedaan.
Er zijn wel wat meer groene dagen nodig![]()
Om toch even een beetje terug te komen op je andere berichten; dagelijkse koersen zijn leuk als je er ook dagelijks in handelt… Wellicht helpt dat je om er enigszins anders naar te kijken voor jezelf![]()
Niet jezelf te gek maken he!
Niet gek laten maken. Tja, makkelijk gezegd als die twee muntjes, die ik 3 weken geleden nog had, nu 11% en 20% pumpen. En Bitcoin geen drol doet.
Wat is er veranderd ten opzichte van 2 dagen geleden dan? Toen was alles nog fragiel als een kaartenhuis.Vis schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:42:
My body is ready!
Fijn weekend!
98.8k holds. W shape. Terug boven 50W ema/ma. Zoiets?Wispe schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 22:25:
[...]
Wat is er veranderd ten opzichte van 2 dagen geleden dan? Toen was alles nog fragiel als een kaartenhuis.
They who buy the dip, deserves the rip.
Die mandarijn hoeft maar met zijn lege hoofd iets de wereld in te sturen en we kunnen weer sats oprapen bij 70k.Danjel schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 22:28:
[...]
98.8k holds. W shape. Terug boven 50W ema/ma. Zoiets?
Jazeker, Sui heb ik verkocht op 4,90. Daar heb ik dus alleen nog een moonbag.bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 22:17:
[...]
Wanneer heb je SUI verkocht? Dan heb je toch dikke winst als je onder een dollar hebt gekocht? Link is nu 14,-, dus sta je ong quitte mee. Dat is toch een mooi resultaat?
Niet gek laten maken. Tja, makkelijk gezegd als die twee muntjes, die ik 3 weken geleden nog had, nu 11% en 20% pumpen. En Bitcoin geen drol doet.
Link was ik te gierig, daar heb ik mij dus niet aan het plan gehouden. Daar wilde ik afschalen op x2, zodat ik er gratis in zou zitten. Daar betaal ik dan nu de prijs voor
Maar wat is je plan dan voor je eigen portfolio? Wordt het long term holden? Of ben je meer op zoek naar wekelijks rendement?
Het wordt namelijk echt lastig als je een beetje van beide doet. In je hoofd dat gescheiden houden is bijna niet te doen.
Mijn verhaal is compleet anders dan 99% van de mensen hier; ik begon op hardcore mode met memes.
Toen het lekker ging ben ik ook wat dingen door elkaar heen gaan doen. Waar ik eerder alleen kocht en verkocht ging ik op een gegeven moment wat extra doen; instappen op een meme, profit pakken, dip proberen te kopen. Werkte soms wel soms niet.
Trades erbij gepakt waar ik dat heb gedaan, tot de conclusie gekomen dat meer dan de helft verliesgevend was. En de tijd die ik extra besteedde aan een meme was het niet waard. Vooral de tijd die ik kwijt was in een hete markt was een killer.
Zelfde als dat ik probeerde om liquidity te providen, was ook zo’n dom idee
Het is natuurlijk compleet anders dan alts/btc. Totaal niet te vergelijken.
Maar wat ik probeer te zeggen; maak een plan met wat je wilt en wat voor jou kansen biedt. Schrap de zooi die niet werkt voor je. Als je niet elke dag trade of om de paar dagen, waarom zou je dan elke dag kijken? Kost je alleen maar energie en het levert je niks op.
Klopt.Wispe schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 22:32:
[...]
Die mandarijn hoeft maar met zijn lege hoofd iets de wereld in te sturen en we kunnen weer sats oprapen bij 70k.
Ik heb geen plan, want blijkbaar houd ik er me er toch niet aan. Had meerdere verkoop momenten bedacht eerder dit jaar, en elke keer als het zover was deed ik niks. Na die dikke sell off van een paar weken geleden is het eigenlijk einde oefening voor mij. Heb alles naar BTC gezet, maar dat wordt ook niks aangezien ik op de top heb gekocht. Heb geen idee wat ik moet doen behalve holden. Die alt pump van vandaag was een fijne opsteker geweest. Het enige wat me nog kan redden is dat we snel de bear in gaan en nog een kans krijg goedkoop in te kopen.oski27 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 22:36:
[...]
Jazeker, Sui heb ik verkocht op 4,90. Daar heb ik dus alleen nog een moonbag.
Link was ik te gierig, daar heb ik mij dus niet aan het plan gehouden. Daar wilde ik afschalen op x2, zodat ik er gratis in zou zitten. Daar betaal ik dan nu de prijs voor.
Maar wat is je plan dan voor je eigen portfolio? Wordt het long term holden? Of ben je meer op zoek naar wekelijks rendement?
Het wordt namelijk echt lastig als je een beetje van beide doet. In je hoofd dat gescheiden houden is bijna niet te doen.
Mijn verhaal is compleet anders dan 99% van de mensen hier; ik begon op hardcore mode met memes.
Toen het lekker ging ben ik ook wat dingen door elkaar heen gaan doen. Waar ik eerder alleen kocht en verkocht ging ik op een gegeven moment wat extra doen; instappen op een meme, profit pakken, dip proberen te kopen. Werkte soms wel soms niet.
Trades erbij gepakt waar ik dat heb gedaan, tot de conclusie gekomen dat meer dan de helft verliesgevend was. En de tijd die ik extra besteedde aan een meme was het niet waard. Vooral de tijd die ik kwijt was in een hete markt was een killer.
Zelfde als dat ik probeerde om liquidity te providen, was ook zo’n dom idee![]()
Het is natuurlijk compleet anders dan alts/btc. Totaal niet te vergelijken.
Maar wat ik probeer te zeggen; maak een plan met wat je wilt en wat voor jou kansen biedt. Schrap de zooi die niet werkt voor je. Als je niet elke dag trade of om de paar dagen, waarom zou je dan elke dag kijken? Kost je alleen maar energie en het levert je niks op.
Koop BTC en heb geduld. Je bent al op de helft.bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 22:48:
[...]
Ik heb geen plan, want blijkbaar houd ik er me er toch niet aan. Had meerdere verkoop momenten bedacht eerder dit jaar, en elke keer als het zover was deed ik niks. Na die dikke sell off van een paar weken geleden is het eigenlijk einde oefening voor mij. Heb alles naar BTC gezet, maar dat wordt ook niks aangezien ik op de top heb gekocht. Heb geen idee wat ik moet doen behalve holden. Die alt pump van vandaag was een fijne opsteker geweest. Het enige wat me nog kan redden is dat we snel de bear in gaan en nog een kans krijg goedkoop in te kopen.
Waarom zou je iets moeten doen dan?bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 22:48:
[...]
Heb geen idee wat ik moet doen behalve holden.
Vertaald: Je hebt geen plan, anderen bevestigen dat en daar vind je wat van ipv kritisch naar jezelf te zijn. Je wilde verkopen, maar je deed het niet. Je hebt met enorme vertraging advies opgevolgd en dat pakt nu verkeerd uit. Je weet niet wat je moet doen, dus hold je maar. Als je niet was gewisseld had je nog vele dagen rode candles gezien, maar je had die groene candles van de afgelopen dagen wel mee willen pakken. Maar je gaat niet verkopen, dus in de bear kan je ook niet goedkoop inkopen want je hebt niet verkocht.bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 22:48:
[...]
Ik heb geen plan, want blijkbaar houd ik er me er toch niet aan. Had meerdere verkoop momenten bedacht eerder dit jaar, en elke keer als het zover was deed ik niks. Na die dikke sell off van een paar weken geleden is het eigenlijk einde oefening voor mij. Heb alles naar BTC gezet, maar dat wordt ook niks aangezien ik op de top heb gekocht. Heb geen idee wat ik moet doen behalve holden. Die alt pump van vandaag was een fijne opsteker geweest. Het enige wat me nog kan redden is dat we snel de bear in gaan en nog een kans krijg goedkoop in te kopen.
Zie je alle tegenstrijdigheden in je eigen berichten?
Ja snap ik. Ik ben daar ook wel tegen aan gelopen. Als alles lekker gaat heb je sowieso geen plan. Daar begin je pas over na te denken als het geluk begint te kantelen.bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 22:48:
[...]
In mijn hoofd heb ik ook zoveel bedacht, dat is gewoon menselijk. En die crypto kan je helemaal gek maken, daar ben je echt niet de enige in.
Ik heb voor mijzelf destijds een plan gemaakt. Voor zowel btc alts als memes. Die heb ik op papier uitgewerkt, zodat het niet constant in mijn hoofd zit.
Uiteraard heb ik dat plan hier en daar bijgeschaafd.
Maar je moet voor jezelf een houvast gaan creeeren.
Afgezien van de winst die je wilt pakken, heb ik wel de indruk dat je er mee zou willen doen maar omdat het tegen zit, durf je het niet aan. Werkt ook niet motiverend natuurlijk.
Het is sowieso belangrijk om je ergens in te specialiseren binnen crypto. Of dat nou op de koers van btc is, airdrops farmen, liquidity providen…doe iets. Er zijn een aantal manieren om binnen crypto geld te verdienen.
Ik denk dat er hier een aantal zitten met genoeg kennis die je kunnen helpen om bepaalde zaken in de juiste context te kunnen zien.
Het is echt niet zo dat iedereen hier maar winst maakt. Geen enkele gokker praat over zijn verliezen…
[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 07-11-2025 23:13 ]
Dit is dus het plan. Accepteer het plan.bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 22:48:
[...]
Heb alles naar BTC gezet, maar dat wordt ook niks aangezien ik op de top heb gekocht. Heb geen idee wat ik moet doen behalve holden.
Je moet dit doorstaan om bij de volgende cycle (of als we gewoon doorgaan met langzaam up) door goede en slechte tijden gewoon sats te stacken.
Pas daarna ga je inzien dat dat de beste tactiek was en het meeste rendement oplevert, met de minste stress.
:strip_exif()/f/image/Clc0VGxNLYakmfBLCrdkAn69.jpg?f=fotoalbum_large)
Iedereen moet door die zure appel heen bijten. Snel geld verdienen is een illusie. Ja dan moet je maar harder werken of een side job aannemen. Voor de rest gewoon rustig blijven en sats stacken.
Phenomenal bounce on the #Altcoins today.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 7 november 2025
For sure, it's not everything, by far it's not, but it's a great start.
Some altcoins have been showing tremendous returns; $ICP, $ZEC & $DASH.
Now, $NEAR is following through and other major caps are starting to take momentum.…
Ik zou zonnewering kopen...bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 22:48:
[...]
Of gewoon BTC/ETH kopen en lekker bij kopen bij lage prijs. Het heeft mij nooit windeieren gelegd om gewoon te kopen en te hodlen...
Tijd voor een pint, zoveel advies op een avond maakt een mens dorstig.
ScholSeverus schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 03:03:
[...]
Ik zou zonnewering kopen...
Of gewoon BTC/ETH kopen en lekker bij kopen bij lage prijs. Het heeft mij nooit windeieren gelegd om gewoon te kopen en te hodlen...
Tijd voor een pint, zoveel advies op een avond maakt een mens dorstig.
[ Voor 29% gewijzigd door Darrell op 08-11-2025 03:32 ]
Is dat het verschil tussen de TAO holder (aan het werk) en de ICP holder (waarschijnlijk aan het bier?)
Lekker man
Haha nee ik sliep al maar moest ff pissen. Werkze! Ik draai me nog een keertje om!Alpina schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 03:32:
[...]
Is dat het verschil tussen de TAO holder (aan het werk) en de ICP holder (waarschijnlijk aan het bier?)
Lekker man
De ETH en BTC hodler die zit te sjillen en DCAAlpina schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 03:32:
[...]
Lekker man
De avond is nog jong!Darrell schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 03:38:
[...]
Haha nee ik sliep al maar moest ff pissen. Werkze! Ik draai me nog een keertje om!
[Afbeelding]
Edit: 556 miljoen uiteindelijk.
[ Voor 25% gewijzigd door knakworst op 08-11-2025 07:39 ]
You have seen nothing yet...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Typerend voor een bear market, ja!Wispe schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 07:09:
Zo typisch weer, die rode cijfers.
Maktub
bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 22:48:
[...]
...
Heb geen idee wat ik moet doen behalve holden. Die alt pump van vandaag was een fijne opsteker geweest. Het enige wat me nog kan redden is dat we snel de bear in gaan en nog een kans krijg goedkoop in te kopen.
:strip_exif()/f/image/yhCNpAEC7K6HfEBgvhysjbRR.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is verkopen van SUI sowieso nog steeds een goede move geweest. Ja de timing had beter gekunt, maar -15% in een maand heb je iig niet meegepakt.
:strip_exif()/f/image/aTBCuaJfOqcY1D03AQA2dM5x.jpg?f=fotoalbum_large)
Hopelijk voelt de -7% op BTC afgelopen maand nu wat minder zuur. (En ja, je had een jaar geleden kunnen luisteren en alles op BTC zetten, dan stond je nu ruim in de plus, maar that ship has sailed.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Of je geld in iets anders gaan beleggen. Crypto is niet echt weggelegd voor jou wat ik zo meemaakte het afgelopen jaar. Verkeerde beslissingen etc.bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 22:48:
[...]
Verkeerde beslissingen staat toch los van crypto.Trichoglossus schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 10:21:
[...]
Of je geld in iets anders gaan beleggen. Crypto is niet echt weggelegd voor jou wat ik zo meemaakte het afgelopen jaar. Verkeerde beslissingen etc.
Ik denk dat hij bedoelt dat de impact van die verkeerde beslissingen dan wat minder groot is.bsmpower schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 10:38:
[...]
Verkeerde beslissingen staat toch los van crypto.
Anyway, ik heb ook een boel verkeerde beslissingen genomen, dat hoort er denk ik bij. Je moet er echt een volledige cycle in hebben gezeten wil je dat allemaal een beetje helder zien. You win some, you lose some. Moving on...
Dit kan ik bevestigen. Een hele cycle meedraaien leer je het meest van. Sommige dingen doe ik niet (meer) de komende 4 jaar.TakutoRadiance schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 10:44:
[...]
Ik denk dat hij bedoelt dat de impact van die verkeerde beslissingen dan wat minder groot is.
Anyway, ik heb ook een boel verkeerde beslissingen genomen, dat hoort er denk ik bij. Je moet er echt een volledige cycle in hebben gezeten wil je dat allemaal een beetje helder zien. You win some, you lose some. Moving on...
[ Voor 29% gewijzigd door bsmpower op 08-11-2025 12:19 ]
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Wij hebben jou ook niet gemist.FrambozenTaart schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 12:24:
Ff kleine 10 pagina's bijgelezen maar weinig gemist zie ik
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
De flippening is begonnenFrambozenTaart schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 12:42:
De alts gaan lekker zeg. Mag nog wel een paar weekjes zo doorgaan, kijken of ik in de tussentijd nog wat kan dumpen.
:strip_exif()/f/image/FmFZgX2rC3kxZWv70lZHckvh.jpg?f=fotoalbum_large)
Een oasae van rust hier ook wel eens lekker, tijd om naar buiten te gaan en te genieten van het mooie weer!
@bsmpower Sluit de koersen en spring op de motor
Fijn weekend SCers
Even schaamteloos mijzelf quoten hoor mbt ZEC. Bovenstaande is dus idd gebeurd:Taro schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 16:42:
[...]
Eerst kijken of die rejected wordt door de 2018 piek, dan mogelijk iets lager iets oppakken, maar, dit zijn van die muntjes die maandag op 300-400 ipv 704 kunnen staan en dan baal je ervan. Dit lijkt mij geen goed instapmoment, dat was een tijdje geleden al geweest maar had niemand kunnen voorspellen of zich kunnen voorstellen. Pas hier in ieder geval op.
4H:
/f/image/e9761oPNanudjqARPhdFuoBU.png?f=fotoalbum_large)
Hoe je dat had kunnen zien aankomen, zonder 100% garantie uiteraard, is door terug te kijken en lijntjes te trekken op het monthly timeframe:
/f/image/l0VT78srXddlv5mndYVupCnl.png?f=fotoalbum_large)
Nu is dus de vraag of de stijging verder doorzet en zo ja, waar je dan een nieuwe poging kunt wagen om in te stappen. Dat zijn er meerdere:
/f/image/zPTKcSDKzoyyx8uqwGy8Gzax.png?f=fotoalbum_large)
Wil je een poging voor ZEC wagen, wat erg risicovol is, dan zou je naar de volgende punten kunnen kijken:
- 500.9 USD ivm 1D MA7
- 407 USD ivm lijn die teruggaat tot 2017
- 346 USD ivm 1D MA25
Tot nu toe is de 1D MA7 een goed inkooppunt gebleken, maar wees erg voorzichtig want zoals je ziet kan er van die 742 USD maar zo 200 USD af in een paar uurtjes... Vanaf 542 zit je ook maar zo weer op 346 USD ipv op 900+ USD.
Als je dit zo tikt...:bsmpower schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 10:38:
[...]
Verkeerde beslissingen staat toch los van crypto.
Heb alles naar BTC gezet, maar dat wordt ook niks aangezien ik op de top heb gekocht.
Kan je geluk hebben dat die doorschiet naar ATH? Ja zeker. Maar risico is echt te groot.
Wel mooi om te zien dat mensen die ZEC in 2018 hebben gekocht dus 7(!) jaar moesten bag holden om nu pas eindelijk op break even te staan.
[ Voor 18% gewijzigd door gebruikershaes op 08-11-2025 13:43 ]
$XRP will shock everyone in the next 1-3 months! pic.twitter.com/dMXqIkNndE
— STEPH IS CRYPTO (@Steph_iscrypto) 6 november 2025
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Was een jaar geleden ook al. 50 dollar! 100 dollar!
Uhu.
[ Voor 40% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-11-2025 15:25 ]
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/AUjffF6kgseEOvBoLpBXdm2o.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FRR1UxUOjBpe5xZ2YkDT2pd4.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/mTwSpRcniNZuhAH5vZ38P3Lo.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8f7exOGiE6Zt83DVlnFhLZ4j.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/0ugk3nC14V0COWe8MW5RyGtt.png?f=fotoalbum_large)