Gelukkig worden er in 31.000 / 3,25/6/24 = 69 dagen, net zoveel gemined.Blik1984 schreef op maandag 20 april 2026 @ 15:22:
MSTR koopt weer even ruim 31k BTC
ETFs hebben ook nog eens 13k bitcoin gekocht vorige week. 94 dagen totaal.knakworst schreef op maandag 20 april 2026 @ 15:42:
[...]
Gelukkig worden er in 31.000 / 3,25/6/24 = 69 dagen, net zoveel gemined.
Ben benieuwd hoeveel ze daar vandaag weer gaan verkopen...Blik1984 schreef op maandag 20 april 2026 @ 15:47:
[...]
ETFs hebben ook nog eens 13k bitcoin gekocht vorige week. 94 dagen totaal.
Tot nu toe:knakworst schreef op maandag 20 april 2026 @ 15:59:
[...]
Ben benieuwd hoeveel ze daar vandaag weer gaan verkopen...
Ark Invest + 1500BTC
Blackrock: geen transacties
Bitwise: +250BTC
Fidelity: +100BTC
Dus dat valt mee.
Maar ja, wat wil je ook met die hardste asset ter wereld. Dikke tech.
Wat MSTR doet kan maar één ding betekenen: de institutionele interesse (of andere grote partijen) is nog springlevend. Deze aankoop is ongeveer 50/50 MSTR aandelen en STRC gegaan.
[ Voor 19% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-04-2026 16:15 ]
Ja wij als Tweakers moeten ook BTC kopen anders zijn ze straks op.BTC100K2021 schreef op maandag 20 april 2026 @ 16:12:
[...]
Tot nu toe:
Ark Invest + 1500BTC
Blackrock: geen transacties
Bitwise: +250BTC
Fidelity: +100BTC
Dus dat valt mee.
Maar ja, wat wil je ook met die hardste asset ter wereld. Dikke tech.
Wat MSTR doet kan maar één ding betekenen: de institutionele interesse (of andere grote partijen) is nog springlevend. Deze aankoop is ongeveer 50/50 MSTR aandelen en STRC gegaan.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Paar maandjes. Vanaf de ath meldt de exit liquidity zich in dit topic.John245 schreef op maandag 20 april 2026 @ 21:09:
[...]
Ja wij als Tweakers moeten ook BTC kopen anders zijn ze straks op.
Zou er niet op rekenen. De run van de bull is beëindigd met 6 schoten en een mes.knakworst schreef op maandag 20 april 2026 @ 21:48:
[...]
Paar maandjes. Vanaf de ath meldt de exit liquidity zich in dit topic.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Rejected op 80.FrambozenTaart schreef op maandag 20 april 2026 @ 22:35:
[...]
Zou er niet op rekenen. De run van de bull is beëindigd met 6 schoten en een mes.
[Afbeelding]
Dat beloofd nog wat de komende tijd.
Ik vind het wel jammer dat onze mod zo gepest wordt IRL:
https://www.telegraaf.nl/...egelsokken/146715603.html
Of hebbie geen spiegelsokken?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Die spiegels kun je gewoon kopen via marktplaats in wijken waar de gemiddelde bewoner toch echt geen porsche lijkt te bezitten.sh4d0wman schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 08:28:
@FrambozenTaart die staat nog goed op zijn poten na zo veel geweld.
Dat beloofd nog wat de komende tijd.
Ik vind het wel jammer dat onze mod zo gepest wordt IRL:
https://www.telegraaf.nl/...egelsokken/146715603.html
Of hebbie geen spiegelsokken?
Wel heel blij dat ik vorig jaar alle ETH en andere meuk de deur uit heb gedaan, want die heeft nog hardere klappen gehad. En nee, geen "puike tech"-opmerking meer. Het maakt allemaal geen ene reet uit, want je geeft het uiteindelijk toch allemaal weer aan de overheid met hun mooie nieuwe box3.
Dat gezegd hebbende: Ik ben verloofd en ga einde jaar trouwen. Er zijn veel belangrijker dinegn dan een paar centjes in een wallet, op de beurs of op de bank, geloof me. Dus doe een zonnebril op, trek wat kleren aan (het liefst schoon), kom van die zolderkamer en stap de wijde wereld in om er samen met anderen een feestje van te maken.
Groet,
MicroWhale
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Haha rekt.MicroWhale schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 11:46:
Dat gezegd hebbende: Ik ben verloofd en ga einde jaar trouwen.
Maare, gefeliciteerd!
Oh ik bedoel gefeliciteerd gozer!
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Vis schreef op woensdag 22 april 2026 @ 07:27:
HoneyMOOOOON
Oktober 2021: € 60KMrMrq schreef op woensdag 22 april 2026 @ 18:06:
Klassieke maan, in het sterrenbeeld Stier.
We are so back.
April 2026: €66K
Qua rendement word je op de hielen gezeten door je neefje met zijn Zilvervloot spaarrekening.
[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-04-2026 11:42 ]
Je moet verder uitzoomen jij. Of een ander tijdvak kiezen. Dan zie je ook gewoon de daling van 125k naar hier. Snif.BTC100K2021 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 11:30:
[...]
Oktober 2021: € 60K
April 2026: €66K
Qua rendement word je op de hielen gezeten door je neefje met zijn Zilvervloot spaarrekening.
[Afbeelding]
En mijn neefje rijdt geen dikke BMW. Morgen krijg ik de sleutels!
Gaat het nog zo? Of krijg ik een app op mijn telefoon waarmee ik ‘m open kan doen?
[ Voor 7% gewijzigd door MrMrq op 23-04-2026 12:01 ]
Maktub
Slingeren?
Sommige modellen konden met een Flipper open.
[ Voor 24% gewijzigd door sh4d0wman op 23-04-2026 18:05 ]
https://www.rtl.nl/geld-e...snel-uit-bitcoins-stappen
Dat zegt Jacoline Overdevest van Theodoor Gilissen. ''Iedereen heeft het over bitcoins, dan kunnen we echt wel spreken van een hype. Als ik zou beleggen in bitcoins, dan zou ik zorgen dat ik er op korte termijn uit zou stappen''.
Niemand heeft het over Bitcoin.knakworst schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 09:28:
HODL.
Dat zegt Jacoline Overdevest van Theodoor Gilissen. ''Iedereen heeft het over bitcoins, dan kunnen we echt wel spreken van een hype. Als ik zou beleggen in bitcoins, dan zou ik zorgen dat ik er op korte termijn uit zou stappen''.
En zeker niet de klanten van TG.
Nevermind, 2013!
Maktub
Aldus alle vermogensbeheerders TOTDAT ze ontdekten dat ze er ook geld aan kunnen verdienen. Zie o.a. Blackrock.knakworst schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 09:28:
HODL.
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 69 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Inleg: : Negatief
Bijzonderheden : Ja, voor de 3e week op rij een negatieve inleg
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Er schijnt een plan achter te zitten dus voor deze keer zullen we het ...Inleg: : Negatief
Oke, ja dan is het toch ook geen inleg? Hij haalt er dus uit.. ?sh4d0wman schreef op zondag 26 april 2026 @ 09:22:
@Vis nice?
[...]
Er schijnt een plan achter te zitten dus voor deze keer zullen we het ...
[Afbeelding]
John werkt bij de Belastingdienst schijnbaar.. makkelijker kunnen we het niet maken, moeilijker wel.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Laten we er even vanuit gaan dat this time voor de honderdste keer niet different is:
2018
Weekly close eind maart : $6.813
Weekly close eind april: $ 9.659
Weekly close eind juni: $ 6.356
2022:
Weekly close eind maart : $ 46.407
Weekly close eind april: $ 38.468
Weekly close eind juni: $ 19.315
2026:
Weekly close eind maart : $69.034
Weekly close eind april: $ 78.000 en lopende
Weekly close eind juni: $ ?
Het beeld is helder als je naar de weekly kijkt, in de maanden februari, maart en april van het jaar na de top veelal lokale uptrend. Daarna is het in mei en juni vaak drama en wordt ook zo'n beetje de bodem van de bearmarkt gezet.
In juni is toch ook het WK in Murica toch?BTC100K2021 schreef op zondag 26 april 2026 @ 12:00:
Wil de sfeer niet verpesten maar we staan op het punt om rekt te gaan.
Laten we er even vanuit gaan dat this time voor de honderdste keer niet different is:
2018
2022:
2026:
Het beeld is helder als je naar de weekly kijkt, in de maanden februari, maart en april van het jaar na de top veelal lokale uptrend. Daarna is het in mei en juni vaak drama en wordt ook zo'n beetje de bodem van de bearmarkt gezet.
Mooi moment om daar een dieptepunt te gaan zetten inderdaad. Voetbal en US gaan nooit goed samen.
Pakt de popcorn vast.. Oja en de kooporders staan al op Kraken
Twee datapunten is geen patroon, het is cherry-picking.BTC100K2021 schreef op zondag 26 april 2026 @ 12:00:
Wil de sfeer niet verpesten maar we staan op het punt om rekt te gaan.
2018
2022:
2026:
Maar zelfs als we meegaan in je eigen vergelijking, weerlegt die zichzelf:
2018: je noemt de juni-close van $6,356 als "drama." De werkelijke bodem was december 2018 op $3,200. Dat is nog 50% lager. Juni was niet de bodem.
2022: je noemt de juni-close van $19,315. De werkelijke bodem was november 2022 op $15,479 (FTX). Weer niet de bodem, weer 20% lager.
Je stelt dat in mei/juni "zo'n beetje de bodem van de bearmarkt wordt gezet." In geen van je twee voorbeelden klopt dat. In beide gevallen kwam de echte bodem pas 6+ maanden later.
En kijk even naar wat de weekly chart nu daadwerkelijk laat zien: BTC vormt een textbook W-patroon (double bottom) met bodems op $60.3K en $63.6K een hogere tweede bodem, wat koopkracht laat zien. De neckline ligt op $79K en de huidige weekcandle staat op $78K, direct tegen die neckline aan. Bij een bevestigde break is de target $98K ongeveer.
In 2018 en 2022 was er op dit punt in de cyclus geen enkel bullish reversal pattern zichtbaar op de weekly. Nu wel. Dat negeren omdat het niet in je bearish narratief past is geen analyse, dat is confirmation bias.
De hype is voorbij.
Er is nog maar 1 doel voor bitcoin, losgeld bij ontvoeringen of bij een hack
Ik ben benieuwd of het straks met 18 jaar volwassenen genoeg wordt gevonden om er serieus mee om te gaan.
Ze groeien zo snel op tegenwoordig.
Dat zit wel Schnorr.
Geef het nog een paar jaartjes.. voor je het weet zijn ze 21 jaar. Dan echt volwassen.Stukfruit schreef op zondag 26 april 2026 @ 15:38:
17 jaar en nog steeds noemen mensen het een hype
Ik ben benieuwd of het straks met 18 jaar volwassenen genoeg wordt gevonden om er serieus mee om te gaan.
Ze groeien zo snel op tegenwoordig.
Benieuwd of er dan nog een stukje taart te verdelen valt van de 21 miljoen stuks.
Still early!
Ik was met 21 verre van volwassen....en 30 jaar later n beetjeVis schreef op zondag 26 april 2026 @ 18:19:
[...]
Geef het nog een paar jaartjes.. voor je het weet zijn ze 21 jaar. Dan echt volwassen.
Benieuwd of er dan nog een stukje taart te verdelen valt van de 21 miljoen stuks.
Still early!
Ik lul ook zomaar wat
Ouwe lulshovelhead1340 schreef op zondag 26 april 2026 @ 19:12:
[...]
Ik was met 21 verre van volwassen....en 30 jaar later n beetje
Ik kom hier eind juni even op terug.innova58 schreef op zondag 26 april 2026 @ 14:31:
[...]
Twee datapunten is geen patroon, het is cherry-picking.
Maar zelfs als we meegaan in je eigen vergelijking, weerlegt die zichzelf:
2018: je noemt de juni-close van $6,356 als "drama." De werkelijke bodem was december 2018 op $3,200. Dat is nog 50% lager. Juni was niet de bodem.
2022: je noemt de juni-close van $19,315. De werkelijke bodem was november 2022 op $15,479 (FTX). Weer niet de bodem, weer 20% lager.
Je stelt dat in mei/juni "zo'n beetje de bodem van de bearmarkt wordt gezet." In geen van je twee voorbeelden klopt dat. In beide gevallen kwam de echte bodem pas 6+ maanden later.
En kijk even naar wat de weekly chart nu daadwerkelijk laat zien: BTC vormt een textbook W-patroon (double bottom) met bodems op $60.3K en $63.6K een hogere tweede bodem, wat koopkracht laat zien. De neckline ligt op $79K en de huidige weekcandle staat op $78K, direct tegen die neckline aan. Bij een bevestigde break is de target $98K ongeveer.
In 2018 en 2022 was er op dit punt in de cyclus geen enkel bullish reversal pattern zichtbaar op de weekly. Nu wel. Dat negeren omdat het niet in je bearish narratief past is geen analyse, dat is confirmation bias.
Zit wat oud zeer, BTC heeft mij in 2021 voor lul gezetVis schreef op zondag 26 april 2026 @ 14:36:
BTC100K2021 is not bullish enough
Je raakt het aan de straatstenen niet meer kwijt die troep.Technician- schreef op zondag 26 april 2026 @ 15:13:
Crypto is dood.
De hype is voorbij.
:strip_exif()/f/image/Ow0JCCYLcuwwuRY8wcMab2DT.jpg?f=fotoalbum_large)
Er is zo veel mis met die advertentie: Geen bitcoin muntje, ethereum verkeerd geschreven.FrambozenTaart schreef op maandag 27 april 2026 @ 23:59:
[...]
Je raakt het aan de straatstenen niet meer kwijt die troep.
Dikke tech hoor, maar waarschijnlijk zijn ze niet eens echt.
/s
Is toch juist een pareltje om te aanschouwen? De verkoper heet Tiptop. Etherium en Dodge allebei verkeerd gespeld.Domino schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 10:13:
[...]
Er is zo veel mis met die advertentie: Geen bitcoin muntje, ethereum verkeerd geschreven.
Dikke tech hoor, maar waarschijnlijk zijn ze niet eens echt.
/s
En dan een bod van 1 cent die het marktsentiment reflecteert.
Als er nu ook nog eens 6 cent was geboden was het absolute perfectie geweest.
Ik ben te lam om een account aan te maken... anders..FrambozenTaart schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 10:30:
[...]
Is toch juist een pareltje om te aanschouwen? De verkoper heet Tiptop. Etherium en Dodge allebei verkeerd gespeld.
En dan een bod van 1 cent die het marktsentiment reflecteert.
Als er nu ook nog eens 6 cent was geboden was het absolute perfectie geweest.
Ik zou wel 6 cent willen bieden maar kan dan niet aan de betalingsverplichting voldoen als het bod geaccepteerd zou worden.Domino schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 10:50:
[...]
Ik ben te lam om een account aan te maken... anders..
Teveel munten gekocht deze maand.
Dan is het dus niet helemaal deaud. TochTechnician- schreef op zondag 26 april 2026 @ 15:13:
Crypto is dood.
De hype is voorbij.
Iedereen al klaar voor de nieuwe FED bobo? Hoop dat hij de printers weet te vinden. Hebben we wel een nieuwe meme nodig:
Lekker procesje hoor
Mede het resultaat van de lobby van de gevestigde namen in de financiële sector. De alternatieven onaantrekkelijk maken door wetgeving zodat het kopen van die Blackrock ETF via je aandelen broker account aantrekkelijker is ondanks enkele nadelen (de grootste: self custody niet meer mogelijk). Ik denk met weemoed terug aan mijn eerste aankopen via Bitonic. Hoeveelheid kiezen, ontvangstadres invoeren, betalen met iDeal. Klaar.Eegee schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 19:07:
Crypto.com Exchange-herverificatie is na al die tijd nog best een zooitje. Ik heb vandaag zeven emails ontvangen dat ze opnieuw mijn id willen, waarvan er drie in de spam terechtkwamen. Dan doe je herverificatie, krijg je eerst in de app te lezen dat het binnen 10-15 minuten afgehandeld zou zijn, in het bevestigingsmailtje staat echter 1-2 dagen. Vervolgens twee minuten later krijg ik al een mail dat de verificatie succesvol zou zijn, maar blijft de herverificatiebanner toch staan in de Exchange-app, dus ik log in om support een bericht hierover te sturen van 'hoe zit het nu', moet ik weer inloggen, vragen ze nog een keer om m'n emailadres en om nogmaals in te loggen terwijl ik net expres dubbelop heb ingelogd, zeggen ze uiteindelijk dat ze er toch nog mee bezig zijn (en nog tijdens dat chatgesprek komen die laatste twee van de zeven emails binnen).
Lekker procesje hoor![]()
/rant
De vraag is hoe erg dat is, de realiteit is dat BTC weinig wordt gebruikt als P2P-betalingssysteem maar meer als store of value. Maar ook het gebrek aan P2P-gebruik heeft weer te maken met de blokkades die zijn opgeworpen om de BTC ooit te gelde te maken richting fiat.
Wij als Jan Modaal hebben daar geen invloed op verder, het is wat het is. Tenzij we massaal wel P2P gaan gebruiken voor hedendaagse transacties, maar de mens is ook een kuddedier en laat zich makkelijk beïnvloeden (crypto = een scam/crimineel zit aardig ingebakken bij mensen). Al die shitcoins hebben het imago van BTC geen goed gedaan.
Uiteindelijk is dit wel een gevaar voor het toekomstige succes van BTC. Als het slechts fungeert als store of value en de handel gaat nagenoeg enkel via ETF's, dan is de meerwaarde t.o.v. goud echt beperkt tot die geprogrammeerde schaarste. In die zin is goud dan de first mover met een gigantische adoptievoorsprong, gaat BTC dan succesvol blijven?
[ Voor 16% gewijzigd door BTC100K2021 op 29-04-2026 10:45 ]
Daarom kun je zo nu en dan ook prima wat krugerrandjes, maples of kookaburra's DCA'en. Zijn ook mooie muntjes. Of baartjes als je dat leuker vindt. Ga je niet rijk van worden misschien, maar als de poep de ventilator raakt kan je er wellicht nog wat mee.BTC100K2021 schreef op woensdag 29 april 2026 @ 10:12:
[...]
Mede het resultaat van de lobby van de gevestigde namen in de financiële sector. De alternatieven onaantrekkelijk maken door wetgeving zodat het kopen van die Blackrock ETF via je aandelen broker account aantrekkelijker is ondanks enkele nadelen (de grootste: self custody niet meer mogelijk). Ik denk met weemoed terug aan mijn eerste aankopen via Bitonic. Hoeveelheid kiezen, ontvangstadres invoeren, betalen met iDeal. Klaar.
De vraag is hoe erg dat is, de realiteit is dat BTC weinig wordt gebruikt als P2P-betalingssysteem maar meer als store of value. Maar ook het gebrek aan P2P-gebruik heeft weer te maken met de blokkades die zijn opgeworpen om de BTC ooit te gelde te maken richting fiat.
Wij als Jan Modaal hebben daar geen invloed op verder, het is wat het is. Tenzij we massaal wel P2P gaan gebruiken voor hedendaagse transacties, maar de mens is ook een kuddedier en laat zich makkelijk beïnvloeden (crypto = een scam/crimineel zit aardig ingebakken bij mensen). Al die shitcoins hebben het imago van BTC geen goed gedaan.
Uiteindelijk is dit wel een gevaar voor het toekomstige succes van BTC. Als het slechts fungeert als store of value en de handel gaat nagenoeg enkel via ETF's, dan is de meerwaarde t.o.v. goud echt beperkt tot die geprogrammeerde schaarste. In die zin is goud dan de first mover met een gigantische adoptievoorsprong, gaat BTC dan succesvol blijven?
Hier rond 63k nog wat sats aan de stack toegevoegd, maar afgelopen fiat airdrop juist weer wat andere spullen gekocht.
Hoeft ook allemaal niet zwart wit te zijn. En het is ook gewoon mooi om de kienders op een dag een gevuld schatkistje na te laten. Kunnen ze zelf kiezen of ze het bewaren als appeltje voor de dorst of dat ze het stukslaan op een mooi reisje ofzo.
Altijd beter dan niets. Want al is de toekomst misschien onzeker, één ding kun je vanuit gaan; fiat zal blijven verwateren. Dat is simpelweg by design, al tikt het ene jaar wat harder aan dan het andere
Ik moet zeggen dat ik echt teleur gesteld was. PlanB was zó zeker dat 100k zou komen. Nee, ik heb wel geleerd nooit aan te trekken van wat een ander aan prijsvoorspellingen roept.Vis schreef op zondag 26 april 2026 @ 14:36:
BTC100K2021 is not bullish enough
Terwijl je er maar een paar nodig hebt. Zo moeilijk is het ook weer niet.
Dat zit wel Schnorr.
2021, wat een jaar. Gelukkig hebben we de memes nog.Stukfruit schreef op woensdag 29 april 2026 @ 16:02:
Toen de heer B. begon te fladderen met zijn handen werd sowieso duidelijk dat hij ze niet allemaal op een rij kon hebben.
Terwijl je er maar een paar nodig hebt. Zo moeilijk is het ook weer niet.
[Afbeelding]
Indien u mijn voorbeeld zou kunnen volgen, dan kan ik u daar zeer erkentelijk voor zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 29-04-2026 18:56 ]
Maktub
Als het zo blijft doe ik zondag met je meeMrMrq schreef op woensdag 29 april 2026 @ 18:55:
Ik ben zo vriendelijk geweest weer wat fiat te converteren naar BTC, en zo de marktwerking te verstoren dan wel kunstmatige schaarste te introduceren.
Indien u mijn voorbeeld zou kunnen volgen, dan kan ik u daar zeer erkentelijk voor zijn.
Ik was je voor. Elke dag 1700 stiptMrMrq schreef op woensdag 29 april 2026 @ 18:55:
Ik ben zo vriendelijk geweest weer wat fiat te converteren naar BTC, en zo de marktwerking te verstoren dan wel kunstmatige schaarste te introduceren.
Oke, getriggered door jou, hier ook maar weer wat extra fiat rommel erin gepleurd, buiten de dca om.MrMrq schreef op woensdag 29 april 2026 @ 18:55:
...
Koers buigt wel weer wat om naar onderen, dus zal nog wel wat lager gaan.
Maar ja, deze btc kan die Saylor in ieder geval niet meer pakken.
Ik ben u daar zeer erkentelijk voor.toilet_paper schreef op woensdag 29 april 2026 @ 23:05:
[...]
Oke, getriggered door jou, hier ook maar weer wat extra fiat rommel erin gepleurd, buiten de dca om.
Koers buigt wel weer wat om naar onderen, dus zal nog wel wat lager gaan.
Maar ja, deze btc kan die Saylor in ieder geval niet meer pakken.
Als we dit toch eens allemaal zouden doen hé, kopen zonder verkopen. Dan hadden we al op een miljoen gestaan en veel meer verdiend minder verloren dan met al dat traden.
Maktub
Rijk wordt je er echter niet van.
Als je er meer dan 5 of zelfs 10+ jaar in zit is snel rijk worden misschien ook niet het doelTechnician- schreef op donderdag 30 april 2026 @ 09:35:
Ik vinder mooi om te zien dat jullie er lol aan beleven
Dat zit wel Schnorr.
€90.100,00koelebobes schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 12:39:
[...]
De prijs van mijn gehele stack is verlaagd met de DCA aankopen en daar gaat het mij op dit moment om, slow and steady wins the race
€94.837,08 > €93.824,71
Mooie flinke deuk in mijn gemiddelde geslagen!
BTC €94.837,08
Ik heb er prima mee verdiend, tot nu toe, dankje.Technician- schreef op donderdag 30 april 2026 @ 09:35:
Of bedoel je te zeggen dat het vanaf hier alleen maar bergaf gaat?
Kan zijn, in dat geval leen ik graag je glazen bol.
Maktub
MrMrq schreef op donderdag 30 april 2026 @ 14:12:
[...]
Ik heb er prima mee verdiend, tot nu toe, dankje.
Of bedoel je te zeggen dat het vanaf hier alleen maar bergaf gaat?
Kan zijn, in dat geval leen ik graag je glazen bol.
https://www.financialexpr...le-colleaguenbsp/4223701/
Wallstreetbets gaat er erg lekker op (AI slop maar wel geniaal):A high-ranking executive at JPMorgan Chase, Lorna Hajdini, has been named in a lawsuit alleging sexual harassment and racial abuse. The complaint, filed in the New York County Supreme Court on April 27, was brought by a junior male colleague.
https://www.reddit.com/r/wallstreetbets/s/elWkNBEKpt
Memes.
:strip_exif()/f/image/9T47uPEQZfskOhvXOxhpLDN5.jpg?f=fotoalbum_large)
Be your own ₿ank.
Hangt van je definitie van 'rijk worden' af.Technician- schreef op donderdag 30 april 2026 @ 09:35:
Life changing money > neuh, wife changing money > dubbel neuh.
Maar het gaat beter dan de aandelenpot die ik heb.
Sommige mensen vinden de serie "Industry" van HBO overdreven, maar het is gebaseerd op dit soort zaken.FrambozenTaart schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 11:33:
Offtopic maar toch ook niet, want fuck the banks en dikke mem(m)es: seksuele intimidatie beschuldigingen bij de grootste bank van 'Merica.
https://www.financialexpr...le-colleaguenbsp/4223701/
[...]
Wallstreetbets gaat er erg lekker op (AI slop maar wel geniaal):
https://www.reddit.com/r/wallstreetbets/s/elWkNBEKpt
Memes.
[Afbeelding]
Be your own ₿ank.
Gelukkig doet mijn Bitcoin-bank alleen aan mishandeling wanneer de koers daalt.
Dat zit wel Schnorr.
AFM moedigt spaarders aan te beleggen:
https://www.telegraaf.nl/....html?recommender=Proteus
Als je dan over Bitcoin gaat praten ....
2025: De Autoriteit Financiële Markten houdt alweer bijna een maand toezicht op de Europese Markets in Crypto-Assets Regulation (MiCAR). Ondanks dit strengere toezicht blijft de AFM benadrukken dat beleggen in crypto-activa voor consumenten nog altijd zeer risicovol is.
2017:De Autoriteit Financiële Markten roept consumenten op om hun kerstbonus niet in bitcoins te steken. ,,De toren wordt steeds hoger. Niemand kan voorspellen wanneer hij instort.
Etc.
Beetje onzinnige opmerking he? Je weet niet hoe lang of met hoeveel mensen erin zitten of met welk toekomstperspectief.Technician- schreef op donderdag 30 april 2026 @ 09:35:
Of post je dit ook in het spaartopic? En het beleggingstopic? Daar is het net zo relevant.
Ik lul ook zomaar wat
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 70 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Inleg: : Positief
Bijzonderheden : Nee

80k
Een vergeten sell order vannacht getriggered op $80.330, GAK lag rond 65,2K..
Huidige aantal sats in bezit:

Zoals zojuist vermeld door Yes in het koersen topic, nog niet overtuigend erdoor. Dus wellicht komt er nog een kans om wat Sats terug te krijgen..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
BTFD schreef op maandag 4 mei 2026 @ 09:26:
wellicht komt er nog een kans om wat Sats terug te krijgen..
We are so back boys
Ik heb geen idee waar alle support en weerstand zit, maar hij loopt vrij comfortabel richting die 82K nu inderdaad.
Als we op korte termijn voorbij de 100K gaan ga ik er ook een klein beetje in geloven dat we de bodem reeds gezet hebben in februari.
Hoor je dat @BTFD ?BTC100K2021 schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 09:26:
[...]
Als we op korte termijn voorbij de 100K gaan ga ik er ook een klein beetje in geloven dat we de bodem reeds gezet hebben in februari.
Heb in Q4 2025 niet alles verkocht. Zolang de cyclus niet doorbroken is ga ik er vanuit dat die weer gaat uitspelen. Dus in juni en oktober nog koopkansen genoeg.sh4d0wman schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 10:07:
[...]
Hoor je dat @BTFD ?Wij vinden wel dat je een nickchange moet nemen als je niet snel wat satjes terug koopt. Hele Bitcoinen mag ook, ze zijn nu nog betaalbaar. Straks alleen nog voor miljonairs.
Mocht dat toch niet het geval zijn heb ik nog steeds een leuke positie om mee te juinen bij de Bruna.
[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-05-2026 10:12 ]
420k s00n
Vis schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 18:27:
Als corona 2.0 op punt van beginnen staat en we straks allemaal weer thuis zitten te traden zoals in 2020...
420k s00n
[Afbeelding]
Toch nog een overblijfsel van de stamkroeg hier.. hello man.
StrijderVis schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 11:25:
[...]
[Afbeelding]
Toch nog een overblijfsel van de stamkroeg hier.. hello man.
Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper? - Reverto.bot
Volgens mij heeft er iemand bij de redactie van de serie afgelopen jaren hier in dit topic gekeken.
Uiteindelijk was de Ledger gehackt door de politie en gingen de bitcoins naar de belastingdienst.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Gq9Er8bR84juIOa3O4Tpr8Hy.gif?f=user_large)
Bullrun is aan?

Maarre waarom moet de politie de Ledger nog hacken (plausible
Welke aflevering is dat? Ik ben hier in het buitenland afhankelijk van piet piraat.
Edit: misschien moet je de politie en makers even taggen op X met iets ... hmm "All Cops Are Bitcoiners". ACAB.
[ Voor 13% gewijzigd door sh4d0wman op 09-05-2026 07:10 ]
Nee zeker niet, dan hadden ze echt wel een boormachine en knieën gebruikt....Vis schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 22:49:
Bij Flikken Maastricht ging het vandaag over een Ledger met miljoenen euros aan Bitcoin erop. Iemand die het seed briefje inslikte, en iemand anders met een pistool op zn hoofd die de seed daarna uit zn hoofd kende en zo de wallet kon openen.
Volgens mij heeft er iemand bij de redactie van de serie afgelopen jaren hier in dit topic gekeken.
Uiteindelijk was de Ledger gehackt door de politie en gingen de bitcoins naar de belastingdienst.
[Afbeelding]
Bullrun is aan?
| Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan. | ||
| Ingesteld te realiseren rendament | : | 50% |
| Inleg | : | 71 van 522 |
| Op schema om doel te halen | : | Ja |
| Inleg: | : | Negatief |
| Bijzonderheden | : | Nee |
Would you like fries with that?
No, patat.Vis schreef op maandag 11 mei 2026 @ 18:20:
Hey alweer bijna op 82k jongens
Would you like fries with that?
Friet! Het is FRIET!
Ik lul ook zomaar wat
Of domme fries, das weer anders dan een Franse.
Oh ja crypto: 88k duurt lang, wel positief dat de ETFs bijna niet meer op mijn 40" naast elkaar passen. Let the fomo begin.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen, om invites vragen is ook niet toegestaan
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/WSWs92e7CopHPGsXQMeVdXLf.jpg?f=fotoalbum_large)