Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
MSTR: 24.869 BTC erbij. Op #6 van grootste DCA's.
Kijk Sjon, zo kan het ook
[ Voor 30% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-05-2026 15:09 ]
Hij is de zeil meneer! insert mind is blown.
Wen gaat die oranje man het karwei afmaken? Dan kan de wereld weer verder.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Zero.
Nope, maar wel voor de bottom-buy. Even geduld nog....Pelox schreef op maandag 18 mei 2026 @ 16:42:
Hoi gasten, ben ik nog op tijd voor de blow-off top?
Weet je zeker dat het erbij is en niet eraf?BTC100K2021 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 09:35:
MSTR: 24.869 BTC erbij. Op #6 van grootste DCA's.
*Checkt koers en logt weer uit..
LiQuiDiTEit OpHaLenVis schreef op maandag 18 mei 2026 @ 17:10:
[...]
Weet je zeker dat het erbij is en niet eraf?
*Checkt koers en logt weer uit..
Vis schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 18:49:
Grappige jeugdfoto van @anti elppa
Zure maxi in wording.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Oosterse wijsheid: het loopt een stuk makkelijker met een Ledger in je arie dan 1kg goud. Oftewel buy and hodl.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Zero.
Pelox schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 14:24:
Maanden niet naar de fantasiemuntjes omgekeken.. vanmorgen de ledger afgestoft, pf ziet er alles behalve top uit.. dus we zijn weer begonnen met de eerste kleine flufjes.
En dan hebben we nog de zandbak waar in BTC afgerekend mag worden (nadat de prusters USDT hadden geprobeerd en bevroren werden). Duurt even maar toch ook maar voorzichtig XMR long gaan.
Weet iemand waar ik Reverse Pelox kan kopen?Pelox schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 14:24:
Maanden niet naar de fantasiemuntjes omgekeken.. vanmorgen de ledger afgestoft, pf ziet er alles behalve top uit.. dus we zijn weer begonnen met de eerste kleine flufjes.
Maktub
CG Verstegen op Marktplaats.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Er worden weer vieze manipulatie spelletjes gespeeld. Kijken waar we morgenochtend op staan bij de Bitcoinen.
@John245 ?
It's been 84 years...
Is hij het kinderachtige niveau hier zat?
Opgepakt door de DCA-politie in verband met VCA propaganda?
Heeft hij een margin call gehad en is hij zijn kontje aan het verkopen achter het lokale NS station?
#prayforjohn
Zero.
Hahaha het is echt een malle wereld op het moment
Die IPO van SpaceX komt ook dichterbij, met allerlei indexen (zoals de S&P500) die de regels hebben versoepeld voor Leon en insiders. Grote pensioenfondsen die dus automatisch blootgesteld worden aan positie bij toetreding van een bedrijf met bizarre waardering, wealth transfer van de belastingbetaler naar Leon? Er gebeuren momenteel echt de meest ondenkbare dingen. Fascinerend om te volgen. AI/space stonks pompen echt als een malle, maar ondertussen blijft Bitcoin lafjes achter.
Toch blijft het interessant om weer wat op te pikken als het wederom wat lager gaat. Voorlopig was de meest recente en ook enige aankoop rond de 63k. Als we deze zomer nog een periode onder de 69k duiken dan focus ik me voorlopig weer op Bitcoin en gooi ik wederom wat sats op de bult.
Laatst belande ik per toeval weer eens op https://assetmarketcap.com/ en dan zie je bij circulating supply/maximum supply toch echt mooie dingen.
Al met al ben ik benieuwd wat de toekomst brengt. Wat betreft Bitcoin hodl ik die meuk gewoon tot zero als het moet, maakt mij oprecht niets uit. Strategie is hier wat dat betreft niet veranderd. Wil gewoon Bitcoin bezitten. Verder een beetje van dit, beetje van dat, en ondertussen gewoon maar genieten van deze aparte wereld, het mooie weer en het prachtige leven.
Meer kan je niet doen
Pelox schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 09:31:
Donderdag is nog steeds donderdag zie ik.
wen d*scord?FrambozenTaart schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 17:35:
[...]
Hahaha het is echt een malle wereld op het momentTrump pakt nog ff die bonus met het aanklagen van zijn eigen regering. Clown wereld.
Die IPO van SpaceX komt ook dichterbij, met allerlei indexen (zoals de S&P500) die de regels hebben versoepeld voor Leon en insiders. Grote pensioenfondsen die dus automatisch blootgesteld worden aan positie bij toetreding van een bedrijf met bizarre waardering, wealth transfer van de belastingbetaler naar Leon? Er gebeuren momenteel echt de meest ondenkbare dingen. Fascinerend om te volgen. AI/space stonks pompen echt als een malle, maar ondertussen blijft Bitcoin lafjes achter.
Toch blijft het interessant om weer wat op te pikken als het wederom wat lager gaat. Voorlopig was de meest recente en ook enige aankoop rond de 63k. Als we deze zomer nog een periode onder de 69k duiken dan focus ik me voorlopig weer op Bitcoin en gooi ik wederom wat sats op de bult.
Laatst belande ik per toeval weer eens op https://assetmarketcap.com/ en dan zie je bij circulating supply/maximum supply toch echt mooie dingen.
Al met al ben ik benieuwd wat de toekomst brengt. Wat betreft Bitcoin hodl ik die meuk gewoon tot zero als het moet, maakt mij oprecht niets uit. Strategie is hier wat dat betreft niet veranderd. Wil gewoon Bitcoin bezitten. Verder een beetje van dit, beetje van dat, en ondertussen gewoon maar genieten van deze aparte wereld, het mooie weer en het prachtige leven.
Meer kan je niet doen
FrambozenTaart schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 17:35:
[...]
Verder een beetje van dit, beetje van dat, en ondertussen gewoon maar genieten van deze aparte wereld, het mooie weer en het prachtige leven.
On topic want Kapitein Jaap
Maktub
Geldontwaarding gaat nog steeds rustig door, gelukkig is 1 BTC = 1 BTC. Short term fiatwaarde is irrelevant.Stukfruit schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 22:41:
Ik heb geleefd in een periode waarin de koers nog in beweging was.
Zodra alle tradebro's rekt zijn gegaan op AI-aandelen komen ze weer terug naar crypto om daar geld te verliezen aan het slimme geld.
[ Voor 21% gewijzigd door BTC100K2021 op 31-05-2026 14:45 ]
Precies, je moet juist kopen als anderen geen interesse hebben.BTC100K2021 schreef op zondag 31 mei 2026
Zodra alle tradebro's rekt zijn gegaan op AI-aandelen komen ze weer terug naar crypto om daar geld te verliezen aan het slimme geld.
Daarom zit ik balls deep nu in cassette bandjes van Ria Valk. Niemand wil die dingen tegenwoordig hebben. Ik hoef alleen maar af te wachten, easy money.
Maktub
Niet heel anders dan in de cryptomarkt dus. Ethereum is behapbaar, maar Bitcoin blijft bovenaan staan voor de liefhebbers van verfijnde cuisine
Dat zit wel Schnorr.

MSTR FUD begint aan te zwellen: https://finance.yahoo.com/markets/stocks/articles/wall-street-veteran-issues-stark-173000382.html
STRC trade onder de $ 100
Saylor drukker met zijn financiële pyramide dan met BTC kopen:
[embed]https://x.com/saylor/status/2061237787840458985[/] edit: hoe werkt dat embedden tegenwoordig?
[ Voor 82% gewijzigd door BTC100K2021 op 01-06-2026 13:24 ]
https://saylortracker.com/?tab=home
| 06/01/26 | Sell | -₿32 | $77,135 | $2.47M |
De markt kijkt toch alleen naar @John245 zijn vca. Twee weken gemist, dat is de reden van deze dipiedoe.BTC100K2021 schreef op maandag 1 juni 2026 @ 14:44:
He sold:
https://saylortracker.com/?tab=home"i will forever buy the top" - tenzij ik rekt ga
06/01/26 Sell -₿32 $77,135 $2.47M
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
En voor iedereen die in paniek schiet om de zeiler met zwakke handjes ...
Je kunt straks meer bezitten dan hem:

Of je het later met winst kunt verkopen is een klein detail maar maakt als BTC maxi niet uit. Toch?

[ Voor 10% gewijzigd door sh4d0wman op 01-06-2026 17:24 ]
Saylor zou wat Bitcoinen hebben verkocht.
Zie ook de meest recente powerpoint van Strategy.
Ik zie nu pas de reactie hierboven.
[ Voor 8% gewijzigd door Stukfruit op 01-06-2026 17:32 ]
Dat zit wel Schnorr.
Ondanks dat het duur zou zijn, zou ik het ergens ook wel prachtig vinden als die hele geitenponzi nu echt compleet naar een paar tientjes crasht.Stukfruit schreef op maandag 1 juni 2026 @ 17:30:
Paniek.
Zie ook de meest recente powerpoint van Strategy.edit:
Dan is Saylor meteen de grootste bagholder ter wereld.
Misschien kan ie dan nog proberen het zelfde truukje te herhalen met XRP
Dan voorspel ik alsnog een grote golf na de duik.FrambozenTaart schreef op maandag 1 juni 2026 @ 18:06:
[...]
Ondanks dat het duur zou zijn, zou ik het ergens ook wel prachtig vinden als die hele geitenponzi nu echt compleet naar een paar tientjes crasht.
Want zo werken golven
Dat zit wel Schnorr.
Je bedoelt dat je dan nog een Golf 3 uit eind jaren '90 kunt kopen voor je complete PF waarde?Stukfruit schreef op maandag 1 juni 2026 @ 18:07:
[...]
Dan voorspel ik alsnog een grote golf na de duik.
Want zo werken golven
Mits hij al 15 jaar op de sloop ligt zonder onderstel en motor
Ik ben één van de weinige Tweakers die niet aan auto's doet, dus daar kan ik weinig over zeggen.FrambozenTaart schreef op maandag 1 juni 2026 @ 18:10:
[...]
Je bedoelt dat je dan nog een Golf 3 uit eind jaren '90 kunt kopen voor je complete PF waarde?
Mits hij al 15 jaar op de sloop ligt zonder onderstel en motor
Daarom doe ik niet aan fiat
Dat zit wel Schnorr.
Wow, anders maak je even een pdfje van 135 paginas, om het te "verduidelijken" voor de investeerder.Stukfruit schreef op maandag 1 juni 2026 @ 17:30:
Paniek.
Zie ook de meest recente powerpoint van Strategy.edit:
Haha Saylor is wel van zijn geloof gevallen zeg. Jammer. Kon altijd wel van zijn speeches genieten, al was het tegen beter weten in.
Desalniettemin, HODL hier.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Meer om straks op lagere koersen te verdelen en het ecosysteem stabieler mee te maken!Vis schreef op maandag 1 juni 2026 @ 19:19:
[...]
Wow, anders maak je even een pdfje van 135 paginas, om het te "verduidelijken" voor de investeerder.
[Afbeelding]
Haha Saylor is wel van zijn geloof gevallen zeg. Jammer. Kon altijd wel van zijn speeches genieten, al was het tegen beter weten in.
Desalniettemin, HODL hier.
Dat zit wel Schnorr.
Knaken Cryptohandel B.V. heeft haar bedrijfsactiviteiten gestaakt, omdat zij niet in staat was de benodigde MiCAR-licentie te kunnen behalen.
Lijkt me dat het sowieso een knaken boekhouding was (pun intended), als je je klanten niet gewoon hun crypto kunt laten opnemen omdat je geen licentie kunt krijgen.Knaken schrijft niet of klanten hun cryptomunten nog terug kunnen krijgen. "Wij onderzoeken momenteel hoe wij de afhandeling met onze klanten kunnen vormgeven."
Weer een gevalletje "not your keys, not your coins".
Ik moest het drie keer lezen voordat ik begreep dat het niet om Kraken gingTrasos schreef op maandag 1 juni 2026 @ 23:11:
https://nos.nl/artikel/26...en-kunnen-niet-bij-munten
[...]
[...]
Lijkt me dat het sowieso een knaken boekhouding was (pun intended), als je je klanten niet gewoon hun crypto kunt laten opnemen omdat je geen licentie kunt krijgen.
Dat zit wel Schnorr.
Nee laat eerst Bezos, Musk en Zuckerberg nog even Hun volledige bedrijfsportfolio erin stoppen, en dan maar naar 6 cent.FrambozenTaart schreef op maandag 1 juni 2026 @ 18:06:
[...]
Ondanks dat het duur zou zijn, zou ik het ergens ook wel prachtig vinden als die hele geitenponzi nu echt compleet naar een paar tientjes crasht.
Maar bijna 4% van alle Bitcoin in handen hebben..... Oef...
[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 02-06-2026 00:16 ]
Met zulke ontwikkelingen zou je eigenlijk een schaars goed moeten hebben buiten het fiat systeem. Dat lijkt me wel wat.
Maktub
Heb je niet lang op hoeven wachten!Vis schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 08:39:
Als we vandaag weer 69k gaan doen koop ik weer een flufje.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
En gekocht ?Vis schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 08:39:
Als we vandaag weer 69k gaan doen koop ik weer een flufje.
Zie nog geen 69k hoor..
Maar besef me net dat ik alles in EUR heb op kraken.. en geen zin om te rekenen dus laat mn buy orders in EUR gewoon staan. Nog -7% en dan komt er nog een grote buy order bij.
Ik denk niet dat we zo lang gaan. Klein beetje onder de 60k is denk het diepst. Als we daar überhaupt nog gaan komen. We kunnen ook prima op het huidige niveau op de hogere timeframes een higher low gaan maken en weer richting de 80k gaan.ByteMe_ schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 09:24:
45k loading... Nog 3 maanden(?)
Gevaarlijke uitspraak. 3k gingen we nooit meer zien. 20k gingen we nooit meer zien. Er zijn best wat indicatoren die 40/50k prima mogelijk maken.Deman23 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 09:32:
[...]
Ik denk niet dat we zo lang gaan. Klein beetje onder de 60k is denk het diepst. Als we daar überhaupt nog gaan komen. We kunnen ook prima op het huidige niveau op de hogere timeframes een higher low gaan maken en weer richting de 80k gaan.
Zullen wel de nodige muntjes gestolen zijn anders gooien ze de hele site niet zomaar plat ondanks het missen van de juiste licentie.Trasos schreef op maandag 1 juni 2026 @ 23:11:
https://nos.nl/artikel/26...en-kunnen-niet-bij-munten
[...]
[...]
Lijkt me dat het sowieso een knaken boekhouding was (pun intended), als je je klanten niet gewoon hun crypto kunt laten opnemen omdat je geen licentie kunt krijgen.
En dan aangeven dat ze midden juni met verdere info komen richting de gebruikers en of ze hun geld of muntjes nog terugzien. Klinkt alsof dit er niet best uitziet voor de klanten...Mr Ronman schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 10:55:
[...]
Zullen wel de nodige muntjes gestolen zijn anders gooien ze de hele site niet zomaar plat ondanks het missen van de juiste licentie.
Zo niet dan heb ik ook nog wel een paar platformen voor je:
coinbaas.nl
bijnance.nl
kraakem.nl
jemoeder.nl
Zomer ... how low can we go?
Ja maar er zijn ook mensen die nog steeds aan het wachten zijn op die beloofde 12k van 2022..burnebie schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 10:06:
[...]
Gevaarlijke uitspraak. 3k gingen we nooit meer zien. 20k gingen we nooit meer zien. Er zijn best wat indicatoren die 40/50k prima mogelijk maken.
Ja ach, als Saylor toch die verkopen moet doen die hij nooit zou hoeven doen, quantum computing nog wat extra fud veroorzaakt, grote exchange rekt gaat, stablecoin toch niet zo stable, etc. Dan is een dikke rode candle echt wel mogelijk.Deman23 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 09:32:
[...]
Ik denk niet dat we zo lang gaan. Klein beetje onder de 60k is denk het diepst. Als we daar überhaupt nog gaan komen. We kunnen ook prima op het huidige niveau op de hogere timeframes een higher low gaan maken en weer richting de 80k gaan.
Moet toch ook, beter dan een slow bleed.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 16:41:
Damn, gaat wel erg hard zo
Tijdens een blow off top weet je ook dat het einde dichtbij is. Dat is met een flinke drop ook vaak zo.
Koop kansen!
Hoe lager hoe beter, want dat geeft meer ruimte naar boven straks en een betere multiplier. De 5x van vorige run was erg mager. Je wil niet dat de volgende run 2x gaat en ophoud. Daar krijg je geen FOMO van. Zeker niet naar wat aandelen hebben gedaan.
Ik koop flink in bij een goede dip en ik heb maar de hoop dat de markt snel opveert voor 2028 (zal vast niet de top zijn). Want daarvoor verkoop ik alles. Ik weiger om extra aan de BD te betalen met dat debiele box3 plan.Waah schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 18:31:
[...]
Hoe lager hoe beter, want dat geeft meer ruimte naar boven straks en een betere multiplier. De 5x van vorige run was erg mager. Je wil niet dat de volgende run 2x gaat en ophoud. Daar krijg je geen FOMO van. Zeker niet naar wat aandelen hebben gedaan.
Als je de cycles zou volgen acht ik die kans vrij klein.ByteMe_ schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 18:37:
[...]
Ik koop flink in bij een goede dip en ik heb maar de hoop dat de markt snel opveert voor 2028 (zal vast niet de top zijn). Want daarvoor verkoop ik alles. Ik weiger om extra aan de BD te betalen met dat debiele box3 plan.
Dus tja, wat is het alternatief? Op een spaarrekening zetten? Uit principe nog meer winst laten lopen puur omdat je er belasting over moet betalen?
Vooral betalen voor papieren winst staat mij enorm tegen.Waah schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 18:43:
[...]
Als je de cycles zou volgen acht ik die kans vrij klein.
Dus tja, wat is het alternatief? Op een spaarrekening zetten? Uit principe nog meer winst laten lopen puur omdat je er belasting over moet betalen?
Je zou bijv 10k winst hebben, die winst (nog) niet nemen omdat je meer verwacht, je betaalt daarover 3k belasting oid, terwijl je feitelijk dat geld niet hebt. Vervolgens crasht de koers waardoor je wellicht die winst kwijt bent. Ja, het wordt ooit meer waard (gaan we maar vanuit), maar ik wil gewoon enkel belasting betalen voor iets wat ik echt heb. En bij een hoger vermogen zou veel eerlijker zijn. Met het systeem van nu zou je enkel >118k moeten dokken, nou als ik dat sowieso zou halen betaal ik dat met liefde.
Maar met het nog magere pf voelt dit echt de zoveelste stoot onder de gordel van dit geweldige kabinet waardoor ik wederom een manier om extra geld wil vergaren in rook zie opgaan. Enige wat overblijft zijn de stocks, die gaan toch niet keihard (6-8%) en als het wel richting die 1800/3600(?) gaat, room ik wel af tot hopelijk dat achterlijke plan weer eruit getrapt wordt bij een ander kabinet.
Aan de andere kant: belasting op laatstgenoemde zou ook minimaal zijn. Maar ik heb ook nog deposito's lopen en die zitten 30-40 jaar vast, ooit gedaan ivm geen pensioenregeling.
[ Voor 6% gewijzigd door ByteMe_ op 02-06-2026 19:19 ]
en aans löpt wa vast
Daar is iedereen het wel mee eens denk ik. Maarja, als ze het er door douwen, dan so be it. Kan er weinig aan veranderen. En op de spaarrekening weet ik zeker dat het enkel minder waard word.ByteMe_ schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 19:06:
[...]
Vooral betalen voor papieren winst staat mij enorm tegen.
Eind 2023 waren we toch alweer fors gestegen sinds januari 2023. Dus ja dat zou zomaar weer kunnen in 2027. Al is er dan hoogstwaarschijnlijk nog lang geen top.Waah schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 18:43:
[...]
Als je de cycles zou volgen acht ik die kans vrij klein.
Moet volgens mij nog goedgekeurd worden door de eerste kamer.CHRlS schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 20:11:
Die box 3 plannen zijn toch nog steeds niet definitief? Of heb ik iets gemist?
This time is different bla bla.
Jajaaaa. Zeiden ze vorige keren ook.
Lager dan nu is geheel in de lijn der verwachting. Voorgaande top van 126k was ook volgens voorgenomen parcours, 4 jaar na de vorige top 70k. En de top daarvoor 20k. Iets met halving. Voorspelbaarder kan bijna niet. Nu ff niet paniekerig doen omdat jullie te ver ingezoomd zitten ja! Ik krijg er de rillingen van. Net als 4 en 8 jaar terug. Zijn we nu doorgewinterde crypto experts of niet!
Alle schnitzels op een bladhark nog es aan toe wat een paniek weer. RUSTAAAGH! NET ALS IK! ROUAAAGH!
Pro tip: af laten keuren is financieel gunstiger dan bijstand. Dus bij de spspychiater aangeven dat je in ETH/TRX/DOGE geloofd.
Maar ja ben je ITer (insert tientallen andere beroepen) dan komt AI waarschijnlijk toch al rap voor je baan dus ben je naast crypto dubbel rekt.
Wel mooi, mijn laatste koop was op 69k. Kan nu al weer goedkoper kopen. Had alleen niks verkocht... diamond balls baby.
Heerlijk hoe deze komjoenietie zichzelf moed inpraat en een rotvast vertrouwen heeft in de grafiekjespraterstoilet_paper schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 01:53:
Yo dudes, beide voorgaande bodems lagen plusminus ongeveer exact een jaar na de top. Btc volgt nog altijd die voorspelbare golfcyclusbeweging van dattum. Dus eind september begin oktober '26 de bodem.
Toch bovenbuurman? Kom ook eens tijdens de bull, is veel leuker...
Welkom!eamelink schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 15:33:
[...]
Heerlijk hoe deze komjoenietie zichzelf moed inpraat en een rotvast vertrouwen heeft in de grafiekjespraters
Ik moest lachen om “rotvast.” Pun intended?
Natuurlijk is TA geen garantie op succes. Natuurlijk zijn resultaten uit het verleden dat niet.
Maar met goed risk management (redelijke bedragen, stop loss, …) kun je hier prima verdienen, toch? Ik vind de R/R nu helemaal niet verkeerd. Jij wel?
Een instrument als TA is dan ook zo slecht niet. In de aandelen zweren er ook hele hordes bij.
[ Voor 8% gewijzigd door MrMrq op 03-06-2026 17:34 ]
Maktub
Ik hou het rustug, koud en kalm.toilet_paper schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 01:53:
Yo dudes, beide voorgaande bodems lagen plusminus ongeveer exact een jaar na de top. Btc volgt nog altijd die voorspelbare golfcyclusbeweging van dattum. Dus eind september begin oktober '26 de bodem.
Lager dan nu is geheel in de lijn der verwachting. Voorgaande top van 126k was ook volgens voorgenomen parcours, 4 jaar na de vorige top 70k. En de top daarvoor 20k. Iets met halving. Voorspelbaarder kan bijna niet. Nu ff niet paniekerig doen omdat jullie te ver ingezoomd zitten ja! Ik krijg er de rillingen van. Net als 4 en 8 jaar terug. Zijn we nu doorgewinterde crypto experts of niet!
Alle schnitzels op een bladhark nog es aan toe wat een paniek weer. RUSTAAAGH! NET ALS IK! ROUAAAGH!
Baal vooral dat ik mn verbouwing een vermogen heeft gekost, en nog niet klaar is. Hopelijk tegen september weer wat mogelijk.
Gezien box3 geneuzel: wordt het dan interessant om met je bv BTC te kopen ipv prive?
Kan ff niet zoveel momenteel,
De tijd leert of het tij keert
T zal ongetwijfeld nog lager gaan maar de exacte bodem ga ik toch niet timen
Gezien box 3 is het zeker interessanter om eea in de BV te behouden.raq schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:07:
[...]
Gezien box3 geneuzel: wordt het dan interessant om met je bv BTC te kopen ipv prive?
Ik heb me verdiept in de fees van Amdax, maar dat is niet mals. Iemand die andere interessante zakelijke opties weet?
Maktub
Ik vraag me oprecht af of je echt in zee moet gaan met zo'n partij. Wat als ik als DGA een aandeelhoudersbesluit uitvoer en mijn crypto als agio storting in mijn BV stort. Met de koers van dat moment uiteraard, en vervolgens mijn crypto van mijn privé cold wallet, stort op een cold wallet die ik met mijn BV heb gekocht. Mijn insziens zou dit voldoende moeten zijn toch?MrMrq schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:56:
[...]
Gezien box 3 is het zeker interessanter om eea in de BV te behouden.
Ik heb me verdiept in de fees van Amdax, maar dat is niet mals. Iemand die andere interessante zakelijke opties weet?
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen, om invites vragen is ook niet toegestaan
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/MfCy5XdR8Fyf6zmr77fSl66h.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uvXs4oKFrnrQYF4Z2VDtyKtt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oP8HzB7CZ3RJGjZSGkFEZWWH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/b8c8e1F8AtpgdZB7E1Bx0VBe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4NtZYyLug1XaHTRvWEODdiB1.jpg?f=fotoalbum_large)