[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 99 100 Laatste
Acties:

• Heyoka
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 23:11
knakworst schreef op zondag 14 december 2025 @ 11:21:
[...]

Nog erger. geen duimpjes kunnen geven aan mijn briljante posts.
Haha, inderdaad. Zo ook bij andere briljante posts van Jaapio (die inmiddels meerdere keren van naam is veranderd, vaste stamgast Anti Elppa, maar ook Glenn Hoddle (briljante naam), niet te vergeten A87 (of was het een ander cijfer A...?), maar ook vele anderen; te veel om op te noemen!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:30
Heyoka schreef op zondag 14 december 2025 @ 10:15:

Ik ben benieuwd hoe jullie hiernaar kijken:
- In hoeverre hechten jullie nog waarde aan de 4-jaars cycle in deze markt?
- Zien jullie MicroStrategy als een structureel risico of juist als iets wat wordt overdreven?
Welkom!
Vergelijkbaar sentiment, hier.

Ik hecht waarde aan de cyclus, maar daarbinnen zie je, denk ik, de komende jaren niet meer de extremen
Deze extremen waren gepusht door retail.
Wat nu in de markt zit en blijft lijkt me minder gedreven door extreme fear/greed op korte termijn, maar is wat meer van de DCA of de lange termijn.

MicroStrategy…. Ik heb deze Satoshi Radio niet gehoord, en heb er waarschijnlijk ook geen beter verhaal bij dan zij. Al wat ik denk ik; misschien komt er een tijdelijke verkoopgolf, maar digitaal goud blijft digitaal goud.

Dus nee, ik maak me daar nog niet druk om.

Maktub

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:48
Nette reply, zou het zelf niet beter kunnen verwoorden :)

Enige wat ik er nog aan toe zou kunnen voegen:
- bepaal zelf het risico dat je wil lopen. Als je niet goed slaapt van dit soort nieuws, haal dan hetgeen waar je je zorgen om maakt eruit.
Gaat het toch als een raket omhoog, wacht dan gewoon op de retrace, want ja, er is altijd een retrace.

Never ever financial advice...

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Niet van echt te onderscheiden, die knip.

• Heyoka
MrMrq schreef op zondag 14 december 2025 @ 11:46:
[...]

Welkom!
Vergelijkbaar sentiment, hier.

Ik hecht waarde aan de cyclus, maar daarbinnen zie je, denk ik, de komende jaren niet meer de extremen
Deze extremen waren gepusht door retail.
Wat nu in de markt zit en blijft lijkt me minder gedreven door extreme fear/greed op korte termijn, maar is wat meer van de DCA of de lange termijn.

MicroStrategy…. Ik heb deze Satoshi Radio niet gehoord, en heb er waarschijnlijk ook geen beter verhaal bij dan zij. Al wat ik denk ik; misschien komt er een tijdelijke verkoopgolf, maar digitaal goud blijft digitaal goud.

Dus nee, ik maak me daar nog niet druk om.
Thanks voor je reactie! Helemaal mee eens: de markt voelt volwassener aan, en ik verwacht dat de swings minder extreem worden, zelfs als retail nog instapt. De markt zal denk ik meer en meer geleid worden door institutionele spelers. Bitcoin blijft digitaal goud en gedecentraliseerd qua technologie, maar qua marktdynamiek is het deels afhankelijk geworden van grote, gecentraliseerde spelers.

• Heyoka
kazzzdafke schreef op zondag 14 december 2025 @ 11:47:
[...]

Nette reply, zou het zelf niet beter kunnen verwoorden :)

Enige wat ik er nog aan toe zou kunnen voegen:
- bepaal zelf het risico dat je wil lopen. Als je niet goed slaapt van dit soort nieuws, haal dan hetgeen waar je je zorgen om maakt eruit.
Gaat het toch als een raket omhoog, wacht dan gewoon op de retrace, want ja, er is altijd een retrace.
Helemaal mee eens. Ik ben zelf al sinds 2018 actief in Bitcoin, dus heb genoeg meegemaakt om rustig te blijven. Ik slaap er goed bij, maar ik let wel op het beschermen van mijn opgebouwde vermogen.

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Als je gewoon een beetje boerenverstand gebruikt dan snapt iedereen dat Strategy een absolute shitshow is, er komt een punt dat het daar helemaal mis gaat lopen.

En dan is een prominent figuur als Saylor natuurlijk direct en onlosmakelijk gelinkt aan Bitcoin. Ik vermoed dat de koers daar echt wel op gaat reageren.

Long term gezien zijn dit gewoon zaken die Bitcoin moet kunnen doorstaan als het zich wil bewijzen als betrouwbare en aantrekkelijke assetclass.

Persoonlijk geloof ik wel dat dit gaat lukken omdat Bitcoin zeer aantrekkelijke fundamenten heeft die los staan van wat durfkapitaal met rare fratsen. Maar als het niet lukt dan is het op een gegeven moment gewoon game over. Het draait in mijn optiek niet alleen om de koers maar bijvoorbeeld ook om gegarandeerde veiligheid van het netwerk. Al zijn die twee wel verbonden aan elkaar.

Het zou kunnen falen als de koers dusdanig langdurig beschadigd dat miners massaal gedwongen worden te capituleren bijvoorbeeld. De hashrate van het netwerk wordt dan dusdanig laag dat een 51% attack realiteit zou kunnen worden. Als een dergelijk scenario uit zou komen dan is het gewoon einde oefening imo. Dat vertrouwen win je nooit meer terug.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
FrambozenTaart schreef op zondag 14 december 2025 @ 14:50:
Het zou kunnen falen als de koers dusdanig langdurig beschadigd dat miners massaal gedwongen worden te capituleren bijvoorbeeld. De hashrate van het netwerk wordt dan dusdanig laag dat een 51% attack realiteit zou kunnen worden. Als een dergelijk scenario uit zou komen dan is het gewoon einde oefening imo. Dat vertrouwen win je nooit meer terug.
Tijdens die 51% attack worden dan ook even de Bitcoins van MSTR naar een andere wallet overgemaakt en daarmee is de shitshow compleet.

Maar je moet echt wel met heel veel apparatuur aankomen om een 51% op BTC te kunnen doen en dan is dus de vraag of dat op dat moment nog de moeite waard is tegen die lage koers + het feit dat je er daarna geen reet meer aan hebt.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ondertussen is Bitcoin onderweg naar de 84-85k:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zrHl3H7N5Ze26E0mujvYjGwh-yA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tCzmH8dCmVPJEumeKWabvt1q.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:10
Heyoka schreef op zondag 14 december 2025 @ 11:41:
[...]

Haha, inderdaad. Zo ook bij andere briljante posts van Jaapio (die inmiddels meerdere keren van naam is veranderd, vaste stamgast Anti Elppa, maar ook Glenn Hoddle (briljante naam), niet te vergeten A87 (of was het een ander cijfer A...?), maar ook vele anderen; te veel om op te noemen!
Wut? Wacht!
Had A87 ook briljante posts??!?
Die heb ik gemist, ik ga teruglezen, doei!

Ik lul ook zomaar wat

• Heyoka
FrambozenTaart schreef op zondag 14 december 2025 @ 14:50:
Als je gewoon een beetje boerenverstand gebruikt dan snapt iedereen dat Strategy een absolute shitshow is, er komt een punt dat het daar helemaal mis gaat lopen.

En dan is een prominent figuur als Saylor natuurlijk direct en onlosmakelijk gelinkt aan Bitcoin. Ik vermoed dat de koers daar echt wel op gaat reageren.

Long term gezien zijn dit gewoon zaken die Bitcoin moet kunnen doorstaan als het zich wil bewijzen als betrouwbare en aantrekkelijke assetclass.

Persoonlijk geloof ik wel dat dit gaat lukken omdat Bitcoin zeer aantrekkelijke fundamenten heeft die los staan van wat durfkapitaal met rare fratsen. Maar als het niet lukt dan is het op een gegeven moment gewoon game over. Het draait in mijn optiek niet alleen om de koers maar bijvoorbeeld ook om gegarandeerde veiligheid van het netwerk. Al zijn die twee wel verbonden aan elkaar.

Als Strategy echt onderuit zou gaan, dan kan dat zonder twijfel brandstof zijn voor een diepe bear market. Dat risico is reëel. Dat kan volgende maand gebeuren, maar ook over 3 jaar. Tegelijkertijd zou het me ook niet verbazen als de grote meneren van Wall Street in zo’n scenario met allerlei constructies achter de schermen komen — overnames, herfinancieringen, creatieve oplossingen — om het kapitaal uiteindelijk naar zich toe te trekken voor eigen gewin. Dat spel wordt al decennia gespeeld.

Je ziet dat bitcoin steeds verder verweven raakt met systemen waar het ooit een alternatief voor wilde zijn. Dat hoeft niet per se verkeerd uit te pakken, maar voor mij haalt het wel een deel van de charme weg.

• Heyoka
shovelhead1340 schreef op zondag 14 december 2025 @ 23:30:
[...]

Wut? Wacht!
Had A87 ook briljante posts??!?
Die heb ik gemist, ik ga teruglezen, doei!
Jaja, gekte en genialiteit liggen dicht bij elkaar :7

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-12 11:09

MicroWhale

The problem is choice

Taro schreef op zondag 14 december 2025 @ 15:39:
[...]

Tijdens die 51% attack worden dan ook even de Bitcoins van MSTR naar een andere wallet overgemaakt en daarmee is de shitshow compleet.

Maar je moet echt wel met heel veel apparatuur aankomen om een 51% op BTC te kunnen doen en dan is dus de vraag of dat op dat moment nog de moeite waard is tegen die lage koers + het feit dat je er daarna geen reet meer aan hebt.
Hoeft niet, want...

Een bedreiging (voor de compute van BTC) die veel mensen niet zien is: AI. Het wordt voor miners lucratiever om hun farms in te zetten voor (of te verkopen aan) AI-doeleinden. Hier wordt namelijk NU grof geld mee verdiend, terwijl het nog maar te bezien valt wat je uit BTC kan halen.

Veel miners kiezen er daarom voor om hun compute in te zetten voor AI, wat een direct gevolg heeft voor de inzet van compute voor BTC. Deze verschuiving zie ik de komende maanden nog wel doorgaan. Er hoeft dus steeds minder compute ingezet te worden voor een eventuele 51% op BTC.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12 18:55

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

MicroWhale schreef op maandag 15 december 2025 @ 10:25:
[...]

Hoeft niet, want...

Een bedreiging (voor de compute van BTC) die veel mensen niet zien is: AI. Het wordt voor miners lucratiever om hun farms in te zetten voor (of te verkopen aan) AI-doeleinden. Hier wordt namelijk NU grof geld mee verdiend, terwijl het nog maar te bezien valt wat je uit BTC kan halen.

Veel miners kiezen er daarom voor om hun compute in te zetten voor AI, wat een direct gevolg heeft voor de inzet van compute voor BTC. Deze verschuiving zie ik de komende maanden nog wel doorgaan. Er hoeft dus steeds minder compute ingezet te worden voor een eventuele 51% op BTC.
Tijdelijk probleem. Iedereen met compute power kan nu bij Microsoft en co binnen lopen, omdat er te weinig capaciteit is. Krijgen ze een tijdelijk contract. Aandeelhouders van beide partijen tevreden.

Voor MSFT overbrugging naar een permanente oplossing bij de vaste leveranciers, voor de beursgenoteerde miners een tijdelijke opleving van de ingestorte beurskoers.

Zodra de capaciteit en de vraag weer in evenwicht is gebracht laat big tech die kleine leveranciers weer vallen als een baksteen of krijgen ze een oneerbaar voorstel voor verlenging.

Dan kunnen die miners met hangende pootjes de boel weer ombouwen naar BTC mining.

Laten we voor de grap die AI compute van MSFT, Copilot, eens gebruiken om te vragen wat de kans van een 51% attack is momenteel:

Overview of a 51% attack at 916 EH/s
At a network hashrate of 916 EH/s, a 51% attack would require controlling more than half of that power, i.e., at least ~468 EH/s. A 51% attack enables temporary transaction censorship and double-spending but cannot steal coins from wallets or change Bitcoin’s total supply. Historically, Bitcoin has not suffered a successful 51% attack, largely due to its scale and economic incentives; such attacks have occurred on smaller proof‑of‑work chains with much lower hashrates.

Practical likelihood
- Scale barrier: Acquiring or coordinating >468 EH/s is extraordinarily difficult. No single entity has achieved majority control on Bitcoin; when large pools approached risky thresholds, community pressure quickly reduced concentration.
- Economic deterrents: The cost of hardware, energy, facilities, and logistics to sustain ~468 EH/s is immense and hard to conceal, making attacks impractical compared to legitimate mining revenue.
- Operational visibility: Mining pool distributions are publicly monitored, and sudden concentration would draw immediate countermeasures (pool rebalancing, orphaning attack blocks), further discouraging attackers.
Direct answer: With a 916 EH/s Bitcoin network, a 51% attack is considered highly unlikely under normal conditions due to the extreme resource requirements and robust social/economic defenses.

[ Voor 35% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-12-2025 14:41 ]

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:23
BTC100K2021 schreef op maandag 15 december 2025 @ 14:28:
[...]

Tijdelijk probleem. Iedereen met compute power kan nu bij Microsoft en co binnen lopen, omdat er te weinig capaciteit is. Krijgen ze een tijdelijk contract. Aandeelhouders van beide partijen tevreden.

Voor MSFT overbrugging naar een permanente oplossing bij de vaste leveranciers, voor de beursgenoteerde miners een tijdelijke opleving van de ingestorte beurskoers.

Zodra de capaciteit en de vraag weer in evenwicht is gebracht laat big tech die kleine leveranciers weer vallen als een baksteen of krijgen ze een oneerbaar voorstel voor verlenging.

Dan kunnen die miners met hangende pootjes de boel weer ombouwen naar BTC mining.

Laten we voor de grap die AI compute van MSFT, Copilot, eens gebruiken om te vragen wat de kans van een 51% attack is momenteel:

Overview of a 51% attack at 916 EH/s
At a network hashrate of 916 EH/s, a 51% attack would require controlling more than half of that power, i.e., at least ~468 EH/s. A 51% attack enables temporary transaction censorship and double-spending but cannot steal coins from wallets or change Bitcoin’s total supply. Historically, Bitcoin has not suffered a successful 51% attack, largely due to its scale and economic incentives; such attacks have occurred on smaller proof‑of‑work chains with much lower hashrates.

Practical likelihood
- Scale barrier: Acquiring or coordinating >468 EH/s is extraordinarily difficult. No single entity has achieved majority control on Bitcoin; when large pools approached risky thresholds, community pressure quickly reduced concentration.
- Economic deterrents: The cost of hardware, energy, facilities, and logistics to sustain ~468 EH/s is immense and hard to conceal, making attacks impractical compared to legitimate mining revenue.
- Operational visibility: Mining pool distributions are publicly monitored, and sudden concentration would draw immediate countermeasures (pool rebalancing, orphaning attack blocks), further discouraging attackers.
Direct answer: With a 916 EH/s Bitcoin network, a 51% attack is considered highly unlikely under normal conditions due to the extreme resource requirements and robust social/economic defenses.
Niet op korte termijn maar zoals we onderling recent ook al eens bediscussieerd hebben, ben ik van mening dat die economic incentives, voor de grote miners die makkelijk willen switchen, best wel eens serieuzer op de tocht kunnen staan dan jij, en de AI die getraind is op 15 jaar standaard BTC narratief, nu denken. Er is steeds minder te verdienen met zoveel EHs in je steeds kostbaarder wordende datacenter als er geen fee market op gang komt (bitcoins in de virtuele goudkluis leveren niets op voor miners)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-12 10:10
Aardige rode kaars

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Wispe
  • Niet online
Taro had hier al een paar dagen voor gewaarschuwd.

• Bushalte
Ik schrik ook niet. Het gaat al dagen/weken op en neer, maar nu wel in een wat korter tijdsbestek aardig omlaag.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:34
Voorbereiding op Vrijdag, dan is het alvast ingecalculeerd :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-12 09:24

koelebobes

Wen BTC €100K

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5W_Rw4SHtotovL2cXyWW4I9qq0M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Q0GsESbbVVZ6HHEWoazl9GHd.webp?f=fotoalbum_large

BTC €94.837,08

• Wispe
  • Niet online
BTFD schreef op maandag 15 december 2025 @ 16:44:
Voorbereiding op Vrijdag, dan is het alvast ingecalculeerd :)
Wat is er vrijdag?

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:34
Donderdagnacht 04:00u rentebesluit Japan.

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Bushalte

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Waarschijnlijk nog een stukje lager:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y4X4vvEATeINosyJhQJV_UcbBDM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MDKnfsxZK3sGxjx7btDJ05dE.png?f=fotoalbum_large

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:03
When 80085?

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:50
Met de huidige snelheid is dat vannacht.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:04

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Afbeeldingslocatie: https://y.yarn.co/3b2a83aa-7d29-4583-8c29-ac979a3db17a_text.gif

Al weer bijna Kerst en einde van het jaar. Dan is de handel dood en zit iedereen aan de (zelf gestookte) drank.

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT4adhV9lxxio9epatIWQSflZ7IxJ_kF91SrQ&s

Op een beter nieuw jaar dan maar dames. :9B

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
sh4d0wman schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 05:31:
[Afbeelding]

Al weer bijna Kerst en einde van het jaar. Dan is de handel dood en zit iedereen aan de (zelf gestookte) drank.

[Afbeelding]

Op een beter nieuw jaar dan maar dames. :9B
Ah, dat nieuwe jaar begint bij ons al goed. Januari 13e maand + loonsverhoging. Had ik al ingecalculeerd in m'n DCA plan, maar toch blijft het een leuk vooruitzicht. Extra geld voor de bear van 2026.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12 14:05
Zo, lang niet meer hier geweest. Het is hier erg stil! Anyway, ik heb ruim een half jaar geleden toen Trump met die tariffs begon de helft van mijn bitcoins verkocht - uiteraard precies op het dal. Lang spijt van gehad, nu staan we weer op diezelfde koers en ik heb de vorige 2 keer achteraf spijt gehad dat ik niet weer ingestapt was. Dus ik ben met een stukje weer ingestapt net.

• Bushalte
Specy schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 10:45:
Zo, lang niet meer hier geweest. Het is hier erg stil! Anyway, ik heb ruim een half jaar geleden toen Trump met die tariffs begon de helft van mijn bitcoins verkocht - uiteraard precies op het dal. Lang spijt van gehad, nu staan we weer op diezelfde koers en ik heb de vorige 2 keer achteraf spijt gehad dat ik niet weer ingestapt was. Dus ik ben met een stukje weer ingestapt net.
Fijn lering uit trekken. Meer kan je niet doen, en niet terugkijken. ;)

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-12 01:22
Unemployment rate VS in november harder gestegen dan verwacht (was 4,4%, verwacht werd 4,5%, het is 4,6% geworden). Je zou toch verwachten dat dit gunstig moet zijn voor btc, omdat dit aanleiding kan zijn voor verdere rate cuts...

• Wispe
  • Niet online
toilet_paper schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 14:53:
Unemployment rate VS in november harder gestegen dan verwacht (was 4,4%, verwacht werd 4,5%, het is 4,6% geworden). Je zou toch verwachten dat dit gunstig moet zijn voor btc, omdat dit aanleiding kan zijn voor verdere rate cuts...
Zou je denken toch?

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:50
Toch?

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:33
KOL???

Stack Sats

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:52
Specy schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 10:45:
ik heb ruim een half jaar geleden toen Trump met die tariffs begon de helft van mijn bitcoins verkocht
Whale alert

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Echte whales spreken over Bitcoinen though.

Dat zit wel Schnorr.

• DaWayne
Haha,

Nou ik moet terugdenken aan toen mijn vrouw en ik bij de notaris zaten vanwege aankoop van ons eerste huis/bruiloft. Toen vroeg de notaris : "wat willen jullie doen met je vermogen? gescheiden houden, op alles op 1 hoop?"
Waarbij onze reactie was: "Negatief vermogen is ook vermogen toch"

• Wispe
  • Niet online
DaWayne schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 16:19:
Haha,

Nou ik moet terugdenken aan toen mijn vrouw en ik bij de notaris zaten vanwege aankoop van ons eerste huis/bruiloft. Toen vroeg de notaris : "wat willen jullie doen met je vermogen? gescheiden houden, op alles op 1 hoop?"
Waarbij onze reactie was: "Negatief vermogen is ook vermogen toch"
Haha.

• becopol
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 00:32
ByteMe_ schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 09:53:
[...]

Ah, dat nieuwe jaar begint bij ons al goed. Januari 13e maand + loonsverhoging. Had ik al ingecalculeerd in m'n DCA plan, maar toch blijft het een leuk vooruitzicht. Extra geld voor de bear van 2026.
Hier ook. Correctie belastingaangifte 2020 (!), krijg 5.500 terug :9~

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:21

BeyondThunder

Lost Lightning

becopol schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 17:21:
[...]

Hier ook. Correctie belastingaangifte 2020 (!), krijg 5.500 terug :9~
LOL, heb je hem opnieuw ingestuurd? Waar zat de fout? Misschien maak ik ook wel 5 jaar lang dezelfde fout ;-)

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:37
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI

Gaat weer lekker sideways tijdje. Eind september/begin oktober was dat ook. Toen dacht ik slim in te stappen bij één van de zovele 10-15% dipjes. Gelukkig sta ik sindsdien op -30% :+

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:46
Maar nu toch een leuke mini "moon", ff voor het sfeertje :)

PS5

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

kernie schreef op woensdag 17 december 2025 @ 16:21:
Bartje voor de sfeer :>

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
kernie schreef op woensdag 17 december 2025 @ 16:21:
Tijdelijk leuk, maar zoals verwacht rejected door de 1D MA7: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BmaVNczd0vktDnR1A9RNLnGuAhc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g12GgDI65sHditqYws6TWtWV.png?f=fotoalbum_large

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:18
Niet te doen met die yanks.. 4K eraf zucht..
Ben benieuwd wat er morgen gebeurd als Japan de rente zou verhogen, gaan we dan door de 82k heen vallen of pas wanneer yankland weer open gaat

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
JoebarRC schreef op woensdag 17 december 2025 @ 17:28:
Niet te doen met die yanks.. 4K eraf zucht..
Ben benieuwd wat er morgen gebeurd als Japan de rente zou verhogen, gaan we dan door de 82k heen vallen of pas wanneer yankland weer open gaat
Waarom zou de rente in Japan invloed moeten hebben op de Bitcoin koers?

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:29
Taro schreef op woensdag 17 december 2025 @ 17:46:
[...]

Ik maak even van de gelegenheid gebruik om mijzelf te quoten.
Ray_ schreef op donderdag 4 december 2025 @ 15:53:
[...]

Als je op het linkje klikt en het artikel leest blijkt zowaar dat het wel boeiend is. Jarenlang kon de hele wereld gratis geld lenen en ineens vragen ze daar nu wat voor terug. Stel, je hebt alles geinvesteerd en nog geen rendament behaald omdat je het allemaal in alts hebt gemieterd (om toch nog een beetje ontopic te blijven) zal je nu iets creatiefs moeten verzinnen om je rente te kunnen betalen.
Ik weet niet wat de impact is, want ik weet niet wat er allemaal een lening bij Japan open heeft staan. Maar ik kan mij goed voorstellen dat er velen niet op de spontane rente zit te wachten en daarom wil gaan aflossen. Wellicht betekent dat stonks verkopen en de opbrengst gelijk overmaken.

Voor de luie mens dat geen zin heeft om het artikel op te zoeken: https://www.bnr.nl/column...lgen-voor-rest-van-wereld

[ Voor 23% gewijzigd door Ray_ op 17-12-2025 17:54 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ray_ schreef op woensdag 17 december 2025 @ 17:50:
[...]

Ik maak even van de gelegenheid gebruik om mijzelf te quoten.

[...]
Mooie quote, Japan bezit hoeveel Bitcoins? En een whale gaat ze daarom verkopen? Kleine spelers die hun geld nodig hebben gaan misschien een iets andere keuze maken, maar daardoor gaat Bitcoin onderuit? Je kunt ook het tegenovergestelde motiveren: Hou je Bitcoin aan en betaal er over X jaar al je leningen mee af. Zo is er altijd wel iets dat een richting zou moeten bepalen. Men is op zoek naar nieuws en houvast.

Ik vind het allemaal zo ver gezocht en begrijp echt niet dat we hier mee bezig zijn en zelfs vooraf rekening mee gaan houden. In een bullrun versnelt goed nieuws, in een bearmarket vertraagt goed nieuws, maar de uitkomst blijft uiteindelijk hetzelfde.

Tijd om de Bitcoin whitepaper weer als enige uitgangspunt aan te houden, de rest irriteert alleen maar.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:29
Nou ja, zoals ik later al er bij tikte O-)
Ik weet niet wat er allemaal wat uit heeft staan bij Japan. En om je vraag te beantwoorden: ik weet niet hoeveel Bitcoin Japan bezit, maar deze beweging maakt hun bonds tegelijk interessanter voor beleggers.

Dusse, ja. Misschien is het een storm in een glas water en zijn er verdomd weinig beleggers die spontaan van BTC in de Japanse bonds springen. En misschien valt het aflossen van die lening ook nog wel mee en hoeft niemand daar spontaan z'n aandelen of andere assets voor te verkopen.

TLDR; niemand weet 't.

• MrMrq
Taro schreef op woensdag 17 december 2025 @ 17:56:
[...]

Tijd om de Bitcoin whitepaper weer als enige uitgangspunt aan te houden, de rest irriteert alleen maar.
Dat zou wel de doodsteek voor TA zijn :o

Maktub

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
MrMrq schreef op woensdag 17 december 2025 @ 18:25:
[...]

Dat zou wel de doodsteek voor TA zijn :o
Nee hoor, dat staat los van elkaar. Zo lang er kopers en verkopers blijven kan je binnen een trend wel makkelijk bepalen waar je in of uit moet stappen. Tenzij het natuurlijk alleen met enkel groene candles omhoog gaat tot infinity, maar dat is niet realistisch :)

• MrMrq
Taro schreef op woensdag 17 december 2025 @ 18:27:
[...]

Zo lang er kopers en verkopers blijven kan je binnen een trend wel makkelijk bepalen waar je in of uit moet stappen.
Haha, uiteraard. Mijn post was een beetje tongue in cheek.
En die trend die je noemt…. De lange termijn trend is heus duidelijk. Op de korte termijn kun je nog wat traden op uitschieters en volatiliteit.

Verwacht ik zelf veel van Japan? Nee. Hoogstens wat relief, nadat blijkt dat het nieuws zelf niet veel doet.

Maktub

• JoebarRC
Taro schreef op woensdag 17 december 2025 @ 17:46:
[...]

Omdat het redelijk bekend zou moeten zijn dat bij de afgelopen drie rente verhogingen er een scherpe koersdalinging van btc kwam.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
JoebarRC schreef op woensdag 17 december 2025 @ 18:44:
[...]

Omdat het redelijk bekend zou moeten zijn dat bij de afgelopen drie rente verhogingen er een scherpe koersdalinging van btc kwam.
Dat is een gevolg, maar geen antwoord op mijn vraag. In de Bitcoin whitepaper stond niet dat een rentebesluit in Japan gevolgen voor de koers zou moeten hebben. Er zijn helaas mensen die die 2 aan elkaar gekoppeld hebben en daarom is het helaas relevant geworden. Maar daar kunnen we met zijn allen ook gewoon mee stoppen he.

• JoebarRC
Ik heb moeite met dit soort TA. Op werkelijk hetzelfde moment dat BTC scherp corrigeerde kwam er een scherpe daling van de DOW, de s&p en verhoging van zilver. Dus ik vraag me af of het een level was zoals jij zegt of doordat de markt weer scherp naar rood draaide..
Er wordt voornamelijk door AI bots nu gehandeld, die zullen wel die levels ook hebben maar denk dat die binnen fractie van seconden handelen op het marktsentiment

• JoebarRC
Taro schreef op woensdag 17 december 2025 @ 18:47:
[...]

Dat is een gevolg, maar geen antwoord op mijn vraag. In de Bitcoin whitepaper stond niet dat een rentebesluit in Japan gevolgen voor de koers zou moeten hebben. Er zijn helaas mensen die die 2 aan elkaar gekoppeld hebben en daarom is het helaas relevant geworden. Maar daar kunnen we met zijn allen ook gewoon mee stoppen he.
Dat is een top idee, waar kunnen we dat indienen :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
MrMrq schreef op woensdag 17 december 2025 @ 18:38:
[...]
Haha, uiteraard. Mijn post was een beetje tongue in cheek.
Weet ik :)
En die trend die je noemt…. De lange termijn trend is heus duidelijk. Op de korte termijn kun je nog wat traden op uitschieters en volatiliteit.

Verwacht ik zelf veel van Japan? Nee. Hoogstens wat relief, nadat blijkt dat het nieuws zelf niet veel doet.
Of het is al "ingeprijsd", dat kan ook als de koers niet beweegt.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
mooie kerstboom op btc vandaag

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/G8ZIffuaYAErCrO?format=jpg&name=medium

[ Voor 59% gewijzigd door Viper® op 17-12-2025 21:05 ]

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
JoebarRC schreef op woensdag 17 december 2025 @ 18:47:
[...]

Ik heb moeite met dit soort TA. Op werkelijk hetzelfde moment dat BTC scherp corrigeerde kwam er een scherpe daling van de DOW, de s&p en verhoging van zilver. Dus ik vraag me af of het een level was zoals jij zegt of doordat de markt weer scherp naar rood draaide..
Er wordt voornamelijk door AI bots nu gehandeld, die zullen wel die levels ook hebben maar denk dat die binnen fractie van seconden handelen op het marktsentiment
als je goed gekenen hebt op het moment dat het gebeurde dan weet je dat het niet klopt wat je schrijft. BTC ging er juist als een speer vandoor het eerste uur dat USA open was, stonks waren toen al mooi rood. Pas toen btc aankwam bij de levels die Taro ook al aangegeven heeft hierboven en in het NK topic ging het fout. Dikke reject daar, icm flinter dunnen orderboeken. De koerst ging dus binnen 2h 4k up, en 4k down. Was ook amper iets voor nodig om die beweging te krijgen.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-12 09:24

koelebobes

Wen BTC €100K

Keep stacking... Op dit moment kan ik vrij weinig anders doen dan blijven stacken en mijn average verlagen

Het is een druppel op de gloeiende plaat in het grote geheel maar goed

BTC €94.837,08

• Khun41
  • Laatst online: 20:50
Ik weet dat het lastig is om een bodem te voorspellen, maar ik koop waarschijnlijk pas weer Bitcoin rond januari 2027. De 4 jarige cycli zal dan ongeveer rond de bodem moeten zitten. Ben blij dat ik alles heb kunnen verkopen de afgelopen maanden, alleen nu moet het niet weer gaan stijgen ;)

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:13
Ik heb net mijn laatste sats te koop gezet voor $87.000.
We zien wel of we dat nog hitten de komende weken.

gak zit op $25.000, heb al heel wat verkocht op meerdere ATH's.
Denk dat de vierjarige cyclus nog intact is en we steeds lagere lows gaan zien.
Kan verkeerd zijn natuurlijk, maar het is goed geweest en nog eens een beer hodlen zie ik niet meer zitten.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:33
Overgeef Dave = Capitulate Dave

Stack Sats

• Khun41
  • Laatst online: 20:50
Overgeef Dave schreef op donderdag 18 december 2025 @ 07:52:

Kan verkeerd zijn natuurlijk, maar het is goed geweest en nog eens een beer hodlen zie ik niet meer zitten.
Nou, precies dat dus. Heb sinds de zomer van 2017 niks anders gedaan dan hodlen. Erg fijn, want veel opgeleverd. Echter een groot gedeelte weer zien verdampen en minder waard worden heb ik ook geen zin in. Dus maar verkocht en nu genieten van de winst. Wel staat de winst aan de kant, dus zoveel genieten is het ook weer niet haha.

• anti elppa
Khun41 schreef op donderdag 18 december 2025 @ 08:09:
[...]

Nou, precies dat dus. Heb sinds de zomer van 2017 niks anders gedaan dan hodlen. Erg fijn, want veel opgeleverd. Echter een groot gedeelte weer zien verdampen en minder waard worden heb ik ook geen zin in. Dus maar verkocht en nu genieten van de winst. Wel staat de winst aan de kant, dus zoveel genieten is het ook weer niet haha.
mooi hoor. Ik zit er sinds 2013 in, heb beetje (in euro's wel veel) verkocht in de run up. Nu verkoop ik niets meer. Elke dag die voorbij gaat word de kans groter dat de 4 jaar cycle dood is. Ik roep dat al maanden. Halving heeft ook amper meer invloed. Op het moment dat mensen zich gaan beseffen dat de 4 jaar cycle idd niet meer is aankomende weken/ 2 a 3 maanden kan het heel erg hard gaan icm lagere rentes en QE

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:53
zo is dat! :)

nothing stops this train

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-12 15:23
anti elppa schreef op donderdag 18 december 2025 @ 08:14:
[...]

mooi hoor. Ik zit er sinds 2013 in, heb beetje (in euro's wel veel) verkocht in de run up. Nu verkoop ik niets meer. Elke dag die voorbij gaat word de kans groter dat de 4 jaar cycle dood is. Ik roep dat al maanden. Halving heeft ook amper meer invloed. Op het moment dat mensen zich gaan beseffen dat de 4 jaar cycle idd niet meer is aankomende weken/ 2 a 3 maanden kan het heel erg hard gaan icm lagere rentes en QE
Ik ga ook voor deze hopium, en anders wacht ik samen met mijn satjes gewoon weer 4 jaar

• Nuutje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19:21
Blik1984 schreef op donderdag 18 december 2025 @ 08:41:
[...]

Ik ga ook voor deze hopium, en anders wacht ik samen met mijn satjes gewoon weer 4 jaar
Precies dit dus. Adhv de analyses (en jullie input hier en in het NK topic, wat de laatste tijd wel wat magertjes is geworden) heb ik een doel gesteld. Die is helaas deze run niet aangetikt. Nu wel wat bijgekocht omdat:

A: ik verwacht dat het nog niet over is deze cycle.
B: ik het geld niet nodig heb en nog jaren kan laten staan.
C: mijn koersdoel niet is bereikt.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:17
Khun41 schreef op donderdag 18 december 2025 @ 07:44:
Ik weet dat het lastig is om een bodem te voorspellen, maar ik koop waarschijnlijk pas weer Bitcoin rond januari 2027. De 4 jarige cycli zal dan ongeveer rond de bodem moeten zitten. Ben blij dat ik alles heb kunnen verkopen de afgelopen maanden, alleen nu moet het niet weer gaan stijgen ;)
Oktober 2026 volgens mijn agenda

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

*knip*, offtopic, hiervoor zijn andere topics beschikbaar

[ Voor 138% gewijzigd door YES op 18-12-2025 13:25 ]

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Q_7 schreef op donderdag 18 december 2025 @ 12:30:
Snap de ballen van die boomer stonk sites, had ooit een order geplaatst voor zilver, ik dacht dat ik zilver kocht, maar ben ik met hefboom gedoe bezig geweest ?

Waar kijk ik hier naar ?
[Afbeelding]
Als je bekend bent met hefbomen in crypto dan zou ik sowieso eerst even de de interface op Engels zetten. Waarschijnlijk zegt het je dan al wat meer.

Als je niet bekend bent met hefbomen dan zou ik dat eerst leren voordat je iets bo(o)mer noemt ;)

Dat zit wel Schnorr.

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Stukfruit schreef op donderdag 18 december 2025 @ 12:47:
[...]

Als je bekend bent met hefbomen in crypto dan zou ik sowieso eerst even de de interface op Engels zetten. Waarschijnlijk zegt het je dan al wat meer.

Als je niet bekend bent met hefbomen dan zou ik dat eerst leren voordat je iets bo(o)mer noemt ;)
Naar Engels gezet, snap er nog niks van, crypto exchanges zijn zoveel simpeler.... beter maar positie sluiten en Plus500 account verwijderen :)

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

• FrambozenTaart
  • Niet online

Dat je verkoopt is prima natuurlijk en mooie winstpercentages idd. Maar waarom specifiek deze prijs?

We hebben letterlijk gister nog $90k gehit, of bedoel je euro's?

• assje
  • Registratie: Maart 2007
anti elppa schreef op donderdag 18 december 2025 @ 08:14:
Elke dag die voorbij gaat word de kans groter dat de 4 jaar cycle dood is. Ik roep dat al maanden. Halving heeft ook amper meer invloed. Op het moment dat mensen zich gaan beseffen dat de 4 jaar cycle idd niet meer is aankomende weken/ 2 a 3 maanden kan het heel erg hard gaan icm lagere rentes en QE
De enige reden dat er (nog) een 4-jaars cycle is is omdat er een collectief geloof is dat die cycle er gaat zijn ;)

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

• becopol

Dat moment is al voorbij.... Zelf staat die hier op 90.000 en dan weer instappen op 85.000.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

knakworst

Get more sats!

We have a nocoiner!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:04

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Uit de kent uw memmen doos:

Afbeeldingslocatie: https://chumley.barstoolsports.com/union/2024/09/08/hot-girl-gif-331.6d59faf1.gif?crop=0.99%2C0.60%2Cx0.00%2Cy0.13%2Csafe&width=560

Err sorry ik bedoelde de "kent uw memmes" doos ...

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/LCzaA4JHUE0AAAAM/ew-nope.gif

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• becopol
FrambozenTaart schreef op donderdag 18 december 2025 @ 14:04:
[...]

Dat je verkoopt is prima natuurlijk en mooie winstpercentages idd. Maar waarom specifiek deze prijs?

87.000 is exact 69% van de ATH van 126.000 dus een goed moment om te verkopen.

• FrambozenTaart
  • Niet online
becopol schreef op donderdag 18 december 2025 @ 15:23:
[...]

87.000 is exact 69% van de ATH van 126.000 dus een goed moment om te verkopen.
Wiskundige perfectie, niets tegenin te brengen _O-

• JoebarRC
anti elppa schreef op donderdag 18 december 2025 @ 07:07:
[...]

als je goed gekenen hebt op het moment dat het gebeurde dan weet je dat het niet klopt wat je schrijft. BTC ging er juist als een speer vandoor het eerste uur dat USA open was, stonks waren toen al mooi rood. Pas toen btc aankwam bij de levels die Taro ook al aangegeven heeft hierboven en in het NK topic ging het fout. Dikke reject daar, icm flinter dunnen orderboeken. De koerst ging dus binnen 2h 4k up, en 4k down. Was ook amper iets voor nodig om die beweging te krijgen.
Ik zie dat dus totaal anders ik attach de grafiek wel.
Hierin zie je BTC en de gele lijn is de DOW.. ze lopen synchroon zoals je kan zien. Op het moment dat DOW daalt, of BTC daalt, daalt de ander.. Niets met levels gewoon simpel de markt volgen..
Maar goed, ik zie het anders ben geen TA man en misschien zie ik dingen die er niet zijn maar wat ik wel al heel lang zie is dat niet TA maar de markt bewegingen BTC bepalen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J56qLR-ujpmMrMUmr-ahcMajasQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7X5lvvB3j2sFsF1v7s9T3xU8.png?f=fotoalbum_large

• anti elppa
JoebarRC schreef op donderdag 18 december 2025 @ 17:16:
[...]

Ik zie dat dus totaal anders ik attach de grafiek wel.
Hierin zie je BTC en de gele lijn is de DOW.. ze lopen synchroon zoals je kan zien. Op het moment dat DOW daalt, of BTC daalt, daalt de ander.. Niets met levels gewoon simpel de markt volgen..
Maar goed, ik zie het anders ben geen TA man en misschien zie ik dingen die er niet zijn maar wat ik wel al heel lang zie is dat niet TA maar de markt bewegingen BTC bepalen.

[Afbeelding]
mooi verhaal, doe het nu nog eens een keer op de 15min of de 5min

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
Gelukszoekr schreef op donderdag 18 december 2025 @ 09:35:
[...]

Oktober 2026 volgens mijn agenda
De Bitcoin top challenge van 2025 kan ook bijna gesloten worden, de winner is denk ik al bekend :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VP4M_VS3cp0-5QytsYG5TR08lpA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ox5ZCNIOSA7ZM8OWjlrzpZhL.jpg?f=fotoalbum_large

Close call @zwembroek als je nou ook nog de bodem goed voorspelt _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door Pinsa op 18-12-2025 19:18 ]

• anti elppa
Pinsa schreef op donderdag 18 december 2025 @ 19:14:
[...]

De Bitcoin top challenge van 2025 kan ook bijna gesloten worden, de winner is denk ik al bekend :)

[Afbeelding]

Close call @zwembroek als je nou ook nog de bodem goed voorspelt _/-\o_
eh was toch top van de cycle? en niet van 2025? geen zin om het op te zoeken. Want cycle top is pas volgend jaar

• knakworst

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op donderdag 18 december 2025 @ 19:27:
[...]

eh was toch top van de cycle? en niet van 2025? geen zin om het op te zoeken. Want cycle top is pas volgend jaar
Nee tot en met 31 december 2025.
De voorwaarden zijn:
Uiterlijk reageren: 31-12-2023 23:59
De prijs op 1 januari 2024 was $ 42.700. De voorspelling moet hoger zijn dan dit bedrag
De challenge stopt als de koers onder de vorige "all time high" ($69.009) komt, en hier langer dan een 4 maanden onder blijft.
Mocht de koers voor 31-12-2025 23:59 niet onder de vorige ATH zijn gekomen, dan geldt het hoogste punt tot dan toe.
Dus bitcoin mag wel een beetje opschieten wil @The Redman nog winnen.

• Pinsa
anti elppa schreef op donderdag 18 december 2025 @ 19:27:
[...]

Nee van 2025, en voor 2026 is er een voorspel de bodem topic, wanneer zet je de bull bril af ellpa :>

• Wispe
  • Niet online
Ja, doe je bril af ellpa.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:53
2026 Q1/Q2 een nieuwe ATH

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pinsa schreef op donderdag 18 december 2025 @ 20:02:
[...]

Nee van 2025, en voor 2026 is er een voorspel de bodem topic, wanneer zet je de bull bril af ellpa :>
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5CQ-07TAPavHCrCVbcw7znUmfCw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/QNAwi1xXLQhtbrsXibU1X1oy.png?f=user_large

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
FrambozenTaart schreef op donderdag 18 december 2025 @ 14:04:
[...]

Ik verkoop mijn sats nooit aan de prijs van het moment maar altijd daar wat boven en dus stond mijn verkoop prijs een paar 100$ hoger dan de prijs op dat moment.
Er zit verder geen logica achter.

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:24
@Pinsa kan je me die Discord groep link eens doorsturen?

• DaWayne
bsmpower schreef op donderdag 18 december 2025 @ 21:09:
@Pinsa kan je me die Discord groep link eens doorsturen?
Don't enter the rabbit hole

• S.McDuck
Hey, gaan we moon? Er komen berichten in de SC... nu nog de plaatjes.

• Wispe
  • Niet online
S.McDuck schreef op donderdag 18 december 2025 @ 21:13:
Zeg maar wat voor type hunks je wil zien, dan regelen we dat.

• S.McDuck
Wispe schreef op donderdag 18 december 2025 @ 21:15:
[...]

Zeg maar wat voor type hunks je wil zien, dan regelen we dat.
ik heb het over plaatjes, en jij komt met hunks... staat al een tijdje droog hier zeker?

• Wispe
  • Niet online
S.McDuck schreef op donderdag 18 december 2025 @ 21:23:
[...]

ik heb het over plaatjes, en jij komt met hunks... staat al een tijdje droog hier zeker?
Oh je bedoelde plaatjes van bloemetjes. Zeg dat dan.

• Pinsa
S.McDuck schreef op donderdag 18 december 2025 @ 21:13:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UH03jhy6MhHc-QET9e2Z-Pl4qV0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/QmoAhNNEHAsohuY5pGg8oFrS.gif?f=user_large

• anti elppa
Pinsa schreef op donderdag 18 december 2025 @ 20:02:
[...]

Als we de top gehad hebben in 2026

• dj_ryow
  • Laatst online: 23:21
https://www.rabobank.nl/p...n/waarin-beleggen/bitcoin

Bitcoin te koop bij de Rabobank. Wie had dat ooit gedacht?

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:50
Dat ik dit nog mag meemaken.
Pagina: 1 ... 99 100 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!