[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 104 105 Laatste
Acties:

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:46

knakworst

Get more sats!

FrambozenTaart schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:18:
[...]

Het is eerder gelijkwaardig nutteloos :P
:w

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oodOwJpcNBppFBrATs_XH6ea2q0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vxKClX4o9WlAc4g7bO2bYmFj.png?f=user_large

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
24-uurs verschil: 0.00% :')

Dat zit wel Schnorr.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:44

Vis

USD/EUR trade paar is volatieler en winstgevender inderdaad, vooral met orange idiot en z'n getreiter richting Europa.

Waar kun je het beste je stables in parkeren, USD of EUR?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:58

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Stukfruit en nu? :P

Blijft toch gaar om de hele tijd elke fatsoenlijke pump weer in te leveren. Maar ja, er is ook weinig stabiliteit meer in de wereld dus investeerders zijn nerveus. In een andere tijdslijn waren we nu allemaal al miljonair. O+

Edit: @FrambozenTaart als je al opgewonden bent van een gouden bekertje dan is dit ook iets voor je:
The Eternity : a posh dildo using 24k gold or platinum plating and 28 encrusted, VS1 diamonds.
Om de modjes werk te besparen geen plaatje. :> Ik denk dat je wel een manier weet te vinden om deze de grens over te smokkelen. :*)

[ Voor 40% gewijzigd door sh4d0wman op 19-01-2026 05:24 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik dacht al dat je me bekend voorkwam...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18:19
Vis schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:38:
[...]

USD/EUR trade paar is volatieler en winstgevender inderdaad, vooral met orange idiot en z'n getreiter richting Europa.

Waar kun je het beste je stables in parkeren, USD of EUR?
Goud.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:52

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yonUf_QjiqMMnK7IEfjG0ACmGXg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/0vF8unQW5mhXYMTEsY9Y1yiU.gif?f=user_large

Offtopic: ICP strong.

• becopol
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 27-01 19:54
sh4d0wman schreef op maandag 19 januari 2026 @ 01:28:

Blijft toch gaar om de hele tijd elke fatsoenlijke pump weer in te leveren. Maar ja, er is ook weinig stabiliteit meer in de wereld dus investeerders zijn nerveus. In een andere tijdslijn waren we nu allemaal al miljonair. O+
Al het durfkapitaal zit in AI dus daar worden nu miljonairs gemaakt. Bitcoin is voor Boomers.

• Stukfruit
  • Niet online
sh4d0wman schreef op maandag 19 januari 2026 @ 01:28:

En nu? Paniek!

Dat zit wel Schnorr.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Mooie terugtest: Nu gaan we zien of er nog voldoende bulls over zijn die Bitcoin door de BMSB heen knallen, of dat die poging faalt en de bearmarket al is gestart:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nQhMiM2PlbYmIh0VynXYdHa7BkY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eCTZCyQzamoJxdpxEBsV6F1S.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09:06
FrambozenTaart schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:18:
[...]

Dat zou ik zo niet stellen, de AH accepteert geen Bitcoin maar ook geen goudbaren zover ik weet. Misschien gouden euro tientjes, kan je 10 euro boodschappen doen voor een goudwaarde van een kleine 1k. Mits er nog iemand zich geroepen voelt analoog de boekjes bij te houden. Wellicht de manager met hart voor de zaak? :P

En zit je wat verder in de cyclus van verval waarbij honger en wetteloosheid echt is uitgebroken; je kunt zowel goud als een Trezor gewoon opeten. Zal ongeveer de zelfde voedingswaarden voor je lichaam bevatten.

Dan zit je al snel in het gebied van de onderlinge ruilhandel zonder tussenparijen of partijen die recht bewaken. Goederen en diensten, keiharde directe samenleving.

En kun je als nutteloze speculant die zijn jaren heeft gesleten aan zelfverrijking achter een beelscherm ook prima een mes in je zij krijgen van de man met een zak aardappelen op de hoek van de straat, wanneer je trots en vol hoop met je zakje goudklompjes aan komt huppelen. De rechtstaat is toch gevallen, wie bewaakt nog langer je belangen?

Heb je geen goud, geen eten, en geen zorg.

Dus nee, goud als superieure asset zou ik niet direct zo stellen. Het is eerder gelijkwaardig nutteloos :P
We gaan het hopelijk niet meemaken! :+

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:38

Wom

Omdat ik afscheid nam van Delta, op zoek naar een andere tool om mijn crypto portfolio te beheren. GetQuin is een goed alternatief, maar ook wel weer heel uitgebreid. Lang verhaal kort: ik heb zelf iets in elkaar gedraaid. Toegespitst op hoe ik het nodig heb, maar later een login aan gehangen toen een vriend het ook wilde gebruiken.

Mocht het voor iemand anders handig zijn, je kunt hem hier vinden: https://arslucri.xyz/
Hoeft geen geldig emailadres te zijn, is alleen handig als je 2FA wil aanzetten.

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
zou wel goed zijn als EU nu gewoon een dikke middelvinger op steekt naar dat 3e wereldland. Dat doet ff pijn, maar in de long wel beter. Als die oranje baviaan dan weg is kan je weer eens gesprekken voeren. Is uiteraard dan wel te hopen dat er iemand komt te zitten met een IQ boven dat van het gemiddelde jostiband lid

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Die Starmer is ook wel echt de reincarnatie van die man met die bloksnor uit 40-45.

• Stukfruit
  • Niet online
anti elppa schreef op maandag 19 januari 2026 @ 19:38:
[...]

zou wel goed zijn als EU nu gewoon een dikke middelvinger op steekt naar dat 3e wereldland. Dat doet ff pijn, maar in de long wel beter. Als die oranje baviaan dan weg is kan je weer eens gesprekken voeren. Is uiteraard dan wel te hopen dat er iemand komt te zitten met een IQ boven dat van het gemiddelde jostiband lid
Let's make New York New Amsterdam again :Y

"Wij" hebben tenslotte ook de beurs "uitgevonden" als voorloper van Bitcoin :+

En oranje? Dat is ook ónze kleur!

Dat zit wel Schnorr.

• El Caballero
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:13
Voor de vele fans hier:

• knakworst

knakworst

Get more sats!

In 2022 alles kwijt met shitcoins, dan doe je dat toch lekker nog een keertje 8)7

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-01 11:45
knakworst schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 07:59:
[...]

In 2022 alles kwijt met shitcoins, dan doe je dat toch lekker nog een keertje 8)7
Weet iemand wat er met de bitcoin shitcoin flowchart is gebeurt? Kan de 'linkjes' wel vinden alleen de afbeelding doen het niet op het forum. Ook in mijn eigen account is alles gebroken. Ben er een tijdje tussenuit geweest wellicht heb ik iets gemist.

Nog een vraagje.. Wat is er met de slowchats en Jaapio gebeurt? :'(

[ Voor 18% gewijzigd door MF Doom op 21-01-2026 09:56 ]

• anti elppa
  • Nu online

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:15
MF Doom schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 09:55:
[...]

Weet iemand wat er met de bitcoin shitcoin flowchart is gebeurt?
Alstu! :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EKZJGusA6R24g1MCu_sJol2qUgk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/mULLQD9amR4OjgCf3P2RbErs.webp?f=user_large
[...]
Gevoelig onderwerp! :X

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:39
anti elppa schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:11:
[...]

hij ziet er nog steeds lekker fris uit........
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xsOMTd6wN4yXzyy9ZduEFqh6Kww=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/7L6AKSh2QDPEigxRm245VySQ.gif?f=user_large

• anti elppa
  • Nu online

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:39
Hij zegt in het eerste kwartier van het interview dat we LINK moeten kopen. All in :*)

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@MF Doom ach de modjes zijn ook weg dus post eens wat leuke babes om de moed er in te houden.

Jaapio had het over een triangle. Ik dacht dat die oude smeerpijp iets aan de haak had geslagen maar volgens mij zit hij op Bermuda....

Src. https://www.circle.com/pr...-from-circle-and-coinbase

We are still early... Eerst vandaag die dictator maar weer afwachten. Zijn vliegtuigje was stuk.

Edit: @Wispe tja ik doe niet aan zelfcensuur. Met wat mazzel kom ik al 4 landen niet binnen. O+

[ Voor 9% gewijzigd door sh4d0wman op 21-01-2026 13:29 ]

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Ze controleren tegenwoordig ook je social media als je de VS in wil.

• BTFD
Afbeeldingslocatie: https://cdn.prod.website-files.com/6720ed07d56bdfa402a08045/6720ed07d56bdfa402a084d4_7IGf3qq6A-6amBPHLHgz-TZNMOZxzBmy4Ez2_958BMlmbnMwoTSh4_VKTyW6t8HqfHITYqNy1245jK9S7xkCOGqIs6RbsXwtBSx-rWs2C1U7PcQnPyk-UHh46FOO02gvryuHN91_0WntcmdmVFOCV1g.png

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-01 10:04
M0000n

• Wispe
  • Niet online
Ik zie het meer als een klein herstellinkje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jOJp6g5KcNGUt2KU4Lcg4af5SNA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lgS3piaOLgfcwKEjx0N93gBw.jpg?f=fotoalbum_large

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-01 19:56
anti elppa schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:11:
[...]

hij ziet er nog steeds lekker fris uit........
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8v8SiMs3pWivv4hrXyBmUApzv84=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/bc9Chplyp0QXVOcuLDi1wwGf.gif?f=user_large

Ah sh*t had je zelf al gepost :+ nja blijft leuk

[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 21-01-2026 16:19 ]

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Wispe schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 16:15:
[...]

Ik zie het meer als een klein herstellinkje:

[Afbeelding]
Lijkt wel een trap.

• BTFD

• Wispe
  • Niet online
En weer rekt :')

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:43
Alle gains van de afgelopen 3 weken weer door t putje. Als iedereen over n paar dagen het 1e salaris van dit jaar dca-t dan wordt het misschien nog wat -O-

Ik lul ook zomaar wat

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-01 10:04
Weer boven de 90k, m000n!

• TwistedIT
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17:05
shovelhead1340 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 18:52:
Alle gains van de afgelopen 3 weken weer door t putje. Als iedereen over n paar dagen het 1e salaris van dit jaar dca-t dan wordt het misschien nog wat -O-
Doe m’n best..
Had mijn salaris er al ingestoken.. om 16:45 😅

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2oh3fPx3c1l8T_XTQvncRcLPkB0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2DE60MzL1fOkzngWZ2ZFnEiR.jpg?f=user_large

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Weet iemand wat er met de bitcoin shitcoin flowchart is gebeurt? Kan de 'linkjes' wel vinden alleen de afbeelding doen het niet op het forum. Ook in mijn eigen account is alles gebroken. Ben er een tijdje tussenuit geweest wellicht heb ik iets gemist.

Ik zie dat je de flowchart al hebt en de slowchat is natuurlijk gewoon hier.

Ik heb laatst nog contact gehad met Jaapio en het schijnt dat hij met zijn gezin en 25kg zilver op zak is vertrokken naar een uithoek van Canada om daar een conglomeraat te starten, gefocust op Bitcoin-only hardwarewallets met ingebouwde node functie, lopend op ruwe aardolie.

De gedachte hierachter kwam voort uit de huidige zomerstop in geopolitieke verhoudingen.

Ook heeft hij 4 tickets voor het WK ritueel verbrand in een zelfbouw vuurkorf, gemaakt van een voormalige gasfles, zodat de koers niet beneden de $85k zou zakken. Dit offer viel hem niet zwaar want naar eigen zeggen had hij, en ik quote: 'Toch een tyfushekel aan dat hele achterlijke voetbal gebeuren.'

Waarom hij de kaartjes in eerste instantie toch had bemachtigd is onduidelijk maar ergens snap je ook wel dat die dingen soms zo lopen.

Verder is die vent natuurlijk altijd al een zware debiel gebleken maar zoals je kunt lezen zet hij zich nog steeds in voor cryptografisch versleutelde belangen.

Digitale soevereiniteit in transacties en spenderen is natuurlijk een verworven recht die in relatief korte tijd is opgebouwd, in een wereld waar Bitcoin momenteel al bijna minder schaars is dan het internationaal recht en het daarbij horende respect en begrip voor het zelfbeschikkingsrecht van individuele staten en overheden.

Ik vind het dan ook een nobele actie. En het is belangrijk dat er nog mensen als Jaapio zijn die zich voor dergelijke initiatieven inzetten zonder in eerste instantie speculatie in acht te nemen en zich te focussen op de mogelijkheid tot zelfverrijking middels trading en fiat stacking.

Al blijft het allemaal een kansloos gebeuren.

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Doe groeten aan hem die hier niet meer mag worden wordt genoemd
:+

• Wom
  • Laatst online: 17:38

Wom

Voor wie ooit slachtoffer was van Celcius, de vierde uitbetaling komt er aan. Meer info in het Celcius topic.
Bijna 90% van de assets terug, na die vierde uitbetaling. Meer dan ooit verwacht.

• MF Doom
FrambozenTaart schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 11:42:
[...]

Ik zie dat je de flowchart al hebt en de slowchat is natuurlijk gewoon hier.

Ik heb laatst nog contact gehad met Jaapio en het schijnt dat hij met zijn gezin en 25kg zilver op zak is vertrokken naar een uithoek van Canada om daar een conglomeraat te starten, gefocust op Bitcoin-only hardwarewallets met ingebouwde node functie, lopend op ruwe aardolie.

De gedachte hierachter kwam voort uit de huidige zomerstop in geopolitieke verhoudingen.

Ook heeft hij 4 tickets voor het WK ritueel verbrand in een zelfbouw vuurkorf, gemaakt van een voormalige gasfles, zodat de koers niet beneden de $85k zou zakken. Dit offer viel hem niet zwaar want naar eigen zeggen had hij, en ik quote: 'Toch een tyfushekel aan dat hele achterlijke voetbal gebeuren.'

Waarom hij de kaartjes in eerste instantie toch had bemachtigd is onduidelijk maar ergens snap je ook wel dat die dingen soms zo lopen.

Verder is die vent natuurlijk altijd al een zware debiel gebleken maar zoals je kunt lezen zet hij zich nog steeds in voor cryptografisch versleutelde belangen.

Digitale soevereiniteit in transacties en spenderen is natuurlijk een verworven recht die in relatief korte tijd is opgebouwd, in een wereld waar Bitcoin momenteel al bijna minder schaars is dan het internationaal recht en het daarbij horende respect en begrip voor het zelfbeschikkingsrecht van individuele staten en overheden.

Ik vind het dan ook een nobele actie. En het is belangrijk dat er nog mensen als Jaapio zijn die zich voor dergelijke initiatieven inzetten zonder in eerste instantie speculatie in acht te nemen en zich te focussen op de mogelijkheid tot zelfverrijking middels trading en fiat stacking.

Al blijft het allemaal een kansloos gebeuren.
Goed om te lezen dat Jaapio zich nog met hart en nieren inzet voor BTC en de techniek daarachter. Off-the-grid leven in de bossen van Nova Scotia past precies bij deze levenshouding. Standvastig, ook wanneer het weer niet meezit, is dan een klein offer dat Jaapio graag voor z'n gezin maakt. Speculasie met sats is daarbij natuurlijk van minder belang.

Waar gaan we vandaag heen? Trump en pump?

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09:06
MF Doom schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 10:48:
[...]

Goed om te lezen dat Jaapio zich nog met hart en nieren inzet voor BTC en de techniek daarachter. Off-the-grid leven in de bossen van Nova Scotia past precies bij deze levenshouding. Standvastig, ook wanneer het weer niet meezit, is dan een klein offer dat Jaapio graag voor z'n gezin maakt. Speculasie met sats is daarbij natuurlijk van minder belang.

Waar gaan we vandaag heen? Trump en pump?
Is dit de dubbel van @Remy!!!! of zitten we hier nog met een andere MF Doom fan 8)

• MF Doom
Nubtrix schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 11:51:
[...]

Is dit de dubbel van @Remy!!!! of zitten we hier nog met een andere MF Doom fan 8)
Haha nee, wel een oudgediende maar geen dubbel van Remy :9

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
https://box3eerlijk.petities.nl/

Graag even tekenen!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gewoon in crypto beleggen, maak je geen rendement en betaal je ook niets :z

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wij
particuliere investeerders in Nederland die een klein bedrag hebben geïnvesteerd ( <1.000.000 euro)
Daar vallen de meesten hier dus al af :o

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:43
knakworst schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 20:49:
[...]

Gewoon in crypto beleggen, maak je geen rendement en betaal je ook niets :z
Moet je wel even met het formulier je daadwerkelijk rendement rendament doorgeven

@Stukfruit mybad 7(8)7

[ Voor 7% gewijzigd door shovelhead1340 op 23-01-2026 22:09 ]

Ik lul ook zomaar wat

• Stukfruit
  • Niet online
Zijn we door alle saaie koersen nu al zover heen dat we rendament verkeerd beginnen te spellen?

Dat zit wel Schnorr.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stukfruit schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 21:04:
Zijn we door alle saaie koersen nu al zover heen dat we rendament verkeerd beginnen te spellen?
Graag rapporteren rapparteren, anders kan ik het corrigeren ervan niet motiveren en wordt dat als persoonlijke mening gezien met alle gevolgen van dien.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 18:37
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 56 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Ja, grootste inleg ooit

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 18:37
Wat is het nut om een petitie te tekenen me einddatum 17 april 2026 terwijl in maart het besluit genomen moet worden?

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Vis

Vis

https://www.bnnvara.nl/jo...t-vs-of-is-het-al-te-laat

Bestond er maar iets als "digitaal goud" dan hoefden ze het ook nooit terug te halen...

Still early zeggen wij Bitcoiners toch altijd 😉

• __xeno__
  • Nu online
John245 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 09:11:
[...]

Wat is het nut om een petitie te tekenen me einddatum 17 april 2026 terwijl in maart het besluit genomen moet worden?
Ja wellicht gaan ze voor 50k handtekeningen voor de datum in maart. Wel scherp van je.

• BTC100K2021
  • Laatst online: 27-01 22:04

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

John245 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 09:08:
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 56 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Ja, grootste inleg ooit
Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/v1.Y2lkPTZjMDliOTUyN245Zml2eGQ3NmpsZTB0c2xzODRwZWJycnBydmFjNjZsZDN3ZGRoeCZlcD12MV9naWZzX3NlYXJjaCZjdD1n/7LgKUsZiSjcRO/source.gif

• NicoHF
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
Hebben jullie ervaring met De Giro voor het aankopen van Crypto?
Wil wat Crypto aankopen, maar geen zin om mij weer aan te melden bij een ander platform, ook omdat ik er geen verstand van heb dacht ik het mooi op De Giro te kunnen doen.

Is het aan te raden?

• Wispe
  • Niet online
NicoHF schreef op maandag 26 januari 2026 @ 11:31:
Wil wat Crypto aankopen, maar geen zin om mij weer aan te melden bij een ander platform, ook omdat ik er geen verstand van heb dacht ik het mooi op De Giro te kunnen doen.

Is het aan te raden?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oUbEYpsp1CqEPyBp6xFKAScWXn4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/46NUBrB7DoB3tFQnZEi2dDkw.png?f=fotoalbum_large

Ik weet niet of het klopt, maar als je je coins niet kunt verplaatsen naar je externe wallet, zou ik het niet doen.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Is het aan te raden?
Bedoel je een crypto ETF of crypto? Die laatste gaat via een tussenpersoon, maar wel via het Giro platform. Geen ervaring mee, maar de risico's zijn onduidelijk (een voor mij onbekende Duitse GMBH doet de custody) en de transactiefee is vrij fors.

Maar als je er geen verstand van hebt zoals je zelf zegt, zou ik het bij een BTC ETF houden als je ondanks dat toch graag wat wil kopen.

Ticker 21BC (21shares) of WBIT (Wisdom Tree) zijn dan één van de opties met lage beheersfee.

[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-01-2026 11:51 ]

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Degiro is prima, maar persoonlijk zou ik daar niet direct crypto kopen. Ga dan inderdaad voor een ETF of een ander crypto gerelateerd aandeel.
Bijvoorbeeld MSTR van Strategy, staat nu onwaarschijnlijk laag.

• Jumpman
  • Laatst online: 14:15
Er is wel een voordeel bij DEGIRO als je BTC verkoopt of fiat aanhoudt op de cashrekening, dan geld telt dit bij de belastingdienst als spaargeld (box 1), fiat op de meeste crypto exchanges valt onder beleggingen (box 3). Dit kan een meewegend voordeel voor je zijn. Het nadeel is dat jij de BTC niet echt bezit en een vordering hebt op de BTC en deze dus ook niet naar een eigen wallet kan verplaatsen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• FrambozenTaart
  • Niet online

Is het aan te raden?
Zo te zien bieden ze Bitcoin aan en een hand vol shitcoins:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wb4_wAsp9WLrax9-i_Q4yWldn3E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3D1XukONOeRulbqgfd7WW1K6.jpg?f=fotoalbum_large

De coins worden ondergebracht bij een Custodial en eigenlijk koop je dus geen coins maar een soort deposito garantie op een positie. Je kunt de coins dus ook niet naar een eigen (hardware) wallet versturen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SB5ryjir_zUEnBmVtizaryZFlKQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qugy3Eh8BOlTA26SKhOVujCW.jpg?f=fotoalbum_large

Houdt er ook rekening mee dat wanneer er iets gebeurd met de Custodial service (bijvoorbeeld een hack), je crypto posities niet gedekt zijn door het compensatiestelsel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RquYIIjZAAh5hY7td7dLU1VFOT4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p3sLOQRIegqULZSYlpLDKDdJ.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is overigens ook het geval als je ze in eigen beheer hebt. Fuck up maken = coins foetsie. Maar dan is het wel je eigen verantwoording en niet die van een derde partij. De meeste crypto exchanges geven overigens ook niet veel garanties als je coins bij hen bewaard.

Om actief te traden lijkt DeGiro me een zeer belabberde keuze. De kosten voor aankoop/verkoop zijn relatief hoog. Daar staat natuurlijk tegenover dat je niet een hele KYC procedure hoeft te doorlopen bij een andere partij wanneer je al een DeGiro account hebt.

Heb ook geen idee wat de liquiditeit is bij DeGiro, of wat er voor opties zijn (stoploss opties, taker/maker orderboeken, etc) Dus neem ook in overweging wat je doelen zijn voor een crypto positie. Als dit actief traden is dan zou ik DeGiro persoonlijk vermijden.

Ook voor wat langer aanhouden van posities zijn er wat mij betreft betere keuzes zoals een Bitcoin ETF die anderen ook al aanraadden. Enige voordeel wat ik bij dit crypto aanbod zie is dat ze 24/7 te verhandelen zijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ywqiBGU43rPGame-vfq0hhxkEFQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sRyLiRPTlmqa6fiLUwrXnFe8.jpg?f=fotoalbum_large
Mr. Jinx schreef op maandag 26 januari 2026 @ 12:32:
[...]

Degiro is prima, maar persoonlijk zou ik daar niet direct crypto kopen. Ga dan inderdaad voor een ETF of een ander crypto gerelateerd aandeel.
Bijvoorbeeld MSTR van Strategy, staat nu onwaarschijnlijk laag.
Goed advies om de zeer volatiele hefboom ponzi van Saylor aan te raden aan iemand die expliciet aangeeft weinig verstand van zaken te hebben _/-\o_

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Hehe een mooi groot boomer font. :P Voor hen is self-custody inderdaad hogere wiskunde. Zitten vast ook een pamper vol te drukken door kwantum computers die alle bitcoinen gaat stelen.

We hangen op een spannend streepje op de weekly. Toch benieuwd of er nog wat met Iran gaat gebeuren deze week, ik heb nog een kleine hedge. Anders gestaag weer omhoog?

• NicoHF
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
Bedankt iedereen voor de antwoorden!
Wou niet actief handelen in Crypto, maar voor de langere termijn Bitcoin aanhouden ter diversificatie van mijn belegging portfolio.

Zo te lezen is een ETF dan de betere keuze en anders naar een ander platform

• Wispe
  • Niet online
NicoHF schreef op maandag 26 januari 2026 @ 16:07:
Bedankt iedereen voor de antwoorden!
Wou niet actief handelen in Crypto, maar voor de langere termijn Bitcoin aanhouden ter diversificatie van mijn belegging portfolio.

Zo te lezen is een ETF dan de betere keuze en anders naar een ander platform
Een snelle leerling, houden we van. _/-\o_

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op maandag 26 januari 2026 @ 13:50:
Goed advies om de zeer volatiele hefboom ponzi van Saylor aan te raden aan iemand die expliciet aangeeft weinig verstand van zaken te hebben _/-\o_
Ah stom, helemaal vergeten om erbij te zetten dat dit geen financieel advies is, en puur voor entertainment. :+
Dus bij deze!

ps: Het kan nog gekker, met 'stablecoin' BUCK. Maakt gebruik van MSTR, wat weer leunt op BTC. Dus ponzi op ponzi op ponzi :*)

[ Voor 14% gewijzigd door Mr. Jinx op 26-01-2026 17:08 . Reden: ps toevoeging ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

dollar / euro door de 1,19 gezakt. Shitcoin beats shitcoin.

• BTC100K2021

BTC100K2021

knakworst schreef op maandag 26 januari 2026 @ 17:05:
dollar / euro door de 1,19 gezakt. Shitcoin beats shitcoin.
Is de schuld van Biden en de Rabobank

[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-01-2026 18:23 ]

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-01 18:29

raq

Stukfruit schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 21:04:
Komt onze randamentmeme van deze Gouwe Ouwe, ik moet er iig elke x aan denken:

YouTube: Een automerk met een A? MARCEDES | Klassiekers

De tijd leert of het tij keert

• BTC100K2021

BTC100K2021

16:00 Consumentenvertrouwen VS
20:00 Trump speech

En cijfers UPS voor beursopening die als graadmeter voor de economie kunnen worden gezien.

Ondertussen:
https://finance.yahoo.com...ajor-trade-081236665.html
EU and India Clinch ‘Mother of All Deals’ in Rebuff to Trump

[ Voor 42% gewijzigd door BTC100K2021 op 27-01-2026 10:22 ]

• Vis

Vis

Dollar gaat goed rekt t.o.v. Euro

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iK8Eo4mjvMZHx221urUPj6Em5c8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eFspKf8lNXb5xY1aTwfs3yod.jpg?f=user_large

• Wispe
  • Niet online
Vis schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 13:17:

[Afbeelding]
Pff. Ik moet nog een refund in dollars krijgen. }:|

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Wispe schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 13:23:
[...]
Pff. Ik moet nog een refund in dollars krijgen. }:|
Druk je het in sats dan valt het niet meer op. Dan hodl tot een volgende ATH of je koopt er later brood mee bij de bakker. *O* Mijn staking is ook in USD(t). 8) Ik las dat de Yanks Yen gaan kopen met USD en weer kans op een shutdown in de VS + de slepende Iran kwestie. De bootjes dobberen er zo ongeveer. Onze satjes zullen dus nog wel wat ventalititeit ondervinden dus speel het slim voor een goed randamant.

Ja mijn ogen doen ook zeer van deze laatste zin. :P

Edit: @Vis waar zijn de tetten? O-)

[ Voor 3% gewijzigd door sh4d0wman op 27-01-2026 14:37 ]

• Vis

Vis

sh4d0wman schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 14:36:
[...]

Druk je het in sats dan valt het niet meer op. Dan hodl tot een volgende ATH of je koopt er later brood mee bij de bakker. *O* Mijn staking is ook in USD(t). 8) Ik las dat de Yanks Yen gaan kopen met USD en weer kans op een shutdown in de VS + de slepende Iran kwestie. De bootjes dobberen er zo ongeveer. Onze satjes zullen dus nog wel wat ventalititeit ondervinden dus speel het slim voor een goed randamant.

Ja mijn ogen doen ook zeer van deze laatste zin. :P

Edit: @Vis waar zijn de tetten? O-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZgmvKIfuBDeu5dTtNimr9nq2jDs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZKklWUjLDyDPy4kKpSyzXvaX.png?f=fotoalbum_large

• FrambozenTaart
  • Niet online
Vis schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 13:17:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dKy0Rr6P4Xd5xVjUpUtJw09q6j0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9lzvywhAHtnF4CABz4fTzALT.jpg?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door FrambozenTaart op 27-01-2026 17:59 ]

• BTC100K2021

BTC100K2021

EUR/USD bijna 1,20, beuk hem door de panty.

Die tarieven kunnen er wel weer af, het is sowieso niet meer interessant voor bedrijven uit de VS om buitenlands te kopen met die wisselkoersen.

DXY staat op uitbreken naar beneden. Dit level is support geweest afgelopen maanden, resistance begin '21.

[ Voor 22% gewijzigd door BTC100K2021 op 27-01-2026 21:33 ]

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:25
Knip, zie de topicwaarschuwing

[ Voor 80% gewijzigd door Taro op 28-01-2026 16:40 ]

• dj_ryow
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:03
Na de Rabobank is ING nu ook zover:

https://www.ing.nl/partic...strumenten-cryptotrackers

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

We hangen er weer lekker bij op de assets by marketcap...

Afbeeldingslocatie: https://media.hswstatic.com/eyJidWNrZXQiOiJjb250ZW50Lmhzd3N0YXRpYy5jb20iLCJrZXkiOiJnaWZcL2JpdGNvaW4tNC5qcGciLCJlZGl0cyI6eyJyZXNpemUiOnsid2lkdGgiOjgyOH19fQ==

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F0aeZ-qXoAIUg5N.jpg

Powell hebben we gehad, vandaag weer een crypto bill, next up de friday futures en een mogelijk shutdown op zaterdag. Probeer de koers maar eens te voorspellen. #hodl #mcd4life

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 14:24
sh4d0wman schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 04:46:
We hangen er weer lekker bij op de assets by marketcap...

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Powell hebben we gehad, vandaag weer een crypto bill, next up de friday futures en een mogelijk shutdown op zaterdag. Probeer de koers maar eens te voorspellen. #hodl #mcd4life
En goud gaat als een raket :+ Ergens gaat het in het financiële systeem een keer klappen.. (roepen we al enkele jaren, maar goed :P )

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• anti elppa
  • Nu online
jdiezrequejo schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 07:23:
[...]

En goud gaat als een raket :+ Ergens gaat het in het financiële systeem een keer klappen.. (roepen we al enkele jaren, maar goed :P )
gaat ook zeker gebeuren en is nu wel echt dichter bij dan velen denken. Kan alsnog paar jaar zo doorgaan uiteraard

• Vis

Vis

anti elppa schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 07:26:
[...]

gaat ook zeker gebeuren en is nu wel echt dichter bij dan velen denken. Kan alsnog paar jaar zo doorgaan uiteraard
Precies, eerst de triljoenen schuldenberg laten verdampen door de waardevermindering en inflatie van de USD.

https://www.usdebtclock.org/

Zodat ze daarna kunnen zeggen, kijk wat wij gefixt hebben. Maar ik denk dat het niet zover zal komen, Amerika is al in verval en een burgeroorlog is onvermijdelijk met zo'n koekenbakker aan het roer daar.

• anti elppa
  • Nu online
Vis schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 09:01:
[...]

Precies, eerst de triljoenen schuldenberg laten verdampen door de waardevermindering en inflatie van de USD.

https://www.usdebtclock.org/

Zodat ze daarna kunnen zeggen, kijk wat wij gefixt hebben. Maar ik denk dat het niet zover zal komen, Amerika is al in verval en een burgeroorlog is onvermijdelijk met zo'n koekenbakker aan het roer daar.
idd. Zo mooi hoe dit alles exact het boek van ray dalio volgt

• Vis

Vis

anti elppa schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 09:21:
[...]

idd. Zo mooi hoe dit alles exact het boek van ray dalio volgt
Zeker, alleen zegt die ouwe dat je NU in goud moet stappen om je koopkracht te behouden in de crisis die de komende maanden zal volgen. Beetje hetzelfde als buying the top, sell the low in panic. Dat had je dus al vorig jaar moeten doen.

Hij zegt dat je nooit naar je financieel adviseur moet luisteren maar roept daarna zelf niets over Bitcoin, geeft wel aan al je speculatieve crypto te verkopen, deze week nog!

In dollar of euro blijven zitten (dry powder) voor het bodemvissen dus. En dat bodemvissen doen we natuurlijk in Bitcoin dit jaar.

• Jumpman
  • Laatst online: 14:15
Vis schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 10:08:
[...]

In dollar of euro blijven zitten (dry powder) voor het bodemvissen dus. En dat bodemvissen doen we natuurlijk in Bitcoin dit jaar.
Aldus: Vis. :+ ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Vis

Vis

How much is the fish?

69k?

42k?

12k?

0.06 ct?

We gaan het meemaken.

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

169k, @Vis wordt duur betaald. :P Wel jammer dat ik te skeer ben om op 0.06 alle 21 miljoen Bitcoinen te kunnen kopen. :'(

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:57
sh4d0wman schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 14:12:
169k, @Vis wordt duur betaald. :P Wel jammer dat ik te skeer ben om op 0.06 alle 21 miljoen Bitcoinen te kunnen kopen. :'(
Dan is de waarde toch direct 0? want als jij ze allemaal kan kopen, verkoopt de rest ze blijkbaar. En daarna heb je de volledige controle over de blockchain. :+

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e6naslmq99ple4uSAVLb-C1cVes=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Qd8QNJ6AjivGaYanEPtNUANs.gif?f=user_large

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rd_46Xz7-vXR3jRo2rKccMNpRWU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/RfHGUFn46PpHWpST38hvBpDz.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NIuBnVgNQyNp7cUJwyDQbP4XRdw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/pbNmkFy53ewkr0iUXlXCcLLY.gif?f=user_large

Riemen vast!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Deman23 uit de top10 geflikkerd. Mooi begin van het jaar wel. :')

Op naar de ....
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/a7ze1o.jpg
K USD.

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/zX5tbYJcAyIAAAAM/chateau-meiland-martien-meiland.gif

• Stukfruit
  • Niet online
Omdat je al 42 Henks hebt heb ik besloten om je op deze manier te henken en het universum in evenwicht te houden (y)

Dat zit wel Schnorr.

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:11

MM99

That is the way I am!

Iemand enig idee waarom BTC zo aan het zakken is momenteel?

*verplaatst naar SC, hoort niet thuis in NK*

[ Voor 38% gewijzigd door YES op 30-01-2026 14:02 ]

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18:09
Hoera degens, Bitvavo biedt short selling aan.
Have fun staying poor!

Maktub

• MrMrq
MM99 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 13:38:
In een reguliere (bear) market is -5% maar een hikje. Als we -15% gaan, dan ga ik zoeken of er wellicht nieuws was.

Maktub

• MrMrq
Misschien worden al die shorters op Bitvavo nu al gehunt

Maktub

• Chris.nl
  • Niet online
We zijn aan het sellen om onze voorspelling in de
De Bitcoin Bodemvis Challenge 2026! waar te maken. Geef vooral @sh4d0wman maar de schuld, die klokzak wil onder de dollar uitkomen.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
MrMrq schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 13:52:
Hoera degens, Bitvavo biedt short selling aan.
Have fun staying poor!
Wel fijn dat ze dat in de bearmarket aanbieden ipv als de bullrun net begint.

Pagina: 1 ... 104 105 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen, om invites vragen is ook niet toegestaan
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!