When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Maktub
Mag, maar in de bull mogen we je dan ook belachelijk maken voor de gespendeerde sats. Dan rijd je een Kia ter waarde van een Lambo ...MrMrq schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 15:23:
Is het nog bon ton om hier je nieuwe auto te delen, om de winsten te vieren?
Zo: die jongen is zijn blije aankoopgevoel ook weer kwijt.
Edit:
Aha meneer heeft gelukkig wel een goede smaak. Veel rijplezier gewenst!
[ Voor 15% gewijzigd door sh4d0wman op 04-04-2026 15:54 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
sh4d0wman schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 15:34:
[...]
Mag, maar in de bull mogen we je dan ook belachelijk maken voor de gespendeerde sats. Dan rijd je een Kia ter waarde van een Lambo ...
Zo: die jongen is zijn blije aankoopgevoel ook weer kwijt.![]()
Als ik naar de foto kijk is dat blije gevoel weer terug. Al voelt het inderdaad wel erg onwennig, om (potentiële) investeringen om te zetten in een consumable…Zo: die jongen is zijn blije aankoopgevoel ook weer kwijt.![]()
[ Voor 31% gewijzigd door MrMrq op 04-04-2026 15:42 ]
Maktub
Went snel genoeg en dat blije gevoel is toch onbetaalbaar, geniet er maar van!MrMrq schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 15:37:
Als ik naar de foto kijk is dat blije gevoel weer terug. Al voelt het inderdaad wel erg onwennig, om (potentiële) investeringen om te zetten in een consumable…
[ Voor 5% gewijzigd door JPS op 04-04-2026 16:45 ]
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 66 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Mooie wagen, geniet ervanMrMrq schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 15:37:
[...]
![]()
[...]
[...]
Als ik naar de foto kijk is dat blije gevoel weer terug. Al voelt het inderdaad wel erg onwennig, om (potentiële) investeringen om te zetten in een consumable…
En tja investeringen kunnen potentieel rendament opleveren, maar gelukkig is rendament lang niet alles wat het leven te bieden heeft
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Thanks baas!
Ik zal nooit naar deze auto kijken zonder te denken aan je meme.
Dikke BNB. DIKKE BNB!
Maktub
Mooi hoor, wel richting aan blijven geven he. Andere weggebruikers zien graag welke kant je op wil.MrMrq schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 15:37:
[...]
![]()
[...]
[...]
Ik zal even de richting aangeven: moooonMoiety schreef op zondag 5 april 2026 @ 21:07:
[...]
Mooi hoor, wel richting aan blijven geven he. Andere weggebruikers zien graag welke kant je op wil.
Maktub
Het lijkt erop dat er een zoektocht is gestart naar een nieuwe wereldmunt.
Moet een munt zijn die voor alle landen voordelig is en niet politiek misbruikt kan worden. Liefst met de mogelijkheid om het niet ordinair bij te printen omdat je oorlogje wilde voeren en bij despoten zulke macht uit de kleine handen trekt.
Je zou zeggen dat zoiets tegenwoordig toch wel ergens zou moeten bestaan. Je zou er een B-label aan kunnen geven omdat optie A eeuwenlang voor machtsvacuüms heeft gezorgd.
Dat zit wel Schnorr.
Stukfruit schreef op maandag 6 april 2026 @ 08:37:
https://nos.nl/artikel/26...reldmunt-beste-tijd-gehad
Het lijkt erop dat er een zoektocht is gestart naar een nieuwe wereldmunt.
Moet een munt zijn die voor alle landen voordelig is en niet politiek misbruikt kan worden. Liefst met de mogelijkheid om het niet ordinair bij te printen omdat je oorlogje wilde voeren en bij despoten zulke macht uit de kleine handen trekt.
Je zou zeggen dat zoiets tegenwoordig toch wel ergens zou moeten bestaan. Je zou er een B-label aan kunnen geven omdat optie A eeuwenlang voor machtsvacuüms heeft gezorgd.
:strip_exif()/f/image/bKp4pzbhPN2WdFsxfTxjh2eO.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar wat is 1 dollar dan nog?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
MrMrq schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 15:37:
[...]
Mooie wagen! Heb je er één met of zonder richtingaanwijzer?MrMrq schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 15:37:
[...]
![]()
[...]
[...]
Voor iemand die komt uit een Focus uit 2008, zoals ik, is het echt wel even wennen. Al die grapjes over richting aanwijzers en bumperkleven.BTC100K2021 schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 13:21:
[...]
Mooie wagen! Heb je er één met of zonder richtingaanwijzer?
Maar prima, nu heb ik een BMW en moet je gewoon voor me uit de weg, pauper.
Maktub
Aha, vandaar die groene paal
https://www.trouw.nl/buitenland/live-oorlog-midden-oosten-vs-en-iran-gaan-akkoord-met-staakt-het-vuren-van-twee-weken~b4cda6da/
[ Voor 13% gewijzigd door shovelhead1340 op 08-04-2026 01:38 ]
Ik lul ook zomaar wat
Stukfruit schreef op woensdag 8 april 2026 @ 02:01:
De opmerking over een taco was niet duidelijk genoeg?
Ehhhhhh..... NeeStukfruit schreef op woensdag 8 april 2026 @ 02:01:
De opmerking over een taco was niet duidelijk genoeg?
Ik lul ook zomaar wat
Om dezelfde reden dat mensen nu scammunten voorbij zien komen op ah.nlknakworst schreef op donderdag 9 april 2026 @ 08:52:
Ik woon in een gelijkvloers appartement, iemand die kan verklaren waarom ik deze advertentie zie
[Afbeelding]
AH promoot nu officieel scams. Geen grap.
De scammuntjes binnen crypto zijn doorgaans goedkoper
Dat zit wel Schnorr.
Komt wel weer, in de bear is het altijd rustig hier. Vind het wel prettig, kost lekker weinig tijd om mee te lezen.
Weet ik, ik doe ook al even meeBTC100K2021 schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 08:37:
[...]
Komt wel weer, in de bear is het altijd rustig hier. Vind het wel prettig, kost lekker weinig tijd om mee te lezen.
Mensen die hier nu meelezen en actie ondernemen hebben een grotere kans dat ze straks in een Porsche rijden.
Dat zit wel Schnorr.
Ja g*dver, heb ik nét die BMW gekocht, wordt er al gedreigd met een mooie Porsche.Stukfruit schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 09:15:
[...]
Weet ik, ik doe ook al even mee
Mensen die hier nu meelezen en actie ondernemen hebben een grotere kans dat ze straks in een Porsche rijden.
De DCA gaat gewoon door hier. Onregelmatig, dat wel, en met niet meer dan wat tientjes tegelijk.
Elke 5 tot 9 seconden, afhankelijk van mijn concentratie spanne op het werk.
Maktub
Mooi wel zo'n i4. Op mijn nieuw werk rij ik tijdelijk met een Volkswagen ID.4 en ik word elke keer weer diep ongelukkig als ik instap, wat een zaaddodende auto.MrMrq schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 11:48:
[...]
Ja g*dver, heb ik nét die BMW gekocht, wordt er al gedreigd met een mooie Porsche.
De DCA gaat gewoon door hier. Onregelmatig, dat wel, en met niet meer dan wat tientjes tegelijk.
Elke 5 tot 9 seconden, afhankelijk van mijn concentratie spanne op het werk.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 | M4 Mac Mini | M1 MBA | DS415+ 40 TB SHR | VW ID.4 sadbox | 7200Wp O/W | Venus A 6,24 kWh
[ Voor 3% gewijzigd door __xeno__ op 11-04-2026 20:51 ]
Wat is een stijging op dit niveau als je naar de grafiek op een maand kijkt?
Dat zit wel Schnorr.
Ja eens hoor, ik DCA rustig door.Stukfruit schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 20:58:
When in doubt, zoom out.
Wat is een stijging op dit niveau als je naar de grafiek op een maand kijkt?
Inleg : 67 van 522
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Trump says US will blockade Strait of Hormuz after Iran talks end without a deal
Ik ben het even kwijt.
[ Voor 39% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-04-2026 19:04 ]
Vriendjes van Iran mogen straks wel doorvaren. Als je die dan de weg blokkeert is iedereen wat sneller geneigd om een oplossing te vinden die wel werkt.BTC100K2021 schreef op zondag 12 april 2026 @ 19:03:
https://edition.cnn.com/2...s/iran-us-war-talks-trump
Trump says US will blockade Strait of Hormuz after Iran talks end without a deal
Ik ben het even kwijt.
[Afbeelding]
Ps: tijdje afwezig geweest maar ik ben niet de enige zo te zien. Het lijkt bijna rustig genoeg dat de BBQs en verbouwingen wel weer besproken kunnen worden of zie ik dat verkeerd.
Dat zie je verkeerd want die bbq's en verbouwingen moeten wel betaald worden. En de vorige bull was erg teleurstellend dus niemand heeft goed verkocht.WarsemaW schreef op zondag 12 april 2026 @ 19:12:
[...]
Vriendjes van Iran mogen straks wel doorvaren. Als je die dan de weg blokkeert is iedereen wat sneller geneigd om een oplossing te vinden die wel werkt.
Ps: tijdje afwezig geweest maar ik ben niet de enige zo te zien. Het lijkt bijna rustig genoeg dat de BBQs en verbouwingen wel weer besproken kunnen worden of zie ik dat verkeerd.
HODL dus.
Maar misschien wordt dit wel besproken op Discord?
[ Voor 4% gewijzigd door Vis op 12-04-2026 19:29 ]
Wederom met financiering tegen uitgifte van aandelen (STRC).
Begint een imposant kaartenhuis te worden, al die verschillende typen aandelen en convertables.
Via Google:
"Strategy Inc (STRC) is a perpetual preferred stock from MicroStrategy (formerly NASDAQ: MSTR) designed to yield high income (11.50% annual dividend, paid monthly) while targeting a $100 par value. It acts as a hybrid instrument, financing Bitcoin acquisitions while offering income investors exposure to the firm's treasury strategy."
STRC uitstaand is nu 5.6 miljard dollar, totaal preferred stock 10 miljard.
Met geleend geld bitcoin kopen, what could possibly go wrongBTC100K2021 schreef op maandag 13 april 2026 @ 15:49:
MSTR weer 13.927 BTC erbij.
Wederom met financiering tegen uitgifte van aandelen (STRC).
Begint een imposant kaartenhuis te worden, al die verschillende typen aandelen en convertables.
Via Google:
"Strategy Inc (STRC) is a perpetual preferred stock from MicroStrategy (formerly NASDAQ: MSTR) designed to yield high income (11.50% annual dividend, paid monthly) while targeting a $100 par value. It acts as a hybrid instrument, financing Bitcoin acquisitions while offering income investors exposure to the firm's treasury strategy."
STRC uitstaand is nu 5.6 miljard dollar, totaal preferred stock 10 miljard.
https://www.coindesk.com/...ve-stopped-btc-mining-too
In oktober 2024 de grootste hoeveelheid hebben en dan nu verkopen terwijl de koers weer rond hetzelfde niveau zit. Heel slim.
Wees geen Bhutan.
Dat zit wel Schnorr.
Bhutan mines Bitcoin by leveraging excess hydropower generated during the summer monsoon season. Bhutan has no natural petroleum or natural gas reserves.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Wat bedoel je precies met "geleend geld"?knakworst schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:42:
[...]
Met geleend geld bitcoin kopen, what could possibly go wrong
STRC is een aandeel wat wordt uitgegeven. Je krijgt er geen stukje Bitcoin voor in de plaats. Je koopt er ook geen ownership mee op de BTC die Strategy reeds heeft.
Je koopt gewoon een high-yield financieel instrument.
In basis werkt het zo : Strategy wenst de prijs op 100USD par te houden. Het dividend (eigenlijk return of capital) wat wordt uitgekeerd is 11.5% jaarlijks,op een aandeelprijs van 100USD, en wordt maandelijks uitbetaald. De rate is variabel en kan iedere maand worden aangepast.
Is er een grote vraag naar dit aandeel,dan stijgt de aandeel prijs. Waarop Strategy weer nieuwe aandelen uitgeeft zodat de prijs weer daalt naar 100USD.
Is er een grote verkoop gaande op de markt, waardoor de prijs van het aandeel daalt, dan gaat de effective yield naar omhoog. immers, die 11.5% is berekend op een aandeelprijs van 100USD. Je krijgt dan voor je aandeel van bvb 90USD 12.7% dividend. Dit drijft de vraag naar omhoog, tot het aandeel weer op 100USD staat (of hoger), waarna weer meer aandelen kunnen uitgegeven worden.
De dividenden kunnen betaalt worden door uitgifte van meer STRC aandelen, MSTR aandelen of opbrengsten uit de andere prefs. Met de overschot worden BTC aangekocht. Die BTC zijn overigens ook de backing van het bedrijf. Mocht het ooit failliet gaan, staan de STRC aandeelhouders op plaats 3 bij de uitbetaling, achter de schuldeisers van de corporate debt (plaats 1, ong. 12% van de market cap op dit moment) en de STRF aandeelhouders (ong. 2% van de market cap)
Waarom wordt dit aandeel zo massaal gekocht dan, vraag je je mischien af?
Daar zijn 3 redenen voor :
De yield (11.5%) is erg hoog in vergelijking met andere gelijkaardige prefs. En veel hoger dan wat in de private credit markt gangbaar is.In de US is het ook a non-taxable event, dus die 11.5% is netto. Hier in Belgïe blijft er nog ong. 6.5% over na belastingen...
De uitkering is maandelijks, wat het aantrekkelijk maakt voor o.a. retail, die liever niet wachten op kwartaal uitkeringen, maar liever maandelijks inkomen wensen.
Het aandeel is zeer liquide. Je kan er dus makkelijk vanaf, ook als je een erg grote positie hebt. Dit is voor de private capital/credit markt extreem interessant. In die markt is het gangbaar dat maar een beperkt % van je exposure liquide is, wat in een market downturn ervoor zorgt dat je je positie niet volledig kan liquideren.
De private credit markt is gigantisch (nog los van retail, die STRC ook beginnen te kennen), en dat is precies de markt waar Strategy op mikt om een goed stuk van het kapitaal vanaf te snoepen.
Die uitgifte van STRC aandelen begint overigens goed te lopen. Vorige week is 1 miljard USD aan nieuwe aandelen uitgegeven, en de aandeelprijs is extreem dicht bij de 100USD gebleven.
Vandaag is de ex-div date, het is mogelijk dat vandaag alleen al voor 1 miljard USD nieuwe aandelen zullen uitgegeven worden.
TLDR : de uitgifte van STRC aandelen is geen 'geld lenen' om BTC mee te kopen. Corporate debt aangaan om BTC mee te kunnen kopen is dat wel. Maar dat doet Strategy al even niet meer. Ze dienen tussen 2028 en 2032 in totaal 8 miljard schuld terug te betalen. Dat lijkt veel, maar valt wel mee als je beseft dat ze een miljard kunnen ophalen in 1 week(!), met slechts 1 van hun aandelen (en ze hebben er 5...).
Waar is een mod zoals @Taro
(laat A.I. niet de boventoon voeren)
Het is bedacht door het meesterbrein van Saylor.raceneus968 schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 15:56:
Een onbeschaamde chill voor een zwaar commercieel produkt..
Dan mag het.
:strip_exif()/f/image/VelqZCQWwAqKY8XByaQtq8bc.jpg?f=fotoalbum_large)
Wijze woorden van onze profeet.
Geen AI gebruikt hoor, ik schrijf mijn posts zelf....raceneus968 schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 15:56:
Een onbeschaamde chill voor een zwaar commercieel produkt..
Het is niet mijn bedoeling om hier iets te shillen, het is gewoon een antwoord op de reactie van knakworst.
En wat ik schreef is gewoon hoe STRC in elkaar zit en past in de strategie van Strategy.
Maar merci voor je persoonlijke toelichting...
Mede lid van de De Onafhankelijke Club Techexperts
FTFYraceneus968 schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 18:52:
Mede lid van de De Onafhankelijke Club Techexperts-amateurs

Just

Poh, ik dacht al even dat ik het verleerd was. Benieuwd of we nu op Binance Daily eens fatsoenlijk boven het paarse lijntje uit weten te stijgen.
Boute uitspraken op donderdag dipdagsh4d0wman schreef op donderdag 16 april 2026 @ 07:45:
It's over 75k, daar worden we helemaal emospoiler:tioneel van. Nu niet allemaal gelijk gaan verkopen....
Justspoiler:#hodl
Poh, ik dacht al even dat ik het verleerd was. Benieuwd of we nu op Binance Daily eens fatsoenlijk boven het paarse lijntje uit weten te stijgen.
Kleine update van mijn kant: ook in Friesland is de crisis inmiddels gearriveerd.
De mensen leven in zware armoede door de hoge inflatie en het sluiten van de straat van Flamoes. Opzich geen probleem natuurlijk als je Bitcoin bezit. Maar nu komt het: door pro-Gronings activisme is Bitcoin een taboe geworden in Friesland. Groningse evangelische propaganda viert hier hoogtij nadat bekend is geworden dat Bitcoin in de Epstein zaak naar voren kwam en onlosmakelijk is verbonden met mensenhandel en de pedofiele 1% elite. Nu zul je natuurlijk denken; lekker belangrijk, zolang het maar geld oplevert.
En dat is natuurlijk het juiste moraal om te hebben, echter wordt deze levenshouding erg moeilijk gemaakt door lokale anti-Bitcoin razzia's. Iedereen die een beetje boven zijn stand leeft is automatisch verdacht van Bitcoin bezit. Toen ik vorige week in de auto stapte om naar het werk te gaan (3 kilometer afstand) is mijn schutting in de brand gestoken door Groningse sympathisanten. Zij hebben nauwe banden met de staatsgevaarlijke West-Belgische zionisten die diep gewordteld zitten in de Friese veiligheidsdiensten.
Omdat de Euro 95 hier €128,69 de liter kost en ik in een fabriek werk als arbeider werd ik automatisch door autonome AI protocollen geflagged voor Bitcoin bezit.
Resultaat:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/iCHemHIcfLk8CWHfnwoTmtuF.jpg?f=user_large)
Ze hebben ook mijn kat lam geschopt die smerige viespeuken. Gelukkig heb ik de daders kunnen traceren en neer kunnen steken. Deze vorm van (markt) dominantie werd dan weer gezien als respectabel omdat al het Friese gemeentebestuur zo corrupt is als de pest en autocratische strongman acties ambieert. De rechtsstaat is hier nog doder dat het Ethereum netwerk.
Ethereum wordt hier ook gestimuleerd met subsidies overigens, maar dat terzijde.
Waar ik naartoe wil: omdat ik nu dus in diverse algoritmes naar voren ben gekomen als Bitcoin-verdacht, moet ik op mijn tellen passen. Zo wordt ik nu gedwongen mijn tuinset zomerklaar te maken door deze schoon te poetsen. Echt onmenselijk. Voorheen kochten we gewoon ieder jaar een nieuwe tuinset, zoals normale mensen doen, en flikkerde we de oude over de schutting. Deze tijden zijn helaas voorbij.
Het is wel een ervaring die je nederig maakt, om te voelen hoe het leven voelt als je in armoede leeft. Al met al is de situatie hier vrij snel geëscaleerd naar behoorlijk grim.
Er zou hier ook een stratenmaker komen om de tegels te vervangen maar het ziet er naar uit dat ik die ook schoon moet gaan maken...
Echt, wat een kutland is dit geworden zeg. Ik overweeg om te emigreren, de zorg is hier toch al kut.
Verder las ik op FaceBook dat de republikeinen ook een nieuwe pro-Bitcoin kandidaat hebben gevonden voor de Amerikaanse verkiezingen in 2028:
:no_upscale():strip_exif()/f/image/621Ww8C0tTuooTFNCON9jKLA.webp?f=user_large)
Laten we hopen dat deze man de koers nog wat hoger weet te stuwen. Las dat hij hawkish is en niet houdt van koersen die down gaan.
hahahah heerlijke post weer ahhahaha +100FrambozenTaart schreef op donderdag 16 april 2026 @ 13:39:
Hier wat rustiger van mijn kant de afgelopen tijd. De slowchat is compleet overleden maar dat is ook wel lekker rustig. Ik ben van Discord gebanned door een mod, dus heb helemaal geen contact meer met de buitenwereld. Hoorde wel van een infiltrant dat een aantal mensen daar miljonair zijn geworden met stonks van die schoenmaker die de AI in gaat. Maar dat is hier verder offtopic.
Kleine update van mijn kant: ook in Friesland is de crisis inmiddels gearriveerd.
De mensen leven in zware armoede door de hoge inflatie en het sluiten van de straat van Flamoes. Opzich geen probleem natuurlijk als je Bitcoin bezit. Maar nu komt het: door pro-Gronings activisme is Bitcoin een taboe geworden in Friesland. Groningse evangelische propaganda viert hier hoogtij nadat bekend is geworden dat Bitcoin in de Epstein zaak naar voren kwam en onlosmakelijk is verbonden met mensenhandel en de pedofiele 1% elite. Nu zul je natuurlijk denken; lekker belangrijk, zolang het maar geld oplevert.
En dat is natuurlijk het juiste moraal om te hebben, echter wordt deze levenshouding erg moeilijk gemaakt door lokale anti-Bitcoin razzia's. Iedereen die een beetje boven zijn stand leeft is automatisch verdacht van Bitcoin bezit. Toen ik vorige week in de auto stapte om naar het werk te gaan (3 kilometer afstand) is mijn schutting in de brand gestoken door Groningse sympathisanten. Zij hebben nauwe banden met de staatsgevaarlijke West-Belgische zionisten die diep gewordteld zitten in de Friese veiligheidsdiensten.
Omdat de Euro 95 hier €128,69 de liter kost en ik in een fabriek werk als arbeider werd ik automatisch door autonome AI protocollen geflagged voor Bitcoin bezit.
Resultaat:
[Afbeelding]
Ze hebben ook mijn kat lam geschopt die smerige viespeuken. Gelukkig heb ik de daders kunnen traceren en neer kunnen steken. Deze vorm van (markt) dominantie werd dan weer gezien als respectabel omdat al het Friese gemeentebestuur zo corrupt is als de pest en autocratische strongman acties ambieert. De rechtsstaat is hier nog doder dat het Ethereum netwerk.
Ethereum wordt hier ook gestimuleerd met subsidies overigens, maar dat terzijde.
Waar ik naartoe wil: omdat ik nu dus in diverse algoritmes naar voren ben gekomen als Bitcoin-verdacht, moet ik op mijn tellen passen. Zo wordt ik nu gedwongen mijn tuinset zomerklaar te maken door deze schoon te poetsen. Echt onmenselijk. Voorheen kochten we gewoon ieder jaar een nieuwe tuinset, zoals normale mensen doen, en flikkerde we de oude over de schutting. Deze tijden zijn helaas voorbij.
Het is wel een ervaring die je nederig maakt, om te voelen hoe het leven voelt als je in armoede leeft. Al met al is de situatie hier vrij snel geëscaleerd naar behoorlijk grim.
Er zou hier ook een stratenmaker komen om de tegels te vervangen maar het ziet er naar uit dat ik die ook schoon moet gaan maken...
Echt, wat een kutland is dit geworden zeg. Ik overweeg om te emigreren, de zorg is hier toch al kut.
Verder las ik op FaceBook dat de republikeinen ook een nieuwe pro-Bitcoin kandidaat hebben gevonden voor de Amerikaanse verkiezingen in 2028:
[Afbeelding]
Laten we hopen dat deze man de koers nog wat hoger weet te stuwen. Las dat hij hawkish is en niet houdt van koersen die down gaan.
Eigenlijk zou je dit verhaal in AI moeten hijsen en een short movie laten maken
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat AI is mij te duur man, kan amper mijn auto draaiende houden op het moment.anti elppa schreef op donderdag 16 april 2026 @ 13:56:
[...]
hahahah heerlijke post weer ahhahaha +100
Eigenlijk zou je dit verhaal in AI moeten hijsen en een short movie laten maken
Mijn excuus overigens voor het down grapje, was niet mijn bedoeling om jouw medische aandoening de gek aan te steken.
Hoop dat je het op een dag weet te overwinnen.
nee geen probleem man. heb er goeie schik mee, weinig zorgenFrambozenTaart schreef op donderdag 16 april 2026 @ 14:37:
[...]
Dat AI is mij te duur man, kan amper mijn auto draaiende houden op het moment.
Mijn excuus overigens voor het down grapje, was niet mijn bedoeling om jouw medische aandoening de gek aan te steken.
Hoop dat je het op een dag weet te overwinnen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik weet als geen ander hoe emotioneel beladen dit kan zijn, mijn vader heeft het ook.anti elppa schreef op donderdag 16 april 2026 @ 14:42:
[...]
nee geen probleem man. heb er goeie schik mee, weinig zorgen
Laten we eerlijk zijn, in dit forum kun je beter op zoek naar mensen die géén afwijking hebben. Dan ben je sneller klaar.FrambozenTaart schreef op donderdag 16 april 2026 @ 14:44:
[...]
Ik weet als geen ander hoe emotioneel beladen dit kan zijn, mijn vader heeft het ook.
Bitcoin boppe. Dat glimt as n hondekeudel in t duuster. Of niet dan, boertjes uit het hoge noorden?
Edit: @SpelFaut mijn vertaal-AI kreeg een TIA en ik zit nu met een bak verbrande GPUs. Maar ik zie waarom je die nick hebt, een vergeten ^ ...
[ Voor 38% gewijzigd door sh4d0wman op 16-04-2026 18:11 ]
Wat de fok hast du krekt sein oer my, lytse teef? Ik moat dy witte litte dat ik as bêste fan myn klasse ôfstudearre by de Navy Seals, en dat ik belutsen west ha by ferskate geheime oanfallen op Al-Qaeda, en dat ik mear as 300 befêstige deaden ha. Ik bin oplaat yn gorilla-oarlochsfiering en ik bin de bêste sluipskutter yn it hiele Amerikaanske leger. Do bist foar my neat oars as in doel. Ik sil dy mei sa'n presyzje útfeie dy't noch nea earder op dizze ierde sjoen is, merk myn wurden. Tinkst dat du samar wat sizze kinst oer my op it ynternet? Tink noch ris nei, stomkop. Op dit momint nim ik kontakt op mei myn geheim netwurk fan spionnen troch de hiele Fryske Steaten, en dyn IP-adres wurdt krekt no spoart, dus beter kinst dy tariede op de stoarm, mich. De stoarm dy't it erbarmlike lytse dinkje dat do dyn libben neamst útfeiet. Do bist dea, bern. Ik kin oeral wêze, op elk momint, en ik kin dy op mear as sânhûndert manieren deadzje en dat is allinne mei myn bleate hannen.sh4d0wman schreef op donderdag 16 april 2026 @ 14:54:
@FrambozenTaart mooie plaat! De tekst niet gelezen want ik spreek geen Fries.
Bitcoin boppe. Dat glimt as n hondekeudel in t duuster. Of niet dan, boertjes uit het hoge noorden?
* Stukfruit koopt wat bij + een zak popcorn
Dat zit wel Schnorr.
Can’t dev do something?
Soms mis ik die glorie dagen van 2020-2021.
Iedere dag vijf nieuwe users hier, die vragen hoe ze hun geld op Binance kunnen krijgen.
Shills van Apecoin en Floki en Doge, waar AntiElppa weer het schompes van krijgt.
Nieuw over NFTs en Tesla. Elke dag 5% erbij.
Sindsdien is er niet meer zo’n bullrun geweest. De meest recente steekt daar enorm schril bij af.
Zo bezien kan en moet je misschien wel concluderen dat BTC (voor retail) over haar hoogtepunt heen is.
Ja, er is tussentijds nog een nieuwe ATH weggezet, maar hij is toch erg teleurstellend geweest. De Robin Hood meute verhuisde naar goud en aandelen (ai, defensie).
Of bitcoin een hedge is tegen inflatie moet je ze in Turkije of Zuid Amerika vragen. Van El Hodlador hoor je niks meer.
En Trumpcoin, of de pro crypto standpunten van de USA? Non existent.
Je mag niet uitsluiten dat de volgende bull ook tegenvalt. Hoeveel mensen stromen er dan nog meer uit?
**
Ik dacht: wanneer je bitcoin dood verklaart is het einde van de bear nabij. Dus ik probeerde dat sentiment even te planten, for the greater good
Maktub
MrMrq schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 07:03:
Why BTC no going up, ser
Can’t dev do something?
Soms mis ik die glorie dagen van 2020-2021.
Iedere dag vijf nieuwe users hier, die vragen hoe ze hun geld op Binance kunnen krijgen.
Shills van Apecoin en Floki en Doge, waar AntiElppa weer het schompes van krijgt.
Nieuw over NFTs en Tesla. Elke dag 5% erbij.
Sindsdien is er niet meer zo’n bullrun geweest. De meest recente steekt daar enorm schril bij af.
Zo bezien kan en moet je misschien wel concluderen dat BTC (voor retail) over haar hoogtepunt heen is.
Ja, er is tussentijds nog een nieuwe ATH weggezet, maar hij is toch erg teleurstellend geweest. De Robin Hood meute verhuisde naar goud en aandelen (ai, defensie).
Of bitcoin een hedge is tegen inflatie moet je ze in Turkije of Zuid Amerika vragen. Van El Hodlador hoor je niks meer.
En Trumpcoin, of de pro crypto standpunten van de USA? Non existent.
Je mag niet uitsluiten dat de volgende bull ook tegenvalt. Hoeveel mensen stromen er dan nog meer uit?
**
Ik dacht: wanneer je bitcoin dood verklaart is het einde van de bear nabij. Dus ik probeerde dat sentiment even te planten, for the greater good
[ Voor 45% gewijzigd door BTC100K2021 op 17-04-2026 15:15 ]

Nu wel van toepassing denk ik?
Precies binnen 24 uur na de video van Bob. Had je toch mooi voor de zoveelste keer wat profit kunnen missen als je naar hem geluisterd had.
Dat zit wel Schnorr.
Alles wat geen fiat is pompt, waarschijnlijk omdat die knakenstraat van Flamoes weer tijdelijk open is.Stukfruit schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 17:58:
[Afbeelding]
Nu wel van toepassing denk ik?
Precies binnen 24 uur na de video van Bob. Had je toch mooi voor de zoveelste keer wat profit kunnen missen als je naar hem geluisterd had.
Zal dit weekend wel een bootje zinken door drones of raketten. En dan volgende week weer een bloedbad
De globale wereldhandel is verworden tot een circustent.
Bob zit ook in de circusaandelen dus dat had hij moeten kunnen zien aankomenFrambozenTaart schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 18:51:
[...]
Alles wat geen fiat is pompt, waarschijnlijk omdat die knakenstraat van Flamoes weer tijdelijk open is.
Zal dit weekend wel een bootje zinken door drones of raketten. En dan volgende week weer een bloedbad![]()
De globale wereldhandel is verworden tot een circustent.
Dat zit wel Schnorr.
En zo sprak de ProfeetMrMrq schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 07:03:
**
Maktub
Inleg : 68 van 522
Inleg: : Negatief
Wat ben je weer negatief vandaagJohn245 schreef op zondag 19 april 2026 @ 06:15:
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Inleg : 68 van 522
Inleg: : Negatief
Gelukkig worden er in 31.000 / 3,25/6/24 = 69 dagen, net zoveel gemined.Blik1984 schreef op maandag 20 april 2026 @ 15:22:
MSTR koopt weer even ruim 31k BTC
ETFs hebben ook nog eens 13k bitcoin gekocht vorige week. 94 dagen totaal.knakworst schreef op maandag 20 april 2026 @ 15:42:
[...]
Gelukkig worden er in 31.000 / 3,25/6/24 = 69 dagen, net zoveel gemined.
Ben benieuwd hoeveel ze daar vandaag weer gaan verkopen...Blik1984 schreef op maandag 20 april 2026 @ 15:47:
[...]
ETFs hebben ook nog eens 13k bitcoin gekocht vorige week. 94 dagen totaal.
Tot nu toe:knakworst schreef op maandag 20 april 2026 @ 15:59:
[...]
Ben benieuwd hoeveel ze daar vandaag weer gaan verkopen...
Ark Invest + 1500BTC
Blackrock: geen transacties
Bitwise: +250BTC
Fidelity: +100BTC
Dus dat valt mee.
Maar ja, wat wil je ook met die hardste asset ter wereld. Dikke tech.
Wat MSTR doet kan maar één ding betekenen: de institutionele interesse (of andere grote partijen) is nog springlevend. Deze aankoop is ongeveer 50/50 MSTR aandelen en STRC gegaan.
[ Voor 19% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-04-2026 16:15 ]
Ja wij als Tweakers moeten ook BTC kopen anders zijn ze straks op.BTC100K2021 schreef op maandag 20 april 2026 @ 16:12:
[...]
Tot nu toe:
Ark Invest + 1500BTC
Blackrock: geen transacties
Bitwise: +250BTC
Fidelity: +100BTC
Dus dat valt mee.
Maar ja, wat wil je ook met die hardste asset ter wereld. Dikke tech.
Wat MSTR doet kan maar één ding betekenen: de institutionele interesse (of andere grote partijen) is nog springlevend. Deze aankoop is ongeveer 50/50 MSTR aandelen en STRC gegaan.
Paar maandjes. Vanaf de ath meldt de exit liquidity zich in dit topic.John245 schreef op maandag 20 april 2026 @ 21:09:
[...]
Ja wij als Tweakers moeten ook BTC kopen anders zijn ze straks op.
Zou er niet op rekenen. De run van de bull is beëindigd met 6 schoten en een mes.knakworst schreef op maandag 20 april 2026 @ 21:48:
[...]
Paar maandjes. Vanaf de ath meldt de exit liquidity zich in dit topic.
Rejected op 80.FrambozenTaart schreef op maandag 20 april 2026 @ 22:35:
[...]
Zou er niet op rekenen. De run van de bull is beëindigd met 6 schoten en een mes.
[Afbeelding]
Dat beloofd nog wat de komende tijd.
Ik vind het wel jammer dat onze mod zo gepest wordt IRL:
https://www.telegraaf.nl/...egelsokken/146715603.html
Of hebbie geen spiegelsokken?
Die spiegels kun je gewoon kopen via marktplaats in wijken waar de gemiddelde bewoner toch echt geen porsche lijkt te bezitten.sh4d0wman schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 08:28:
@FrambozenTaart die staat nog goed op zijn poten na zo veel geweld.
Dat beloofd nog wat de komende tijd.
Ik vind het wel jammer dat onze mod zo gepest wordt IRL:
https://www.telegraaf.nl/...egelsokken/146715603.html
Of hebbie geen spiegelsokken?
Wel heel blij dat ik vorig jaar alle ETH en andere meuk de deur uit heb gedaan, want die heeft nog hardere klappen gehad. En nee, geen "puike tech"-opmerking meer. Het maakt allemaal geen ene reet uit, want je geeft het uiteindelijk toch allemaal weer aan de overheid met hun mooie nieuwe box3.
Dat gezegd hebbende: Ik ben verloofd en ga einde jaar trouwen. Er zijn veel belangrijker dinegn dan een paar centjes in een wallet, op de beurs of op de bank, geloof me. Dus doe een zonnebril op, trek wat kleren aan (het liefst schoon), kom van die zolderkamer en stap de wijde wereld in om er samen met anderen een feestje van te maken.
Groet,
MicroWhale
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Odroid onderdelen over: Odroid H3 Type 1 behuizing, H4 Type 4, voedingsdapter 19V/7A. Stuur me een DM voor interesse.
Haha rekt.MicroWhale schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 11:46:
Dat gezegd hebbende: Ik ben verloofd en ga einde jaar trouwen.
Maare, gefeliciteerd!
Oh ik bedoel gefeliciteerd gozer!
Vis schreef op woensdag 22 april 2026 @ 07:27:
HoneyMOOOOON
Oktober 2021: € 60KMrMrq schreef op woensdag 22 april 2026 @ 18:06:
Klassieke maan, in het sterrenbeeld Stier.
We are so back.
April 2026: €66K
Qua rendement word je op de hielen gezeten door je neefje met zijn Zilvervloot spaarrekening.
[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-04-2026 11:42 ]
Je moet verder uitzoomen jij. Of een ander tijdvak kiezen. Dan zie je ook gewoon de daling van 125k naar hier. Snif.BTC100K2021 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 11:30:
[...]
Oktober 2021: € 60K
April 2026: €66K
Qua rendement word je op de hielen gezeten door je neefje met zijn Zilvervloot spaarrekening.
[Afbeelding]
En mijn neefje rijdt geen dikke BMW. Morgen krijg ik de sleutels!
Gaat het nog zo? Of krijg ik een app op mijn telefoon waarmee ik ‘m open kan doen?
[ Voor 7% gewijzigd door MrMrq op 23-04-2026 12:01 ]
Maktub
Slingeren?
Sommige modellen konden met een Flipper open.
[ Voor 24% gewijzigd door sh4d0wman op 23-04-2026 18:05 ]
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen, om invites vragen is ook niet toegestaan
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8Kg4wJjdTw2OGMqBS38KDX3H.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/npO9b7D354tGXNr3GPebkRXe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RcXRWQMLIXSfn9b9hO3OXRa0.jpg?f=fotoalbum_large)