[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 108 109 Laatste
Acties:

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-02 07:45
Berry powel schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 16:16:
Wat een complete shitshow is crypto de afgelopen weken. Zelfst met goed nieuws vanuit VS (werkgelegenheid) keldert alles
De afgelopen weken?

Zero.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16-02 07:34
We worden echt langs alle kanten droog in de arie genomen.

Voor nu even smullen van @FrambozenTaart in het vermogensbelastingtopic en we noemen het een dag.

En verder offline.

Alaaaaaf

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Alpina schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 18:25:
We worden echt langs alle kanten droog in de arie genomen.

Voor nu even smullen van @FrambozenTaart in het vermogensbelastingtopic en we noemen het een dag.

En verder offline.

Alaaaaaf
Ik ben niet altijd met hem eens, maar ik like zijn posts wel gewoon omdat hij het is.

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Wispe schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 18:34:
[...]

Ik ben niet altijd met hem eens, maar ik like zijn posts wel gewoon omdat hij het is.
Mooi dom van je, maar ik moet zeggen dat die extra duimen wel van pas komen bij het ingooien van mijn eigen glazen.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Yamaka
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02:25
Acidrain schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 15:50:
[...]

Achja, met crypto traden is het gelukkig niet zo moeilijk om onder de heffingsvrije grens te blijven :+
Was uw vermogen op dag datum boven de.. nee.. enn dooorr :D
Vanaf 1 januari 2028:
Geen heffingsvrij vermogen meer: U betaalt belasting over de werkelijke inkomsten (rente, dividend, huur) en ongerealiseerde waardemutaties (koerswinsten/verliezen) van uw vermogen.
Heffingsvrij resultaat: De eerste €1.800 aan rendement per persoon per jaar is vrijgesteld van belasting.

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:19
Yamaka schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 23:30:
[...]

Vanaf 1 januari 2028:
Geen heffingsvrij vermogen meer: U betaalt belasting over de werkelijke inkomsten (rente, dividend, huur) en ongerealiseerde waardemutaties (koerswinsten/verliezen) van uw vermogen.
Heffingsvrij resultaat: De eerste €1.800 aan rendement per persoon per jaar is vrijgesteld van belasting.
Voor een actief persoon in crypto lijkt mij dit een werkelijk onmogelijk te bepalen, of zie ik dat verkeerd? Hypothetisch: je hebt op 1 jan een startkapitaal van meerdere crypto, elke maand koop je nieuwe crypto, met dca strategie. Je maakt gebruik van een exchange en cold case wallet. Nou succes met je berekening.
Verder ook benieuwd of dit voor spullen van toepassing is. Stel ik heb was fysiek goud in huis liggen, moet dat dan ook als potentieel rendement? En als de goudprijs (-1000 rendement) en crypto stijgt (+2000 redenent) moet je dan van totaal uitgaam? Echt heel bijzonder waarmee ze burgers lastig vallen straks.

• FrambozenTaart
  • Niet online
lucatoni schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 00:08:
[...]

Voor een actief persoon in crypto lijkt mij dit een werkelijk onmogelijk te bepalen, of zie ik dat verkeerd? Hypothetisch: je hebt op 1 jan een startkapitaal van meerdere crypto, elke maand koop je nieuwe crypto, met dca strategie. Je maakt gebruik van een exchange en cold case wallet. Nou succes met je berekening.
Verder ook benieuwd of dit voor spullen van toepassing is. Stel ik heb was fysiek goud in huis liggen, moet dat dan ook als potentieel rendement? En als de goudprijs (-1000 rendement) en crypto stijgt (+2000 redenent) moet je dan van totaal uitgaam? Echt heel bijzonder waarmee ze burgers lastig vallen straks.
Het wordt inderdaad een beetje ingewikkeld.

Wat je in mijn optiek het beste kunt doen: niets meer opgeven aan de belastingdienst. Helemaal niets, noppes, nada. Alles in cash opnemen en daarmee fysiek goud en zilver kopen en alles thuis opslaan zonder digitaal spoor. Ook satjes van voor de KYC tijd lekker uit het zicht houden. Koop ook een fatsoenlijke 9mm tegen boormachine bezoekers.

Dan echt volop shitcoins gaan traden onder werktijd. Maar dan ook echt alsof je leven er vanaf hangt, met AI wallet en Twitter trackers zodat je 100% zicht hebt welk influencer en VC kapitaal op iedere chain naartoe vloeit. Daarmee minimaal een paar ton winst per jaar pakken zonder dat je hier ook maar een DOGEcoin belasting over betaalt.

Pakt het goed uit; kom je er mee weg en koop je een Porsche plus een blond wijf met dikke jetsers.

Pakt het niet goed uit en krijg je dwangbrieven van de staat; huur een privé vliegtuig en vlieg je met al je goud, zilver en shitcoins naar een uithoek in de jungle van Bangladesh.

Hier start je een harem met wat armoedige derde wereld sletjes die een hut voor je bouwen en kannen water uit de rivier naar je toe dragen.

Als je al een gezin hebt; dan laat je die gewoon achter met de ellende.

Heb je nog geen gezin dan start je die met je harem.

Zo zou ik het doen.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:39

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@FrambozenTaart
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/UMsdSt64lxQAAAAM/you-got-big-plans-bright-future.gif

Toch blij dat er Bangladesh stond. :P Shitcoins traden onder werktijd kan straks ook alleen nog maar als stratenmaker of timmerman want de rest heeft geen werk meer:
Several leaders in the AI industry have warned of impending mass job replacement.
Komt die 9mm toch nog van pas. :*)

Edit: jullie staan er weer mooi op...

[ Voor 21% gewijzigd door sh4d0wman op 13-02-2026 05:18 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Vis
  • Laatst online: 23:28

Vis

Ik zie de gesprekken met de kinderen aan tafel al gebeuren:
Sorry zoonlief en dochterlief, ik heb jullie compounding spaarpot moeten aanspreken omdat we onze hypotheek niet meer kunnen betalen vanwege de nieuwe aanwas belasting. *Huilen*

"Aan de slag" snotblagen! Werken zullen jullie.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Yamaka
Het wordt je gewoon onmogelijk gemaakt om een buffer te houden. Alles boven de €3600 (2x1800 echtpaar) wordt dus met 36% belast als ik het goed begrijp? Wat dan, je cripto's binnenkort verkopen en evt huis verder aflossen? Geen appeltjes meer voor de de dorst? Wat is wijsheid?

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Yamaka schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 23:30:
[...]

Vanaf 1 januari 2028:
Ik ben hier dus helemaal klaar mee, ik betaal helemaal nergens meer voor :-(
Al het vermogen naar een land waarbij de NL of EU geen toezicht op heeft, ze bekijken het maar in Den Haag.

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Yamaka schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 10:26:
Het wordt je gewoon onmogelijk gemaakt om een buffer te houden. Alles boven de €3600 (2x1800 echtpaar) wordt dus met 36% belast als ik het goed begrijp? Wat dan, je cripto's binnenkort verkopen en evt huis verder aflossen? Geen appeltjes meer voor de de dorst? Wat is wijsheid?
Nee die 1800 ziet op rendament. Dus bij een 50k vrijgesteld en geïnvesteerd bedrag nu is dat 3,6% rendament. Heb je een fiscaal partner is het dus 3600 rendament per jaar wat je mag hebben. Maarja zit crypto weer eens in de bull haal je meer rendament natuurlijk. En dan mis je het drempelbedrag van 57k pp wel om te compenseren. Kortom dat gaat een nieuwe rondje massaal bezwaarschriften opleveren tegen die tijd. Want wat nu als je buy high, sell low doet? Verliezen verrekenen mag niet.

• Yamaka
Gemini: Hypotheek aflossen: Zekerheid vs. Rendement
Box 1 (Eigen woning): Uw eigen woning en de bijbehorende hypotheek vallen in Box 1. Aflossen verlaagt uw maandlasten en verhoogt uw netto besteedbaar inkomen, maar u heeft minder vermogen om mee te beleggen.
Rendementseis: Om na 2028 "winst" te maken op uw crypto ten opzichte van aflossen, moet het rendement op crypto hoger zijn dan uw hypotheekrente plus de 36% belasting over de winst.

De afweging: Verkopen cripto of niet?

Voordeel van crypto houden: kans op hoge winsten (ook na belasting).
Nadeel: jaarlijkse belasting over waardestijging ("papieren winst") kan lastig zijn als u geen cash heeft.

Aflossen hypotheek: gegarandeerd rendement (besparing rente + lagere lasten).
Geen Box 3 belasting meer over dat bedrag.
Nadeel: vermogen zit "vast" in de stenen; u profiteert niet van een eventuele crypto-bullrun.

Conclusie:
Als u verwacht dat crypto minder rendeert dan uw hypotheekrente (na belasting), of als u niet de cashflow heeft om jaarlijks belasting over ongerealiseerde winsten te betalen, kan aflossen aantrekkelijk zijn.

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Lekkere voorstel ja. Als je rond de 100k 1 btc hebt gekocht, de koers op 1 jan 2028 nog rond de 60k ligt en die stijgt die in dat jaar weer naar 100k, mag je 36% afdragen over "je 40k winst".

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:29
_superboer_ schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 11:39:
Lekkere voorstel ja. Als je rond de 100k 1 btc hebt gekocht, de koers op 1 jan 2028 nog rond de 60k ligt en die stijgt die in dat jaar weer naar 100k, mag je 36% afdragen over "je 40k winst".
Ik heb nog niets gelezen over een verliesverrekening tussen het oude en nieuwe systeem, dus dat inderdaad.

Hopelijk komt de bullrun dus vroeg deze cycle ;)

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 09:35
Yamaka schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 11:29:
Gemini: Hypotheek aflossen: Zekerheid vs. Rendement
Box 1 (Eigen woning): Uw eigen woning en de bijbehorende hypotheek vallen in Box 1. Aflossen verlaagt uw maandlasten en verhoogt uw netto besteedbaar inkomen, maar u heeft minder vermogen om mee te beleggen.
Rendementseis: Om na 2028 "winst" te maken op uw crypto ten opzichte van aflossen, moet het rendement op crypto hoger zijn dan uw hypotheekrente plus de 36% belasting over de winst.

De afweging: Verkopen cripto of niet?

Voordeel van crypto houden: kans op hoge winsten (ook na belasting).
Nadeel: jaarlijkse belasting over waardestijging ("papieren winst") kan lastig zijn als u geen cash heeft.

Aflossen hypotheek: gegarandeerd rendement (besparing rente + lagere lasten).
Geen Box 3 belasting meer over dat bedrag.
Nadeel: vermogen zit "vast" in de stenen; u profiteert niet van een eventuele crypto-bullrun.

Conclusie:
Als u verwacht dat crypto minder rendeert dan uw hypotheekrente (na belasting), of als u niet de cashflow heeft om jaarlijks belasting over ongerealiseerde winsten te betalen, kan aflossen aantrekkelijk zijn.
Open deur om met de tijd je huis te laten verhuizen naar box3.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5sCYiNq_1tReZ5g9kDWljEZ6Mzg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/eK7CpCRtcTRxFqPw9SpYB47F.png?f=user_large

• BTC100K2021
  • Laatst online: 19-02 11:14

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Kan AI (en mensen) niet serieus nemen zolang het over "crypto" gaat.

Crypto is gegaan van een afkorting voor cryptografie naar cryptomunten.

De naam van crypto moet eerst worden gezuiverd.

Er is BTC, die gebruik maakt van cryptografie. Verder niets.

Alts zijn stront die meeliften op het succes in een zelfverzonnen "assetclass".

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik wil best jullie Bitcoinen buiten het zicht van de blauwe brieven brigade in een cold wallet zetten hoor, niet vergeten eerst even door XMR te gooien.

Afbeeldingslocatie: https://images.meme-arsenal.com/21fe8ef1abdb6d9d7382ce7c10a3dfe0.jpg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-02 06:12
FrambozenTaart schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 18:44:
[...]

Mooi dom van je, maar ik moet zeggen dat die extra duimen wel van pas komen bij het ingooien van mijn eigen glazen.
Vooruitzichten op tijdelijke sc vakantie? :+

Ik lul ook zomaar wat

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:33
shovelhead1340 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 15:24:
[...]

Vooruitzichten op tijdelijke sc vakantie? :+
Navalny vakantie

Maktub

• Vis

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mTwwdAmigUzZlZ1cTwRqcGt5hYU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XVkV9IspV73PhW9FjIyc2d0g.jpg?f=fotoalbum_large

Leedvermaak op Reddit over het wanbeleid in NL. En geef ze eens ongelijk...

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Vis hebben ze daar ook al de exit tax gevonden? :P

De eerste 5 jaar niet vergeten om in een land te wonen dat weigert mee te werken.
It is important to remember that the effectiveness of this exit tax depends on international treaties. Without cooperation and agreements with countries such as the United Arab Emirates, the Dutch government has limited control over the levying of taxes on capital gains of its former residents.
Dat XMR gaat nog eens heel groot worden. O-)

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:47

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ongeloof hoe achterlijk de Nederlandse overheid is met hun nieuwe Box 3 regels. Ik hoop dat er voor ‘28 nog een bullrun komt zodat ik uit deze zooi kan stappen

[ Voor 34% gewijzigd door HollovVpo1nt op 14-02-2026 02:32 ]

• Yamaka
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 01:53:
Ongeloof hoe achterlijk de Nederlandse overheid is met hun nieuwe Box 3 regels. Ik hoop dat er voor ‘28 nog een bullrun komt zodat ik uit deze zooi kan stappen
Zo denk ik ook, beleggen wordt je onmogelijk gemaakt.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:51
Vroeger had je een programma op tv ‘Over de balk’ daar was goed te zien waar ze o.a. deze extra centen goed kunnen gebruiken..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:26
Q_7 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 10:46:
[...]

Ik ben hier dus helemaal klaar mee, ik betaal helemaal nergens meer voor :-(

nothing stops this train

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Was er maar iets van waarde waar je een backup van kon maken. Dat kon wel eens heel groot worden.
Man spaart voor 130.000 euro aan goud, maar zet zijn gevulde kistje per ongeluk bij het oud vuil
https://www.telegraaf.nl/...t-oud-vuil/132173316.html

Rekt :'( :+

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:30
Dat ben ik ook van plan. Het zou extra zuur zijn als we tot 2028 in een bearmarket zitten.

• Wispe
  • Niet online
sh4d0wman schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 14:16:
Was er maar iets van waarde waar je een backup van kon maken. Dat kon wel eens heel groot worden.

[...]

https://www.telegraaf.nl/...t-oud-vuil/132173316.html

Rekt :'( :+
Die heeft meer geluk dan die Brit.

• ByteMe_
  • Niet online
Het enige wat dan nog werkt is een kapper/shoarmazaak openen of pakketbezorger worden. Heel vreemd dat sommige mensen deze richting opgaan, ik snap er niks van.

Extra geld op je rekening? Dikke vinger, dat mag niet van deze geweldige overheid :') Ik had voor mezelf spaardoelen opgesteld voor de mid & lange termijn met een combinatie crypto/stocks, maar die kan ik ook wegflikkeren. Thanks, eikels.

Dus eigenlijk zou ik vanaf nu tot eind 2027 maximaal in beleggen/crypto moeten gooien, wat ik als winst etc behaal cashen, daar laten staan zonder dat het groeit (ik hou graag geld op diverse plekken). Zo'n beetje zoals bij mn gewone bank. Zolang ik maar niet >144k op m'n ING heb want dat is 1800 groei aan rente 8)7 Wat een debiel systeem, ongelooflijk.

[ Voor 20% gewijzigd door ByteMe_ op 14-02-2026 15:18 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Vis

Vis

ByteMe_ schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 15:02:
[...]

Dus eigenlijk zou ik vanaf nu tot eind 2027 maximaal in beleggen/crypto moeten gooien
Ja dat is wel het playbook voor de nieuwe bullrun die ons naar 420k moet sturen ja. Als iedereen dit idee heeft gaan we een mooie run zien.

• MrMrq
Ik heb vaak afgegeven op BitVavo, hier, maar ik waardeer hoe het platform het afgelopen jaar is doorontwikkeld.

De app heeft nu ook staatjes zoals deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6yx88ldlE8RzyVLsKob24sFsOPE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cNBEEISBlVyDVqepwk3fEwvP.jpg?f=fotoalbum_large

Daar moet ik dan ook wel weer om lachen. Van wie hebben die kopers dan gekocht, als er niet (evenveel) verkopers zijn?
En/of betekent het dat er ergens één whale was die aan twee shrimps heeft verkocht, waardoor de kopers daadwerkelijk in de meerderheid zijn…?

En als dit laatste de verklaring is, is het dan wel goed nieuws dat er kopers in de meerderheid zijn?

Maktub

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
MrMrq schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 17:36:
Ik heb vaak afgegeven op BitVavo, hier, maar ik waardeer hoe het platform het afgelopen jaar is doorontwikkeld.

[Afbeelding]

Daar moet ik dan ook wel weer om lachen. Van wie hebben die kopers dan gekocht, als er niet (evenveel) verkopers zijn?
En/of betekent het dat er ergens één whale was die aan twee shrimps heeft verkocht, waardoor de kopers daadwerkelijk in de meerderheid zijn…?

En als dit laatste de verklaring is, is het dan wel goed nieuws dat er kopers in de meerderheid zijn?
Doet een beetje denken aan die santimentmeter op CMC: die laat al jaren zien dat het ergens rond de 80% of zo zit.

In het voordeel van Bitcoin. Dat wel. En een hoop tijd.

Zo zie je in principe dat accumulatie in ieder geval wel werkt :+

Maar mooi om hier wat meer kritische blikken over voorbij te zien komen :) Ik vind het jammer dat dit soort diensten zich bezig houden met dit soort nonsens.

Qua informatievoorziening doet het niets, dus ze kunnen er net zo goed een foto van een duif neerzetten die liedjes over Bitcoin zingt.

Dat zit wel Schnorr.

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:34
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 59 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 22:47

HollovVpo1nt

I like gadgets

Zelfs de druiloren across the pond maken ons belachelijk.Elon Musk stemt lachend in: nieuwe Nederlandse belastingwet is ‘achterlijk’

• BTC100K2021

BTC100K2021

MrMrq schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 17:36:

[Afbeelding]

Ik denk dat het userorders versus marketmaking orders is.

Dus in die zin heb je denk ik gelijk, de arbitragebots plaatsen regelmatig grotere orders per tick dan dat de users per persoon kopen.

• BTC100K2021

BTC100K2021

ByteMe_ schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 15:02:
[...]

Het enige wat dan nog werkt is een kapper/shoarmazaak openen of pakketbezorger worden. Heel vreemd dat sommige mensen deze richting opgaan, ik snap er niks van.

Extra geld op je rekening? Dikke vinger, dat mag niet van deze geweldige overheid :') Ik had voor mezelf spaardoelen opgesteld voor de mid & lange termijn met een combinatie crypto/stocks, maar die kan ik ook wegflikkeren. Thanks, eikels.

Dus eigenlijk zou ik vanaf nu tot eind 2027 maximaal in beleggen/crypto moeten gooien, wat ik als winst etc behaal cashen, daar laten staan zonder dat het groeit (ik hou graag geld op diverse plekken). Zo'n beetje zoals bij mn gewone bank. Zolang ik maar niet >144k op m'n ING heb want dat is 1800 groei aan rente 8)7 Wat een debiel systeem, ongelooflijk.
Edit: weinig toegevoegde waarde t.o.v. jouw bericht.

[ Voor 35% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-02-2026 10:56 ]

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@HollovVpo1nt NL is ook niet het eerste land en alle voorgaande was ook echt een succes. :') Ik snap nog steeds niet waarom er perse unrealised capital gains geprobeerd moet worden.
Sweden introduced a tax on unrealized capital gains in the late 1970s to combat inflation and promote economic equality. However, it caused severe liquidity issues for taxpayers, especially those holding non-liquid assets like real estate, and was eventually abandoned due to negative economic impacts.

Germany attempted a similar policy in the 1980s, aiming to reduce income inequality and stabilize the economy. The policy faced strong opposition from the business community, proved administratively burdensome, and was ultimately discontinued after causing economic distortions.
Ach ja, het beste wat je kunt doen na emigreren is alles opmaken en daarna aan het staatsinfuus. Gewoon bij de psycholoog ons autisme wat aandikken. Gooi er een portie pleinvrees of anti sociaal gedrag over heen en voila. Tuinstoel buiten en de blikken open trekken. De zomer komt er aan. :*)

Edit: uitstappers al weer ingestapt? Schijnt dat de futures max pain hebben in de 90k range. Bring it! :> :9

[ Voor 4% gewijzigd door sh4d0wman op 15-02-2026 11:18 ]

• Vis

Vis

Het AD noemt in dat artikel ook niet exact hoe het gaat werken straks. Ze zeggen er niet bij dat men op ongerealiseerde winsten belasting gaan heffen, wat mijns inziens dus het hele issue is van die nieuwe wet. Zelfs als je niks verkoopt moet je de belasting betalen, laat de media dit maar in Jip en Janneke taal uitleggen, en dan komen de hooivorken misschien wel tevoorschijn. Maar vaag blijven kunnen AD en andere nieuwssites als de beste, hoe kan dat toch ;)

• dj_ryow
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:50
Vis schreef op zondag 15 februari 2026 @ 11:18:
[...]

Het AD noemt in dat artikel ook niet exact hoe het gaat werken straks. Ze zeggen er niet bij dat men op ongerealiseerde winsten belasting gaan heffen, wat mijns inziens dus het hele issue is van die nieuwe wet. Zelfs als je niks verkoopt moet je de belasting betalen, laat de media dit maar in Jip en Janneke taal uitleggen, en dan komen de hooivorken misschien wel tevoorschijn. Maar vaag blijven kunnen AD en andere nieuwssites als de beste, hoe kan dat toch ;)
Het probleem is niet zozeer het heffen op ongerealiseerde winsten an sich want dat hebben we nu ook al. Het verschil zit 'm in het heffen op daadwerkelijke rendement i.p.v. fictief rendement wat in de praktijk bijna altijd flink lager was dan het daadwerkelijke gemiddelde rendement in de markt. Dat fictieve rendement was ook ongerealiseerd maar omdat het zo laag was betaalden we dat lachend met het spaargeld wat we achter de hand hielden. Het nieuwe systeem zal ook voor weinig problemen zorgen als het gemiddelde rendement in de markt de komende jaren ondergemiddeld is, de problemen komen pas bij de echt gortige winsten zoals we die in de afgelopen jaren hadden.

Heffen op ongerealiseerde winsten op basis van een laag fictief rendement kan prima zoals we de afgelopen jaren hebben gezien, de wijziging naar daadwerkelijk rendement maakt het problematisch. Wat we nu krijgen is eigenlijk een halve maatregel want als je het rendement aspect wijzigt dan moét je ook het ongerealiseerde aspect wijzigen om bovenstaand probleem te voorkomen én om aanzienlijke vermogensgroei mogelijk te blijven maken, maar dat weigert de politiek nu omdat ze dan op korte termijn geld mislopen en omdat de Belastingdienst daar technisch niet klaar voor is. De burger wordt genaaid, maar niet per se om het heffen op ongerealiseerde winsten an sich.

[ Voor 3% gewijzigd door dj_ryow op 15-02-2026 11:44 ]

• Vis

Vis

dj_ryow schreef op zondag 15 februari 2026 @ 11:38:
[...]

Het probleem is niet zozeer het heffen op ongerealiseerde winsten an sich want dat hebben we nu ook al. Het verschil zit 'm in het heffen op daadwerkelijke rendement i.p.v. fictief rendement wat in de praktijk bijna altijd flink lager was dan het daadwerkelijke gemiddelde rendement in de markt. Dat fictieve rendement was ook ongerealiseerd maar omdat het zo laag was betaalden we dat lachend met het spaargeld wat we achter de hand hielden. Het nieuwe systeem zal ook voor weinig problemen zorgen als het gemiddelde rendement in de markt de komende jaren ondergemiddeld is, de problemen komen pas bij de echt gortige winsten zoals we die in de afgelopen jaren hadden.

Heffen op ongerealiseerde winsten op basis van een laag fictief rendement kan prima zoals we de afgelopen jaren hebben gezien, de wijziging naar daadwerkelijk rendement maakt het problematisch. Wat we nu krijgen is eigenlijk een halve maatregel want als je het rendement aspect wijzigt dan moét je ook het ongerealiseerde aspect wijzigen om bovenstaand probleem te voorkomen én om aanzienlijke vermogensgroei mogelijk te blijven maken, maar dat weigert de politiek nu omdat ze dan op korte termijn geld mislopen en omdat de Belastingdienst daar technisch niet klaar voor is. De burger wordt genaaid, maar niet per se om het heffen op ongerealiseerde winsten an sich.
Tldr: de politiek wilt af van de middenklasse.

• Wispe
  • Niet online
Zijn er meer die ook het plan hebben om een beleggingsBV op te richten en Bitcoin daarin te doen?

Hoef je pas af te rekenen bij verkoop en over 20-30 jaar valt het bedrag best mee t.o.v. het rendament.

Extra pluspunt is dat je geen last hebt van die AOW-verhoging.

• John245
Wispe schreef op zondag 15 februari 2026 @ 18:18:
Zijn er meer die ook het plan hebben om een beleggingsBV op te richten en Bitcoin daarin te doen?

Hoef je pas af te rekenen bij verkoop en over 20-30 jaar valt het bedrag best mee t.o.v. het rendament.

Ja, hier ook het plan.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:36

Ja, ook van plan als het echt allemaal door gaat.

• Wispe
  • Niet online
Alleen Bitcoin of ook andere assets?

Ik merk bij mezelf dat ik toch niet zoveel met aandelen heb. Ik ben meer een passieve belegger, daarom alleen Bitcoin. In box 3 dan maar alleen deposito’s en Meesman of zo.

• John245
Wispe schreef op zondag 15 februari 2026 @ 18:23:
[...]

Alleen Bitcoin of ook andere assets?

Ik merk bij mezelf dat ik toch niet zoveel met aandelen heb. Ik ben meer een passieve belegger, daarom alleen Bitcoin. In box 3 dan maar alleen deposito’s en Meesman of zo.
Natuurlijk ook mijn aandelen.

• Wispe
  • Niet online
John245 schreef op zondag 15 februari 2026 @ 19:27:
[...]

Natuurlijk ook mijn aandelen.
Omvangrijke en tijdrovende administratie als je daarin iedere dag handelt.

• John245
Wispe schreef op zondag 15 februari 2026 @ 19:37:
[...]

Omvangrijke en tijdrovende administratie als je daarin iedere dag handelt.
Ja dat moet wel wat versimpelt worden. Maar het is nog niet door de 1e kamer.

• Wispe
  • Niet online
John245 schreef op zondag 15 februari 2026 @ 19:51:
[...]

Ja dat moet wel wat versimpelt worden. Maar het is nog niet door de 1e kamer.
De partijen die in de TK voor hebben gestemd, hebben meerderheid in de EK.

• innova58
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:48

reken maar dat box 2 de volgende is. Kan mij niet voorstellen dat ze die nu ongemoeid laten.

• Wispe
  • Niet online
innova58 schreef op zondag 15 februari 2026 @ 20:19:
[...]

reken maar dat box 2 de volgende is. Kan mij niet voorstellen dat ze die nu ongemoeid laten.
Of eerst eigen woning uit box 1 naar box 3.
Daarna de pensioenbeleggingen.

Alles moet KAPOT. *O*

• John245
Wispe schreef op zondag 15 februari 2026 @ 19:54:
[...]

De partijen die in de TK voor hebben gestemd, hebben meerderheid in de EK.
Ik heb nog de hoop dat de democratie werkt zoals die zou moeten werken. De Eerste Kamer controleert wetsvoorstellen op kwaliteit, rechtmatigheid en uitvoerbaarheid.

Geen van de drie (3) aspecten voldoen.

• ByteMe_
  • Niet online
Minstens. Met een vleugje links in t kabinet mag iedereen kapot. Niet een bepaalde groep meer of minder, alles en iedereen moet bloeden.
John245 schreef op zondag 15 februari 2026 @ 21:14:
[...]

Ik heb nog de hoop dat de democratie werkt zoals die zou moeten werken. De Eerste Kamer controleert wetsvoorstellen op kwaliteit, rechtmatigheid en uitvoerbaarheid.

Geen van de drie (3) aspecten voldoen.
Ik heb de hoop op 420k voor 2028. Wat is realistischer _O- _O- _O- _O-

• John245
ByteMe_ schreef op zondag 15 februari 2026 @ 21:16:
[...]

Minstens. Met een vleugje links in t kabinet mag iedereen kapot. Niet een bepaalde groep meer of minder, alles en iedereen moet bloeden.

[...]

Ik heb de hoop op 420k voor 2028. Wat is realistischer _O- _O- _O- _O-
Laten we dan de 420k in 2027 doen.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Ja jongens. OPHEF

Konden we maar terug naar vroeger, waar je 720/1000 zilveren Gulden nog 10 Euro spot waard was...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/740K5ZjS5Y4WlPxATuFZgNaUZYQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Gg0eTfqhH9g5bSQFmlX8LN2V.jpg?f=user_large

God zij met ons ☆

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:31

Ik heb me er nog niet in verdiept, maar krijg je niet hetzelfde gezeik met de aandelen van de BV? Dus dat je BV in waarde verhoogt dus dat je dan alsnog die 36% voor je kiezen krijgt? Ik zou niet weten waarom de aandelen van een BV anders worden behandeld dan NV aandelen.
Nogmaals, ik heb me nog niet volledig ingelezen.

• John245
FrambozenTaart schreef op zondag 15 februari 2026 @ 21:23:
Ja jongens. OPHEF

Konden we maar terug naar vroeger, waar je 720/1000 zilveren Gulden nog 10 Euro spot waard was...

[Afbeelding]

God zij met ons ☆
Ik heb nog wel een pot vol. :)

• FrambozenTaart
  • Niet online
John245 schreef op zondag 15 februari 2026 @ 21:31:
[...]

Ik heb nog wel een pot vol. :)
Pot vol blommen

• John245
Met zilveren muntjes. In mijn jeugd kreeg je die nog wel eens.

• Vis

Vis

In Den Haag weten ze het al:
"de" Bitcoin gaat richting het miljoen en willen niet dat de luie SC nerds slapend rijk worden en nooit meer hoeven te werken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uoVKVdKWICDC-aZF7DEwHeQrAmM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/VSOMU8q5IFCA05Kv9MAO1i9z.gif?f=user_large

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:30
Vis schreef op zondag 15 februari 2026 @ 22:45:
In Den Haag weten ze het al:
"de" Bitcoin gaat richting het miljoen en willen niet dat de luie SC nerds slapend rijk worden en nooit meer hoeven te werken.

[Afbeelding]
Dit was eigenlijk wel mijn langetermijnstrategie, die nu dus de prullenbak in kan.

• Vis

Vis

Heisenbug schreef op zondag 15 februari 2026 @ 23:07:
[...]

Dit was eigenlijk wel mijn langetermijnstrategie, die nu dus de prullenbak in kan.
Hoeft zeker niet de prullenbak in, gewoon blijven hodlen en iedere rotcent omzetten naar sats nu het nog kan. Tegen de tijd dat de wet is aangenomen en echt in werking is getreden, als het kabinet überhaupt nog overeind staat, leef jij op een bitcoin standaard.

Regeren is hier in Nederland sowieso ook een langetermijn visie. De soep zal vast niet zo heet worden gegeten dus.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16-02 07:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8mRlMwUzUVX98Dqlcg3bTU70KE4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lr9poUJPjSNZsEOiLYt5nbwP.jpg?f=user_large

• Wispe
  • Niet online
Pendora schreef op zondag 15 februari 2026 @ 21:29:
[...]

Ik heb me er nog niet in verdiept, maar krijg je niet hetzelfde gezeik met de aandelen van de BV? Dus dat je BV in waarde verhoogt dus dat je dan alsnog die 36% voor je kiezen krijgt? Ik zou niet weten waarom de aandelen van een BV anders worden behandeld dan NV aandelen.
Nogmaals, ik heb me nog niet volledig ingelezen.
Pas als je verkoopt.
Dus je zou in theorie die BV kunnen gebruiken om sats op te sparen en pas als je met pensioen wil, uitcashen en leven als God in Frankrijk terwijl de rest van het land blijft werken tot ze neervallen.

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Wispe maar niet in Frankrijk want tegen die tijd is de Emigratie Tax natuurlijk ook al zo hoog dat je niet meer weg komt. :D }:|

Leuker kunnnen we het niet maken, wel duurder. Gelukkig is de IT daar nog ruk dus als de juiste bitjes omvallen hebben ze weer een telraam nodig.

• FrambozenTaart
  • Niet online
sh4d0wman schreef op maandag 16 februari 2026 @ 10:35:
@Wispe maar niet in Frankrijk want tegen die tijd is de Emigratie Tax natuurlijk ook al zo hoog dat je niet meer weg komt. :D }:|

Leuker kunnnen we het niet maken, wel duurder. Gelukkig is de IT daar nog ruk dus als de juiste bitjes omvallen hebben ze weer een telraam nodig.
Welke volwassen kerel laat zich zijn land uitjagen voor een handje knaken?

*knip*. mag iets minder grafisch omschreven worden, dank

De overheid bluft, ze hebben geen noemenswaardig leger.

Just saying.

[ Voor 24% gewijzigd door YES op 16-02-2026 11:32 ]

• BTC100K2021

BTC100K2021

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/4KDcZV28_xA/maxresdefault.jpg?sqp=-oaymwEmCIAKENAF8quKqQMa8AEB-AG-B4AC0AWKAgwIABABGGUgXyhGMA8=&rs=AOn4CLBcLGrn5-ixbPlniTUjn9plh2SKpA

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 21:44
Voor de mensen die Nexo gebruiken, ik heb een nepmail ontvangen op mijn dedicated mailadres voor Nexo. Mogelijk is er dus iets lek.

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@PlasticPimple
Hier (nog) niks gezien? Wat was het voor bericht? Ik gooi altijd alles weg behalve de rente berichten. :P

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 21:44
sh4d0wman schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 13:07:
@PlasticPimple
Hier (nog) niks gezien? Wat was het voor bericht? Ik gooi altijd alles weg behalve de rente berichten. :P
Zo'n bericht dat er verdachte activiteit was gesignaleerd op mijn account en dat ik mijn gegevens opnieuw moest bevestigen.

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:27
PlasticPimple schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 13:54:
[...]

Zo'n bericht dat er verdachte activiteit was gesignaleerd op mijn account en dat ik mijn gegevens opnieuw moest bevestigen.
Ja, hier ook ontvangen, echter wel gewoon in de spam folder... En zeer duidelijk zichtbaar dat het spam is, komend van dit adres: kiatniyom57@gmail.com

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:27

knakworst

Get more sats!

Als je dat niet gedaan hebt stel anti-phishing code in. Met AI lijken die emails (soms) beter, maar die code weten de scammers niet :)

• BTC100K2021

BTC100K2021

Ik zie nu overal advertenties voor de Porsche 911.

Is dat een teken van hogere machten of heeft Porsche het zo moeilijk dat ze massaal zijn gaan adverteren?

• ByteMe_
  • Niet online
Ik denk dat onze Tomtom van z'n oude bakkies af wil, er is geen ruimte meer op de parkeerplaatsen in de buurt

• Wispe
  • Niet online
De koers hangt al een tijdje zijwaarts. Zou dit de bodem zijn?

• Kol Nedra
Wispe schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 13:58:
de meeste zeggen van niet, dus hopelijk hebben deze mensen gelijk :)

nothing stops this train

• Domino
Ja, tenzij we nog een trapje lager gaan. /s

• Wispe
  • Niet online
Domino schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 14:54:
[...]

Ja, tenzij we nog een trapje lager gaan. /s
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IUIyDxFm4AoDeGruU3iEtbTvGO4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FgupPmDundgIlPg6Sh02qEYe.jpg?f=user_large

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:45

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 14:39:
[...]

de meeste zeggen van niet, dus hopelijk hebben deze mensen gelijk :)
En je weet hoe dat vaak gaat als de meesten iets zeggen.

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://static.ah.nl/dam/product/AHI_672d324b774d7442524575335842394f68514e6d5241?revLabel=1&rendition=400x400_JPG_Q85&fileType=binary
Let's go!

• MrMrq
Don’t know, maar bij deze F&G en RSI heb ik er weer wat ingedrukt, zojuist.

Maktub

• Kol Nedra
heb hem voor de gein in onze AH mandje gestopt (app), ben benieuwd of mijn vrouw reageert :+

nothing stops this train

• Wispe
  • Niet online
Aangezien alts ook crypto is, moet dit wel vies smaken.

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Wispe ik zie een bruin laagje en ze zijn niet oranje. Dus ja, if it looks like a shitcoin it will taste like it ... :9

Iedereen nog een flufje Euro achter de hand? Het is druk verkeer naar het Midden Oosten. O-) Meestal kiest ome Donald een tijdstip dat de beurs dicht is. Vliegdekschip nr2 schijnt zondag aan te kunnen komen in de buurt van Israel. Dussss.

• Vis

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s8Vp48F2y0P3YzXdpvo2sD4D5MU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xFs5qGy7LnMy8TScHr5oOOjZ.png?f=fotoalbum_large

• Domino
Wispe schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 20:34:
[...]

Aangezien alts ook crypto is, moet dit wel vies smaken.
Wat zeiden de politici altijd? Na het zoet komt het zuur? Of was dat andersom?

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:11
Definieer "een tijdje".

in 1 maand tijd zijn we meer dan 25% lager. Ik weet niet of ik dat zijwaarts zou noemen :+

We zitten 4 maanden na de top. Dat zou best rap zijn om al een bodem te hebben.

• Waah
Hoorde deze op de radio langskomen. Zoals altijd: Precies te laat

• Wispe
  • Niet online
Waah schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 09:56:
[...]

Hoorde deze op de radio langskomen. Zoals altijd: Precies te laat
Of het is een teken dat bull in is. ;)

• Waah
Wispe schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 10:01:
[...]

Of het is een teken dat bull in is. ;)
Als Henk en Ingrid het over Bitcoin gaan hebben zit je tegen het einde van de bull aan... Tegen de tijd dat bedrijven daarop kunnen inspringen is de bull weer voorbij.

Straks liggen al die zakken crypto-drop bij de budget foods en andere food-outlets. En dat is het moment dat de bull weer langzaam vorm begint te krijgen O-)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:27

knakworst

Get more sats!

Een scamcoincontract op Ethereum heb je voor een paar dollar gefixt.

Echter om de privacy goed te waarborgen vernaggelen betaal je blijkbaar wat meer.

https://finance.yahoo.com...t-eu-banks-124716792.html

Introducing the digital euro could cost European banks between 4 billion and 6 billion euros ($4.7-$7.1 billion) spread over four ‌years, a senior European Central Bank policymaker said on Thursday.

• Wispe
  • Niet online
Omfg, USD/EUR is weer 0,85.

• Waah
knakworst schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 14:07:

Echter om de privacy goed te waarborgen vernaggelen betaal je blijkbaar wat meer.

Introducing the digital euro could cost European banks between 4 billion and 6 billion euros ($4.7-$7.1 billion) spread over four ‌years, a senior European Central Bank policymaker said on Thursday.
Tja ik heb toch liever dat mijn geld veiliger is dan de gemiddelde scamcoin of Ethereum :+

Daarom zit alles in een sok :D

• Waah
is dat veel? weinig? einde der tijden?

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:51
Waah schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 16:56:
[...]
Daarom zit alles in een sok :D
Loopt dat niet wat ongemakkelijk? :+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Wispe
  • Niet online
Waah schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 16:56:
[...]

is dat veel? weinig? einde der tijden?
Het is meer schokkend dat het ook omhoog kan.

• Waah
BTFD schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 17:03:
[...]

Loopt dat niet wat ongemakkelijk? :+
Ligt eraan hoe vol de sok is. En ik kan zeggen: ik voel er weinig van :')

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Kol Nedra
Wispe schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 17:04:
[...]

Het is meer schokkend dat het ook omhoog kan.
lower high gemaakt op high timeframe, next stop is 1,05-1,09

nothing stops this train

• FrambozenTaart
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 14:07:

Ik vertrouw het allemaal niet meer en heb besloten om maar terug te gaan naar de Gulden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wm69I4t_7L8WI9Sesw37SuG5e-4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2nHPNBl6NTCHcS8bz9T7vYWs.jpg?f=user_large

Accepteerd AH ze niet. Ook geen Bitcoin.

Dus vannacht mag ik logeren bij de wouten omdat ik toch wat blikken de Klok nodig had.

Pagina: 1 ... 108 109 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen, om invites vragen is ook niet toegestaan
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!