[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 50 ... 56 Laatste
Acties:

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:48
Cyclonist schreef op donderdag 6 november 2025 @ 19:21:
De najaarsuitverkoop is al mooi op gang gekomen, zijn er nog koopjesjagers over?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iVBcifhkxIisa_vKIeVnHYhz1e4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4H6v34ANAbvRT6E8W4tiUgvL.jpg?f=fotoalbum_large

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:50
De najaarsuitverkoop is al mooi op gang gekomen, zijn er nog koopjesjagers over?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z3aq5uPOmctUzqgHYtFDIc8MjEE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/cEXlQSHGz5qDPb0pkQ6VO3wM.gif?f=user_large

• Alpina
Nubtrix schreef op donderdag 6 november 2025 @ 19:11:
[...]

En zelf waarschijnlijk short zitten op kap van de SC

[Afbeelding]
We zijn geen Duitsers.

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Nu online
Ah veel blauw weer.

Dan maar meer on topic

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7NmPtSgO16f0COud4_nMhev5Eow=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ShSY8P2fmFxrIz68FHIrmEXs.jpg?f=fotoalbum_large

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Kneepie schreef op donderdag 6 november 2025 @ 19:52:
Ah veel blauw weer.

Dan maar meer on topic

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1mR700AetjUTM4XD3ef1qRrWAd0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ydpsupp4o7NAFYhtrXodh8ba.jpg?f=user_large

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:43
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/G5F8572W0AA0Y7Y?format=jpg&name=medium

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:04
Filecoin is pumping which year is this?

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-11 18:17
https://www.thompsonhines...ssing-china-tariff-rates/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P0IL9KFi2wkgA9kJJPbI0t778O8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jbmskAiWgyX9bDEWbX1R7W4w.gif?f=user_large

[ Voor 30% gewijzigd door Gipsy King op 06-11-2025 20:48 ]

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:29
Pinsa schreef op donderdag 6 november 2025 @ 20:21:
Filecoin is pumping which year is this?
Arweave ook een +25% vandaag.

Narrative: decentralized AWS nadat het enkele weken terug plat lag :p

• Pinsa
jvel92 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 20:28:
[...]

Arweave ook een +25% vandaag.

Narrative: decentralized AWS nadat het enkele weken terug plat lag :p
Ik hou het niet meer bij :+

Dus privacy is weer verleden tijd, hop naar de volgende trend!

Nog wat altcoins gescoord of wat van mijn tips? :9

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
:w

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aHRBwzRnMyUwNA_DuCdmfUwsDN8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XGK9mqtgV3XzELSVyf7zkI0L.jpg?f=fotoalbum_large

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:37
Over het ICP festival gesproken. Waar hebben jullie je SL/TP ingesteld? Ik zit nu op €5,10 SL en €7,1 TP1 en €8,3 TP2.

• Guere
  • Laatst online: 22:51
Hahaha @Pinsa :D Volgens mij heb jij een beetje heimwee naar de shitcoinerij. Je zit de afgelopen dagen te vissen naar de altcoin plays van anderen en of ze er een beetje van genieten _O- En nu of ze jouw tips opvolgen. Het shitcoinleven via anderen proberen op te snuiven.

• jvel92
Pinsa schreef op donderdag 6 november 2025 @ 20:30:
[...]

Ik hou het niet meer bij :+

Dus privacy is weer verleden tijd, hop naar de volgende!

Nog wat altcoins gescoord of wat van mijn tips? :9
Moet je de CryptoCondom volgen op X. Die post veel over fundamentals en narratives. Daarnaast ook het nodige over [redacted].

Geen alt coins. Blijf daar van weg tenzij ik echt iets interessants spot. Jouw zwaar illegale tips? Staan op mijn research lijst :)

• Pinsa
Guere schreef op donderdag 6 november 2025 @ 20:37:
Hahaha @Pinsa :D Volgens mij heb jij een beetje heimwee naar de shitcoinerij. Je zit de afgelopen dagen te vissen naar de altcoin plays van anderen en of ze er een beetje van genieten _O- En nu of ze jouw tips opvolgen. Het shitcoinleven via anderen proberen op te snuiven.
Nee man ik heb geen cryptokoersen meer gekeken en ook geen altcoins meer, ben ik ziek?

Nee soort van overgestapt op wat anders :D

Maar natuurlijk blijft het altijd gezellig in de SC dus blijf ik terug komen en gun ik iedereen naruurlijk dikke gains d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 06-11-2025 20:43 ]

• Gipsy King
Pinsa schreef op donderdag 6 november 2025 @ 20:42:
[...]

Nee man ik heb geen cryptokoersen meer gekeken en ook geen altcoins meer, ben ik ziek?

Nee soort van overgestapt op wat anders :D

Maar natuurlijk blijft het altijd gezellig in de SC dus blijf ik terug komen en gun ik iedereen naruurlijk dikke gains d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-bC7GPGicTm0JdD1-Uy4T7jQRIg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/60dH546DV04MHvZlQq1ryxf0.gif?f=user_large

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3KUDwDS_XzN8mkDw1_REvGeQO7E=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9IHRMDq9mBBxd5cr2J2ASHQu.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:20
Nou praise the lord,
Mijn Bitvavo account is geverifieerd nadat ik ff moest aantonen waar die cryptostortingen vandaan kwamen :9

7 jaar gehodlede troep

• Pinsa
Zet maar alvast een vacature uit voor een nieuwe ‘gure alt koper’ ik kan je wel helpen met de gesprekken heb snel door of het een goede kandidaat is :+

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Kneepie schreef op donderdag 6 november 2025 @ 19:52:
Ah veel blauw weer.

Dan maar meer on topic

[Afbeelding]
Hij lijkt wel 100 daar.

• S.McDuck
S.McDuck schreef op donderdag 6 november 2025 @ 15:22:
[...]

Ook maar mn Aster en Doge omgewisseld voor ICP. Toch bang dat dit mn nieuwe Zcash wiordt als ik er niet instap.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vs8f5nQRgYTGMdAXC8qx6BNREIE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mXDaMV2w2v78B90Pe6OtnU2E.gif?f=user_large

• Pinsa
Speltip nr1 uit het Pinsa handboek: Dont chase green candes.

Speltip nr 2: rouleren is rekt gaan.

_O-

• S.McDuck
Pinsa schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:30:
[...]

Speltip nr1 uit het Pinsa handboek: Dont chase green candes.

Speltip nr 2: rouleren is rekt gaan.

_O-
ga jij is lekker naar je stonks en het FO topic O+ :P

• bsmpower
  • Laatst online: 21:14
Vind het leven als maxi nog niet veel beter als ik eerlijk ben. Sowieso draait het al lang niet meer om winst, maar waar je minder mee verliest 😴. Ik sluit niet uit dat ik ooit nog weer alts ga kopen.

• Wispe
  • Niet online
bsmpower schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:33:
[...]

Vind het leven als maxi nog niet veel beter als ik eerlijk ben. Sowieso draait het al lang niet meer om winst, maar waar je minder mee verliest 😴. Ik sluit niet uit dat ik ooit nog weer alts ga kopen.
Niet veel beter? Ben je nog steeds depressief, heb je nog steeds zo’n stress en ben je nog steeds zo obsessief bezig met crypto?

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ff terugtesten is bullish heb ik van Jomanda zwempak geleerd.

• Pinsa
Darrell schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:39:
[...]

Ff terugtesten is bullish heb ik van Jomanda zwempak geleerd.
Net geen x2 die supermaan moet beter zijn besy doen 8)

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Pinsa schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:41:
[...]

Net geen x2 die supermaan moet beter zijn besy doen 8)
Ik heb geen haast. Maar bitcoin werkt weer eens niet mee.

• jvel92
S.McDuck schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:33:
[...]

ga jij is lekker naar je stonks en het FO topic O+ :P
In het stonks topic kom je ook niet weg met high-risk stonks of crypto miners, die nu vooral iets met AI doen.

Probeer in het ETF topic eens wat te zeggen over een thema ETF of een ETF dat de SP500 volgt. Want dan ben je niet meer passief aan het beleggen _O-

Als ik elke maand automatisch een BTC ETF koop zonder naar koers te kijken is dat in mijn beleving ook passief beleggen :+ Jarenlang in crypto zitten heeft mijn referentiekaders wel wat verstoord :P

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:51

tomtom901

Moderator General Chat
Man man man

• Pinsa
Darrell schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:42:
[...]

Ik heb geen haast. Maar bitcoin werkt weer eens niet mee.
Altijd weer die Bitcoin he bah bah

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZtYTo9hSh6z7c4pJ6Q8BJMgUKBY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/TVTFlahrA8nBC1cK8Up2qM2B.gif?f=user_large

[ Voor 36% gewijzigd door Pinsa op 06-11-2025 21:50 ]

• Pinsa
jvel92 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:44:
[...]

In het stonks topic kom je ook niet weg met high-risk stonks of crypto miners, die nu vooral iets met AI doen.

Probeer in het ETF topic eens wat te zeggen over een thema ETF of een ETF dat de SP500 volgt. Want dan ben je niet meer passief aan het beleggen _O-

Als ik elke maand automatisch een BTC ETF koop zonder naar koers te kijken is dat in mijn beleving ook passief beleggen :+ Jarenlang in crypto zitten heeft mijn referentiekaders wel wat verstoord :P
Ik heb er laatst iets gepost met een simpele vraag was ook een soort test, kreeg nog niet eens antwoord, gelijk maar post verwijderd en kom er niet meer terug :w

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:49
Pinsa schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:45:
[...]

Altijd weer die Bitcoin he bah bah

[Afbeelding]
Drommels, drommels, drommels. ALTIJD weer die verschrikkelijke Bitcoin en andere muntjes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qeLQWpCvDfUOXmGrsqQN-RR-2ig=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pB9iibw7f2lNqffHzz6tsOmj.jpg?f=user_large

Stack Sats

• Pinsa
100k lets go pfff

• Wispe
  • Niet online
jvel92 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:44:
[...]

Ben benieuwd of ze nog terugkomen op de Stonks SC.
Had van de week ook gevraagd in het Feedback-topic of een topic over stonks e.d. met een vleugje crypto mocht, maar er kon niet eens een antwoord vanaf…

• bsmpower
Wispe schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:38:
[...]
Niet veel beter? Ben je nog steeds depressief, heb je nog steeds zo’n stress en ben je nog steeds zo obsessief bezig met crypto?
In mindere mate dan eerder, maar ja. Weinig om positief over te zijn op crypto gebied.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Wispe schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:52:
[...]

Ben benieuwd of ze nog terugkomen op de Stonks SC.
Had van de week ook gevraagd in het Feedback-topic of een topic over stonks e.d. met een vleugje crypto mocht, maar er kon niet eens een antwoord vanaf…
Binnen PFSL is daar in elk geval geen plek voor. Kan ze ook niet helemaal ongelijk geven gezien de totale drek die hier soms langskomt qua posts (dan heb ik het niet over bepaalde coins).

• S.McDuck
bsmpower schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:53:
[...]

In mindere mate dan eerder, maar ja. Weinig om positief over te zijn op crypto gebied.
het is nog geen 0. Als dat niet positief is weet ik het ook niet meer

• Wispe
  • Niet online
tomtom901 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:56:
[...]

Binnen PFSL is daar in elk geval geen plek voor. Kan ze ook niet helemaal ongelijk geven gezien de totale drek die hier soms langskomt qua posts (dan heb ik het niet over bepaalde coins).
Het is niet zo zwart wit: hoogdrempelig en serieus (zoals dat topic daar) en laagdrempelig en alleen maar drek (zoals hier). Er zit meer tussenin en dat is ook wat @John245 wilde dacht ik.

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
Wispe schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:01:
[...]

Het is niet zo zwart wit: hoogdrempelig en serieus (zoals dat topic daar) en laagdrempelig en alleen maar drek (zoals hier). Er zit meer tussenin en dat is ook wat @John245 wilde dacht ik.
Dat klopt. Aan de TS is af te lezen dat het de bedoeling was om serieus te zijn. En er mag ook wel een afbeelding bij een serieus bericht.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• zwembroek
Het wickje in nu wel genoeg gevuld. ETH helaas nog niet.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Wispe schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:01:
[...]

Zo wordt het wel gezien door buitenstaanders en heel eerlijk, kijk naar de posts in dit topic en het zal je niet verbazen dat een ander topic met de titel "Slowchat" de schijn tegen heeft.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Kan er binnen cryptocurrency dan niet gewoon een stonks slowchat topic geopend worden? Wel zo makkelijk om tussen te switchen. Het zijn waarschijnlijk toch dezelfde degens die daar behoefte aan hebben.

• zwembroek
tomtom901 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:06:
[...]

Zo wordt het wel gezien door buitenstaanders en heel eerlijk, kijk naar de posts in dit topic en het zal je niet verbazen dat een ander topic met de titel "Slowchat" de schijn tegen heeft.
Toch blijft het jammer.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Darrell schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:07:
Kan er binnen cryptocurrency dan niet gewoon een stonks slowchat topic geopend worden? Wel zo makkelijk om tussen te switchen. Het zijn waarschijnlijk toch dezelfde degens die daar behoefte aan hebben.
Dat is natuurlijk ook gek, want je gaat niet bij de MacD om een whopper vragen natuurlijk. Ik snap wel waarom je het zegt, maar qua categorie past dat ook niet.

• Wispe
  • Niet online
tomtom901 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:08:
[...]

Dat is natuurlijk ook gek, want je gaat niet bij de MacD om een whopper vragen natuurlijk. Ik snap wel waarom je het zegt, maar qua categorie past dat ook niet.
Waarom vallen stonks e.d. onder PFSL en crypto niet?

• jvel92
[...]

Iets met alcohol en een lollige bui :+

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Eens, maar het is ook wel een beetje de toon die de muziek maakt. Misschien ligt het ook wel deels aan ons als mods omdat we de touwtjes met momenten wat hebben laten vieren, maar er ook hier niet voor niets recentelijk ingegrepen want de kwaliteit van bepaalde bijdrages was er gewoon niet. Ik kan me wel indenken dat andere mods (zeker als het binnen PFSL) valt daar niet op zitten te wachten binnen hun categorie. Eerlijk, op momenten is het voor ons als CC mods ook lastig om dit hele zooitje in het gareel te houden en dat maakt het er niet noodzakelijk leuker op.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Dan wordt het tijd voor een slowchat corner.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Wispe schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:09:
[...]

Dat weet ik ook niet, daar was ik niet bij. Kan me alleen maar indenken dat het er mee te maken heeft dat crypto als space breder is dan alleen aandelen (denk aan mining, staking, trading, buy and hold, credit cards, etc etc).

• Pinsa
@zwembroek Word een drukke PB met 50 man _O-

En verder…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7KxO_cqJQwNCE-Umru-IhGpfTYE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/rmbiKWPIcPmXJiaj3lmNZl1S.gif?f=user_large

• S.McDuck
[...]

sorry ik vind dit altijd zo'n onzin. Waarom kan je bij de Mac niet vragen wat het verschil is met een Whopper, of hebben jullie een burger die op de Whopper lijkt? Dit is zo'n tweakers antwoord, het is nog net niet: google maar even.
*Snel mn hok weer in.

• Pinsa
[...]

Is een Bitcoin ETF een aandeel of crypto :?

Of moet ik deze vraag in FO plaatsen

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
S.McDuck schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:15:
[...]

sorry ik vind dit altijd zo'n onzin. Waarom kan je bij de Mac niet vragen wat het verschil is met een Whopper, of hebben jullie een burger die op de Whopper lijkt? Dit is zo'n tweakers antwoord, het is nog net niet: google maar even.
*Snel mn hok weer in.
Bedankt voor deze nutteloze kritiek, wat verwacht je dan dat ik zeg? Iets heeft toch gewoon een categorie. Binnen CC een aandelen slowchat (want het beperkt zich dan zeker niet alleen tot crypto gerelateerde aandelen) is gewoon een gekke plek.

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Offtopic

[ Voor 78% gewijzigd door tomtom901 op 06-11-2025 22:20 ]

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Pinsa schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:16:
[...]

Soms moet je gewoon accepteren dat nee ook een antwoord is.

• Wispe
  • Niet online
tomtom901 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:17:
[...]

Bedankt voor deze nutteloze kritiek, wat verwacht je dan dat ik zeg? Iets heeft toch gewoon een categorie. Binnen CC een aandelen slowchat (want het beperkt zich dan zeker niet alleen tot crypto gerelateerde aandelen) is gewoon een gekke plek.
Laat ik de vraag omdraaien: waar past het dan wel?

[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 06-11-2025 22:23 ]

• bsmpower
Je wachtte toch op de bear? Dan is dit toch precies wat je wilde?

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Wispe schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:23:
[...]

Laat ik de vraag omdraaien: waar past het dan wel?
Weet ik ook niet. Als je denkt dat er ergens een plek voor te vinden is kan je je altijd melden bij de admins van tweakers om die dialoog aan te gaan. Misschien vat ik je reactie verkeerd op, maar het lijkt alsof je ons (CC mods) erop aankijkt terwijl wij ook maar een stel vrijwilligers zijn met een heel beperkt mandaat binnen een specifiek stuk van deze community.

• kbuntu
  • Nu online
Feedback op moderatie..

[ Voor 82% gewijzigd door tomtom901 op 06-11-2025 22:31 ]

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
tomtom901 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:25:
[...]

Weet ik ook niet. Als je denkt dat er ergens een plek voor te vinden is kan je je altijd melden bij de admins van tweakers om die dialoog aan te gaan. Misschien vat ik je reactie verkeerd op, maar het lijkt alsof je ons (CC mods) erop aankijkt terwijl wij ook maar een stel vrijwilligers zijn met een heel beperkt mandaat binnen een specifiek stuk van deze community.
Als btc gewoon ff naar 420k gaat doen we hier ff rondje met de trezorpet, en kopen we tweakers gewoon. Slopen we al die serieuze topics. Klaar

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• jvel92
[...]

Hier is Tweakers natuurlijk niet uniek in. Je ziet op de meeste online fora, Reddit etc dat crypto een eigen corner heeft. Zelf op een app als Twitter/X heeft men het over CT (Crypto Twitter) dat eigenlijk ook weer een compleet eigen bubbel is. Het heeft ook een compleet eigen cultuur.

Heb zelf ook behoefte aan plek waar met elkaar van gedachten kunt uitwisselen over investeren. Zonder dat je meteen een stempel krijg of in een bepaald hokje gedrukt wordt of in het verkeerde vakje staat. Uiteindelijk hebben we allemaal hetzelfe doel: ons geld voor laten werken.

• S.McDuck
tomtom901 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:17:
[...]

Sorry als het zo overkwam want het was niet als kritiek bedoeld, meer een stukje frustratie die er doorheen glipte.
Ik ben beroepslurker sinds de tijd van netscape en vind dit stukje Tweakers juist echt Tweakers. Je zal vast zien dat ik vooral in dit hoekje zit met reageren. Waar in andere delen je beoordeeld wordt en genegeerd zie ik hier altijd een stukje hulp. Tussen alle onzin, prut en vage shizzle leer je hier best wat over van alles. Dit hoekje uitschot heb ik het idee, deelt wel over alle kennis over alle onderwerpen (behalve tweaker nerd zaken) hoe communicatief onbeholpen ook :) Dus het is soms zonde dat dat als offtopic valt en op andere plekken als niet geschikt wordt beoordeelt. Al snap ik ook dat je dit niet overal wil hebben.

Dus niet persoonlijk, altijd blij met de modjes en hun volwassen gedrag O+

• Pinsa
bsmpower schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:24:
[...]

Je wachtte toch op de bear? Dan is dit toch precies wat je wilde?
Als die al begonnen is staan we pas op aan begin he, dus kopen heeft nog geen zin voor mij.

Voor mij mag er nog wel even een ATHtje knallen met een altseason gewoon voor jullie, want ik zit toch niet meer in de markt :) maar dat is puur gebasseerd op hopium

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:29:
[...]

Als btc gewoon ff naar 420k gaat doen we hier ff rondje met de trezorpet, en kopen we tweakers gewoon. Slopen we al die serieuze topics. Klaar
Ik zal de eerste donatie doen, want ik denk zelf ook dat het anders kan, maar op dit moment geen ruimte voor om daar iets mee te doen.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

kbuntu schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:28:
c’mon die pokemonkaarten bleven hier ook gewoon staan…
Nee hoor _O-

Oh en nu we het toch weer over kaarten hebben...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iL8vOSW8x0LRj75eZ7JSiYF62RY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1ZytiJdf0xtF9NyofdVsvByk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door Darrell op 06-11-2025 22:33 ]

• kbuntu
  • Nu online
[...]

Aandeel. Bitcoin miner aandeel mag dan weer niet, vooral niet als ze ook echt winstgevend zijn

• Pinsa
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U4tXUxsLO2-nHGvunSlcnqtyKXc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/eRgWINxk58CMdLiQuJ42cpN0.gif?f=user_large

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k8co60JL2jn7hw5-Mu4cGX9GpYo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mXK0NO3VA7pcmUK2skvIvUMb.jpg?f=user_large

• jvel92
[...]

Is een ETF, dus graag naar het ETF topic. Maar daar zullen ze je erop wijzen dat een Bitcoin ETF niet een wereld index volgt, dus is niet passief :P

• Wispe
  • Niet online
Darrell schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:31:
[...]

Nee hoor _O-

Oh en nu we het toch weer over kaarten hebben...

[Afbeelding]
Als ik rood was geweest, had ik je geband omdat je uitlokt. Onacceptabel gedrag, zeker in dit hoekje van het forum.

• bsmpower
Pinsa schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:30:
[...]

Als die al begonnen is staan we pas op aan begin he, dus kopen heeft nog geen zin voor mij.

Voor mij mag er nog wel even een ATHtje knallen met een altseason gewoon voor jullie, want ik zit toch niet meer in de markt :) maar dat is puur gebasseerd op hopium
Volgens mij ziet niemand dat hier meer gebeuren. Blijf nog even in Bitcoin om te zien hoe het loopt, maar het verschil met alts wordt steeds kleiner. Waar het eerst zo was dat alts 4x zo hard naar beneden gingen, scheelt het nu maar weinig qua percentages. BTC.D lijkt ook weer een lokale top te hebben gezet. Goed in de gaten houden of je weer moet rouleren als de trend weer omhoog is.

• Pinsa
jvel92 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:33:
[...]

Is een ETF, dus graag naar het ETF topic. Maar daar zullen ze je erop wijzen dat een Bitcoin ETF niet een wereld index volgt, dus is niet passief :P
Hokjesvolk

Zodra ik buiten de SC post voel ik me een buitenstaander, heb ook al eens een fight in het zonnepanelentopic gehad _O-

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Zal het nog een keer herhalen, als mensen denken dat er behoefte is aan zo'n topic rondom aandelen - meld je dan richting de admins van Tweakers zodat je daar de dialoog aan kan gaan.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Lekker zooitje weer hier vanavond.

• Pinsa
bsmpower schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:36:
[...]

Volgens mij ziet niemand dat hier meer gebeuren. Blijf nog even in Bitcoin om te zien hoe het loopt, maar het verschil met alts wordt steeds kleiner. Waar het eerst zo was dat alts 4x zo hard naar beneden gingen, scheelt het nu maar weinig qua percentages. BTC.D lijkt ook weer een lokale top te hebben gezet. Goed in de gaten houden of je weer moet rouleren als de trend weer omhoog is.
Crypto kan soms verassen dus vandaar de hopium, maar het klopt wat je zegt als er echt sprake komt van een altseason kun je snel genoeg rouleren, of je moet het narrative van nu gaan volgen… maar dat gaat ook geen rust brengen ben ik bang

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Darrell schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:39:
Lekker zooitje weer hier vanavond.
Ben kleuren blind maar zie toch weinig blauw hier?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• kbuntu
  • Nu online
tomtom901 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:38:
Zal het nog een keer herhalen, als mensen denken dat er behoefte is aan zo'n topic rondom aandelen - meld je dan richting de admins van Tweakers zodat je daar de dialoog aan kan gaan.
Nou ja, wat mij betreft niet, maar als het gewoon cryptogerelateerd is moet het hier kunnen. Als Strategy hier besproken wordt dan is een bitcoin miner ook on topic, beide cryptogerelateerde aandelen. Als iemand een Blastoise kan vinden met daarop een bitcoin logo, heb ik daar persoonlijk ook geen moeite mee

• zwembroek
Knip, offtopic

[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 06-11-2025 23:03 ]

• FrambozenTaart
  • Niet online
tomtom901 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:38:
Ja maar jeetje, dan moet je er iets voor doen...

Het is veel makkelijker om anderen de schuld te geven, overal tegenaan te schoppen en regels niet te accepteren.

• jvel92
CRCL gaat ook rekt met een ruime -11% in de min.

In December volgen de IPO unlocks. Die hebben ze gekocht voor 31 per share, dus een ruime 3x op dit moment. Ben koper als het onder de 50 USD duikt. Een dalende rente en de Genius act is niet bullish voor Circle. Laatste zorgt dat meer aanbieders komen, die van de taart gaan eten. Daarnaast gaat behoorlijk gedeelte van de Circle omzet naar Coinbase.

• Wispe
  • Niet online
kbuntu schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:42:
[...]

Nou ja, wat mij betreft niet, maar als het gewoon cryptogerelateerd is moet het hier kunnen. Als Strategy hier besproken wordt dan is een bitcoin miner ook on topic, beide cryptogerelateerde aandelen. Als iemand een Blastoise kan vinden met daarop een bitcoin logo, heb ik daar persoonlijk ook geen moeite mee
Volgende keer als er over Porsches of Feyenoord wordt gesproken, gewoon rapparteren.

• bsmpower
Pinsa schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:39:
[...]

Crypto kan soms verassen dus vandaar de hopium, maar het klopt wat je zegt als er echt sprake komt van een altseason kun je snel genoeg rouleren, of je moet het narrative van nu gaan volgen… maar dat gaat ook geen rust brengen ben ik bang
Ik wil eerst een duidelijke trend ommekeer zien anders durf ik het niet aan. Maar als BTC net zo hard zakt als alts in percentage dan is het de vraag waar je goed aan doet. Morgen staat er toch weer iets op de planning in de US waar iedereen op wacht en mogelijk de richting gaat bepalen?

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Knip, offtopic

[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 06-11-2025 23:03 ]

• zwembroek
jvel92 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:43:

In December volgen de IPO unlocks. Die hebben ze gekocht voor 31 per share, dus een ruime 3x op dit moment. Ben koper als het onder de 50 USD duikt. Een dalende rente en de Genius act is niet bullish voor Circle. Laatste zorgt dat meer aanbieders komen, die van de taart gaan eten. Daarnaast gaat behoorlijk gedeelte van de Circle omzet naar Coinbase.
Fair value ligt ook tussen de $25 - $34. Die IPO's gaan sowieso -70% van de top. En dan nog staat het veel te hoog.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kbuntu schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:42:
[...]

Zoals ik je toen ook gezegd heb, gooi het balletje op in het feedback topic. Ik zie daar geen post van jou geloof ik. In plaats daarvan zie ik je hier gewoon weer hetzelfde doen terwijl je ook mee kan denken hoe het wel kan.

• S.McDuck
bsmpower schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:36:
[...]

Ik ben nog steeds overtuigd van mn eigen gelijk: Nog 1 sprintje omhoog voor eind december. En dan alles eruit en wacht op nieuwe koop kansen. Al het andere is ruis :*)

• zwembroek
Knip, offtopic

[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 06-11-2025 23:03 ]

• zwembroek
jvel92 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:43:

Net zoals COIN ook weer richting de $50 gaat in de beer.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:20

Vis

Knip, offtopic

[ Voor 87% gewijzigd door Taro op 06-11-2025 23:04 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Pinsa
bsmpower schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:44:
[...]

Ik wil eerst een duidelijke trend ommekeer zien anders durf ik het niet aan. Maar als BTC net zo hard zakt als alts in percentage dan is het de vraag waar je goed aan doet. Morgen staat er toch weer iets op de planning in de US waar iedereen op wacht en mogelijk de richting gaat bepalen?
Je weet het antwoord zelf gewoon man.

Bitcoin is king, alts zijn al conpleet rekt. Als Bitcoin nog een keer nuked kunnen die alts het sws vergeten. Dus je hoeft niet nu te gaan rouleren, en stel een SL in bescherm je zelf simpel.

En er zijn natuurlijk altijd een paar alts die het wel goed doen, maar haal die er maar eens tussen uit.

• zwembroek
Stoploss kan nu wel op de 98k. Komen we daar onder is klaar. Ik heb nog steeds een buy order staan op ETH maar denk dat ik hem voor het slapen cancel of met 50% aanpas. Blijf het liever monitoren hoe de prijs reageert op dat soort levels.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Knip, offtopic

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 06-11-2025 23:02 ]

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:53:
Stoploss kan nu wel op de 98k. Komen we daar onder is klaar. Ik heb nog steeds een buy order staan op ETH maar denk dat ik hem voor het slapen cancel of met 50% aanpas. Blijf het liever monitoren hoe de prijs reageert op dat soort levels.
Weer een nieuwe low is niet grappig nee maar vooralsnog lijken ook andere assets even wat gas terug te nemen.

• zwembroek
Knip, offtopic

[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 06-11-2025 23:01 ]

• zwembroek
tomtom901 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:55:
[...]

Weer een nieuwe low is niet grappig nee maar vooralsnog lijken ook andere assets even wat gas terug te nemen.
Klopt. En juist november is normaal gesproken een goede maand voor stocks. Straks gaat de overheid weer open in de USA en zal alles wel weer omhoog gaan.

• jvel92
zwembroek schreef op donderdag 6 november 2025 @ 23:01:
[...]

Klopt. En juist november is normaal gesproken een goede maand voor stocks. Straks gaat de overheid weer open in de USA en zal alles wel weer omhoog gaan.
Dan komt er ook weer allerlei data, dat mogelijk roet in het eten kan gooien.

Nu kunnen ze in ieder geval geen data publiceren :P

• zwembroek
jvel92 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 23:02:
[...]

Dan komt er ook weer allerlei data, dat mogelijk roet in het eten kan gooien.

Nu kunnen ze in ieder geval geen data publiceren :P
Morgen staat er ook weer wat op de planning toch qua cijfers? Heb het niet helemaal helder.

• Alpina
zwembroek schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:53:
Heb nachtdienst, zal t bijhouden.

Over.
Pagina: 1 ... 50 ... 56 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!