[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 47 48 Laatste
Acties:

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:37
Guere schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 23:05:
Gezien het rood overal vermoed ik morgenochtend wel dikke ETF outflows te zien. Maybe zelfs richting een miljard? Ben benieuwd.
viel eigenlijk nog wel mee. Was maar de helft. Toch best wat diamond hands daar tussen die boomers

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 5 november 2025 @ 06:29:
[...]

viel eigenlijk nog wel mee. Was maar de helft. Toch best wat diamond hands daar tussen die boomers
Bitcoin: geen digitaal goud maar digitale 2 onder 1 kap.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:26
Er zijn ook mensen met zware hersenbeschadiging achter gebleven na afgelopen weken. Toch bizar wat de crypto met je kan doen.

We moeten wel dat plaatje overnemen voor de SC.

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:13
Koffie time!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:36
Dump gisteren is wel weer ontketend door een sell off van Wintermute.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:34

tomtom901

Moderator General Chat
FrambozenTaart schreef op woensdag 5 november 2025 @ 06:18:
Zo jongens, om 05:15 nog even een 4 meter brede automagisch sluitende overhead deur compleet naar de filistijnen geramd met de heftruck... :X Nummer 3 in mijn flitsende carrière.

De flashcrash van Bitcoin was er niets bij. Maarja ik rekt, dan de baas ook rekt, moet je maar denken.

Hopelijk stijgen de muntjes nog wat voordat ik de zak krijg :+

Kreeg wel een staande ovatie van de collega's, pink je toch een traantje weg.

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_wVyoG9ukasRNAKH4ODOjMnHslc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/BYX3oBULLf4PX2yxTYOMwAw1.gif?f=user_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Jumpman schreef op woensdag 5 november 2025 @ 06:44:
Source?

• Moiety
  • Registratie: September 2012
(Bull)Moooon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LnDuu524cgsKvcs3HiXFfgP6w4E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0YAENoChCwyK4fk63El9MwIL.jpg?f=fotoalbum_large

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:37

MicroWhale

The problem is choice

Onder de 94k wordt het een bear.

Desalniettemin: hodl.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5E9_hdRstQoriix58FYAz6yw_OA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lrVUWf3Nb7EQY4BGlL0Wq0py.png?f=fotoalbum_large

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ytCMmdyUorZQnoym34F_PCqUQi4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BUJ32KvnYqokP6XxsN4hJh07.jpg?f=fotoalbum_large

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jumpman schreef op woensdag 5 november 2025 @ 06:44:
Manipulatie 1e klas, hoop dat er wat regulering komt dan hadden we al boven de 150k gestaan met btc

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
zenith schreef op woensdag 5 november 2025 @ 07:42:
[...]

Manipulatie 1e klas, hoop dat er wat regulering komt dan hadden we al boven de 150k gestaan met btc
overal is manipulatie, maar btc reageert harder want het heeft een kleine marketcap +veel leverage

nothing stops this train

• MrFX
  • Laatst online: 14:15
En daarna aan het werk?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KABtwf70QMgtLJcVnAtVaXJQY6g=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tXTEMCGHkeQhgn1iRS9RQP0c.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15:58
Vandaag Beaver Supermoon. Als dat geen voorteken is...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ud0c7qqt7eIf87PyhSsYhMQFfMc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ikV6uE22w1qhZEmhBRcdyENE.jpg?f=fotoalbum_large

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op woensdag 5 november 2025 @ 06:29:
[...]

Het zint me niet dat blackrock dan weer 0 rapporteert. Wat doen ze met die verkochte etf bitcoinen? Maakt mij niet wijs dat er per saldo niets gebeurd is.

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:41
Kol Nedra schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:54:
Het is trouwens niet alleen bitcoin, ook aandelen zijn lekker rekt gegaan (en goud)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WTdTF6eeav13LfTsZbc4bnjr7rU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wCgfwUGBh3cXozDgo588ZbyS.jpg?f=user_large

eth, The world's computer

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Och meisjes, dit gaat helemaal verkeerd met die maan en bevers.... tja daar zit je dan met je

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTSCG9g4UeEEPI9RNbrEbSjCr2AwS2ALGE-4Q&s

Ik tikte bear ipv beaver in de search .... signs signs everywhere :X

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:05
Goedemorgen, AI rekt, lenen duur, lange termijn slopen populisten de economie. BTC moet vliegen! Maar doet het niet. Case kaduk?

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:35
Japanse beurs ook rekt, gaat lekker allemaal

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Pinsa
Knip, graag enige kwaliteit nastreven

[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 05-11-2025 09:03 ]

• Guere
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2EqnruTKAdtmGOWDmn4nbcgiYnY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mqgsVprRW2uReqNnhrwb7gWm.png?f=user_large

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Gooooooooedemorgen [SC] Rektchat!

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:14

WhySoSerious

Be the change.

Pinsa schreef op woensdag 5 november 2025 @ 08:51:
[mbr]Knip, graag enige kwaliteit nastreven[/]
Te weinig kwaliteit leveren voor de SC :D _O- _O- _O-

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:50
WhySoSerious schreef op woensdag 5 november 2025 @ 09:12:
[...]

Te weinig kwaliteit leveren voor de SC :D _O- _O- _O-
Nu ben ik wel heel erg benieuwd wat daar stond, aangezien normaliter "REKT" en "MOON" wel voldoende zijn wat betreft de kwaliteit...

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Op Bybit is een coin genaamd β€˜Popcat’. Dat zal vast een eigen muntje van @Coldcat zijn.

• Jumpman
https://x.com/defitracer/status/1985662060651299114?s=46

Zie ook de verplaatsing van de grote sommen BTC en ETH eerder op hun wallets. Er wordt vooral paniek gecreΓ«erd. We zullen dit uit moeten zitten. Manipulatie is wat de klok slaat, dit is ook waarom we geen hogere ath hebben gezien.

[ Voor 21% gewijzigd door Jumpman op 05-11-2025 09:24 ]

• dj_ryow
  • Laatst online: 16:16
toilet_paper schreef op woensdag 5 november 2025 @ 01:09:
[...]

Mooi natuurlijk, maar ergens wΓ©l bijzonder. Kijk, dat je de eerstvolgende bull (2017 voor jou) en daaropvolgende bear hodlt, kan ik me voorstellen. Maar daarna ken je het verhaal toch wel enigszins, zou je kunnen stellen. Mag ik vragen waarom je in de bull van 2021 geen winst nam en nu, een cyclus later, er toch (pas) voor kiest om winst te nemen? Namelijk wezen allerlei fundamentals (corona, oorlogen, interest rate decisions) er in voorgaande bull duidelijker op dat het momentum eruit was, dan nu. De fundamentals lijken over het algemeen behoorlijk positief momenteel, waardoor het in mijn ogen logischer zou zijn om nu te hodlen dan tijdens de vorige bull.
Ieder zijn eigen verhaal, dat maakt het ook mooi, maar ik begrijp dat niet helemaal.
Heb je er een jaar of 8 niet meer naar gekeken ofzo?
Ik zie dat toch anders. De vorige bull run waren er nog grote positieve dingen om naar uit te kijken. Wall Street moest nog instappen, de ETF's moesten nog goedgekeurd worden. Die dingen zijn gekomen maar zonder het verwachte effect in prijs. Kan nog komen natuurlijk maar het heeft een jaar lang de tijd gehad en op een gegeven moment gaat het sentiment natuurlijk draaien. Nu krijg je naratieven als "de 4 jaar-cyclus is voorbij, ATH is geweest" en "waarom Bitcoin kopen als de winsten niet opwegen tegen de risico's?". Zelfs als ik het daar zelf niet mee eens bent maakt het niet uit wanneer de meerderheid van de marktparticipanten dat wel vindt. Ik zie Bitcoin zelf als een soort digitaal goud maar de meerderheid van de marktparticipanten ziet dat duidelijk anders, die zitten er in vanwege de gortige buitensporige winsten en 4-jaar cyclus en dat zijn nu net de dingen die (voorlopig) op de tocht staan. Retail brandt zich er (voorlopig) zelfs helemaal niet meer aan, iets wat ik ook niet verwacht had maar natuurlijk wel negatief effect heeft op de prijs.

Er zit uiteraard ook een hoop psychologische pijn bij. Wéér een bear markt hodlen, een jaar lang teleurstelling achter de rug etc. En het gaat nu om twee keer zoveel geld als toen.

Wanneer QE in de VS begint (op zijn vroegst 1 december) ga ik weer beginnen met DCA en als we naar 75k-55k levels gaan stap ik ook deels lump sum weer in maar ik ga sowieso een deel winst houden. Deze 12 jaar lange achtbaan wil ik gewoon sowieso winnend afsluiten.

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Wat ik persoonlijk niet geloof is dat als iedereen weet dat je volgend jaar btc laag in kan kopen, dat je het ook daadwerkelijk laag kan inkopen. De interesse in deze asset blijft denk ik gewoon relatief hoog met dito prijzen

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15:23
kbuntu schreef op woensdag 5 november 2025 @ 09:36:
Wat ik persoonlijk niet geloof is dat als iedereen weet dat je volgend jaar btc laag in kan kopen, dat je het ook daadwerkelijk laag kan inkopen. De interesse in deze asset blijft denk ik gewoon relatief hoog met dito prijzen
Dit probeerde ik laatst ook al aan te kaarten maar dan vanuit positieve beredenering.

In het land der blinden was een oog koning maar ik geloof niet dat we nog in het land der blinden zitten. Maar misschien ben ik nu wel een van de blinden. We gaan het zien.

• S.McDuck
  • Laatst online: 15:29
Liripriscon schreef op woensdag 5 november 2025 @ 09:38:
[...]

Dit probeerde ik laatst ook al aan te kaarten maar dan vanuit positieve beredenering.

In het land der blinden was een oog koning maar ik geloof niet dat we nog in het land der blinden zitten. Maar misschien ben ik nu wel een van de blinden. We gaan het zien.
Het over blinden hebben en dan afsluiten met: we gaan het zien. 8) :D _/-\o_

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wjr9GZWEdtbQA9Q8SHb3Y5O9KdM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w7DVpLANTOdE7silDMlljjd7.jpg?f=fotoalbum_large
Je verzint het niet. De bullmoon is geprint. Exact op de bodem. Leuk feitje dat het niet zomaar een volle maan is maar het is de Harvest Moon. De grootste en helderste maan van het jaar. Denk een stijging vandaag tot aan 104k en dan nog een deel van die candle vullen onderin. Daarna moon?

β€œbet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Wispe
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 5 november 2025 @ 09:43:
[Afbeelding]
Je verzint het niet. De bullmoon is geprint. Exact op de bodem. Leuk feitje dat het niet zomaar een volle maan is maar het is de Harvest Moon. De grootste en helderste maan van het jaar. Denk een stijging vandaag tot aan 104k en dan nog een deel van die candle vullen onderin. Daarna moon?
Riep je gister niet dat de bear was begonnen want β€˜timing’?

• zwembroek
  • Nu online
Wispe schreef op woensdag 5 november 2025 @ 09:47:
[...]

Jij hebt een kort geheugen of je leest selectief.

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Wispe schreef op woensdag 5 november 2025 @ 09:47:
[...]

Volgens mij riep hij dat onder een bepaald punt de bear begint en anders een nieuwe moon.. Volgens mij wacht hij op bevestiging van 1 van beide.

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 09:56
[Afbeelding]
Mijn laatste restje hoop in handen van de Zwembroek BullMoon-indicator :Y

• Wispe
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 5 november 2025 @ 09:51:
[...]

Jij hebt een kort geheugen of je leest selectief.
Kort geheugen sowieso. Aan gisteren trauma’s overgehouden.

• Gipsy King
[Afbeelding]
Als je gelijk krijgt, komt er een mooi biertje aan ;)

• zwembroek
  • Nu online
zwembroek schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:11:
Scenario 1: 40%
We tikken de low op +/- 103.500 deze week eruit en gaan moon. Waarschijnlijk naar een nieuwe ATH. Belangrijke voorwaarde is dat we de 116.500 breken en support houden. Uiteraard hoeven we niet perse de 103.500 eruit te tikken. Mogelijk krijgen we wat momentum door positief trade war nieuws en de bullmoon die deze week wordt geprint.

Scenario 2: 60%
We verliezen de 100.000 en de top is gezet op 6 oktober 2025 in de 126.000. De komende maanden dalen we tot de 70.000 - 74.000. Dan krijgen we in Q1 of misschien net daarvoor een complacency bounce. Alle Bitcoin maxi's zullen dan gaan roepen van zie je wel, de 4 jarige cycle is klaar. Fuck you 4 jarige cycle huggers. Echter zal de top van deze complacency bounce ergens tussen de 110.000 - 124.000 gaan liggen. Etherium zal in deze periode wel een nieuwe ATH maken tussen de 5300 - 5.800. Omdat de altcoins tegen die tijd dat Bitcoin de 70.000 - 74.000 heeft aangetikt met 65% - 90% gedaald zullen zijn verwacht ik dan ook een mini altseason. Voor de winnaars van nu zie ik van die lage levels dan wel een 3x / 5x mogelijkheid. Het zal geen altseason worden voor elke token in de top 200. Voor de mensen met stables / extra fiat grote kansen. En de mensen die nu altcoins hebben en het blijven uitzitten zullen moeten hopen dat ze in deze periode hun verliezen zo klein als mogelijk kunnen houden. Winst gaat er waarschijnlijk niet meer inzitten.

De beer start in 2026. Mijn verwachting is dat de bodem gaat liggen tussen de fib levels 0.786 en 0.886. Dat komt overeen met 28.000 en 39.000. Waarom tussen deze levels? In de vorige beer lag de bodem op 15.588 tussen de fib levels 0.786 en 0.886. En in de beer daarvoor lag de bodem op 3.156. En weer tussen de fib levels 0.786 en 0.886.
@Wispe

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Nu.nl lezend plebs gaat ook ineens weer stoer doen in de whatsapp met dit soort plaatjes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xB0GTrKRn8wFuKpPQk2iUb4Pb1w=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/aRuQil31BOHXYjxZfK8PgTvX.jpg?f=user_large

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
de 103k is wel iets effectiever eruit getikt dan je voorspeld hebt in scenario 1 :+

• zwembroek
  • Nu online
brothermaynard schreef op woensdag 5 november 2025 @ 10:06:
[...]

de 103k is wel iets effectiever eruit getikt dan je voorspeld hebt in scenario 1 :+
Binnen de marge haha. Wat is een verschil van 4k tussen vrienden.

• Guere
  • Nu online
zwembroek schreef op woensdag 5 november 2025 @ 10:10:
Wat is een verschil van 4k tussen vrienden.
Hahaha je verCoweniseert gozer! Dat is zijn trademark zinnetje :D

• zwembroek
  • Nu online
Guere schreef op woensdag 5 november 2025 @ 10:12:
[...]

Hahaha je verCoweniseert gozer! Dat is zijn trademark zinnetje :D
Serieus? Maar even een tijdje een Cowen pauze inlassen dan.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
kbuntu schreef op woensdag 5 november 2025 @ 09:36:
Maar dat was in 2022, 2018, 2014 toch niet anders? Dus omdat er een herhaald patroon in zit gaat het niet meer gebeuren / voorkomen? Met etf boomers aan boord en Saylor die flink inkoopt is dat niet dus de reden dat we nooit <100k meer gaan zien.

Mensen zeiden hetzelfde toen we op 69k stonden. Die 20k gaan we nooit meer opzoeken. Het werd wat 16.5k? Die stelligheid vind ik raar. We kunnen prima 70k opzoeken in een bear omdat de printer te laat wordt aangezet, US in een recessie beland, met vertraagd effect Europa ook. Beurzen onderuit en bitcoin volgt.

Zodra er minder vraag is dan aanbod zakt de prijs vanzelf. Als eerste bij een volatiele risk on asset als crypto. En sure het kan ook zijn dat de bear minder lang duurt ditmaal omdat etf's er zijn. Maar ik wens alle etf jongens succes met de prijs hoog houden als de rest zegt: I'm outta here.

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/G48qczbbQAQnnNm?format=png&name=small

• zwembroek
  • Nu online
Dubbel post.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eLKSFbhLNpPMOD308zImtbbMB3k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/fV6sx4PtOztppltI4I8ft61z.gif?f=user_large

[ Voor 84% gewijzigd door zwembroek op 05-11-2025 10:33 ]

• zwembroek
  • Nu online
Alle grote reversals kwamen er na een fear and greed onder de 20. Close.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/G4-dY2dbIAAggx1?format=png&name=900x900

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
zwembroek schreef op woensdag 5 november 2025 @ 10:37:
Alle grote reversals kwamen er na een fear and greed onder de 20. Close.

[Afbeelding]
Denk het zelf ook.

• Gipsy King
Time for a Reversal , Ride the BuLL !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DsHpEDVA1f_78jeqfczVdLwm4Sg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/4xg6HGXCTNlOSf0uUqXoDHx6.gif?f=user_large

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Zo, Lau is ff zn backlog aan het wegwerken. Rustaagh.

• Alpina
  • Nu online
Gipsy King schreef op woensdag 5 november 2025 @ 10:49:
[...]

Time for a Reversal , Ride the BuLL !

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pv1JP4mEtuFssk5LRAgiYIVb1ZA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HwowUBzBeePocGgqSIE2K6x3.jpg?f=fotoalbum_large

• Jumpman
Even nog donderdag dip dag afwachten.

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Graag een deftige bounce en dan ga ik nog wat de-risken denk ik.

Best kut dat ik geen stoploss op SOL gezet had. Van +15% naar -15% op die positie.

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:59
Het zou me oprecht niet verbazen dat we de werklui gaan closen met een hele lange wick aan de onderkant.

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:59
Moiety schreef op woensdag 5 november 2025 @ 00:24:
[...]

Idd, die β€œte vroeg” neem ik terug.
Maar ik blijf nog even bullish. Ik denk niet dat we een rejection krijgen op 110k……. of is het hoop?
Ik bereid mij voor op het ergste en hoop op het beste. Nu slapen.
Er kan zomaar nog een toetje komen als dit het was. Maar onder de 98k is het echt wel klaar.

• Gipsy King

• Jumpman
Veel verdeeldheid lees ik overal. De één zegt de cycle is anders dan voorheen, de ander zegt we zijn op weg naar de bear van de nieuwe cycle. Nu nog verkopen betekent 20% van je winst weggooien t.o.v. de top. Nu verkopen en nog 20% lager terugkopen, betekent 20% meer sats een volgende run. Je zou ook nog de helft kunnen verkopen. Zelf koop ik vooral 100% bij als we echt in een bear raken en zitten.

• kazzzdafke
  • Nu online
Deman23 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 11:29:
[...]

Er kan zomaar nog een toetje komen als dit het was. Maar onder de 98k is het echt wel klaar.
En vorige week was het onder 107k, dan 103k, dan 101k, dan zeker 100k en nu 98k.
Zelfs al tik je de 75k is de grote timeframe nog altijd bullish.

Onder de 74k, dan volg ik de stelling dat we even gaan moeten pauzeren :)

Never ever financial advice...

• Moiety
Deman23 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 11:29:
[...]

In mijn timeframe (lees wereld) is $74.500 zelfs nog een Higher Low.

• Gipsy King

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16:09
Hoe de fuck kan jij nou de enige zijn die dit een duimpje en een reactie geeft…?
Ik krijg al zeven duimpjes voor veel mindere grappen die ik zelf maak, en dan zit er geen foto van een deerne bij.

Ik zal deze space nooit begrijpen.

Maktub

• Pinsa
MrMrq schreef op woensdag 5 november 2025 @ 12:49:
[...]

Hoe de fuck kan jij nou de enige zijn die dit een duimpje en een reactie geeft…?
Ik krijg al zeven duimpjes voor veel mindere grappen die ik zelf maak, en dan zit er geen foto van een deerne bij.

Nog maar een duimpje dan (y)

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Insta -1

• Guere
  • Nu online
Het probleem met dat soort plaatjes is vooral it works until it doesn't. Een prachtig voorbeeld deze cycle was M2 money supply chart. Alle influencers hadden het daar eerder dit jaar nog over. Met zo'n leuke chart vanaf de vorige cycle dat BTC altijd een paar honderd dagen achter M2 aanliep, en dat we gegarandeerd omhoog zouden gaan omdat money supply ook omhoog was gegaan.

Hoor je nu nooit meer iemand over want het is gewoonweg niet uitgekomen. Geen van de naar de toekomst geΓ«xtrapoleerde charts zijn werkelijkheid geworden, dus alle influencers houden ineens hun bek erover. N=1 bleek niet genoeg voor een voorspelling :P

• ByteMe_
  • Niet online
[...]

Duimpjes quota was op, daarna betaal je 50 cent per stuk, ja daaaaaag.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Guere schreef op woensdag 5 november 2025 @ 13:03:
[...]

Het probleem met dat soort plaatjes is vooral it works until it doesn't. Een prachtig voorbeeld deze cycle was M2 money supply chart. Alle influencers hadden het daar eerder dit jaar nog over. Met zo'n leuke chart vanaf de vorige cycle dat BTC altijd een paar honderd dagen achter M2 aanliep, en dat we gegarandeerd omhoog zouden gaan omdat money supply ook omhoog was gegaan.

Hoor je nu nooit meer iemand over want het is gewoonweg niet uitgekomen. Geen van de naar de toekomst geΓ«xtrapoleerde charts zijn werkelijkheid geworden, dus alle influencers houden ineens hun bek erover. N=1 bleek niet genoeg voor een voorspelling :P
Wacht maar jong, QE staat in de startblokken.

Haha! HFSP!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:29
Guere schreef op woensdag 5 november 2025 @ 13:03:
[...]

Hoho, @anti elppa heeft het hier vorige week nog over gehad....
dus....

edit: gevonden
https://gathering.tweaker...message/83730264#83730264

[ Voor 5% gewijzigd door elektriekert op 05-11-2025 13:07 ]

• Guere
  • Nu online
Vis schreef op woensdag 5 november 2025 @ 13:06:
Wacht maar jong, QE staat in de startblokken.

Haha! HFSP!
Ik heb nog niet alles verkocht hoor, dus HFSP gaat wellicht niet op als Bitcoin toch nog omhoog schiet ;)

• Guere
  • Nu online
Haha elppa, ouwe influencert :o Dat M2 window is echt al meerdere malen verstreken en verlengd.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:29
Guere schreef op woensdag 5 november 2025 @ 13:07:
[...]

Ik heb nog niet alles verkocht hoor, dus HFSP gaat wellicht niet op als Bitcoin toch nog omhoog schiet ;)
@Taro Wellicht dat "HFSP" ook in de topic start kan

• Wispe
  • Niet online
[...]

Plausibele verklaring: er is maar één Laurens.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:37
elektriekert schreef op woensdag 5 november 2025 @ 13:06:
[...]

Hoho, @anti elppa heeft het hier vorige week nog over gehad....
dus....

edit: gevonden
https://gathering.tweaker...message/83730264#83730264
is ook niet exact, kan prima nog gebeuren. Mensen moeten eens stoppen met op het uur of minuut proberen dingen te timen. Zie je nu ook met die 4 year cycle huggers. MEt stopwatch turen wanneer die start. helemaal leip joh

[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 05-11-2025 13:30 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Gipsy King
oowjah....
Waarom bitcoin opeens onder de grens van 100.000 dollar zakte Γ©n weer opklom
https://www.telegraaf.nl/...eer-opklom/102538048.html

• S.McDuck
  • Laatst online: 15:29
anti elppa schreef op woensdag 5 november 2025 @ 13:27:
[...]

is ook niet exact, kan prima nog gebeuren. Mensen moeten eens stoppen met op het uur of minuut proberen dingen te timen. Zie je nu ook met die 4 year cycle huggers. MEt stopwatch turen wanneer die start. helemaal leip joh
Een patroon betekent niet dat timing en tijdspanne exact gelijk moeten zijn. Het gaat om herkenbare herhaling in structuur of gedrag, niet om een kopie in de tijd. Maar goed crypto is net voetbal: het zit vol met bondscoaches :D
Dat maakt de SC ook zo leuk, helemaal met de memes

[ Voor 4% gewijzigd door S.McDuck op 05-11-2025 13:34 ]

• MrFX
  • Laatst online: 14:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lpGtKy1p-Hilb_J8ZlTblSvMfg8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/A2HDmuoOL81PY3UPQprsSRkC.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Wispe
  • Niet online
Dat niemand bij de Telegraaf heeft opgemerkt dat die laatste alinea off-topic is.

• Liripriscon
  • Laatst online: 15:23
Wat is BTC toch een raar beestje. MOON. 🀣 en over een kwartier weer REKT.

• Wispe
  • Niet online
Liripriscon schreef op woensdag 5 november 2025 @ 14:03:
Alle palen tot en met regionen 125k dollar noem ik geen β€˜moon’. Meer β€˜herstel’, β€˜goedmakertje’ of iets wat daarop lijkt.

• zwembroek
  • Nu online
Liripriscon schreef op woensdag 5 november 2025 @ 14:03:
Wat voor MOON?

• zwembroek
  • Nu online

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iLQNG1femZRqqxKfCkAU6VklDoM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wStGzcHx7DvslhNy0P1mkfRA.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Alle paperhands weer aan de fomo buy-in?

En dan even de f&g op 10 zetten morgen / vrijdag. >:)

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/000/902/498/98c.gif

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• ByteMe_
  • Niet online
Een 1000x ingezoomde groen kaarsje?

• zwembroek
  • Nu online
ByteMe_ schreef op woensdag 5 november 2025 @ 14:46:
[...]

Een 1000x ingezoomde groen kaarsje?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nia5dAeEhJqFc3mpCs7dlT02iZI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/y1ZLD4y6jjReFwQOQKOkkrcA.gif?f=user_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Hmmm
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bKaPQmqOwO2Z4npBPn7ZpFLxZKU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PgIJmrP4CS0Bo7Z24TLvVAMc.png?f=fotoalbum_large

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Op basis van dat rode lijntje moet de koers zijwaarts gaan?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• zwembroek
  • Nu online

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Mexicano
Vis schreef op woensdag 5 november 2025 @ 14:59:
[...]

Op basis van dat rode lijntje moet de koers zijwaarts gaan?
Meer dat nog niet alle hope lost is.

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/93bis-d-yhvZD-Dtb0oBwxYgZHE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/A8ea6dpW5ay2UNcGSwarg8dt.gif?f=user_large

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z5HNRSQEZ9m9I4N7D7DXU1oBFfc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/CNUpcDpmTFcpu2YZ6wTldSPy.jpg?f=user_large

• ByteMe_
  • Niet online
It aint over till the fat bear sings

• Alpina
  • Nu online
Nee hoor wat gecasht is blijft staan. Wat nog stond maak ik gaarne nog een ritje mee :)

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Natuurlijk. Weet je wel hoe gruwelijk dik deze tech is?

Once in a lifetime kans hier, zou er niet op slapen.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• vdLee
  • Registratie: Mei 2016
  • Nu online
Ik trek het niet meer, ik zit de beer wel gewoon uit. Zojuist alles van de exchanges naar cold storage gehaald.
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V_mgZPFy0ivRP9UZ8TzASYI61tM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5kRZPaX0LlBdelgfygyOqTg8.png?f=user_large

• Wispe
  • Niet online
vdLee schreef op woensdag 5 november 2025 @ 15:11:
Ik trek het niet meer, ik zit de beer wel gewoon uit. Zojuist alles van de exchanges naar cold storage gehaald.
spoiler:
Waarom heb jij dollars?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:12
Jumpman schreef op woensdag 5 november 2025 @ 11:35:
Veel verdeeldheid lees ik overal. De één zegt de cycle is anders dan voorheen, de ander zegt we zijn op weg naar de bear van de nieuwe cycle. Nu nog verkopen betekent 20% van je winst weggooien t.o.v. de top. Nu verkopen en nog 20% lager terugkopen, betekent 20% meer sats een volgende run. Je zou ook nog de helft kunnen verkopen. Zelf koop ik vooral 100% bij als we echt in een bear raken en zitten.
Bijna goed, op -20% terugkopen betekent 25% meer sats. Maar ik snap de strekking.
Pagina: 1 ... 47 48 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiΓ«ren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!