[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 47 48 Laatste
Acties:

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

nothing stops this train

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:38

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:21
Wordt tijd dat de yankees deze geitenbende weer eens omhoog gaan pumpen

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Alpina schreef op woensdag 5 november 2025 @ 15:10:
[...]

Wat nog stond maak ik gaarne nog een ritje mee :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DfKLAeJ1_-f6TAQQRLrtqXFZLpQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/YFEKBNvv5c1XvAdoKBrP8t3G.gif?f=user_large

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17:18
Er wordt aardig gepamped bij voormalige bitcoinminers 🔥

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:24
In ander nieuws; $STBL stijgt ff 11% in een uurtje. ATH soon.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
kbuntu schreef op woensdag 5 november 2025 @ 15:59:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Du-PG3wopfq2FOxJAxr2QjmGcuA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/zEQNLj0YitLr3pioOKYvSCne.gif?f=user_large

• zwembroek
kbuntu schreef op woensdag 5 november 2025 @ 15:59:
Klopt CIFR de deur uitgedaan. Mooie pump. Ook een ritje Iren erop zitten.

• zwembroek
In twee dagen al meer succes dan met shitcoin trades. Al loopt ETH vooralsnog ook lekker sinds de bodem.

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:27
107k next?

• zwembroek
Ik denk zelf eerst 104. :henk

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Liever gewoon 150k next. Die kleine stapjes op en neer is allemaal ruis.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
elektriekert schreef op woensdag 5 november 2025 @ 13:10:
[...]

@Taro Wellicht dat "HFSP" ook in de topic start kan
Done! Zie dat de lijst met brokers en exchanges ook wel weer eens bijgewerkt mag worden :)

Heb in januari denk ik wel even tijd.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• zwembroek
XPL +26% Zet hem op @Aeronaut

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:18
ByteMe_ schreef op woensdag 5 november 2025 @ 16:22:
Liever gewoon 150k next. Die kleine stapjes op en neer is allemaal ruis.
microdosing

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
Nieuw bij Bitvavo: TRUST

Do i need to say more _O-

• zwembroek
Zo ETH weer verkocht op 3400. Morgen de wick onderin even vullen op donderdag dipdag. Dan een nieuw instap moment bepalen. En gaan we moon dan zet ik alles over naar DeGiro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c268xUEUawit9gn84Zt1BsYNy1U=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/JfvauL73KKdifPi0yLrDAqiQ.gif?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lyyro-T03adSv6RzvEH5ml80UR8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/pPB9zgpyxk9Jrzm46w8kNhxP.gif?f=user_large

• kazzzdafke
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iJwpJVY6dz7TfmyWI6EIcVcN2tI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/y2PUpPSf6iwimRJZe0dXkWWn.png?f=fotoalbum_large

Even wat getekend voor de geinteresseerden die niet goed weten wat te doen.. dit kan een mogelijks scenario zijn op de hogere timeframes met wat confirmatie:

- Her-test van de VAL (groene lijn): observeer of de koers hier wordt afgewezen of erdoor breekt. Wacht daarna op de retest voor bevestiging. Dit is de iets agressievere instap, omdat de POC (witte lijn) mogelijk al als volgende weerstand fungeert.

- Her-test van de POC (witte lijn): zelfde principe als hierboven.

- Doelzone: idealiter de VAH (rode lijn), maar houd rekening met een tussentijdse weerstand rond 115–116k.

*NFA, maar kan leerrijk zijn :) Don't chase green candles!

Ps. ik had mijn long op de mogelijks SFP low, maar had de SL strak staan: 98900$. Helaas uitgestopt door de wik naar 98894$ :(

Never ever financial advice...

• zwembroek
kazzzdafke schreef op woensdag 5 november 2025 @ 17:18:
[Afbeelding]

Even wat getekend voor de geinteresseerden die niet goed weten wat te doen.. dit kan een mogelijks scenario zijn op de hogere timeframes met wat confirmatie:

- Her-test van de VAL (groene lijn): observeer of de koers hier wordt afgewezen of erdoor breekt. Wacht daarna op de retest voor bevestiging. Dit is de iets agressievere instap, omdat de POC (witte lijn) mogelijk al als volgende weerstand fungeert.

- Doelzone: idealiter de VAH (rode lijn), maar houd rekening met een tussentijdse weerstand rond 115–116k.

Ps. ik had mijn long op de mogelijks SFP low, maar had de SL strak staan: 98900$. Helaas uitgestopt door de wik naar 98894$ :(
Jij denkt niet dat we een deel van die wick onderin gaan vullen?

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Voor de cycle huggers :

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Nu online
kazzzdafke schreef op woensdag 5 november 2025 @ 17:18:
[Afbeelding]

maar als ik het goed zie is 240 van de bingokaart? de blow off topic titel is nu 115 :|

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

3403 alweer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OXG5AR_EjWZ1JVwk3rWAcFwoLYk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/X0hs3p8QnKRfSXpwW58ULEO1.jpg?f=user_large

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

zwembroek schreef op woensdag 5 november 2025 @ 17:10:
En gaan we moon dan zet ik alles over naar DeGiro.
Om daar Bitcoin hoger terug te kopen?

Classic buy high, sell low boomer 👍🏼

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• kazzzdafke
  • Nu online
zwembroek schreef op woensdag 5 november 2025 @ 17:22:
[...]

Jij denkt niet dat we een deel van die wick onderin gaan vullen?
Je hebt een wik naast een wik, wat duidt op een gefaalde prijssetting, SFP.
Dus neen, dat is niet meer nodig. Ik dacht dat de 2e de oranje stippellijn zou aantikken, maar dat gebeurde niet. Dus voorlopig lijkt het momentum up te zijn.
Echt zekerheid geeft de weekly close.

• kazzzdafke
  • Nu online
S.McDuck schreef op woensdag 5 november 2025 @ 17:35:
[...]

maar als ik het goed zie is 240 van de bingokaart? de blow off topic titel is nu 115 :|
240? 115? Volg niet

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Afbeeldingslocatie: https://gifdb.com/images/high/wine-pour-over-game-714yecfxlvciwcau.gif

Saylor perst er nog even wat extra liquiditeiten uit.

https://finance.yahoo.com...nated-stre-121115384.html

Hoe e.e.a. inmiddels allemaal is gefinancierd (normale share dilution, obligaties, STRE stock) is mij een compleet raadsel.

STRE pays a 10% annual dividend on a 100 euros stated value, compounding quarterly if unpaid up to 18%, and ranks senior to STRK, STRD, and MSTR common stock but junior to STRF, STRC, and debt.

Afbeeldingslocatie: https://uploads.dailydot.com/2024/04/confused-nick-young-.jpg?auto=compress&fm=pjpg

[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-11-2025 17:57 ]

Pagina: 1 ... 47 48 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!