Alles voor de likesBoinkie schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 21:00:
Mevrouw Vos zegt nog x4 vanaf hier!
[Afbeelding]
Wat naar beneden gemanipuleerd kan worden kan net zo hard ook weer naar boven gemanipuleerd worden in deze zaadmarkt.
Het waren 5 fantastische dagen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik heb vanuit emotie een paar dagen geleden een buy order geplaatst, die is een paar uur geleden geraakt, dus mag nu wel weer up.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dat zei ik gister avond net zo tegen mijn vriendin. Komt wel dichtbij zo.Darrell schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 21:56:
Wat naar beneden gemanipuleerd kan worden kan net zo hard ook weer naar boven gemanipuleerd worden in deze zaadmarkt.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Moon soon.Taro schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:05:
Ik heb vanuit emotie een paar dagen geleden een buy order geplaatst, die is een paar uur geleden geraakt, dus mag nu wel weer up.
eth, The world's computer
Hier ook ineens ETH in de account staan. Stoploss kan nog niet in profit gezet worden.Taro schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:05:
We moeten nu haast wel omhoog..
nu.nl heeft bericht dat "de" Bitcoin weer onder de 100.000 dollar staat. En dat de munt slechter heeft gepresteerd dan aandelen dit jaar.
Payback time baby.
nu.nl heeft bericht dat "de" Bitcoin weer onder de 100.000 dollar staat. En dat de munt slechter heeft gepresteerd dan aandelen dit jaar.
Payback time baby.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
zwembroek schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:05:
[...]
Dat zei ik gister avond net zo tegen mijn vriendin. Komt wel dichtbij zo.
Volledig uitgekocht, toont allemaal te zwak voor mij + veiligstellen van de winst.
Spijtig wel, voelt als incompleet aan.
Spijtig wel, voelt als incompleet aan.
Daar ging mijn stoploss
Had ook wel een beetje pijnlijk geweest als de edelmetaalgains van 2019 in fairydust op zouden gaan.
Morgen weer aan het werk. Misschien kan ik eerder beginnen moet ik even navragen.
Alpina schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:28:
[...]
Daar ging mijn stoploss![]()
Had ook wel een beetje pijnlijk geweest als de edelmetaalgains van 2019 in fairydust op zouden gaan.
Morgen weer aan het werk. Misschien kan ik eerder beginnen moet ik even navragen.
BTC heeft nog niet eens een 2x gemaakt en ETH heeft zijn ATH met $100 verbroken... wowie... nee er zit veeeel meer in.zwembroek schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:09:
[...]
Ik denk serieus dat je je blind staart op iets wat er niet is. Deze cycle verloopt namelijk exact qua timing zoals voorheen.
Benjamin Cowen zei ook dat in voorgaande periodes waar QE een probleem was in de economie we eerst een dump zouden zien voordat er groei mogelijk is. Op basis van deze prijsactie denk ik zeker dat dat het geval is.
De raketmotor begint pas op het moment dat de rentes in de VS echt gaan dalen
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Als je BTC op 16k had gekocht heb je toch mooie winsten kunnen maken.ScuL schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:33:
[...]
BTC heeft nog niet eens een 2x gemaakt en ETH heeft zijn ATH met $100 verbroken... wowie... nee er zit veeeel meer in.
Benjamin Cowen zei ook dat in voorgaande periodes waar QE een probleem was in de economie we eerst een dump zouden zien voordat er groei mogelijk is. Op basis van deze prijsactie denk ik zeker dat dat het geval is.
Mooi klote manAlpina schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:28:
[...]
Daar ging mijn stoploss![]()
De tering hé, waar houdt het op
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
als hunten niks meer opleverd.sjorremans schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:35:
nothing stops this train
Bijna een 8x vanaf de bodem.ScuL schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:33:
[...]
BTC heeft nog niet eens een 2x gemaakt en ETH heeft zijn ATH met $100 verbroken... wowie... nee er zit veeeel meer in.
Ja ach, er moest nu eenmaal een bepaald bedrag op tafel komen in deze gekke huizenmarkt. Toch mooi alles van crypto kunnen doen klaag verder niet. Denk ook nog steeds dat wanneer niemand het meer verwacht het opeens gruwelijk pumpt.
Wat @ScuL zegt dus.
Niet vanzelf!sjorremans schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:35:
Nee maarja, als wij nu hier niet durven in te kopen op dit niveau wil men dat elders ook niet... overal dikke fear nu.
Nu graag een bounce vanaf de 98k.
Wat was ook alweer de significantie van de $98k? Kan momenteel even niet makkelijk de charts checkenzwembroek schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:38:
Nu graag een bounce vanaf de 98k.
Bon, dit is wel effe pittig...
BTC dat zakt of 20 drones dat hier over mijn huis vliegen, incl iets daarna 2 legerhel's..
En dan horen dat Zaventem gesloten is..
Mja.. waar moet de focus op
BTC dat zakt of 20 drones dat hier over mijn huis vliegen, incl iets daarna 2 legerhel's..
En dan horen dat Zaventem gesloten is..
Mja.. waar moet de focus op
Never ever financial advice...
Ben er niet gerust op maar toch maar ETH bijgekocht. Moet toch die andere order wat naar beneden krijgen.
Guere schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:39:
[...]
Wat was ook alweer de significantie van de $98k? Kan momenteel even niet makkelijk de charts checken
zwembroek schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:41:
Ben er niet gerust op maar toch maar ETH bijgekocht. Moet toch die andere order wat naar beneden krijgen.
Gaat niet zo lekker he de laatste tijd 🤔
Ik weet dat ik altijd wat paniekerig zat te doen, maar het valt me op dat er veel meer zijn. Begrijp het niet helemaal want:
- de meesten zitten hier alsnog met een dikke winst
- waren al uitgestapt want zagen deze dump al aankomen en nu rustig aan de zijlijn
- de maxis geloven dat BTC toch wel weer een keer een nieuwe ATH haalt
- degene die eerder de boot hebben gemist kunnen nu/binnenkort goedkoper inkopen
Mis ik iets 😎?
-
Ik weet dat ik altijd wat paniekerig zat te doen, maar het valt me op dat er veel meer zijn. Begrijp het niet helemaal want:
- waren al uitgestapt want zagen deze dump al aankomen en nu rustig aan de zijlijn
- degene die eerder de boot hebben gemist kunnen nu/binnenkort goedkoper inkopen
Mis ik iets 😎?
-
Nee hoor. Welterusten.bsmpower schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:45:
Mis ik iets 😎?
-
Kom je het er nog even inwrijven?bsmpower schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:45:
Mis ik iets 😎?
-
:gifsicle():strip_exif()/f/image/tndLpWdZqj1DeW95ZTPlIkGj.gif?f=user_large)
Lief dagboek... Het is weer zover
Nee, hodl zelf ook nog Bitcoin dus ga ook rekt. Maar valt me op hoe negatief iedereen is terwijl ik denk aan de punten die ik net opsomde.
Wel lekker zo richting eind van het jaar toch? Hoef je straks ook niet zoveel vermogensbelasting te betalen.
Ik hodl nog braaf m'n eurotjes een paar maanden
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Kijk, dit is wel erin wrijven @souljah1hGelukszoekr schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:53:
Wel lekker zo richting eind van het jaar toch? Hoef je straks ook niet zoveel vermogensbelasting te betalen.
Het is trouwens niet alleen bitcoin, ook aandelen zijn lekker rekt gegaan (en goud)
nothing stops this train
We zitten nog in prima regionen kijkend naar de jaar grafiek van dit jaar.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Best wel. De aanbouw moest ook betaald worden deze maand. Dus max pain.
Vet kut dus...souljah1h schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:56:
[...]
Best wel. De aanbouw moest ook betaald worden deze maand. Dus max pain.
100k babe please
Zie de schuldige:Kol Nedra schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:54:
Het is trouwens niet alleen bitcoin, ook aandelen zijn lekker rekt gegaan (en goud)
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant hadden we de ruimte ook wel nodig. Dan nu de pleister er maar af.
Als ik dit dan lees: https://nos.nl/artikel/25...n-en-de-wereld-doet-niets
Dan mogen we hier niet klagen volgens mij.
[ Voor 25% gewijzigd door souljah1h op 04-11-2025 23:01 ]
NU
Prima, ik hap wel. Er is voor mij in een paar weken tijd ongeveer een mooie middenklasse auto verdampt en ik vermoed dat anderen er relatief gezien niet veel beter voor staan. Op zich geen ramp als je nog een hele cycle voor je hebt, maar als je flink onder water staat of zulke bedragen ziet verdwijnen, is het logisch dat de stemming wat gedrukt is. In deze fase van de cycle lijkt een grote opleving ook niet bepaald realistisch (al sluit ik het niet uit). Volgens mij is hier niemand zó somber als in de stukken proza die jij deelde de afgelopen maanden, maar een jubelstemming zou nu ook een beetje misplaatst zijn, vind je niet?bsmpower schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:50:
[...]
Nee, hodl zelf ook nog Bitcoin dus ga ook rekt. Maar valt me op hoe negatief iedereen is terwijl ik denk aan de punten die ik net opsomde.
100k babe mag gepost worden.
zwembroek schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:57:
100k babe please
:strip_exif()/f/image/PsqS0D6rcwWCdZOZDsAE8lGz.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit zie nu de prijs pas.
Had beter kunnen cashen in plaats van babes zoeken toen
Die is hier al broken, maar wordt vast een wickje: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Maar dit is wel een hele mooie. Begrijp dat de prijs er dan niet toe doet.Alpina schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:59:
[...]
[Afbeelding]
Taro schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:05:
Ik heb vanuit emotie
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Gezien het rood overal vermoed ik morgenochtend wel dikke ETF outflows te zien. Maybe zelfs richting een miljard? Ben benieuwd.
Laten we hier even van wegblijven alsjeblieft.Alpina schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:59:
[...]
[Afbeelding]
Sorry Wispe euh Darrell.Darrell schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 23:06:
[...]
Laten we hier even van wegblijven alsjeblieft.
Daar is de bounce al!
Om de dip wat leuker te maken: krijgen we nu alle babes dan als collectie weer opnieuw? of moeten we echt wachten tot een nieuwe ath babe?
Mooi. Goed dat ik heb bijgekocht. Nu nog wat hoger graag en dan een stoploss zetten. Dat zag er even uit alsof het een dure vergissing zou worden.
Wat blijft het toch leuk he dat crypto
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dat was 2 dagen terug toen de mods even dapper werden en 2 hele uren streng gingen doen.
Volgens Cowen moet BTC.D minstens op 65% komen voordat we de volgende fase in gaanGuere schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:33:
Pooh gaat weer hard. Dominance nu wel boven de 61%.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ja ik snap m weer. Geen memes herhalen etc. Terecht ook. Was even terug aan het zoeken kom ik terecht bij jouw topic start van John’s hoekjeFrambozenTaart schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 23:17:
[...]
Dat was 2 dagen terug toen de mods even dapper werden en 2 hele uren streng gingen doen.
Klopt ja. Hij denkt ook dat we er héél snel naartoe zullen gaan. Als in kwestie van paar weken max.ScuL schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 23:18:
Volgens Cowen moet BTC.D minstens op 65% komen voordat we de volgende fase in gaan
En dat zit me nog steeds dwars.FrambozenTaart schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 23:17:
[...]
Wick in de maak:
/f/image/Y8pRiARx7W65Bq6rejDmsPwq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wtdbuX9Vbe1aEEmYBondT83E.png?f=fotoalbum_large)
103k soon, dan holden en 110k soon, hopelijk meer, maar, daar twijfel ik dus aan. Grote kans op rejection op dat punt, lower low, daarna verder down acht ik waarschijnlijker. Maar ga stop loss in profit plaatsen en dan zit ik het wel uit. Of een nieuwe ATH als die volgt OF stop loss, liever het eerste, maar met beide kan ik leven. Pakken we in oktober 2026 in de bear low alles weer goedkoper op.
/f/image/Y8pRiARx7W65Bq6rejDmsPwq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wtdbuX9Vbe1aEEmYBondT83E.png?f=fotoalbum_large)
103k soon, dan holden en 110k soon, hopelijk meer, maar, daar twijfel ik dus aan. Grote kans op rejection op dat punt, lower low, daarna verder down acht ik waarschijnlijker. Maar ga stop loss in profit plaatsen en dan zit ik het wel uit. Of een nieuwe ATH als die volgt OF stop loss, liever het eerste, maar met beide kan ik leven. Pakken we in oktober 2026 in de bear low alles weer goedkoper op.
Zo denk ik er ook over.Taro schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 23:23:
Wick in de maak:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Moet je niet doen, slecht voor je bloeddruk.
Ook wat overdreven, ze hebben een shitpost met zichtbare tepels gemod, het is niet alsof ze je vrouw betast hebben ofzo
Morgen bullmoon.
Mwah dat was het punt niet helemaal. Die beelden hebben het internet nog net niet platgelegd.FrambozenTaart schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 23:26:
[...]
Moet je niet doen, slecht voor je bloeddruk.
Ook wat overdreven, ze hebben een shitpost met zichtbare tepels gemod, het is niet alsof ze je vrouw betast hebben ofzo
Wen moon.
Edit: morgen dus
Die steel ik voor volgende week te posten op 121KAlpina schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:59:
[...]
[Afbeelding]
Bij een prijs <40k en een RSI <25Taro schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 23:23:
Pakken we in oktober 2026 in de bear low alles weer goedkoper op.
Ik denk dat oktober te vroeg is.
Kan hard gaan. Zie na november 2021. Maandje of 7 van 69k naar 20kMoiety schreef op woensdag 5 november 2025 @ 00:05:
[...]
Bij een prijs <40k en een RSI <25
Laatste paar cycli werd, op een paar dagen na, telkens een jaar na de top de bodem gezet. Dus als 126k op 6 okt '25 de top was, is okt '26 als mogelijke bodem zien, niet heel vreemd.Moiety schreef op woensdag 5 november 2025 @ 00:05:
[...]
Bij een prijs <40k en een RSI <25
Idd, die “te vroeg” neem ik terug.Deman23 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 00:11:
[...]
Kan hard gaan. Zie na november 2021. Maandje of 7 van 69k naar 20k
Maar ik blijf nog even bullish. Ik denk niet dat we een rejection krijgen op 110k……. of is het hoop?
Ik bereid mij voor op het ergste en hoop op het beste. Nu slapen.
FixedMoiety schreef op woensdag 5 november 2025 @ 00:24:
[...]
Idd, die “te vroeg” neem ik terug.
Maar ik blijf nog even bullish. Ik denk niet dat we een rejection krijgen op 110k……. of is het hoop?
Ik bereid mij voor op het ergste en hoop op het beste. Nu slapen.
Ben een BTC hodler sinds 2014, zonder tussentijds winst te nemen. Had lange tijd de hoop op 150k of meer dit jaar maar alles wijst op een bearmarkt en ik wilde niet wéér een bear ingaan met de onzekerheid en zonder winst. Dus zojuist eindelijk het grootste deel van m'n stack verkocht. Uiteraard niet een geweldig moment maar niks wijst op een nieuwe ATH op de korte termijn en alles wijst op 55k-65k-achtige levels dus ik moest wel van mezelf. Uiteraard nog wel een deel aangehouden en ik sluit niet uit dat ik volgend jaar weer instap (hopelijk lager) maar voor nu is het even zekerheid en winst verzilveren. Met een goed gevoel het einde van het jaar in
. Nog steeds BTC maxi maar de bear en/of slow bleed richting ATL sla ik een keertje over.
Mooi natuurlijk, maar ergens wél bijzonder. Kijk, dat je de eerstvolgende bull (2017 voor jou) en daaropvolgende bear hodlt, kan ik me voorstellen. Maar daarna ken je het verhaal toch wel enigszins, zou je kunnen stellen. Mag ik vragen waarom je in de bull van 2021 geen winst nam en nu, een cyclus later, er toch (pas) voor kiest om winst te nemen? Namelijk wezen allerlei fundamentals (corona, oorlogen, interest rate decisions) er in voorgaande bull duidelijker op dat het momentum eruit was, dan nu. De fundamentals lijken over het algemeen behoorlijk positief momenteel, waardoor het in mijn ogen logischer zou zijn om nu te hodlen dan tijdens de vorige bull.dj_ryow schreef op woensdag 5 november 2025 @ 00:39:
Ben een BTC hodler sinds 2014, zonder tussentijds winst te nemen. Had lange tijd de hoop op 150k of meer dit jaar maar alles wijst op een bearmarkt en ik wilde niet wéér een bear ingaan met de onzekerheid en zonder winst. Dus zojuist eindelijk het grootste deel van m'n stack verkocht. Uiteraard niet een geweldig moment maar niks wijst op een nieuwe ATH op de korte termijn en alles wijst op 55k-65k-achtige levels dus ik moest wel van mezelf. Uiteraard nog wel een deel aangehouden en ik sluit niet uit dat ik volgend jaar weer instap (hopelijk lager) maar voor nu is het even zekerheid en winst verzilveren. Met een goed gevoel het einde van het jaar in. Nog steeds BTC maxi maar de bear en/of slow bleed richting ATL sla ik een keertje over.
Ieder zijn eigen verhaal, dat maakt het ook mooi, maar ik begrijp dat niet helemaal.
Heb je er een jaar of 8 niet meer naar gekeken ofzo?
Nog geen 110k? Valt tegen.

Hier wat derisked en in USDT gezet. Dan maar yield farmen zolang niet alles in elkaar dondert. Samen met de verkoop op 80k nu voor 15% uit BTC. De rest hodl tot een fatsoenlijke top of f&g swing trading. USDT kan op 40k of 50k er weer in.

Hier wat derisked en in USDT gezet. Dan maar yield farmen zolang niet alles in elkaar dondert. Samen met de verkoop op 80k nu voor 15% uit BTC. De rest hodl tot een fatsoenlijke top of f&g swing trading. USDT kan op 40k of 50k er weer in.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Laatste daily boven de 100.
Dit is toch wel het grappigste wat ik afgelopen jaar heb gelezensh4d0wman schreef op woensdag 5 november 2025 @ 01:54:
derisked en in USDT
FrambozenTaart schreef op woensdag 5 november 2025 @ 02:19:
[...]
Dit is toch wel het grappigste wat ik afgelopen jaar heb gelezen
Ik heb geen beschikking meer over een echte USD rekening. En Circle is van Coinbase, dat bedrijf blijf ik ver vandaan. Als de USD koers blijft stijgen gaat EUR straks weer rekt.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Zo jongens, om 05:15 nog even een 4 meter brede automagisch sluitende overhead deur compleet naar de filistijnen geramd met de heftruck...
Nummer 3 in mijn flitsende carrière.
De flashcrash van Bitcoin was er niets bij. Maarja ik rekt, dan de baas ook rekt, moet je maar denken.
Hopelijk stijgen de muntjes nog wat voordat ik de zak krijg
Kreeg wel een staande ovatie van de collega's, pink je toch een traantje weg.
De flashcrash van Bitcoin was er niets bij. Maarja ik rekt, dan de baas ook rekt, moet je maar denken.
Hopelijk stijgen de muntjes nog wat voordat ik de zak krijg
lekker hoorFrambozenTaart schreef op woensdag 5 november 2025 @ 06:18:
Zo jongens, om 05:15 nog even een 4 meter brede automagisch sluitende overhead deur compleet naar de filistijnen geramd met de heftruck...Nummer 3 in mijn flitsende carrière.
Hopelijk stijgen de muntjes nog wat voordat ik de zak krijg![]()
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Om vervolgens weer verbaasd te zijn dat hij weer aangepakt wordt,
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/HnJmInjOBrihbyHsIyJyhlfm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DrtZqshDi5kChWGyDlTIj4si.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VI2v08H73hQNtEz3Ddd3YTMf.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_exif()/f/image/hvagTRwTwP5Un2z1DqK5p7TB.webp?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/033fRVXc6IR3pQ3CGpwlZIWj.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2DE60MzL1fOkzngWZ2ZFnEiR.jpg?f=user_large)