[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 35 ... 95 Laatste
Acties:

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Mr Ronman schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 18:53:
[...]

Ja dat had ik ook gevolgd, apart hoe ze plotseling die ruim 3 miljoen toch hebben vrijgegeven. Zal hij wel blij mee zijn, was voor meer dan 60 miljoen $ geliquideerd op 10 oktober op Hyperliquid.
Zolang je maar genoeg following hebt..

Maarja dat is idd een meevaller voor hem na zijn liquidatie haha. Wel bizar dat iemand die met zoveel trade ook zoveel risico neemt..

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:52
oski27 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:03:
[...]

Nee ik heb getwijfeld om Zcash te kopen (voordat die zo hoog als nu stond). Werd gehyped rondom token2049 event in singapore, daarna aardige run gehad..rip.

Ik blijf lekker rustig iig
Was wel een mooie run up geweest, blijft wel lekker he die rust als je gewoon niks moet.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:23
Niet de grenzen opzoeken, nog een notitie

[ Voor 86% gewijzigd door Taro op 31-10-2025 19:14 ]

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Het is ook een optie om het topic even dicht te gooien. Dat er minder bezoek komt is niet erg, kwaliteit boven kwantiteit. Nu bewust de grenzen opzoeken en dergelijke berichten vervolgens liken is gewoon niet tof.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-12 22:52
Nee hoor. Nog steeds zwaar overgewaardeerd. -60% dan wordt die AI meuk misschien interessant.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:09:
[...]

Was wel een mooie run up geweest, blijft wel lekker he die rust als je gewoon niks moet.
Zo, dat was zeker lekker geweest. Vooral omdat je er prima in kan stappen met size. Durfde het niet aan vanwege het algehele sentiment; flash crash, gedoe rondom trump, cijfers etc.

Dan is het wel fijn idd als je die rust hebt dat je niks moet. Had het ook anders kunnen doen, maar de druk is van de ketel ;)

Kansen zijn er dus altijd, zelfs in een half dode markt.

• Pinsa
zwembroek schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:20:
[...]

Nee hoor. Nog steeds zwaar overgewaardeerd. -60% dan wordt die AI meuk misschien interessant.
Je hebt het over aandelen denk ik, we wachten rustig af op de grote correctie. Sommige BTC miningstocks zijn ook al lichtelijk aan het zakken. Wij hebben koopjes nodig toch vooral geen exit liq worden :>

• zwembroek
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:28:
[...]

Je hebt het over aandelen denk ik, we wachten rustig af op de grote correctie. Sommige BTC miningstocks zijn ook al lichtelijk aan het zakken. Wij hebben koopjes nodig toch, vooral geen exit liq worden :>
Alleen onstaan de goede koopjes meestal niet in weken maar in maanden of een jaar. Tijdens de beer lijkt het elke dag uitverkoop terwijl het dan nog een paar keer door de helft gaat. Cowen verwacht dat de alts vanaf hier kapot gaan tot 1 december. Dan stopt QT en staat de BTC.D op zijn top. Misschien dan een altcoin relief pump. Heb je vast veel gier voor een paar centen.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06:46
zwembroek schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:38:
[...]

Alleen onstaan de goede koopjes meestal niet in weken maar in maanden of een jaar. Tijdens de beer lijkt het elke dag uitverkoop terwijl het dan nog een paar keer door de helft gaat. Cowen verwacht dat de alts vanaf hier kapot gaan tot 1 december. Dan stopt QT en staat de BTC.D op zijn top. Misschien dan een altcoin relief pump. Heb je vast veel gier voor een paar centen.
Het zal vast een tijdelijke opleving geven, voor een paar units, maar de alt markt is aan het eigen succes ten onder gegaan. Voor iedere winnaar zijn er 100 verliezers. De R/R wordt steeds slechter, de oplevingen zeldzamer, en dat was het dan weer, voor een jaar of wat. En dat is ook prima.

Maktub

• Pinsa
zwembroek schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:38:
[...]

Onder de 100k is cowen out :X Vlug de alts nog
maar lozen zodra het kan.

• zwembroek
MrMrq schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:46:
[...]

Het zal vast een tijdelijke opleving geven, voor een paar units, maar de alt markt is aan het eigen succes ten onder gegaan. Voor iedere winnaar zijn er 100 verliezers. De R/R wordt steeds slechter, de oplevingen zeldzamer, en dat was het dan weer, voor een jaar of wat. En dat is ook prima.
100%

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:05
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:48:
[...]

Onder de 100k is cowen out :X Vlug de alts nog
maar lozen zodra het kan.
Heeft ie dat gezegd ja?

Blijf toch van die alts af. Genoeg tijd om in te stappen als er daadwerkelijk een opleving komt van alts. Tot die tijd gewoon een no-go zone

• Pinsa
jvel92 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:54:
[...]

Heeft ie dat gezegd ja?

Blijf toch van die alts af. Genoeg tijd om in te stappen als er daadwerkelijk een opleving komt van alts. Tot die tijd gewoon een no-go zone
2x sluiten onder de 50WMA en hij is eruit

YouTube: The Crypto Bull Market is ……..! [Ben Cowen]

[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 31-10-2025 20:08 ]

• jvel92
Ik ga slecht op video content. Ben meer van het lezen, dat kan ik snel scannen en de interessante stukken eruit kiezen.

Ah 2x onder de MWA dat is al iets genuanceerder dan onder de 100k :P

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Hebben we het hier over de 50WMA?

Of moet ik weer aan de zelfstudie?

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Pinsa
jvel92 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:58:
[...]

Ik ga slecht op video content. Ben meer van het lezen, dat kan ik snel scannen en de interessante stukken eruit kiezen.

Heb hetzelfde met videos ga er meestal snel doorheen of luister alleen de audio.

Maybe krijgen we nog een kleine relief rally dan maar de alts lozen, dus ook jou recent gekochte Hype ;)

• Pinsa
FrambozenTaart schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:02:
Hebben we het hier over de 50WMA?

Of moet ik weer aan de zelfstudie?
Hahah MA excuses, wat is een WMA ? _O-

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:03:
[...]

Hahah MA excuses, wat is een WMA ? _O-
Weekly Moving Average.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Pinsa
Klinkt aannemelijker als Windows media audio

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:01
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:07:
[...]

Klinkt aannemelijker als Windows media audio
_O- *proest*

• jvel92
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:02:
[...]

Heb hetzelfde met videos ga er meestal snel doorheen of luister alleen de audio.

Maybe krijgen we nog een kleine relief rally dan maar de alts lozen, dus ook jou recent gekochte Hype ;)
Mijn hype staat gelukkig niet onder water. Ook al gedeeltelijk winst genomen en uit laten betalen ;)

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08:42
Irritante fase dit, superlange consolidatie, beetje omhoog, beetje omlaag. Veel bearishness in het huis.
Vorige keer heb ik op 63 op weg naar beneden nog bijgekocht. De vibe die er nu is is een beetje hetzelfde...
Ben er voor circa 50% uit inmiddels, maar what to do with the rest?

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:57
[...]

Transcript kopieren vanuit YT, droppen in ChatGPT en vragen voor samenvatting.

Never ever financial advice...

• Pinsa
kazzzdafke schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:24:
[...]

Haha tnx voor de tip! Gelijk ook gedaan

• Guere
  • Laatst online: 11:01

Dat is ook basically wat hij al weken/maanden roept: 2x onder de 50w en het is klaar. Of hij "eruit gaat" deelt hij nooit: hij deelt zelden iets van zijn daadwerkelijke posities of moves. Gok dat hij achter de schermen al massaal winst heeft genomen en dat hij in ieder geval niet wacht op 2x close onder de 50w om verdere actie te ondernemen.

Gezien hoe ver we in de cycle zijn, hoe slecht de PA de afgelopen weken is geweest èn hoe slecht onder de 50w op $103k duiken zou zijn durf ik wel te zeggen dat 1x close eronder al genoeg is. In deze fase van de bull onder de 50w sluiten is gewoon slecht, punt. Zelfs tijdens die enorme mid-cycle correctie in de zomer van 2021 zijn we niet onder de 50w gesloten maar hebben we die juist als support gehouden.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:41
kazzzdafke schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:24:
[...]

Gedaan bij al die Cowen video’s. Conclusie: Bull case blijft: Q4 rally mogelijk naar $150k als support houdt, maar risk/reward schreeuwt caution.
50/50 dus

• Pinsa
Moiety schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:43:
[...]

Gedaan bij al die Cowen video’s. Conclusie: Bull case blijft: Q4 rally mogelijk naar $150k als support houdt, maar risk/reward schreeuwt caution.
50/50 dus
50/50 oftewel dat vind ik een groot risico, zonder SL zou ik niks doen buiten kleine posities.

Wel mooi pumpje nu

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:47:
[...]

50/50 oftewel dat vind ik een groot risico, zonder SL zou ik niks doen buiten kleine posities.

Wel mooi pumpje nu
Prachtig:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CbG-nGxy7WhbHezZfcw7QpIvIpw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6wgDfGoEZ237QOq6EJoqrWtT.png?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Stel dat dit het was, wordt het eindplaatje wel minder mooi. Geen duidelijke rechte lijn te zien zoals bij 2018 en 2021.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0RJpfkgayfRwI-54in3LDfm1iAs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AEpNX0H1mPo88OqsIsflfXpV.jpg?f=fotoalbum_large

• Moiety
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:47:
[...]

Wel mooi pumpje nu
Ik koop geen spot bij, nu. Gaan we toch nog flink omhoog dan verkoop ik weer een paar procent. Gaan we door het putje, trek ik mijn handen er weer vanaf voor een tijdje.

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-12 18:01
Ja, not bad right? Solana doet aardig mee met BTC, maar procentueel net ff wat meer dan BTC in volatiliteit. :-)

Ik ben benieuwd of we straks door die dubbele VWAPS komen.

They who buy the dip, deserves the rip.

• Pinsa
Ik keek even naar mijn recente alts SOL en LTC, doelde niet op BTC

Ga jij het nog proberen of heb je de hoop ook opgegeven?

[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 31-10-2025 20:55 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Danjel schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:54:
[...]

Ja, not bad right? Solana doet aardig mee met BTC, maar procentueel net ff wat meer dan BTC in volatiliteit. :-)

Ik ben benieuwd of we straks door die dubbele VWAPS komen.
Ketst zo te zien af op de 1D MA200, dat is toch niet positief?

• Danjel
Taro schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:55:
[...]

Ketst zo te zien af op de 1D MA200, dat is toch niet positief?
Vergeleken met je eerdere chart die je postte vanmiddag zag het er slechter uit dan nu.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:55:
[...]

Ik keek even naar mijn recente alts SOL en LTC, doelde niet op BTC
Ah, die staan ook bijna op 150k? :)
Ga jij het nog proberen of heb je de hoop ook opgegeven?
Ik heb buy orders rond de 1W MA50 staan. Heb verder wel alles van ByBit, Coinbase, MEXC etc. inmiddels in EUR op de bankrekening staan én een deel staat alweer een paar weken te rijpen in ETF's, goud en zilver.

Op Kraken de handelspot nog en op Bitvavo nog de EUR's van SOL en een restant dat er nog stond. Dat Bitvavo potje blijf ik af totdat blijkt dat er alsnog een altseason volgt. Met de Kraken pot handel ik nog actief in BTC.

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Een belangrijk verschil met 2022 en helemaal 2018 is dat door de voorgaande blowoff tops de 50WMA destijds diep onder de prijs lag. Een grote drawdown was dan nog niet het signaal dat de bull market over is. Nu met die lange fases met consolidatie in de prijsrange ligt de 50WMA veel dichter bij het prijsniveau. Ondanks dat dit betekent dat de volatiliteit van bitcoin is afgenomen, levert dat - door het explosief volatiele verleden van bitcoin - toch een bepaalde nervositeit op.

• Danjel
Ik trade op dit moment alleen nog maar actief met een zakje op Solana. Vanaf 180 weer gekocht. :)

• Pinsa
Taro schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:59:
[...]

Ah, die staan ook bijna op 150k? :)

[...]

Ik heb buy orders rond de 1W MA50 staan. Heb verder wel alles van ByBit, Coinbase, MEXC etc. inmiddels in EUR op de bankrekening staan én een deel staat alweer een paar weken te rijpen in ETF's, goud en zilver.

Op Kraken de handelspot nog en op Bitvavo nog de EUR's van SOL en een restant dat er nog stond. Dat Bitvavo potje blijf ik af totdat blijkt dat er alsnog een altseason volgt. Met de Kraken pot handel ik nog actief in BTC.
150k _O- het zijn maar kleine posities

Heb mijn kraken account eruit gegooid wat een belachelijke kosten daar zeg. Misschien is dat anders met Kraken+ of pro… maar op Bitvavo ben ik goedkoper uit en heb meer sats.

Edelmetalen en ETF,s baal er wel van dat ik er jaren geleden niks mee gedaan heb, maar goed ik wacht rustig af.

Tnx voor je inzichten en je TA’s btw ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:05:
[...]

Ik bedoelde de koers, niet jouw pf :)
Heb mijn kraken account eruit gegooid wat een belachelijk kosten daar zeg. Misschien is dat anders met Kraken+ of pro… maar op Bitvavo ben ik goedkoper uit en heb meer sats.
Ja, moet het eigenlijk een keer naar ByBit verhuizen, maar door die recente overstap naar .eu even afgewacht.
Edelmetalen en ETF,s baal er wel van dat ik er jaren geleden niks mee gedaan heb, maar goed ik wacht rustig af. Tnx voor je inzicht en je TA,s btw ;)
Gewoon iedere maand wat in pleuren, zelfs mijn kids van 14 en 17 kunnen dat. De oudste is nu nog aan het werk in een winkel, dat is de juiste mindset, komt om 22:15 thuis. Volgende week krijgt ie weer zijn salaris en dan help ik hem via een omweg het op DeGiro te storten omdat hij dat door zijn leeftijd nog niet mag. Niet uitstellen, gewoon mee beginnen.

• Wispe
  • Niet online
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:05:
[...]

Heb mijn kraken account eruit gegooid wat een belachelijke kosten daar zeg. Misschien is dat anders met Kraken+ of pro… maar op Bitvavo ben ik goedkoper uit en heb meer sats.

Edelmetalen en ETF,s baal er wel van dat ik er jaren geleden niks mee gedaan heb, maar goed ik wacht rustig af.

Tnx voor je inzichten en je TA’s btw ;)
Ik heb mijn fysiek goud sinds januari 2025 en daarmee sta ik al in de plus. Ook met indexfondsen (Meesman).
Met Bitcoin was ik ook rijkelijk laat, maar wel sats op 40k kunnen kopen.

Dus "jaren geleden" hoeft niet perse en het is nooit te laat. :)

• Pinsa
Taro schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:09:
[...]

Ik bedoelde de koers, niet jouw pf :)

[...]

Ja, moet het eigenlijk een keer naar ByBit verhuizen, maar door die recente overstap naar .eu even afgewacht.

[...]

Gewoon iedere maand wat in pleuren, zelfs mijn kids van 14 en 17 kunnen dat. De oudste is nu nog aan het werk in een winkel, dat is de juiste mindset, komt om 22:15 thuis. Volgende week krijgt ie weer zijn salaris en dan help ik hem via een omweg het op DeGiro te storten omdat hij dat door zijn leeftijd nog niet mag. Niet uitstellen, gewoon mee beginnen.
Ah 150k als de top excuses :)

Maar machtig mooi dat je kids werken en ook hun geld aan het werk zetten, als ik voor me zelf even naar Tesla, Nvidia, of Goud, zilver kijk verwacht ik meer te kunnen kopen als er een dip komt en die moet er gewoon komen.

Aan de andere kant DCA begin je altijd en als je kids er toch long term in zitten gaat dit meer opleveren dan sparen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Pinsa op 31-10-2025 21:19 ]

• Pinsa
Wispe schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:13:
[...]

Ik heb mijn fysiek goud sinds januari 2025 en daarmee sta ik al in de plus. Ook met indexfondsen (Meesman).
Met Bitcoin was ik ook rijkelijk laat, maar wel sats op 40k kunnen kopen.

Dus "jaren geleden" hoeft niet perse en het is nooit te laat. :)
Kan me nog goed je eerste dm,s herrineren toen alles nog nieuw voor je was.

Wispe ging voor BTC en ETH en Pinsa zat vol in alts, eind status Pinsa volledig rekt en Wispe op winst. Kleine side note als ik mn 1e bag van toen nog had gehold stond ik ook in de plus.

Wat heb je geleerd Pinsa: BTC is King :)F

[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 31-10-2025 21:26 ]

• Wispe
  • Niet online
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:25:
[...]

Kan me nog goed je eerste dm,s herrineren toen alles nog nieuw voor je was.

Wispe ging voor BTC en ETH en Pinsa zat vol in alts, eind status Pinsa volledig rekt en Wispe op winst. Kleine side note als ik mn 1e bag van toen nog had gehold stond ik ook in de plus.

Wat heb je geleerd Pinsa: BTC is King :)F
Uiteraard heb ik tijdens de halve rit ook fouten of domme keuzes gemaakt waardoor ik nóg meer winst ben misgelopen (maar die deel ik niet ;)).

Maar die keiharde groene palen heb ik niet echt gehad, dat is wel jammer.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:02

Darrell

Fiat moonboy

Knip, niet crypto gerelateerd, zie de topicwaarschuwing

[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 31-10-2025 21:40 ]

• Wispe
  • Niet online
Knip, offtopic en onnodig

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 31-10-2025 21:41 ]

• Pinsa
Wispe schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:31:
[...]

Uiteraard heb ik tijdens de halve rit ook fouten of domme keuzes gemaakt waardoor ik nóg meer winst ben misgelopen (maar die deel ik niet ;)).

Maar die keiharde groene palen heb ik niet echt gehad, dat is wel jammer.
Haha misschien ben ik te eerlijk en soms een open boek boeit me niet zo veel, als je maar leert van je fouten ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Don't jinx it.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:02

Darrell

Fiat moonboy

Knip

[ Voor 87% gewijzigd door Taro op 31-10-2025 21:43 ]

• jvel92
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:18:
[...]

Ah 150k als de top excuses :)

Maar machtig mooi dat je kids werken en ook hun geld aan het werk zetten, als ik voor me zelf even naar Tesla, Nvidia, of Goud, zilver kijk verwacht ik meer te kunnen kopen als er een dip komt en die moet er gewoon komen.

Aan de andere kant DCA begin je altijd en als je kids er toch long term in zitten gaat dit meer opleveren dan sparen :)
Doe eens gek en maak gewoon eens begin. Zet elke maand wat geld opzij om in een ETF te DCA'en.

Maak een watchlist met interessante aandelen. Bepaal op welk niveau je wilt bijkopen, zet een alert en koop zodra alert afgaat.

• Pinsa
jvel92 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:46:
[...]

Doe eens gek en maak gewoon eens begin. Zet elke maand wat geld opzij om in een ETF te DCA'en.

Maak een watchlist met interessante aandelen. Bepaal op welk niveau je wilt bijkopen, zet een alert en koop zodra alert afgaat.
Onlangs een Degiro accountje aangemaakt, heb best wat staan op de watchlist, meeste zijn Bitcoin mining stocks, maar bv VZLC (Zilver ETF) trekt het meeste mijn aandacht, ook omdat Zilver een usecase heeft (goud niet). WMIN is er ook nog een die een optie zou kunnen zijn.

TSLS of NVDA staan we me te hoog dan pak ik liever iets gespreids.

Verder heb ik ome @John245 nog voor mooie tips aangezien ik vrij weinig weet wat er allemaal interassant is op de stock market.

Als jij nog tips hebt just say of DM ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Pinsa op 31-10-2025 21:59 ]

• Wispe
  • Niet online
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:56:
[...]

Onlangs een Degiro accountje aangemaakt, heb best wat staan op de watchlist, meeste zijn Bitcoin mining stocks, maar bv VZLC (Zilver ETF) trekt het meeste mijn aandacht, ook omdat Zilver een usecase heeft (goud niet). WMIN is er ook nog een die een optie zou zijn.

Als je nog tips hebt just say of DM ;)
Hier is ooit gezegd dat een ASML-aandeel de hoeksteen van je pf zou moeten zijn. Staat ook hoog, maar ja, kan nog hoger toch? _O- Ik heb er ook maar 1'tje.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 26-11 21:31
Wispe schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:59:
[...]

Ik heb er ook maar 1'tje.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jq-QnB9GEgk58gyGw2OTwciBtM4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/uJGVaJNfoj3Hm8qCEZhLxJ5v.jpg?f=user_large

• Pinsa
[...]

Hier is ooit gezegd dat een ASML-aandeel de hoeksteen van je pf zou moeten zijn. Staat ook hoog, maar ja, kan nog hoger toch? _O- Ik heb er ook maar 1'tje.
Vraag John maar eens wat zijn eerste entry ooit was op ASML _O-

Waarom ga je dan voor 1 specifiek aandeel en geen gespreid ETF?

Of is ASML de Bitcoin van stocks

• Wispe
  • Niet online
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 22:03:
[...]

Vraag John maar eens wat zijn eerste entry ooit was op ASML _O-

Waarom ga je dan voor 1 specifiek aandeel en geen gespreid ETF?

Of is ASML de Bitcoin van stocks
Het antwoord is eigenijk simpel: omdat ik me (nog) niet in ETF's heb verdiept.
En het leek me gaaf om er een te hebben.

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-12 19:37
[...]

Onlangs een Degiro accountje aangemaakt, heb best wat staan op de watchlist, meeste zijn Bitcoin mining stocks, maar bv VZLC (Zilver ETF) trekt het meeste mijn aandacht, ook omdat Zilver een usecase heeft (goud niet). WMIN is er ook nog een die een optie zou kunnen zijn.

Verder heb ik ome @John245 nog voor mooie tips aangezien ik vrij weinig weet wat er allemaal interassant is op de stock market.

Belangrijkste tip is dat je hoogstwaarschijnlijk, net zoals bijna iedereen hier de markt op lange termijn underperformed. Hoeveel tijd en energie je er ook insteekt. Dat toegeven is het moeilijkst eigenlijk. Als je het kan toegeven en er naar handelt, is het goed voor je rust en je winstmarges. Het lukt me overigens ook nog niet me daarin te schikken….

• jvel92
[...]

Net als met crypto ga je ook bij aandelen voor het meest risicovolle _O- John is de vorige eeuw al begonnen met beleggen, dus die heeft al de nodige ervaring met een gespreid PF waardoor hij ook de nodige risicovolle aandelen kan kopen zonder dat het hem dat de kop kost.

Zoals al zei: begin eens met PF opbouwen d.m.v. een wereld ETF. De kans dat je het op de langere termijn beter doet dan een ETF is gewoon klein. Nog even los van de tijd die je erin moet steken.Je kan dan altijd nog 10% gebruiken voor wat mee risico. Zelfde principe geldt eigenlijk voor crypto met BTC vs alts.

• Pinsa
kbuntu schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 22:07:
[...]

Belangrijkste tip is dat je hoogstwaarschijnlijk, net zoals bijna iedereen hier de markt op lange termijn underperformed. Hoeveel tijd en energie je er ook insteekt. Dat toegeven is het moeilijkst eigenlijk. Als je het kan toegeven en er naar handelt, is het goed voor je rust en je winstmarges. Het lukt me overigens ook nog niet me daarin te schikken….
Ben wel een bodemvisser idd en moet ergens gaan starten, maar ben je het niet eens dan met het feit dat alles relatief hoog staat? Bij BTC heb ik nog een cycle waar ik naar kan kijken. Bij stocks is dit onvoorspelbaar?

• Pinsa
jvel92 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 22:10:
[...]

Net als met crypto ga je ook bij aandelen voor het meest risicovolle _O- John is de vorige eeuw al begonnen met beleggen, dus die heeft al de nodige ervaring met een gespreid PF waardoor hij ook de nodige risicovolle aandelen kan kopen zonder dat het hem dat de kop kost.

Zoals al zei: begin eens met PF opbouwen d.m.v. een wereld ETF. De kans dat je het op de langere termijn beter doet dan een ETF is gewoon klein. Nog even los van de tijd die je erin moet steken.Je kan dan altijd nog 10% gebruiken voor wat mee risico. Zelfde principe geldt eigenlijk voor crypto met BTC vs alts.
Klopt ik wist dat ik voor iets risicovols ging, het was een kleine positie en onlangs positief afgesloten. En tsja ik blijf een crypto boy dus dan maar een mining stock. Ik ga me eens inlezen komt goed ;)

• Don Guacamole
Poh $TAO doet ff een +20% op de daily! @Alpina al aan t afromen?
Of gaan we dan toch het beloofde altseason in met onze $TAO bags? Zou mooi zijn voor mn resterende bags als die ook ff meeliften, maar die zijn praktisch al afgeschreven.. mn shitcoin account staat nog op een prachtige -70% vanaf zn top, dus we hebben nog even te gaan..

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01-12 08:17
[...]

Ik wil ook zo'n oom. Ik wil ook wel eens leren wat je nou eigenlijk moet doen, en wat niet :)

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-12 19:37
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 22:11:
[...]

Ben wel een bodemvisser idd en moet ergens gaan starten, maar ben je het niet eens dan met het feit dat alles relatief hoog staat? Bij BTC heb ik nog een cycle waar ik naar kan kijken. Bij stocks is dit onvoorspelbaar?
Je weet pas achteraf of het echt te hoog was. Als je vanaf nu DCA doet in een gespreide ETF boeit het niet zoveel. Dan koop je nu misschien hoog, maar straks een poos laag als er een crash is geweest. Als je nu groots instapt kan je natuurlijk net de pech hebben dat het gigantisch crashed. Mensen die bijv. groots in Nasdaq zijn gestapt vlak voor de crash in 2000 staan pas sinds een paar maandjes weer in de plus :X

• Pinsa
S.McDuck schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 22:29:
[...]

Ik wil ook zo'n oom. Ik wil ook wel eens leren wat je nou eigenlijk moet doen, en wat niet :)
Ik ga een gespreid PF samen stellen en dat even laten checken, laat je wel wat weten :P

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

kbuntu schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 22:37:
[...]

Je weet pas achteraf of het echt te hoog was. Als je vanaf nu DCA doet in een gespreide ETF boeit het niet zoveel. Dan koop je nu misschien hoog, maar straks een poos laag als er een crash is geweest. Als je nu groots instapt kan je natuurlijk net de pech hebben dat het gigantisch crashed. Mensen die bijv. groots in Nasdaq zijn gestapt vlak voor de crash in 2000 staan pas sinds een paar maandjes weer in de plus :X
Dit geldt toch ook voor Bitcoin?

Jeetje wat een topic de laatste tijd.. waarom blijven we stocks benoemen constant en wordt dáár niet op gemoddereert?

Pff pleuris zooi, gooi er maar een blauw tintje overheen 😂

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 10:45
Don Guacamole schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 22:25:
Poh $TAO doet ff een +20% op de daily! @Alpina al aan t afromen?
Of gaan we dan toch het beloofde altseason in met onze $TAO bags? Zou mooi zijn voor mn resterende bags als die ook ff meeliften, maar die zijn praktisch al afgeschreven.. mn shitcoin account staat nog op een prachtige -70% vanaf zn top, dus we hebben nog even te gaan..
Ja heb wat afgeroomd.

• Pinsa
Vis schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 22:40:
[...]

Dit geldt toch ook voor Bitcoin?

Jeetje wat een topic de laatste tijd.. waarom blijven we stocks benoemen constant en wordt dáár niet op gemoddereert?

Pff pleuris zooi, gooi er maar een blauw tintje overheen 😂
Oke fair, wen dikke LTC?

• Moiety
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 22:50:
[...]

Oke fair, wen dikke LTC?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sUsa8lzuy8a1_past7VZDLw2fS4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/aZ8GekFQ1QG7WgFLtjOI77GT.gif?f=user_large

• Pinsa
Het viel me op dat er wat alts met het woord ‘zero’ bestaan ook vrij recente, de ironie is dat ze dus ook echt richting zero gaan _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aRt67SL7bZTfmNLn4N42Yeoked4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B1noW2RMvJBU4rcwQtFnG350.jpg?f=fotoalbum_large

En nu ga ik mn smoel houden!

Fijn weekend SC

• Vis
  • Nu online

Vis

[...]

Oke fair, wen dikke LTC?
S00N !!

Wel fijn dat je ook wat second best spul in je crypto mandje hebt gestopt, anders was het volgend jaar huilen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l7B0frTHs_x9881-ts_iLO_KrAA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xVL2UiO4lOFoSjqr1zUKwxjW.jpg?f=user_large

• Moiety
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 23:01:
Het viel me op dat er wat alts met het woord ‘zero’ bestaan ook vrij recente, de ironie is dat ze dus ook echt richting zero gaan _O-

[Afbeelding]

En nu ga ik mn smoel houden!

Fijn weekend SC
Fijn weekend! Ik houd ook even mijn smoel!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:27:
[...]

Haha tnx voor de tip! Gelijk ook gedaan
En?

• Vis
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/psoH4_jaxIZZmfuov1paQ-BEV8I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VZvCSV5xIrnAEGNQWzCC4z8K.png?f=fotoalbum_large

• Pinsa
Hoofdpunten

1.De video bespreekt of de huidige crypto-bullmarkt al voorbij is of dat er nog één
laatste grote rally mogelijk is.

2.Ben Cowen legt uit dat vorige marktcycli in crypto bepaalde patronen laten zien: opbouwfase, piek, neergang, herstel. Hij kijkt naar historische data om te beoordelen waar we nu zouden kunnen staan.

3.Een belangrijk element is de “liquiditeit” in de markt: hoeveel geld er beschikbaar is voor gebruikers en institutionele beleggers. Hogere liquiditeit kan een rally ondersteunen, maar problemen met macro-economische factoren kunnen dit tegenwerken.

4. Cowen behandelt risico’s zoals strengere regelgeving, dalende interesse van nieuwe beleggers, en mogelijke “froth” — euphorie die niet ondersteund wordt door fundamenten.

5.Tegelijkertijd noemt hij mogelijke katalysatoren voor een rally: technologische vooruitgang (bijv. verbeterde netwerk-utilisatie), institutionele adoptie, en macro-economische factoren zoals inflatie of monetair beleid die geld in risicovollere activa duwen.

6.Hij benadrukt dat timing zeer moeilijk is bij zulke cycli, en dat beleggers beter kunnen focussen op positie-opbouw en risico-beheer in plaats van te gokken op “perfecte” timing.

Te algemeen het is beter om even vlug de viideo te bekijken _O-

Alhoewel je kunt blijven doorvragen naar daadwerlijke targets etc, probeer het zelf maar eens.

[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 31-10-2025 23:18 ]

• elektriekert
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 23:14:
[...]

Alhoewel je kunt blijven doorvragen naar daadwerlijke targets etc, probeer het zelf maar eens.
Laat ik daar nou net geen zin in hebben :p .
Ik teer nog wel ff op de info van onze Bob dan :9

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:49
[...]

Oke fair, wen dikke LTC?
idd wen?
ZEC gaat LTC inhalen, de ticker was blijkbaar ZEC en niemand verteld dit gewoon he.
+1000% in 90 dagen tijd, waarom zegt niemand dit?

nothing stops this train

• elektriekert
Kol Nedra schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 23:29:
[...]

idd wen?
ZEC gaat LTC inhalen, de ticker was blijkbaar ZEC en niemand verteld dit gewoon he.
Omdat je te laat bent, nooit groene dildo’s in je kont proberen te steken, was het gezegde volgens mij :P

• Pinsa
[...]

idd wen?
Blijft een gure alt haha, je weet zoiets niet van te voren schijnbaar is privacy weer hot?

• jvel92
[...]

idd wen?
Euh:
jvel92 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:48:
Zcash (ZEC) heeft de afgelopen dagen (en weken) ook een flinke run gemaakt.

Zie het her en der geshilled worden als BTC maar dan met privacy en het is alsof je BTC koopt na de tweede havling. Het heeft ook dezelfde supply dynamics als BTC.

Interessant om in de gaten te houden. Klinkt eenvoudig uitlegbaar, dus wellicht dat het nog flink kan pompen.
Jouw reactie:
Kol Nedra schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:10:
[...]

Zcash hashrate is niet echt groeiende, zal er toch voorzichtig mee zijn.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 10:45
jvel92 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 23:59:
[...]

Euh:

[...]

Jouw reactie:

[...]
ZEC en TAO inderdaad

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8yt3eImvd7BN0wDXhYBxyQUu3G0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LEXjMC4wKtZ9B9UPjK0fHHtd.jpg?f=fotoalbum_large

Scherp blijven @Kol Nedra

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 01-12 22:37
Is een rode monthly niet altijd al einde bull? Helaasch

• Kol Nedra
AlterBridge schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 01:12:
hier mijn TA, zolang het boven de rode lijn ligt is het goed.
voor meer nutteloze tips volg mijn strategie :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G8RUVJX6gDMnhDedLw7mJmzPZSc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/u2wfxFYszXDFgCtl5ZvuPUzP.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door Kol Nedra op 01-11-2025 01:42 ]

nothing stops this train

• Kol Nedra
[...]

veel tech ETF's hebben het natuurlijk goed gedaan afgelopen 10 jaar, maar dat is het lastige vind ik, staan ze niet te hoog? is het niet een te grote bubbel? blijft toch wat risico hebben.

kijk je bijv naar coca cola, veel lagere rendament maar wel een gestaag groei en dividentje erbij.
er zal een reset/crash komen, maar wanneer dat is...... kan binnenkort zijn, of pas over enkele jaren.
tijdens een echte crash ben je blijer met KO aandelen dan bijv tech stocks, die dan 60+% dumpen....

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 01-11-2025 02:00 ]

nothing stops this train

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Happy moonvember *O*

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:31

tomtom901

Moderator General Chat
AlterBridge schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 01:12:
Nee hoor, zeker geen gegeven.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54A8P5BQCryeTKIaJC89qxm2x9E=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/N0RC6bpaG1qAKPr1BEDqWesv.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9mPiaDeOjq9dklAs5z1m__rFxSI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZXQYbPN5mHEKOIicqEywx7SA.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

TAO strong.

• Don Guacamole
Dikke $TAO, gaan we dan toch nog de 4 digits zien deze run?
Met een GAK van $48,20 dan toch een prima rendament.. maar je moet er wel ontzettende diamond hands voor hebbon.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:59
Wispe schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:53:
Stel dat dit het was, wordt het eindplaatje wel minder mooi. Geen duidelijke rechte lijn te zien zoals bij 2018 en 2021.

[Afbeelding]
Maar ook niet gek als top, met veel institutioneel geld ipv retail misschien zelfs wel logischer. Dan heb je niet dezelfde fomo.

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 10:58
[...]

Die kan @pinsa toch op zijn watchlist zetten en bij een terugtest (zoals enkele maanden geleden onder de 600) aankopen.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• John245
jvel92 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 22:10:
[...]

Spreiding is het toverwoord. Ik hem ook niet alleen high risk assets. En niet alleen spreiden in stocks maar doe er ook wat btc bij.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• John245
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 22:11:
[...]

Kijk ook eens op de midcap en smallcap, want die zijn wat minder hard gestegen (doe wel gedegen onderzoek)

• John245
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 22:40:
[...]

Ik ga een gespreid PF samen stellen en dat even laten checken, laat je wel wat weten :P
Een gespreid PF vindt ik een PF met minimaal 20 assets :-(

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Mooie eerste week geweest voor de Solana ETF's, je ziet het niet aan de koers, maar er is interesse blijkbaar. Ben benieuwd of die interesse er voor langere tijd is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tp5E2Om8Cw4EC4CGlngqtFfl_Jo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kOagItuIY0ZZ7fPmJqRWXU0Y.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Numbers op 01-11-2025 07:57 ]

• Pinsa
John245 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 07:49:
[...]

Een gespreid PF vindt ik een PF met minimaal 20 assets :-(
20 assets, dat gaat niet veel rust brengen :+

Mooie top 3 of 4 en daarnaast BTC klinkt ook goed?

• Pinsa
Numbers schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 07:56:
Mooie eerste week geweest voor de Solana ETF's, je ziet het niet aan de koers, maar er is interesse blijkbaar. Ben benieuwd of die interesse er voor langere tijd is.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rcnr8yygxPs2RXm_1wepUEebL_k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1gwgErjBth24Fr2sDWZCWZNt.jpg?f=fotoalbum_large

• kazzzdafke
John245 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 07:47:
[...]

Kijk ook eens op de midcap en smallcap, want die zijn wat minder hard gestegen (doe wel gedegen onderzoek)
iShares MSCI World Small Cap ETF

koopje!

EDIT: misschien even wat verduidelijken:
Deze ETF biedt een veel grotere spreiding dan bijvoorbeeld de S&P 500, waar NVIDIA alleen al bijna 10% vertegenwoordigt en de “Mag 7” samen goed zijn voor zo’n 40%. Dat is prima zolang het goed gaat, maar als het minder loopt… voel je dat snel en zonder aarzeling.

Daarom vind ik deze ETF interessant.
Er zit mogelijks veel potentieel in de kleinere bedrijven, die misschien wel de nieuwe NVIDIA, ASML of een ander groeiverhaal kunnen worden.
De spreiding is ook geografisch veel ruimer, dus voor mij is dit een echte no-brainer binnen een goed gespreide portefeuille.

[ Voor 53% gewijzigd door kazzzdafke op 01-11-2025 09:19 ]

• John245
Pinsa schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 08:45:
[...]

20 assets, dat gaat niet veel rust brengen :+

Mooie top 3 of 4 en daarnaast BTC klinkt ook goed?
En wat doe je dan al er 1 van de top 3 min 60% gaat?

Maar iedereen heeft een eigen risicoprofiel.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
kazzzdafke schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 09:09:
[...]

koopje!

Deze ETF biedt een veel grotere spreiding dan bijvoorbeeld de S&P 500, waar NVIDIA alleen al bijna 10% vertegenwoordigt en de “Mag 7” samen goed zijn voor zo’n 40%. Dat is prima zolang het goed gaat, maar als het minder loopt… voel je dat snel en zonder aarzeling.

Er zit mogelijks veel potentieel in de kleinere bedrijven, die misschien wel de nieuwe NVIDIA, ASML of een ander groeiverhaal kunnen worden.
De spreiding is ook geografisch veel ruimer, dus voor mij is dit een echte no-brainer binnen een goed gespreide portefeuille.
Dit gaat over stonks, verkeerde topic 😀

• kazzzdafke
zenith schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 09:21:
[...]

Dit gaat over stonks, verkeerde topic 😀
Ze hebben mij getrickt in antwoorden idd..

Maar bon, BTC.. opnieuw, wederom, verwacht ik een move-je van BTC in de komende uren.
De dip naar 102k? Of de sprong naar 115k? Dat laatste liever niet in het weekend, want dan is zelfs sub 100k mogelijk..

Zo, goedgemaakt?

• John245
kazzzdafke schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 09:09:
[...]

koopje!

Helemaal met je eens. En met een All world ETF moet je er ook nog een 2e ETF bijnemen omdat je anders de USA wel heel erg oververtegenwoordigd is.

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-cuyRp1XauoDsNhMN2LVCO-rDoA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Nt3QRA5ZnrOSuCUBQdrhb02.jpg?f=fotoalbum_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Pagina: 1 ... 35 ... 95 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!