zwembroek schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:27:
[...]
4 jaar cycle hugger! Haha wat een kut uitdrukking is dat zeg.
/f/image/JXSiMzezgGuyErGwlNvoNvxR.png?f=fotoalbum_large) 
                    zwembroek schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:27:
[...]
4 jaar cycle hugger! Haha wat een kut uitdrukking is dat zeg.
/f/image/JXSiMzezgGuyErGwlNvoNvxR.png?f=fotoalbum_large) 
                    Ik hoop dat je net zo fout zit met deze prediction als met je prediction van 2021.BTC100K2021 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:36:
[...]
Grootste deel heeft tot nu toe altijd vertrouwd op de cycles. Nu komt het even niet zo lekker uit omdat de prijsactie redelijk teleurstellend is verlopen. Nu gaan ze zonder enige onderbouwing uit van het einde van de cycles of een verlenging.
Ik denk dat het cycle patroon ook perfect gaat samenlopen met QE. In oktober 2008 werd gestart met QE, een jaar na de start van de recessie. De eerste tekenen van een zwakke arbeidsmarkt zien we nu ook. Tel daar een jaar bij op, oktober 2026.
Wanneer wordt normaal een bodem gezet voor crypto? Juist, 1 jaar na de top: oktober 2026.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Degen.Moiety schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:22:
[...]
Ben wel benieuwd naar hoeveel mensen hier nu eigenlijk actief traden en wie (net zoals ik) gewoon een spothodler is.
TomTom = trader
Taro = trader
Bsmpower = spothodler
John = meestertrader
Ik ben het 100% met jou eens. Al verwacht ik nog wel een relief rally. Ik denk dat dat we deze in november krijgen. Sluiten we toch binnenkort onder de 100k dan zie ik het wel gebeuren dat we deze in Q1 2026 krijgen. Ik verwacht geen nieuwe top voor Bitcoin maar denk dat we wel in de buurt kunnen komen. Een handje vol alts en ETH zie ik dan wel verdubbelen. Alleen is de vraag vanaf welk level.BTC100K2021 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:36:
[...]
Grootste deel heeft tot nu toe altijd vertrouwd op de cycles. Nu komt het even niet zo lekker uit omdat de prijsactie redelijk teleurstellend is verlopen. Nu gaan ze zonder enige onderbouwing uit van het einde van de cycles of een verlenging.
Ik denk dat het cycle patroon ook perfect gaat samenlopen met QE. In oktober 2008 werd gestart met QE, een jaar na de start van de recessie. De eerste tekenen van een zwakke arbeidsmarkt zien we nu ook. Tel daar een jaar bij op, oktober 2026.
Wanneer wordt normaal een bodem gezet voor crypto? Juist, 1 jaar na de top: oktober 2026.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Bij de kapper gaat het nog over XRP dus er is nog hoopJohn245 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:38:
[...]
Henk en Ingrid kopen al ............. aandelen
Zou idd prima kunnen. Top kan al geweest zijn met tegenvallende resultaten vanwege ontbreken van retail en maximaal gegraai in crypto door de Trump kliek naast diminishing returns.BTC100K2021 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:36:
[...]
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ik denk dat dit de meest neutrale en realistische kijk hierop is. Ik zie het wel in oktober 2026. Ook al staan we voor die tijd op de lage 40k ik wacht gewoon op een jaar na de top. Tegen die tijd komt er altijd wel weer een "event" waardoor we lager gaan dan verwacht.FrambozenTaart schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:46:
[...]
Zou idd prima kunnen. Top kan al geweest zijn met tegenvallende resultaten vanwege ontbreken van retail en maximaal gegraai in crypto door de Trump kliek naast diminishing returns.
Ben zelf wel benieuwd hoe het gaat verlopen. Sub 69k is voor mij bijkopen. Maar als de top tegenvalt zou het ook best kunnen dat de bodem veel dieper gaat, richting 40k of zelfs 30k.
Het zou zelfs kunnen dat vertrouwen compleet wegvalt en we nooit meer hoger komen dan 126k. Alles kan uiteindelijk, er zijn wat dat betreft geen regels maar alleen mogelijke scenario's. Maar dat gaan we meemaken.
Verder is het natuurlijk onnodig om er een keiharde stelling van te maken. Tenzij Lau je heeft verzocht dit te doen middels een PB natuurlijk
Dat klinkt als werkBTC100K2021 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:24:
[...]
En nu een grafiek op de langere tijdframes inclusief bearmarkt.
[ Voor 40% gewijzigd door Moiety op 31-10-2025 10:58 ]
Ik durf het ook wel aan om te zeggen dat die kans 50% is hahaha.Moiety schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:56:
(Een) TA kennis van mij zet de kans dat het over is op 50%
- Geen blow-off zonder VS-FOMO
- Dip-buyers in Azië houden de boel overeind
Oke cyclehuggerBTC100K2021 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:24:
[...]
November 2021, its over. Inderdaad. 69K -> 16K
December 2017, its over. Inderdaad 19K -> 3K
Stelletje bearmarkt ontkenners hier die anderen wegzetten als cycle huggers.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
niet alleen bij de kapperPinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:44:
[...]
Bij de kapper gaat het nog over XRP dus er is nog hoop
💥REMINDER:
— STEPH IS CRYPTO (@Steph_iscrypto) 27 oktober 2025
RIPPLE’S OCC BANKING LICENSE APPLICATION IS NOW PUBLIC — “RIPPLE NATIONAL TRUST BANK” ENTERS REVIEW PHASE.$XRP TO $10 IN NO TIME IF APPROVED! pic.twitter.com/tuSm8gvkh6
[ Voor 8% gewijzigd door Gipsy King op 31-10-2025 11:01 ]
zwembroek schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:59:
[...]
Ik durf het ook wel aan om te zeggen dat die kans 50% is hahaha.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/3TD1FiZnIumFc6LnOR6fHxtV.gif?f=user_large) 
                    Dat is niet zonder onderbouwing. Wellicht wil de cycle hugger het niet zien. PrimaBTC100K2021 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:36:
[...]
Wat voor cheap ass AI programma gebruik jij toch steeds man.

Ja hoop ik ook... Hij zat trouwens in STBL als ik het goed begreep.zwembroek schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:09:
Ik hoop dat het met onze @Aeronaut gezien de omstandigheden nog goed gaat. Heb hem al een tijdje niets meer zien posten. Fucking XPL troep.
Dat waren @Alpina en ik.FrambozenTaart schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:11:
[...]
Ja hoop ik ook... Hij zat trouwens in STBL als ik het goed begreep.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ZYdc7SbNRA3GSFqA4nF5YAnJ.gif?f=user_large) 
Hoop ik ook. Snapte wel niet om helemaal van het aero plan af te stappen en alles in die andere meuk?zwembroek schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:09:
Ik hoop dat het met onze @Aeronaut gezien de omstandigheden nog goed gaat. Heb hem al een tijdje niets meer zien posten. Fucking XPL troep.
BTC100K2021 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:24:
[...]
November 2021, its over. Inderdaad. 69K -> 16K
December 2017, its over. Inderdaad 19K -> 3K
Stelletje bearmarkt ontkenners hier die anderen wegzetten als cycle huggers.
/f/image/w1eeA8VX1Oqb9IGB9n76PsKs.png?f=fotoalbum_large)
Dat is helemaal zuur.
Prima als deze werkt voor jou.Numbers schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:28:
Wat vinden jullie van onderstaande trend? Zoals ik het zie zit Bitcoin al sinds begin juli in een zijwaartse beweging. Het volume is redelijk constant over deze periode. Begin wat hoger, toen wat lager en nu weer wat hoger.
[Afbeelding]
Never ever financial advice...
Ooit breekt zon MegaPhone chart uit en dan is die bodem irrelevant. Dan wordt deze top de nieuwe bodem voor de volgende ronde.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/I28z4QhJXIp7cIEceDp56gV0.gif?f=user_large) 
                    [ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 31-10-2025 11:47 ]
BTC100K2021 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:46:
Blackrock pompt alvast 3500 BTC naar Coinbase:
https://intel.arkm.com/ex...PdyapYuqXdJEt46oMVB2NrzVv
Gelukkig alleen maar ruis dit.

Zo zo, 3500 BTC. Van de 793.062 BTC die ze beherenBTC100K2021 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:46:
Kraken.jasper7878 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:10:
vraagje,
collega van mij is bezig zn crypto uit te laten betalen via Bitvavo, hij is daar al vele jaren klant en heeft de meeste aankopen en handelen ook daar gedaan. enkel wat aankopen uit 2017-2020 zijn op andere platformen geweest. nu vraag bitvavo om heel veel informatie aangaande zn gehele geschiedenis (welke grotendeels dus ook bij bitvavo is geweest voordat ze gaan uitbetalen. in de toekomst zit ik mogelijk met hetzelfde, waarbij ik jarenlang bij bijv. binance gekocht heb. dit is niet meer te achterhalen hoe en wat. zijn er andere exchanges om uit te cashen die hier minder moeilijk doen?
"... een jaar na de top", en wat nu als de 4 jarige cyclus van bottom naar bottom is en niet van top naar top? PlanB heeft dat onlangs nog op X/Twitter geslingerd. De top zou dan in Q1/Q2 2026 kunnen liggen en de bottom nog steeds in Q3/Q4 2026. Dat zou dus niet "een jaar na de top" zijn.zwembroek schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:50:
[...]
Ik denk dat dit de meest neutrale en realistische kijk hierop is. Ik zie het wel in oktober 2026. Ook al staan we voor die tijd op de lage 40k ik wacht gewoon op een jaar na de top. Tegen die tijd komt er altijd wel weer een "event" waardoor we lager gaan dan verwacht.
Houden ze dat geld vast of hoe moet ik dat zien?jasper7878 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:10:
voordat ze gaan uitbetalen.
al vaker door mij gepost hier als zwembroek weer eens met dat soort posts aan kwam. Die transacties zeggen helemaal niets. 9vd 10 schuiven ze wat intern. Meestal zag je zelfs dag later dikke inflow terwijl op basis van wat jij nu post het leek of er dik verkocht ging worden.BTC100K2021 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:46:
Wat als.vdLee schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:12:
[...]
"... een jaar na de top", en wat nu als de 4 jarige cyclus van bottom naar bottom is en niet van top naar top? PlanB heeft dat onlangs nog op X/Twitter geslingerd. De top zou dan in Q1/Q2 2026 kunnen liggen en de bottom nog steeds in Q3/Q4 2026. Dat zou dus niet "een jaar na de top" zijn.
Stick to the plan, dus fiat kopen en de ogen een jaar sluiten? Typische cycle hugger uitspraak weer ...
anti elppa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:28:
[...]
al vaker door mij gepost hier als zwembroek weer eens met dat soort posts aan kwam. Die transacties zeggen helemaal niets. 9vd 10 schuiven ze wat intern. Meestal zag je zelfs dag later dikke inflow terwijl op basis van wat jij nu post het leek of er dik verkocht ging worden.
Bagger fud dus, doe iig moeite om goed fud te vinden de volgende keer
:strip_exif()/f/image/3vwZmZ9oH1EYDaZ8ofCReB6c.jpg?f=fotoalbum_large) 
                    Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
/f/image/2coiQ23zePFLn53KAnfPQp3i.png?f=fotoalbum_large) 
                                                [ Voor 10% gewijzigd door kazzzdafke op 31-10-2025 13:38 ]
Grappig hoe zich dit ontvouwt en herkenbaar!Wispe schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 13:49:
ETH gaat voor het einde van het jaar nog de deur uit en dan BTC-maxi4ever.
420k duurt lang.Nubtrix schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:27:
Graag nog eens een weekend pamp
[ Voor 14% gewijzigd door kazzzdafke op 31-10-2025 14:42 ]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/mrJJI4pSSgNa5vrkxWhqiIHo.gif?f=user_large) 
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Classis bitmex omuh arthur meme. De vader van de leverage rekt emails
Wispe schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 15:43:
"Blijven jullie dit nu steeds herhalen als er een [pump] komt?"
© Moiety, 2025, Moiety in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie".
:gifsicle():strip_exif()/f/image/7L6AKSh2QDPEigxRm245VySQ.gif?f=user_large) 
                    Ga deze memes wel missen. Volgende run is alles AI en zijn de ambachtelijke memes uitgeroeid.anti elppa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 15:35:
[...]
Classis bitmex omuh arthur meme. De vader van de leverage rekt emails
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/edymejUye5XkBiWpiakxWbmI.jpg?f=user_large)
FrambozenTaart schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 15:47:
[...]
Ga deze memes wel missen. Volgende run is alles AI en zijn de ambachtelijke memes uitgeroeid.
Maar gelukkig is er altijd nog drank.
[Afbeelding]
Vast wel 5 uur ergens in de wereld toch
:strip_exif()/f/image/12906zQbORH4AOZwePUZCIZH.gif?f=fotoalbum_large) 
                    Idd, gaat niets boven extreem slechte photosjop paint miems. Dat ai spul is grappig voor 1 middag, daarna is er weinig meer aan imoFrambozenTaart schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 15:47:
[...]
Ga deze memes wel missen. Volgende run is alles AI en zijn de ambachtelijke memes uitgeroeid.
Maar gelukkig is er altijd nog drank.
[Afbeelding]
Vast wel 5 uur ergens in de wereld toch
Ik mijmer nog ff lachend weg bij dezeHahaha blijft mooi, ook na 100 keeranti elppa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 16:02:
[...]
Idd, gaat niets boven extreem slechte photosjop paint miems. Dat ai spul is grappig voor 1 middag, daarna is er weinig meer aan imo

hahahaha idd.FrambozenTaart schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 16:16:
[...]
Ik mijmer nog ff lachend weg bij deze
[YouTube: Warren Buffet Buys Bitcoin Meme]
Hahaha blijft mooi, ook na 100 keer
:gifsicle():strip_exif()/f/image/jqyO0wiP6Nzfg1I5PtpMncKE.gif?f=user_large) 
[ Voor 82% gewijzigd door Taro op 31-10-2025 16:44 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 31-10-2025 16:45 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
[ Voor 84% gewijzigd door Taro op 31-10-2025 16:51 ]
.
[ Voor 57% gewijzigd door MrFX op 31-10-2025 17:06 ]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
[ Voor 88% gewijzigd door YES op 31-10-2025 17:30 ]
.
[ Voor 12% gewijzigd door Moiety op 31-10-2025 17:52 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
                Tweakers is onderdeel van
                DPG Media B.V.

Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
                •
                Hosting door TrueFullstaq