[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste
Acties:

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
zwembroek schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:27:
[...]

4 jaar cycle hugger! Haha wat een kut uitdrukking is dat zeg.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ToyTkVTEYDMAqowZT_jJ19lX44=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JXSiMzezgGuyErGwlNvoNvxR.png?f=fotoalbum_large

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

BTC100K2021 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:36:
[...]

Grootste deel heeft tot nu toe altijd vertrouwd op de cycles. Nu komt het even niet zo lekker uit omdat de prijsactie redelijk teleurstellend is verlopen. Nu gaan ze zonder enige onderbouwing uit van het einde van de cycles of een verlenging.

Ik denk dat het cycle patroon ook perfect gaat samenlopen met QE. In oktober 2008 werd gestart met QE, een jaar na de start van de recessie. De eerste tekenen van een zwakke arbeidsmarkt zien we nu ook. Tel daar een jaar bij op, oktober 2026.

Wanneer wordt normaal een bodem gezet voor crypto? Juist, 1 jaar na de top: oktober 2026.

Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ik hoop dat je net zo fout zit met deze prediction als met je prediction van 2021. ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17:12
Moiety schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:22:
[...]

Ben wel benieuwd naar hoeveel mensen hier nu eigenlijk actief traden en wie (net zoals ik) gewoon een spothodler is.
TomTom = trader
Taro = trader
Bsmpower = spothodler
John = meestertrader
Degen.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:59
[...]

Grootste deel heeft tot nu toe altijd vertrouwd op de cycles. Nu komt het even niet zo lekker uit omdat de prijsactie redelijk teleurstellend is verlopen. Nu gaan ze zonder enige onderbouwing uit van het einde van de cycles of een verlenging.

Ik denk dat het cycle patroon ook perfect gaat samenlopen met QE. In oktober 2008 werd gestart met QE, een jaar na de start van de recessie. De eerste tekenen van een zwakke arbeidsmarkt zien we nu ook. Tel daar een jaar bij op, oktober 2026.

Wanneer wordt normaal een bodem gezet voor crypto? Juist, 1 jaar na de top: oktober 2026.

Ik ben het 100% met jou eens. Al verwacht ik nog wel een relief rally. Ik denk dat dat we deze in november krijgen. Sluiten we toch binnenkort onder de 100k dan zie ik het wel gebeuren dat we deze in Q1 2026 krijgen. Ik verwacht geen nieuwe top voor Bitcoin maar denk dat we wel in de buurt kunnen komen. Een handje vol alts en ETH zie ik dan wel verdubbelen. Alleen is de vraag vanaf welk level.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Pinsa
  • Nu online
John245 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:38:
[...]

Henk en Ingrid kopen al ............. aandelen
Bij de kapper gaat het nog over XRP dus er is nog hoop

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
[...]

Zou idd prima kunnen. Top kan al geweest zijn met tegenvallende resultaten vanwege ontbreken van retail en maximaal gegraai in crypto door de Trump kliek naast diminishing returns.

Ben zelf wel benieuwd hoe het gaat verlopen. Sub 69k is voor mij bijkopen. Maar als de top tegenvalt zou het ook best kunnen dat de bodem veel dieper gaat, richting 40k of zelfs 30k.

Het zou zelfs kunnen dat vertrouwen compleet wegvalt en we nooit meer hoger komen dan 126k. Alles kan uiteindelijk, er zijn wat dat betreft geen regels maar alleen mogelijke scenario's. Maar dat gaan we meemaken.

Verder is het natuurlijk onnodig om er een keiharde stelling van te maken. Tenzij Lau je heeft verzocht dit te doen middels een PB natuurlijk :+

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• zwembroek
FrambozenTaart schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:46:
[...]

Zou idd prima kunnen. Top kan al geweest zijn met tegenvallende resultaten vanwege ontbreken van retail en maximaal gegraai in crypto door de Trump kliek naast diminishing returns.

Ben zelf wel benieuwd hoe het gaat verlopen. Sub 69k is voor mij bijkopen. Maar als de top tegenvalt zou het ook best kunnen dat de bodem veel dieper gaat, richting 40k of zelfs 30k.

Het zou zelfs kunnen dat vertrouwen compleet wegvalt en we nooit meer hoger komen dan 126k. Alles kan uiteindelijk, er zijn wat dat betreft geen regels maar alleen mogelijke scenario's. Maar dat gaan we meemaken.

Verder is het natuurlijk onnodig om er een keiharde stelling van te maken. Tenzij Lau je heeft verzocht dit te doen middels een PB natuurlijk :+
Ik denk dat dit de meest neutrale en realistische kijk hierop is. Ik zie het wel in oktober 2026. Ook al staan we voor die tijd op de lage 40k ik wacht gewoon op een jaar na de top. Tegen die tijd komt er altijd wel weer een "event" waardoor we lager gaan dan verwacht.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:52
BTC100K2021 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:24:
[...]

En nu een grafiek op de langere tijdframes inclusief bearmarkt.
Dat klinkt als werk

• FrambozenTaart
  • Niet online

• Moiety
(Een) TA kennis van mij zet de kans dat het over is op 50%
- Geen blow-off zonder VS-FOMO
- Dip-buyers in Azië houden de boel overeind

[ Voor 40% gewijzigd door Moiety op 31-10-2025 10:58 ]

• zwembroek
Moiety schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:56:
(Een) TA kennis van mij zet de kans dat het over is op 50%
- Geen blow-off zonder VS-FOMO
- Dip-buyers in Azië houden de boel overeind
Ik durf het ook wel aan om te zeggen dat die kans 50% is hahaha.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:45
[...]

November 2021, its over. Inderdaad. 69K -> 16K
December 2017, its over. Inderdaad 19K -> 3K

Stelletje bearmarkt ontkenners hier die anderen wegzetten als cycle huggers.
Oke cyclehugger

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:56
Pinsa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:44:
[...]

Bij de kapper gaat het nog over XRP dus er is nog hoop
niet alleen bij de kapper :)

[ Voor 8% gewijzigd door Gipsy King op 31-10-2025 11:01 ]

• Moiety
zwembroek schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:59:
[...]

Ik durf het ook wel aan om te zeggen dat die kans 50% is hahaha.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KektMAfnE-tC3xqcAA205fPRq5U=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/3TD1FiZnIumFc6LnOR6fHxtV.gif?f=user_large

• anti elppa
[...]

Dat is niet zonder onderbouwing. Wellicht wil de cycle hugger het niet zien. Prima

• zwembroek
Wat voor cheap ass AI programma gebruik jij toch steeds man. _O-

• zwembroek
Ik hoop dat het met onze @Aeronaut gezien de omstandigheden nog goed gaat. Heb hem al een tijdje niets meer zien posten. Fucking XPL troep.

• FrambozenTaart
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:09:
Ik hoop dat het met onze @Aeronaut gezien de omstandigheden nog goed gaat. Heb hem al een tijdje niets meer zien posten. Fucking XPL troep.
Ja hoop ik ook... Hij zat trouwens in STBL als ik het goed begreep.

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:58
Gvd Nvidia weer een paar grote deals gesloten. Dat bedrijf blijft ook maar gaan

• zwembroek
FrambozenTaart schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:11:
[...]

Ja hoop ik ook... Hij zat trouwens in STBL als ik het goed begreep.
Dat waren @Alpina en ik.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wpm5OJf_s6IjHU-ULUYCCuI1ybA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ZYdc7SbNRA3GSFqA4nF5YAnJ.gif?f=user_large

• Alpina
zwembroek schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:09:
Hoop ik ook. Snapte wel niet om helemaal van het aero plan af te stappen en alles in die andere meuk?

Aero blijft vrij sterk.

Waar zit je @Aeronaut ?

• Moiety
[...]

November 2021, its over. Inderdaad. 69K -> 16K
December 2017, its over. Inderdaad 19K -> 3K

Stelletje bearmarkt ontkenners hier die anderen wegzetten als cycle huggers.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nul0ANU5tpsUhf0jmN8jenpiT00=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w1eeA8VX1Oqb9IGB9n76PsKs.png?f=fotoalbum_large
Gevonden

• Alpina

• zwembroek
Dat is helemaal zuur.

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:40
Numbers schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:28:
Wat vinden jullie van onderstaande trend? Zoals ik het zie zit Bitcoin al sinds begin juli in een zijwaartse beweging. Het volume is redelijk constant over deze periode. Begin wat hoger, toen wat lager en nu weer wat hoger.

[Afbeelding]
Prima als deze werkt voor jou.
De channel teken je normaal op de eerste low en eerste high, en laat je daarop staan.

Maar dat is gewoon "een" manier, die van jou is evengoed als je weet waarom de low en de high zo gekozen zijn.

Never ever financial advice...

• Alpina
Ja zeker.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:56
Ooit breekt zon MegaPhone chart uit en dan is die bodem irrelevant. Dan wordt deze top de nieuwe bodem voor de volgende ronde.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H3DCv8vgMtqi_TA9dO6jPpOjULY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/I28z4QhJXIp7cIEceDp56gV0.gif?f=user_large

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:49

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Pinsa
  • Nu online
Krijg nog geld van je, nah was at own risk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3zg25OFj4oFZEViNUEBGZpeMsV0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZdZkZaM4lFDuggBZ9QHJLYny.jpg?f=fotoalbum_large

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:22

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Blackrock pompt alvast 3500 BTC naar Coinbase:

https://intel.arkm.com/ex...PdyapYuqXdJEt46oMVB2NrzVv

Gelukkig alleen maar ruis dit.

[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 31-10-2025 11:47 ]

• zwembroek
BTC100K2021 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:46:

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/xH_b0pwUaekAAAAM/white-noise-colourful.gif

• Guere
  • Laatst online: 17:36

Zo zo, 3500 BTC. Van de 793.062 BTC die ze beheren :P

Even serieus: ik snap heus wel wat je wil zeggen: combinatie van tijd in de cycle + huidige Bitcoin PA + redelijk wat ETF outflows = misschien gaat alles zo naar de tyvus. Dat kan zeker, maar nogmaals: deze outflows op zichzelf zijn nog niet heel schokkend.

Als dit meerdere weken achter elkaar zo gaat en/of de bedragen snel verhogen: dan ben ik zeker met je eens dat het een belangrijk extra signaal is to get the fuck out ;) Vandaar dat ik vanochtend ook postte dat ik benieuwd was wat er gebeurd als de paniek echt toeslaat. Vooralsnog zie ik nog niet echt ETF paniek: 3500 BTC movement an sich is nog niet zo heel spannend.

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:10
vraagje,
collega van mij is bezig zn crypto uit te laten betalen via Bitvavo, hij is daar al vele jaren klant en heeft de meeste aankopen en handelen ook daar gedaan. enkel wat aankopen uit 2017-2020 zijn op andere platformen geweest. nu vraag bitvavo om heel veel informatie aangaande zn gehele geschiedenis (welke grotendeels dus ook bij bitvavo is geweest voordat ze gaan uitbetalen. in de toekomst zit ik mogelijk met hetzelfde, waarbij ik jarenlang bij bijv. binance gekocht heb. dit is niet meer te achterhalen hoe en wat. zijn er andere exchanges om uit te cashen die hier minder moeilijk doen?

• Alpina
jasper7878 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:10:
vraagje,
collega van mij is bezig zn crypto uit te laten betalen via Bitvavo, hij is daar al vele jaren klant en heeft de meeste aankopen en handelen ook daar gedaan. enkel wat aankopen uit 2017-2020 zijn op andere platformen geweest. nu vraag bitvavo om heel veel informatie aangaande zn gehele geschiedenis (welke grotendeels dus ook bij bitvavo is geweest voordat ze gaan uitbetalen. in de toekomst zit ik mogelijk met hetzelfde, waarbij ik jarenlang bij bijv. binance gekocht heb. dit is niet meer te achterhalen hoe en wat. zijn er andere exchanges om uit te cashen die hier minder moeilijk doen?
Kraken.

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iw6SOgYTFl8zoQIjiHxeQSg1cjI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V7ulHlFTuD3YPYjK2xhflbrg.jpg?f=fotoalbum_large

• vdLee
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17:23
zwembroek schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:50:
[...]

Ik denk dat dit de meest neutrale en realistische kijk hierop is. Ik zie het wel in oktober 2026. Ook al staan we voor die tijd op de lage 40k ik wacht gewoon op een jaar na de top. Tegen die tijd komt er altijd wel weer een "event" waardoor we lager gaan dan verwacht.
"... een jaar na de top", en wat nu als de 4 jarige cyclus van bottom naar bottom is en niet van top naar top? PlanB heeft dat onlangs nog op X/Twitter geslingerd. De top zou dan in Q1/Q2 2026 kunnen liggen en de bottom nog steeds in Q3/Q4 2026. Dat zou dus niet "een jaar na de top" zijn.

• Alpina
Houden ze dat geld vast of hoe moet ik dat zien?

• anti elppa

al vaker door mij gepost hier als zwembroek weer eens met dat soort posts aan kwam. Die transacties zeggen helemaal niets. 9vd 10 schuiven ze wat intern. Meestal zag je zelfs dag later dikke inflow terwijl op basis van wat jij nu post het leek of er dik verkocht ging worden.

Bagger fud dus, doe iig moeite om goed fud te vinden de volgende keer

• vdLee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HITo4s6B0lNt8g9Rv1AfzPdiaq0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PY47i4bX2z21H0aRu96S6fkT.png?f=fotoalbum_large

In 21 maanden van 3.0M Bitcoin op de exchanges naar 2.1M. Via de bierviltjesextrapolatie nog 42 maanden te gaan voordat de schatkisten leeg zijn. Precies op tijd voor de top in 2029 dus. BTC $1M confirmed.

• zwembroek
vdLee schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:12:
[...]

"... een jaar na de top", en wat nu als de 4 jarige cyclus van bottom naar bottom is en niet van top naar top? PlanB heeft dat onlangs nog op X/Twitter geslingerd. De top zou dan in Q1/Q2 2026 kunnen liggen en de bottom nog steeds in Q3/Q4 2026. Dat zou dus niet "een jaar na de top" zijn.
Wat als. :) Stick to the plan.

• Moiety
zwembroek schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:32:
[...]

We hebben een PlanB nodig.

• vdLee
zwembroek schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:32:
[...]

Stick to the plan, dus fiat kopen en de ogen een jaar sluiten? Typische cycle hugger uitspraak weer ...

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:28:
[...]

al vaker door mij gepost hier als zwembroek weer eens met dat soort posts aan kwam. Die transacties zeggen helemaal niets. 9vd 10 schuiven ze wat intern. Meestal zag je zelfs dag later dikke inflow terwijl op basis van wat jij nu post het leek of er dik verkocht ging worden.

Bagger fud dus, doe iig moeite om goed fud te vinden de volgende keer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jK4zV9eN6YuKMBciIUCncrFpDbo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3vwZmZ9oH1EYDaZ8ofCReB6c.jpg?f=fotoalbum_large

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:30
Zolang de weekly 50ma niet gebroken wordt is er nog niet zo heel veel aan de hand toch?

Zoals gewoonlijk zit btc weer eens lekker vast in een range, deze keer tussen de 107-116k

Komt btc voor 2 weken lang onder de 50ma verkoop ik de hele geitenbende

Ben het er wel mee eee dat het er voor nu niet echt krachtig uit ziet

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:55
We gaan het wel zien.

Natuurlijk is er het scenario van de cyclus. Onderbouwing patroon uit verleden.

Maar er is ook wel degelijk onderbouwing te vinden voor uiteindelijk verder momentum opwaarts of minimaal dit deze cyclus wel eens anders kan uitpakken. Bijvoorbeeld vanuit het bestaan van lange prijsranges voor een breakout. Of de afnemende volatiliteit van bitcoin. Of het verschil in macro regime ten opzichte van 2018 en 2022. Of de institutionele adoptie via ETF's en vanuit vermogensbeheerders en banken. Of dat de aanhoudende verkoopdruk in die lange prijsranges toch aardig opgevangen kan worden en steeds meer coins op hoge prijsniveaus van eigenaar zijn gewisseld.

Ik zeg niet dat het anders uitpakt, maar ik zou wel met de mogelijkheid rekening houden. Bitcoin staat nu zo'n 13% onder haar ATH, heb hier wel eens gelezen dat zolang de 100k op de weekly het houdt we nog geen trend omslag naar een bear markt hebben. Ik ken deze definities niet, maar ik zou stellen dat we nu nog steeds in een range zitten. En hoe langer we hierin blijven, hoe groter de kans is dat de cycle anders uitpakt.

De lange prijsranges met pas na vele maanden eindelijk een leg up in deze cycle vergen sowieso wel heel veel van het geduld en de volharding, ook van de hodler.

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y_Do8UKzrUySkmXFRZiMl_Dyz14=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lhnjoqL92LDX7zlrLjL1kP1H.jpg?f=fotoalbum_large

• kazzzdafke
Als hij niet voorbij deze 2 VWAP's geraakt, zie ik 102k into play komen.
Indien wel, is de POC en de volgende VWAP al daar.

Heel veel resistance naar boven, weinig momentum, weinig sentiment en volume. De weg naar beneden is momenteel veel makkelijker.

Lees: Zone 110.6k tot 111.5k is een pittige tante. Er zijn nog wel andere indicatoren daar te vinden die niet op de tekening staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bb1EJg8k1QdFJBCgNGg5yjwrlrg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2coiQ23zePFLn53KAnfPQp3i.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door kazzzdafke op 31-10-2025 13:38 ]

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Hier voor 25% in fiat en 75% BTC/ETH (waarvan 50% hodl). Natuurlijk gisteren op het laagste punt verkocht.

Geen vertrouwen meer in en als we toch up gaan, heb ik de HODL-pot nog.
ETH gaat voor het einde van het jaar nog de deur uit en dan BTC-maxi4ever.

• Severus
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 17:09
Wispe schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 13:49:
ETH gaat voor het einde van het jaar nog de deur uit en dan BTC-maxi4ever.
Grappig hoe zich dit ontvouwt en herkenbaar!

2013 : Beetje BTC minen, beetje wiet kopen enz. Haha grappig
2017 : Dat Eterium en XRP is wel grappig haha
2020 : whoah! Ik krijg 400000000000000000% APY op deze coin als ik die 2 jaar stake
2021 : Dat was een slecht idee, ik doe nooit meer meme coins. Vanaf nu solide projecten
2022: Ok, dat project bleek een rugpull. Hmm, slow rug ook nog eens (Hallo FactorDAO!)
2024 : Damn! Die AI munt op SOL gaat hard. ik ben x10 nu, even inleg eruit en wat winst en dan laten gaan tot x100
2025 : Djeezus. Ik ben er klaar mee. Verkoop de handel en koop ooit wel terug
April 2025 : Damn, BTC 74K....Sorry FIAT, daar ga je!

Nu eigenlijk alleen nog maar BTC en ETH hier. Volgende cyclus. (Nadat ik deze heb ge-cycled-hugged) alleen maar BTC.

• Wispe
  • Niet online
We hebben gewoon een goede opvoeding gekregen van onze Koning der Bitcoin @anti elppa.
Dat het tijd heeft moeten kosten is normaal, niet voor niks duurt het ook 18 jaar voordat babies zichzelf volwassen mogen noemen.

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16:20
Graag nog eens een weekend pamp

• FrambozenTaart
  • Niet online
420k duurt lang.

• kazzzdafke
We hebben straks de monthly close.
Ben eens benieuwd wat dat gaat zijn, maar dan zal de pump toch moeten beginnen starten willen we deze bullish afsluiten.

Zoals ik al zei denk ik dat we sneller de 102/100k gaan opzoeken dan de 116k.

Aan de andere kant: we zijn wel al meer gewend ondertussen.. het is "maar" een pump van 5.5% om iets of wat optimistisch te geraken, maar dan zijn we er nog niet.

[ Voor 14% gewijzigd door kazzzdafke op 31-10-2025 14:42 ]

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1pmZSubyj8iA8zOlyjfLlITUjv0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mrJJI4pSSgNa5vrkxWhqiIHo.gif?f=user_large

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:43
Go TAO!

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/2B3FY5eLTTkAAAAC/bittensor-tao.gif

• Pinsa
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z8domhsSnhvzesswluvOjJRl20A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/48whzgcmVcO6ytg0apyZs0G7.gif?f=user_large

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Fp6IvoVzN3UbHOXsg6Jcd8KKFs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/5NjYV8xPBpB4C8r1Pz093QQ0.gif?f=user_large

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:43
Afbeeldingslocatie: https://pouch.jumpshare.com/preview/HT_cFfxZvsyecx25fbLPuogopiRJwueJxtJdmqmnn6Gmcx8YwOTx8h87az70nc3hDLY0WgI221S_CWTG_dxPRPfv3jNf4QhSpV49h-2bnNc

• anti elppa
Classis bitmex omuh arthur meme. De vader van de leverage rekt emails

• Wispe
  • Niet online
"Blijven jullie dit nu steeds herhalen als er een [pump] komt?"

© Moiety, 2025, Moiety in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie".

• Moiety

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 15:35:
[...]

Classis bitmex omuh arthur meme. De vader van de leverage rekt emails
Ga deze memes wel missen. Volgende run is alles AI en zijn de ambachtelijke memes uitgeroeid.

Maar gelukkig is er altijd nog drank.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jqDHrHvTu_fpKY71SgE81UG2ZNM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/edymejUye5XkBiWpiakxWbmI.jpg?f=user_large

Vast wel 5 uur ergens in de wereld toch

• Moiety
FrambozenTaart schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 15:47:
[...]

Ga deze memes wel missen. Volgende run is alles AI en zijn de ambachtelijke memes uitgeroeid.

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_NFnO8lvjoLkHIdrVKCK8p7AlW8=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/12906zQbORH4AOZwePUZCIZH.gif?f=fotoalbum_large

• anti elppa
FrambozenTaart schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 15:47:
[...]

[Afbeelding]

Idd, gaat niets boven extreem slechte photosjop paint miems. Dat ai spul is grappig voor 1 middag, daarna is er weinig meer aan imo

• Moiety
1921
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vxAUE_Jx95gMw3-GiMSgwChvidI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/KwfKstekU2R0f8wU8vzqBnqA.webp?f=user_large

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 16:02:
[...]

Idd, gaat niets boven extreem slechte photosjop paint miems. Dat ai spul is grappig voor 1 middag, daarna is er weinig meer aan imo
Ik mijmer nog ff lachend weg bij deze
Hahaha blijft mooi, ook na 100 keer _O-

• anti elppa
FrambozenTaart schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 16:16:
[...]

Ik mijmer nog ff lachend weg bij deze

[YouTube: Warren Buffet Buys Bitcoin Meme]

Hahaha blijft mooi, ook na 100 keer _O-
hahahaha idd.

en dan vooral die laatste zin blijft goud

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j1II-YjAFXnCrtN36ftOcRuASZU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jqyO0wiP6Nzfg1I5PtpMncKE.gif?f=user_large

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Modbreak:Mensen,

Kunnen we stoppen met offtopic gaan en continue dezelfde en/of AI generated memes zonder enige effort of relevantie te posten?
Memes zijn leuk en wij als mods lachen er ook regelmatig hartelijk om mee. Maar er staat nu vier keer dezelfde gerecycelde meme op de laatste pagina.

De afgelopen weken is er een boel gedoe in en om dit topic geweest waar wij als mods een hoop (negatieve) energie in hebben moeten steken. Het maakt ook dat wij zelf minder aanwezig zijn binnen het topic, want we halen er domweg minder plezier uit.

Daarom gaan vanaf nu de teugels even een stukje strakker. AI memes die nergens op slaan gaan weg, herhaalde memes gaan weg, off-topic geneuzel gaat weg. Wie gemodereerd wordt, krijgt een notitie in zijn profiel en als dat er teveel worden volgt een waarschuwing.

Groeten en goed weekend
Modteam Doffe Ellende

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:52
Correct, dat wordt een notitie

[ Voor 82% gewijzigd door Taro op 31-10-2025 16:44 ]

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Knip, alhoewel grappig bedoeld is ie niet ontopic

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 31-10-2025 16:45 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:09

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@YES het is bijna Sinterklaas... lijfstraffen nog een optie?

Afbeeldingslocatie: https://image.trouw.nl/251101072/feature-crop/1200/900/theoloog-suurmond-wil-niet-terug-naar-de-dagen-waarin-lijfstraf

De koers is ook super saai dus er valt hier weinig meer te doen. Lekker weekend vieren dan maar.
Proost dames! :9B

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:52
Klopt, 2e notitie

[ Voor 84% gewijzigd door Taro op 31-10-2025 16:51 ]

• Alpina
@knakworst

TAO strong?

• MrFX
.

[ Voor 57% gewijzigd door MrFX op 31-10-2025 17:06 ]

• Alpina

• Wispe
  • Niet online
Hij heeft zichzelf gered van een notitie.

• Alpina
Misschien gemist maar zwaar ontopic.

17 jaar geleden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_8r6GM996xG-2zR7AxBUUEdwwcQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YRbQqYvTBqIPzIXUjNq4jzvr.jpg?f=fotoalbum_large

• Alpina
Offtopic en onvriendelijk

[ Voor 88% gewijzigd door YES op 31-10-2025 17:30 ]

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/obD_BJ8W78Cx94zYuB1bjSXD-U0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/RazzDIiHwVbH6HntyeaNiHqB.jpg?f=user_large

Het schijnt dat @Guere nog een afstammeling is van deze bloedlijn.

• Moiety
Wispe schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 17:10:
[...]

.

[ Voor 12% gewijzigd door Moiety op 31-10-2025 17:52 ]

• MrFX
Wispe schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 17:10:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WvYMlcNZTIFDnmv3npyu1_lLH4s=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/YG9RTlTEo2PajtKlMjTesW2D.gif?f=user_large

• Pinsa
  • Nu online
First we pump then we dump

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Wat een shitshow. Markt rekt. Slowchat rekt.

Maar wel weekend en een pilske.
Pagina: 1 ... 33 34 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!