iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik wil nog een of meer laatste tps doen en dan in de hodl winterslaap gaan.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Oke geen goud en zilver meer vanuit mijn kant. PAXG wel? Vraag dit voor KolTaro schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 09:57:
[modbreak]De topicwaarschuwing is uitgebreid met de opmerking dat aandelen offtopic zijn, tenzij ze daadwerkelijk crypto gerelateerd zijn. En voordat daar weer een loophole in wordt gevonden: COIN en MSTR zijn wel ontopic, maar een All World ETF waar bijv. een vleugje van een crypto aandeel in zit niet.[/]
Correct.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Alpina schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 10:54:
[...]
Oke geen goud en zilver meer vanuit mijn kant. PAXG wel? Vraag dit voor Kol
De post van Jaap is echt zo passend. Het lijkt wel alsof een groot deel hier constant op of bij voorkeur net op of volledig over de grens wil acteren. Zou zo mooi zijn als iedereen eens zijn best doet om er gewoon binnen te blijven. Kol mag zelf gaan ervaren of het binnen of buiten de grens is.
Is toch een gewone vraag? Je post gisteren nog zelf goud en zilver. Of heb je liever dat ik hier niet meer post, mag je ook gewoon zeggen he. Ben niet van suikerTaro schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 11:01:
[...]
De post van Jaap is echt zo passend. Het lijkt wel alsof een groot deel hier constant op of bij voorkeur net op of volledig over de grens wil acteren. Zou zo mooi zijn als iedereen eens zijn best doet om er gewoon binnen te blijven. Kol mag zelf gaan ervaren of het binnen of buiten de grens is.
[Afbeelding]
Ik denk dat niet iedereen zo die hard crypto is als iedereen hier roept. Om de 1 of andere reden gaat de crypto uiteindelijk gewoon weer richting fiat.Taro schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 11:01:
[...]
[Afbeelding]
Je moet natuurlijk de hele tekst in samenhangende context lezen, niet selectief.Alpina schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 11:05:
[...]
Is toch een gewone vraag? Je post gisteren nog zelf goud en zilver. Of heb je liever dat ik hier niet meer post, mag je ook gewoon zeggen he. Ben niet van suiker
Misschien dat ik het dan verkeerd gelezen heb maar ik krijg dit toch als reactie?Wispe schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 11:08:
[...]
Je moet natuurlijk de hele tekst in samenhangende context lezen, niet selectief.
Ga wel even in lurkmodus, bedankt voor de memes en een fijne moonvember
Als ik voor mezelf spreek dan is BTC en crypto voor mij vooral een manier om vermogen te laten groeien.S.McDuck schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 11:07:
[...]
Ik denk dat niet iedereen zo die hard crypto is als iedereen hier roept. Om de 1 of andere reden gaat de crypto uiteindelijk gewoon weer richting fiat.
[Afbeelding]
Vervolgens wil ik dat ook kunnen behouden (of iets leuks mee doen bijvoorbeeld vakantie). Daarom herbalanceer ik een en ander van crypto naar bijvoorbeeld ETFs.
Jazeker, ik geef toch ook gewoon netjes antwoord?Alpina schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 11:05:
[...]
Is toch een gewone vraag? Je post gisteren nog zelf goud en zilver. Of heb je liever dat ik hier niet meer post, mag je ook gewoon zeggen he. Ben niet van suiker
Probleem is vaak dat je hier wordt gedwongen een binair antwoord of voorbeeld te geven.
Voelt ok om te zeggen (zoals ik gisteren deed) (Edit: Al weet ik dat iemand nu gaat reageren dat het nooit ok is om crypto in goud om te zetten, lekker voorspelbaar
Ik heb mijn crypto omgezet in goud
Voelt niet ok om te zeggen, zonder verdere aanleiding:
Ik heb goud gekocht
Maar moet je dan nu in de regels gaan beschrijven:
Het over edelmetalen hebben mag alleen als je eerder of daarna ook crypto in dezelfde zin hebt gebruikt.
Dan gaat iemand weer posten:
Ik heb nog nooit crypto gehad of gekocht, ik zit alleen in goud.
Het grijze gebied is altijd lastig, maar in dit topic met enorm veel creatievelingen (dat maakt het leuk, maar ook een enorme valkuil) wordt dus ook vaak en graag die grens opgezocht.
Dus: Je zult in sommige gevallen zelf moeten bepalen of iets on- of offtopic is, niet alle situaties zijn vooraf in perfecte kaders vast te leggen.
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 01-11-2025 11:25 ]
Dit vind ik een beter antwoord dan een memeTaro schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 11:20:
[...]
Jazeker, ik geef toch ook gewoon netjes antwoord?
Probleem is vaak dat je hier wordt gedwongen een binair antwoord of voorbeeld te geven.
Voelt ok om te zeggen (zoals ik gisteren deed):
Ik heb mijn crypto omgezet in goud
Voelt niet ok om te zeggen, zonder verdere aanleiding:
Ik heb goud gekocht
Maar moet je dan nu in de regels gaan beschrijven:
Het over edelmetalen hebben mag alleen als je eerder of daarna ook crypto in dezelfde zin hebt gebruikt.
Dan gaat iemand weer posten:
Ik heb nog nooit crypto gehad of gekocht, ik zit alleen in goud.
Tjah, is die dan ontopic of offtopic?
Het grijze gebied is altijd lastig, maar in dit topic met enorm veel creatievelingen (dat maakt het leuk, maar ook een enorme valkuil) wordt dus ook vaak en graag die grens opgezocht.
Dus: Je zult in sommige gevallen zelf moeten bepalen of iets on- of offtopic is, niet alle situaties zijn vooraf in perfecte kaders vast te leggen.
Ik volg het even van de zijlijn hoe dit zich gaat ontwikkelen. Hopelijk positief uiteraard.
Fijn weekend.
Dat was de algemene verwijzing naar Jaap zijn post.Alpina schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 11:25:
[...]
Dit vind ik een beter antwoord dan een meme
En waarom vanaf de zijlijn? Je berichten zitten volgens mij doorgaans prima binnen de kaders dus hoef je je gedrag toch niet aan te passen?Ik volg het even van de zijlijn hoe dit zich gaat ontwikkelen. Hopelijk positief uiteraard.
Fijn weekendFijn weekend.
Zelfde hier. Ik denk dat de vaste groep hier heel serieus bezig is en alle mogelijkheden meeneemt en gebruikt en hierover ook open deelt. Met alle goede bedoelingen, iets wat ik zelf heel tof vind.Maar ik snap het Baasje hier ook. Dat zodra het omgezet is naar ETF's er een ander topic is om daarover verder te gaan.jvel92 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 11:18:
[...]
Als ik voor mezelf spreek dan is BTC en crypto voor mij vooral een manier om vermogen te laten groeien.
Vervolgens wil ik dat ook kunnen behouden (of iets leuks mee doen bijvoorbeeld vakantie). Daarom herbalanceer ik een en ander van crypto naar bijvoorbeeld ETFs.
Zo leg ik hem zelf uit....
Correct. Wil je het verschil weten tussen iShares vs Amundi ETF's, dan hoort dat in een ander topic. Of welk platform het beste is om met aandelen/ETF's aan de slag te gaan, dat hoort ook in een ander topic.S.McDuck schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 11:28:
[...]
Zelfde hier. Ik denk dat de vaste groep hier heel serieus bezig is en alle mogelijkheden meeneemt en gebruikt en hierover ook open deelt. Met alle goede bedoelingen, iets wat ik zelf heel tof vind.Maar ik snap het Baasje hier ook. Dat zodra het omgezet is naar ETF's er een ander topic is om daarover verder te gaan.
Zo leg ik hem zelf uit....
Hebben we het over vermogensopbouw en geef je aan dat je 50% in BTC, 20% in ETH en 30% in aandelen zit, dan kan dat hier prima. Maar ga dan daarna hier niet de vraag stellen op welk platform je die aandelen koopt en welke mandjes je daarbinnen dan weer allemaal hebt, want dat is hier offtopic.
Daarnaast, en dat wordt wel vaker aangegeven, is dit een topic waar relatief gezien best wel veel mag, meer dan op andere plekken op Tweakers. Je krijgt echt niet direct een ban omdat je een keer een ETF noemt. Maar ontspoort het topic en is het weer een grote bende, dan moet je daar ook even wegblijven. Is het topic lekker op de rit, de sfeer goed en komt er weinig troep langs, dan wordt die waarschijnlijk wel een keer door de vingers gezien. Maar probeer met zijn allen dan ook alert te zijn op wanneer het echt offtopic gaat en stop daar.
eth, The world's computer
Bitcoin-topic #4almelo15 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 12:16:
Ik heb wel eens vernomen dat btc geen crypto is. Graag btc praat ook elders[Afbeelding]
Gaan we met z’n allen daarheen en ga jij hier met jezelf slowchatten, ook goed.
Wispe schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 12:21:
[...]
Bitcoin-topic #4
Gaan we met z’n allen daarheen en ga jij hier met jezelf slowchatten, ook goed.
ja, 1,5 jaar geleden hoezo?
edit: fml, ik zie het omg!
ik heb alleen gekeken 1,5 jaar geleden verder niks mee gedaan
[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 01-11-2025 12:55 ]
nothing stops this train
Nee, maar a.s. maandag CIFR earnings. Ze hebben zelf afgelopen vrijdag aangeven met een business update te komen, dus men verwacht een deal. Vrijdag is de Iren earningscall nabeurs. Hier wordt eigenlijk ook een deal verwacht. Ik speculeer op een serieuze deal die mogelijk groter is dan men nu verwacht bij Iren, dus niet volledig is ingeprijst. Het alternatief is dat ik een flink deel van mijn winst ga inleveren, spannend weekje dus!
Wat ik vooral niet begrijp is dat je dus via de interface van die wallet een bericht signed (automatisch) en dat die NIGHT-tokens zich dan verzamelen. Uiteindelijk na de mine-fase gaan ze ontdooien in 4x en dan kun je ze claimen. Maar ja hoe weet ik nu zeker dat het adres waar ik ze op verzamel in mijn ADA-wallet komt? Ik kan dat adres nergens in die wallet zien.
En dan moet je blijkbaar iets van ADA hebben om de transactiekosten te kunnen betalen, euhhh..
En ja over dat oud worden.. Ik heb al 13 jaar BTC dus dat begrijp ik dan nog net, maar al die nieuwerwetse Web3 dingen? Neuh
[ Voor 7% gewijzigd door Kuusj op 01-11-2025 13:32 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Mooi exemplaar uitgezocht! En btc, Tsja, ben benieuwd wat we nog gaan zien.
Er is mij laatst 15k per 1,00000 ETH beloofd....almelo15 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 12:16:
Ik heb wel eens vernomen dat btc geen crypto is. Graag btc praat ook elders[Afbeelding]
ff kijken waar we nu staan... Oja....
Het is al zo ontzettend vaak benoemd de afgelopen twee jaar, maar die extreem lange periodes van consolidatie zijn zo dodelijk geweest voor de sfeer in de crypto scene. Waar gaan de HODL'ers het over hebben als Bitcoin maanden lang in precies dezelfde range beweegt?tomtom901 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 13:38:
Mooi exemplaar uitgezocht! En btc, Tsja, ben benieuwd wat we nog gaan zien.
Uiteindelijk kun je ook met consolidatie - korte spurt - consolidatie tot een mooie piek komen, maar de hele opbouw van je enthousiasme (en ook deels vertrouwen!) gaat er wel door naar de tering. Een grind up die eerst langzaam begint, daarna versnelt en eindigt in een parabolische rally voelt zoveel beter dan hoe het deze cycle is gegaan
Ik heb ergens vernomen dat derivaten pas ergens april/mei op bybit,eu zouden toegevoegd worden.
Aangezien hier geen datum staat, hoop ik nog zolang mogelijk op bybit.com te kunnen vertoeven..
Never ever financial advice...
Is ook wel logisch.Taro schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 11:01:
[...]
[Afbeelding]
Als je early BTC hebt gekocht ben je tegendraads ten opzichte van het gemiddelde.
De gemiddelde tweaker is ook lastig te coachen, zitten hier veel nerds die alles beter denken te weten dan anderen.
Paar BTC cycli doorlopen zorgt dat je emotioneel flink wordt afgestompt.
Al met al een lastig publiek om te modereren zeg maar, zeker als de teugels voorheen losser werden gelaten dan nu.
Heb ook het gevoel dat mensen die er klaar mee zijn op zoek zijn naar een ban in plaats van gewoon niet meer langskomen. Sterven in het harnas zeg maar.
[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 01-11-2025 14:54 ]
Wat is er precies beloofd?elektriekert schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 13:44:
[...]
Er is mij laatst 15k per 1,00000 ETH beloofd....
ff kijken waar we nu staan... Oja....
Ja, 1 van de 100miljoenmiljard shitcoins, en je had hem niet. Joh.Vis schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 12:55:
ZEC van 40 dollar naar 420 dollar.. in 90 f*ckin dagen..
guess there was a second best..
[Afbeelding]
Of heb je er serieus naar gekeken destijds, dan mag je echt even flink klagen nu.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
In de vorige run heb ik er serieus naar gekeken ja, ook wat van aangeschaft in de 100 dollar zone.Bushalte schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 14:55:
[...]
Ja, 1 van de 100miljoenmiljard shitcoins, en je had hem niet. Joh.
Of heb je er serieus naar gekeken destijds, dan mag je echt even flink klagen nu.
Natuurlijk allemaal met verlies omgewisseld voor sats destijds, ach ik klaag niet.
Het ging mij meer om dat een munt x10 is gegaan in maar liefst 3 maanden.. dat doen niet veel shitcoins, plus het is een OG shitcoin. Dus een comeback is in principe best knap.
[ Voor 16% gewijzigd door Vis op 01-11-2025 15:10 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Crypto is de afgelopen jaren ook een stuk volwassener en daarmee saaier geworden. Veel vragen die een paar jaar terug nog voor de nodige spanning en actie zorgden zijn nu beantwoord. Zoals: is het een commodity of een security, komt er een ETF en wanneer, institutionele adoptie, zijn stable coins en DeFi illegaal, wordt Bitcoin mining verboden etc, wat gaat de SEC doen.Guere schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 13:44:
[...]
Het is al zo ontzettend vaak benoemd de afgelopen twee jaar, maar die extreem lange periodes van consolidatie zijn zo dodelijk geweest voor de sfeer in de crypto scene. Waar gaan de HODL'ers het over hebben als Bitcoin maanden lang in precies dezelfde range beweegt?Ook nu is het echt everyone's guess of er nog één rally omhoog komt naar nieuwe ATHs.
Uiteindelijk kun je ook met consolidatie - korte spurt - consolidatie tot een mooie piek komen, maar de hele opbouw van je enthousiasme (en ook deels vertrouwen!) gaat er wel door naar de tering. Een grind up die eerst langzaam begint, daarna versnelt en eindigt in een parabolische rally voelt zoveel beter dan hoe het deze cycle is gegaan
Dus er zijn ook veel minder zaken om over te praten. Zeker als een trendende prijsactie in een bepaalde richting uitblijft.
Revolut hebben en geld opnemen via Revolut. Is gratis, maar doe dat niet te vaak want dat vindt Revolut vervelend. Kan in etappes van €2500 (bij mij dan) en houd dan rekening met maximale opnamelimiet per dag/maand.Rubberen schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 15:56:
Iemand die weet aan de hand van huidige prijzen wat de goedkoopste manier is om euro's van een bybit account naar een Bankaccount te krijgen?
[ Voor 12% gewijzigd door Wispe op 01-11-2025 15:58 ]
Moet je daar betalen om op te nemen dan?Rubberen schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 15:56:
Iemand die weet aan de hand van huidige prijzen wat de goedkoopste manier is om euro's van een bybit account naar een Bankaccount te krijgen?
[ Voor 86% gewijzigd door Taro op 01-11-2025 16:11 ]
Zonder cap ook, dus met serieuze bedragen tikt dat toch aanWispe schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 16:00:
[...]
0,08% + €5,50.
Bij NL was dat 13 cent of zo.
Klopt. In het Bybit-topic kunnen terugvinden dat in augustus nog €3,50 was. Dus recentelijk verhoogd.tomtom901 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 16:06:
[...]
Zonder cap ook, dus met serieuze bedragen tikt dat toch aan
Ze moeten al die cadeautjes toch ergens vandaan betalen.
Aangezien Kraken zojuist in onderhoud is gegaan mag je verwachten dat er nu wel iets gebeurt. Hopelijk geen enorme rode naald dwars door de 1W MA50 heen want ik kan niet bij de handelspot, maar vermoedelijk eerst even up.
[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 01-11-2025 16:11 ]
8 uur lang ook gewoon he.. doe dat snachts ofzo! Belachelijk eigenlijk toch..Taro schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 16:10:
[...]
Aangezien Kraken zojuist in onderhoud is gegaan mag je verwachten dat er nu wel iets gebeurt. Hopelijk geen enorme rode naald dwars door de 1W MA50 heen want ik kan niet bij de handelspot, maar vermoedelijk eerst even up.
Kraken zit in de VS, die gaan niet met de ritmes in NL rekening houden.Vis schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 16:14:
[...]
8 uur lang ook gewoon he.. doe dat snachts ofzo! Belachelijk eigenlijk toch..
Maar daar is het nu ook ochtendTaro schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 16:16:
[...]
Kraken zit in de VS, die gaan niet met de ritmes in NL rekening houden.
Ja, die jongens beginnen nu gewoon lekker aan de werkdag. Maar 1 voordeel: Kunnen we ook geen verlies maken.
[ Voor 16% gewijzigd door Liripriscon op 01-11-2025 16:50 ]
Traditioneel gezien zou ik zeggen van wel. Maar ik kan mij ook voorstellen dat stablecoins in de lift zitten omdat ze in de VS uit het semi-illegale verdomhoekje zijn gehaald. Men is druk bezig met stablecoin wetgeving: er zullen vast genoeg mensen zijn die straks hun geld in stables willen parkeren zonder dat ze er echt een direct doel voor hebben. In de toekomst zullen er nog wel meer mogelijkheden en opties bijkomen.Numbers schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 16:46:
Kwam net deze grafiek tegen in mijn zoektocht naar alternatieve indicatoren, de SSR. Het opvallende is dat de BTC prijs relatief stabiel zijwaarts is gegaan sinds half augustus, maar de hoeveelheid stable coins flink in de lift zit waardoor de ratio tussen de twee flink is gedaald. Dit lijkt me eigenlijk een vrij bullish signaal, want ik vertaal hem dat er meer dan genoeg kapitaal langs de zijlijn staat te wachten of mis ik iets?
[Afbeelding]
Dus ja, normaal gesproken zou het positief zijn (kruit voor het kopen van coins), maar ik heb zo'n vermoeden dat er nu meer achter zit.
Waarom zou je een cryptocrimineel een gevangenisstraf van 11.196 jaar geven als de oudste mens ooit 122 jaar is geworden?
Taro schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 16:18:
[...]
Ja, die jongens beginnen nu gewoon lekker aan de werkdag. Maar 1 voordeel: Kunnen we ook geen verlies maken.
Als die mensen een crypto achtergrond hebben zou ik dat ergens nog begrijpen, maar verder is daar toch niemand mee bezig?Guere schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 16:53:
[...]
Traditioneel gezien zou ik zeggen van wel. Maar ik kan mij ook voorstellen dat stablecoins in de lift zitten omdat ze in de VS uit het semi-illegale verdomhoekje zijn gehaald. Men is druk bezig met stablecoin wetgeving: er zullen vast genoeg mensen zijn die straks hun geld in stables willen parkeren zonder dat ze er echt een direct doel voor hebben. In de toekomst zullen er nog wel meer mogelijkheden en opties bijkomen.
Dus ja, normaal gesproken zou het positief zijn (kruit voor het kopen van coins), maar ik heb zo'n vermoeden dat er nu meer achter zit.
Ik denk ook niet dat ik het met 100% zekerheid durf te zeggen hoor, heb daar net iets te weinig kennis vanNumbers schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 17:07:
[...]
Als die mensen een crypto achtergrond hebben zou ik dat ergens nog begrijpen, maar verder is daar toch niemand mee bezig?
[ Voor 21% gewijzigd door Pinsa op 01-11-2025 17:21 ]
Anders moet je even de modbreaks terug lezenPinsa schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 17:17:
Wat een rust hier het lijkt wel als of de bear gestart is
Er is verder niet zoveel te melden over crypto. BTC moet eerst maar eens een richting gaan kiezen.
Heb ik gelezen man, tsja klopt saaie koersen hopelijk een leg up next weekFrozen-North schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 17:35:
[...]
Anders moet je even de modbreaks terug lezen![]()
Er is verder niet zoveel te melden over crypto. BTC moet eerst maar eens een richting gaan kiezen.
Vanmorgen nog wat crypto verkocht, alleen nog SOL in PF, hopelijk bied die ETF inflow voor SOL ook moon.
Verder wil ik een DCA gaan starten in gespreid (verboden woord) en wacht rustig af op het enteren van de bear om dan met Bitcoin te beginnen
Plan the trade, trade the plan
TAO gaat lekker man!
Ik zou gewoon alvast beginnen met klein beetje DCA in Bitcoin. Heb je zekerheid dat de inflatie je fiat niet opeet én misschien komt er niet eens een bear.Pinsa schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 17:39:
[...]
Heb ik gelezen man, tsja klopt saaie koersen hopelijk een leg up next week
Vanmorgen nog wat crypto verkocht, alleen nog SOL in PF, hopelijk bied die ETF inflow voor SOL ook moon.
Verder wil ik een DCA gaan starten in gespreid (verboden woord) en wacht rustig af op het enteren van de bear om dan met Bitcoin te beginnen
Plan the trade, trade the plan
TAO gaat lekker man!
normaal gesproken deed ik 100% van mijn fiat rommel die ik overhield (per maand) investeren. maar op dit moment bewaar ik ook 1 deel in euro. mocht er een vieze back swan komen dan kan deze eurootjes richting aandelen en bitcoin
nothing stops this train
Dat is een optie idd, maar ik verwacht wel dat er bear komt, als ik mijn centjes nu spaar en ergens ander in duw kan ik straks meer satjes kopenWispe schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 17:46:
[...]
Ik zou gewoon alvast beginnen met klein beetje DCA in Bitcoin. Heb je zekerheid dat de inflatie je fiat niet opeet én misschien komt er niet eens een bear.
FtfyKol Nedra schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 17:51:
maar op dit moment bewaar ik ook 1 euro. mocht er een vieze back swan komen dan kan deze eurootjes richting aandelen en bitcoin
gok eerder de nieuwe regels. Als je, zeker naar de laatste 6 maanden kijkend, de shit posts uitband, blijft er niet veel meer over aan posts.Pinsa schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 17:17:
Wat een rust hier het lijkt wel als of de bear gestart is
Dan nog maar ff wat van planb
[ Voor 18% gewijzigd door anti elppa op 01-11-2025 18:08 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Klopt man maar ik heb me wel kapot gelachen hier, van de andere kant waarder ik ook inhoudelijke postanti elppa schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:07:
[...]
gok eerder de nieuwe regels. Als je, zeker naar de laatste 6 maanden kijkend, de shit posts uitband, blijft er niet veel meer over aan posts.
[YouTube: PlanB Bitcoin Prediction November 2025]
Ik zal de video eens gaan bekijken van jou, tot nu toe nog steeds 4 jarige cycle hugger
Er is geen btc pair meer, eerst swappen naar usdt en dan btc: https://coinmarketcap.com/currencies/gomining-token/ (klik op de markets tab voor een exchange)Liripriscon schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 16:47:
Even een vraagje! Ik moet een bepaalde hoeveelheid gure altcoins (GOMINING GMT) omzetten naar BTC. Normaal zou ik dat via kraken doen. Wat is volgens jullie de goedkoopste manier?
[ Voor 4% gewijzigd door zenith op 01-11-2025 18:19 ]
Nieuwe regels? Die regels waren er al, het liep alleen uit de hand.anti elppa schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:07:
[...]
gok eerder de nieuwe regels. Als je, zeker naar de laatste 6 maanden kijkend, de shit posts uitband, blijft er niet veel meer over aan posts.
oh die waren er al joh?Wispe schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:19:
[...]
Nieuwe regels? Die regels waren er al, het liep alleen uit de hand.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Daaronder vallen ook Horizen en Pivx ook beide moon.
Natuurlijk ga ik het niet kopen en zou ik het ook niet aanraden om te kopen
[ Voor 49% gewijzigd door Pinsa op 01-11-2025 18:55 ]
$50k? net zoals in vorige bullrun toen zei die ook $100k top (werd maar $69k)Pinsa schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:18:
Plan B geeft een 50k 2026 bearisch price target aan, daar zou ik voor tekenen en voor de holders zou dit ook mooi zijn die kunnen dan nog wat extra sats gaan in slaan
zou prima zijn, maar reken ook mee dat we max naar $~70k droppen
nothing stops this train
:strip_exif()/f/image/4j2EK2o47pC1OrhnBQRZEURD.jpg?f=fotoalbum_large)
Net als in 2018, -36%.... 70k next stop
[ Voor 4% gewijzigd door Woohooo op 01-11-2025 18:54 ]
70k start ik de DCA maybe iets eerderKol Nedra schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:52:
[...]
$50k? net zoals in vorige bullrun toen zei die ook $100k top (werd maar $69k)
zou prima zijn, maar reken ook mee dat we max naar $~70k droppen
Kunnen we niet een crowdfundingactie opzetten waarmee we een tijdmachine kunnen bouwen zodat we terug kunnen reizen naar februari 2024 en november 2024 en de stijgingen opnieuw doen maar dan met de huidige koers?Woohooo schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:53:
Jammer hoor, geen uptober, geen moonvember, geen pumpcember.....
[Afbeelding]
Net als in 2018, -36%.... 70k next stop
Die twijfel op het eind doet me geloven dat je op 170k begint 😬
Wispe schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:56:
[...]
Kunnen we niet een crowdfundingactie opzetten waarmee we een tijdmachine kunnen bouwen zodat we terug kunnen reizen naar februari 2024 en oktober 2024 en de stijgingen opnieuw doen maar dan met de huidige koers?
gebruikershaes schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:58:
[...]
Die twijfel op het eind doet me geloven dat je op 170k begint 😬
:strip_exif()/f/image/04kTTJRh001k0jJTAdSppUb4.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee man komt goed
Ghehe, heb z'n video weer gekeken maar eigenlijk zegt hij gewoon helemaal niets. Herhaalt iedere keer wat er in z'n plaatje staat getekend, maar geeft nul duiding waarom z'n model deze keer toch echt aan het piepen en kraken is. Verder ook weinig samenhangend praatje. Hij zegt dat hij deze cycle nog een 2x verwacht ("which puts us well into the $250k-$1m range"), maar dat is niet eens zo. Dat is $220k en dat is dus onder zijn - in mijn ogen veel te brede - range om het $500k target heen. Tevens beweert hij dat er geen bull zonder rode RSI dots (> 80 RSI) kan zijn, maar dat is gezien de huidige situatie natuurlijk ook onzin. Dat kan prima.anti elppa schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:07:
Afijn, het moge duidelijk zijn: ik geloof er geen reet van en ik denk niet dat hij er zelf ook nog in gelooft. Maar als hij het nu laat gaan dan is z'n hele brand natuurlijk weg. Kan 'ie net zo goed opdoeken. Dus hij gaat volhouden tot het echt niet anders kan.
Je moet iets he om geld te verdienen dus dit soort gasten proberen zoveel mogelijk kijkers naar hun YT channel te treklen, maakt niet uit of er de waarheid verteld word of nietGuere schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:13:
[...]
Ghehe, heb z'n video weer gekeken maar eigenlijk zegt hij gewoon helemaal niets. Herhaalt iedere keer wat er in z'n plaatje staat getekend, maar geeft nul duiding waarom z'n model deze keer toch echt aan het piepen en kraken is. Verder ook weinig samenhangend praatje. Hij zegt dat hij deze cycle nog een 2x verwacht ("which puts us well into the $250k-$1m range"), maar dat is niet eens zo. Dat is $220k en dat is dus onder zijn - in mijn ogen veel te brede - range om het $500k target heen. Tevens beweert hij dat er geen bull zonder rode RSI dots (> 80 RSI) kan zijn, maar dat is gezien de huidige situatie natuurlijk ook onzin. Dat kan prima.
Afijn, het moge duidelijk zijn: ik geloof er geen reet van en ik denk niet dat hij er zelf ook nog in gelooft. Maar als hij het nu laat gaan dan is z'n hele brand natuurlijk weg. Kan 'ie net zo goed opdoeken. Dus hij gaat volhouden tot het echt niet anders kan.
Vd Poppe is ook een mooi voorbeeld
3 of 4 mails over gehad. Kan niet als een verrassing komen.tomtom901 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:55:
Kraken dicht. Rukkers. ATH incoming.
Kwam het bij mij alsnog trouwens. Gelukkig was ik met orders bezig voor een muntje dat alleen op Kraken wordt verhandeld blijkbaar, dus die koers blijft ook hangen
[ Voor 3% gewijzigd door Ray_ op 01-11-2025 19:30 ]
Was ook geen verrassing, gewoon bijzonder dat ze alles plat leggen voor 8 uurRay_ schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:29:
[...]
3 of 4 mails over gehad. Kan niet als een verrassing komen.
Kwam het bij mij alsnog trouwens. Gelukkig was ik met orders bezig voor een muntje dat alleen op Kraken wordt verhandeld blijkbaar, dus die koers blijft ook hangen
Je zou verwachten dat tegenwoordig het meeste spul aardig redundant draait. Moet wel een beste operatie zijn waar ze mee bezig zijn, of gewoon een flinke marge in die tijd hebben zitten om failures op te vangen en de hele boel terug te draaien.tomtom901 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:36:
[...]
Was ook geen verrassing, gewoon bijzonder dat ze alles plat leggen voor 8 uur
Nouja dat dus, oprecht wel benieuwd naar.Ray_ schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:39:
[...]
Je zou verwachten dat tegenwoordig het meeste spul aardig redundant draait. Moet wel een beste operatie zijn waar ze mee bezig zijn, of gewoon een flinke marge in die tijd hebben zitten om failures op te vangen en de hele boel terug te draaien.
Dat is toch eerst getest in de Sandbox, daarna in QA/Staging voordat het naar PROD gaat?Ray_ schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:39:
[...]
Je zou verwachten dat tegenwoordig het meeste spul aardig redundant draait. Moet wel een beste operatie zijn waar ze mee bezig zijn, of gewoon een flinke marge in die tijd hebben zitten om failures op te vangen en de hele boel terug te draaien.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
COTI flippening confirmed. Mocht het x20 gaan naar zijn ATH krijg jij van mij een Cornetto.Pinsa schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:47:
Het narrative lijkt nu privacy te zijn na ZEC gaat ook Dash er nu vandoor.
Jij zit duidelijk niet in de ITJohn245 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:59:
[...]
Dat is toch eerst getest in de Sandbox, daarna in QA/Staging voordat het naar PROD gaat?
Bij Kraken doen ze gewoon CI/CD en testen in productie.John245 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:59:
[...]
Dat is toch eerst getest in de Sandbox, daarna in QA/Staging voordat het naar PROD gaat?
Minus de gore Red Bull doe ik het idd op die maniertomtom901 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:24:
Jij zit duidelijk niet in de ITLoopt gewoon iemand een stapel updates te wingen op red bull met een timer tot afloop van het window
COTI heb ik zelf ook nog gehad, nieuwe ATH ik hoop het dan heb ik tenminste een Cornetto maar ben er bang voor.Loemoes schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:23:
[...]
COTI flippening confirmed. Mocht het x20 gaan naar zijn ATH krijg jij van mij een Cornetto.
Ik niet anders, chefGuere schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:34:
[...]
Minus de gore Red Bull doe ik het idd op die manier
@tomtom901 Ik zit niet in de IT. Maar ben vaak genoeg bij updates betrokken (wel in een industrie die extra gereguleerd is). Ben vaak genoeg Validation Lead voor IT projecten.tomtom901 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:24:
[...]
Jij zit duidelijk niet in de ITLoopt gewoon iemand een stapel updates te wingen op red bull met een timer tot afloop van het window
[ Voor 7% gewijzigd door John245 op 01-11-2025 21:04 ]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Waarom zou je testen in productie? Als je dat in mijn branche en in de branche van @Pinsa doet kun je het bedrijf wel sluiten.Taro schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:30:
[...]
Bij Kraken doen ze gewoon CI/CD en testen in productie.
Sorry u man is overleden. We testen de software pas in productie
[ Voor 10% gewijzigd door John245 op 01-11-2025 20:59 ]
Wel van huismerk hé, er groeit (nog) geen geld aan mijn rug.Pinsa schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:37:
[...]
COTI heb ik zelf ook nog gehad, nieuwe ATH ik hoop het dan heb ik tenminste een Cornetto maar ben er bang voor.
Litecoin past ook in rijtje privacy coins trouwens. Dus mocht je die nog niet hebben weggedaan
Wat een schrale atser ben jij zeg, LTC is al de deur uit, laatste hoop is SOL die zou naar 5k gaan.Loemoes schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 21:04:
[...]
Wel van huismerk hé, er groeit (nog) geen geld aan mijn rug.
Litecoin past ook in rijtje privacy coins trouwens. Dus mocht je die nog niet hebben weggedaan
LTC is geen privacy coin btw
Dash? Bestaat dat nog?Pinsa schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:47:
Het narrative lijkt nu privacy te zijn na ZEC gaat ook Dash er nu vandoor.
Daar heb ik ooit n hele bult van gehad maar zag er geen toekomst meer in.
Ik lul ook zomaar wat
https://coinmarketcap.com/currencies/dash/shovelhead1340 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 21:11:
[...]
Dash? Bestaat dat nog?
Daar heb ik ooit n hele bult van gehad maar zag er geen toekomst meer in.
Too soon junior, zul je net altijd hebben
Mimblewimble Extension Blocks, naar mijn idee past Litecoin prima in het rijtje privacy coinsPinsa schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 21:08:
[...]
Wat een schrale atser ben jij zeg, LTC is al de deur uit, laatste hoop is SOL die zou naar 5k gaan.
LTC is geen privacy coin btw
Loemoes schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 21:13:
[...]
Mimblewimble Extension Blocks, naar mijn idee past Litecoin prima in het rijtje privacy coins
Je kunt met Litecoin MWEB niet zien wat een ander adres op zijn account heeft staan. Beetje zoals hoe het banken systeem al werkt.
Je saldo is afgeschermd.
Dat is ook iets wat bij Bitcoin eigenlijk nodig is wil het een betaalsysteem worden imo.
Zie Bitcoin meer als waardeopslag dan een betalingsysteem daar zijn wel betere coins voor toch?Vis schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 21:41:
Optionele privacy @Pinsa
Je kunt met Litecoin MWEB niet zien wat een ander adres op zijn account heeft staan. Beetje zoals hoe het banken systeem al werkt.
Je saldo is afgeschermd.
Dat is ook iets wat bij Bitcoin eigenlijk nodig is wil het een betaalsysteem worden imo.
Verder niks tegen LTC hoor
Ja de euro.Pinsa schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 21:47:
[...]
Zie Bitcoin meer als waardeopslag dan een betalingsysteem daar zijn wel betere coins voor toch?
Verder niks tegen LTC hoor
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/znRQuxRzKnrVFBR5yheP6iBb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Xto9JsKPJ6XWAcg4vtlbfCgq.webp?f=fotoalbum_large)