Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
420k s00nAcidrain schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 18:15:
Allemaal ruis
A live look at the crypto market pic.twitter.com/qyhR8yq3qv
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 5 februari 2026
Maktub
Opnieuw geld erin flikkeren dat ik er op 110k uit haalde.Wispe schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 07:38:
[...]
Wat ga je doen als de oude ATH het niet houdt?
Maktub
True.LosGieros schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 09:40:
[...]
Ik lees al paar weken aardig wat quantum fud..
Maar het is dan weer niet zo’n ‘voorpagina van de Telegraaf en FD’ FUD.
Maktub
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
4 year cycle hugger is niet ontevreden met zijn sell-orders vanaf 69k-125k.
Nu alleen de vraag wanneer ik weer in durf te stappen. Zal waarschijnlijk (net als vorige bear) aan de late kant zijn...
Doet ze straks op 59.Stukfruit schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 18:58:
Heeft Madelon al gecalled?
Dat zit wel Schnorr.
Waarom vragen ze mij? Ik ben zo te zien compleet rekt ;)
Hoe weet je dat? Heeft ze jou al gebeld dan?
* Stukfruit mist op deze momenten wel de rustige stem van Herbert Blankesteijn
Dat zit wel Schnorr.
Zelfs op de ath was hij nog cheap volgens deze chart..Stukfruit schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 19:33:
Volgens de regenboogkaart is Bitcoin nu officieel onderdeel van The Walking Dead.
Zero.
Achteraf is Bitcoin altijd goedkoopPelox schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 19:42:
[...]
Zelfs op de ath was hij nog cheap volgens deze chart..
Dat zit wel Schnorr.
Dat gaat nog even duren want ik heb net voor het eerst in jaren een flafje gekocht.braek schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 19:49:
When bounce?! 😮
Zero.
Gelukkig (achteraf) dat ik daardoor extra heb moeten verkopen afgelopen jaar.
Helaas zijn die euros dus al uitgegeven.
Maar we zitten nog niet eens op -50%, dus.... Miss beter dat ik niet kan kopen, vorige x ook veel te vroeg begonnen met kopen.
De tijd leert of het tij keert
Vooral als je naar 2009 kijkt
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik hoop dat er geen leden zijn die hoog hebben ingekocht en nu nog aan het wachten zijn. Zou helemaal gek worden en geen oog dicht kunnen doen
Dan hebben die leden de laatste topicwaarschuwingregel niet gelezen of er niets van aangetrokken.hoihoi66 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 21:18:
55K bitcoin koers
Ik hoop dat er geen leden zijn die hoog hebben ingekocht en nu nog aan het wachten zijn. Zou helemaal gek worden en geen oog dicht kunnen doen
Ik ben niet echt actief hier in dit topic maar zijn het net als altijd leden die weer in de licht komen wanneer het stijgt en ineens verdwijnen in dit soort sutuaties?Wispe schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 21:21:
[...]
Dan hebben die leden de laatste topicwaarschuwingregel niet gelezen of er niets van aangetrokken.
Topicwarning??? Waar dan? Ow blow off?
Tot hoeveel bitcoin gaat zakken?
Uiteraaard geen fin. advies.
Twee eerdere cyclussen meegemaakt hebben doet iets met je.hoihoi66 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 21:18:
55K bitcoin koers
Dat zit wel Schnorr.
Heb hier ook wel vaker entries gepost. Ben zelf nu lekker aan het inladderen met spot orders. Net eentje op Bitvavo gevuld op €55101 voor de hodl pot. Volgende staat op €50k.hoihoi66 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 21:43:
Mag je hier plaatsen tot wanneer je wacht?
Tot hoeveel bitcoin gaat zakken?
Uiteraaard geen fin. advies.
Dat mag hoop ik geen nieuws zijn.nafofella schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 21:42:
Maar je leest nu ook overal dat de kosten om te minen veel duurder zijn dan de opbrengst nu. Domino effect in gang?
Ja dan leer je van de eerdere cyclussen....Stukfruit schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 21:45:
[...]
Twee eerdere cyclussen meegemaakt hebben doet iets met je.
Toch? Toch!?
Klopt, dan leer je dat verkopen op de lange termijn nadelig is.Waah schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 21:55:
[...]
Ja dan leer je van de eerdere cyclussen....
Toch? Toch!?
Dat zit wel Schnorr.
Eerste order is inmiddels geraakt. We gaan het zien hoe laag we gaan.
Stapt niemand in op Sol, eth, ripple, ?
Hoe zouden jullie een verdeling maken in % met verschillende coins?
In veel gevallen maakt het niet uit omdat het evn hard stijgt en zakt maar jah….
Nu in sol etc stappen is risicovol. Geen garantie dat die over 2,5 jaar überhaupt weer meedoet.hoihoi66 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 22:13:
Warom heeft iedereen het over Bitcoin?
In veel gevallen maakt het niet uit omdat het evn hard stijgt en zakt maar jah….
Stocks doen ook wel eens gek, maar vergeleken met de crypto swings lach je erom
Ik wil van deze, voor mij, rustigere tijd gebruik maken om te gaan starten met swing traden. De 24/7 crypto markt en dat ik daar afgelopen jaren de meeste feeling mee heb opgedaan zijn de redenen dat ik daarmee wil starten. Welke exchange zouden jullie aanraden voor een beginner? En waarom? Het gaat om kleine posities om het te leren komend(e) jaar/ jaren.
Heb het zojuist aan chatgpt gevraagd 😅 en het beste is volgens hem/haar wie het ook is om bij Bitcoin te blijven. Bij een langjarenplan kan het wat meer opleveren met altcoins maar het verschil zal niet heel groot zijn.Waah schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 22:17:
[...]
Nu in sol etc stappen is risicovol. Geen garantie dat die over 2,5 jaar überhaupt weer meedoet.
Bij een verdeling is dit zijn advies:
BTC = kern, stabielste motor
• ETH = bewezen, groot, groeiend ecosysteem
• BNB = exchange coin, stabiel
• XRP = betalingen, relatief stabiel
[ Voor 18% gewijzigd door hoihoi66 op 05-02-2026 22:41 ]
ondertussen is opper mod op weg naar China "zijn batterijen op te laden"
Vermoed toch echt een inkoopmomentje.....
Vraag eens aan chatgpt wat Gollum zou doen met een Bitcoin muntje?hoihoi66 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 22:35:
[...]
Heb het zojuist aan chatgpt gevraagd en het beste is volgens hem/haar wie het ook is om bij Bitcoin te blijven. Bij een langjarenplan kan het wat meer opleveren met altcoins maar het verschil zal niet heel groot zijn.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Gollum-stijl reactieVis schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 22:41:
[...]
Vraag eens aan chatgpt wat Gollum zou doen met een Bitcoin muntje?
[Afbeelding]
1. Bezitterig gedrag – hij zou het meteen claimen als “mijn precious”. 😏
2. Verstoppen – waarschijnlijk verstopt hij het in een donkere grot of een geheime plek waar niemand erbij kan.
3. Obsessioneel vasthouden – hij zou het nooit uitgeven of delen, het blijft veilig maar nutteloos voor transacties.
4. Paranoia – elke keer dat iemand dichtbij komt, zou hij bang zijn dat het wordt gestolen.
💡 Kortom: Gollum zou een Bitcoin niet gebruiken, niet verkopen, gewoon obsessief vasthouden, misschien voor de lol kijken hoe de waarde stijgt… maar hij zou nooit strategisch investeren of diversifiëren.
Dus, hodl! Zouden meer mensen moeten doen... Levert vaak toch meer op dan traden voor de meeste mensen.hoihoi66 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 22:42:
[...]
Gollum-stijl reactie
1. Bezitterig gedrag – hij zou het meteen claimen als “mijn precious”. 😏
2. Verstoppen – waarschijnlijk verstopt hij het in een donkere grot of een geheime plek waar niemand erbij kan.
3. Obsessioneel vasthouden – hij zou het nooit uitgeven of delen, het blijft veilig maar nutteloos voor transacties.
4. Paranoia – elke keer dat iemand dichtbij komt, zou hij bang zijn dat het wordt gestolen.
💡 Kortom: Gollum zou een Bitcoin niet gebruiken, niet verkopen, gewoon obsessief vasthouden, misschien voor de lol kijken hoe de waarde stijgt… maar hij zou nooit strategisch investeren of diversifiëren.
Dat AI, dat zou nog wel eens wat kunnen worden in de toekomst....
[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 05-02-2026 22:46 ]
Ja hold, maar nu komt de cruciale vraag, tot wanneer holden?Waah schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 22:45:
[...]
Dus, hodl! Zouden meer mensen moeten doen... Levert vaak toch meer op dan traden voor de meeste mensen.
Dat AI, dat zou nog wel eens wat kunnen worden in de toekomst....
hoihoi66 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 22:56:
[...]
Ja hold, maar nu komt de cruciale vraag, tot wanneer holden?
Een jaar of tien.hoihoi66 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 22:56:
[...]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hoe groot is de kans dat je leven langer gaat duren dan fiat dat stopt door inflatie in waarde te dalen?hoihoi66 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 22:56:
[...]
Zo lang dus
Dat zit wel Schnorr.
Troll alert.Wozmro schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 23:07:
Fingers crossed dat we deze keer eindelijk van die flauwekul af zijn.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Die zitten te wachten op de 12k buy ordertjes, kruipen vanzelf uit hun hol.Hertog_Martin schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 23:13:
Jaren terug was bij zulke swings dit topic niet bij te houden en haalde het de krantenkoppen. Het lijkt nu stuk minder te leven?
Weet je wat ik vorige keer deed, toen we crashten naar de ATH van 2018?DaWayne schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 19:08:
[...]
Okay, like the effort and taking one for the team there.
Bijna alles verkopen.
Hoe slim denk je dat die keuze was, in hindsight?
Sinds ik reverse-FOMO trade, maak ik meer winst minder verlies
Maktub
Trump/US treasury zou in augustus zo'n 200.000 btc hebben. Die waarde gehalveerd zien worden is een aardig probleem voor de overheid.
Evenals El Salvador waar het een officieel erkend betaalmiddel is, waar het burgers zelf flink (kan) raakt.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Hier alle 3 die je noemt de laatste dagen bijgekocht, samen met Chainlink.hoihoi66 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 22:13:
Warom heeft iedereen het over Bitcoin?
Is puur iets met persoonlijke voorkeuren. Omdat ik hierin vrij veel handel, ben ik een soort van vertrouwd geraakt met de koersen. Zijn ook relatief zekere largecap assets, dus vrij veel volume. Niet als longterm investering (nou ja eth heb ik ook 'n hodl potje van) maar ik zie ze als potentiële assets die tegen alle verwachtingen in wel es omhoog zouden kunnen klappen.
Zijn maar kleine percentages van mijn crypto pf, maar heb met alle 4 mooie winsten weten te behalen.
Maar ik doe ze ook zonder blikken of blozen direct van de hand als ik 't niet meer vertrouw. Buiten de koersen om heb ik er verder weinig mee, hoewel ik ze op dit moment wél als potentiële blijvertjes zie.
Eth is een basis voor veel andere assets, xrp zou best es iets kunnen gaan betekenen op het gebied van heen en weer sturen van grote klodders geld over de landsgrenzen heen, en Chainlink heeft een behoorlijke basis waar hard aan de weg wordt getimmerd om zaken te koppelen en onderscheidt zich op dat vlak van andere assets.
Sol heb ik met veel mazzel weten te kopen voor ~€8,50 de stuk in de FTX dip van eind '22. Vervolgens een aantal ervan verkocht boven de €200 de stuk. Tja, dan ga je aan het swingen. En dat gaat vooralsnog goed. Vandaar.
Btc is echter mijn basis in de crypto pf, eth een klein deel, de rest is wappieritus.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen, om invites vragen is ook niet toegestaan
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/P2zTmmQwDOTxz1iiA0dH7Kzo.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/L6n2cJGgRNzA1qwCHUTlAZH3.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/6Z43DdO75K4aHvVYDOty3yGT.jpg?f=fotoalbum_large)