This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik vind het ook wel oprecht interessant de ontwikkelingen en beweegredenen. Dat is inclusief de menselijke psyche die er een grote rol in speelt. Niet anders dan in een topic over de woningmarkt, Goud/edelmetalen of het Tesla aandeel.MrMrq schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 16:21:
En zelfs een enkeling die het met afgrijzen aanziet, maar wel terug blijft komen.
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
Ik denk dat het de toon is die de muziek maakt en heel eerlijk gezegd denk ik ook dat als je de gekleurde bril eens afzet en "gezeik" in andere topics en dit topic vergelijkt het daar misschien nog wel mee valt. Ik denk vooral dat er in dit topic (slowchat) meer ruimte is voor inhoudloos geklets (net als de kroeg elders).sh4d0wman schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 16:24:
@MrMrq het probleem daar mee is dat als wij dat in die topics doen er gelijk gezeik is.
[ Voor 11% gewijzigd door assje op 06-02-2026 16:40 ]
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
Ik zou je post bijna wegmodden omdat publiekelijk oproepen tot modereren ook niet gewenst is, maar je maakt een grapje (denk ik) dus ik laat het er maar bijsh4d0wman schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 16:24:
@MrMrq het probleem daar mee is dat als wij dat in die topics doen er gelijk gezeik is.![]()
Pak hem @YES Sla met de hamer! Of is je knopje weer afgenomen?Zijn de modjes hier uberhaupt nog of allemaal al in winterslaap gedut?
Zolang er geen reports of tags oid zijn meld ik me hier nauwelijks meer. NK volg ik wel overigens.
Ik ben even helemaal uit crypto geweest, tijdje terug alles uitbetaald en even met betraande oogjes naar de spaarrekening zitten kijken daarna. Toen mijn vriendin ingelicht over welk deel van de winst voor ons samen is en welk deel ik in stappen weer ga inleggen in ofwel BTC ofwel boomer stonks.
Inmiddels heb ik die eerste inleg in BTC en stonks gedaan en heb ik op Kraken de automatische inleg functie ontdekt waardoor DCA gestart is en de komende maanden automatisch doorloopt.
Dus als jullie je gewoon een beetje gedragen alhier kan ik ook lekker rustig niet meelezen.
En dat ging zonder drama en kleerscheuren?YES schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 16:41:
[...]
Toen mijn vriendin ingelicht over welk deel van de winst voor ons samen is en welk deel ik in stappen weer ga inleggen in ofwel BTC
Ik deed hier thuis in November hetzelfde... laten we het erop houden dat onze prioriteiten dusdanig ver uit elkaar liggen dat ik voortaan alleen laat zien waar ze aan mag kan komen.
Voor mij is dat om begrijpelijke redenen, die ik hier al eens postte.sh4d0wman schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 16:24:
@MrMrq het probleem daar mee is dat als wij dat in die topics doen er gelijk gezeik is.
Maktub
Die 48 duimpjes heb je vast ook niet gekregen om de inhoud.MrMrq schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 17:17:
[...]
Voor mij is dat om begrijpelijke redenen, die ik hier al eens postte.
Ja. Zonder drama en kleerscheuren. Ze was vooral erg blij met het rendement en vanuit het vertrouwen en het feit dat ze er zelf 0 feeling/affiniteit mee heeft, vindt ze het prima dat ik dat zelf allemaal doe en bepaal.Domino schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 17:12:
[...]
En dat ging zonder drama en kleerscheuren?
Ik deed hier thuis in November hetzelfde... laten we het erop houden dat onze prioriteiten dusdanig ver uit elkaar liggen dat ik voortaan alleen laat zien waar ze aan mag kan komen.
Denk wel dat als ik alles weer terug ging pompen en niet een deel van de winst op de spaarrekening had gelaten, ze iets meer vragen had gesteld hoor
Tweakers
:gifsicle():strip_exif()/f/image/zy7n1FJPbBwh5wlv5QC1RMCt.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/luFR1RGk3km95Fnoj39JqtiL.gif?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/JuK0mClhHlCUuXqrKcuUt4QS.gif?f=user_large)
Ik was even helemaal klaar met die klote bende. Daarna ging alles compleet naar de gedver. Een maand lang iedere dag gefuckt worden. De laatste emotie die er nog was compleet kapot geslagen. Plan gemaakt en alles in de move-up emotieloos verkocht (94k moves). Daarna een maand KYC documenten moeten overhandigen om m'n funds terug in EUR te krijgen.
In alle stilte na zitten denken. Alle assets gingen omhoog maar Crypto bleef maar achter. Geen idee waarom maar het is iets wat niet logisch te verklaren is. Natuurlijk wel door de fear en greed. Maar als alles omhoog spuwt, en crypto gaat niet mee dan klopt er iets niet. Misschien gaat goud eerst en volgt crypto daarna. Ik weet het niet.
Met de USA die Venezuela heeft overgenomen en nu Iran onder controle krijgt zitten we midden in WW3. Rusland en Duitsland zijn geen bedreiging meer. Zonder olie is China ook geen bedreiging. Al die investeringen in groene energie is gewoon een energieoorlog. Alles om de USD te beschermen. We zitten midden in de beste thriller van de afgelopen 75 jaar! Gratis en voor niets, first row!
Hele week geen crypto koersen gekeken tot ik vandaag een bericht zag. Moest meteen aan Jaapio denken met z'n voorliefde voor 69! Schijnt dat heel Friesland gistern lag te beven. Men dacht dat het in Groningen te keer ging...
:strip_exif()/f/image/zNCLyeFt6EjV0Sr29SUIY0XY.png?f=user_large)
Hopelijk gaat het iedereen goed hier! Eerst wat met de Euro's doen komende maanden en daarna gaat 50% weer terug in deze vieze geitenbende via DCA!
Overigens, iedereen die $69k voorspelt had in Oktober dit jaar zou compleet als gek zijn neergezet. Alles mogelijk in deze bende blijkbaar.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/zy7n1FJPbBwh5wlv5QC1RMCt.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/luFR1RGk3km95Fnoj39JqtiL.gif?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/JuK0mClhHlCUuXqrKcuUt4QS.gif?f=user_large)
Ik was even helemaal klaar met die klote bende. Daarna ging alles compleet naar de gedver. Een maand lang iedere dag gefuckt worden. De laatste emotie die er nog was compleet kapot geslagen. Plan gemaakt en alles in de move-up emotieloos verkocht (94k moves). Daarna een maand KYC documenten moeten overhandigen om m'n funds terug in EUR te krijgen.
In alle stilte na zitten denken. Alle assets gingen omhoog maar Crypto bleef maar achter. Geen idee waarom maar het is iets wat niet logisch te verklaren is. Natuurlijk wel door de fear en greed. Maar als alles omhoog spuwt, en crypto gaat niet mee dan klopt er iets niet. Misschien gaat goud eerst en volgt crypto daarna. Ik weet het niet.
Met de USA die Venezuela heeft overgenomen en nu Iran onder controle krijgt zitten we midden in WW3. Rusland en Duitsland zijn geen bedreiging meer. Zonder olie is China ook geen bedreiging. Al die investeringen in groene energie is gewoon een energieoorlog. Alles om de USD te beschermen. We zitten midden in de beste thriller van de afgelopen 75 jaar! Gratis en voor niets, first row!
Hele week geen crypto koersen gekeken tot ik vandaag een bericht zag. Moest meteen aan Jaapio denken met z'n voorliefde voor 69! Schijnt dat heel Friesland gistern lag te beven. Men dacht dat het in Groningen te keer ging...
:strip_exif()/f/image/zNCLyeFt6EjV0Sr29SUIY0XY.png?f=user_large)
Hopelijk gaat het iedereen goed hier! Eerst wat met de Euro's doen komende maanden en daarna gaat 50% weer terug in deze vieze geitenbende via DCA!
Overigens, iedereen die $69k voorspelt had in Oktober dit jaar zou compleet als gek zijn neergezet. Alles mogelijk in deze bende blijkbaar.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Coldcat schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 20:20:
Tweakers![]()
![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik moest vandaag nog aan je denken omdat je spoorloos was verdwenen. Je profiel opgezocht en zag dat je laatste bericht van oktober was.
Gelukkig nog in leven dus.
Ja man alles doet het nog! Ongekend dat de boel zo in elkaar geflapt is.Wispe schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 20:23:
[...]
![]()
Ik moest vandaag nog aan je denken omdat je spoorloos was verdwenen. Je profiel opgezocht en zag dat je laatste bericht van oktober was.
Gelukkig nog in leven dus.

Nu wachten op de capitulatie candle. Als een vorige scenario uitspeelt dan kan er nog wel 50% vanaf en alts -80%.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Coldcat schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 20:20:
Tweakers![]()
![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Geweldig filmpje weer! Mooi om te zien dat er weer wat leven in de brouwerij komt!
Oeh, filmpje van @Guere! Morgen maar eens kijken 
Oh enne, als er nog een eindsprintje komt hebben we gewoon een 10k candle op de Daily.
Oh enne, als er nog een eindsprintje komt hebben we gewoon een 10k candle op de Daily.
Misschien wel, zou wel goed voor het sentiment zijn. De -10k op de daily is gisteren in ieder geval wel gelukt. Het kan maar zo (ver)keren in cryptoland.
Gevuld op 63K. Jeetje wat ben ik goed al zeg ik het zelfPassie(f) schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 20:11:
1e buy order nog steeds niet gevuld, dus zakken maar!!!
Passie(f) schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 00:06:
[...]
Gevuld op 63K. Jeetje wat ben ik goed al zeg ik het zelf![]()
![]()
:strip_exif()/f/image/w20KF4ANPIDAjZuGFoDQQIrn.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar zonder dollen, lekker bezig!
Passie(f) schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 00:06:
[...]
Gevuld op 63K. Jeetje wat ben ik goed al zeg ik het zelf![]()
![]()
Dus we kunnen nu weer veilig gaan DCA'en?
Ik had al een positie ingenomen, maar het ging daarna hard omlaag en nu gaat het gelukkig weer een beetje naar boven toe.
Ik had al een positie ingenomen, maar het ging daarna hard omlaag en nu gaat het gelukkig weer een beetje naar boven toe.
DCA kan atijd wel toch, op de weg naar beneden dan. Deze order stond echt al heel lang. Had hem eigenlijk al in april '25 verwacht/gehoopt, en die run dus gemist. Moet wel zeggen dat ik de ordergrootte wat heb aangepast en nu ook nog wel lagere targets heb staan. Niemand die het weet, Gewoon naar grote levels kijken doe ik.NicoHF schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 01:01:
Dus we kunnen nu weer veilig gaan DCA'en?
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen, om invites vragen is ook niet toegestaan
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!