[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 105 106 Laatste
Acties:

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:44

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@BeyondThunder dat is iets voor @anti elppa. Die vloekt zo lekker bij alles wat niet oranje is in het portfolio.

Remember: sell low, buy high. Het is maar van de overheid en die snappen toch niks van computers of financien.

@Vis USD, THB, EUR, CNY. natura XMR.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:03
Staat er ook bij wat je er volgens hen voor moet kunnen? Ben ik wel benieuwd naar.

Laat maar, al gevonden ;

https://www.werkenvoorned...tobeheerder-BZK-2026-8456

[ Voor 12% gewijzigd door shovelhead1340 op 03-02-2026 18:03 ]

Ik lul ook zomaar wat

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Q_7 schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 15:40:
als de wallet van Satoshi wakker wordt en 1 miljoen BTC in één keer dumpt, wat moet ik hier nou vinden als BTC houder, ook dat begrijp ik even niet.... 8)7
Volgens mij zijn er 5 thema's binnen Bitcoin die altijd terugkomen als het minder gaat:
  • Wat als de wallets van Satoshi actief worden?
  • Wat als er een bug in de blockchain/software wordt gevonden?
  • Wat als Quantumcomputing echt toegankelijk wordt?
  • Bitcoin verbruikt veel energie en daar moeten we mee stoppen
  • Bitcoin is gebakken lucht, een ponzi
En al deze angsten verdwijnen als sneeuw voor de zon op het moment dat de koers weer omhoog schiet.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:28

Vis

Solana kunnen we ook weer bijna voor een tientje oprapen.. gratis geld.. zul je zien dat ie de volgende cycle helemaal niets meer doet.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:11
Vis schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 18:28:
Solana kunnen we ook weer bijna voor een tientje oprapen.. gratis geld.. zul je zien dat ie de volgende cycle helemaal niets meer doet.
voor $10 kopen en verkopen op $75

nothing stops this train

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ik had Q4 in mijn agenda staan om bij te kopen, maar volgens mij kan dat wel iets naar voren worden geschoven. _O-
Pagina: 1 ... 105 106 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen, om invites vragen is ook niet toegestaan
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!