• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:11

The Zep Man

🏴‍☠️

RobertMe schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 09:05:
Not sure hoe ik deze heb kunnen missen. Ook nog gezocht op crowded sourced / db / ....
Deze ontwikkelingen zijn nog jong. Die plugins zijn enkele weken oud (van wat ik zie m.b.t. de eerste release). Dit kwam toevallig langs toen ik eens de lijsten van plugins doornam. Het is niet zo verbazingwekkend dat het lastig te vinden is.

Dit heeft wel potentie om groot en geweldig te worden. :)

[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 13-05-2026 09:10 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
The Zep Man schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 09:02:
[...]

Van de makers van Intro Skipper. Installeert via dezelfde repository als Intro Skipper. Installeer ook Segment Editor om zelf segmenten aan te dragen.
Even snel naar gekeken (geïnstalleerd en code gelezen). Maar...
  • Alle code is door Copilot geschreven? :'(
  • Er is geen enkele vorm van matching. Of nouja, puur op basis van IMDb / TVDB / ... id. Terwijl uiteraard er verschillende video's met afwijkende timings in omloop kunnen zijn.
  • Code van server kant is nergens te vinden
  • Geen website / geen mogelijkheid om te achterhalen wat er in de publieke DB staat (dus ook geen mogelijkheid om te testen. In ieder geval is na een run de SQLite DB die die aanmaakt nog "leeg", staat alleen in de metadata tabel dat de laatste run oo moment X was)
Ik heb hem dus weer verwijdert. Maar zal hem wel in gedachte houden.

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:11

The Zep Man

🏴‍☠️

RobertMe schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 09:58:
Even snel naar gekeken (geïnstalleerd en code gelezen). Maar...
Geen idee. Zag het in de lijst staan. Zoals genoemd is dit nog jong. Vibecoding maakt het niet aantrekkelijker. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste