GovertNL schreef op zondag 11 januari 2026 @ 11:13:
Die MPG 271KRAW16 heeft wel mijn interesse gewekt straks voor mijn PC-Build. Alleen is het volgens mij nog niet 100 procent zeker of hij komt. MSI schijnt eerst te willen zien of er interesse is.
Nou ik zie mensen bijna smeken op YouTube onder meerdere filmpjes van of na CES2026.
Nou, ik ook! Ik ben nu al een paar dagen aan het zoeken of er al meer reacties en filmpjes zijn over dit scherm, ben er helemaal lyrisch over. Ik check ook
dit reddit draadje, maar die heb je vast ook al gezien

. Mij zou het gaan om mijn werk MacBook Pro en mijn eigen privé MBP M4 Pro erop aan te sluiten, samen met een PS5. Waarbij ik die PS5 dan denk ik op 1440 ga draaien.
Is er ook nog een andere fabrikant die wel al zeker weten met iets bijna soortgelijks komt?
Ja, dat zou dan toch o.a.
deze LG 27GM950B moeten zijn? Maar dan ga ik misschien wel liever voor de MSI, maar dat laat ik o.a. van de looks en prijs afhangen. Vet hoor!!
Over prijs gesproken; MSI heeft het over USD/EUR 899?! Dat valt me alles mee voor een 5K
miniledmonitor met 165Hz refresh! Dat is 218 ppi "retina" en tegelijkertijd een monster van een scherm om op te gamen of eens een serie op te kijken. Mét usb-c ingang met PD & DP Alt Mode... En dan dus ook nog eens glossy, als kers op te taart.