Ik vermaak me
prima met deze game.
Soms is er idd wel het een en ander mis met de AI maar in de meeste races heb ik een goede battle met de AI op expert niveau. Er komt af en toe wel een beuk of een rewind aan te pas, maar dat hoort er bij
Vaak hangt resultaat wel af van welke auto/tune je gebruikt, heb je een auto met een hele goede tune dan win je een stuk makkelijker.
Er zouden wel wat meer road races en minder cross country events in mogen zitten. Cross Country vind ik zouwieso een verplicht event. Ik hou er niet zo van om door hekken, kassen ect ect heen te rijden.
Voor de Festival Playlist heb ik ook de Horizon Stunt Party gespeeld en dat is ook de laatste keer. Voelt aan als een lobby vol met rammers. Niet mijn ding.
Vandaag, ondanks het mooie weer, bijna heel de dag in de motion rig FH6 zitten spelen
De game heeft veel meer diepgang dan je verwacht. De motion output is geweldig.
Zou voelt een AMG One keihard aan als je op de snelweg rijdt en stuitert deze als een gek.
Een buggy rolt en van links naar rechts en die voel je echt veren. Op asfalt voel je alleen de kleine oneffenheden, maar zodra je naast de weg komt dan gaat alles tekeer.
Elke ondergrond voelt verschillend en elke auto voelt ook echt anders.
De ofroad races zijn behoorlijk intens door alle bewegingen van de rig en de buttkickers en de G-seat. Vooral als je richitng de S1 klasse gaat. Omdat de 49" monitor vast op de rig staat en mee beweegt, hang ik echt achterover als ik een berg oprijd en helemaal naar links/rechs in de bochten.
En atltijd met een smile op mijn gezicht
Favorite autos : Porsche GT3 RS voor asfalt en de Ford RS200 voor ofroad.
Voor de RS200 icm manual shifter en hand rem is zo gaaf.
De game loopt perfect vloeiend op 120fps, alles is een visueel spectakel en alleen in de cockpit view natuurlijk. Heel jammer vind ik dat vlak voor het einde van een race altijd het beeld van de volle breedte terugschakelt naar het middelste gedeelte, terwijl je nog aan het racen bent.
Probleem met de controllers bij bijna elke start:
Ik heb (heel) veel USB apparaten aangesloten op mijn race rig en dat zorgt ervoor dat regelmatig mijn rem/stuur/ handrem niet herkent wordt na het opstarten van de game. Ik gebruik Forza Emuwheel, maar moet alles opstarten in een vaste volgorde om het te laten werken.
Zelfs wanneer ik mijn bluetooth headphones aanzet heeft effect of controllers wel of niet herkent worden en dan nog moet ik soms de game 2x opnieuw starten voordat alles werkt
Ben nu gestopt, maar kan niet wachten om morgen weer verder te gaan.
Het enige waar ik de controller in de game voor ga gebruiken zijn jumps naar aantal XP borden die op de moeilijke plaatsen zitten, want als je dat met motion doet is het niet zo fijn.
Als je de game alleen met de controller speelt, speel je ook FH6 maar eigenlijk is gewoon een compleet ander spel.