• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:08
OogvanHorus schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 12:54:
Ik kan er tot nu toe nog niet echt inkomen. Deel 5 vond ik veel te overweldigend qua aantallen wedstrijden (meer onoverzichtelijk) maar tot nu toe rijd ik een race en sluit ik de game weer af. Weet niet zo goed waarom want het ziet er prachtig uit en het is echt een Horizon game.
Hier het tegenovergestelde :) wat jij nu hebt, had ik bij FH5, kon er gewoon niet inkomen. Sinds vanmorgen FH6 geïnstalleerd en geniet eindelijk weer zoals mijn eerste kennismaking met Forza Horizon 3..

Spelend op een RTX3080, met alles op ultra (1440p) en zit steady op 72fps. Enige wat mij stoort zijn de paaltjes van rook waar je doorheen moet bij een race, hier kun je de pixels echt tellen.

Nu eerst alle wegen uitrijden, zodat ik niet uren moet zoeken voor dat ene stukje wat dan vergeten wordt..

Gas erop! :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:15
BTFD schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 14:33:
[...]

Hier het tegenovergestelde :) wat jij nu hebt, had ik bij FH5, kon er gewoon niet inkomen. Sinds vanmorgen FH6 geïnstalleerd en geniet eindelijk weer zoals mijn eerste kennismaking met Forza Horizon 3..

Spelend op een RTX3080, met alles op ultra (1440p) en zit steady op 72fps. Enige wat mij stoort zijn de paaltjes van rook waar je doorheen moet bij een race, hier kun je de pixels echt tellen.

Nu eerst alle wegen uitrijden, zodat ik niet uren moet zoeken voor dat ene stukje wat dan vergeten wordt..

Ja same. Had het ook niet met 5 maar dit voelt als de betere versie van 4. Heb er al heel wat uren inzitten

Gisteren nog even op zoek geweest naar de laatste 2 wegen. Muis methode geprobeerd en niks meer te vinden. Misschien komt ik ze ooit tegen, want je krijgt er toch niks voor om het op 100% te zetten dus ik ga mij er niet druk op maken

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

OogvanHorus schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 12:54:
Ik kan er tot nu toe nog niet echt inkomen. Deel 5 vond ik veel te overweldigend qua aantallen wedstrijden (meer onoverzichtelijk) maar tot nu toe rijd ik een race en sluit ik de game weer af. Weet niet zo goed waarom want het ziet er prachtig uit en het is echt een Horizon game.
Begin gewoon met rondrijden en beetje de kaart verkennen. Genieten van uitzicht de omgeving. je komt vanzelf dingen tegen en die doe je dan. En anders gewoon de kaart pakken en dingen zoeken die je leuk vind om te doen. Progressies kotm vanzelf

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Ik heb hier nog een crunchyroll voucher code over, is per ongeluk dubbel gekocht, en je kan ze niet stacken. Te redeemen bij microsoft. Wie het eerste komt die het eerste maalt.
Niet meer van toepassing.

[ Voor 20% gewijzigd door MisterJD op 22-05-2026 15:54 . Reden: Code is gebruikt ]

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:57

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

MisterJD schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 15:39:
***members only***

Ik heb hier nog een crunchyroll voucher code over, is per ongeluk dubbel gekocht, en je kan ze niet stacken. Te redeemen bij microsoft. Wie het eerste komt die het eerste maalt.
Thanks! Helaas had iemand hem al ingewisseld :(

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Ricmaniac schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 15:48:
[...]

Thanks! Helaas had iemand hem al ingewisseld :(
Das snel. Maar goed ik haal die code weg voordat er meerdere meldingen komen.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:26
@AntraXxX @Moechy Jullie staan nu ook in de TS :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:08
Ik haal 3 sterren met de Toyota GR86 2022 bij de speedtraps, maar waarom registreerd de game de voortgang niet bij summer festival playlist.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:37
Henkus schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 18:03:
Ik haal 3 sterren met de Toyota GR86 2022 bij de speedtraps, maar waarom registreerd de game de voortgang niet bij summer festival playlist.
Het moeten speed zones zijn :)

Gamertag: timmie271

• Henkus
  • Registratie: November 2001
timmie271 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 18:23:
[...]

Het moeten speed zones zijn :)
Thx, staat gewoon verkeerd in de playlist :+
Zal een vertalingsfoutje zijn

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:47
De matchmaking is echt erbarmelijk afgesteld. Meestal kom je terecht in een sessie die al bezig is, waardoor je pas instapt bij race 2/3 of zelfs 3/3. Daarna is de lobby afgelopen en kom je in de volgende set races weer in een halflege lobby terecht die niet opvult. Pas tegen race 2/3 stroomt er weer wat volk binnen.

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:00
SpaceOdyssey schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 19:10:
De matchmaking is echt erbarmelijk afgesteld. Meestal kom je terecht in een sessie die al bezig is, waardoor je pas instapt bij race 2/3 of zelfs 3/3. Daarna is de lobby afgelopen en kom je in de volgende set races weer in een halflege lobby terecht die niet opvult. Pas tegen race 2/3 stroomt er weer wat volk binnen.
Ik had slechts 110 niveaus verschil in spelerslevel :*) dus kansloos verloren.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
Henkus schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 18:29:
[...]

Thx, staat gewoon verkeerd in de playlist :+
Zal een vertalingsfoutje zijn
Ik had hetzelfde, dit "vertalingsfoutje" tussen snelheidscontrole en trajectcontrole is een structureel probleem sinds FH4, en keert bij de wekelijkse playlist stelselmatig terug. De devs zijn te lui om het aan te passen.

Xbox Live: BicyclicTiger34 TrueAchievements

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
BTFD schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 14:33:
[...]

Toevallig Framegen aan staan? Bij FH5 zorgde dat voor idioot gedrag van die rook, super blokkerig. Toen ik dat uitzette (wat prima gaat met een 4080) ziet de rook er gewoon weer goed uit. Ik ga volgende week aan FH6 beginnen, zin in.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Rook had je soms in FH5 ook vierkant, is een shader cache dingetje.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:27
Ligt het aan mij of spawnen er maar heel weinig Stunt Parties? Ik probeer er één te spelen voor de festival playlist, maar dat lukt alsmaar niet :?

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:44

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Mr Magic schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 21:27:
Ligt het aan mij of spawnen er maar heel weinig Stunt Parties? Ik probeer er één te spelen voor de festival playlist, maar dat lukt alsmaar niet :?
Volgens mij moet je er redelijk dichtbij zijn. Ik heb op de map de horizon stunt aangezet en af en toe gekeken waar die plaatsvindt.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mr Magic schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 21:27:
Die zijn 1 keer per uur, op het hele uur. Je hebt 10 minuten om je in te schrijven.

Als je snel bent kun je er nog wel direct een tweede run achteraan plakken.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste