✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik ben gek, maar nog niet zo gek (of toch welgwystyl schreef op maandag 25 mei 2026 @ 14:39:
[...]
Pfff ik ben bang dat ik hem ga laten zitten. Heb je de hele kaart nog een keer langsgereden of kwam je daar toevallig terecht (of tijdens een race ofzo)? Zeker als hij op de kaart al gekleurd is, is het natuurlijk geen doen om te zoeken.
Ik ga misschien die webtool nog even proberen, maar dan moet ik eerst weer uitvogelen hoe ik dat aan de gang krijg. Ik heb wel Visual Studio geïnstalleerd op mijn laptop, maar weet niet meer precie hoe dat werkte. Wordt dus ff puzzelen om het op de PC aan de gang te krijgen.
In één van de comments staat de locatie die bij mij dus ook ontbrak maar wel volledig gekleurd was. https://www.reddit.com/r/ForzaHorizon/comments/1tkhjcu/for_anyone_that_may_be_missing_a_road/
Gamertag: timmie271
Yes maar punt was dus dat ik in de ene poging absoluut niet kon winnen en met gelijke difficulty in de andere poging heel makkelijk kon winnen. Beiden met een tuned auto. Vervolgens zag ik dus dat ik zelf een seconde of 9 per lap sneller was. Op basis van mijn ervaring verwacht ik dat de wisselende moeilijkheid die mensen zeggen te ervaren toch wel erg afhankelijk is van de auto (beter gezegd banden) keuze.timmie271 schreef op maandag 25 mei 2026 @ 14:49:
[...]
Heb het zelf over de stock versie van de Warthog, kan wellicht met upgrade harder inderdaad
Update: Ik probeer het net ook bij de time attack en even een banden wissel en meteen 3 seconde sneller op een ronde tijd van 1 minuut. Dus als de AI wél de juiste banden heeft (snow/geen slick in regen/offroad/rally/etc) dan wordt het lastig.
[ Voor 16% gewijzigd door sdk1985 op 25-05-2026 15:23 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
https://www.reddit.com/r/ForzaHorizon/comments/1tjn7i6/how_to_get_the_lotus_exige_wtac/
Was opzoek hoe je de Lotus Exige WTAC kon ontgrendelen en toen vond ik dus die lijst.
Wist niet dat je die dingen kapot moest rijden, kwam die boontjes ook ergens tegen. Vlak daarbij staat er ook een leuke onigiri in iemands tuin. Vond ze leuk om met de drone op de foto te zetten .G_Dragon schreef op maandag 25 mei 2026 @ 13:49:
Hoppaaa!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Met de wegen kan ik pas verder wanneer ik de gouden armband heb..
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i.
Als je ze kapot maakt veranderd wel hun gezichtsuitdrukking,Stormtrooper schreef op maandag 25 mei 2026 @ 16:41:
[...]
Wist niet dat je die dingen kapot moest rijden, kwam die boontjes ook ergens tegen. Vlak daarbij staat er ook een leuke onigiri in iemands tuin. Vond ze leuk om met de drone op de foto te zetten .
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik kan de drone trouwens niet heel hoog laten stijgen, doe ik iets fout?
Forza Emuwheel heeft ook een Hide functie, die dus automatisch je stuur afschermt van FH6.Hans1990 schreef op maandag 25 mei 2026 @ 10:02:
[...]
Full motion, supervet! En ik mij bijna schuldig voelen om een set van 700 euro (zonder pedals) te gebruiken voor een arcade racer... Maar dit is wat telt:
[...]
Voor mij is de overstap van G25 naar deze Moza set ook echt compleet ander spel geworden. Zoveel soepelere en sterkere FFB, een stuur met genoeg knopjes, een schermpje er bij, shift lampjes, enzovoort. Ik betwijfel of ik alle draaiknoppen zelfs in Assetto Corsa werkend ga krijgen, maar gewoon als hebbeding is het super leuk.
Dus nu ben ik wel beetje jaloers op full motion![]()
Zo'n EmuWheel / vJoy feeder is ook een interessant idee. Ik was het volgens mij wel tegengekomen, maar had het nog niet geinstalleerd. Ik zou dan ook de G25 moeten afschermen van Forza, want als Forza die ziet raakt het al in de war. Misschien omdat die zich aanmeld als FFB joystick.
Anders heb ik en veel anderen ook een framerate cap van 50 fps minder dan normaal.
Vanmorgen de Gaunlet gespeelt in Rivals met de RS200. Het was geweldig en voelde als een lange rally stage. Heb deze in totaal 3x achter elkaar gespeeld.
Vanmiddag mijn gouden armbandje gehaald en de Gigant gespeeld en dat was minder leuk met motion.
Met een R998 auto is het eigenlijk niet leuk meer om te rijden met full motion, het gaat veel te veel te keer. 2-5 minuten race is geen probleem, maar 20 minuten zoals in de Gigant voelt als een verplichting.
Het was lang zoeken naar de juiste tune en ben heel vaak geramd door de AI bij hairpins en scherpe bochten. Uiteindelijk een rewind gebruikt om die Toyota voorbij te laten gaan en ik heb hem toen buiten het checkpoint geramd, zodat ik weer normaal kon rijden
De Gigant met R998 zal ik waarschijnlijk nooit meer rijden, alleen met lagere klasses.
Na de Gigant te hebben gespeeld, was ineens de drang van progressie voorbij. Gek is dat he ?
Nu op mijn dode gemaktje af en toe een speedtrapje of een driftzone halen, maar dat heeft eigenlijk geen haast meer.
Ik denk dat de volgende uitdaging om een aantal mooie rally routes te creeren over de vele mooie offroad wegen die er nog zijn.
Jammer dat de AI in zelf gemaakte routes bar slecht, maar ja je kunt niet alles hebben.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Same! Krijg telkens de laagste bedragen of iets van kleding/toeters. Uiteindelijk de tip gekregen deze allemaal op voorhand te kopen, zodat ze niet in de Wheelspins verschijnen, krijg ik nu alle epic zooi van de kleding of toeters..Deezers schreef op maandag 25 mei 2026 @ 17:52:
Haat/liefde verhouding met de Wheelspins. De ene keer krijg je 5000 credits en de andere keer een R-klasse auto van een miljoen... Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je alle auto's daar hebt unlocked? Of kan dat niet?
FML!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Voordeel is alle kleding en toeters zijn maar eenmalig te verkrijgenBTFD schreef op maandag 25 mei 2026 @ 18:04:
[...]
Same! Krijg telkens de laagste bedragen of iets van kleding/toeters. Uiteindelijk de tip gekregen deze allemaal op voorhand te kopen, zodat ze niet in de Wheelspins verschijnen, krijg ik nu alle epic zooi van de kleding of toeters..
FML!
Kwam er wel achter, zoals men eerder al benoemde, dat je inderdaad meer 5 of 10k credit tegels krijgt als je alle kleding al koopt
Ja idd dat was een slecht idee. Sorry aan iedereen die geluisterd heefttimmie271 schreef op maandag 25 mei 2026 @ 18:17:
[...]
Voordeel is alle kleding en toeters zijn maar eenmalig te verkrijgen![]()
Kwam er wel achter, zoals men eerder al benoemde, dat je inderdaad meer 5 of 10k credit tegels krijgt als je alle kleding al koopt
Ben blij dat ik te lui was om dit te doenBeakzz schreef op maandag 25 mei 2026 @ 18:44:
[...]
Ja idd dat was een slecht idee. Sorry aan iedereen die geluisterd heeft
Wat betreft cross country heb ik wel 2 tips qua auto's.Hans1990 schreef op maandag 25 mei 2026 @ 10:02:
Verder deel ik je mening over de offroad races. Ik ben nog polsbandjes aan het halen, maar probeer eigenlijk zoveel mogelijk de asfalt races te doen..
Ik heb enkel de Ariel Athom voor offroad, maar dat ding heeft grip grip grip.. en dan plots sta je achterstevoren. Valt bijna niet tegenaan te sturen als die uitbreekt. Trouwens de "grip" is ook niet geweldig, want op tractie verlies ik het altijd van de expert AI.
Voor de Buggy categorie kan ik de Alumicraft Class 10 aanbevelen (tune: 544 224 184)
Voor de overige unlimited offroad etc de Subaru BRZ FE als je die gekocht hebt op de sneeuwberg (774 277 868)
Voelt haast als een cheat code
Hoe kun je trouwens zien welke tune zo populair is van jezelf? Krijg nu elke dag meerdere mailtjes met payouts voor tunes, maar er staat voor zover ik weet niet bij welke tune dan zo vaak gebruikt wordt?
Goede tip! De website is:ariekanari schreef op maandag 25 mei 2026 @ 11:26:
Er is een webtool voor PC waarmee de "onvindbare" onontdekte wegen gemarkeerd kunnen worden. Ik speel op Xbox Series X en heb helaas een PC met oude grafische kaart (>10 jaar) die FH6 weigert te draaien op PC. FH6 is een Play Anywhere titel.
Link: https://github.com/WentTheFox/ForzaRoadFinder
https://roadfinder.went.tf/
Net mijn laatste 3 wegen mee gevonden, dus nu 671/671
1 klein doodlopend voetgangers padje in Tokyo, 1 weg gewoon vergeten in het sneeuwgebied en nog een klein stukje ergens.
Gouden bandje is ook net binnen, evenals de gouden stamp (die had ik al een paar dagen geleden).
Vermaak me echt goed!
[ Voor 29% gewijzigd door JBplap op 25-05-2026 19:28 ]
Je hebt er verder niks aan, maar toch...
Trouwens je poortje missen in online is nou wel echt een doodvonnis voor je kansen he... Was het vroeger niet zo dat rewind je dan direct terug plaatste? Nu duurt het eerst een paar seconden voor het stomme spel je vertelt dat je hem gemist had, en dan kost het ook nog best veel tijd om helemaal terug te spoelen...
Gamertag: FinrazielNL
37 uur, 51 minuten en 9 seconden.Deezers schreef op maandag 25 mei 2026 @ 17:52:
Haat/liefde verhouding met de Wheelspins. De ene keer krijg je 5000 credits en de andere keer een R-klasse auto van een miljoen... Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je alle auto's daar hebt unlocked? Of kan dat niet?
Task failed succesfully!
timmie271 schreef op maandag 25 mei 2026 @ 14:50:
[...]
Ik ben gek, maar nog niet zo gek (of toch wel) nee iemand kwam ermee op reddit met die locatie.
In één van de comments staat de locatie die bij mij dus ook ontbrak maar wel volledig gekleurd was. https://www.reddit.com/r/ForzaHorizon/comments/1tkhjcu/for_anyone_that_may_be_missing_a_road/
Ik zou zweren dat ik hier al geweest was, maar naar aanleiding van jouw post toch nog maar eens het skigebied goed bekeken en er was nog een stukje grijs.... Nu niet meer, dus eindelijk 671 / 671 wegen
Ik doe nog al eens multitasken op mijn 2e scherm en vind het bijzonder vervelend dat mijn spel dan steeds op pauze springt...
In de settings van FH6 heb je enkel de mogelijkheid om Fullscreen aan of uit te zetten.
En de launch optie "-windowed -noborder" werkt ook niet
I, a stranger and afraid in a world I never made...
Task failed succesfully!
Als je een poortje mist ga je het potje sowieso niet winnen in mijn ervaring. Er is altijd iemand in de lobby die wel kan rijden.Finraziel schreef op maandag 25 mei 2026 @ 20:34:
Trouwens je poortje missen in online is nou wel echt een doodvonnis voor je kansen he... Was het vroeger niet zo dat rewind je dan direct terug plaatste? Nu duurt het eerst een paar seconden voor het stomme spel je vertelt dat je hem gemist had, en dan kost het ook nog best veel tijd om helemaal terug te spoelen...
Dezelfde als ik nodig had maar bij mij was het dus niet grijs zoals bij jou en gewoon volledig ingekleurdgwystyl schreef op maandag 25 mei 2026 @ 21:06:
[...]
[Afbeelding]
Ik zou zweren dat ik hier al geweest was, maar naar aanleiding van jouw post toch nog maar eens het skigebied goed bekeken en er was nog een stukje grijs.... Nu niet meer, dus eindelijk 671 / 671 wegen
——
En dat waren alle stories.
Ik ga nog mooi de diverse seasons meepakken en af en toe wat sushi bezorgen en dan verder lekker wachten op de DLC
[ Voor 64% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-05-2026 23:23 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Dat kan je instellen bij Character customization. Een naam of bijnaam.Linksquest schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 07:41:
Ik heb gister mijn 4de bandje behaald en heb nu 48 auto's, moet er echt alleen nog altijd aan wennen als je de navigatie gebruikt, dat hij de hele tijd mijn voornaam zegt
Ik ben nu bijna bij Legend Island. Die had ik al iets vroeger vrijgespeeld omdat ik vrij veel Time Trials deed. Ik las dat je normaliter alles gehaald moest hebben om Legend Island vrij te spelen maar ik heb nog een paar races die ik nog moet doen, een stuk of 5 ofzo. Zijn net de moeilijkste (op Pro), maar die zal ik anders wel op Expert doen. Ik vind dat laatste stuk om Legend Island vrij te spelen wel het leukste, dan ben je echt bezig met progressie. De bandjes daarvoor was weer redelijk klassiek Horizon maar dan wel in stappen (wel beter dan voorheen hoor).
Was gisteren de hele avond bezig om wegen te zoeken, Bonus boards te pakken waarbij je bij sommigen even blijft plakken vanwege het mooie uitzicht! Ik hoop dat ze die kleine figuurtjes bij een latere update wel laten respawnen want die zijn eigenlijk te leuk om kapot te rijden dus die laat ik voor nu even liggen.
Had mezelf dit weekeinde eindelijk getrakteerd op een R34 en S15, wat zijn ze mooi geworden!
[ Voor 60% gewijzigd door ggj87 op 26-05-2026 08:29 ]
Haha snap wat je bedoeld. Kan je aanpassen though naar een nickname bijvoorbeel als je dat fijner vind.Linksquest schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 07:41:
Ik heb gister mijn 4de bandje behaald en heb nu 48 auto's, moet er echt alleen nog altijd aan wennen als je de navigatie gebruikt, dat hij de hele tijd mijn voornaam zegt
Bij de Character customization.
Ik wilde dit weekend ook zo een mooie FE auto scoren maar die dingen zijn steeds binnen een paar seconden al verkocht. Daarom dacht ik, laat ik maar een macro maken zodat het maximaal snel gaat. Zelfs met een macro krijg ik zo een FE auto niet gekochtGeleihoofd schreef op maandag 25 mei 2026 @ 21:35:
Het is mij zojuist gelukt om de BMW M2 Forza Edition van de Auction House te snipen, wat een hel is dat zeg...Maar wel mooi voor de laagste buyout mogelijk (Cr 250.000), dat dan weer wel.
Ik vind het geen probleem, zelfs wel grappig, maar moet er gewoon aan wennen dat een game telkens mijn naam zegt.ggj87 schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 08:19:
[...]
Dat kan je instellen bij Character customization. Een naam of bijnaam.
Aangezien ik een vrouwelijke character had gemaakt koos ik voor de nickname "Darling" en dat klinkt toch altijd wel erg verwelkomend als ik het spel start.Linksquest schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 09:25:
[...]
Ik vind het geen probleem, zelfs wel grappig, maar moet er gewoon aan wennen dat een game telkens mijn naam zegt.
"Welcome back darling"
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat heeft wel wat, denk alleen als ik dat zou doen, dat de vrouw me raar aan kijkt.Sir_Hendro schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 09:33:
[...]
Aangezien ik een vrouwelijke character had gemaakt koos ik voor de nickname "Darling" en dat klinkt toch altijd wel erg verwelkomend als ik het spel start.
"Welcome back darling"
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik zit nog steeds rond de 1 a 2 miljoen... Al koop ik wel aardig wat van de tweedehands auto's die ik onderweg tegenkom.G_Dragon schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 09:38:
Jemig alweer meer dan 30 miljoen in het spel.. Wat vliegt het geld binnen en dan ben ik momenteel bezig om de paarse armband te behalen.
Ik heb tot nu alle races voltooid en doe alles voordat ik na de volgende armband ga, soms doe ik races meerdere malen. En door die VIP + 50% van de moeilijkheidsgraad tikt het wel aan,drBunhead schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 09:42:
[...]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik zit nog steeds rond de 1 a 2 miljoen... Al koop ik wel aardig wat van de tweedehands auto's die ik onderweg tegenkom.
Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy
Ik heb gewoon de Mazda en Ford Forza Editions uit de veiling gekocht.Sir_Hendro schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 09:09:
[...]
Ik wilde dit weekend ook zo een mooie FE auto scoren maar die dingen zijn steeds binnen een paar seconden al verkocht. Daarom dacht ik, laat ik maar een macro maken zodat het maximaal snel gaat. Zelfs met een macro krijg ik zo een FE auto niet gekocht
Gewoon steeds door opnieuw te zoeken en daarna snel x , pijltje naar beneden en direct kopen.
heeft mij denk ik 15 minuten gekost voor beide
Angelo NL / Global Cargo VTC
Misschien ook een verschil in Premium en standard edition.drBunhead schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 09:42:
[...]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik zit nog steeds rond de 1 a 2 miljoen... Al koop ik wel aardig wat van de tweedehands auto's die ik onderweg tegenkom.
In de Premium editie krijg je namelijk VIPmembership en die zorgt ervoor dat je permanent 2x zoveel credits krijgt voor race en event rewards... Dat kan heel snel een heel groot verschil maken. Meeste spelers die het hebben weten het niet eens dat dit er in zit
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Moet dus veel meer races gaan doen en minder lanterfanten haha, heb nu de oranje armband (geloof ik), maar nog lang niet alle races klaar. Is de VIP van premium automagisch actief? Zou verder ook +50% moeten hebben van de moeilijkheidsgraad (expert+hard).G_Dragon schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 09:44:
[...]
Ik heb tot nu alle races voltooid en doe alles voordat ik na de volgende armband ga, soms doe ik races meerdere malen. En door die VIP + 50% van de moeilijkheidsgraad tikt het wel aan,
Misschien kan ik het gebrek aan geluk in de spins nog de schuld geven (90% van de spins is echt coins <25k), maar het ligt dus vooral echt aan mij dat ik niet opschiet.
Ik loop ook teveel te lanterfanten.drBunhead schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 10:14:
[...]
Moet dus veel meer races gaan doen en minder lanterfanten haha, heb nu de oranje armband (geloof ik), maar nog lang niet alle races klaar. Is de VIP van premium automagisch actief? Zou verder ook +50% moeten hebben van de moeilijkheidsgraad (expert+hard).
Misschien kan ik het gebrek aan geluk in de spins nog de schuld geven (90% van de spins is echt coins <25k), maar het ligt dus vooral echt aan mij dat ik niet opschiet.
Vind het tot nu toe veel te leuk om gewoon door de map heen te rijden.
Had een paar dagen geleden een Ford Sierra gevonden, die had ik vroeger ook. (wel een model nieuwer)
Het was mijn eerste auto toen ik 18 was, van mijn vader overgenomen.
Ongelofelijk veel lol mee gehad, en ook de nodige aanvaringen met de politie
Dus die helemaal op gepimpt met texaco logo's (zoals mijn droom sierra vroeger was) en een fijne tune.
Misschien dat ik hem nog ga maken zoals ik hem zelf had (meer rat-look / mat).
Maar vind de race livery erg gaaf.
Heb gister die 70mil ferrari gekocht van mijn voucher.
Wat een leuke auto is dat.
ik rij veel op de bumper/hood cam, en dan zie je die mooie rondingen nog.
En ik kan er verassend goed mee door de bochten driften.
Heb hem pas sinds gisteravond, maar ik denk dat het een van mijn favoriete auto's word.
Een dingetje waar ik nog wel naar wil kijken is de grafische instellingen.
Ik zie steeds plaatjes die zo fotorealistisch zijn dat je nauwelijks ziet dat het een spel is.
Mijn pc heeft praktisch alles op ultra staan, maar toch vind ik het duidelijk nog een spel.
Vooral de droge weg. (Nat is onwijs mooi)
[ Voor 28% gewijzigd door FRANQ op 26-05-2026 10:39 ]
www.fjmbouw.nl - AMD Ryzen 7 9800X3D RTX5070Ti 96GB DDR5
Hoe dan, ik zag bij mij een overzicht dat ik net iets meer dan 22 miljoen had verdient in het spelG_Dragon schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 09:38:
Jemig alweer meer dan 30 miljoen in het spel.. Wat vliegt het geld binnen en dan ben ik momenteel bezig om de paarse armband te behalen.
https://nl.ign.com/forza-horizon-6/164661/forza-horizon-6-heeft-een-eigen-boogeyman-en-spelers-zijn-doodsbang
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Die heb ik ook, maar ik was gisteren toch weer blut. Goed, dat was wel nadat ik alle huizen gekocht had en een rondje door de map om occasions te vinden gedaan hadRicmaniac schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 09:58:
[...]
Misschien ook een verschil in Premium en standard edition.
In de Premium editie krijg je namelijk VIPmembership en die zorgt ervoor dat je permanent 2x zoveel credits krijgt voor race en event rewards... Dat kan heel snel een heel groot verschil maken. Meeste spelers die het hebben weten het niet eens dat dit er in zitDat had ik zelf ook namelijk.. kwam er veel later achter dat ik dat had haha
Zie ook heel veel memes de laatste dagen over Bowie-knife-99ArthurMorgan schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 10:39:
IGN heeft een artikeltje over het rammen door AI:
https://nl.ign.com/forza-horizon-6/164661/forza-horizon-6-heeft-een-eigen-boogeyman-en-spelers-zijn-doodsbang
door te googelen op die namen zie ik dat het waarschijnlijk een standaard lijstje tegenstanders is die je krijgt als je nog geen vrienden hebt, of geen vrienden die actief spelen.ArthurMorgan schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 10:39:
IGN heeft een artikeltje over het rammen door AI:
Misschien moeten we het tweakers spelers lijstje toevoegen om deze ai tegenstanders tegen te houden.
Als je namelijk vrienden hebt, dan krijg je blijkbaar hun driveatars in je race.
www.fjmbouw.nl - AMD Ryzen 7 9800X3D RTX5070Ti 96GB DDR5
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Deed het eerst altijd met de lotus Forza edition. Die driften echt super makkelijk bij gebrek aan auto's.AlwaysNick schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 12:06:
Wat zijn jullie settings voor het driften en welke auto gebruiken jullie? Ik zit me toch moeilijk te doen met die drift challenges
Maar dat is dacht ik een premium auto van die editie.
Gebruik nu meestal verschillende maar vaker de Supra MK4
En heb op de meeste geen specifieke tunes.
Een RX7 met een drifttune, verder handgeschakeld (hou hem constant in zijn derde versnelling) en de Traction Control (TCS) + Stability Control (STM) uit.AlwaysNick schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 12:06:
Wat zijn jullie settings voor het driften en welke auto gebruiken jullie? Ik zit me toch moeilijk te doen met die drift challenges
De (DIY) tune die ik heb spint nog makkelijk z'n banden in 3de versnelling, en als je beetje bochtenwerk er inslingert ook tot aan z'n 5.
Voor hogere scores helpt het volgens mij ook als je drifts met meer angle of hogere snelheid kan doen. Ook doe ik drifts lever heuvel opwaarts dan neerwaarts. Wanneer je genoeg power hebt is de auto doen uitbreken het probleem niet, dan heb ik liever iets meer grip (om te sturen) door heuvelopwaarts te gaan.
Bij Car Mastery staan natuurlijk tig dingen, maar: overal staat letterlijk bij “your car earns” en dan de bonus, maar rechts staat het puntje genaamd “Headline Act” en daar staat bij “Gain a permanent 20% increase in Event Finish XP”. Dus zonder “your car”, dus is dit dan een permanente upgrade, die niet enkel voor dit voertuig is?
Formula drift BMW maakte het voor mij een eitje, maar is volgens mij een FE die ik uit een wheelspin had gekregen. Wil je echt een over the top goedkope drift auto neem dan de Honda Beat met tune 870545422 (share code). Dat ding is helemaal mental.AlwaysNick schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 12:06:
De Mazda Miata? Die spawned gewoon als aftermarket car bij de festival drag strip. Even heen travelen elke keer als je de game launched of alle andere auto's kopen en heen en weer fast travelen.Pykow schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 09:58:
[...]
Ik heb gewoon de Mazda en Ford Forza Editions uit de veiling gekocht.
Gewoon steeds door opnieuw te zoeken en daarna snel x , pijltje naar beneden en direct kopen.
heeft mij denk ik 15 minuten gekost voor beide
Had ook bijna de F40 gekocht die bij het stadion spawned, maar die kreeg ik dus net voor het aankleden van al mijn garages. Ruim 2 miljoen bespaard
[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 26-05-2026 13:25 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
De ene Car Voucher die ik had gekregen ingezet voor mijn favoriete auto, de Ferrari 330 P4. Volgens mij ook meteen de duurste auto, iets van 70.000.000 Cr.
and thanks for all the fish.
Tot nu toe jaZalmanman schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 13:27:
Inmiddels de oranje armband geloof ik, maar ik was drukker met gewoon rondrijden. Nog geen Legends Island dus, maar wel al 662 vs 671 wegen behaald. Nu dus maar eens focussen op het halen van armbanden dan.
De ene Car Voucher die ik had gekregen ingezet voor mijn favoriete auto, de Ferrari 330 P4. Volgens mij ook meteen de duurste auto, iets van 70.000.000 Cr.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het mij ook pas lukte toen ik een autoclicker ben gaan gebruiken: if you can't beat them, join them? Maar dat ging niet zonder slag of stoot, meerdere keren was de clicker te snel en clickte die op alle verkeerde knopjes waardoor ik een stuk of wat andere auto's kocht van de Auction House (gelukkig relatief goedkope wagens). Maar één keer vielen alle timings precies goed en was de BMW M2 FE in the pocket.Sir_Hendro schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 09:09:
[...]
Ik wilde dit weekend ook zo een mooie FE auto scoren maar die dingen zijn steeds binnen een paar seconden al verkocht. Daarom dacht ik, laat ik maar een macro maken zodat het maximaal snel gaat. Zelfs met een macro krijg ik zo een FE auto niet gekocht
Maar ik snap de grap niet van waarom sommigen zoveel zitten te snipen, die BMW wordt soms tientallen keren door dezelfde persoon achter elkaar verkocht, of juist elke keer door dezelfde gekocht. Winst maken doe je echt niet op die manier en wat moet je met 20 gelijke doch zeldzame wagens? Het lijkt mij sowieso beter om die buyout optie uit de Auction House te halen, dan ben je in één klap van die scriptkiddies af die de hele Auction House verzieken maar dat is weer een heel andere discussie.
Task failed succesfully!
[ Voor 3% gewijzigd door drBunhead op 26-05-2026 14:04 ]
Oh, daar heb je misschien een goed punt, niet bij stilgestaan. Geloof wel dat alle FE wagens een special hebben in de car mastery. Maar dat kan je ook niet lang volhouden lijkt me, kost toch al gauw 80 punten om een wagen helemaal te masteren. Tenzij je die punten terugkrijgt als je ze verkoopt maar dat hoop ik toch niet.drBunhead schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 14:04:
Zit er toevallig een (super) wheelspin oid in de car mastery van die BMW? Misschien dat ze het daarvoor doen.
Task failed succesfully!
Nee die punten krijg je niet terug. Dat er punten in zitten kan goed zijn als het je eerste exemplaar is die je wilt houden. Wil je echter wheelspins en dergelijke farmen, dan kun je ze inderdaad beter niet via de auction house kopen omdat die meestal geunlocked zijn.Geleihoofd schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 14:14:
[...]
Oh, daar heb je misschien een goed punt, niet bij stilgestaan. Geloof wel dat alle FE wagens een special hebben in de car mastery. Maar dat kan je ook niet lang volhouden lijkt me, kost toch al gauw 80 punten om een wagen helemaal te masteren. Tenzij je die punten terugkrijgt als je ze verkoopt maar dat hoop ik toch niet.
Gaat hier ook wel lekkertimmie271 schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 10:30:
[...]
Hoe dan, ik zag bij mij een overzicht dat ik net iets meer dan 22 miljoen had verdient in het spelen dan heb ik ook al aardig progressie in de gold wristband en stamps gehaald.
Total winnings: 373M
480 auto's in de garage. En kan er nog heel wat uit de auto show plukken.
Nu nog 50m cash over.
Garage value: 418M
Alle wagens hebben een eigen unieke car mastery tree, dus die bonussen tellen alleen voor de betreffende wagen,Tommy-D schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 13:11:
Korte vraag, misschien weten jullie het. Zojuist met een wheelspin de Bronco R gewonnen, lekker!
Bij Car Mastery staan natuurlijk tig dingen, maar: overal staat letterlijk bij “your car earns” en dan de bonus, maar rechts staat het puntje genaamd “Headline Act” en daar staat bij “Gain a permanent 20% increase in Event Finish XP”. Dus zonder “your car”, dus is dit dan een permanente upgrade, die niet enkel voor dit voertuig is?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik heb gisteravond ook wat auto's proberen te kopen voor de rally races, maar er was geen doorkomen aan.Geleihoofd schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 14:02:
[...]
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het mij ook pas lukte toen ik een autoclicker ben gaan gebruiken: if you can't beat them, join them? Maar dat ging niet zonder slag of stoot, meerdere keren was de clicker te snel en clickte die op alle verkeerde knopjes waardoor ik een stuk of wat andere auto's kocht van de Auction House (gelukkig relatief goedkope wagens). Maar één keer vielen alle timings precies goed en was de BMW M2 FE in the pocket.
Maar ik snap de grap niet van waarom sommigen zoveel zitten te snipen, die BMW wordt soms tientallen keren door dezelfde persoon achter elkaar verkocht, of juist elke keer door dezelfde gekocht. Winst maken doe je echt niet op die manier en wat moet je met 20 gelijke doch zeldzame wagens? Het lijkt mij sowieso beter om die buyout optie uit de Auction House te halen, dan ben je in één klap van die scriptkiddies af die de hele Auction House verzieken maar dat is weer een heel andere discussie.
Ik ben dan juist blij met een buyout optie. Ik scroll namelijk even naar beneden naar advertenties die over 30min verlopen. Daar bied niemand op. Ik koop er 1 voor volle mep. Zo zit ik niemand "in de weg" die er ook -zonder bots- tussen probeert te wurmen. En ik heb toch mijn auto die ik wil.
Ik had met het bieden juist heel vaak dat die actie faalde. Is lekker dan: dan ga je al wachten totdat er "Closing soon" staat om te bieden, doe een bod, snel navigeer ik alvast terug naar de actieve biedingen lijst. Oke melding dat ik ben overboden: direct listing openen, maar nee hoor.. of al gesloten.. of het bieden wilt niet meer.
Is echt geen zak aan zo.
Ik zou bijna zeggen: dat je auto's kan snipen voor lagere prijs dan de buyout ga ik maar gewoon vergeten. De auto kost de buyout price, of ik moet een andere manier zoeken om hem te verzamelen.
Ook in FH5 is het mij maar een paar keer gelukt om een bieding te snipen. En dat was toen het spel al eventjes draaide, niet op piek drukte zoals nu.
Ik loop (of rijd) met een grote boog om die auction house heen. Deed ik met FH5 ook, en ik kan prima zonder. Ik snap echt niet dat mensen daar meer dan 5 minuten mee bezig willen zijn. Misschien omdat ik maar weinig tijd heb om te gamen, maar ik steek die tijd liever in races en de omgeving verkennen, dan zitten button bashen om die ene auto te bemachtigen. Alsof er ook zo weinig andere opties zijn.Hans1990 schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 14:40:
[...]
Ik heb gisteravond ook wat auto's proberen te kopen voor de rally races, maar er was geen doorkomen aan.
Ik ben dan juist blij met een buyout optie. Ik scroll namelijk even naar beneden naar advertenties die over 30min verlopen. Daar bied niemand op. Ik koop er 1 voor volle mep. Zo zit ik niemand "in de weg" die er ook -zonder bots- tussen probeert te wurmen. En ik heb toch mijn auto die ik wil.
Ik had met het bieden juist heel vaak dat die actie faalde. Is lekker dan: dan ga je al wachten totdat er "Closing soon" staat om te bieden, doe een bod, snel navigeer ik alvast terug naar de actieve biedingen lijst. Oke melding dat ik ben overboden: direct listing openen, maar nee hoor.. of al gesloten.. of het bieden wilt niet meer.
Is echt geen zak aan zo.
Ik zou bijna zeggen: dat je auto's kan snipen voor lagere prijs dan de buyout ga ik maar gewoon vergeten. De auto kost de buyout price, of ik moet een andere manier zoeken om hem te verzamelen.
Ook in FH5 is het mij maar een paar keer gelukt om een bieding te snipen. En dat was toen het spel al eventjes draaide, niet op piek drukte zoals nu.
Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19
Ah jammer, ik hoopte het stiekem wel, voornamelijk omdat ze niet specifiek aangaven dat het enkel voor dat voertuig geldt, en dit bij alle andere perks wel staat.skreppiedoe schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 14:20:
[...]
Alle wagens hebben een eigen unieke car mastery tree, dus die bonussen tellen alleen voor de betreffende wagen,
Oh well. Vrolijk verder rijden, thanks voor het antwoord
Daar heb je ook weer gelijk in, buyout is hartstikke leuk voor de minder gewilde auto's waar geen snipers achteraan zitten en dus veel langer in de Auction House blijven staan. Probleem zit 'm vooral in de zeldzame wagens, die staan amper 2 seconden erop en weg zijn ze alweer, je hebt niet eens de tijd om te kijken hoe hoog of laag de buyout is want dan ben je sowieso te laat. Wat ook nog geen ramp hoeft te zijn als er niet tig mensen met macro's/scripts/autoclickers tientallen van die zeldzame wagens per dag aan het farmen zijn, enkel zodat ze kunnen zeggen: "ik heb 30 BMW M2 FE's in m'n nerdengarage staan". Maar ja, net als rammers zijn dit zaken die nou eenmaal bij online racing games horen vrees ik...Hans1990 schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 14:40:
[...]
Ik heb gisteravond ook wat auto's proberen te kopen voor de rally races, maar er was geen doorkomen aan.
Task failed succesfully!
Dat is ook het beste wat je kan doen. Die BMW M2 FE is ook helemaal niet zo geweldig in verhouding, de BMW M3 (ook A700) is vele malen beter. Wilde vooral één keer een zeer zeldzame, gewilde en dus gesnipete auto bemachtigen maar meer omdat ik vooral geïntrigeerd was door het hele concept "geautomatiseerd snipen" en of je daar manueel doorheen kon komen maar nee, dat kan dus niet bij sommige auto's. Verder koop ik alles origineel of wacht op een wheelspin, kan het niet hebben als ik bij car info iemand anders z'n gamertag zie staan onder "original owner".geert_s schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 14:56:
[...]
Ik loop (of rijd) met een grote boog om die auction house heen. Deed ik met FH5 ook, en ik kan prima zonder. Ik snap echt niet dat mensen daar meer dan 5 minuten mee bezig willen zijn. Misschien omdat ik maar weinig tijd heb om te gamen, maar ik steek die tijd liever in races en de omgeving verkennen, dan zitten button bashen om die ene auto te bemachtigen. Alsof er ook zo weinig andere opties zijn.
Task failed succesfully!
Ben niet de enige als ik Reddit bekijk.
Stop er even mee totdat er iets meer over bekend is.
Hoor jij de console ook tijdens het spelen?DutchOwnage schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 15:23:
Mijn game crasht random op Series X. Vaak. Gewoon totale shutdown, geen heat warnings oid. Ik zit bij de airco op 22c.
Ik heb 1 crash en een glitch gehad waarna ik het spel opnieuw moest starten.DutchOwnage schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 15:23:
Mijn game crasht random op Series X. Vaak. Gewoon totale shutdown, geen heat warnings oid. Ik zit bij de airco op 22c.
Check voor game en Xbox updates, start daarna de Xbox opnieuw op (Home ingedrukt houden > restart). Anders opnieuw installeren? Ze zullen er anders vast een patch voor uitbrengen.
Cars > Designs & Paints > Create Vinyl GroupsOn_E schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 13:25:
Waar kan ik een vinyl group maken? Ik kan alleen creaties van anderen vinden. Ben ik nou zo scheel?
Als je die gemaakt heb niet vergeten op te slaan. Na het opslaan krijg je een Share-scherm. Die kun je cancellen als je dat niet meteen wil doen. Kan later alsnog ook.
Wil je die op een auto plakken doe je in de livery editor 'Create Layer' (zoals normaal voor de shapes) maar kies je 'load a Vinyl Group'.
Andersom kun je ook vanuit de livery editor wat lagen grouperen en dan bij het menu daarin kiezen voor iets als 'Save as Vinyl Group'. Dan wordt je selectie ook een Vinyl Group. Handig als je denkt 'damn dit is zo nice, dit wil ik op ál m'n auto's plakken
Edit:
Dit is overigens uit het hoofd, zit nu niet achter de game. Mocht het niet kloppen kan ik vanavond nog even kijken.
[ Voor 7% gewijzigd door Melkunie op 26-05-2026 15:36 ]
Niet dat ik weet of merk. Hij staat vrij achter de tv
Hij is up to date. Misschien maar opnieuw installeren. Had hem in het begin wel op Nieuw-Zeeland gezet om ff wat eerder te kunnen spelen, toen weer terug naar NL. Maar hij moest in het begin wel paar keer syncen. Misschien dat het er mee te maken heeft.ggj87 schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 15:26:
[...]
Ik heb 1 crash en een glitch gehad waarna ik het spel opnieuw moest starten.
Check voor game en Xbox updates, start daarna de Xbox opnieuw op (Home ingedrukt houden > restart). Anders opnieuw installeren? Ze zullen er anders vast een patch voor uitbrengen.
Hoe zat het ook alweer? Als ik alleen de game verwijder en opnieuw instaleer, maar mijn save ongemoeid laat behoud ik mijn progressie toch gewoon?
[ Voor 10% gewijzigd door DutchOwnage op 26-05-2026 15:43 ]
Nou.. ik denk namelijk vrij snel aan overhitting, de warmte van je tv gaat er dus ook nog heen.. als het goed is zou je de Xbox niet moeten horen bij Forza Horizon 6.DutchOwnage schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 15:39:
[...]
Niet dat ik weet of merk. Hij staat vrij achter de tv
Daarnaast merk ik steeds meer hoe vervelend het is dat je niet on the fly dingen als traction control en stability control aan of uit kunt zetten... Voor sommige auto's heb ik die dingen gewoon echt nodig, maar andere auto's, vooral meer rally, word ik er alleen maar veel trager van.
Heb er zo niet genoeg lol meer in om ooit op die level 100 te komen denk ik.
Ik heb al een zaakje gevonden hier in de buurt voor reinigen en koelpasta vervangen. Heb een Day One en nooit naar omgekeken verder. Denk dat ik 'm maar eens laat checken.G_Dragon schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 15:46:
[...]
Nou.. ik denk namelijk vrij snel aan overhitting, de warmte van je tv gaat er dus ook nog heen.. als het goed is zou je de Xbox niet moeten horen bij Forza Horizon 6.
Vooralsnog zijn mijn ervaringen nog gelukkig overwegend positief wat betreft spec racing. Ja, achterin is het vaak boksen maar eenmaal bij de eerste drie heb ik nog enkel fatsoenlijke racers gezien die je de ruimte geven. Grote kans dat dit steeds minder gaat worden, ook een beetje inherent aan arcaderacers vrees ik helaas.Finraziel schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 15:48:
Nou, ik neem mijn eerdere woorden over hoe leuk spec racing is en dat het mensen aan lijkt te trekken die gewoon netjes lijken te willen racen terug... Ik vermoed dat het meer was omdat het nog relatief kort na de volle release was en de meeste mensen nog hun polsbandjes aan het verdienen waren of zo, want het wordt met de dag minder leuk. Ondertussen wordt er gewoon weer volop in gebeukt. En dan krijg jij nadat je een tikje in een bocht gekregen hebt en tegen de muur ligt natuurlijk een slowdown voor je kiezen...
Maar hoop jouw time-attacktijden toch nog vaker in my rivals tegen te komen, heb daar al veel plezier mee gehad om mezelf te pushen nog net even wat sneller te gaan.
Task failed succesfully!
Ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat dit het probleem is maar het klinkt wel zo, je zou gewoon even een paar keer bij de console zelf moeten gaan luisteren voordat je een afspraak maakt.DutchOwnage schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 16:03:
[...]
Ik heb al een zaakje gevonden hier in de buurt voor reinigen en koelpasta vervangen. Heb een Day One en nooit naar omgekeken verder. Denk dat ik 'm maar eens laat checken.
Krijg ze ook bij vlagen, ik zat in een B600 rally race met een Evo, reden er 2 met de F150 en waren alles en iedereen aan het beuken, soms heb je geluk, soms niet, beetje goed rijden en kon ze ontwijken om vervolgens rustig verder te rijden.Finraziel schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 15:48:
Nou, ik neem mijn eerdere woorden over hoe leuk spec racing is en dat het mensen aan lijkt te trekken die gewoon netjes lijken te willen racen terug... Ik vermoed dat het meer was omdat het nog relatief kort na de volle release was en de meeste mensen nog hun polsbandjes aan het verdienen waren of zo, want het wordt met de dag minder leuk. Ondertussen wordt er gewoon weer volop in gebeukt. En dan krijg jij nadat je een tikje in een bocht gekregen hebt en tegen de muur ligt natuurlijk een slowdown voor je kiezen...
Penalty systeem werkt imho nog niet echt goed, hij rampt mij, ik de muur, ik krijg slowdown, dat terwijl op bepaald moment in Motorsport het toch zeer netjes werkte.
Andere kant, beetje AI vind het ook leuk om te beuken, ik negeer die race gewoon en wacht wel op de volgende. Na die 3 races kwamen we uiteindelijk met 8 man te rijden die gewoon netjes reden, die rotte appels houden het toch niet altijd vol. Uiteindelijk kan je ook met convoys online in, dus dan maar met een grotere groep tegen elkaar racen.
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2026 16:20 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja. Heb de roosters met de stofzuiger uitgezogen, en 'm even op een andere plek gezet. En als ik luister, waar moet ik op letten? Een beetje geluid lijkt me normaal?G_Dragon schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 16:15:
[...]
Ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat dit het probleem is maar het klinkt wel zo, je zou gewoon even een paar keer bij de console zelf moeten gaan luisteren voordat je een afspraak maakt.
Tering zeg, je mag altijd wat doneren hoorJBplap schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 14:18:
[...]
Gaat hier ook wel lekker![]()
Nu nog 50m cash over.
Ik vraag mezelf serieus af hoe je dat voor elkaar krijgt in 1 week tijdJBplap schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 14:18:
[...]
Gaat hier ook wel lekker![]()
Nu nog 50m cash over.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Geen idee of het bij deze user het geval is, maar ik zie een groot gedeelte van mijn friend list elke nacht rondjes rijden in Rivals met autodrive. Als je de nummer 1 van de wereld als rival kiest gaat dat gewoon door.Henkus schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 17:02:
[...]
Ik vraag mezelf serieus af hoe je dat voor elkaar krijgt in 1 week tijd![]()
Ik heb het ook een paar uurtjes gedaan, maar toen kwam ik tot het besef dat ik zonder dat ook genoeg kan verdienen en het langer leuk ga houden voor mijzelf
En dan heb je nog de wheelspin door skillpoints methodes waar je ook goed geld uit kan halen of sommige auto’s die gekocht worden op de auction omdat ze hopen dat er een bepaalde unlock in zit
[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 26-05-2026 17:14 ]
Of de console flink loopt te blazen.DutchOwnage schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 16:33:
[...]
Ja. Heb de roosters met de stofzuiger uitgezogen, en 'm even op een andere plek gezet. En als ik luister, waar moet ik op letten? Een beetje geluid lijkt me normaal?
Als ik je vraag goed heb begrepen;Beavbusi schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 17:18:
Wat voor bepaalde unlock kan er in een auto zitten dan ?
gwystyl in "[Multi] Forza Horizon 6"
XBL gamertag StayingPow3r
Er zijn 6 auto's met andere auto's er in. Maar kan ook gaan om auto's die super wheelspins of tot 250K credits hebbenBeavbusi schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 17:18:
Wat voor bepaalde unlock kan er in een auto zitten dan ?
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Ik ben niet vies van een beetje grinden.Henkus schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 17:02:
[...]
Ik vraag mezelf serieus af hoe je dat voor elkaar krijgt in 1 week tijd![]()
Elke sessie start ik met een uurtje skillpoint farmen, tot 999 en dan maar cars kopen voor de wheelspins.
's Nachts doet Anna het werk door idd Rivals rondjes te rijden voor credits.
Net ff werk gemaakt van de Autoshow leeg kopen, nog 16 te gaan en sta nu op 570 auto's.
Blijkt dat die teller in 'my stats' dus geen unieke auto's telt
Weet iemand waar je dit wel makkelijk kunt zien?
Of heb je de rest allemaal al uitgespeeld
Ik moet er nog echt aan beginnen. Heb alleen de proloog nog maar gespeeld. Haha. Morgen maar eens los.
[ Voor 28% gewijzigd door Format-C op 27-05-2026 00:29 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
in de autoshow staat per auto aangegeven of je hem "owned" In my cars bij kiezen van auto kan je filteren op duplicatesJBplap schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 23:30:
[...]
Ik ben niet vies van een beetje grinden.
Elke sessie start ik met een uurtje skillpoint farmen, tot 999 en dan maar cars kopen voor de wheelspins.
's Nachts doet Anna het werk door idd Rivals rondjes te rijden voor credits.
Net ff werk gemaakt van de Autoshow leeg kopen, nog 16 te gaan en sta nu op 570 auto's.
Blijkt dat die teller in 'my stats' dus geen unieke auto's telt![]()
Weet iemand waar je dit wel makkelijk kunt zien?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Collection Journal -> Discover Japan -> Car Collection (linksonder uit mijn hoofd)
Dat is juist het mooie aan FH6 vind ik. Iedereen kan er plezier uit halen op zijn eigen manier. Zo zie ik mijzelf nog vele uren stoppen in de rivals en het online gedeelte en wil ik om de 1 of andere manier die delivery grindFormat-C schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 00:23:
En speel je het spel ook nog? Of ben je alleen bezig met credits en skill points "farmen"?
Je komt er ook bijna niet onderuit om een beetje te farmen als collector of je moet de rest van het jaar constant FH6 willen spelen. Ik doe ook geregeld de 24sec "race" voor 10 skill points, want ja het is niet 1000x leuk om 55K x 9 skills te halen op de normale manier (ook al is dat niet moeilijk).
Als je die drang/uitdaging niet voelt om alles te verzamelen kan je het spel gewoon normaal spelen. Het geld komt met normaal spelen ook wel binnen, maar wheelspins krijg je gewoon steeds minder hoe meer je hebt afgevinkt.
Veel plezier vandaag
Oh thanks voor de tipdrBunhead schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 08:57:
In je journal wordt als het goed is ook bijgehouden welke auto's je wel of niet hebt en ook de manier waarop je ze kunt kopen / krijgen.
Collection Journal -> Discover Japan -> Car Collection (linksonder uit mijn hoofd)
Zelf heb ik het gros nu wel redelijk gespeeld. Ik moet nog iets van 15 races ofzo (goh, vooral dus streetraces
Ik zal, ook in het licht van 007 en andere games die uit zijn gekomen Forza niet meer zoveel spelen als in de 1e week (40 uur tot nu toe...), maar de seasonal activities blijf ik er lekker in houden
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Is dat niet inherent aan racen? In de formule 1 gaat het ook niet altijd even netjes, sterker nog het gaat eigenlijk zelden volledig netjes.Geleihoofd schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 16:03:
[...]
Vooralsnog zijn mijn ervaringen nog gelukkig overwegend positief wat betreft spec racing. Ja, achterin is het vaak boksen maar eenmaal bij de eerste drie heb ik nog enkel fatsoenlijke racers gezien die je de ruimte geven. Grote kans dat dit steeds minder gaat worden, ook een beetje inherent aan arcaderacers vrees ik helaas.
Maar hoop jouw time-attacktijden toch nog vaker in my rivals tegen te komen, heb daar al veel plezier mee gehad om mezelf te pushen nog net even wat sneller te gaan.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Dat is het zeker, maar er zit een groot verschil tussen bumper tegen bumper en deur tegen deur racen of gewoon lomp rammen. Laat dat laatste nou juist iets zijn wat je veel vaker zal zien in arcaderacers dan simracers. Echter is mijn ervaring vooralsnog overwegend positief binnen spec racing, naar verhouding erg weinig echte rammers tegengekomen tot nu toe. En de paar rammers die ertussen zitten ben je ook zo kwijt, racen kunnen ze niet namelijk. Kortom, ik ben blij verrast om in een arcaderacer zoveel serieus leuke races te vinden.sdk1985 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 13:14:
[...]
Is dat niet inherent aan racen? In de formule 1 gaat het ook niet altijd even netjes, sterker nog het gaat eigenlijk zelden volledig netjes.
Task failed succesfully!
Als ik teveel ga proberen iedereen te ontwijken, haal ik zelf de poortjes niet of moet ik zo langzaam rijden dat ik net zo goed alle races alleen kan rijden. Ik doe mijn best, maar een tik hier of daar is door mij moeilijk te voorkomen. Bij een convoy waarbij je ook in een chat zit kan je elkaar nog eens waarschuwen of voor rotte vis uitmaken als het misgaat, maar dat gaat bij die spec races natuurlijk niet echt. Dan is het wat mij betreft proberen je er niet teveel door te laten beïnvloeden, en er van uit gaan dat die anderen er ook het beste van proberen te maken (op een enkele hobbyrammer na).
Je kan in FH6 de proximity radar aanzetten, dan kan je daar snel zien waar iemand zit.gwystyl schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 13:52:
In mijn geval is het ook vaak een skill issue.... ik doe regelmatig mee met de wekelijkse races, en probeer dan rekening te houden met mijn teamgenoten. Toch ram ik ze regelmatig onbedoeld van de baan of tegen een muur. Ik ben gewoon niet zo goed in inschatten waar ze vandaan komen of wijk de verkeerde kant op uit als ze willen passeren. Ook bij inhalen reageren mensen vaak anders dan ik verwacht waardoor ik wel eens iemand raak.
Als ik teveel ga proberen iedereen te ontwijken, haal ik zelf de poortjes niet of moet ik zo langzaam rijden dat ik net zo goed alle races alleen kan rijden. Ik doe mijn best, maar een tik hier of daar is door mij moeilijk te voorkomen. Bij een convoy waarbij je ook in een chat zit kan je elkaar nog eens waarschuwen of voor rotte vis uitmaken als het misgaat, maar dat gaat bij die spec races natuurlijk niet echt. Dan is het wat mij betreft proberen je er niet teveel door te laten beïnvloeden, en er van uit gaan dat die anderen er ook het beste van proberen te maken (op een enkele hobbyrammer na).

Dit zit ook in bijv Gran Turismo en andere meer simcade/sim racers.Hier wordt uitgelegd waar je de setting kan vinden.
Klopt, zeker hoe sneller de auto, hoe groter de chaos. Toch heb ik er nooit problemen mee als ik hard geramd wordt terwijl diegene vol in de remmen hangt. Da's een inschattingsfoutje geweest, heeft zelf een tik vanachter gehad of de auto's voor hem klonteren onverwacht samen. De echte professionele rammers doen dat het liefst zonder te remmen op het moment dat je een bocht instuurt. Als ik een verdachte rammer achter mij heb, rem ik vaak iets eerder voor een bocht dan gebruikelijk en stuur de bocht iets later in. Als mijn vermoedens kloppen op dat moment dan zie je de rammer voor je langs zichzelf volle vaart in de muur boren terwijl jijzelf alle ruimte hebt om zonder kleerscheuren de bocht door te komen. De kers op de taart is dan toch wel als ze ook nog eens direct daarna rage quiten.gwystyl schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 13:52:
In mijn geval is het ook vaak een skill issue.... ik doe regelmatig mee met de wekelijkse races, en probeer dan rekening te houden met mijn teamgenoten. Toch ram ik ze regelmatig onbedoeld van de baan of tegen een muur. Ik ben gewoon niet zo goed in inschatten waar ze vandaan komen of wijk de verkeerde kant op uit als ze willen passeren. Ook bij inhalen reageren mensen vaak anders dan ik verwacht waardoor ik wel eens iemand raak.
Task failed succesfully!