• r_acker
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:56
Bij deze nog een kleine selectie van wat ingame foto's. Benieuwd of jullie nog wat mooie shots hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dKtjVIoMniFj3xM8jrw0E5E-OXM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/XTmoOp7zd8MWsDmWtiwAlYTK.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Acwe9sbG_74lS4aHAhHBzUAM3gc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/nHYZaqryw2Qn9Z2458nneT9h.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JukqglGtBlAQbXEhhxfXpOvTHz4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/FPmSSXJhsN7HQqtzyGTYmTWF.png?f=user_large

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15:04
Ik heb me laatst aangemeld op de nieuwe Forza Feedback Portal ivm beëindigen van het officiële forum. Op de nieuwe portal kan je ook reageren en plaatjes posten dus in principe wordt het daar voortgezet maar dan middels tickets.

Link is:

https://forza.net/feedback

Aanmelden is heel makkelijk, ik heb m'n Xbox username als naam gebruikt voor het gemak.

Misschien een idee om hem ook in de startpost te zetten? Ze nemen namelijk heel veel feedback van de community over, zowat heel FH6 is hier op gebaseerd. We kunnen (als het goed is) de komende jaren dus nog veel meer hiervan verwachten. Dus wel goed en leuk om even mee te denken en te stemmen daar.

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17:52
Vanmorgen nog ff gespeeld. Ondertussen de Blauwe armband binnen en de Festival Playlist afgewerkt. Had nog 1 puntje tekort voor die Mitsubishi Lancer.

Ook niet zo erg, had er al 2.

[ Voor 48% gewijzigd door Moechy op 27-05-2026 15:14 ]

Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

r_acker schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:55:
Bij deze nog een kleine selectie van wat ingame foto's. Benieuwd of jullie nog wat mooie shots hebben.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb er zelf geen, maar hier zijn er veel te vinden:

https://www.reddit.com/r/ForzaPhotos6/new

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:57

Pykow

Angelo OTR

Finraziel schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 15:48:
Nou, ik neem mijn eerdere woorden over hoe leuk spec racing is en dat het mensen aan lijkt te trekken die gewoon netjes lijken te willen racen terug... Ik vermoed dat het meer was omdat het nog relatief kort na de volle release was en de meeste mensen nog hun polsbandjes aan het verdienen waren of zo, want het wordt met de dag minder leuk. Ondertussen wordt er gewoon weer volop in gebeukt. En dan krijg jij nadat je een tikje in een bocht gekregen hebt en tegen de muur ligt natuurlijk een slowdown voor je kiezen...

Daarnaast merk ik steeds meer hoe vervelend het is dat je niet on the fly dingen als traction control en stability control aan of uit kunt zetten... Voor sommige auto's heb ik die dingen gewoon echt nodig, maar andere auto's, vooral meer rally, word ik er alleen maar veel trager van.

Heb er zo niet genoeg lol meer in om ooit op die level 100 te komen denk ik.
Tja level 100 denk ik ook niet te halen. Zeker het feit dat ik alles nu al minimaal 2x heb gedaan.
uchiha tijntje schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 10:28:
Jep, de game biedt gewoon vele mogelijkheden om het te spelen. Zo vind ik zelf de streetraces met snelle auto's het minst leuke en laat mij maar raggen door de bossen en offroad :). Maar anderen zullen er wel weer bij zweren.

Zelf heb ik het gros nu wel redelijk gespeeld. Ik moet nog iets van 15 races ofzo (goh, vooral dus streetraces :P) en dan heb ik ze allemaal gehad. Ook nog iets van 4 drifts completen op 3 sterren. En dan dus ook de sushi corner.

Ik zal, ook in het licht van 007 en andere games die uit zijn gekomen Forza niet meer zoveel spelen als in de 1e week (40 uur tot nu toe...), maar de seasonal activities blijf ik er lekker in houden :).
Ik had wel 2 dagen terug een convoy met cruisen opgezocht en echt dik 1 uur lang plezier gehad met mensen die serieus aan het rijden waren, niet alleen aan het driften waren, maar steeds naar een punt to reden en op elkaar wachten en dan netjes parkeren en paar minuten later gingen we weer verder.

Maar ik zei het na 3 dagen spelen, er is eigenlijk gewoon te weinig content op 1 of andere manier.
Ja ik heb ook 40 uur gedaan over goude bandje, goude stempel, alle wegen ontdekken, alle xp en mascottes en alle PR stunts.

Maar ik heb niet de drang om alle auto's in mijn bezig te krijgen.
Alleen de leuke, want ik geef niks om buggy en off-road voeruitgen.
en als ik 1 Subaru heb, dan heb ik de rest ook gezien ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:49
offtopic:
@Geleihoofd Gefeliciteerd met je verjaardag!!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:31

gwystyl

Beugeltje dan maar?

kevlar01 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:08:
[...]

Je kan in FH6 de proximity radar aanzetten, dan kan je daar snel zien waar iemand zit.
[Afbeelding]
Dit zit ook in bijv Gran Turismo en andere meer simcade/sim racers.

[YouTube: How To Enable / Disable Proximity Radar In Forza Horizon 6]
Hier wordt uitgelegd waar je de setting kan vinden.
Dat is inderdaad een welkome toevoeging in FH6, en die heb ik nu aanstaan. Nu nog aanwennen om daar iets mee te doen. Meestal ben ik te druk met kijken waar ik heen ga O-) . Die skill issue is al van wat langer (speel al een paar jaar FH4/FH5), dus ik weet niet of het nog veel gaat verbeteren. Zolang anderen mij niet gaan torpederen als ik een foutje maak neem ik aan dat het wel door de vingers gezien wordt.

wat @Geleihoofd zegt probeer ik ook regelmatig, of iets eerder remmen en achterlangs kruisen als ik verwacht een T-bone slachtoffer te worden. Vaak ben ik echter te voorzichtig, en knallen mensen ook bij mij achterop omdat ik eerder rem dan zij verwachten.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

gwystyl schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:06:
[...]

Dat is inderdaad een welkome toevoeging in FH6, en die heb ik nu aanstaan. Nu nog aanwennen om daar iets mee te doen. Meestal ben ik te druk met kijken waar ik heen ga O-) . Die skill issue is al van wat langer (speel al een paar jaar FH4/FH5), dus ik weet niet of het nog veel gaat verbeteren. Zolang anderen mij niet gaan torpederen als ik een foutje maak neem ik aan dat het wel door de vingers gezien wordt.

wat @Geleihoofd zegt probeer ik ook regelmatig, of iets eerder remmen en achterlangs kruisen als ik verwacht een T-bone slachtoffer te worden. Vaak ben ik echter te voorzichtig, en knallen mensen ook bij mij achterop omdat ik eerder rem dan zij verwachten.
Je kan hem wat meer in het zicht plaatsen. Ik gebruik hem ook vooral in mijn 'peripheral vision', dus het zit meer in mijn ooghoek dan dat ik er direct naar kijk (of af en toe op rechte stukken).

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:50
Net die beruchte Horizon Kaido trailblazer gedaan met de Nissan Dream Project Silvia auto. Je moet dus 350 seconden of meer overhouden voor een 3 sterren rating. Ik kwam door die finish geknalt met 364 seconden over en ipv 3 sterren kreeg ik "FAILED" omdat ik schijnbaar te schuin door de finish ben gereden. :X

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:08
Sir_Hendro schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:50:
Net die beruchte Horizon Kaido trailblazer gedaan met de Nissan Dream Project Silvia auto. Je moet dus 350 seconden of meer overhouden voor een 3 sterren rating. Ik kwam door die finish geknalt met 364 seconden over en ipv 3 sterren kreeg ik "FAILED" omdat ik schijnbaar te schuin door de finish ben gereden. :X
Oh ja, dat heb ik ook gehad... En ook een keer failed omdat ik van de zuidkant probeerde de finish te benaderen en dat zag hij ook als blijkbaar er voorbij gegaan zonder de finish te raken. Heb aardig gevloekt op die.

Gamertag: FinrazielNL

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik vond hem wel gaaf. Toen ik er de eerste keer mee begon had ik nog geen idee hoe lang hij was. Het was me wel opgevallen dat de finish niet in beeld was, maar ik ben maar gewoon begonnen omdat ik dacht dat hij achter de beschrijving zat oid.

Na een paar keer proberen zonder op tijd te zijn voor 3* ben ik maar gaan zoeken naar een YT filmpje. Daarin werd uitgelegd dat de snelste manier is om richting de snelweg te gaan met een hele snelle auto, en dan gewoon rond te rijden naar het eindpunt. Aandachtspunt is inderdaad wel dat je in de goede richting door de finish gaat kwam ik door ervaring achter :X .

Vooral de eerste paar keer dwars door de bush bush waren erg grappig, maar voelden op en gegeven moment meer aan als geluk dan skills. Het is zo lastig om de goede route te bepalen dat het zonder wat hints wel erg "ogen dicht, ruitenwissers aan en gas erop!" was :z

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:41
Die kostte mij idd 4 pogingen vanwege de manier van door de finish rijden. Had alle keren ongeacht de route hem wel voor 3 sterren maar van de verkeerde kant, moest van rechts zijn uiteindelijk :P

Gamertag: timmie271

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Geleihoofd

Always a jellyhead

(jarig!)
G_Dragon schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:04:
offtopic:
@Geleihoofd Gefeliciteerd met je verjaardag!!
offtopic:
Dankjewel!

Task failed succesfully!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:54
@Geleihoofd, Gefeliciteerd! :9B

Wat was het ook alweer? “If you can’t beat them, join them” en dus ook maar een sniper bot lopen voor de wheelspin auto’s..

Zoals eerder vermeld had ik op aangeven van, alle kleding/toeters enz gekocht om meer kans te maken op de zeldzame auto’s. Of ik heb gewoon geen geluk of het spel haat mij, maar het blijft teleurstellend voor de tijd die ik erin stop om die wheelspins te krijgen..

Season en Festival auto’s blijf ik gewoon op de normale manier vergaren, maar ben nu eenmaal die nerd die ze allemaal wilt hebben.. :+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik ben ook zo'n nerd, maar kan me tot nu toe inhouden om alternatieve methoden te gebruiken. Bij FH5 had ik op het laatst pas alle auto's (letterlijk een week voor alle missende auto's dmv Horizon backstage passes beschikbaar kwamen :X)

Voor nu hou ik het bij lekker rijden, alle races en PR stunts afwerken en op donderdag de Festival Playlist beginnen. Tijdens het spelen krijg/win ik spontaan wel e.e.a en koop ik wat ik langs de weg vind als ik geld heb. Een paar auto's die ik graag wilde hebben, heb ik al wel op de autoshow of auction gekocht. Ik heb alle huizen inmiddels binnen, dus kan ik me nu wel meer richten op auto's.

Zijn hier ook mensen die hun eigen eventlab/estate races gemaakt hebben? Ik ben daar zelf niet goed in en heb er ook niet veel interesse in, maar vind het wel leuk om creaties van anderen te proberen.

• Kevin_the_whale
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 18:47
Nou, ik ben ook overgehaald (ondanks 0 ervaring met racespellen). Wat ziet het er ongelooflijk nice uit! Snap nog niet heel veel van alle auto's/tuning/upgrades maar dat maakt niet veel uit. Ik ga wel lekker rondjes rijden door Japan & kijken wat ik allemaal kan voltooien. Nog wel moeite met die difficulty, eerst op Above Average gezet en toen kwam ik gewoon niet dichterbij de AI (Leek er ook op dat ik gewoon veel 'langzamer' start dan hun). Maar op 'Average' win je dan weer alle races met een aantal secondes verschil.

Daarnaast helaas ook last gehad van crashes (code FHC01), blijkbaar iets met de videokaart te maken, maar daar hebben meer mensen last van lees ik online. (Ik zou m toch prima aan moeten kunnen met een RX 7800 XT). Shader Quality op low zetten lijkt (iets) te helpen, gister zowaar een sessie van 1,5 uur kunnen doen (maar liever natuurlijk geen crashes).

Voeg mij dan ook maar toe aan de TS, gamertag is: FailFish114

• Geleihoofd
  • Nu online

Geleihoofd

Always a jellyhead

(jarig!)
BTFD schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 18:17:
@Geleihoofd, Gefeliciteerd! :9B

Wat was het ook alweer? “If you can’t beat them, join them” en dus ook maar een sniper bot lopen voor de wheelspin auto’s..

Zoals eerder vermeld had ik op aangeven van, alle kleding/toeters enz gekocht om meer kans te maken op de zeldzame auto’s. Of ik heb gewoon geen geluk of het spel haat mij, maar het blijft teleurstellend voor de tijd die ik erin stop om die wheelspins te krijgen..

Season en Festival auto’s blijf ik gewoon op de normale manier vergaren, maar ben nu eenmaal die nerd die ze allemaal wilt hebben.. :+
Dankjewel!

Ik heb wel gehoord dat als je alle toeters/kleding/etc. koopt, die in wheelspins vervangen worden voor lage creditprijzen. Dus of dat nou echt voordeel oplevert...

En ja, er is bij sommige auto's in AH echt geen doorkomen aan dus als er iets zeldzaams is wat je wil heb je eigenlijk geen keus om het op deze manier te doen. Niet mijn ding maar je moet wat zeg maar. Zolang je het niet misbruikt om al het zeldzaams te farmen is er niks mis mee imho, al zou het niet nodig moeten zijn.

Task failed succesfully!

• Geleihoofd
  • Nu online

Geleihoofd

Always a jellyhead

(jarig!)
Pykow schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:57:

Maar ik zei het na 3 dagen spelen, er is eigenlijk gewoon te weinig content op 1 of andere manier.
Ja ik heb ook 40 uur gedaan over goude bandje, goude stempel, alle wegen ontdekken, alle xp en mascottes en alle PR stunts.
Dat gevoel heb ik dus ook. Niet dat de wereld erg leeg is qua dingen om te doen, toch voelt het alsof je er doorheen vliegt in verhouding met vergelijkbare games. Qua speeltijd zou je het niet zeggen maar weet niet wat het is, kan mijn vinger er ook niet op leggen. :?

Task failed succesfully!

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste