Bij deze nog een kleine selectie van wat ingame foto's. Benieuwd of jullie nog wat mooie shots hebben.
:strip_exif()/f/image/XTmoOp7zd8MWsDmWtiwAlYTK.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/nHYZaqryw2Qn9Z2458nneT9h.png?f=user_large)
[ Voor 48% gewijzigd door Moechy op 27-05-2026 15:14 ]
Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy
Heb er zelf geen, maar hier zijn er veel te vinden:r_acker schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:55:
Bij deze nog een kleine selectie van wat ingame foto's. Benieuwd of jullie nog wat mooie shots hebben.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Tja level 100 denk ik ook niet te halen. Zeker het feit dat ik alles nu al minimaal 2x heb gedaan.Finraziel schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 15:48:
Nou, ik neem mijn eerdere woorden over hoe leuk spec racing is en dat het mensen aan lijkt te trekken die gewoon netjes lijken te willen racen terug... Ik vermoed dat het meer was omdat het nog relatief kort na de volle release was en de meeste mensen nog hun polsbandjes aan het verdienen waren of zo, want het wordt met de dag minder leuk. Ondertussen wordt er gewoon weer volop in gebeukt. En dan krijg jij nadat je een tikje in een bocht gekregen hebt en tegen de muur ligt natuurlijk een slowdown voor je kiezen...
Daarnaast merk ik steeds meer hoe vervelend het is dat je niet on the fly dingen als traction control en stability control aan of uit kunt zetten... Voor sommige auto's heb ik die dingen gewoon echt nodig, maar andere auto's, vooral meer rally, word ik er alleen maar veel trager van.
Heb er zo niet genoeg lol meer in om ooit op die level 100 te komen denk ik.
Ik had wel 2 dagen terug een convoy met cruisen opgezocht en echt dik 1 uur lang plezier gehad met mensen die serieus aan het rijden waren, niet alleen aan het driften waren, maar steeds naar een punt to reden en op elkaar wachten en dan netjes parkeren en paar minuten later gingen we weer verder.uchiha tijntje schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 10:28:
Jep, de game biedt gewoon vele mogelijkheden om het te spelen. Zo vind ik zelf de streetraces met snelle auto's het minst leuke en laat mij maar raggen door de bossen en offroad. Maar anderen zullen er wel weer bij zweren.
Zelf heb ik het gros nu wel redelijk gespeeld. Ik moet nog iets van 15 races ofzo (goh, vooral dus streetraces) en dan heb ik ze allemaal gehad. Ook nog iets van 4 drifts completen op 3 sterren. En dan dus ook de sushi corner.
Ik zal, ook in het licht van 007 en andere games die uit zijn gekomen Forza niet meer zoveel spelen als in de 1e week (40 uur tot nu toe...), maar de seasonal activities blijf ik er lekker in houden.
Angelo NL / Global Cargo VTC
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat is inderdaad een welkome toevoeging in FH6, en die heb ik nu aanstaan. Nu nog aanwennen om daar iets mee te doen. Meestal ben ik te druk met kijken waar ik heen gakevlar01 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:08:
[...]
Je kan in FH6 de proximity radar aanzetten, dan kan je daar snel zien waar iemand zit.
[Afbeelding]
Dit zit ook in bijv Gran Turismo en andere meer simcade/sim racers.
[YouTube: How To Enable / Disable Proximity Radar In Forza Horizon 6]
Hier wordt uitgelegd waar je de setting kan vinden.
Je kan hem wat meer in het zicht plaatsen. Ik gebruik hem ook vooral in mijn 'peripheral vision', dus het zit meer in mijn ooghoek dan dat ik er direct naar kijk (of af en toe op rechte stukken).gwystyl schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:06:
[...]
Dat is inderdaad een welkome toevoeging in FH6, en die heb ik nu aanstaan. Nu nog aanwennen om daar iets mee te doen. Meestal ben ik te druk met kijken waar ik heen ga. Die skill issue is al van wat langer (speel al een paar jaar FH4/FH5), dus ik weet niet of het nog veel gaat verbeteren. Zolang anderen mij niet gaan torpederen als ik een foutje maak neem ik aan dat het wel door de vingers gezien wordt.
wat @Geleihoofd zegt probeer ik ook regelmatig, of iets eerder remmen en achterlangs kruisen als ik verwacht een T-bone slachtoffer te worden. Vaak ben ik echter te voorzichtig, en knallen mensen ook bij mij achterop omdat ik eerder rem dan zij verwachten.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Oh ja, dat heb ik ook gehad... En ook een keer failed omdat ik van de zuidkant probeerde de finish te benaderen en dat zag hij ook als blijkbaar er voorbij gegaan zonder de finish te raken. Heb aardig gevloekt op die.Sir_Hendro schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:50:
Net die beruchte Horizon Kaido trailblazer gedaan met de Nissan Dream Project Silvia auto. Je moet dus 350 seconden of meer overhouden voor een 3 sterren rating. Ik kwam door die finish geknalt met 364 seconden over en ipv 3 sterren kreeg ik "FAILED" omdat ik schijnbaar te schuin door de finish ben gereden.
Gamertag: FinrazielNL
Ik vond hem wel gaaf. Toen ik er de eerste keer mee begon had ik nog geen idee hoe lang hij was. Het was me wel opgevallen dat de finish niet in beeld was, maar ik ben maar gewoon begonnen omdat ik dacht dat hij achter de beschrijving zat oid.Sir_Hendro schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:50:
Net die beruchte Horizon Kaido trailblazer gedaan met de Nissan Dream Project Silvia auto. Je moet dus 350 seconden of meer overhouden voor een 3 sterren rating. Ik kwam door die finish geknalt met 364 seconden over en ipv 3 sterren kreeg ik "FAILED" omdat ik schijnbaar te schuin door de finish ben gereden.
Die kostte mij idd 4 pogingen vanwege de manier van door de finish rijden. Had alle keren ongeacht de route hem wel voor 3 sterren maar van de verkeerde kant, moest van rechts zijn uiteindelijkSir_Hendro schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:50:
Gamertag: timmie271
G_Dragon schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:04:offtopic:
@Geleihoofd Gefeliciteerd met je verjaardag!!
Task failed succesfully!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Dankjewel!BTFD schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 18:17:
@Geleihoofd, Gefeliciteerd!![]()
Wat was het ook alweer? “If you can’t beat them, join them” en dus ook maar een sniper bot lopen voor de wheelspin auto’s..
Zoals eerder vermeld had ik op aangeven van, alle kleding/toeters enz gekocht om meer kans te maken op de zeldzame auto’s. Of ik heb gewoon geen geluk of het spel haat mij, maar het blijft teleurstellend voor de tijd die ik erin stop om die wheelspins te krijgen..
Season en Festival auto’s blijf ik gewoon op de normale manier vergaren, maar ben nu eenmaal die nerd die ze allemaal wilt hebben..
Task failed succesfully!
Dat gevoel heb ik dus ook. Niet dat de wereld erg leeg is qua dingen om te doen, toch voelt het alsof je er doorheen vliegt in verhouding met vergelijkbare games. Qua speeltijd zou je het niet zeggen maar weet niet wat het is, kan mijn vinger er ook niet op leggen.Pykow schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:57:
Maar ik zei het na 3 dagen spelen, er is eigenlijk gewoon te weinig content op 1 of andere manier.
Ja ik heb ook 40 uur gedaan over goude bandje, goude stempel, alle wegen ontdekken, alle xp en mascottes en alle PR stunts.
Task failed succesfully!