Hoe is jullie schakel setup met een controller? Ik rij nog altijd met automaat, moet handmatig schakelen of een keer leren.
Ik gebruik altijd manual without clutch en dan de standaard X terugschakelen en B opschakelen.drBunhead schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:40:
Hoe is jullie schakel setup met een controller? Ik rij nog altijd met automaat, moet handmatig schakelen of een keer leren.
De juiste afstelling en auto helpt echt heel veel, handgeschakeld en dan in zijn 2 of 3 laten staan.Deezers schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 19:22:
Wat is de driften toch kunt zeg voor die wekelijkse challenge. Haal echt niet eens een ster en heb alle hulpmiddelen al uit staan. Of ik vlieg uit de bocht en dan is de uitdaging mislukt.. of ik knal steeds tegen dingen aan waar ik onmogelijk uit kan wegdraaien.
Maar ik rij alles op handgeschakeld met traction control en stability control uit, anders is het allemaal veel te makkelijk. Krijg nu ook al telkens de vraag of ik mijn moeilijkheidsgraad wil verhogen van Pro naar de volgende..
[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 29-05-2026 12:09 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Alleen als ik ga driften zet ik handmatig schakelen aan en anders gewoon op automaat.drBunhead schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:40:
Vooral bij verschrikkelijke cross country events is het anders niet te doen.
Dan zit er weer een random ramp of heuvel en kom je weer al een baksteen neer in een veld vol met water.
verschrikkelijk gewoon en daarom probeer ik deze races zo veel mogelijk te skippen.
Bij online races verlaat ik gewoon de sessie en als ik ze moet halen voor progressie zet ik gewoon de moeilijkheidsgraat naar standje easy
Angelo NL / Global Cargo VTC
Zonder Clutch.drBunhead schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:40:
Opschakelen "R1" (bovenste schouderknop rechts)
Afschakelen "L1" (bovenste schouderknop links)
Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy
Dat is zeker de moeite om te gaan proberen. Je hebt het vrij snel onder de knie en geeft je veel meer controle en snelheid. Automaat blijft vaak in een te hoge versnelling hangen, zeker berg op, terwijl je met manual het ideale toerental kan aanhouden. Bij sommige power build auto's zijn de eerste versnellingen amper te gebruiken door de vele wielspin, waardoor je snel door kan naar de 3e bijv. Hetzelfde voor driften, dat is manual ook makkelijker te controleren.drBunhead schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:40:
Ik moet nog een paar driftzones waar ik net te kort kom voor 3*. Ik zal bovenstaande tips eens proberen. Mijn Flydigi Vader Pro 4 heeft nog verschillende extra knoppen (2 op de bovenkant onder A en B, 2 sets op de achterkant). Eens kijken welke het handigst zijn om te schakelen....
Ik geef gas en remmen met mijn wijsvingers, dus de R-knoppen vind ik niet fijn voor schakelen. Met X en B kan ik blijven gasgeven of remmen terwijl ik schakel.
Gebruik ook al jaren X en B met schakelen.
Het is echt veel makkelijker dan je denkt (vind ik in elk geval).
Je moet gewoon opschakelen zodra het nummer in je toerenteller roze kleurt, of zodra de naald in het roze gedeelte komt. Met automatisch schakelen schakelt hij een stuk eerder, dus met handmatig schakelen ben je echt wel sneller. Ook met driften is het veel gemakkelijker.
Het is echt veel makkelijker dan je denkt (vind ik in elk geval).
Je moet gewoon opschakelen zodra het nummer in je toerenteller roze kleurt, of zodra de naald in het roze gedeelte komt. Met automatisch schakelen schakelt hij een stuk eerder, dus met handmatig schakelen ben je echt wel sneller. Ook met driften is het veel gemakkelijker.
Hier ook X en B
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Hier weer een vastloper op de Xbox tijdens een kampioenschap.. alleen bij Forza. Zitten serieuze crashes in.
Schakelen met pookjes achterop de controller vind ik ideaal. Geeft ook het idee dat je in een sportwagen zit.
Grappig, ik móet juist handmatig schakelen omdat ik anders compleet me niet meer bewust ben van hoe hard ik ga en binnen de kortste keren een bocht uit vlieg.Pykow schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 12:04:
[...]
Alleen als ik ga driften zet ik handmatig schakelen aan en anders gewoon op automaat.
Vooral bij verschrikkelijke cross country events is het anders niet te doen.
Dan zit er weer een random ramp of heuvel en kom je weer al een baksteen neer in een veld vol met water.
verschrikkelijk gewoon en daarom probeer ik deze races zo veel mogelijk te skippen.
Bij online races verlaat ik gewoon de sessie en als ik ze moet halen voor progressie zet ik gewoon de moeilijkheidsgraat naar standje easy
Maar ik moet wel absoluut met een controller met backpedals spelen om mee te schakelen. Met andere knoppen schakelen heeft mijn brein nooit gesnapt. Maar met back pedals voelt heel natuurlijk.
Gamertag: FinrazielNL
Zelf schakelen is OP in FH. Daar kwam ik wederom achter deze editie. Ik ben er veel te lui voor als het niet nodig is maar in de spec races online wordt je er compleet uitgereden bij de start als je niet zelf schakelt. Ook kun je veel soepeler de bocht uitkomen als je de juiste kracht toepast. En dat kan alleen als je zelf bepaalt in welke versnelling je zit.Finraziel schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 13:43:
[...]
Grappig, ik móet juist handmatig schakelen omdat ik anders compleet me niet meer bewust ben van hoe hard ik ga en binnen de kortste keren een bocht uit vlieg.
Maar ik moet wel absoluut met een controller met backpedals spelen om mee te schakelen. Met andere knoppen schakelen heeft mijn brein nooit gesnapt. Maar met back pedals voelt heel natuurlijk.
In races tegen bots zet ik het niveau liever lager dan dat ik me inspan.
[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 29-05-2026 13:48 ]
Zoo een keer bijtijds alle events gedaan
deze week is klaar qua Seasonal series.
Vorige keer moest ik last minute nog vet veel races doen op de laatste avond haha
Vorige keer moest ik last minute nog vet veel races doen op de laatste avond haha
Ik schakel al sinds jaar en dag met X en B (zonder clutch). Gas/rem doe ik met L2/L1 omdat je zo ook gedoseerd gas kan geven of remmen. Overigens is FH6 voor mij wel zo'n beetje de enige game waar ik óók in hele snelle auto's geen traction control nodig heb en toch in het spoor kan blijven. Met automaat rijden voelt meer als paraderen dan racen.
[ Voor 49% gewijzigd door Geleihoofd op 29-05-2026 15:14 ]
Task failed succesfully!
Waar kun je die door krijgen? Ik zie hem alleen via auction house?Ricmaniac schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 15:51:
Die pagani is me toch een partij lijp op de track joh!
Wat een handling heeft die auto. uit de bocht vliegen is oprecht moeilijk met dit ding :P
[Afbeelding]
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Weet het niet zeker, gok dat ik hem via een wheelspin heb gekregenAlwaysNick schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 15:57:
[...]
Waar kun je die door krijgen? Ik zie hem alleen via auction house?
Drift banden eronder en je vliegt uit de bochtRicmaniac schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 15:51:
Die pagani is me toch een partij lijp op de track joh!
Wat een handling heeft die auto. uit de bocht vliegen is oprecht moeilijk met dit ding :P
[Afbeelding]
Hij zat laatst in een festival Playlist lees ik. Maar ik kan me niet herinneren dat ik hem via deze weg heb gewonnen. Niet in een wheelspin in ieder geval.AlwaysNick schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 15:57:
[...]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Is het mogelijk om binnen FH6 die drift opdrachten geheel te skippen en toch alle polsbanden halen ?
Ik heb er absoluut helemaal niets mee en wil het niet eens proberen, zelfs niet in een videospel.
Ik heb er absoluut helemaal niets mee en wil het niet eens proberen, zelfs niet in een videospel.
AlwaysNick schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 15:57:
[...]
Festival Playlist only zie ik hier staan..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Same, helaas..DutchOwnage schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 16:06:
[...]
Toch net weer een shutdown na een uurtje of 3. Begint vervelend te worden op deze manier.
Compensatie….? Hoe dan? De enige compensatie die ik kreeg was dat ik weer een story mission opnieuw mocht doenDeezers schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 16:34:
Moest hier trouwens ook weer handmatig de Xbox herstarten. Sinds Forza 6 nu 2x gehad. Kreeg als compensatie wel een Wheelspin en daarmee een Lamborghini van 680k
Ja moet mogelijk zijn denk ik.Winkiller schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 16:14:
Is het mogelijk om binnen FH6 die drift opdrachten geheel te skippen en toch alle polsbanden halen ?
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Gebruik je dan ook assisted braking en auto steering? Dat is minder inspannen namelijk.Exactor it schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 13:46:
[...]
Zelf schakelen is OP in FH. Daar kwam ik wederom achter deze editie. Ik ben er veel te lui voor als het niet nodig is maar in de spec races online wordt je er compleet uitgereden bij de start als je niet zelf schakelt. Ook kun je veel soepeler de bocht uitkomen als je de juiste kracht toepast. En dat kan alleen als je zelf bepaalt in welke versnelling je zit.
In races tegen bots zet ik het niveau liever lager dan dat ik me inspan.
Maar zelf mis ik dan teveel, ik moet wel zeggen dat ik vooral op geluid schakel en niet zozeer op de toerenteller let.
Geen probleem, je kunt echt heel veel skippen en toch het laatste bandje halen.Winkiller schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 16:14:
Je hoeft maar een paar categorieën te completen en je bent er al.
Wat anders:
Wat is de map mooi nu in de herfst!
Gisteren de eind races van cross country en drit gedaan, maar wat genieten nu met al die mooie herfst kleuren op de map!
Mijn favoriete seizoen tot nu toe iig.
Ik krijg die Toge challenge maar niet voor elkaar, de 2e speler kapt er vrij snel mee waarvoor ik de Toge race in m'n eentje uitrij en vervolgens kan er geen nieuwe tegenstander gevonden worden.
Daar gaat m'n Hurucan.
Overigens heb ik vrijwel alles al gedaan, moet nog 1 verhaal serie en wat bordjes en mascottes vinden. Hoop dat de uitbreidingen snel komen.
Speel via mijn MSI Claw op Xbox cloud gaming, dat is verbazingwekkend goed te doen.
Daar gaat m'n Hurucan.
Overigens heb ik vrijwel alles al gedaan, moet nog 1 verhaal serie en wat bordjes en mascottes vinden. Hoop dat de uitbreidingen snel komen.
Speel via mijn MSI Claw op Xbox cloud gaming, dat is verbazingwekkend goed te doen.
[ Voor 34% gewijzigd door mr.DJ95 op 29-05-2026 18:35 ]
Dat gaat me nog net te ver. Al heb ik een paar cross country races door Anna laten rijden. Ze won ze.JBplap schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 18:15:
[...]
Gebruik je dan ook assisted braking en auto steering? Dat is minder inspannen namelijk.
Maar zelf mis ik dan teveel, ik moet wel zeggen dat ik vooral op geluid schakel en niet zozeer op de toerenteller let.
[...]
Geen probleem, je kunt echt heel veel skippen en toch het laatste bandje halen.
Je hoeft maar een paar categorieën te completen en je bent er al.
Wat anders:
Wat is de map mooi nu in de herfst!
Gisteren de eind races van cross country en drit gedaan, maar wat genieten nu met al die mooie herfst kleuren op de map!
Mijn favoriete seizoen tot nu toe iig.
Vraagje aan mede 9070 XT-gebruikers: wat is jullie performance op de extreme preset? Non-RT en op 1440p.
Op Hardware Unboxed zag ik twee benchmarks voorbijkomen. De ene klokt gemiddeld 117 FPS (1440p extreme) en de andere gemiddeld 140 FPS. Zelf kom ik via de ingebouwde benchmark op de extreme preset niet verder dan 95 FPS. Processor is een 5800X.
Op Hardware Unboxed zag ik twee benchmarks voorbijkomen. De ene klokt gemiddeld 117 FPS (1440p extreme) en de andere gemiddeld 140 FPS. Zelf kom ik via de ingebouwde benchmark op de extreme preset niet verder dan 95 FPS. Processor is een 5800X.
Iemand nog een tip hoe je een grote verzameling auto's uit elkaar kan houden? Ik weet soms echt niet meer of ik er een rally/ drift/ race/ over the top/ touge setup op heb zitten.
En gezien de enige werkbare manier die ik heb gevonden om de auto's met en zonder setup te scheiden ze na het tunen favoriet te maken kan ik ook niet meer snel iets vinden bij de start van een race. Zeker niet als je maar een paar seconden krijgt om te kiezen.
En gezien de enige werkbare manier die ik heb gevonden om de auto's met en zonder setup te scheiden ze na het tunen favoriet te maken kan ik ook niet meer snel iets vinden bij de start van een race. Zeker niet als je maar een paar seconden krijgt om te kiezen.
Maak/gebruik livery vinylsBeakzz schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 19:56:
Iemand nog een tip hoe je een grote verzameling auto's uit elkaar kan houden? Ik weet soms echt niet meer of ik er een rally/ drift/ race/ over the top/ touge setup op heb zitten.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Het lijkt dat je mijn systeem niet ver ontloopt alleen dan in het andere kamp. Ik heb een 5070TI met een I5 12600K. Bijna zeker dat het je CPU is. Probeer even de settings na te lopen die meer van je CPU vragen. Dat wordt vrij duidelijk per optie aangegeven. Op zich haalde ik de 144fps wel met medium RT en op 1440, maar zodra ik in de stad reed met de regen ging het kwakkelig.SpaceOdyssey schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 19:29:
Vraagje aan mede 9070 XT-gebruikers: wat is jullie performance op de extreme preset? Non-RT en op 1440p.
Heb uiteindelijk genoegen genomen met een limiet op 72fps (144hz monitor) en dat wende best snel. Niks erger dan een fps net niet halen als het je CPU is.
Ja ik kan je geen ongelijk geven
Je kan de logos en stickers (zoals de wristbands,en de teksten "Horizon Drift" etc op je auto plakken en van formaat veranderenBeakzz schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 20:06:
[...]
Ja ik kan je geen ongelijk geven, maar ik ben zo'n mafkees die niet overal 1000 stickers op wil hebben. Dus ik creëer deels mijn eigen probleem. Toch had het fijn geweest als je er zelf een tag aan kon geven die je dan bij een race snel kon selecteren
Zeker als je een game maakt met zoveel auto's
Niet ideaal, maar je kan ze redelijk klein maken.
En anders gewoon je autos voor dat soort doeleinden een kleurcode geven
Zonder andere ingame opties is beetje creatief zijn je enige andere optie of een kladblok bij de hand houden waar je het op genoteerd hebt
[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 29-05-2026 20:35 ]
Sowieso helpt het banden icoontje mij al heel veel.Beakzz schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 20:06:
[...]
Ja ik kan je geen ongelijk geven, maar ik ben zo'n mafkees die niet overal 1000 stickers op wil hebben. Dus ik creëer deels mijn eigen probleem. Toch had het fijn geweest als je er zelf een tag aan kon geven die je dan bij een race snel kon selecteren
Zeker als je een game maakt met zoveel auto's
Daarnaast zou je ook gewoon voor een kleuren systeem kunnen gaan.
Zwarte auto's = circuit, wit = rally, groen = drift etc.
Met alle menu opties en presets in de menus hadden ze best wat mogen maken waar je voor je eigen autos gewoon een preset kan instellen voor elke class/race soort.
Dus als je 1 auto hebt die je met een A, S1 en S2 tune hebt, dat je die gewoon kan instellen voor races.
En ze hadden wel mogen inbouwen dat je minimaal je banden kan veranderen bij een gedownloade tune
Dus als je 1 auto hebt die je met een A, S1 en S2 tune hebt, dat je die gewoon kan instellen voor races.
En ze hadden wel mogen inbouwen dat je minimaal je banden kan veranderen bij een gedownloade tune
Je kan ook zien dat een auto een drift setup heeft omdat deze meestal drift tyres heeft (soms zijn er tuners die er drag banden op zetten, maar ok).
Je kan daarnaast ook auto's markeren onder je favorieten.
Voor mij persoonlijk zie ik altijd of een auto een tune heeft doordat ik inderdaad zoals @Bokkie zegt ik er een design op heb gezet, en dat de PI een rond getal is (bijv B600 of A700). Een standaardblauwe BMW met een PI van A636 is dan duidelijk nog origineel.
Je kan daarnaast ook auto's markeren onder je favorieten.
Voor mij persoonlijk zie ik altijd of een auto een tune heeft doordat ik inderdaad zoals @Bokkie zegt ik er een design op heb gezet, en dat de PI een rond getal is (bijv B600 of A700). Een standaardblauwe BMW met een PI van A636 is dan duidelijk nog origineel.
Ik heb wel een 9070XT... maar eh, als ik die preset activeer dan moet ik daarna alle settings weer af om ze terug te zetten naar hoe ze nu staan... dus daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in, ze staan nou net goed.SpaceOdyssey schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 19:29:
Ik heb wel even met mijn huidige settings de benchmark gedraaid, daarin zie je ook mijn settings:
Dat is met FSR op quality, maar resolutie op 4k... volgens mij rendert hij dan intern (voor upscaling) ook op QHD.
Ik verwacht ook dat het waarschijnlijk je CPU is die het minder goed bijhoudt dan mijn 9800X3D. Als jij de benchmark draait, wat voor resultaten zie jij dan bij je CPU en GPU FPS en bij GPU limited percentage?
Finraziel schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 21:47:
[...]
Ik heb wel een 9070XT... maar eh, als ik die preset activeer dan moet ik daarna alle settings weer af om ze terug te zetten naar hoe ze nu staan... dus daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in, ze staan nou net goed.
Ik heb wel even met mijn huidige settings de benchmark gedraaid, daarin zie je ook mijn settings:
[Afbeelding]
Dat is met FSR op quality, maar resolutie op 4k... volgens mij rendert hij dan intern (voor upscaling) ook op QHD.
Ik verwacht ook dat het waarschijnlijk je CPU is die het minder goed bijhoudt dan mijn 9800X3D. Als jij de benchmark draait, wat voor resultaten zie jij dan bij je CPU en GPU FPS en bij GPU limited percentage?
FSR staat uit behalve FSR AA. Speel zelf op high preset voor m'n monitor (165 hz). Het verschil in input delay tussen 60 fps en 144+ is best wel groot.
Ja dit heb ik volgens mij ook al paar keer gezegd. Soort tags die je kan maken en daar dan weer op kan filteren.Bokkie schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 20:38:
Met alle menu opties en presets in de menus hadden ze best wat mogen maken waar je voor je eigen autos gewoon een preset kan instellen voor elke class/race soort.
Wat ook irritant is dat je niet op landen filteren. Soms zeggen bijv. Alleen Duitse auto’s maar dan moet je dus zelf bedenken wat Duitse auto’s zijn. Een filter hiervoor zou ook helpen.
Daarbij zouden ze een aantal tune slots per auto moeten hebben waar je tunes in kan zetten die je weer kan kiezen aan het begin van een race.
Banden aanpassen bij een gedownloade tune gaat niet omdat die hele tune daarop gebouwd is. Je krijgt dan ook een hele andere PI. Wat ze beter kunnen opnemen om achteraf aan te passen is de brake pressure. Sommige tunes hebben een lage en andere juist een hoge. Hierdoor blokkeer je de ene keer heel snel en de andere keer vertraag je amper.
Ik vind het een hele leuke game en vermaak me er prima mee maar de innovatie is ver te zoeken ten opzichte van vorige versies. Zeker met het ontbreken van clubs is het eigenlijk achteruit gegaan.
Je kan sorteren op land als je de sort functie gebruikt.Arvado schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 09:44:
[...]
Ja dit heb ik volgens mij ook al paar keer gezegd. Soort tags die je kan maken en daar dan weer op kan filteren.
Wat ook irritant is dat je niet op landen filteren. Soms zeggen bijv. Alleen Duitse auto’s maar dan moet je dus zelf bedenken wat Duitse auto’s zijn. Een filter hiervoor zou ook helpen.
Daarbij zouden ze een aantal tune slots per auto moeten hebben waar je tunes in kan zetten die je weer kan kiezen aan het begin van een race.
Banden aanpassen bij een gedownloade tune gaat niet omdat die hele tune daarop gebouwd is. Je krijgt dan ook een hele andere PI. Wat ze beter kunnen opnemen om achteraf aan te passen is de brake pressure. Sommige tunes hebben een lage en andere juist een hoge. Hierdoor blokkeer je de ene keer heel snel en de andere keer vertraag je amper.
Ik vind het een hele leuke game en vermaak me er prima mee maar de innovatie is ver te zoeken ten opzichte van vorige versies. Zeker met het ontbreken van clubs is het eigenlijk achteruit gegaan.
Oh thnx! Lol nooit geweten.Vlaanderen1 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 09:49:
[...]
Je kan sorteren op land als je de sort functie gebruikt.
Zit er soms een bug in die weekly Touge Championship ?
Het zijn 3 evenementen maar telkens als ik er 2 van de 3 gedaan heb dan springt het over naar een nieuw championship en zo heb ik dus nog STEEDS niet die Evo unlocked.
Enorm frustrerend...
Het zijn 3 evenementen maar telkens als ik er 2 van de 3 gedaan heb dan springt het over naar een nieuw championship en zo heb ik dus nog STEEDS niet die Evo unlocked.
Enorm frustrerend...
Volgens mij heb ik alle auto's die je nu kunt krijgen
Ik mis er 20 in de overview van het festival (4030/4170 punten in discovery Japan)
Vervelendste om te halen vond ik de Alfa Romeo TZ2 (4500 punten voor foto's van verschillende auto's)
Deze mis ik nog:

Roze is Festival/history playlist (120 en 500 punten)
Blauw is Festival playlist Winter (volgende week)
Groen is Festival playlist Spring (week daarna)
Wit is onbekend? Misschien in de volgende festival playlist?
Of heb ik wat over het hoofd gezien en zijn er nog meer (legaal) te halen al?
Ik mis er 20 in de overview van het festival (4030/4170 punten in discovery Japan)
Vervelendste om te halen vond ik de Alfa Romeo TZ2 (4500 punten voor foto's van verschillende auto's)
Deze mis ik nog:

Roze is Festival/history playlist (120 en 500 punten)
Blauw is Festival playlist Winter (volgende week)
Groen is Festival playlist Spring (week daarna)
Wit is onbekend? Misschien in de volgende festival playlist?
Of heb ik wat over het hoofd gezien en zijn er nog meer (legaal) te halen al?
Gebruik je wel een Mazda? Als je er 2 gewonnen of verloren hebt, hoeft de 3e niet gereden te worden.Astratuner schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:36:
Zit er soms een bug in die weekly Touge Championship ?
Enorm frustrerend...
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
Ik won er meestal 2, maar nu zie ik het idd dat je een mazda moet gebruikenguido66 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:44:
[...]
Gebruik je wel een Mazda? Als je er 2 gewonnen of verloren hebt, hoeft de 3e niet gereden te worden.
Dank je voor mijn aandacht hier even op te wijzen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja in FH4 kwamen er juist door die club af en toe groepjes Tweakers bij elkaar. Ik heb dat in deze game totaal niet zien gebeuren (kan ook aan mij liggen). Gelukkig zijn mijn vrienden nog actiefArvado schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 09:44:
[...]
Ja dit heb ik volgens mij ook al paar keer gezegd. Soort tags die je kan maken en daar dan weer op kan filteren.
Nu weet ik dat ik deze game teveel speel en de basis en map zijn gewoon erg goed, maar wat je zegt. Totaal geen innovatie of QOL .
Bijvoorbeeld als ik een convoy zit en ik start een race dan moet iedereen stil staan en niet per ongeluk iets unlocken of te langzaam zijn anders ga ik alleen de race in tot het spel na een minuut denken ontdekt dat het lastig coop spelen is in je eentje en dan word ik er uit gegooid en krijgen mijn vrienden weer een melding dat ik een race heb gestart. Whut?
Zien we dat een race kansloos is met een bepaalde auto en ik stop de race bestaat er geen convoy meer. Mag je weer iedereen uitnodigen.
Als het wel goed gaat moeten ze in no time beslissen welke auto ze rijden, want de game geeft ze soms letterlijk een paar seconden.
En zo zijn er veel kleine irritante dingen die missen. Zoals player names aan of uit. Waarom geen optie om alleen de namen van vrienden te zien?
Waarom zie je niet op welke positie in de wereld je staat bij Rivals? De F1 games doen dit al jaren en laden dan automatisch je volgende tegenstander als je de huidige rival verslaat en zo kan ik wel even door gaan. Wat dat betreft is het net of ik weer FH4 speel.
Hier moet ik me wel bij aansluiten, want het gemis van die clubs of een vervangende feature is groot en zorgt onnodig voor moeilijkere manier om samen te spelen..Beakzz schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 15:38:
[...]
Ja in FH4 kwamen er juist door die club af en toe groepjes Tweakers bij elkaar. Ik heb dat in deze game totaal niet zien gebeuren (kan ook aan mij liggen). Gelukkig zijn mijn vrienden nog actief![]()
Nu weet ik dat ik deze game teveel speel en de basis en map zijn gewoon erg goed, maar wat je zegt. Totaal geen innovatie of QOL .
De campaign is maar een klein onderdeel van Horizon 6 want de gouden armband hebben mensen gemiddeld al na 15 tot 20 uur spelen.... Het is echt gemaakt om samen te racen, ontdekken enz
Nu begin ik toch echt frustraties te krijgen van die Wheelspins, 5 beschikbaar; 3x achter elkaar 5000Cr, daarna 10000Cr gevolgd door een Common car..
laten jullie hem lopen? Of duwen jullie eerder af? Wellicht dat ik het daarin kan zoeken!
laten jullie hem lopen? Of duwen jullie eerder af? Wellicht dat ik het daarin kan zoeken!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Maakt geen fluit uit, ik laat ze wel meestal uitlopen want bakkie koffie in andere hand ofzo. Meestal gebruik ik ze als pauze moment. Vorige week twee mooie FE cars achter elkaar, de rest alleen maar (lagere) credits. Maar ja, in casino heb je ook niet bij elke spin de hoofdprijs.BTFD schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 16:46:
Nu begin ik toch echt frustraties te krijgen van die Wheelspins, 5 beschikbaar; 3x achter elkaar 5000Cr, daarna 10000Cr gevolgd door een Common car..
XBL gamertag StayingPow3r
Ik heb een mooi uitzicht op een vallei met Mount Fuji op de achtergrond gevonden. Ik was bezig om te kijken hoever buiten de map ik kon komen met de camera. Helaas gaat de auto wel automatisch resetten ipv terug glijden, anders had ik nog verder kunnen komen.
/f/image/2nfegWUKedTYFqsCzbr3vCwX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cqPirRvXmiQLGPv7HqPAyZwU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/V1rEb0FYmtiaxr4iyILD0vXb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/P40HRekgX03K864NvhvQzz6A.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/01tOGzmiAKLJ0ZVBdvIi54DX.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb hierna m’n R35 GT-R FE nog iets hoger laten gaan. Daardoor kon ik net over de rand komen:
/f/image/24ZVjyunuL4lTOyDEoloeeL3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/HzBho8kkk4F5lPPUARqpBRlb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/2NrAZ3p5Ku8SC4bsMskhGTX0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/SWzCgytIuy2UYbvhLLtPuX1a.png?f=fotoalbum_large)
En ik ben ook lid van de 671/671 club!
/f/image/0TcULa82xk5lQ6949TI2sjbM.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/2nfegWUKedTYFqsCzbr3vCwX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cqPirRvXmiQLGPv7HqPAyZwU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/V1rEb0FYmtiaxr4iyILD0vXb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/P40HRekgX03K864NvhvQzz6A.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/01tOGzmiAKLJ0ZVBdvIi54DX.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb hierna m’n R35 GT-R FE nog iets hoger laten gaan. Daardoor kon ik net over de rand komen:
/f/image/24ZVjyunuL4lTOyDEoloeeL3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/HzBho8kkk4F5lPPUARqpBRlb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/2NrAZ3p5Ku8SC4bsMskhGTX0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/SWzCgytIuy2UYbvhLLtPuX1a.png?f=fotoalbum_large)
En ik ben ook lid van de 671/671 club!
/f/image/0TcULa82xk5lQ6949TI2sjbM.png?f=fotoalbum_large)
Prachtige landschapsfoto's. Doet mij denken, kun je met de drone zover komen en daarmee de camera functie starten?
Dat heb ik nog niet geprobeerd. Met de camera kan je iig vrij ver komen.
Het viel me wel op dat veel bergtoppen niet solide zijn. Dat was in FH5 wel zo. Ik vind het altijd wel grappig om zo hoog en ver mogelijk te 'klimmen'
Het viel me wel op dat veel bergtoppen niet solide zijn. Dat was in FH5 wel zo. Ik vind het altijd wel grappig om zo hoog en ver mogelijk te 'klimmen'
Mooie foto's! Gaf die photo completion nog wat?ggj87 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:39:
Ik heb een mooi uitzicht op een vallei met Mount Fuji op de achtergrond gevonden. Ik was bezig om te kijken hoever buiten de map ik kon komen met de camera. Helaas gaat de auto wel automatisch resetten ipv terug glijden, anders had ik nog verder kunnen komen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En ik ben ook lid van de 671/671 club!![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nee, die heb ik nog niet gedaan. Wil ik wel doen want ik wil die AE86 FE hebben.Deezers schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:07:
[...]
Mooie foto's! Gaf die photo completion nog wat?
Die kan je ook met andere opdrachten krijgen. Je moet alleen 5000/8000 van de explorer punten hebben. Ik heb hem een paar dagen geleden gekregen door eigenlijk een beetje de lijstjes af te werken met dingen die je moet fotograferen, races op de kaart af te werken en zoveel mogelijk foto's maken van de auto's die meedoen met je races.ggj87 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:10:
[...]
Nee, die heb ik nog niet gedaan. Wil ik wel doen want ik wil die AE86 FE hebben.
Wat zijn er vandaag weer prachtige foto's geplaatst!!
Heb net m'n eerste bandje gehaald. Die gele. En wat voelde dat goed zeg
Het duurde trouwens even voordat ik doorhad welke event ik daarvoor moest doen. Ik was er opweg naar eentje en dacht dat ik er al was ... dus deed dat event ... maar het bleek gewoon een ander event te zijn wat toevallig op de route lag ... groot DOH moment
Oh, en met 1 van de eerste races kon ik maar niet op het podium komen met de stock auto. Dus heb een tune van iemand gedownload - wat bijna alles van mijn 30k credits koste - en werd gelijk eerste! Wat een verschil maakt een goede tune zeg.
Het duurde trouwens even voordat ik doorhad welke event ik daarvoor moest doen. Ik was er opweg naar eentje en dacht dat ik er al was ... dus deed dat event ... maar het bleek gewoon een ander event te zijn wat toevallig op de route lag ... groot DOH moment
Oh, en met 1 van de eerste races kon ik maar niet op het podium komen met de stock auto. Dus heb een tune van iemand gedownload - wat bijna alles van mijn 30k credits koste - en werd gelijk eerste! Wat een verschil maakt een goede tune zeg.
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
De Credits lopen wel hard binnen normaal vind in.
Zit ondertussen alweer op +4miljoen 😅 (die vip doet echt veel)
Zit ondertussen alweer op +4miljoen 😅 (die vip doet echt veel)
De normale wheelspins zijn mij ook niet goed gezind. Ik krijg daar erg vaak 5-15K. Maar dan koop ik gewoon 20 Subaru WB20's om het weer goed te makenBTFD schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 16:46:
Ik vind wheelspins van die game elementen die ze er van mij wel er uit mogen halen. Ik speel het liefst ABC uit en dan behaal ik XYZ. Als je de wheelspins ook maar ergens mee kan kopen (of sneller verdienen) met echt geld, dan hadden we meteen grote schande gesproken over microtransactions (tenminste velen denk ik)
Nu is het natuurlijk niet ongebruikelijk dat spellen loot pools hebben. Ik heb laatste maand volop Diablo IV gespeeld, en daar speel je eigenlijk de hele tijd maar door in de hoop dat een keer zo'n goed item dropt. Maar dat wordt minder in je gezicht gewreven wat je niet wint en geen knop erbij als "engagement" met als indruk dat je invloed hebt op de winkansen. Ik heb geen idee of die knop ook echt werkt, ik hoef het eigenlijk niet eens weten, ik "weiger" om mijzelf gek te laten maken dat ik iets leuks uit wheelspins moet krijgen. Soms win je , meestal verlies je (the house always wins
)
Dus het antwoord: ik laat die wheelspins gewoon doorlopen.
Maar goed, ik snap dat ze het er in stoppen zodat je later in het spel ook nog een "reden" hebt om player levels te halen, om door te blijven spelen. Datzelfde doen ze natuurlijk ook met de weekly/monthly seasons.. iets om elke week toch even het spel op te starten.
Nu stuiter ik met mijn ADHD vaak toch wel van spel naar spel, dus dit soort engagement dingen vind ik extra lastig (ik heb het liefst zelf daar invloed op namelijk). Meestal gaat mijn aandacht na een paar weken toch wel weer naar een ander spel
Nu is het natuurlijk niet ongebruikelijk dat spellen loot pools hebben. Ik heb laatste maand volop Diablo IV gespeeld, en daar speel je eigenlijk de hele tijd maar door in de hoop dat een keer zo'n goed item dropt. Maar dat wordt minder in je gezicht gewreven wat je niet wint en geen knop erbij als "engagement" met als indruk dat je invloed hebt op de winkansen. Ik heb geen idee of die knop ook echt werkt, ik hoef het eigenlijk niet eens weten, ik "weiger" om mijzelf gek te laten maken dat ik iets leuks uit wheelspins moet krijgen. Soms win je , meestal verlies je (the house always wins
Dus het antwoord: ik laat die wheelspins gewoon doorlopen.
Maar goed, ik snap dat ze het er in stoppen zodat je later in het spel ook nog een "reden" hebt om player levels te halen, om door te blijven spelen. Datzelfde doen ze natuurlijk ook met de weekly/monthly seasons.. iets om elke week toch even het spel op te starten.
Nu stuiter ik met mijn ADHD vaak toch wel van spel naar spel, dus dit soort engagement dingen vind ik extra lastig (ik heb het liefst zelf daar invloed op namelijk). Meestal gaat mijn aandacht na een paar weken toch wel weer naar een ander spel
Yes een gelukje in action house!
/f/image/B05MR0i0yGZjmTwmU8VyUokn.png?f=fotoalbum_large)
Inplaats van dat deze 1967 #24 Ferrari Spa 330 P4 mij €70,000,000 kost heb ik hem voor €11,000,000
/f/image/B05MR0i0yGZjmTwmU8VyUokn.png?f=fotoalbum_large)
Inplaats van dat deze 1967 #24 Ferrari Spa 330 P4 mij €70,000,000 kost heb ik hem voor €11,000,000
Ik wacht hier wel op:
Wheelspin:
Possible Wheelspin or Super Wheelspin prize
Ik heb sowieso nog een voucher. Maar denk dat ik die nog heel lang op zak hou. Ik probeer het kopen van auto's echt zoveel mogelijk te laten voor wat het is.
/edit: LOL ik heb hem blijkbaar al een keer op die manier gekregen
Wheelspin:
Ik heb sowieso nog een voucher. Maar denk dat ik die nog heel lang op zak hou. Ik probeer het kopen van auto's echt zoveel mogelijk te laten voor wat het is.
/edit: LOL ik heb hem blijkbaar al een keer op die manier gekregen
[ Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 31-05-2026 14:28 ]
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Even kijken of er geen exp. date op die voucher uit de Premium versie zit. Volgens mij las ik ergens eind augustus en dan zul je zien dat ze op 1 september de duurste auto tot dan toe toevoegen...ArthurMorgan schreef op zondag 31 mei 2026 @ 12:40:
Ik wacht hier wel op:
Wheelspin:
Hier ondertussen ook de eerste uurtjes achter de rug, en erg blij!
Een paar jaar terug had ik fh4 gekocht voor m'n pluszoon, en zelf ook best vele uurtjes gespeeld. Leuke vibe, goede graphics En veel speelplezier. Herkende ook erg veel door mn vele bezoeken in het UK. Nadien fh5 gekocht, en die viel behoorlijk tegen qua 'ervaring'. Niet nodig om er hier verder op in te gaan.
Maar dus nu fh6, wat een plezier. Toffe vibe (incl muziek), voelt veel authentieker aan, en grafisch weer wat grote stappen vooruit (ondertussen ook van xbox one naar xbox x gegaan). Ook de progress voelt natuurlijker en leuker.
Een paar jaar terug had ik fh4 gekocht voor m'n pluszoon, en zelf ook best vele uurtjes gespeeld. Leuke vibe, goede graphics En veel speelplezier. Herkende ook erg veel door mn vele bezoeken in het UK. Nadien fh5 gekocht, en die viel behoorlijk tegen qua 'ervaring'. Niet nodig om er hier verder op in te gaan.
Maar dus nu fh6, wat een plezier. Toffe vibe (incl muziek), voelt veel authentieker aan, en grafisch weer wat grote stappen vooruit (ondertussen ook van xbox one naar xbox x gegaan). Ook de progress voelt natuurlijker en leuker.
Vind toch wel apart dat jij wel steady FPS haalt op 165Hz en ik met ongeveer dezelfde setup (5700X ipv 5800x) geen steady FPS krijg op 120HZ met alles op Medium. Wat ik begrijp van reddit en youtubers is het een algemeen AMD probleem en vooral met de 9070xt.SpaceOdyssey schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 23:14:
[...]
[Afbeelding]
FSR staat uit behalve FSR AA. Speel zelf op high preset voor m'n monitor (165 hz). Het verschil in input delay tussen 60 fps en 144+ is best wel groot.
Speel nu maar op 60Hz en dan alles op extreme en dat loopt erg soepel.
Ik mag ook in de OP:
Aurelietjuhh
Speel op de pc en mijn gebruikersnaam is Johnb52
Ik heb t spel gekocht en geinstalleerd op mijn dochters naam
Aurelietjuhh
Speel op de pc en mijn gebruikersnaam is Johnb52
[ Voor 20% gewijzigd door johnb52 op 31-05-2026 20:25 ]
Wat de wheelspins betreft, die liggen al lang vast hoor.
Dat rolletje is gewoon een leuke gimmick dus je kan die gewoon skippen als je wil.
Dat rolletje is gewoon een leuke gimmick dus je kan die gewoon skippen als je wil.
Zijn er nog meer mensen die ik vergeten ben om toe te voegen in de TS? Dan neem ik die ook gelijk mee 
Vermeld wel even je platform, gamertag en tweakersnaam
[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 31-05-2026 19:01 ]
Sn3gG3lG_Dragon schreef op zondag 31 mei 2026 @ 18:53:
Zijn er nog meer mensen die ik vergeten ben om toe te voegen in de TS? Dan neem ik die ook gelijk mee
Platform?johnb52 schreef op zondag 31 mei 2026 @ 18:09:
Ik mag ook in de OP:
Aurelietjuhh
Voor de mensen op PC met fanatec gear.
Mocht je stuur buiten compatibility mode om niet herkend worden dan kun je dat fixen door de inputprofiles in de gamefolder aan te passen.
https://www.reddit.com/r/ForzaHorizon/s/AodIl9Dlan
Speel nu in PC mode op mijn CSL DD.
Heb ook mijn rev lights en display werkend gekregen met Simhub en FanaBridge. Alleen om het perfect te krijgen moet ik vaak per auto de max rpm instellen, wordt wel automatisch opgeslagen per auto daarna.
Mocht je stuur buiten compatibility mode om niet herkend worden dan kun je dat fixen door de inputprofiles in de gamefolder aan te passen.
https://www.reddit.com/r/ForzaHorizon/s/AodIl9Dlan
Speel nu in PC mode op mijn CSL DD.
Heb ook mijn rev lights en display werkend gekregen met Simhub en FanaBridge. Alleen om het perfect te krijgen moet ik vaak per auto de max rpm instellen, wordt wel automatisch opgeslagen per auto daarna.
Ik wil er ook graag bijG_Dragon schreef op zondag 31 mei 2026 @ 18:53:
Platform: PC via Gamepass (dus volgens mij op het Xbox netwerk)
Gamertag: Vortigen#2462
Tweakersnaam: Vortigen
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Vandaag weer wat dingen van het lijstje afgewerkt. Ik vind het echt superhandig dat je de kaart nu kan filteren op "onvoltooide evenementen". Ik heb eindelijk de laatste twee drift zones op 3*. Eerst flink gewisseld tussen verschillende (ook hier genoemde) drift auto's en geprobeerd zelf te schakelen, maar uiteindelijk toch maar vastgehouden aan de Lotus Evija en daarmee zoveel geoefend dat ik de punten kon halen. Ik zat er steeds zo dicht bij dat het bijna frustrerend werd, maar met de andere auto's zat ik er veel verder vanaf en ik kreeg bij geen van de auto's een klik qua bediening.
Ik kwam er door het driften icm zelf schakelen wel achter dat mijn Vader 4 Pro niet helemaal in te stellen is. De achterknoppen kan ik niet anders toewijzen; de extra knoppen op de voorkant wel. Moet ik die knoppen dan in de software van Flydigi al een functie geven of kan ik in FH6 aangeven dat mijn controller meer knoppen heeft?
Ik heb nu qua races alleen nog een paar streetraces over, en dan kan ik alles nog een keer doen in Rivals volgens mij. Ik heb inmiddels al een paar favoriete auto's in bepaalde types races en klasses, maar probeer ook nog veel random auto's voor de grap. De Subaru Vivio WTAC is echt heel maf. Bijna meer splitter en vleugel dan auto
Ook de Lotus Exige WTAC is echt gestoord. Ik moest de meeste Time Attack en Drag meets nog, dus heb die in volgorde afgewerkt in verschillende klasses. Dat was wel grappig, omdat je dan steeds iets sneller gaat en wat andere handling hebt. Toen ik bij de Exige was (in standaard R-tune ipv de gelinkte X) had ik wel verwacht iets harder de bocht door te kunnen, maar ik kon bijna alle bochten voluit. Hij stuurt alleen zo direct dat dat flink wennen was. Ik heb nu in ieder geval overal tijden staan; als ik zin heb ga ik op zijn tijd e.e.a. nog wel proberen scherper te krijgen.
Ik kwam er door het driften icm zelf schakelen wel achter dat mijn Vader 4 Pro niet helemaal in te stellen is. De achterknoppen kan ik niet anders toewijzen; de extra knoppen op de voorkant wel. Moet ik die knoppen dan in de software van Flydigi al een functie geven of kan ik in FH6 aangeven dat mijn controller meer knoppen heeft?
Ik heb nu qua races alleen nog een paar streetraces over, en dan kan ik alles nog een keer doen in Rivals volgens mij. Ik heb inmiddels al een paar favoriete auto's in bepaalde types races en klasses, maar probeer ook nog veel random auto's voor de grap. De Subaru Vivio WTAC is echt heel maf. Bijna meer splitter en vleugel dan auto
Ook de Lotus Exige WTAC is echt gestoord. Ik moest de meeste Time Attack en Drag meets nog, dus heb die in volgorde afgewerkt in verschillende klasses. Dat was wel grappig, omdat je dan steeds iets sneller gaat en wat andere handling hebt. Toen ik bij de Exige was (in standaard R-tune ipv de gelinkte X) had ik wel verwacht iets harder de bocht door te kunnen, maar ik kon bijna alle bochten voluit. Hij stuurt alleen zo direct dat dat flink wennen was. Ik heb nu in ieder geval overal tijden staan; als ik zin heb ga ik op zijn tijd e.e.a. nog wel proberen scherper te krijgen.
Die Flydigi ken ik niet, maar over het algemeen moet dat in de software van de fabrikant ja. Probleem is dat games vrijwel altijd xinput gebruiken voor controller support en die ziet elke controller gewoon als een Xbox controller. Een game ziet dus niet meer knoppen dan wat een Xbox controller heeft. Dus je moet dan in de software aangeven dat je extra knoppen een andere knop nadoen (of eventueel een muis of keyboard functie, maar dat zal in deze game niet aan de orde zijn).gwystyl schreef op zondag 31 mei 2026 @ 23:12:
Dit is precies mijn ervaring. Nu zijn de kinderen ook ouder, dus gisteren konden we ook samen in een konvooi lekker wat aankloten en races doen samen.Church of Noise schreef op zondag 31 mei 2026 @ 15:13:
Hier ondertussen ook de eerste uurtjes achter de rug, en erg blij!
Met de befaamde woorden van mijn oudste zoon (12): "Pff, jij hebt echt veel geluk in de bochten enzo waardoor je eerste wordt."
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Volgens mij niet. Ik heb die van FH5 nog steeds niet uitgegeven.Deezers schreef op zondag 31 mei 2026 @ 13:02:
[...]
Even kijken of er geen exp. date op die voucher uit de Premium versie zit. Volgens mij las ik ergens eind augustus en dan zul je zien dat ze op 1 september de duurste auto tot dan toe toevoegen...
Ik ga proberen om die andere 4 duurste auto's ook via Action House goedkoop te krijgen, scheelt echt onwijs veel 
Jammer dat sommigen niet als reward worden gegeven door het spel..
[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 01-06-2026 09:27 ]
Of gewoon via een car voucher, scheelt veel moeiteG_Dragon schreef op maandag 1 juni 2026 @ 09:23:
Ik ga proberen om die andere 4 duurste auto's ook via Action House goedkoop te krijgen, scheelt echt onwijs veel
How bad is it on a scale from one to Spurs
Car voucher kost omgerekend ook maar 1-2 euro als je deze een keer los koopt.Slasher schreef op maandag 1 juni 2026 @ 09:45:
[...]
Of gewoon via een car voucher, scheelt veel moeite
Voor 20 euro kan je de 25 duurste autos meteen binnen slepen. Dat is niet eens een slechte deal als je het vergelijkt met de shark cards van GTA online
Ja maar daar heb je er 1 van geen 5Slasher schreef op maandag 1 juni 2026 @ 09:45:
[...]
Of gewoon via een car voucher, scheelt veel moeite
Excuus. Ik speel op de PC en dat is mijn Xbox gamertag
Ondertussen alle road, dirt, straat/touge en crosscountry events afgerond (in die volgorde). Totaal uurtje of 40 waaronder ook wat idle tijd. Leuke game, betere progressie dan in FH5. Vooral het afdwingen van auto types. Wel gemiste kans dat het alsnog vaak dezelfde auto types waren.
Heb tegelijkertijd wel het idee dat ik er sneller klaar mee ga zijn dan met de vorige twee games. De weeklies zijn natuurlijk meer van hetzelfde en er is opnieuw geen (team) ranked racing. Er is net als in FH5 niet echt een reden om alle auto's te willen hebben, behalve om het hebben. Ik was even enthousiast over het garage systeem maar het is toch anders dan in Test Drive Unlimited 2. Je kan bijvoorbeeld niet samen rondlopen in je huis om maar wat te noemen. Dus daar ga ik niks meer mee doen (net als in The Crew 2 daar zat dat ook in). Wie weet dat The Trial weer wat leven in de tent brengt, dat was altijd wel een leuke uitdaging. Hij zat er deze keer helaas opnieuw niet in.
Bij mij was FH4 13d17h en Fh5 8.9d speeltijd. Dus over 5 jaar weten we of mijn voorgevoel klopt.
Overigens gebeuren er online rare dingen in de co-op en ik hoor steeds dingen die in mijn game anders gebeuren. Dus eigenlijk moet ik shadowplay gaan aanzetten want ik hoor over botsingen die in mijn game niet gebeuren en andersom.
Een andere bug waar ik last van heb is dat barn finds sinds de 5e niet meer op mijn map verschijnen. Dus ondanks Japan level 6/7 had ik slechts 5 barn finds. Als iemand helpt met de locatie kan ik er wel heen rijden en dan krijg ik alsnog de unlock.
Heb tegelijkertijd wel het idee dat ik er sneller klaar mee ga zijn dan met de vorige twee games. De weeklies zijn natuurlijk meer van hetzelfde en er is opnieuw geen (team) ranked racing. Er is net als in FH5 niet echt een reden om alle auto's te willen hebben, behalve om het hebben. Ik was even enthousiast over het garage systeem maar het is toch anders dan in Test Drive Unlimited 2. Je kan bijvoorbeeld niet samen rondlopen in je huis om maar wat te noemen. Dus daar ga ik niks meer mee doen (net als in The Crew 2 daar zat dat ook in). Wie weet dat The Trial weer wat leven in de tent brengt, dat was altijd wel een leuke uitdaging. Hij zat er deze keer helaas opnieuw niet in.
Bij mij was FH4 13d17h en Fh5 8.9d speeltijd. Dus over 5 jaar weten we of mijn voorgevoel klopt.
Overigens gebeuren er online rare dingen in de co-op en ik hoor steeds dingen die in mijn game anders gebeuren. Dus eigenlijk moet ik shadowplay gaan aanzetten want ik hoor over botsingen die in mijn game niet gebeuren en andersom.
Een andere bug waar ik last van heb is dat barn finds sinds de 5e niet meer op mijn map verschijnen. Dus ondanks Japan level 6/7 had ik slechts 5 barn finds. Als iemand helpt met de locatie kan ik er wel heen rijden en dan krijg ik alsnog de unlock.
[ Voor 51% gewijzigd door sdk1985 op 01-06-2026 11:47 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Zowel de Vader 4 Pro als de Vader 5 pro hebben volledig support in Steam.gwystyl schreef op zondag 31 mei 2026 @ 23:12:
Dus je kan die extra knoppen gewoon instellen via Steam input.
Wellicht dat je hiervoor nog een firmware update moet installeren?
Bij mij werkt dit gewoon in ieder geval!
B.Net Sebase#2714
Maar haalt wel het plezier van de game eraf!Sir_Hendro schreef op maandag 1 juni 2026 @ 10:25:
Voor 20 euro kan je de 25 duurste autos meteen binnen slepen. Dat is niet eens een slechte deal als je het vergelijkt met de shark cards van GTA online
Het is ook dezelfde game in een andere omgeving
Haha maar dat zeggen ze met CoD ook
Nee dat spelen ook kinderen of tiktokkers die alleen met de hypes willen meegaan en als ze dan ergens slecht in zijn ligt het uiteraard altijd aan de gameAlwaysNick schreef op maandag 1 juni 2026 @ 12:15:
[...]
Haha maar dat zeggen ze met CoD ooken die scoren niet zo constant XD
Tja toch niet het idee dat er veel tweakers zijn die FH5 even goed vonden als FH4. Fh4 had echt sterker DLC met treasure island en de lego wereld. Bij fh5 ontbrak ranked racing, de hot wheels dlc heb ik nooit uitgespeeld en de rally dlc was erg kort.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
De Lego DLC was echt geweldig!sdk1985 schreef op maandag 1 juni 2026 @ 12:17:
[...]
Tja toch niet het idee dat er veel tweakers zijn die FH5 even goed vonden als FH4. Fh4 had echt sterker DLC met treasure island en de lego wereld. Bij fh5 ontbrak ranked racing, de hot wheels dlc heb ik nooit uitgespeeld en de rally dlc was erg kort.
Haha true maar toch heb ik daar ook wel weer zin in!Pykow schreef op maandag 1 juni 2026 @ 12:16:
[...]
Nee dat spelen ook kinderen of tiktokkers die alleen met de hypes willen meegaan en als ze dan ergens slecht in zijn ligt het uiteraard altijd aan de game
Ik heb hem via de MS Store gekocht, dus dat gaat bij mij niet helpen vrees ikSebase85 schreef op maandag 1 juni 2026 @ 12:08:
[...]
Zowel de Vader 4 Pro als de Vader 5 pro hebben volledig support in Steam.
Dus je kan die extra knoppen gewoon instellen via Steam input.
Wellicht dat je hiervoor nog een firmware update moet installeren?
Bij mij werkt dit gewoon in ieder geval!
mee eens, de loop de loop expension van FH5 (naam ff kwijt) vond ik wat minder eerlijk gezegd..
Het eiland van FH4 was ook goed.
[ Voor 6% gewijzigd door ToolkiT op 01-06-2026 12:27 ]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
/f/image/TeL4JgzZuuTnLuAlJAedS7l1.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/kzMgNm6TTpQ0Op83Dn5RlQVw.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wM5BxR8MJ90WT2Q3ug8Cvssj.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/FvghjHnKJAY0RZBJaaVtHJMv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/w7N9n2jEsSKAqUNWkuUJYBMi.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/khptMt63nd0uf53HnEChVUwx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VraEWMktOwqso51OmnQKVjBt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zRNjei8fWTmD8Xphf47ySljx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1CCRRvZCTsuaDEbFnxmtRtzp.jpg?f=fotoalbum_large)