Dat heb je snel gedaan! Speedrun of gewoon op een rustig tempo? Ik zit momenteel op 159 uur en moet nog flink wat events en moet de laatste armband nog vrijspelen, hierdoor kan ik ook nog niet alle stunts en driftzones afronden.sdk1985 schreef op maandag 1 juni 2026 @ 11:40:
Ondertussen alle road, dirt, straat/touge en crosscountry events afgerond (in die volgorde). Totaal uurtje of 40 waaronder ook wat idle tijd. Leuke game, betere progressie dan in FH5. Vooral het afdwingen van auto types. Wel gemiste kans dat het alsnog vaak dezelfde auto types waren.
Heb tegelijkertijd wel het idee dat ik er sneller klaar mee ga zijn dan met de vorige twee games. De weeklies zijn natuurlijk meer van hetzelfde en er is opnieuw geen (team) ranked racing. Er is net als in FH5 niet echt een reden om alle auto's te willen hebben, behalve om het hebben. Ik was even enthousiast over het garage systeem maar het is toch anders dan in Test Drive Unlimited 2. Je kan bijvoorbeeld niet samen rondlopen in je huis om maar wat te noemen. Dus daar ga ik niks meer mee doen (net als in The Crew 2 daar zat dat ook in). Wie weet dat The Trial weer wat leven in de tent brengt, dat was altijd wel een leuke uitdaging. Hij zat er deze keer helaas opnieuw niet in.
Bij mij was FH4 13d17h en Fh5 8.9d speeltijd. Dus over 5 jaar weten we of mijn voorgevoel klopt.
Overigens gebeuren er online rare dingen in de co-op en ik hoor steeds dingen die in mijn game anders gebeuren. Dus eigenlijk moet ik shadowplay gaan aanzetten want ik hoor over botsingen die in mijn game niet gebeuren en andersom.
Een andere bug waar ik last van heb is dat barn finds sinds de 5e niet meer op mijn map verschijnen. Dus ondanks Japan level 6/7 had ik slechts 5 barn finds. Als iemand helpt met de locatie kan ik er wel heen rijden en dan krijg ik alsnog de unlock.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
:strip_exif()/f/image/UniDVXyzeUUDoyU5QuYSc1Uy.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/LmBhvVjyL3sBqZY0NXKnMPwg.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/JMWTME4vFmkHtsuwsdnqDpJT.png?f=fotoalbum_large)