• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
sdk1985 schreef op maandag 1 juni 2026 @ 11:40:
Ondertussen alle road, dirt, straat/touge en crosscountry events afgerond (in die volgorde). Totaal uurtje of 40 waaronder ook wat idle tijd. Leuke game, betere progressie dan in FH5. Vooral het afdwingen van auto types. Wel gemiste kans dat het alsnog vaak dezelfde auto types waren.

Heb tegelijkertijd wel het idee dat ik er sneller klaar mee ga zijn dan met de vorige twee games. De weeklies zijn natuurlijk meer van hetzelfde en er is opnieuw geen (team) ranked racing. Er is net als in FH5 niet echt een reden om alle auto's te willen hebben, behalve om het hebben. Ik was even enthousiast over het garage systeem maar het is toch anders dan in Test Drive Unlimited 2. Je kan bijvoorbeeld niet samen rondlopen in je huis om maar wat te noemen. Dus daar ga ik niks meer mee doen (net als in The Crew 2 daar zat dat ook in). Wie weet dat The Trial weer wat leven in de tent brengt, dat was altijd wel een leuke uitdaging. Hij zat er deze keer helaas opnieuw niet in.

Bij mij was FH4 13d17h en Fh5 8.9d speeltijd. Dus over 5 jaar weten we of mijn voorgevoel klopt.

Overigens gebeuren er online rare dingen in de co-op en ik hoor steeds dingen die in mijn game anders gebeuren. Dus eigenlijk moet ik shadowplay gaan aanzetten want ik hoor over botsingen die in mijn game niet gebeuren en andersom.

Een andere bug waar ik last van heb is dat barn finds sinds de 5e niet meer op mijn map verschijnen. Dus ondanks Japan level 6/7 had ik slechts 5 barn finds. Als iemand helpt met de locatie kan ik er wel heen rijden en dan krijg ik alsnog de unlock.
Dat heb je snel gedaan! Speedrun of gewoon op een rustig tempo? Ik zit momenteel op 159 uur en moet nog flink wat events en moet de laatste armband nog vrijspelen, hierdoor kan ik ook nog niet alle stunts en driftzones afronden.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Sebase85
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:08
gwystyl schreef op maandag 1 juni 2026 @ 12:23:
[...]

Ik heb hem via de MS Store gekocht, dus dat gaat bij mij niet helpen vrees ik :| . Ik ga het eens via de Flydigi space station proberen en/of inderdaad kijken of er een firmware update is. Ik had ergens verwacht dat hij zich zou identificeren als XBOX Elite controller en dat daardoor de knoppen op de achterkant ook in te stellen zouden zijn.
Ah ja dan snap ik hem, dan gaat mijn uitleg niet helpen inderdaad.
Volgens mij ziet windows de meeste 3rd party controllers als 360 controllers.

Dus dan is de knoppen mappen via Space Station zoals jij al zei denk ik de makkelijkste manier.
Je zou er eventueel een game-specifiek profiel voor kunnen maken, zodat het niet in de war komt met andere games/profielen.

Succes in ieder geval!

B.Net Sebase#2714

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
@Vortigen @johnb52 @Sn3gG3l Ik heb jullie erin gezet d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:34

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TP_FPRPEnT6t41k0P1Q54HPSsLQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UniDVXyzeUUDoyU5QuYSc1Uy.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb de premium edition maar gekocht, de game bevalt zo goed.

Ik heb extra de volledige game met premium gekocht voor €72,-, aangezien ik straks mijn Game Pass Ultimate niet verleng. Dan heb ik deze game gewoon volledig.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14:30

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Linksquest schreef op maandag 1 juni 2026 @ 14:26:
[Afbeelding]

Ik heb de premium edition maar gekocht, de game bevalt zo goed.

Ik heb extra de volledige game met premium gekocht voor €72,-, aangezien ik straks mijn Game Pass Ultimate niet verleng. Dan heb ik deze game gewoon volledig.
Lekkahh

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

WTF is dat voor een tune?!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MHT2ZdQc47yBSL6xpdmkHsB4578=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LmBhvVjyL3sBqZY0NXKnMPwg.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wqb4QCOH98q9gVSVEu8X-Bzf_N4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JMWTME4vFmkHtsuwsdnqDpJT.png?f=fotoalbum_large

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
G_Dragon schreef op maandag 1 juni 2026 @ 13:00:
[...]

Dat heb je snel gedaan! Speedrun of gewoon op een rustig tempo? Ik zit momenteel op 159 uur en moet nog flink wat events en moet de laatste armband nog vrijspelen, hierdoor kan ik ook nog niet alle stunts en driftzones afronden.
Zeker geen speedrun. Heb nog aantal uurtjes besteed aan skillpoint farm, uurtje of 4 die truuk met auto drive in rivals, e.e.a online (hide and seek, spec racing, aantal rival circuits). Dus het had an sich wel 10 uur sneller gekund.

Ik heb geen exacte getallen maar road races was iets van 43 stuks en dirt en crosscountry beiden iets van 30. De meeste events heb je binnen 3 minuten klaar en dan zit je nog 2 minuten in diverse screens. De colossus en goliath duren natuurlijk wel langer. Maar eigenlijk was de colossus iets van 11 minuten meen ik me te herinneren en ook de goliath zat op iets van 20-25 minuten. Dus alle road races kun je in circa 4 uur afronden. The Crew heeft wat dat betreft vaak veel langere events van +- 10-15 minuten. Ik herinner mij ook nog TDU2 waarbij de eilandrace echt een uur duurde :X .

De focus lang op road races + speed zones + speed traps om zo steeds een bandje omhoog te gaan. Om laatste level te halen ben ik ook alle jumps gaan doen (die ik had vrijgespeeld), een aantal drift zones en toen dat niet genoeg bleek alle dirt races en 80% van de cross country races. Je stamp level gaat dan organisch omhoog omdat de races je van hot naar her laten rijden. Nadat ik gold heb behaald ben ik de street/touge races gaan doen. Ga je eerst je stamp level doen dan 'verlies' je natuurlijk veel tijd aan het ontdekken van locaties waar je later alsnog langs komt.

[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 01-06-2026 15:42 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• sdk1985
  • Nu online
AlwaysNick schreef op maandag 1 juni 2026 @ 12:19:
[...]

De Lego DLC was echt geweldig!
Mee eens daar heb ik echt veel plezier aan gehad. Was echt even wat anders.

• sdk1985
  • Nu online
Pimmuz schreef op zondag 31 mei 2026 @ 18:05:
[...]

Vind toch wel apart dat jij wel steady FPS haalt op 165Hz en ik met ongeveer dezelfde setup (5700X ipv 5800x) geen steady FPS krijg op 120HZ met alles op Medium. Wat ik begrijp van reddit en youtubers is het een algemeen AMD probleem en vooral met de 9070xt.

[Afbeelding]

Speel nu maar op 60Hz en dan alles op extreme en dat loopt erg soepel.
Verklaring staat in de beide screenshots. Jij bent slechts 30% van de tijd gpu limited. Dat betekent dat je 70% van de tijd cpu limited bent. Cpu limited wil je nooit zijn want elke onverwachte situatie betekent dan een dip in je fps. Denk aan een bordje dat je kapot rijdt. Het is dus juist de medium preset waardoor je wisselende frame rates krijgt. De persoon waar je op reageert heeft hogere details en is 94% gpu limited en heeft dat probleem dus niet.

Beste wat je kunt doen is je fps limiteren tot onder de cpu render resultaat. Je 1% low is 87 fps dus ik zou daar eens mee beginnen.

[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 01-06-2026 15:49 ]

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15:48
Ik verwacht eigenlijk dat 1 van de 2 DLC's wel een Lego zal zijn. Zolang het niet weer Hot Wheels is. Die vond ik echt niks.

Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

• Beakzz
  • Laatst online: 15:58
Ja heb ook al een paar AI auto's zo zien rijden. En toen ik de livery van een BMW (weet ff niet meer welke) wilde veranderen stond zelfs de livery zo dus ik neem aan een bug

• Beakzz
  • Laatst online: 15:58
G_Dragon schreef op maandag 1 juni 2026 @ 13:00:
[...]

Hier op 172 uur, maar alles (incl. rivals en delivery jobs) gedaan, maar ik ben net 2 uur bezig geweest een danger sign jump te verbeteren die een vriend van mij goed had neer gezet dus ik zie mijzelf rustig op dubbele uren eindigen. De regel is dat we maar 1 keer mogen verbeteren voor de beurt naar de ander gaat. Zal niet iedereen aanspreken, maar het werk verslavend voor mij :o

1181,51m bij Mt. Fuij danger sign voor wie ook een uitdaging zoekt :+

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 01-06-2026 15:58 ]

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

wat is de code voor die livery? in mijn lijstje zie ik alleen een munich police versie..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste