• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:54
sdk1985 schreef op maandag 1 juni 2026 @ 11:40:
Ondertussen alle road, dirt, straat/touge en crosscountry events afgerond (in die volgorde). Totaal uurtje of 40 waaronder ook wat idle tijd. Leuke game, betere progressie dan in FH5. Vooral het afdwingen van auto types. Wel gemiste kans dat het alsnog vaak dezelfde auto types waren.

Heb tegelijkertijd wel het idee dat ik er sneller klaar mee ga zijn dan met de vorige twee games. De weeklies zijn natuurlijk meer van hetzelfde en er is opnieuw geen (team) ranked racing. Er is net als in FH5 niet echt een reden om alle auto's te willen hebben, behalve om het hebben. Ik was even enthousiast over het garage systeem maar het is toch anders dan in Test Drive Unlimited 2. Je kan bijvoorbeeld niet samen rondlopen in je huis om maar wat te noemen. Dus daar ga ik niks meer mee doen (net als in The Crew 2 daar zat dat ook in). Wie weet dat The Trial weer wat leven in de tent brengt, dat was altijd wel een leuke uitdaging. Hij zat er deze keer helaas opnieuw niet in.

Bij mij was FH4 13d17h en Fh5 8.9d speeltijd. Dus over 5 jaar weten we of mijn voorgevoel klopt.

Overigens gebeuren er online rare dingen in de co-op en ik hoor steeds dingen die in mijn game anders gebeuren. Dus eigenlijk moet ik shadowplay gaan aanzetten want ik hoor over botsingen die in mijn game niet gebeuren en andersom.

Een andere bug waar ik last van heb is dat barn finds sinds de 5e niet meer op mijn map verschijnen. Dus ondanks Japan level 6/7 had ik slechts 5 barn finds. Als iemand helpt met de locatie kan ik er wel heen rijden en dan krijg ik alsnog de unlock.
Dat heb je snel gedaan! Speedrun of gewoon op een rustig tempo? Ik zit momenteel op 159 uur en moet nog flink wat events en moet de laatste armband nog vrijspelen, hierdoor kan ik ook nog niet alle stunts en driftzones afronden.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Sebase85
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-07 15:34
gwystyl schreef op maandag 1 juni 2026 @ 12:23:
[...]

Ik heb hem via de MS Store gekocht, dus dat gaat bij mij niet helpen vrees ik :| . Ik ga het eens via de Flydigi space station proberen en/of inderdaad kijken of er een firmware update is. Ik had ergens verwacht dat hij zich zou identificeren als XBOX Elite controller en dat daardoor de knoppen op de achterkant ook in te stellen zouden zijn.
Ah ja dan snap ik hem, dan gaat mijn uitleg niet helpen inderdaad.
Volgens mij ziet windows de meeste 3rd party controllers als 360 controllers.

Dus dan is de knoppen mappen via Space Station zoals jij al zei denk ik de makkelijkste manier.
Je zou er eventueel een game-specifiek profiel voor kunnen maken, zodat het niet in de war komt met andere games/profielen.

Succes in ieder geval!

B.Net Sebase#2714

• G_Dragon
@Vortigen @johnb52 @Sn3gG3l Ik heb jullie erin gezet d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:39

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TP_FPRPEnT6t41k0P1Q54HPSsLQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UniDVXyzeUUDoyU5QuYSc1Uy.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb de premium edition maar gekocht, de game bevalt zo goed.

Ik heb extra de volledige game met premium gekocht voor €72,-, aangezien ik straks mijn Game Pass Ultimate niet verleng. Dan heb ik deze game gewoon volledig.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 13:55
Linksquest schreef op maandag 1 juni 2026 @ 14:26:
[Afbeelding]

Ik heb de premium edition maar gekocht, de game bevalt zo goed.

Ik heb extra de volledige game met premium gekocht voor €72,-, aangezien ik straks mijn Game Pass Ultimate niet verleng. Dan heb ik deze game gewoon volledig.
Lekkahh

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

WTF is dat voor een tune?!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MHT2ZdQc47yBSL6xpdmkHsB4578=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LmBhvVjyL3sBqZY0NXKnMPwg.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wqb4QCOH98q9gVSVEu8X-Bzf_N4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JMWTME4vFmkHtsuwsdnqDpJT.png?f=fotoalbum_large

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:36
G_Dragon schreef op maandag 1 juni 2026 @ 13:00:
[...]

Dat heb je snel gedaan! Speedrun of gewoon op een rustig tempo? Ik zit momenteel op 159 uur en moet nog flink wat events en moet de laatste armband nog vrijspelen, hierdoor kan ik ook nog niet alle stunts en driftzones afronden.
Zeker geen speedrun. Heb nog aantal uurtjes besteed aan skillpoint farm, uurtje of 4 die truuk met auto drive in rivals, e.e.a online (hide and seek, spec racing, aantal rival circuits). Dus het had an sich wel 10 uur sneller gekund.

Ik heb geen exacte getallen maar road races was iets van 43 stuks en dirt en crosscountry beiden iets van 30. De meeste events heb je binnen 3 minuten klaar en dan zit je nog 2 minuten in diverse screens. De colossus en goliath duren natuurlijk wel langer. Maar eigenlijk was de colossus iets van 11 minuten meen ik me te herinneren en ook de goliath zat op iets van 20-25 minuten. Dus alle road races kun je in circa 4 uur afronden. The Crew heeft wat dat betreft vaak veel langere events van +- 10-15 minuten. Ik herinner mij ook nog TDU2 waarbij de eilandrace echt een uur duurde :X .

De focus lang op road races + speed zones + speed traps om zo steeds een bandje omhoog te gaan. Om laatste level te halen ben ik ook alle jumps gaan doen (die ik had vrijgespeeld), een aantal drift zones en toen dat niet genoeg bleek alle dirt races en 80% van de cross country races. Je stamp level gaat dan organisch omhoog omdat de races je van hot naar her laten rijden. Nadat ik gold heb behaald ben ik de street/touge races gaan doen. Ga je eerst je stamp level doen dan 'verlies' je natuurlijk veel tijd aan het ontdekken van locaties waar je later alsnog langs komt.

[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 01-06-2026 15:42 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• sdk1985
AlwaysNick schreef op maandag 1 juni 2026 @ 12:19:
[...]

De Lego DLC was echt geweldig!
Mee eens daar heb ik echt veel plezier aan gehad. Was echt even wat anders.

• sdk1985
Pimmuz schreef op zondag 31 mei 2026 @ 18:05:
[...]

Vind toch wel apart dat jij wel steady FPS haalt op 165Hz en ik met ongeveer dezelfde setup (5700X ipv 5800x) geen steady FPS krijg op 120HZ met alles op Medium. Wat ik begrijp van reddit en youtubers is het een algemeen AMD probleem en vooral met de 9070xt.

[Afbeelding]

Speel nu maar op 60Hz en dan alles op extreme en dat loopt erg soepel.
Verklaring staat in de beide screenshots. Jij bent slechts 30% van de tijd gpu limited. Dat betekent dat je 70% van de tijd cpu limited bent. Cpu limited wil je nooit zijn want elke onverwachte situatie betekent dan een dip in je fps. Denk aan een bordje dat je kapot rijdt. Het is dus juist de medium preset waardoor je wisselende frame rates krijgt. De persoon waar je op reageert heeft hogere details en is 94% gpu limited en heeft dat probleem dus niet.

Beste wat je kunt doen is je fps limiteren tot onder de cpu render resultaat. Je 1% low is 87 fps dus ik zou daar eens mee beginnen.

[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 01-06-2026 15:49 ]

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16:48
Ik verwacht eigenlijk dat 1 van de 2 DLC's wel een Lego zal zijn. Zolang het niet weer Hot Wheels is. Die vond ik echt niks.

Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

Ja heb ook al een paar AI auto's zo zien rijden. En toen ik de livery van een BMW (weet ff niet meer welke) wilde veranderen stond zelfs de livery zo dus ik neem aan een bug
[...]

Hier op 172 uur, maar alles (incl. rivals en delivery jobs) gedaan, maar ik ben net 2 uur bezig geweest een danger sign jump te verbeteren die een vriend van mij goed had neer gezet dus ik zie mijzelf rustig op dubbele uren eindigen. De regel is dat we maar 1 keer mogen verbeteren voor de beurt naar de ander gaat. Zal niet iedereen aanspreken, maar het werk verslavend voor mij :o

1181,51m bij Mt. Fuij danger sign voor wie ook een uitdaging zoekt :+

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 01-06-2026 15:58 ]

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

wat is de code voor die livery? in mijn lijstje zie ik alleen een munich police versie..

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

hebben jullie ook dat in foto mode hij heel traag word? (op xbox)

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-07 16:07
ToolkiT schreef op maandag 1 juni 2026 @ 15:59:
[...]

wat is de code voor die livery? in mijn lijstje zie ik alleen een munich police versie..
Je bedoeld wanneer je met de camera beweegt? Ja, maar volgens mij komt dit omdat photo mode in quality mode draait (dus 30 fps i.p.v. 60 fps)

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Maikel64 schreef op maandag 1 juni 2026 @ 16:44:
[...]

Je bedoeld wanneer je met de camera beweegt? Ja, maar volgens mij komt dit omdat photo mode in quality mode draait (dus 30 fps i.p.v. 60 fps)
ja, maar het verschil is meer dan allen 30fps en 60fps.. het gaat echt super chunky..
En het is niet altijd.. vaag zoom ik uit en ga ik naar achteren bij een race start om zo de hele grid op foto te krijgen.. soms gaat dat prima, soms super traag..

[ Voor 19% gewijzigd door ToolkiT op 01-06-2026 17:05 ]

ToolkiT schreef op maandag 1 juni 2026 @ 15:59:
[...]

Je kan op Creator zoeken bij liveries. Heb er ook 1 op een Golfje geplakt.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:40
Ik heb het idee dat het focussen in photo mode niet altijd even scherpe plaatjes oplevert. Zelfs als ik de shutter speed verander wordt de auto niet altijd scherp (ja, ik druk op "focus" als ik in photomode zit).

Iemand die dit ook ervaart?

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:12

Geleihoofd

Always a jellyhead

Vermaak me nog steeds prima met deze game, vind de handling voor een arcadegame toch echt wel één van de betere. Al hadden ze van mij sommige onderdelen van de auto (bijvoorbeeld de banden) wel mogen beperken binnen race events. Dus geen dragracebanden en rally suspension op een FXX tijdens een time trial. Tuurlijk kan ikzelf ook zo'n tune gebruiken maar ik zie dat toch eerder als cheat tunes en zal ook niet tevreden kunnen zijn met de tijden die ik daarmee neerzet. Voelt voor mij toch wel aan als een race winnen in een F40 tegen een Lelijke Eend, zou eerder sneu zijn als je verliest dan knap dat je gewonnen hebt. Het haalt de fun wel uit achter tijden aan te gaan imho.

Task failed succesfully!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online

Pykow

Angelo OTR

Geleihoofd schreef op maandag 1 juni 2026 @ 17:11:
Vermaak me nog steeds prima met deze game, vind de handling voor een arcadegame toch echt wel één van de betere. Al hadden ze van mij sommige onderdelen van de auto (bijvoorbeeld de banden) wel mogen beperken binnen race events. Dus geen dragracebanden en rally suspension op een FXX tijdens een time trial. Tuurlijk kan ikzelf ook zo'n tune gebruiken maar ik zie dat toch eerder als cheat tunes en zal ook niet tevreden kunnen zijn met de tijden die ik daarmee neerzet. Voelt voor mij toch wel aan als een race winnen in een F40 tegen een Lelijke Eend, zou eerder sneu zijn als je verliest dan knap dat je gewonnen hebt. Het haalt de fun wel uit achter tijden aan te gaan imho.
If you can't beat them, Join them.

Het is niet sneu, in iedere game ga je voor de beste combinatie om het hoogste eruit te halen.
Daarnaast wilt het niet eens zeggen als jij exact dezelfde car-setup overneemt van diegene die nummer 1 staat, dat jij dan ook nummer 1 wordt. Er is nog altijd een verschil tussen mensen die er wel of niet mee om kunnen gaan. Ga niet in een lelijke eend racen en dan klagen dat iemand anders in de F40 zit.
Jaloers gedrag of afgunst noemen ze dat en een schande voor de liefhebbers van een lelijke eend :P

Ga je voor de hoogste score of ranking, dan ga je de meta volgen en gebruiken.
Boeit het je niet, dan zal je het ook echt niks schelen.
Ik doe alleen time trials omdat het moet voor unlocks of puur voor fun om er over te driften.
Ranking kan mij in een arcade game echt gestolen worden

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:12

Geleihoofd

Always a jellyhead

Pykow schreef op maandag 1 juni 2026 @ 17:23:
[...]

If you can't beat them, Join them.

Het is niet sneu, in iedere game ga je voor de beste combinatie om het hoogste eruit te halen.
Daarnaast wilt het niet eens zeggen als jij exact dezelfde car-setup overneemt van diegene die nummer 1 staat, dat jij dan ook nummer 1 wordt. Er is nog altijd een verschil tussen mensen die er wel of niet mee om kunnen gaan. Ga niet in een lelijke eend racen en dan klagen dat iemand anders in de F40 zit.
Jaloers gedrag of afgunst noemen ze dat en een schande voor de liefhebbers van een lelijke eend :P

Ga je voor de hoogste score of ranking, dan ga je de meta volgen en gebruiken.
Boeit het je niet, dan zal je het ook echt niks schelen.
Ik doe alleen time trials omdat het moet voor unlocks of puur voor fun om er over te driften.
Ranking kan mij in een arcade game echt gestolen worden
Laat ik het anders verwoorden, ik vind het raar dat bijv. een A700 F40 méér dan 10 seconden per 2 minutenrondje sneller kan zijn dan een andere A700 F40. Prima dat je met dragracebanden en rally suspension 10 seconden per rondje sneller bent maar zet die tune dan in de S1 categorie, classes bestaan niet voor niets tenslotte. Iedere A700 auto zou redelijk vergelijkbare tijden neer moeten zetten, punt uit. Hoe je het went of keert, dat haalt voor mij de lol er vanaf. Het zal mij verder echt een worst wezen hoe een ander wint, zeker in een arcaderacer. Echter hekel ik wel de misplaatste arrogantie en gebrek aan eigenwaarde van veel mensen tegenwoordig die maar zo hoog mogelijk willen staan, by any means necessary. Noem me maar jaloers en vol afgunst, ik zal me nooit en te nimmer in competitieverband aansluiten bij mensen die niet van de eerlijke competitie zijn maar enkel willen shinen, ook al zou je dat onder eerlijk kunnen scharen want het mag van de game, het zou alleen niet moeten mogen. Er is tenslotte een hele goeie reden voor dat je in een Clio cuprace niet aan de start mag verschijnen met een Clio waar een Corvettemotor in is gezet. In dit geval gaat "if you can't beat them, join them" dus niet op voor mij want kan ik me net zo goed ombouwen tot vrouw en kogelstoter worden en ja, dat is sneu to say the least. Gelukkig zijn er nog spec races waar het enkel om eigen vaardigheden draait, had dat alleen ook graag gezien in time trials, óók in een arcadegame.

Task failed succesfully!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:49
[...]

Volgens mij ben je dan wel echt heel rustig aan het spelen... Ik zit op 72 uur en ben al een tijdje 'klaar'. En ik ben over het algemeen helemaal geen snelle speler, ik zit bij de meeste games over het algemeen aardig boven de gemiddelde tijd van how long to beat. Daarover gesproken... Gelijk eens gekeken maar ja zij zeggen ook 56,5 uur voor completionist.

Eens even naar de eerdere delen gekeken... 1: 27,5 uur, 2: 111 uur, 3: 115 uur, 4: 162 uur, 5: 138 uur... En nu 56,5? Vraag me af of mensen misschien de dlc mee zijn gaan tellen (hoewel dat officieel niet de bedoeling is, die staan apart op hltb maar je weet niet of iedereen dat goed doet). En over tijd werd er ook wel het een en ander toegevoegd aan 4 en 5. Alsnog komt het echter wel overeen met het gevoel dat 6 wat "light on content" is... En dat over tijd meer worden (buiten de echte expansions) was volgens mij in 2 en 3 nog niet zo sterk.

Overigens toen ik dat vorige week of zo eens in Google gooide om eens te zien of meer mensen het daarover hadden kwam Gemini aan met dat dat zou komen doordat de devs zich meer gefocust hadden op het sandbox deel en het zelf maken van events en uitbouwen van je estate en zo... Ik hou over het algemeen helemaal niet van het bouwen van dingen in games, maar ik denk laat ik wel eens kijken naar wat de community gebouwd heeft dan (eventlab). Eerst alles gespeeld in de featured tab en die dingen waren allemaal echt goed gemaakt en leuk! Maar dat waren er maar 7. Leuk maar je bent er ook zo doorheen. Dan eens naar trending, popular en best of the month gekeken, maar dat staat helemaal vol met events die alleen maar gemaakt zijn om snel xp, geld en skill points mee te verdienen... Dat is saai en het lijkt niet eens te werken, of ik doe iets fout... Ik krijg volgens mij duidelijk minder van alles dan als ik gewoon een normale race een hoop rondjes ga rijden (rivals is het makkelijkst en kun je gewoon op het moment zelf besluiten hoeveel rondjes je wil rijden voor je er genoeg van hebt).

Dus, ja, leuk hoor dat community driven... Maar dat wordt dan weer redelijk verprutst door... Basic human crappiness? Blijkbaar stemt iedereen gewoon op crap wat alleen maar belooft je veel van alles te geven of zo ipv op werkelijk leuke creaties. Of misschien is het gewoon te vroeg en hebben mensen nog niet genoeg tijd gehad om te leren echt mooie dingen te maken?

Gamertag: FinrazielNL

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13:22
Weet iemand wat de efficientste manier is om xp te grinden in MP? Ik blijf touge het gaafst vinden maar heb het idee dat andere modussen sneller zijn.

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:45
PdeBie schreef op maandag 1 juni 2026 @ 17:03:
Ik heb het idee dat het focussen in photo mode niet altijd even scherpe plaatjes oplevert. Zelfs als ik de shutter speed verander wordt de auto niet altijd scherp (ja, ik druk op "focus" als ik in photomode zit).

Iemand die dit ook ervaart?
Kun je eens een voorbeeld posten? Echt helemaal scherp gaat het niet worden.

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:03
Ik heb net iedereen even toegevoegd van het lijstje op Xbox / Microsoft games,. of hoe het tegenwoordig heet :)

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

• Finraziel
Ok ik denk ik ga toch nog eens kijken naar de eventlabs en nou toch minstens een goede gevonden buiten de featured... "The Dusty Can Rally Run", share code 125 973 862. Een 16,3 km lange rally die zeker leuk was om eens te doen :)

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Oke, deze is heel flauw, maar kan het niet laten deze te posten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iFMLepv8ga2Gz031cLikZO-HNY8=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/PO2mdGM1ahsiZO37TZhlBLv8.png?f=fotoalbum_small

Ik moet het laatste armbandje nog halen, maar de laatste 2 dagen alle uren in rivals besteed.
Bovenste tijd is van deze monthly rivals. Precies plek 1337 en dat met 6 mensen die dezelfde tijd in de duizendste rijden... W00000t! :P

Gisteren heb ik ook de Maza Furai gewonnen van het seizoen deze maand, en al flink wat zitten tunen e.d.
Ik heb als eerst de auto omgebouwd naar AWD, "Race slicks", 10-speed gearbox en een tal van bandenaanpassingen. De ombouw naar AWD en race slicks waren namelijk een downgrade om in S2 te komen. De 10-speed bak ook terwijl alle race bakken vziw dezelfde schakelvertragingen hebben. Verwachten ze dan kortere versnellingen ofzo (en dus vaker schakelen)? Ik heb de ratios namelijk weer ingesteld op ~300km/h in 7, en de gratis extra spec punten in banden gestopt. "It's free real estate" :Y)

Dit maakt dus dat ik een Furai heb in 900 S2 (auto is standaard R 926). Vervolgens flink wat aanpassingen aan de setup gemaakt. Ik ben dit meer van simracen gewend, maar tot mijn verbazing werkt het "tunen" in dit spel ook best aardig.

Als eerstAWD en differentieel afgesteld. De center split staat op 75% achter en 25% voor. Tractiezones zijn nu geen probleem meer. Geen idee of het sneller is.. maar ook hiervan zou ik zeggen dat AWD geen downgrade hoeft te zijn.

Vervolgens wat gesleuteld om de auto minder lui te maken met insturen. Waaronder max aero front en nog maar ~20% achter ofzo (222kg voor, 110kg achter). Dat vereist wel nauwkeurig stuurwerk op hogere snelheden, anders spint de wagen. Maar ik krijg er wel iets meer topsnelheid voor terug.
Tenslotte wat Toe Out van +1graden er op gezet. Hierdoor wilt de auto iets makkelijker de bocht in. Meer Toe Out gaf de auto vreemd non-lineair stuurgedrag. Ik wil nog wat verder kijken naar de vering. Ook dat is een klassiek setup middel om turn-in understeer te verhelpen, want de heeft de auto nog steeds. Maar tegelijk dus ook overstuur in hoge snelheid en 4-wheel drifts als je beide tegelijk vraagt.
Maar nu wordt setuppen beetje lastig, want elke aanpassing kan gevoelsmatig fijner rijden, maar ook de auto langzamer maken. En met 3 verschillende symptomen tegelijk moet ik misschien nog eerst een stap terug doen.

Desondanks gisteren al best wat leuke tijden online neergezet in Rivals. En er staan genoeg snelle tijden tussen. Ook een paar waar ik wel wat vraagtekens bij heb.. maar ik heb vanavond het spel op hardcore ingesteld (geen enkel rijhulpje aan, ook rewinds niet). Die lijst lijkt een stuk plausibeler te zijn.
Wel jammer dat ik de Honda CRX WTAC niet heb, want die zit in de trackday DLC. Op sommige kortere circuits is die echt heer en meester. Als ik Rivals echt flink gaan spelen, misschien wel de moeite waard om die te halen.

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:00
Exactor it schreef op maandag 1 juni 2026 @ 19:43:
Weet iemand wat de efficientste manier is om xp te grinden in MP? Ik blijf touge het gaafst vinden maar heb het idee dat andere modussen sneller zijn.
Ja, alles winnen :+ verder weinig meer efficiëntie te behalen voor de komende 1000-4000 uur als ze niks veranderen om level 100 te halen :P

Gamertag: timmie271

• AlwaysNick
LMFAO hoe krijg je dat voor elkaar dan?

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ClfWpIYLEHfxanH3CPtiS4KaPw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tXPvwI3w1ZcODbzpXtCi0C67.jpg?f=fotoalbum_large

• Finraziel

• AlwaysNick

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:40
Finraziel schreef op maandag 1 juni 2026 @ 20:20:
Ok ik denk ik ga toch nog eens kijken naar de eventlabs en nou toch minstens een goede gevonden buiten de featured... "The Dusty Can Rally Run", share code 125 973 862. Een 16,3 km lange rally die zeker leuk was om eens te doen :)
Misschien een idee om goede custom events in TS te zetten?

Nu is de definitie van goed natuurlijk wel lastig te bepalen….

• Exactor it
timmie271 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 07:16:
[...]

Ja, alles winnen :+ verder weinig meer efficiëntie te behalen voor de komende 1000-4000 uur als ze niks veranderen om level 100 te halen :P
Ik heb inmiddels een paar auto's gevonden met Event Completion XP bonus. Ga straks wat googlen om een complete line up te hebben. :)

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

AlwaysNick schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 09:17:
[...]

LMFAO hoe krijg je dat voor elkaar dan?
geen idee. het was een AI tegenstander..

• Moechy

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-07 23:23
Straks kondigt Maverick Games (ex-Forza ontwikkelaars, Mike Brown o.a.) hun nieuwe game aan:

Zie ook X:

https://x.com/MaverickGames/status/2061563657209717202
Ik ben heel benieuwd! De teaser shots zien er iig best mooi en gedetailleerd uit :)

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:46
Gisteravond weer eindelijk even de tijd kunnen maken om wat progressie te maken. Aantal leuke races gedaan maar ik betrap me er zelf echt heeel vaak op dat ik uiteindelijk terwijl ik met mijn vrienden op teamspeak aan het praten ben gewoon rond rijdt en niks doe zeg maar :P Gewoon lekker een beetje cruisen en driften haha en dan niks aan progressie doe. Dit gebeurd me echt veels te vaak achteraf gezien haha.

Eigenlijk is dat natuurlijk een positief iets dat ze zo'n spelwereld hebben neergezet waarbij je gewoon "nutteloos" lekker kan rondrijden haha maarja.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• ggj87
Hm, dat zag er interessant uit :P

Lijkt geen sim(cade) racer te worden maar wel veel dat niet kon of mocht in Forza zoals neonverlichting, uitlaten, een soort event lab voor auto interieurs, aanpassen van het interieur etc.

Een beetje concurrentie lijkt me alleen maar goed! 2026 lijkt een goed jaar te worden voor de game industrie. Weer een beetje innovatie en nieuwe dingen (y)

• AlwaysNick
Vind het bijzonder vinden dat ik hier 8 maand geleden zelf liep :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jE91x5_ME6us1-4WyA6Uuo_dq8I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SzyijRh5gSInbIgkYy4aRwDW.jpg?f=fotoalbum_large

• AlwaysNick
En denk dat ik Herfst toch wel 1 van de mooiste seizoenen vind Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3JJFzjnAGWvjrDSBMOE8suELVLI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/680sGjoU4zR8srRuudQPrSyF.jpg?f=fotoalbum_large

• ggj87
AlwaysNick schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 13:03:
Vind het bijzonder vinden dat ik hier 8 maand geleden zelf liep :)

[Afbeelding]
Stond die auto er toen ook?

• AlwaysNick
ggj87 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 13:09:
[...]

Stond die auto er toen ook?
Ik heb even gekeken ik zie hem niet. Misschien zie jij hem?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pShWkvf1UKoKpnko_EyJeRaXMS8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TBeJsc3gAtNAQR5KJ1Kiawhe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AvqETpGB0cWoEoHu2a2f_cFzhAk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e1IWZoc6hSSfgOtDZtoH3onv.jpg?f=fotoalbum_large

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-07 22:20

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik heb me nog niet echt gefocussed op driften, maar blijft je score nou gewoon doorlopen ook als je buiten de baan drift, of is dat een bug?

XBL: theArthurrrr

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

DeWaanzin schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 13:59:
Ik heb me nog niet echt gefocussed op driften, maar blijft je score nou gewoon doorlopen ook als je buiten de baan drift, of is dat een bug?
Er is een marge, en die is soms nogal raar :P belangrijkste is dat je niet stil komt te staan en inderdaad zoveel mogejk op de baan blijven.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:12

gwystyl

Beugeltje dan maar?

En mocht je wel stil komen te staan: achteruit rijden in de richting van de zone, J-turn maken en doordriften. Als je te ver terugrijdt is je driftpoging ook ongeldig.
Als je merkt dat je de bocht uitvliegt kan je ook op rewind drukken. Soms/meestal blijft de telling dan intakt. Als je crasht is de poging ongeldig.
Ik ben heel blij dat ik alle driftzones op 3* heb. Dat heeft de nodige frustraties gekost. Op zich vind ik het driften niet zo vervelend, maar ik ben er niet zo goed in en het is erg frustrerend om elke keer op 95-99% van de 3* score te blijven hangen :X

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-07 23:54
Ja gaaf he, 2 jaar geleden geweest. En nu met de game forza helemaal terug naar daar weer

Wat een geweldig mooi land

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HsZkJifbubx_K8_Nr1mWsf9AU8g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J8rP7ZtANKNUGRsxuU79ZkcG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xHDZUDf_SfjpIRadHKhJ3FqZcpw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nH2xwkE3llYnnvFhPzTPFCTV.jpg?f=fotoalbum_large

• AlwaysNick
D0m1nat0r11 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 14:34:
Ja gaaf he, 2 jaar geleden geweest. En nu met de game forza helemaal terug naar daar weer

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zekers zeker mooi die vierkante gebakkies die een uur lang de motor laten draaien XD

• AlwaysNick
D0m1nat0r11 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 14:34:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hier nog een paar uit Tokyo Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gMQJX4nqC9mmRcazMxVifynZ-14=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2RdsUvVhPLl65MWO7wXJM2oj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KVbYtK1yiXHKUdzq8ycNCfBMZUw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WgaBrFhW1s8dZl7zkqQ9OAsZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nu1Gvdkm91Et_vj8-VHGvocWcOs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FntlUif9xH2Cv6dNkzV3PhIq.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s9X4DP3H3gitunjwD0Xp0rOs9gY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CNoweQ39qj9wpEZeO4v8oU04.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door AlwaysNick op 02-06-2026 15:23 ]

• brainb22
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:26
Zijn er mensen hier die veel gebruik maken van de Camera functie in het spel?
Ben zelf hiermee begonnen maar vind dat de kwaliteit nog beter kan.

Heeft iemand hier top settings voor de camera? (na bewerking LR / PS uitgsloten)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4a9dssmHYTfmN4eo6nyPttWc_Xs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/60f4lL58IIeM1HRLmVIzebUt.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MwhnKMH6NCaZ-N4OzyRcBOWZGco=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H8Wi10kmybdt5h1psYJClIuq.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DBd2HpsEjeBTm2B0iZ-ynuuSyEY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LV8BPRcV0tIsz2aJo3z32Py0.jpg?f=fotoalbum_tile
en heeft iemand nog Tips / tricks?

Xbox: SkubNL, Steam: SkubNL, Discord: Skub_NL

• Exactor it
Touge blijft awesome. Beetje pre-fab berichtjes (you can't park there mate) naar elkaar sturen als je de vangrail inrijdt. Lijkt best een leuk sfeertje te zijn in die modus. Heb al een paar gehad dat ik naast een checkpoint werd gebeukt en de tegenstander even wachtte. Dat is niet perse typisch voor de Horizon serie. :)

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:23

geert_s

Gamertag: Brulbak

Exactor it schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 16:54:
Touge blijft awesome. Beetje pre-fab berichtjes (you can't park there mate) naar elkaar sturen als je de vangrail inrijdt. Lijkt best een leuk sfeertje te zijn in die modus. Heb al een paar gehad dat ik naast een checkpoint werd gebeukt en de tegenstander even wachtte. Dat is niet perse typisch voor de Horizon serie. :)
Ik heb er een paar gedaan, en het is inderdaad leuk om te doen als je tegenstanders niet van die irritante rammers zijn. En dat valt me tot nu toe alles mee! Ik weet niet of het kan, maar lijkt me vooral leuk om iemand uit te kunnen dagen en dan beide voor debiele auto's te kiezen. Ik moest gister er eentje rijden in een Ford Super Duty F-450 FE omdat ik te laat was met een auto kiezen, totaal ongeschikt natuurlijk maar toch was het wel lachen.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19

• Exactor it
geert_s schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 17:16:
[...]

Ik heb er een paar gedaan, en het is inderdaad leuk om te doen als je tegenstanders niet van die irritante rammers zijn. En dat valt me tot nu toe alles mee! Ik weet niet of het kan, maar lijkt me vooral leuk om iemand uit te kunnen dagen en dan beide voor debiele auto's te kiezen. Ik moest gister er eentje rijden in een Ford Super Duty F-450 FE omdat ik te laat was met een auto kiezen, totaal ongeschikt natuurlijk maar toch was het wel lachen.
Zou leuk zijn als je bij een rematch dat kon afspreken! Of kon stemmen dat je alleen in ongetunede wagens mag ofzo. Rammers heb ik wel meegemaakt maar meestal vliegen ze later uit de bocht. Dat is waar de link tekstjes 'you can't park there mate' en 'mind the hairpin' voor ontworpen zijn. :)

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:00
Exactor it schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 18:35:
[...]

Zou leuk zijn als je bij een rematch dat kon afspreken! Of kon stemmen dat je alleen in ongetunede wagens mag ofzo. Rammers heb ik wel meegemaakt maar meestal vliegen ze later uit de bocht. Dat is waar de link tekstjes 'you can't park there mate' en 'mind the hairpin' voor ontworpen zijn. :)
Hier 2x Touge een uur of anderhalf lang met dezelfde gereden en dat was wel lachen iedere keer. Zeker één keer toen we vaak afwisselend wonnen, waaronder die andere 3x dezelfde hairpin de weg afreed _O- daarna iedere keer look out, hairpin!

Gamertag: timmie271

• SpaceOdyssey
brainb22 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 15:36:

Heeft iemand hier top settings voor de camera? (na bewerking LR / PS uitgsloten)
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Ik zie een watermerk staan dus het zijn exports van de foto ingame en geen native screenshots? Native screenshots hebben een wat hogere kwaliteit/resolutie volgens mij.

• Exactor it
timmie271 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 18:46:
[...]

Hier 2x Touge een uur of anderhalf lang met dezelfde gereden en dat was wel lachen iedere keer. Zeker één keer toen we vaak afwisselend wonnen, waaronder die andere 3x dezelfde hairpin de weg afreed _O- daarna iedere keer look out, hairpin!
Zeker leuk als iemand zo blijft plakken en je leuke races hebt. In de normale modussen is het allemaal zo gezichtloos. Plus daar word ik meestal 3e of 4e omdat er meestal iemand is die wel echt kan rijden en/of tunen. In touge win ik meer dan ik verlies en kan ik doen alsof ik een baasje ben. :o

• G_Dragon
En dat is nummer 3, nu heb ik alle drie de duurste auto's via de Action House gekocht voor een veel goedkopere prijs :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-81zPAv5dLFJ_EW5BxyYqQ8ceBw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0WugPtcgCK7gXdhVYp70NwyN.png?f=fotoalbum_large

• AlwaysNick
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RGZ5b8InGSj_DKgrqUyYs7vrcMM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Us2GeS8jjTSOuIsctRZxpm4d.jpg?f=fotoalbum_large

• AlwaysNick
SpaceOdyssey schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 20:02:
[...]

Ik zie een watermerk staan dus het zijn exports van de foto ingame en geen native screenshots? Native screenshots hebben een wat hogere kwaliteit/resolutie volgens mij.
Volgens mij word de kwaliteit iets lager gebracht bij de upload maar we mogen niet klagen :)

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:17

cjpostma

Break like the wind

Een aardig handigheidje voor skill-point-farmers: als je met je Impreza 22b (alle perks aanwezig) rijdt naar je food delivery, een spec race, hide and seek, Eliminator of andere onderdelen waarbij de game je een auto levert: dan wordt tijdens dat evenement de skill-tree van je Subi gebruikt. En dat gaat dan best hard!

Gamertag: antikriz

• SpaceOdyssey
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eWGAmEbL_nB2oAqjxfVy-J8i_K4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8m66ccMjf7W2vhoeUMKhIJAh.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Da2b-O4lX96fQaZ7KLRy2fXEx90=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Wb7rPIK386Y8rwIdjmRFJIPm.png?f=fotoalbum_large

• Church of Noise
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:46

Church of Noise

Drive it like you stole it

Ricmaniac schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:28:
Gisteravond weer eindelijk even de tijd kunnen maken om wat progressie te maken. Aantal leuke races gedaan maar ik betrap me er zelf echt heeel vaak op dat ik uiteindelijk terwijl ik met mijn vrienden op teamspeak aan het praten ben gewoon rond rijdt en niks doe zeg maar :P Gewoon lekker een beetje cruisen en driften haha en dan niks aan progressie doe. Dit gebeurd me echt veels te vaak achteraf gezien haha.

Eigenlijk is dat natuurlijk een positief iets dat ze zo'n spelwereld hebben neergezet waarbij je gewoon "nutteloos" lekker kan rondrijden haha maarja.
Zelfde hier - en dat is inderdaad een groot 'compliment' vind ik ook, geeft aan dat het spel gewoon heel erg leuk gemaakt is imho.

• Finraziel
cjpostma schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 16:01:
Een aardig handigheidje voor skill-point-farmers: als je met je Impreza 22b (alle perks aanwezig) rijdt naar je food delivery, een spec race, hide and seek, Eliminator of andere onderdelen waarbij de game je een auto levert: dan wordt tijdens dat evenement de skill-tree van je Subi gebruikt. En dat gaat dan best hard!
Ik wou dat je die food delivery ook met een Impreza mocht doen... Dat absurde autootje is de helft van de reden dat ik die game mode zo irritant vind, misschien wel meer eigenlijk.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Finraziel schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 17:38:
[...]

Ik wou dat je die food delivery ook met een Impreza mocht doen... Dat absurde autootje is de helft van de reden dat ik die game mode zo irritant vind, misschien wel meer eigenlijk.
Ik vind het wel grappig voor even, maar ik denk dat ik zodra ik het hoogste level heb gehaald het niet veel meer ga spelen. Misschien nog een paar keer met een paar GoT-ers op donderdag. Multiplayer is het nog best grappig.....

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

De auction is me toch een partij irritant, voordat je door al die menu's heen bent ben je natuurlijk al te laat.

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:16
Slasher schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 19:38:
De auction is me toch een partij irritant, voordat je door al die menu's heen bent ben je natuurlijk al te laat.
Je gebruikt toch wel de y toets voor de buy out? Y-⬇️-B

XBL gamertag StayingPow3r

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Mr. Freeze schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 19:55:
[...]

Je gebruikt toch wel de y toets voor de buy out? Y-⬇️-B
Ik had inderdaad de Y knop gebruikt maar dat was nadat een auto "sold" was.
Maar dit werkt ook als de auto nog te koop is, dat gaat inderdaad sneller... Dank (y)

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Finraziel
Af en toe is rivals cross country nogal irritant omdat je geflagt wordt ook al land je gewoon op je wielen... Maar dit kan ook:
Bizar hoe dat niet geflagt wordt :+

• AlwaysNick
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rfITmjQMyB0ezZU9b4tqvdu1QC8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1lmo5TrIDzSXl3aSnVYjnt27.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DfRXX_KFzckBxxf6cs96Q32iCfg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tz7o2YlQmM8QIaSHaEsutbwz.jpg?f=fotoalbum_large

• AlwaysNick
Finraziel schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:11:
Af en toe is rivals cross country nogal irritant omdat je geflagt wordt ook al land je gewoon op je wielen... Maar dit kan ook:

[YouTube: FH6 rivals - How did this not flag my time XD]
Bizar hoe dat niet geflagt wordt :+
Of dat AI je voorbij racet omdat je KPH zijn limiet heeft gehaald 8)7

• AlwaysNick

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 16:15

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Dat online Touge is stiekem wel erg leuk als je een beetje een respectvolle tegenstander hebt. De tegenstander had een wat snellere wagen maar remmen deed die auto niet, dus het was telkens stuivertje wisselen en uiteindelijk het gevecht gewonnen in de bochten met leuke moves. Jammer dat je daar alleen zo weinig xp van krijgt :P Hoop dat dat aangepast wordt want dan wordt Touge wel mijn modus om level 100 te halen.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-06-2026 23:31 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• AlwaysNick
uchiha tijntje schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:30:
als je een beetje een respectvolle tegenstander hebt.
Volgens mij denkt iedereen dat hij/zij/het Bowie Knife 99 is :P

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zCzsjzlLPLJ7XK3eOJh11-9zoPA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zAz2abYhjAMpqk5KNv6jdzft.png?f=fotoalbum_large
June 4 - June 11 (Series 01 Week 3)

🎯 PLAYLIST POINTS & REWARDS
Series: 180 pts
  • Series Reward: 2008 Mazda Furai (Seasonal Exclusive) 60 pts
  • Series Reward: 2010 Nissan 370Z (Seasonal Exclusive) 120 pts
Season: 45 pts
  • Season Reward: 2019 Subaru STI S209 (Seasonal Exclusive) 15 pts
  • Season Reward: 2016 Toyota Land Cruiser Arctic Trucks AT37 (Seasonal Exclusive) 30 pts
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YrNWz-laWkwIRx_VUpDXj7jEcn8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yKBUiCXtVD17nFdMsbfhkLm0.jpg?f=fotoalbum_large

🏆 PLAYLIST EVENT REWARDS
  • LINK Phrase: “Oooh…Shiny!”, Seasonal Exclusive
  • Car: 1993 Schuppan 962CR, Seasonal Exclusive
  • Car: 2016 Abarth 695 Biposto, Seasonal Exclusive
  • Car: 2021 Aston Martin DBX, Seasonal Exclusive
  • Car: 1997 Nissan Be‑1, Seasonal Exclusive
  • Car: 2020 Lamborghini Huracan EVO, Seasonal Exclusive
  • Wheelspins & Super Wheelspin
  • Credits
  • Car Pass note: Car Pass owners receive a new Car Pass car each Thursday, example: 1972 Datsun #268 Racing 240Z
  • Playlist History (future Series): 1972 Mazda Cosmo 110S Series II, unlock via Series History later

🎁 FORZATHON SHOP
??? FPCheck ingame for Shop items
100 FPWheelspin
300 FPSuper Wheelspin
1000 FPHorizon Backstage Pass
Weekly: Ultimate Driving Machine
(5 pts) Complete the four chapters in sequence to earn the weekly reward, 25,000 Credits.
Chapter 1: Own & DriveOwn and drive the 2020 BMW M2 Competition Coupe
Chapter 2: Speed StarEarn 3 Stars at Speed Traps in the 2020 BMW M2
Chapter 3: Photo OpsTake a photo of your 2020 BMW M2
Chapter 4: Soni AttackComplete 3 laps at the Soni Time Attack in the 2020 BMW M2

Daily Challenges
(1 pt each) Each new challenge starts daily at 7:30am PT and is open for 7 days.
Spirited AwayBeat a Rivals Ghost in any Japanese car
HonkdaHonk your horn in any Honda
Care PackageSend a Gift Drop to another player
What a Rush!Complete a Horizon Rush Event
Temper TantrumEarn 2 Wrecking Ball Skills
Gotta Go Fast!Reach 200 mph
Back on TrackComplete 3 laps at any Time Attack Circuit

📅 SEASON EVENT DETAILS
PtsEventName / Requirement / Route
2Photo Challenge#PitcherPerfect, Take a photo at the Edogawa Baseball Stadium
3CollectiblesSnack Attack, Smash 5 Vending Machines in Tokyo City
5Championship (Street)Be a Good Sport, Retro Sports Cars (B class), Street Racing
5Championship (Road)When in Roma, Modern Supercars (S1 class), Road Racing
5Championship (Dirt)Monsters on Mud, Rally Monsters (S1 class), Dirt Racing
2Drag MeetIrokawa Quarter Mile, Japan (S1 class)
2Danger SignAlpine Heights, Japan (S1 class)
2Speed ZoneTemple Run-Up, Japan (S1 class)
3Horizon Play (Drift)Dodge, Duck, Dip, Dive, and Drift, Complete a Horizon Drift in any Dodge
3Horizon Play (Elim)Battle Royale, Finish 30th or better

⚡ MONTHLY RIVALS

Monthly Rivals run across the Series. Cars are provided for the event, post a clean lap to complete and earn points for the Series.

PtsEventCar Provided
4 / 1Monthly Rivals, Soni Circuit2008 Mazda Furai

• AlwaysNick
Iemand idee hoe je meer huizen kan kopen? Ik heb er maar 3 of 4 op de map staan. Doe veel discover Japan dingen maar krijg er niet meer tot mijn beschikking.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

AlwaysNick schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 08:22:
Iemand idee hoe je meer huizen kan kopen? Ik heb er maar 3 of 4 op de map staan. Doe veel discover Japan dingen maar krijg er niet meer tot mijn beschikking.
Verder komen in het verhaal. Ik weet niet meer of die gekoppeld zijn aan XP of bandjes, maar op een gegeven moment komen er meer huizen bij. In totaal zijn er 8.

Onlogische plek met uitleg over het huizensysteem

[ Voor 14% gewijzigd door gwystyl op 04-06-2026 08:44 ]

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-06 17:11
brainb22 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 15:36:

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
De photo mode pakt de huidige instellingen van de game. Dus als je geen ray tracing aan hebt staan in-game dan zal de photo mode deze ook niet voor je aan zetten. Het kan dus helpen om voordat je een photo maakt even de instellingen aan te passen naar extreme. De in-game photo mode slaat ook geen HDR op dus als je echt de beste kwaliteit wil zul je met screen grabs moeten werken.

Hier nog wat HDR foto's van mijn kant:

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/ee4f19b743e34bd382b788ed917e3146/revisions/883c1ecc981e48a7b9d7dc8ab9074b50/renditions/ebeb209be07273015fad9500d4080184.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/3e2d30e463034a86a86b05c38b54a90b/revisions/b4b083254260475bba3855a417a39d69/renditions/16454f7e976cd253a8b53c173eb80145.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/6ba19aa98ab442d9a251a31f80a35673/revisions/29cd67e28db74d20afbc3c5f5ca9237e/renditions/8a9f05996aca4658ddc1cf3cdc26ebda.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/df0af9dbe8134743a1a6f9433629ba61/revisions/0412cf8c97324de99059d24d21c3acc0/renditions/7c0db4423cdcd524529ca5d07da7f6f3.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/2d237877473e4088ad4acd6b1b5eae94/revisions/f5137ecf3d4f45dda9d2a8e46f64826b/renditions/3503f95b8e501d3162b487b09c9362cb.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/2e305ee5782f4b538b7e440c792a0196/revisions/f5e06e3270e2409591121427d1a6efc4/renditions/c861dfa004742737c781936f547165c3.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/300632a12e8e461c86266fe7e69329c2/revisions/e0c35a590f5a413884fd590ec226118d/renditions/efb80f015c7c12521b6d71889495e3c3.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/f9e8a1a67c404d5a87777a2addd01164/revisions/0ac6105a99d948c7b5b636805068ee3b/renditions/e98707d45c45dcd5b9c65ece730556ab.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/d4ed1e34cfc944c28c16bc7c1511ba55/revisions/ea9fedc4eb444d74ae8c5bafe1bd4474/renditions/fc7671cd6ab8f017a4db7c1ff32042ca.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/253b09dcb617405e86ab0927057ffca3/revisions/10bfb7bd815d451c93173f44ec4e6302/renditions/d510721c2696e4774b07e6f97a6550f8.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/76b3a6b287714462b9d63498e33ce87c/revisions/5c8b05dc1f6a4f4c8e29af8964969463/renditions/e6f33a5bd5c8f8f3e34aba2e0e62a0bb.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/2243f21fd809480f96ecb7e8326b8aa0/revisions/fb11bc0fb509478f882ed2bb06a79d0c/renditions/34fbca1a49fb5e2736b1ba87e1876e36.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/162aac61097047009094c88206adbbd0/revisions/34f4acba5fba460393b7e28f864ac648/renditions/e2e28bc2e7528837581ffdc807b0700c.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/516d61adfa8244e1b28a3cc651935b10/revisions/4713d947fcd84d6e8765256341975956/renditions/bd91bc230ea2d1338d167480ae24058e.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/b9654a19d8e44a0ca3ffd9e63b8b9212/revisions/ff3a96bfcd4b457c8193ba429bd0d0eb/renditions/bcbe249aa809297b6186b8c7c9519119.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/b6bcaf19f5b1444cb48ad06f8a131038/revisions/bff6afebba0d437a918a0ee201a70eb1/renditions/0e8d8d2d98ec8265d75644cb4215f454.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/579db66426f4413681f2c7d9d21615fc/revisions/1f31ddab7c8b4731ac06137ca38ee4ef/renditions/2f167ea3e4a1e1442056bfb396b1cc76.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/9b49961228224ec5bae78a8b255df862/revisions/dde5d46676f4428caf4a42e57f4c4d2c/renditions/3cbb3a19cc1f7c17f57d789d3d7ed3a5.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/1f7daaf45c4442e88173a2ae8d60f6d7/revisions/f92f62f60f4046c8b7ec3f521eda6fb4/renditions/55fed7423beac1adee9d3fa73d021f5e.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/58faf2be241548579051b9ea22f4d6df/revisions/43f32c0fe8854e23839ce45c444685e9/renditions/7c5682ec104d0bbbfd2cb7e2ad6b3660.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/8de32445066a4312b7fc2c5beff48e93/revisions/c5a2273499c8444a82328cf5bd5d7648/renditions/f49cc1822316dc87045e273edaefdc70.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/2b87cbf403e6453d8a851bb390dbb517/revisions/731a7edf1fd34de9a8aab196ec2b757c/renditions/f408f4a7f569162df4eab4d4f04a02d5.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/774f77382f55461185bc8d569cd52bda/revisions/059f585eab224fa493b4b9dc15b82c87/renditions/31365b2644d0b4bcba44d97785fa9398.avif

Afbeeldingslocatie: https://lightroom.adobe.com/v2c/spaces/32d06650a47e42708e38cb66ff7ca0c6/assets/7185c4fda47f40d99a13b0056622ac71/revisions/9cfdeb73348243b5ae6851ede227b3e4/renditions/ae56ee08aa660a69b0a93fc235526ea4.avif

Instagram

• brainb22
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:26
Hele mooie fotos man!. De functie in de game is wel mega verslavend. Heb alleen een vraag.
Hoe heb jij de foto op de brug gemaakt met de stad op de achtergrond. Als ik in de fotomodus zit heb ik niet bijzonder veel beweegruimte om op afstand fotos te maken. Of heb je hier de drone voor gebruikt en dan een screen gemaakt?

Bij sommige foto's als je er overheen scrolled lijkt het net een echte foto echt bizar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nckc63W_paXlTWWt7On58kUXkHA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ox5e3uC7Lh3KcrH7UL3ndkYd.jpg?f=fotoalbum_large Dit is mijn laatste die ik nog heb gemaakt. verlies mijzelf er nogal in ipv wat te racen in de game.

[ Voor 36% gewijzigd door brainb22 op 04-06-2026 09:27 ]

Xbox: SkubNL, Steam: SkubNL, Discord: Skub_NL

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:45
Die crossy country races van de festival weekly is bugged, meer mensen die deze niet konden doen?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Moechy
Coole foto's hier! Dat is echt een functie waar ik me echt niet mee kan bezig houden, dus echt chapeau aan diegene die daar wel het geduld voor hebben en zo'n mooie plaatjes kunnen maken.!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:17

cjpostma

Break like the wind

Sn3gG3l schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 09:43:
Die crossy country races van de festival weekly is bugged, meer mensen die deze niet konden doen?
Hier hebben meer mensen last van, inderdaad. Bij mij deed-ie 't wel...

Gamertag: antikriz

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ligt het aan mij of zijn die screenshots zo donker.

Anyway; heel frustrerend al uren bezig geweest afgelopen avonden om dat ene missende weggetje te vinden. Alle reddit tips al geprobeerd.

Gelukkig is er geen echte beloning maar anders..

@Arvado Klopt ja.

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 04-06-2026 10:10 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:40
Gunner schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:03:
Ligt het aan mij of zijn die screenshots zo donker.

Anyway; heel frustrerend al uren bezig geweest afgelopen avonden om dat ene missende weggetje te vinden. Alle reddit tips al geprobeerd.

Gelukkig is er geen echte beloning maar anders..
Zit je op Firefox? Kwam pas ook al langs en toen bleek het aan Firefox te liggen.

• Sn3gG3l
cjpostma schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:02:
[...]

Hier hebben meer mensen last van, inderdaad. Bij mij deed-ie 't wel...
Met welke auto? Hier Range Rover en AM DBX geprobeerd, deed het bij beide niet.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bij mij was/is de dagelijkse opdracht van een paar dagen geleden borked: "Earn a total of 483 km/h through speed zones". Daar schijnen ook meer mensen last van te hebben. Meerdere keren opnieuw opstarten kan helpen, maar dat heeft het bij mij tot nu toe niet gedaan.....

• Sn3gG3l
gwystyl schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:45:
Bij mij was/is de dagelijkse opdracht van een paar dagen geleden borked: "Earn a total of 483 km/h through speed zones". Daar schijnen ook meer mensen last van te hebben. Meerdere keren opnieuw opstarten kan helpen, maar dat heeft het bij mij tot nu toe niet gedaan.....
DIe lukte me dan wel weer. Wel irritant, ook in fh5 vaak het geval. Die drift bij die shibuya crossing zuigt ook hard. Moet je ze echt allemaal halen voor auto's oid? anders skip ik er wellicht gewoon wat.

• Moechy
Raar, bij mij deed alles het wel normaal.

• PdeBie
Furfoot schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 09:09:
[...]

De photo mode pakt de huidige instellingen van de game. Dus als je geen ray tracing aan hebt staan in-game dan zal de photo mode deze ook niet voor je aan zetten. Het kan dus helpen om voordat je een photo maakt even de instellingen aan te passen naar extreme. De in-game photo mode slaat ook geen HDR op dus als je echt de beste kwaliteit wil zul je met screen grabs moeten werken.

Hier nog wat HDR foto's van mijn kant:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
k*t firefox. Foto's waren weer super donker :D

Je hebt er echt oog voor man! Echt top.

Toch ben ik wel benieuwd hoe jij de auto's zo scherp krijgt. Als ik focus op een auto, dan blijven ze blurry, ook al pas ik de shutter speed aan en druk ik op de Focus knop.

Voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kuwzb4YID3-Wvw7yvx7OpmhqDS8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sbc56sgn9GraOLZgNJwz7M3F.jpg?f=fotoalbum_large

De grill en lampen van de auto blijven "soft".

En hieronder ook. Ik heb gefocussed op de achterkant van de Eclipse, maar die is alles behalve scherp.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k1_sXfs8srqEM9JVvFMb5w_uuY0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xE2SCNy7ppP9OLGvPtCv3ese.jpg?f=fotoalbum_large
SpaceOdyssey schreef op maandag 1 juni 2026 @ 19:50:
[...]

Kun je eens een voorbeeld posten? Echt helemaal scherp gaat het niet worden.
Hierbij! :)

[ Voor 5% gewijzigd door PdeBie op 04-06-2026 11:30 ]

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Sn3gG3l schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:55:
[...]

DIe lukte me dan wel weer. Wel irritant, ook in fh5 vaak het geval. Die drift bij die shibuya crossing zuigt ook hard. Moet je ze echt allemaal halen voor auto's oid? anders skip ik er wellicht gewoon wat.
Die drift is wel irritant, maar pakte hij bij mij wel gewoon. Je krijgt 1 punt in je wekelijkse totaal van 45. Als je deze en nog een paar mist is het niet heel erg; je krijgt auto's bij 15 en 30 punten (zoals G_Dragon hier zo mooi postte) dus je kan wat laten schieten als het niet lukt of je ergens geen zin in hebt.
Voor de maandelijkse punten tellen ze ook mee, dus als je de eerste paar weken zoveel mogelijk punten haalt heb je zo snel mogelijk de maandelijkse bonusauto's.

• PdeBie
Na wat online verder zoeken lijkt het vooral DLSS te zijn die roet in het eten gooit. Als ik DLSS uitschakel en TLAA inschakel zijn de foto's véél scherper!

Hier nog met DLSS:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PlcXiGaeQYESqW7FzQ2AkRG1Uak=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sSPPtjSfWqzKMDhyYuYVsHSb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wo20qPif725mzblFuK7POxliU70=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WD7BDVh0oH9gRlgl8ChBWCv8.jpg?f=fotoalbum_large

En hier met TLAA:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RmhZqx8eZj0E99J0e8YRDc-Le68=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ErNf8jXtcsqJe0XWJrFa0kN5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4dZiY4kShLBNCLDkmswxHoavTrA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jKy8KuvVSyib97b9VEJSixbx.jpg?f=fotoalbum_large

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap