WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:33
Sn3gG3l schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:22:
[...]

Met welke auto? Hier Range Rover en AM DBX geprobeerd, deed het bij beide niet.
Dat kan kloppen want je moet 'unlimited offroad' auto hebben anders gaat het niet werken. Moet ook A-Class zijn. Bijvoorbeeld dus een Deberti, Jeep trialcat, Viper FE, BRZ FE of een baja truck.

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:54
Moechy schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 15:16:
Die Parkings zijn inderdaad een beetje een lege huls..

Af en toe als ik in iets speciaals rijdt, parkeer ik me er wel maar er gebeurt verder weinig. Gemiste kans wel.
Opzich nog niet heel gek, ik denk dat de meesten nog aan het racen en accolades aan het behalen is + playlist. Als die playlist actief word dan zie ik toch een bult auto's bij die missies.

Ik zit op 70 uur en ben er bijna helemaal doorheen. Moet alleen die online nog, link, en heelveel auto's en foto's verzamelen.

Kan daarnaast niet alle daily's halen. Sommigen zijn gebugged, tijdens de zomer ook al. Maar die kon ik een dag later alsnog halen. Maar heb nu 45/45 en 41/45, heb niet de drang alles 100% te halen en volgens mij zit er ook geen nut aan.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16:07
Bij de volgende maandelijkse update krijgen we een Car meet evolving world. Hopelijk zijn die een beetje bevolkt met npc auto's anders is het net als de coffee shop (of hoe heette het) in FH5 een leuk idee maar dooie boel. Weet niet of het online iets was maar single player deed zijn naam eer :+

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:12

geert_s

Gamertag: Brulbak

ggj87 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 15:38:
Bij de volgende maandelijkse update krijgen we een Car meet evolving world. Hopelijk zijn die een beetje bevolkt met npc auto's anders is het net als de coffee shop (of hoe heette het) in FH5 een leuk idee maar dooie boel. Weet niet of het online iets was maar single player deed zijn naam eer :+
Ik heb FH5 gespeeld, maar geen idee wat je bedoelt.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:12

geert_s

Gamertag: Brulbak

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:20
Oooh shit ik besefte even niet dat het nu ingame winter was natuurlijk :D Wat vet zeg dat de hele map nu winter is enzo :P Had nog niet gespeeld vanwege avondvierdaagse etc

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3UvzWmnX8pIxglpOUgtwzi_XeMs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pjF9CZPWvmtAFp8JO5JaDw0v.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:01
Anybody who has already purchased the previous Steam Premium Upgrade offer can continue to enjoy it; however, players who wish to benefit from this new Forza Horizon 6 Premium Upgrade bundle will need to request a refund from Valve for the existing purchase, and then repurchase the new bundle.
Sjonge wat een gedoe. Ze weten toch wie de oude heeft gekocht? Dan kunnen ze die toch gewoon upgraden?

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:01
Afijn.... nog maar wat foto's dan. Nu ik de boel wel scherp krijg is het een stuk leuker! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jXImZDE-gfB5vCN8t4YdiqhRsi4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sFMJniwS51ntTrba4DINkYZ7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mjJ1gsj_imoWYm430l24JiCiKKM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uwD1ef6TEmx7qxk6RtEptDRH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GRSuVz2N0wrlFa15sbJu3YD6Uwc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qTucMSeZYb57fsNo0Qq0idzd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ZtKT-TSJ_ABaD11O0nCv9FMO4c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4SYGlLE71ANBDTjFFuNIMrG4.jpg?f=fotoalbum_large

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 00:29
PdeBie schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 21:54:
Afijn.... nog maar wat foto's dan. Nu ik de boel wel scherp krijg is het een stuk leuker! :D

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Damn nice fotos ben ook weer effe bezig geweest maar wil nog niet echt lukken haha

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• AlwaysNick
Wat is dat ding met 2 wielen? :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WqNzaXJbu8oepPr3P8j5YKnx2Lc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jbNT4PCWvYfCBSDH7BEkluyF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r3kDpkdJhEyrAgjrUN5cKdsW9Zw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kzwylQASolnE3TzR9yCyk3UO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a-NSFz_7Vxb5tjtr3d4AnCQczV4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2PZzSJDbZ06U8uLH0CW5mGJR.jpg?f=fotoalbum_large

Denk dat deze in Spring of Autumn wel mooier is:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YmZGMBUDSybRpfpRG5TXKj83Mkc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FLgHw3FayIJ80PNDq2QTkIRS.jpg?f=fotoalbum_large

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:27
Damn wat is Eliminator toch een afgrijselijk slecht stuk ragebait... Het is dat ik eigenlijk tenminste één keer alle punten in een season wil halen (of in een jaar? of hoe je het wil noemen...)

Rondrijden in zwakke crap auto's om gechallenged te worden door iemand die het geluk had een veel betere auto te vinden zodat hij moeiteloos naar het doel kan rijden om jou er uit te kicken... die bagger rondes duren ook VEEL te lang. En natuurlijk ben ik nou 3 keer vlák boven die 30e plaats eliminated 8)7

Bleh, vraag me echt af wie dat soort organized griefing toernooien een goed idee vond... Ach wat zeg ik, het was gewoon een of andere beancounter natuurlijk die destijds zag dat zulk soort games als shooters populair waren dus moest het ook in FH. Prima, maar maak er dan geen season objective van. GRRRR

Gamertag: FinrazielNL

• AlwaysNick
Finraziel schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 23:18:
Damn wat is Eliminator toch een afgrijselijk slecht stuk ragebait... Het is dat ik eigenlijk tenminste één keer alle punten in een season wil halen (of in een jaar? of hoe je het wil noemen...)

Rondrijden in zwakke crap auto's om gechallenged te worden door iemand die het geluk had een veel betere auto te vinden zodat hij moeiteloos naar het doel kan rijden om jou er uit te kicken... die bagger rondes duren ook VEEL te lang. En natuurlijk ben ik nou 3 keer vlák boven die 30e plaats eliminated 8)7

Bleh, vraag me echt af wie dat soort organized griefing toernooien een goed idee vond... Ach wat zeg ik, het was gewoon een of andere beancounter natuurlijk die destijds zag dat zulk soort games als shooters populair waren dus moest het ook in FH. Prima, maar maak er dan geen season objective van. GRRRR
Heel eerlijk in FH5 vond ik het al niet zo. FH4 was wel leuk. Heb nog niet gespeeld in FH6 maar hoorde dat de map er niet voor gemaakt zou zijn. Jammer dat je dan als seizoensding bepaalde gamemodes moet doen. Maar het is niet anders!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:27
AlwaysNick schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 23:24:
[...]

Heel eerlijk in FH5 vond ik het al niet zo. FH4 was wel leuk. Heb nog niet gespeeld in FH6 maar hoorde dat de map er niet voor gemaakt zou zijn. Jammer dat je dan als seizoensding bepaalde gamemodes moet doen. Maar het is niet anders!
Ach ja het is nog niet zo erg als toen er een achievement was dat je er een moest winnen :+

Dat was voor mij genoeg om het idee om ooit alle achievements te halen gelijk te laten varen... Hopelijk doen ze nog iets aan die level 100 horizon play halen want momenteel is dat er ook zoeen.

Maar moest gewoon even de frust kwijt O-)

Gamertag: FinrazielNL

• AlwaysNick
Finraziel schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 23:25:
[...]

Maar moest gewoon even de frust kwijt O-)
Haha snap ik volledig :)

• Ricmaniac
Oke ik vind die battle royale echt ontzettend leuk gedaan! vind het alleen een beetje jammer dat je gewoon zo snel mogelijk bij de finish mag komen ipv de juiste route volgen. Maar ontzettend grappig om zo betere auto's te vinden en dan 1v1 te strijden

• AlwaysNick
Heeft iemand een idee of je bij bestaande auto's ook andermans liveries kan downloaden? onder het nom durf te vragen :)

• Ricmaniac
AlwaysNick schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 00:17:
Heeft iemand een idee of je bij bestaande auto's ook andermans liveries kan downloaden? onder het nom durf te vragen :)
Zeker :) zojuist nog mijn umbreon lotus gedownload :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AfUMXnI8glAk5F1UT5jaHxOjPw0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ez92u1AzalhROPWAtYks9h4F.png?f=fotoalbum_large

Het moet vanuit je home. kan niet in de open wereld.

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste