WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:36
Vandaag weer even wat races gedaan en heb nu mijn tweede polsbandje :+
Ik speel het heel casual. Af en toe een uurtje hier en daar.

Wat zijn trouwens de criteria om verder te komen bij een "Horizon Festival event" ? De laagste plaats die ik er bij eentje heb gehaald was de zesde. Of is het simpelweg de race uitrijden en dat is het?

[ Voor 3% gewijzigd door Vortigen op 08-06-2026 17:41 ]

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vortigen schreef op maandag 8 juni 2026 @ 17:40:
Vandaag weer even wat races gedaan en heb nu mijn tweede polsbandje :+
Ik speel het heel casual. Af en toe een uurtje hier en daar.

Wat zijn trouwens de criteria om verder te komen bij een "Horizon Festival event" ? De laagste plaats die ik er bij eentje heb gehaald was de zesde. Of is het simpelweg de race uitrijden en dat is het?
Elk bandje moet je X 'punten' halen, races geven afhankelijk van je resultaat dus bv 50 punten voor plek 6, maar 350 punten voor plek 1. Hetzelfde geld voor alle speedtraps/zones, danger, xp en mascotte boordjes, uiteindelijk moet je dus voor je volgende polsbandje X punten hebben (staat rechts in het scherm dacht ik op de landkaart).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:36
SinergyX schreef op maandag 8 juni 2026 @ 17:50:
[...]

Elk bandje moet je X 'punten' halen, races geven afhankelijk van je resultaat dus bv 50 punten voor plek 6, maar 350 punten voor plek 1. Hetzelfde geld voor alle speedtraps/zones, danger, xp en mascotte boordjes, uiteindelijk moet je dus voor je volgende polsbandje X punten hebben (staat rechts in het scherm dacht ik op de landkaart).
Dankjewel voor je uitleg d:)b

Daar ga ik de volgende speelsessie op letten.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste