• Sleepoog
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 20:23
Na achtentachtig pagina's met voornamelijk superlatieven over FH6, wil ik wel een kritische noot plaatsen. Ik speel op een Series S, maar ik vind de kwaliteit best wel slecht. Paar dingen die opvallen: weinig texture, onscherpe dashboards, panelen van auto's lijken één kleur zonder nuance (zoals games in de '90s), blokkerige rook, npc auto's die linksaf slaan en dat je dan de rechterkant van de auto ziet (hoe dan?). In mijn ogen is FH4/FH5 op een One echt vele malen mooier. Maar het ergste vind ik dat het lijkt alsof alle auto's één centimeter boven de grond zweven. Ze staan niet 'op' de grond vaak. Heel onnatuurlijk.

Oplossing is natuurlijk een Series X (maar niet meer te krijgen of tegen veel te hoge prijzen) of een pc, I know.

Daarnaast is er nog steeds geen normale manier om te filteren. Snap daar echt niks van. Hoezo kan ik niet op Japanse auto's in de A-klasse filteren? En zo zijn er nog wel honderd gemiste filterkansen /rant


Verder speel ik wel met plezier. Het racen vind ik heel leuk en met name de wat agressieve tegenstanders (looking at you Bowieknife99) vind ik een goede toevoeging. De enorme map en veelzijdigheid maken het echt tof om in rond te rijden. Ik ga er zeker nog heel veel tijd aan besteden in de komende jaren; net als in FH5.

  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:27
Filters zijn sowieso kut. De ene keer moet je de ene knop gebruiken, dan weer de andere knop. Volgens mij was dat in FH4 al een irritatiefactortje voor mij.

Filteren in je garage gebruikt een andere knop dan in de tunes. Dat doe ik vibecodend nog beter zolang ik het laat opnemen in de AGENTS.MD instructies :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:03
Die AI kan je echt niks op vastpinnen..

Cross county heb ik vaak alle moeite om nummer 1 te pakken.

Dirt, street en circuit sla ik zo'n enorm gat dat ik eigenlijk vooral tijdritten rijd..


Ik zie wel waar de devs hun tijd en prioriteit in hebben gestoken. Vooral CC..

Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy


  • ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

hadden we het laatst over de wheel spins die zo gierig zijn.. win ik nu 3x 250000 credits achter mekaar..
Toevallig wel mijn difficulty level even laag gezet om een season challenge makkelijker te winnen.. misschien is daar een correlatie in? in easy mode win je meer bij wheelspins??

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?


  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:38
Zoo lees net over een known bug met xbox. Mensen die hun save corrupten o.i.d. en alle auto's kwijt raken.. enige wat je kan doen is support contacten en geven ze het terug.. maar dat is niet best.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:45
Ricmaniac schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 16:27:
Zoo lees net over een known bug met xbox. Mensen die hun save corrupten o.i.d. en alle auto's kwijt raken.. enige wat je kan doen is support contacten en geven ze het terug.. maar dat is niet best.
Niet alleen xbox, kon ook op PC voorkomen (geloof voornamelijk bij het toevoegen van liveries op bepaalde auto's).
De bugfix is voor de PC versie als het goed is inmiddels al uitgerold, voor XBOX zijn ze bezig deze te fixen:
https://support.forza.net/hc/en-us/articles/52517543779859-Notice-Regarding-Lost-Save-Issues-in-Forza-Horizon-6

Hobbybrouwerij Ónderwaeg


  • Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 13:25
The Eliminator is nu tijdelijk disabled, terwijl ze kijken naar een fix voor de exploit

  • MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Sleepoog schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 14:39:
[...] Maar het ergste vind ik dat het lijkt alsof alle auto's één centimeter boven de grond zweven. Ze staan niet 'op' de grond vaak. Heel onnatuurlijk.

Oplossing is natuurlijk een Series X (maar niet meer te krijgen of tegen veel te hoge prijzen) of een pc, I know.
[...]
Ook op een Series X lijken auto's te zweven. En het verkeer lijkt ook niet echt sturend de bocht te nemen, net alsof de achterkant van de auto diagonaal meebeweegt; vooral opvallend bij de Honda e.

  • Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Lente week punten dusdanig afgerond dat ik voor zover ik weet alle reward autos van 1e cycle binnen hebt.
Gamepass loopt binnenkort af en ben op moment niet van plan te vernieuwen.

Wel blij dat ik deze nog even heb mee kunnen pakken. Meeste wel gedaan, alleen de speedzones en driftzones niet op 3 sterren en de Delivery en Drift club niet afgemaakt.

Om afscheid te nemen nog een ere rondje gedaan over de Bayshore Route in een gepaste auto 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Ic97C1jHT50jI-PeZZUb9WspMk=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/oWIcsjVQxhD4VkQIETdHeZsb.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Ga2tUXH-dq0Qs0cYrb7YK1p_s8=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/1RvUdloq9yOLWutY1fwYl4Ze.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sAEnSzcLHDZTabHi0wf2AS3Vj78=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/3Ij14ySmceRiNfJvslk5WQ9Y.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NzONZAcme_MFXT-lpHs_GBAq_qo=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/tIfV7usFFexNTfmLIt9tzVzs.png?f=fotoalbum_medium

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |


  • Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-06 13:14

Maduth

Probeersel

Later dan de rest maar nog een mooi moment om in te stappen?

  • Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:03
Maduth schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 20:32:
Later dan de rest maar nog een mooi moment om in te stappen?
Tuurlijk. Het is nooit te laat om in te stappen.


Zo ik heb ook alle auto's binnen en de Festivallist afgevinkt. Enkel de Toyota Arctic Cruiser gemist.

Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy


  • Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:50
Begin wel een bloedhekel te krijgen aan het domme verkeer in de stad.. zit je eindelijk lekker op snelheid voor een flitser, duikt er ineens een auto op die voor je neus knalt en bam.. weg snelheid.

  • Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Deezers schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 00:39:
Begin wel een bloedhekel te krijgen aan het domme verkeer in de stad.. zit je eindelijk lekker op snelheid voor een flitser, duikt er ineens een auto op die voor je neus knalt en bam.. weg snelheid.
Al je dat soort dingen wil cheesen, "start" "resume" doen vlak voordat je de npc raakt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |


  • Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:03
Ze hebben wel naar GTA gekeken voor de AI van de NPC-voertuigen 😅 die hadden er ook een handje van weg om richting jou te sturen als je voorbij kwam.

Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy


  • Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-06 13:14

Maduth

Probeersel

Boem ... daar ging mijn ruggengraat. Eerste kms zijn alweer gemaakt!

  • Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
Maduth schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 09:08:
Boem ... dan ging mijn ruggengraat. Eerste kms zijn alweer gemaakt!
Gas erop!

Steam: Sneggel Origin: Waus82


  • ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-06 04:07
De NPC voertuigen is wel een dingetje. In FH3 maakten ze ook (willekeurig) een schijnbeweging alsof ze tegen je op willen botsen of naar jouw weghelft wilden sturen. Als je dan zelf een stuurbeweging maakte om een botsing te vermijden dan crashte of verloor je de controle over je eigen auto. Mijn eigen onbeholpenheid speelt natuurlijk ook mee.

Xbox Live: BicyclicTiger34 TrueAchievements


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:09
Deezers schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 00:39:
Begin wel een bloedhekel te krijgen aan het domme verkeer in de stad.. zit je eindelijk lekker op snelheid voor een flitser, duikt er ineens een auto op die voor je neus knalt en bam.. weg snelheid.
Tja daar bestaat terugspoelen voor. Irritant verkeer zeker, maar in het echt zou het moeilijker zijn :+

  • Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:42
Ik heb juist het idee dat het verkeer vaak een beetje aan de kant gaat voor je... Vooral op de snelweg lijken ze een beetje aan de kant te gaan rijden om je meer ruimte te geven om te lane splitten.

Maar ja als jij met 300 aankomt in de stad en tig auto's voorbij schiet dan kan er altijd eentje toevallig net af willen slaan. Volgens mij is het echt niet zo dat ze expliciet je proberen te blokkeren of zo.

Gamertag: FinrazielNL


  • Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:57

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb gisteren eindelijk het gouden bandje gehaald en heb de eerste giant race gedaan.
spoiler:
dat was een race van letterlijk meer dan 20 minuten, rond de 24 was het bij mij, ben je op het einde toch bang dat je alsnog de race verliest :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.


  • Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:50
Linksquest schreef op zondag 14 juni 2026 @ 09:32:
Ik heb gisteren eindelijk het gouden bandje gehaald en heb de eerste giant race gedaan.
spoiler:
dat was een race van letterlijk meer dan 20 minuten, rond de 24 was het bij mij, ben je op het einde toch bang dat je alsnog de race verliest :D
En wat kreeg je na afloop van dat giant evenement?

  • Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
Deezers schreef op zondag 14 juni 2026 @ 10:17:
[...]

En wat kreeg je na afloop van dat giant evenement?
  • The Lamborghini Aventador LP 780-4 Deze volgens mij. Gisteren ook eindelijk de BMW M2 FE unlocked.

Steam: Sneggel Origin: Waus82


  • Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:57

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Deezers schreef op zondag 14 juni 2026 @ 10:17:
[...]

En wat kreeg je na afloop van dat giant evenement?
Niks speciaal, XP punten, maar moet er nog een paar doen, dus wie weet wat je dan krijgt.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.


  • Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-06 13:14

Maduth

Probeersel

Excuus, ik en een luie tweakert maar nog tips m.b.t. te behalen auto's? Ik rij nu gewoon de bandjes route af maar merk toch dat ik niet zomaar win ;). Nu druk bezig om onder de 4 minuten te komen met de Ford in de haven routen (record is 4,14 seconden).

  • Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
Maduth schreef op zondag 14 juni 2026 @ 10:57:
Excuus, ik en een luie tweakert maar nog tips m.b.t. te behalen auto's? Ik rij nu gewoon de bandjes route af maar merk toch dat ik niet zomaar win ;). Nu druk bezig om onder de 4 minuten te komen met de Ford in de haven routen (record is 4,14 seconden).
Die bandjes kan je ook gewoon halen door te exploren, foto's maken, dingen collecten etc. Als je merkt dat je de races lastig vindt dan gooi je gewoon de difficulty wat omlaag :) Verder weet ik niet of je met assists rijd? Ik speelde de eerste 50-60% met ABS uit maar merkte dat dit toch vaak niet te doen is. Rij nu zelf met LC (useless meestal, behalve bij drag) en ABS.

Steam: Sneggel Origin: Waus82


  • Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Maduth schreef op zondag 14 juni 2026 @ 10:57:
Excuus, ik en een luie tweakert maar nog tips m.b.t. te behalen auto's? Ik rij nu gewoon de bandjes route af maar merk toch dat ik niet zomaar win ;). Nu druk bezig om onder de 4 minuten te komen met de Ford in de haven routen (record is 4,14 seconden).
Pier Pressure is nasty. heb best lang gedaan voor ik die 3ster inderdaad. Motto daar is "slow" is smooth and smooth is fast.

Verder gewoon plezier hebben, map verkennen, met rondrijden kom je soms goede auto's tegen die langs de weg te koop staan voor met korting, zelfs getuned. De blauwe tuned MX5 met bodykit is imho een best fijne auto, naast de welbekende Miata FE van de dragstrip

Als low skillceiling speler geef ik zelf de voorkeur aan autos met snelle accel en goede handling dan hogere topspeed. Omdat ik dan mijn fouten beter kan corrigeren :+ Qua aankoop begin met wat je leuk lijkt om te rijden, geld en auto's komen vanzelf binnen.

Heb zelf beetje lopen speedrunnen vanwege beperkte gametijd, maar op zich kan je best op je gemakt op zoek naar de auto's die je fijn vind.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |


  • Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-06 13:14

Maduth

Probeersel

Idd nasty maar ondertussen op 4.10. Vind dat autodrive ook hanndig, kan ik even koffie halen 😄

  • Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
Maduth schreef op zondag 14 juni 2026 @ 12:19:
Idd nasty maar ondertussen op 4.10. Vind dat autodrive ook hanndig, kan ik even koffie halen 😄
Dat heb ik echt nog nooit gebruikt :D Msschien ook eens proberen. Als zet ik meestal game gewoon op pauze als ik iets moet doen...

Steam: Sneggel Origin: Waus82


  • johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:37
Maduth schreef op zondag 14 juni 2026 @ 10:57:
Excuus, ik en een luie tweakert maar nog tips m.b.t. te behalen auto's? Ik rij nu gewoon de bandjes route af maar merk toch dat ik niet zomaar win ;). Nu druk bezig om onder de 4 minuten te komen met de Ford in de haven routen (record is 4,14 seconden).
Ik zit op 4.01 nu, maar heb er fftjes geen zin in...

  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:38
Maduth schreef op zondag 14 juni 2026 @ 10:57:
Excuus, ik en een luie tweakert maar nog tips m.b.t. te behalen auto's? Ik rij nu gewoon de bandjes route af maar merk toch dat ik niet zomaar win ;). Nu druk bezig om onder de 4 minuten te komen met de Ford in de haven routen (record is 4,14 seconden).
Tunes op de auto's gooien maakt heel veel uit. Doe je dat ook?
Dat kan echt een wereld van verschil met dezelfde auto en catogorie maken.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:24
Over tunes gesproken ... ik heb er ooit eentje gedownload en dat maakte inderdaad megaveel verschil. Maar laatst pakte ik een 4.5 sterren tune voor een dragrace (ik wist niet vantevoren dat het een dragrace was) en dat maakte volgens mij niks uit want ik werd standaard 9de.

Ik zal er vast overheen kijken, maar kan je soms kiezen wat voor soort tune je pakt voor een wagen?

[ Voor 6% gewijzigd door Vortigen op 14-06-2026 15:16 ]

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games


  • Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vortigen schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:16:
Over tunes gesproken ... ik heb er ooit eentje gedownload en dat maakte inderdaad megaveel verschil. Maar laatst pakte ik een 4.5 sterren tune voor een dragrace (ik wist niet vantevoren dat het een dragrace was) en dat maakte volgens mij niks uit want ik werd standaard 9de.

Ik zal er vast overheen kijken, maar kan je soms kiezen wat voor soort tune je pakt voor een wagen?
Je kan zoeken en filteren op types (drag, circuit, off road etc) en keywords (grip, speed etc)
type banden staat ook altijd aangegeven, dat is ook een redelijke indicatie, naast de rest van de stats.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |


  • Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:24
@Bokkie Dankjewel! Daar had ik dus duidelijk overheen gelezen :+

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:09
Vortigen schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:28:
@Bokkie Dankjewel! Daar had ik dus duidelijk overheen gelezen :+
Ik sorteer standaard op all time greatest tunes en dan kijk ik naar de titel. Daar staat vaak al in waar het voor is. Voor races neem ik altijd de tune die de max in de class is (A700 bv) , want dan weet ik welke getunede auto's voor drag/drift zijn (daar download ik dan juist geen heel nummer voor)

  • ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb ook een lijst met favoriete tuners. Zeker voor races zijn er een aantal spelers die daar veel tijd in stoppen. Die heb ik als favoriet aangemerkt. Bovenaan staat iets als 'friends and favorites' (of iets in die richting) Ik kijk altijd even of een van hen een mooie tune heeft voor de auto die ik gekozen heb.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.


  • Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:24
Beakzz schreef op zondag 14 juni 2026 @ 17:17:
[...]

Ik sorteer standaard op all time greatest tunes en dan kijk ik naar de titel. Daar staat vaak al in waar het voor is. Voor races neem ik altijd de tune die de max in de class is (A700 bv) , want dan weet ik welke getunede auto's voor drag/drift zijn (daar download ik dan juist geen heel nummer voor)
Dat van de titel zag ik net ook ja. Kon zo gauw geen echte categorie zien (ligt aan mij, ik kijk er vrijwel zeker weer overheen ...) maar de titels zijn superhandig ;)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games


  • rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben m ook weer lekker aan het spelen. Moet wel zeggen dat los van de setting in Japan het nauwelijks verschilt van FH5. Beetje tot aan het luie toe. Zelfs simpele QoL verbeteringen, zoals kunnen tunen terwijl je een event hebt gestart zitten er niet in.

Al met al dus weer gewoon prima plezier, maar ergens ook een hoop gemiste kansen.

  • Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 21:44
Mss al gevraagd. Heb je deze op gamepass? Sorry voor de vraag

  • jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:48

jbbrans

 

(jarig!)
Vandaag de goldwristband gehaald en krijg ineens veel langere wachttijden na een event/race.

Dit op de pc (9800x3d, nvme ssd en 64GB RAM).

  • Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:24
Wimpie79 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 18:48:
Mss al gevraagd. Heb je deze op gamepass? Sorry voor de vraag
Ja, zit in Gamepass. Daar speel ik het zelf ook op.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games


  • Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 21:44
Vortigen schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:58:
[...]

Ja, zit in Gamepass. Daar speel ik het zelf ook op.
Thx. Nu nog wachten op de xbox x.... Dan heb ik twee consoles ps5 pro en xbox x...

  • guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:26
Wimpie79 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 18:48:
Mss al gevraagd. Heb je deze op gamepass? Sorry voor de vraag
Voorlopig enkel op gamepass ultimate!

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)


  • Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 21:44
guido66 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 20:53:
[...]

Voorlopig enkel op gamepass ultimate!
Wou die ultimate toch aanschaffen dus heel goed. Thx for the info

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:58
Yes de Scarlet is vrijgespeeld :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qRV8r_b63zj8pqH7Ru_BeziRG2g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fgruEfLjje0po4cRGd5kIhHj.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tksPcaOAezklqE1yPucywoiJqfk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Dwgpeg2ZfG1Shm08jrMV9tQh.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R6sp8dYrhM7kkE-I5rcn1sQgzMw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GA9MjwXkIjSF4G7fcTLAvtZe.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:37
guido66 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 20:53:
[...]

Voorlopig enkel op gamepass ultimate!
Ook op Gamepass PC !

  • Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:56
Maduth schreef op zondag 14 juni 2026 @ 10:57:
Excuus, ik en een luie tweakert maar nog tips m.b.t. te behalen auto's? Ik rij nu gewoon de bandjes route af maar merk toch dat ik niet zomaar win ;). Nu druk bezig om onder de 4 minuten te komen met de Ford in de haven routen (record is 4,14 seconden).
Ik speel het ook niet elke dag hoor. En ben ook lui in het spel. Soms gewoon touren en de map verkennen :)

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro


  • ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

voor degene die de photo challenge nog niet gedaan hebben.. in de event lab is een event waar je langs alle locaties gereden word: share code 148 134 230
of meer old skool: https://www.polygon.com/f...raphy-locations-all-list/

[ Voor 23% gewijzigd door ToolkiT op 15-06-2026 11:43 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?


  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Zou wel leuk zijn als de optie terug kwam om te zien welke auto in je eigen collectie je nog geen foto van hebt gemaakt voor Horizon Promo. dit kon bij andere FH's wel als ik me dat goed herinner.

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:24
Op mijn vraag hoe ik wat sneller credits kan verdienen, kwam google's AI terug met o.a. het volgende:
  1. Bouw een drift-auto: Gebruik een goedkope, snelle drift-auto of een Forza Edition-auto met een Credit- of Skill-boost (zoals de Wuling Sunshine S FE of Toyota FE). [1]
  2. Farm punten: Drift door het landschap of download aangepaste kaarten via Estates die specifiek zijn ontworpen om binnen 30 seconden duizenden Skill Points te genereren. [1, 2]
  3. Koop de juiste Car Mastery Perks: Gebruik je verdiende Skill Points in het menu van je auto's om direct Credits en (Super) Wheelspins te ontgrendelen
En ook deze:

"Voltooi Journal-uitdagingen: Richt je op foto-uitdagingen, story missies en online matches om grote pakketten Credits en gratis auto's vrij te spelen"

Klopt dit een beetje volgens jullie? En hoe verdienen jullie je credits?

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games


  • JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Vortigen schreef op maandag 15 juni 2026 @ 12:19:
Op mijn vraag hoe ik wat sneller credits kan verdienen, kwam google's AI terug met o.a. het volgende:
  1. Bouw een drift-auto: Gebruik een goedkope, snelle drift-auto of een Forza Edition-auto met een Credit- of Skill-boost (zoals de Wuling Sunshine S FE of Toyota FE). [1]
  2. Farm punten: Drift door het landschap of download aangepaste kaarten via Estates die specifiek zijn ontworpen om binnen 30 seconden duizenden Skill Points te genereren. [1, 2]
  3. Koop de juiste Car Mastery Perks: Gebruik je verdiende Skill Points in het menu van je auto's om direct Credits en (Super) Wheelspins te ontgrendelen
En ook deze:

"Voltooi Journal-uitdagingen: Richt je op foto-uitdagingen, story missies en online matches om grote pakketten Credits en gratis auto's vrij te spelen"

Klopt dit een beetje volgens jullie? En hoe verdienen jullie je credits?
Er zijn 2 manieren:
credits rechtstreeks of wheelspins farmen.

Voor directe credits gebruik ik Anna (auto drive) op de Colossus map met de Wuling Sunshine S FE.
Nachtje aan laten staan en je hebt zo'n 15 miljoen per nacht.

Voor wheelspins idd een 25 sec/10 punten farm en dan maar Subaru's kopen. (maar dit kost credits eerst) Your mileage may vary zeg maar, je kunt flink pech hebben hiermee.

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Vortigen schreef op maandag 15 juni 2026 @ 12:19:
Op mijn vraag hoe ik wat sneller credits kan verdienen, kwam google's AI terug met o.a. het volgende:
  1. Bouw een drift-auto: Gebruik een goedkope, snelle drift-auto of een Forza Edition-auto met een Credit- of Skill-boost (zoals de Wuling Sunshine S FE of Toyota FE). [1]
  2. Farm punten: Drift door het landschap of download aangepaste kaarten via Estates die specifiek zijn ontworpen om binnen 30 seconden duizenden Skill Points te genereren. [1, 2]
  3. Koop de juiste Car Mastery Perks: Gebruik je verdiende Skill Points in het menu van je auto's om direct Credits en (Super) Wheelspins te ontgrendelen
En ook deze:

"Voltooi Journal-uitdagingen: Richt je op foto-uitdagingen, story missies en online matches om grote pakketten Credits en gratis auto's vrij te spelen"

Klopt dit een beetje volgens jullie? En hoe verdienen jullie je credits?
Binnen 30 seconden duizende skillpoints is wel gruwelijk overdreven.

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ToolkiT schreef op maandag 15 juni 2026 @ 11:42:
voor degene die de photo challenge nog niet gedaan hebben.. in de event lab is een event waar je langs alle locaties gereden word: share code 148 134 230
of meer old skool: https://www.polygon.com/f...raphy-locations-all-list/
Let wel op dat de msisie er 21 zijn, je hebt er totaal 26 te doen. Die laatste paar zijn seizoensgebonden foto's, waar je dus via 'Play challenge' en niet via Play Event Lab moet spelen (anders triggeren ze niet).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.


  • ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

SinergyX schreef op maandag 15 juni 2026 @ 12:44:
[...]

Let wel op dat de msisie er 21 zijn, je hebt er totaal 26 te doen. Die laatste paar zijn seizoensgebonden foto's, waar je dus via 'Play challenge' en niet via Play Event Lab moet spelen (anders triggeren ze niet).
klopt ja.. kwam ik ook net achter.. ik heb de kites not niet en dat is een zomer only ding..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?


  • SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ToolkiT schreef op maandag 15 juni 2026 @ 12:51:
[...]

klopt ja.. kwam ik ook net achter.. ik heb de kites not niet en dat is een zomer only ding..
Negeer de reguliere playlab dingen, kies de onderste optie 'play challenge'. Daar staan direct de juiste challenges die je nodig hebt (2x laterns, kites en streamers), alleen in die challenges triggeren ze, in de reguliere event lab races niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.


  • ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wel helaas nog steeds onzichtbare muren in Tokyo. Bij die schans in de haven/bedrijventerrein knal ik echt keihard op een 'muur' bij het station/spoor.
In FH5 had je dat ook op verschillende plekken, blijft echt jammer.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.


  • bert74
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-06 13:34
Ik meld me hier ook even. Ik heb in het verleden vooral veel Forza Horizon 4 gespeeld, Forza 5 een stuk minder.

Was wel aanleiding om mijn PC te upgraden ;-)
- GTX 1070 -> 9060XT 16GB
- Ryzen 5 3600 -> 5700X
Maar nu draait alles ver boven 100FPS, op "High" op 1080P

Gisteren "gouden armbandje" gehaald en direct Goliath gedaan. Gewonnen, was knap lastig op "above avarage". 22-23 minuten zwaar geconcentreerd gamen!

  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:09
ArthurMorgan schreef op maandag 15 juni 2026 @ 13:16:
Wel helaas nog steeds onzichtbare muren in Tokyo. Bij die schans in de haven/bedrijventerrein knal ik echt keihard op een 'muur' bij het station/spoor.
In FH5 had je dat ook op verschillende plekken, blijft echt jammer.
Hehe ja mijn record is toen ik met 4 wielen tegen die onzichtbare muur lande. Daarna maar als maximaal afgevinkt. De hitbox van dat huis bij het festival is ook minstens 2x te hoog dus ik denk dat je dat raakt. Probeer maar eens links over die woontorens te springen in de haven.

  • geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:57

geert_s

Gamertag: Brulbak

JBplap schreef op maandag 15 juni 2026 @ 12:25:
[...]


Er zijn 2 manieren:
credits rechtstreeks of wheelspins farmen.

Voor directe credits gebruik ik Anna (auto drive) op de Colossus map met de Wuling Sunshine S FE.
Nachtje aan laten staan en je hebt zo'n 15 miljoen per nacht.

Voor wheelspins idd een 25 sec/10 punten farm en dan maar Subaru's kopen. (maar dit kost credits eerst) Your mileage may vary zeg maar, je kunt flink pech hebben hiermee.
Ik snap dus echt de lol niet van zo'n autodrive credit farming. Het spel heeft al zo weinig gevoel voor progressie, en je krijgt al zoveel auto's en credits naar je hoofd gesmeten als je gewoon het spel speelt. Vanwaar dan die noodzaak om ook nog op zo'n manier te creditfarmen?

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19


  • SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

geert_s schreef op maandag 15 juni 2026 @ 13:33:
[...]

Ik snap dus echt de lol niet van zo'n autodrive credit farming. Het spel heeft al zo weinig gevoel voor progressie, en je krijgt al zoveel auto's en credits naar je hoofd gesmeten als je gewoon het spel speelt. Vanwaar dan die noodzaak om ook nog op zo'n manier te creditfarmen?
Iedere zijn ding denk ik maar. Beetje tune op een auto kan ook rustig 100k gaan, tikt best aan als je continue autos krijgt/koopt/tuned. Ik hang veelal ron de 1 miljoen, maar we racen vrij veel (en ook online) dus heb een rustigere stroom aan inkomsten. Als je dan wat minder speelt of de tijd niet hebt, zijn dat wel oplossingen voor snel geld, zeker als je uiteindelijk alle autos wil hebben gehad. Beetje hetzelfde als dat lvl farmen, mij heb je er niet mee, je wordt er echt geen betere racer van, doe je ding en ik doe mijn ding :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.


  • ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Beakzz schreef op maandag 15 juni 2026 @ 13:23:
[...]

Hehe ja mijn record is toen ik met 4 wielen tegen die onzichtbare muur lande. Daarna maar als maximaal afgevinkt. De hitbox van dat huis bij het festival is ook minstens 2x te hoog dus ik denk dat je dat raakt. Probeer maar eens links over die woontorens te springen in de haven.
LOL nou lukt het me niet mijn afstand te verbeteren. Maar ik ga wel dwars door dat gebouw links heen. dus in plaats van een onzichtbare muur heb ik nu een muur die er niet is. Ik sta nu met mijn auto op de vloer in die flat :D

Ik denk dat het behoorlijk op geluk gaat draaien om mijn afstand te verbeteren.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:58
En geld stroomt ook ontzettend snel binnen dus echt veel meer heb je ook niet nodig, ik had toen ik de gouden armband vrijspeelde al rond de 60+ miljoen door gewoon het spel te spelen..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ArthurMorgan schreef op maandag 15 juni 2026 @ 13:16:
Wel helaas nog steeds onzichtbare muren in Tokyo. Bij die schans in de haven/bedrijventerrein knal ik echt keihard op een 'muur' bij het station/spoor.
In FH5 had je dat ook op verschillende plekken, blijft echt jammer.
eens.. maar als je onder de juiste hoek springt kom je in nomandsland.. een grappige bug..

[ Voor 13% gewijzigd door ToolkiT op 15-06-2026 13:52 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?


  • ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

G_Dragon schreef op maandag 15 juni 2026 @ 13:44:
En geld stroomt ook ontzettend snel binnen dus echt veel meer heb je ook niet nodig, ik had toen ik de gouden armband vrijspeelde al rond de 60+ miljoen door gewoon het spel te spelen..
mmm dan doe ik iets fout.. ik ben zo goed als failliet op moment..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?


  • geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:57

geert_s

Gamertag: Brulbak

ToolkiT schreef op maandag 15 juni 2026 @ 13:53:
[...]

mmm dan doe ik iets fout.. ik ben zo goed als failliet op moment..
Je moet niet alles kopen wat er langs de kant van de weg staat ;)

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19


  • Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ArthurMorgan schreef op maandag 15 juni 2026 @ 13:16:
Wel helaas nog steeds onzichtbare muren in Tokyo. Bij die schans in de haven/bedrijventerrein knal ik echt keihard op een 'muur' bij het station/spoor.
In FH5 had je dat ook op verschillende plekken, blijft echt jammer.
Die schans heeft kennelijk ook een skybox waar je tegenaan kan komen als je door de lucht vliegt. Ik heb hem niet geraakt, maar ik kan ook net niet over het spoor komen met die jump.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |


  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:38
Ik mis echt het winterseizoen man :P Zelfs in het winter gebied van de map mis ik de winter. Geen besneeuwde boomtoppen langs de pistes enzo.. zonde.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

geert_s schreef op maandag 15 juni 2026 @ 13:55:
[...]

Je moet niet alles kopen wat er langs de kant van de weg staat ;)
lol, dat heb ik maar 3 keer gedaan ofzo..
En heb 'maar' 2005/4175 cars..

[ Voor 6% gewijzigd door ToolkiT op 15-06-2026 14:11 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?


  • Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 13:25
Slasher schreef op maandag 15 juni 2026 @ 11:52:
Zou wel leuk zijn als de optie terug kwam om te zien welke auto in je eigen collectie je nog geen foto van hebt gemaakt voor Horizon Promo. dit kon bij andere FH's wel als ik me dat goed herinner.
Is dit niet het “Horizon Promo” tabje?

Collection Journal -> Horizon Festival -> Horizon Promo (onderaan)

  • ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Werkt de 'lay of the land' seasonal challenge voor iemand?
Nu met verschillende off roaders geprobeerd, maar geen enkele keer werkt het..#
Wat ook wel appart is dat mijn speedo in MPH is, de challenge in miles maar de Anna Sat-nav in KM..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?


  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Tommy-D schreef op maandag 15 juni 2026 @ 14:13:
[...]

Is dit niet het “Horizon Promo” tabje?

Collection Journal -> Horizon Festival -> Horizon Promo (onderaan)
Zo zie je wel inderdaad welke auto's je nog niet gehad hebt, maar in vorige versies kon dat makkelijker, dan zag je bij de autoshow of bij je eigen collectie een photo icoontje welke je al gehad had.

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:09
ToolkiT schreef op maandag 15 juni 2026 @ 14:30:
Werkt de 'lay of the land' seasonal challenge voor iemand?
Nu met verschillende off roaders geprobeerd, maar geen enkele keer werkt het..#
Wat ook wel appart is dat mijn speedo in MPH is, de challenge in miles maar de Anna Sat-nav in KM..
Is dat de challenge dat je 8km rond moet rijden in een offroad? Gebruik dan je offroad filter bij de car selection, want dan zie je dat er helemaal niet zoveel auto/s als offroad worden aangemerkt door de game.

  • ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Beakzz schreef op maandag 15 juni 2026 @ 14:34:
[...]

Is dat de challenge dat je 8km rond moet rijden in een offroad? Gebruik dan je offroad filter bij de car selection, want dan zie je dat er helemaal niet zoveel auto/s als offroad worden aangemerkt door de game.
ah extreme offroad telt misschien niet..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?


  • ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik begon in ultimate* offroad, dat werkte niet. En omdat ik geen gewone offroad had even een goedkope in de auction gezocht, daarmee werkte het wel.

*of extreme, geen idee :D :X

[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-06-2026 14:41 ]

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.


  • ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ArthurMorgan schreef op maandag 15 juni 2026 @ 14:41:
Ik begon in ultimate* offroad, dat werkte niet. En omdat ik geen gewone offroad had even een goedkope in de auction gezocht, daarmee werkte het wel.

*of extreme, geen idee :D :X
je had het goed.. is idd ultimate off road..

Bedankt voor uitleg, ik snapte er al niks van..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?


  • ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-06 15:44
ToolkiT schreef op maandag 15 juni 2026 @ 14:30:
Werkt de 'lay of the land' seasonal challenge voor iemand?
Nu met verschillende off roaders geprobeerd, maar geen enkele keer werkt het..#
Wat ook wel appart is dat mijn speedo in MPH is, de challenge in miles maar de Anna Sat-nav in KM..
Ik heb die met de Ford Ranger T6 gedaan. Dat is een Off Road auto. Ik denk dat Unlimited Off Road niet werkt anders had er dat wel bij gestaan.

Gewoon even op de snelweg rijden en klaar was het.

  • Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:42
G_Dragon schreef op maandag 15 juni 2026 @ 13:44:
En geld stroomt ook ontzettend snel binnen dus echt veel meer heb je ook niet nodig, ik had toen ik de gouden armband vrijspeelde al rond de 60+ miljoen door gewoon het spel te spelen..
Volgens mij is mijn lifetime nog maar iets meer dan de helft daarvan (maar ben niet thuis dus kan even niet kijken)... Terwijl ik 'alles' gedaan heb behalve de echt grindy dingen als max level food delivery en alle auto's bezitten en fotograferen nog niet. En ook aardig wat online gespeeld en rivals rondjes gereden... En ik heb ook vip dus daar zou het verschil niet in moeten zitten. Ik heb geen idee hoe jij zo makkelijk aan zoveel geld komt door alleen de game te spelen.

Gamertag: FinrazielNL


  • AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19-06 22:57
Dacht dat de GTA navigatie slecht was XD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MfNMaZ29yzJ5yDXAXBhvDxdShBs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6nsqfQgVuthrI67x0kg7dJMj.png?f=fotoalbum_large

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda


  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

AlwaysNick schreef op maandag 15 juni 2026 @ 14:57:
Dacht dat de GTA navigatie slecht was XD

[Afbeelding]
Please make a u-turn where safe! #GTA

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:57

geert_s

Gamertag: Brulbak

AlwaysNick schreef op maandag 15 juni 2026 @ 14:57:
Dacht dat de GTA navigatie slecht was XD

[Afbeelding]
Navigatie is denk ik AI-getraind op meestgekozen routes van gebruikers :+

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

geert_s schreef op maandag 15 juni 2026 @ 15:56:
[...]

Navigatie is denk ik AI-getraind op meestgekozen routes van gebruikers :+
Gewoon door de vangrail dus.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jGMGk9OEV7kVw6J7oKvDAucjH44=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MP3hJPe0LAeSZ14q10QSMnhR.jpg?f=fotoalbum_large
Forza Horizon 6 – Release Notes (June 15, 2026)
Platforms / Version:
  • Xbox Series X|S: 375.327
  • Windows PC (Xbox app): 375.327
  • Steam: 375.327
General:
  • Performance and stability fixes.
  • Fixed an issue where launching the game after running Benchmark Mode could take longer than expected.
AI:
  • Improved difficulty balancing.
  • Fixed an issue with Drivatar race start behaviour.
Audio:
  • Improved audio performance on lower-spec devices.
  • Adjusted the volume of the air vents on the 2010 Lamborghini Murciélago LP 670-4 SV.
Badges:
  • Fixed an issue with the Screechy Clean Badge where progress only counted during a Touge Event.
Design:
  • Fixed an issue where Leaderboards could sometimes show the wrong drivetrain.
  • Fixed Convoy Leaderboard issues where times did not always appear consistently for all players at Drag Meets and Time Attack Circuits.
Festival Playlist:
  • Fixed an issue where various Daily Challenges across the Seasons did not unlock for some players.
  • Developer Note: All Daily Challenge Points in Series 1 will be awarded retroactively for each Season players participated in.
  • To claim them, players need to visit Series 1 in their Playlist History.
Horizon Play:
  • Adjusted the XP required between Level 26 and Level 100.
  • This significantly reduces the grind for the Maxed Out Achievement.
  • Developer Note: Players at Level 25+ will see a major level jump and unlock new Badges.
  • Players already at Level 32+ will jump straight to Level 100 and unlock the Maxed Out Achievement.
Road Discovery:
  • Added a Roads Driven percentage to the Region Overview.
  • Fixed an issue where two road nodes would never be marked as Undiscovered.
  • Fixed inconsistencies between Road Discovery on the Mini Map and World Map.
Visuals:
  • Fixed graphical corruption in some loading screen transitions on Xbox Series X|S.
  • Fixed a motion blur artefact on the 2001 Mitsubishi Lancer Evo VI GSR TM Edition.
  • Fixed inconsistent lighting when switching between times of day in Photo Mode.
  • Fixed green artefacts when taking photos through metal mesh fences.
  • Fixed rain particles being disabled in the High graphics preset on PC.
  • Improved the pixelated red smoke effect in Street Races when using upscaling.
Upgrades & Tuning:
  • Adjusted Drag Tire physics to better match their intended use.
  • Drag Tires will no longer be the optimal choice for non-drag events due to reduced cornering performance.
  • PI cost for Drag Tires remains unchanged, so existing tunes will keep the same PI rating.
  • Drag events and Drag Leaderboards are unaffected by this change.
  • Developer Note: Existing leaderboard times set with pre-patch Drag Tires will be reviewed and removed over time.
Save Issues:
  • Players who experienced save data loss are advised to check the official Forza Support article for help and prevention tips.
Source: Official Release Notes

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:24
Gisteren mijn blauwe bandje gehaald. De speciale race daarvoor was erg leuk gedaan met een
spoiler:
gigantisch grote mech
:D

Vandaag weer wat recommended races rijden en nog eens kijken hoe die seasonal events werken, want op de een of andere manier heb ik nog geen event kunnen doen.
Mijn brein heeft moeite met de interface; had ik in FH 5 ook last van :X

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:58
Ik mis nog een klein stukje in de stad qua roads... Aargh die is zo moeilijk te vinden..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:56
Vortigen schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 08:00:
Gisteren mijn blauwe bandje gehaald. De speciale race daarvoor was erg leuk gedaan met een
spoiler:
gigantisch grote mech
:D

Vandaag weer wat recommended races rijden en nog eens kijken hoe die seasonal events werken, want op de een of andere manier heb ik nog geen event kunnen doen.
Mijn brein heeft moeite met de interface; had ik in FH 5 ook last van :X
Had ik ook. Maar beetje bij beetje begrijp ik de game meer :)

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro


  • Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-06 13:14

Maduth

Probeersel

Dank voor de tip m.b.t. tuning. Nu enkele gekocht en maakt idd een goed verschil. Nu elke dag even wat rondjes rijden en gaan :)

  • Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:03
Ik had een goeie site gevonden waar de tuning perfect op word uitgelegd. Vind hem alleen niet terug..

Als ik terug op de pc ben, zal ik hem hier delen (heb hem daar onder favorieten staan)

Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy


  • Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 14:29
Heb wel gisteravond kwa tuning de 2 nieuwste stats goed gebruikt, dat doet ook wel heel erg veel:

mech balance en aero balance: zodra je deze op 0,50 heb, is je auto mechanisch en kwa downforce in balans, dat doet echt ontzettend veel met de handling

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.


  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:38
G_Dragon schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 09:28:
Ik mis nog een klein stukje in de stad qua roads... Aargh die is zo moeilijk te vinden..
Vaak is het probleem daar die dubbele lagen. dat je de weg erboven bijv wel heb en daardoor niet ziet dat je er 1 mist.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:58
Ricmaniac schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 11:24:
[...]

Vaak is het probleem daar die dubbele lagen. dat je de weg erboven bijv wel heb en daardoor niet ziet dat je er 1 mist.
Ja klopt en dat word dan niet goed weergeven, ben gisteren al anderhalf uur aan het zoeken geweest.. :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-06 04:07
Ik kreeg vandaag ineens de melding dat ik alle wegen ontdekt had, terwijl ik de afgelopen 2 weken enkel dragraces heb gedaan om de Horizon Pro foto-reeks van alle auto's in mijn beztt/gararage compleet te krijgen.

Xbox Live: BicyclicTiger34 TrueAchievements


  • ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik moest destijds nog 1 weg die ik hoeveel ik ook zocht op de kaart niet kon vinden. Toen ben ik de marathon gaan doen. De melding gemist dat ik hem gevonden had, maar ik had hem toen wel ;)

De een na laatste was een weggetje onder de snelweg door. Ook niet zichtbaar op de kaart. (Ik had de tip ergens gelezen om naar het uiteinde van weggetjes te gaan, en overal op plekken onder de snelweg nog door te rijden.)

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.


  • uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:55

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

De grind is aangepast :)

After further investigation, it was discovered that each level requires more XP than the previous one. At higher levels, advancing even a single level would require tens of hours of gameplay. Now, Playground has adjusted the XP required between levels, which reduces the time investment to unlock the achievement.

"Adjustments have been made to the amount of XP required between Level 26 and Level 100 in Horizon Play. This will significantly reduce the time required to earn the ‘Maxed Out’ Achievement," reads the patch notes.

"Players who have already made significant progress in Horizon Play (Level 25 and above) will see their level jump significantly and unlock new Badges, and players who have already reached Level 32 will jump to Level 100, unlock Badges, and the ‘Maxed Out’ Achievement."

Elsewhere, this update brings "improvements to difficulty balancing" for AI Drivatars, which should end the reign of Forza Horizon 6 villain bowie knife99. It also includes some quality-of-life improvements for road discovery and a bunch of bug fixes.


https://www.trueachieveme...ries-2-update-patch-notes

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.


  • RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06 15:46
Moechy schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 09:55:
Ik had een goeie site gevonden waar de tuning perfect op word uitgelegd. Vind hem alleen niet terug..

Als ik terug op de pc ben, zal ik hem hier delen (heb hem daar onder favorieten staan)
https://forza.guide/ ?

  • Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:03

Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy


  • Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-06 01:45
uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 13:16:
De grind is aangepast :)

After further investigation, it was discovered that each level requires more XP than the previous one. At higher levels, advancing even a single level would require tens of hours of gameplay. Now, Playground has adjusted the XP required between levels, which reduces the time investment to unlock the achievement.

"Adjustments have been made to the amount of XP required between Level 26 and Level 100 in Horizon Play. This will significantly reduce the time required to earn the ‘Maxed Out’ Achievement," reads the patch notes.

"Players who have already made significant progress in Horizon Play (Level 25 and above) will see their level jump significantly and unlock new Badges, and players who have already reached Level 32 will jump to Level 100, unlock Badges, and the ‘Maxed Out’ Achievement."

Elsewhere, this update brings "improvements to difficulty balancing" for AI Drivatars, which should end the reign of Forza Horizon 6 villain bowie knife99. It also includes some quality-of-life improvements for road discovery and a bunch of bug fixes.


https://www.trueachieveme...ries-2-update-patch-notes
Achterlijk beleid..

Ik had inmiddels meer dan 100 miljoen credits bij elkaar gereden maar ben nu weer terug naar iets meer dan 10.. Toegeven het meeste verdiend met Anna autodrive die ik rondjes liet rijden in Rivals, maar dat is gewoon een feature die ze zelf in de game gebouwd hebben.. Dat werkt nu dus niet meer, althans, je krijgt er geen credits meer voor.. Prima, maar waarom werkte dat eerst wel dan? Ik vind het niet kunnen als je pas later beslist dat op die manier credits verdienen niet de bedoeling was (hoogstwaarschijnlijk omdat het hun car voucher verdienmodel ondermijnt) en al die credits gewoon van spelers afpakt.. Dat hadden ze moeten bedenken voordat ze de game uitbrachten, dat mensen die feature gingen gebruiken om credits te farmen.. Had dat gewoon meteen onmogelijk gemaakt.. Nu voelt het echt alsof ze iets van me gestolen hebben.. Hoe dan ook, als ze denken dat ik ooit nog echt geld aan car vouchers uit ga geven dan kunnen ze dat na deze stunt wel vergeten.. Ik had sowieso al een pleurishekel aan "progressie" grind systemen in games, vooral bedoeld om nog meer echt geld uit je te trekken, en dat gevoel is hierdoor alleen maar versterkt.. Dan maar niet die ene Ferrari van 66 miljoen etc.. Ik zal nu zeker nooit het punt bereiken dat ik alle auto's in de game bezit..

  • ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-06 15:44
Inflatable schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:27:
[...]

Achterlijk beleid..

Ik had inmiddels meer dan 100 miljoen credits bij elkaar gereden maar ben nu weer terug naar iets meer dan 10.. Toegeven het meeste verdiend met Anna autodrive die ik rondjes liet rijden in Rivals, maar dat is gewoon een feature die ze zelf in de game gebouwd hebben.. Dat werkt nu dus niet meer, althans, je krijgt er geen credits meer voor.. Prima, maar waarom werkte dat eerst wel dan? Ik vind het niet kunnen als je pas later beslist dat op die manier credits verdienen niet de bedoeling was (hoogstwaarschijnlijk omdat het hun car voucher verdienmodel ondermijnt) en al die credits gewoon van spelers afpakt.. Dat hadden ze moeten bedenken voordat ze de game uitbrachten, dat mensen die feature gingen gebruiken om credits te farmen.. Had dat gewoon meteen onmogelijk gemaakt.. Nu voelt het echt alsof ze iets van me gestolen hebben.. Hoe dan ook, als ze denken dat ik ooit nog echt geld aan car vouchers uit ga geven dan kunnen ze dat na deze stunt wel vergeten.. Ik had sowieso al een pleurishekel aan "progressie" grind systemen in games, vooral bedoeld om nog meer echt geld uit je te trekken, en dat gevoel is hierdoor alleen maar versterkt.. Dan maar niet die ene Ferrari van 66 miljoen etc.. Ik zal nu zeker nooit het punt bereiken dat ik alle auto's in de game bezit..
Dat is wel naar ja. Je kan altijd via de Auction House geld verdienen. In FH5 heb ik dat niet gedaan (hoefde niet, zoveel geld kreeg je) maar in FH4 kende ik de prijzen goed en ben ik van 40 miljoen naar 1 miljard gegaan met handelen.

  • geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:57

geert_s

Gamertag: Brulbak

Inflatable schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:27:
[...]

Achterlijk beleid..

Ik had inmiddels meer dan 100 miljoen credits bij elkaar gereden maar ben nu weer terug naar iets meer dan 10.. Toegeven het meeste verdiend met Anna autodrive die ik rondjes liet rijden in Rivals, maar dat is gewoon een feature die ze zelf in de game gebouwd hebben.. Dat werkt nu dus niet meer, althans, je krijgt er geen credits meer voor.. Prima, maar waarom werkte dat eerst wel dan? Ik vind het niet kunnen als je pas later beslist dat op die manier credits verdienen niet de bedoeling was (hoogstwaarschijnlijk omdat het hun car voucher verdienmodel ondermijnt) en al die credits gewoon van spelers afpakt.. Dat hadden ze moeten bedenken voordat ze de game uitbrachten, dat mensen die feature gingen gebruiken om credits te farmen.. Had dat gewoon meteen onmogelijk gemaakt.. Nu voelt het echt alsof ze iets van me gestolen hebben.. Hoe dan ook, als ze denken dat ik ooit nog echt geld aan car vouchers uit ga geven dan kunnen ze dat na deze stunt wel vergeten.. Ik had sowieso al een pleurishekel aan "progressie" grind systemen in games, vooral bedoeld om nog meer echt geld uit je te trekken, en dat gevoel is hierdoor alleen maar versterkt.. Dan maar niet die ene Ferrari van 66 miljoen etc.. Ik zal nu zeker nooit het punt bereiken dat ik alle auto's in de game bezit..
"Ik maakte misbruik van een gamefeature die het spel fijner moet maken om heel veel credits te grinden, nu ben ik boos omdat ik de credits niet mag houden".

Sorry hoor, maar iedereen snapte volgens mij dondersgoed dat die autodrive niet was bedoeld voor gratis geld. Volgens mij deden sommige mensen zelfs elastiekjes om de triggers om de inactiviteitssystemen te omzeilen, of andere gekke trucjes om maar de hele nacht te laten grinden.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19


  • Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 21:44
Xboss is zopas geleverd. Ultimate gamepass gekocht. Forza 6 is aan het installeren.. lets go...

@G_Dragon

Kan ik ik ook op de lijst komen aub

Xbox x

Gamertag is WimpieV1979

Zal straks iedereen van xbox toevoegen. Moet dat via game zelf of via xbox zelf....

  • Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-06 01:45
geert_s schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:37:
[...]

"Ik maakte misbruik van een gamefeature die het spel fijner moet maken om heel veel credits te grinden, nu ben ik boos omdat ik de credits niet mag houden".

Sorry hoor, maar iedereen snapte volgens mij dondersgoed dat die autodrive niet was bedoeld voor gratis geld. Volgens mij deden sommige mensen zelfs elastiekjes om de triggers om de inactiviteitssystemen te omzeilen, of andere gekke trucjes om maar de hele nacht te laten grinden.
Oh niet joh? Waarom zat het dan in de game?!? Je hoefde er helemaal niks raars voor te doen met elastiekjes etc.. Anna autodrive is een feature die ze zelf ingebouwd hebben.. Dan hadden ze vanaf het begin credits verdienen op die manier uit moeten zetten (net als XP).. Dus of Turn 10 is teruggefloten of het was iets wat ze gemist hebben.. Hoe dan ook, ik vind het niet kunnen dat je daarna dan maar de spelers straft door ze al die credits af te pakken, omdat ze een feature hebben gebruikt die jij zelf in de game gebouwd hebt.. En dan zelfs het lef hebben om te durven zeggen dat we blij moeten zijn dat het daarbij blijft, alsof we de boel aan het hacken waren ofzo en eigenlijk nog meer straf verdiende?!? Typische arogantie en incompetentie weer bij zo'n befrijf.. Weinig tot geen respect voor je klanten, alleen maar bezig met nog meer geld verdienen..

[ Voor 4% gewijzigd door Inflatable op 16-06-2026 14:53 ]


  • geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:57

geert_s

Gamertag: Brulbak

Wimpie79 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:45:
Xboss is zopas geleverd. Ultimate gamepass gekocht. Forza 6 is aan het installeren.. lets go...

@G_Dragon

Kan ik ik ook op de lijst komen aub

Xbox x

Gamertag is WimpieV1979

Zal straks iedereen van xbox toevoegen. Moet dat via game zelf of via xbox zelf....
FH6 is crossplay, dus je kunt ook PC gebruikers toevoegen. Moet wel via Xbox / Xbox app.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19

Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste