Na achtentachtig pagina's met voornamelijk superlatieven over FH6, wil ik wel een kritische noot plaatsen. Ik speel op een Series S, maar ik vind de kwaliteit best wel slecht. Paar dingen die opvallen: weinig texture, onscherpe dashboards, panelen van auto's lijken één kleur zonder nuance (zoals games in de '90s), blokkerige rook, npc auto's die linksaf slaan en dat je dan de rechterkant van de auto ziet (hoe dan?). In mijn ogen is FH4/FH5 op een One echt vele malen mooier. Maar het ergste vind ik dat het lijkt alsof alle auto's één centimeter boven de grond zweven. Ze staan niet 'op' de grond vaak. Heel onnatuurlijk.
Oplossing is natuurlijk een Series X (maar niet meer te krijgen of tegen veel te hoge prijzen) of een pc, I know.
Daarnaast is er nog steeds geen normale manier om te filteren. Snap daar echt niks van. Hoezo kan ik niet op Japanse auto's in de A-klasse filteren? En zo zijn er nog wel honderd gemiste filterkansen /rant
Verder speel ik wel met plezier. Het racen vind ik heel leuk en met name de wat agressieve tegenstanders (looking at you Bowieknife99) vind ik een goede toevoeging. De enorme map en veelzijdigheid maken het echt tof om in rond te rijden. Ik ga er zeker nog heel veel tijd aan besteden in de komende jaren; net als in FH5.
Oplossing is natuurlijk een Series X (maar niet meer te krijgen of tegen veel te hoge prijzen) of een pc, I know.
Daarnaast is er nog steeds geen normale manier om te filteren. Snap daar echt niks van. Hoezo kan ik niet op Japanse auto's in de A-klasse filteren? En zo zijn er nog wel honderd gemiste filterkansen /rant
Verder speel ik wel met plezier. Het racen vind ik heel leuk en met name de wat agressieve tegenstanders (looking at you Bowieknife99) vind ik een goede toevoeging. De enorme map en veelzijdigheid maken het echt tof om in rond te rijden. Ik ga er zeker nog heel veel tijd aan besteden in de komende jaren; net als in FH5.
/f/image/oWIcsjVQxhD4VkQIETdHeZsb.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/1RvUdloq9yOLWutY1fwYl4Ze.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/3Ij14ySmceRiNfJvslk5WQ9Y.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/tIfV7usFFexNTfmLIt9tzVzs.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/fgruEfLjje0po4cRGd5kIhHj.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Dwgpeg2ZfG1Shm08jrMV9tQh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/GA9MjwXkIjSF4G7fcTLAvtZe.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6nsqfQgVuthrI67x0kg7dJMj.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MP3hJPe0LAeSZ14q10QSMnhR.jpg?f=fotoalbum_large)