• Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 21:44
geert_s schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:49:
[...]

FH6 is crossplay, dus je kunt ook PC gebruikers toevoegen. Moet wel via Xbox / Xbox app.
Ok en de xbox spelers gewoon toevoegen in game of via de xbox app.. zal jullie straks allemaal toevoegen . Eerst nog wat prutsen met instellingen etc..

  • Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 21:44
Voila heb iedereen van de lijst vriendschaps verzoek gestuurd via xbox app

  • Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-06 17:17
Ik heb een groepje van een stuk of 8 NL & BE mensen om me heen verzameld om regelmatig Forza mee te spelen. We spelen wekelijks vanuit mijn Discord de Forzathon en uiteraard Horizon Play. Erg fun altijd. Iemand hier zin om aan te haken? Kijken of we bij 12 man kunnen komen zodat we alleen eigen mensen in een PVP race hebben. Vandaar ook deze oproep!

Deze donderdag doen we de Forzathon zoals iedere week, en vrijdag wilden we een hele avond aan Horizon Play wijden.

Mijn Steam en Xbox naam staat hieronder, dus als je me daar add stuur ik je alle info.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant


  • Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 21:44
Niet forza 6 gerelateerd maar wat een keuze bij ultimategamepass.

  • Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-06 17:17
SinergyX schreef op maandag 15 juni 2026 @ 13:38:
[...]

Iedere zijn ding denk ik maar. Beetje tune op een auto kan ook rustig 100k gaan, tikt best aan als je continue autos krijgt/koopt/tuned. Ik hang veelal ron de 1 miljoen, maar we racen vrij veel (en ook online) dus heb een rustigere stroom aan inkomsten. Als je dan wat minder speelt of de tijd niet hebt, zijn dat wel oplossingen voor snel geld, zeker als je uiteindelijk alle autos wil hebben gehad. Beetje hetzelfde als dat lvl farmen, mij heb je er niet mee, je wordt er echt geen betere racer van, doe je ding en ik doe mijn ding :)
Met wie speel je allemaal? Ik heb ook een klein groepje in mijn Discord verzameld. Zie ook mijn bericht hierboven. Wellicht dat we onze groepjes kunnen samenvoegen. Wij hebben er net te weinig om aan de 12 man te komen voor een vol convoy. Ik zou zo graag eens met 12 bekenden op Discord willen spelen.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant


  • Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-06 17:17
Sleepoog schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 14:39:
[...]

Daarnaast is er nog steeds geen normale manier om te filteren. Snap daar echt niks van. Hoezo kan ik niet op Japanse auto's in de A-klasse filteren? En zo zijn er nog wel honderd gemiste filterkansen /rant

[...]
Om dat voor elkaar te krijgen moet je eerst je autocollectie op land sorteren via de X-knop. Vervolgens kun je binnen die sortering op de normale manier middels Y filteren naar performance class.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:09
geert_s schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:37:
[...]

"Ik maakte misbruik van een gamefeature die het spel fijner moet maken om heel veel credits te grinden, nu ben ik boos omdat ik de credits niet mag houden".

Sorry hoor, maar iedereen snapte volgens mij dondersgoed dat die autodrive niet was bedoeld voor gratis geld. Volgens mij deden sommige mensen zelfs elastiekjes om de triggers om de inactiviteitssystemen te omzeilen, of andere gekke trucjes om maar de hele nacht te laten grinden.
Het is een game mechanic die ze zelf in een quick menu hebben gestopt zonder een limiet te stellen aan het aantal rondjes wat je zo mag rijden. Als ze het op max 2 rondjes hadden gezet of zoals nu dat je elke 10 min een input moet geven had dit helemaal geen ding geweest.

Daarnaast hebben ze ook het geld verdienen en de wheelspins flink generfd dus hoe dan ook niet gek dat veel gamers op zoek gaan naar andere oplossingen. Ik heb sommige auto’s meer dan 5x gewonnen. Wat verwachten ze van gamers die graag alle auto’s hebben? 1000-2000 uur spelen en dan nog met geluk? Niet iedereen wil 5 jaar FH6 spellen en we hebben allemaal netjes betaald voor alle content in de game en dan krijg je er F2P lootbox zooi voor terug.

Dat mensen die de Hummer glitch deden en 999 mil kregen terug gefloten worden vind ik meer dan terecht, maar dit is gewoon geld afpakken van je spelers die gebruik maken van de opties die je zelf aan hebt geboden zonder speciale regels.

Wat is het volgende? Gamers straffen als ze veel geld verdienen met de auction? Of de 22B’s blijven kopen voor de super wheelspin terwijl ze zelf zo dom zijn om die in een auto van 82K te stoppen?

Ik heb ook zo’n 10 uur AFK rondgereden, maar veel meer geld binnengehaald met een skill behalen en uitgeven macro dus als iemand een reset zou verdienen ben ik het wel, maar ik had nog steeds 90 mil net.

Nu voor de zekerheid alle auto’s gekocht die ik nog niet had.

  • Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-06 14:39
Lekker hoor, win je de duurste Ferrari en verkoop je die voor 35 mil:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/85456762

Kom ik vandaag weer eens online staat de teller nog maar op 10 mil. Dat is niet netjes.

  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:09
Sir_Hendro schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 16:30:
Lekker hoor, win je de duurste Ferrari en verkoop je die voor 35 mil:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/85456762

Kom ik vandaag weer eens online staat de teller nog maar op 10 mil. Dat is niet netjes.
Had je glitches gedaan of ben je ook gewoon slachtoffer geworden van de autoban bot? Op Reddit staat het er vol mee. Geen idee wie de waarheid spreekt natuurlijk

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:51

Format-C

Tracing Rays

geert_s schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:37:
[...]

"Ik maakte misbruik van een gamefeature die het spel fijner moet maken om heel veel credits te grinden, nu ben ik boos omdat ik de credits niet mag houden".

Sorry hoor, maar iedereen snapte volgens mij dondersgoed dat die autodrive niet was bedoeld voor gratis geld. Volgens mij deden sommige mensen zelfs elastiekjes om de triggers om de inactiviteitssystemen te omzeilen, of andere gekke trucjes om maar de hele nacht te laten grinden.
Mee eens.

Als je zoveel miljoen automatisch bij elkaar hebt "gereden" dmv een Anna bug en met autopilot, vind ik het terecht dat ze die credits weer in mindering brengen.

Je mag nog blij zijn dat ze geen bans uitdelen. (Dat zou wel ver gaan, en zou onterecht zijn omdat ze het zelf niet goed gedaan hebben, maar een soort van waarschuwing of bericht dan, in je berichtenbox)


@Inflatable dat je je bestolen voelt begrijp ik niet helemaal. Dit (dat ze de credits weer in mindering zouden brengen) was eigenlijk wel te verwachten.Laten we wel wezen. De credits zijn ook niet (op een eerlijke manier) "verdiend"..je had er immers niks voor gedaan.

Het is wel eens vaker gebeurd dat in een game iets in mindering gebracht wordt omdat mensen iets hebben lopen farmen dmv een soort van "cheat". Want dat is het feitelijk gewoon.

[ Voor 28% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 16:49 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:09
Format-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 16:32:
[...]

Mee eens.

Als je zoveel miljoen automatisch bij elkaar hebt "gereden" dmv een Anna bug, vind ik het terecht dat ze die credits weer in mindering brengen.

Je mag nog blij zijn dat ze geen bans uitdelen.
Wat was de bug? Dat je het mocht gebruiken in Rivals? :+ De laps werden zelfs geflagged dus ze wisten heel goed dat het een optie was.

En ik weet niet of ik een ban erger zou vinden dan de super grind om alle auto’s te verzamelen zonder the cheesen. Voor mij zou het bij beide opties einde game zijn.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:51

Format-C

Tracing Rays

Ik zou niet eens op die manier credits willen "verdienen".

Dat verpest voor mij de hele game.

Dan maar eventueel niet alle auto''s. Boeier.

Het was blijkbaar niet de bedoeling dat het mocht, en dat hebben ze vast over het hoofd gezien. En rechtgetrokken.

[ Voor 71% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 16:45 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:33

Pykow

Angelo OTR

Inflatable schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:48:
[...]

Oh niet joh? Waarom zat het dan in de game?!? Je hoefde er helemaal niks raars voor te doen met elastiekjes etc.. Anna autodrive is een feature die ze zelf ingebouwd hebben.. Dan hadden ze vanaf het begin credits verdienen op die manier uit moeten zetten (net als XP).. Dus of Turn 10 is teruggefloten of het was iets wat ze gemist hebben.. Hoe dan ook, ik vind het niet kunnen dat je daarna dan maar de spelers straft door ze al die credits af te pakken, omdat ze een feature hebben gebruikt die jij zelf in de game gebouwd hebt.. En dan zelfs het lef hebben om te durven zeggen dat we blij moeten zijn dat het daarbij blijft, alsof we de boel aan het hacken waren ofzo en eigenlijk nog meer straf verdiende?!? Typische arogantie en incompetentie weer bij zo'n befrijf.. Weinig tot geen respect voor je klanten, alleen maar bezig met nog meer geld verdienen..
Worden ze er beter van om credits af te pakken ? Nee.
Dat ze de glitch eruit gehaald hebben kan ik nog wel begrijpen, dit is gewoon een fout geweest en dat lossen ze dan op.
Maar iemand die miljoenen heeft gegrind met de glitch en nu vrijwel alle auto's heeft kunnen kopen, is net zo snel uitgekeken op de game, dan iemand die 3000 uur in het spel moet stoppen om alles te verzamelen.
Voor beide spelers verliezen ze snel intresse in de game als er geen content meer is.
Of het nu grinden is, waar de vooruitgang zo langzaam gaat waardoor je intresse verliest of iemand die al alle auto's heeft en ook geen nieuwe content meer heeft.

ik blijf erbij dat het afpakken van de credits juist een hele slechte zet is geweest.
De grinders hadden al geen zin om uren in de game te stoppen en kwamen misschien nu nog terug om hun wagens online te showen, maar nu ze ook duizenden uren erin moeten stoppen, gaan deze spelers zeker afhaken.
Je kan kwaad zijn dat mensen hier misbruik van hebben gemaakt, maar jouw eigen ervaring wordt er niet anders op als spelertje A 999 miljoen heeft.
Maar de ervaring van de speler die zijn credits kwijt is, heeft wel effect.


Het is gewoon erg jammer dat je na 30 uur alle races al hebt kunnen afronden.
Dan blijven er nog paar road trips over, maar ik kan de cutscens/filmpjes daarvan niet skippen.
Dus ook daar haak ik af.
Car meets leken mij erg leuk, maar ik kom alleen de voertuigen tegen die ik al in mijn sessie zie rijden.
Waarom kom ik niet in een volle car meet ?
Heb het idee dat ik ook vaak maar maximaal 8 spelers ofzo online heb.
Als je nu gewoon eens even met 50 man op een server kunt spelen, maakt het de game veel leuker.

Ik zit ook te wachten op Asetto Corsa EVO, met hun Nurnberg "open wereld gebied"
Duurt erg lang en als ze daar ook niet ervoor zorgen dat je met tientallen tegelijk kunt zijn, dan hoeft het voor de meeste spelers ook niet.

Angelo NL / Global Cargo VTC


  • geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-06 15:57

geert_s

Gamertag: Brulbak

Format-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 16:40:
Ik zou niet eens op die manier credits willen "verdienen".

Dat verpest voor mij de hele game.

Dan maar eventueel niet alle auto''s. Boeier.

Het was blijkbaar niet de bedoeling dat het mocht, en dat hebben ze vast over het hoofd gezien. En rechtgetrokken.
Helemaal mee eens.
Er lijken wel wat mensen te zijn die hier geen gebruik van hebben gemaakt en wel veel geld hebben verdiend in dezelfde periode. Die zijn wellicht te rigoureus meegenomen in het credits afhandig maken. Als dat inderdaad zo is, is het wel megazuur en zou ik zeker contact opnemen met Forza support.

Aan alle mensen die op fora gaan klagen over hun gefarmde centjes: ga gewoon lekker op een normale manier genieten van de game. Kon wel eens leuker zijn dan je denkt.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:51

Format-C

Tracing Rays

Pykow schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 16:48:
[...]


ik blijf erbij dat het afpakken van de credits juist een hele slechte zet is geweest.
De grinders hadden al geen zin om uren in de game te stoppen en kwamen misschien nu nog terug om hun wagens online te showen, maar nu ze ook duizenden uren erin moeten stoppen, gaan deze spelers zeker afhaken.
.
Als je geen zin hebt om ergens voor te grinden kan je het spel beter gewoon niet spelen. Of kopen. Als je van tevoren al weet dat het je teveel tijd kost. Maar dat is mijn mening. En dat ze de credits af hebben gepakt is terecht. (Edit: en als ze ze onterecht hebben afgepakt trouwens niet, dan zou ik idd zoals @geert_s aangeeft contact opnemen met support) En dat is ook mijn mening. En ik vind op die manier credits verdienen niet leuk..en zou het niet doen ook al zou het kunnen. Maar óók dat is mijn mening.

Dat jullie een andere mening hebben is verder prima.
Kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je zoveel miljoen kwijt bent. Maar nogmaals het was te verwachten.

.

[ Voor 45% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 17:35 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:33

Pykow

Angelo OTR

Format-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 16:51:
[...]

Als je geen zin hebt om ergens voor te grinden kan je het spel beter gewoon niet spelen. Als je van tevoren al weet dat het je teveel tijd kost. Maar dat is mijn mening. En dat ze de credits af hebben gepakt is terecht. En dat is ook mijn mening. Dat jullie een andere mening hebben is verder prima. Kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je zoveel miljoen kwijt bent. Maar nogmaals het was te verwachten.
ik heb zelf de grind nooit gedaan ;)
Want er zijn ook heel veel auto's waar ik helemaal geen binding mee heb.
Ik rij echt liever de auto's die ik vaker heb gezien of gewoon echt leuk vindt.
Ik ben niet eens van de klassieke auto's, maar jaren 90 en hoger is voor mij prima :)

Angelo NL / Global Cargo VTC


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:51

Format-C

Tracing Rays

Ik ben eerlijk gezegd nog niet super lang bezig met de game (fysieke problemen na operaties), maar heb dit keer geen enkele DLC met snelle autos waarmee je iedereen zoekrijdt, of VIP pass die mn credits verdubbelt. Ik vond de credits en progressie in FH5 veel te snel gaan op die manier. Vandaar dat ik het nu zo speel. Heb ik er mss langer plezier van. (Heb FH5 trouwens wel grijs gespeeld, maar op een gegeven moment toen ik heel veel credits had en alles kon kopen was voor mij de lol er een beetje af. (Ik miste "de grind" dan dus eigenlijk, of dat ik ergens iets voor moest doen)

[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 17:16 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:09
Format-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 16:40:
Ik zou niet eens op die manier credits willen "verdienen".

Dat verpest voor mij de hele game.

Dan maar eventueel niet alle auto''s. Boeier.

Het was blijkbaar niet de bedoeling dat het mocht, en dat hebben ze vast over het hoofd gezien. En rechtgetrokken.
Ja maar dat krijg je als verschillende soorten gamers samen komen in dezelfde game. Jou boeit het niet om alle auto's te hebben dus waarom zou je dan ook deze methode gebruiken?

Ik heb de game netjes gespeeld tot ik alles had gedaan wat ik kon. De Rivals, Delivery (op zich al een grind), alle wristbands en story's. Even in mp gekeken, maar dan ga ik liever simracen ipv dat beukfestijn overleven dus alle auto's verzamelen was zo'n beetje mijn laatste doel.

Het blijft gewoon een fout van de devs en ze leggen de straf bij de mensen die in game mechanics gebuiken, want anders verkopen ze geen car vouchers meer. F2P tactics in een 70/120 euro game 8)7

  • sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:20
De vraag was natuurlijk; is het een exploit of game design. Blijkbaar was het toch niet de bedoeling en dus een exploit. Wel vreemd dat je überhaupt autodrive tijdens een race kunt inschakelen.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:51

Format-C

Tracing Rays

Beakzz schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 16:58:
[...]

Ja maar dat krijg je als verschillende soorten gamers samen komen in dezelfde game. Jou boeit het niet om alle auto's te hebben dus waarom zou je dan ook deze methode gebruiken?

Ik heb de game netjes gespeeld tot ik alles had gedaan wat ik kon. De Rivals, Delivery (op zich al een grind), alle wristbands en story's. Even in mp gekeken, maar dan ga ik liever simracen ipv dat beukfestijn overleven dus alle auto's verzamelen was zo'n beetje mijn laatste doel.

Het blijft gewoon een fout van de devs en ze leggen de straf bij de mensen die in game mechanics gebuiken, want anders verkopen ze geen car vouchers meer. F2P tactics in een 70/120 euro game 8)7
Ik begrijp jullie wel hoor. Maar ik zie het niet als straf dat ze de credits hebben afgepakt, maar als iets rechttrekken wat krom was. Een correctie.

In Gran Turismo 7 hebben ook grind/progressie bugs gezeten die eruit gehaald zijn en gecorrigeerd. Bijv.

Ook zijn er wel eens bepaalde auction house bugs geweest in Forza waardoor men veel credits kon verdienen. Die hebben ze toen ook gecorrigeerd.

En als je alles al gedaan hebt en daarna dit gedaan hebt kan ik me er ook wel wat bij voorstellen, maar ik zou het persoonlijk niet doen. (Omdat ik sws verwacht dat zoiets gefixt gaat worden) :
sdk1985 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 17:00:
Wel vreemd dat je überhaupt autodrive tijdens een race kunt inschakelen.
Idd. En dat het vreemd is geeft al aan dat het eigenlijk niet de bedoeling was en wss een "bug/exploit".

[ Voor 27% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 17:05 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:09
sdk1985 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 17:00:
De vraag was natuurlijk; is het een exploit of game design. Blijkbaar was het toch niet de bedoeling en dus een exploit. Wel vreemd dat je überhaupt autodrive tijdens een race kunt inschakelen.
Duidelijk een game mechanic imo gezien de ronde die je met autodrive rijdt gelijk als niet geldig wordt verklaart in rivals. Dus als ze dan ook geen credits en xp hadden gegeven was het helemaal geen ding geweest. Het was mijn eerste gedachte toen ik Anna mij naar een andere race liet rijden. Zou dit ook werken in een race? Ik verwacht wel wat meer denkwerk voor een echte exploit.

Al vraag ik mij nog steeds af of de straffen om die reden zijn uitgedeeld. Het begon met die Hummer glitch in de Eliminator. Die hebben ze toen offline gehaald en daarna heel veel mensen terug gezet naar 10 mil. Ook mensen die aangeven nooit zoiets te hebben gedaan. Geen autodrive of wat anders. Het lijkt er meer op dat de autoban los is gegaan.

  • Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:42
Je kan kwaad zijn dat mensen hier misbruik van hebben gemaakt, maar jouw eigen ervaring wordt er niet anders op als spelertje A 999 miljoen heeft.
Maar de ervaring van de speler die zijn credits kwijt is, heeft wel effect.
Dat klopt toch niet helemaal, omdat we de auction house hebben. Als er aardig wat spelers zijn met extreem veel geld dan heb je goed kans dat zeldzame auto's veel duurder worden dan wanneer het voor alle spelers een gelijk speelveld is.

Verder wel eens dat dit een behoorlijk botte bijl methode is...

Gamertag: FinrazielNL


  • Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 21:44
Klein vraagje. Als je in een race zit kan je ergens instellen hoe dichterze komen vb timer met verschillen. Had dit ergens gezien in yt filmpje

  • Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-06 14:39
Beakzz schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 16:32:
[...]

Had je glitches gedaan of ben je ook gewoon slachtoffer geworden van de autoban bot? Op Reddit staat het er vol mee. Geen idee wie de waarheid spreekt natuurlijk
Nee geen glitches gebruikt. Wel uiteraard een heleboel rondjes Colossus in rival mode maar niet met Anna. Dat was met semi auto driving via difficulty settings. Net getest en schijnbaar werkt dat nog steeds (2 uurtjes rivals rijden gaf me 350k exp en 2mil CR) dus dan maar mijn gestolen CR weer terug farmen.

Overigens boeit mij die hele progressie niet. Ik speel FH6 alleen voor mooie rondtijden neerzetten en online multiplayer races. De rest is voor mij niet zo belangrijk en heb de centen ondertussen ook niet meer nodig omdat ik al alles heb. Dat is voor mij ook niet de voldoening, dat is het echte racen in het spel. Het enige wat ik nog moet doen is al de autos fotograferen maar dat is ook een saaie klus.

[ Voor 29% gewijzigd door Sir_Hendro op 16-06-2026 19:48 ]


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:51

Format-C

Tracing Rays

Hebben jullie alle auto''s en huizen (en whatever) die jullie gekocht hebben met de auto drive "glitch" nog wel? Zo ja, dan hebben jullie er alsnog genoeg aan overgehouden toch? ;)
Sir_Hendro schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 17:18:
[...]


Overigens boeit mij die hele progressie niet. Ik speel FH6 alleen voor mooie rondtijden neerzetten en online multiplayer races. De rest is voor mij niet zo belangrijk en heb de centen ondertussen ook niet meer nodig omdat ik al alles heb. Dat is voor mij ook niet de voldoening,
Zo zit ik er ook in en zo haal ik mijn voldoening er ook uit. :) (alleen heb ik alles nog lang niet) Ben echt een rivals fanaat. Daar heb ik in alle Forza games duizenden uren in gestoken. En heb zelfs wel eens in de top 10 / 20 van de wereld gestaan met bepaalde rivals events.. (Forza 6 geloof ik, met de F1 bakken op Laguna Seca, en group C bakken (weet niet meer welke baan) ) :) Dat was erg leuk. :) Echt véél uren in gestoken toen.

Edit: ik koop nu trouwens zo weinig mogelijk en probeer zoveel mogelijk te halen met auto's ik al heb of auto''s die ik krijg. :)

Edit,: iedereen haalt er op zn eigen manier voldoening uit. En dat begrijp ik ook wel heel goed hoor trouwens. Ik oordeel wel over dingen, maar begrijp dat ik er met sommige dingen anders inzit en het spel anders speel dan anderen. Dus no offense zeg maar. Dat is ook weer niet de bedoeling. ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 18:28 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

voor degene die wegen in tokyo missen, er is een event lab die alle straten langs gaat :)
<nm, dat was de naam, de echte route is niet alle wegen -O- >

[ Voor 31% gewijzigd door ToolkiT op 16-06-2026 17:53 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?


  • Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 21:44
Veronderstel dat de polsbandjes main quest zijn. Nog beetje op ontdekking

  • calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
90M credits minder vandaag....Feit blijft natuurlijk wel dat we letterlijk euro's betaald hebben om de pc aan te laten staan en op die manier voldoende credits te verdienen... ik ben voorlopig ff goed klaar met fh :(

  • Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
calsonic schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 18:18:
90M credits minder vandaag....Feit blijft natuurlijk wel dat we letterlijk euro's betaald hebben om de pc aan te laten staan en op die manier voldoende credits te verdienen... ik ben voorlopig ff goed klaar met fh :(
Ok laters, met zulke redeneringen kan je beter stoppen met gamen :+

Steam: Sneggel Origin: Waus82


  • calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Kans is zeer groot dat ik al gamede voordat jij geboren was. Toen de games nog single player waren had je hier geen last van...blijft een flinke domper :-(

  • Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:50
Ik heb juist nu iets over de 10 miljoen terwijl ik volgens mij rond de 8 miljoen zat.. lijkt me alsof ze gewoon hebben gedaan 'all users: max current balance 10 million'. Ik heb overigens niet gebruik gemaakt van deze exploits. Vind daar ook weinig aan want dat haalt alle plezier en urgentie wel. Ik draai liever een jaar lang dagelijks aan het rad om jezelf lekker te ergeren aan de 5000 credits en af en toe een random outfit of car :)

Zag trouwens dat alle dagelijkse uitdagingen nu als voltooid staan. Scheelt ook weer. Vanaf serie 2 moet je ze wel echt dagelijks voltooien dus eerder voltooien is dan niet mogelijk.

  • Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
calsonic schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 18:22:
Kans is zeer groot dat ik al gamede voordat jij geboren was. Toen de games nog single player waren had je hier geen last van...blijft een flinke domper :-(
JIj weet niets van mij dus hou je vermoedens maar voor je ;) Verder is dit gewoon een risico, glitches gebruiken dus nu niet piepen.

Steam: Sneggel Origin: Waus82


  • Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
Deezers schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 18:31:
Ik heb juist nu iets over de 10 miljoen terwijl ik volgens mij rond de 8 miljoen zat.. lijkt me alsof ze gewoon hebben gedaan 'all users: max current balance 10 million'. Ik heb overigens niet gebruik gemaakt van deze exploits. Vind daar ook weinig aan want dat haalt alle plezier en urgentie wel. Ik draai liever een jaar lang dagelijks aan het rad om jezelf lekker te ergeren aan de 5000 credits en af en toe een random outfit of car :)

Zag trouwens dat alle dagelijkse uitdagingen nu als voltooid staan. Scheelt ook weer. Vanaf serie 2 moet je ze wel echt dagelijks voltooien dus eerder voltooien is dan niet mogelijk.
Komt omdat er wat bugs met de dailies waren.

Steam: Sneggel Origin: Waus82


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:09
Sir_Hendro schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 17:18:
[...]


Nee geen glitches gebruikt. Wel uiteraard een heleboel rondjes Colossus in rival mode maar niet met Anna. Dat was met semi auto driving via difficulty settings. Net getest en schijnbaar werkt dat nog steeds dus dan maar mijn gestolen CR weer terug farmen.

Overigens boeit mij die hele progressie niet. Ik speel FH6 alleen voor mooie rondtijden neerzetten en online multiplayer races. De rest is voor mij niet zo belangrijk en heb de centen ondertussen ook niet meer nodig omdat ik al alles heb. Dat is voor mij ook niet de voldoening, dat is het echte racen in het spel. Het enige wat ik nog moet doen is al de autos fotograferen maar dat is ook een saaie klus.
Ja precies. Ik maak altijd een foto naar voren en 1 naar achteren en kies verschillende auto's zo dat de AI ook andere auto's kiest en zo komen die foto's vanzelf. Ik ga echt niet elke auto uit de garage halen voor een foto ;)

Het online racen doet mij helaas weinig in deze game. Teveel gebeuk dus daar start ik liever een sim voor op (of zelfs Blur online :o )

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:51

Format-C

Tracing Rays

Grappig dat je toch vindt dat je de credits "verdiend" hebt.

Voor niks gaat de ☀️ op.

Edit; maar als je al 100m had en er toch niks mee deed maakt het ook niet uit dat ze weg zijn.Dat scheelt.

[ Voor 18% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 18:37 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:09
Format-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 17:23:
Hebben jullie alle auto''s en huizen (en whatever) die jullie gekocht hebben met de auto drive "glitch" nog wel? Zo ja, dan hebben jullie er alsnog genoeg aan overgehouden toch? ;)


[...]
Ik heb mijn geld zelfs nog, maar idd ze hebben enkel het geld aangepast. Dus wat je zegt klopt, maar voor de mensen die niks anders hebben gedaan dan normaal het spel spelen blijft het lullig (en dan bedoel ik niet Anna rivals wat ik ook als normaal zie ;) )

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:51

Format-C

Tracing Rays

Als er mensen zijn van wie ze credit onterecht hebben afgepakt zou ik contact opnemen met support.

Edit: Ow jij bedoelt dat ze hebben gefarmed zonder uit te geven.

Mja. Als je er toch niks mee doet maakt het ook niks uit. :P.

Ik heb nu nog 350.000 credits zie ik net. :+ Dus ik ben een arme sloeber in de game. :+

[ Voor 56% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 18:48 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:20
Deezers schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 18:31:
Ik heb juist nu iets over de 10 miljoen terwijl ik volgens mij rond de 8 miljoen zat.. lijkt me alsof ze gewoon hebben gedaan 'all users: max current balance 10 million'. Ik heb overigens niet gebruik gemaakt van deze exploits. Vind daar ook weinig aan want dat haalt alle plezier en urgentie wel. Ik draai liever een jaar lang dagelijks aan het rad om jezelf lekker te ergeren aan de 5000 credits en af en toe een random outfit of car :)

Zag trouwens dat alle dagelijkse uitdagingen nu als voltooid staan. Scheelt ook weer. Vanaf serie 2 moet je ze wel echt dagelijks voltooien dus eerder voltooien is dan niet mogelijk.
In game staat bij berichten dat ieder die deel heeft genomen aan The Eliminator exploit op 10 miljoen gezet wordt en ter compensatie een auto erbij krijgt omdat het hun fout was.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.


  • Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

calsonic schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 18:18:
90M credits minder vandaag....Feit blijft natuurlijk wel dat we letterlijk euro's betaald hebben om de pc aan te laten staan en op die manier voldoende credits te verdienen... ik ben voorlopig ff goed klaar met fh :(
Oprechte vraag, wtf moet je met zoveel credits :o de Duurste auto is 70mil, met een van de huizen wordt dat 63mil door de korting.

Ben zelf niet vies van wat grind/farm, heb alle autos eigenlijk gewoon met de estate skillpoint farm gedaan. en wheelspins halen.
max waar ik op gezeten heb is 50 mil, om de auto verzameling compleeet te maken. zit nu op de 22m credits ongeveer, was aan sparen voor die duurste ferrari, maar die kwam vandaag uit de wheelspin. :9

Heb ook echt een shitload aan duplicates uit de wheelspin gegift :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |


  • Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Format-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 16:51:
[...]

Als je geen zin hebt om ergens voor te grinden kan je het spel beter gewoon niet spelen. Of kopen. Als je van tevoren al weet dat het je teveel tijd kost. Maar dat is mijn mening. En dat ze de credits af hebben gepakt is terecht. (Edit: en als ze ze onterecht hebben afgepakt trouwens niet, dan zou ik idd zoals @geert_s aangeeft contact opnemen met support) En dat is ook mijn mening. En ik vind op die manier credits verdienen niet leuk..en zou het niet doen ook al zou het kunnen. Maar óók dat is mijn mening.

Dat jullie een andere mening hebben is verder prima.
Kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je zoveel miljoen kwijt bent. Maar nogmaals het was te verwachten.

.
Deels mee eens. Hoewel ik credits beperken tot 10M erg zure methode vind. Ik speel dit spel op m'n dooie gemak en hik al tegen de 10M aan. Ik heb net een paar uur het gouden bandje compleet, daarna wat uurtjes rivals e.d. gedaan, maar m'n spaarpot nog laten staan voor dure auto's die ik (eerst) echt wil hebben. Stel ik had inmiddels 100 uur meer in het spel gestopt, was het erg zuur geweest als dat allemaal weg is omdat je 1x een autodrive ronde hebt neergezet in rivals.

Nu heb ik wel gelezen over die 'exploit' maar niet gebruikt. Ik zou het enkel ad-hoc inzetten indien nodig. Bijvoorbeeld gister even snel wat skill points gefarmed met zo'n speciaal lab event. Ik doe het alleen omdat ik echt "NU" de Subari 22B skill tree uitgebouwd wilde hebben, maar anders speel ik veel liever "legitiem" alles bij elkaar (ook als de 22B met skill tree belachelijk veel points geeft). Er bekruipt mij toch het gevoel dat zo'n spelmaker het e.e.a kan terugfluiten over zo'n event, en je zou er maar net met de bezem meegeveegt worden...

Verder ben ik niet zo heel bang voor bans. Als mensen het spel gaan kraken of de spelervaring van anderen gaan verzieken, oke dan snap ik dat ze die tools inzetten. Maar verder speel je eigenlijk een single player profiel met een multiplayer modus. Het is leuker om met co-op dingen te doen, maar niet strikt noodzakelijk om het spel te spelen.

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze de grindiness van het spel er iets uit slopen. Moet dan iedereen alles in 1x halen, met 40 uur alles af hebben, en het liefst alle achievements binnen 100 uur behalen? Ik heb honderden uren in spellen als Euro Truck Simulator, Factorio en Deep Rock Galactic zitten, en enkel bij Factorio heb ik alle achievements gehaald. Ook omdat ik het doelbewust ben gaan afvinken, dus inclusief playthroughs die je binnen bepaalde tijd af moet hebben. Verreweg mijn zeldzaamste achievement op Steam, omdat mensen er al niet eens aan beginnen of hun standaard playthrough 5-10x zo lang is..

Normaliter beleef ik altijd veel plezier met simracing, maar ik merk bij mijzelf "geen doel" = "niet spelen". Iets waar ik dan langzaam naar toe kan grinden vind ik dan juist lekker, zolang er maar gestaag progressie is en de rit er naar toe leuk blijft (letterlijk en figuurlijk). ETS2 deed dit heel leuk met hun company system. Je hebt er voor de rest niks aan, maar ritjes afmaken totdat je de hele kaart bezit is best geinig. Ik kijk ook met schuin oog naar AC EVO, maar voor mij staat of valt een (sim)game wel ironisch genoeg met het "gamification". Ik speel ook Microsoft Flight Simulator, maar nadat ik elk knopje van de Airbus A320 cockpit wel heb gevonden, was voor mij ook daar de motivatie beetje weg.

Tot nu toe beleef ik genoeg plezier aan FH6. Gouden bandje is binnen, maar ik moet nog steeds alle wegen afvinken, alle bordjes en mascottes zoeken, ThuisBezorgd Simulator uitspelen, alle story rides doen, alle auto's fotograferen, alle auto's kopen/een keer bezitten, Horizon Play levels grinden, enz.enz.
sdk1985 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 17:00:
De vraag was natuurlijk; is het een exploit of game design. Blijkbaar was het toch niet de bedoeling en dus een exploit. Wel vreemd dat je überhaupt autodrive tijdens een race kunt inschakelen.
Ik vind de feature opzichzelf niet raar. Er zijn meer spelmakers die ook nadenken over de mensen met handicaps, die geen goede motoriek hebben, of met aangepaste controllers spelen enzovoort. Ik ben voorstander van dat die mensen ergens een vinkje aan kunnen zetten zoals autosteer, en bij wijze van enkel met gas geven en remmen al hun races kunnen uitrijden. Maar zet daar dan wel safeguards omheen dat je er niet misbruik van kan maken.

Ik switch wel eens tussen stuurwiel en controller voor het driften, en hele handling model is dan duidelijk anders. De inputs die je met een controller geeft kan je letterlijk niet met een stuur vergelijken.. dan geeft iedereen altijd teveel stuur input. In het echt zou je teveel slip angle hebben, minder grip hebben, en je banden oproken. Maar dit spel moet zo divers speelbaar mogelijk zijn, dus dan snap ik waarom ze die handling models zo tweaken. Maar hierdoor speelt wss 90%+ van de playerbase dus "onrealistisch".. maar dit is gelukkig dan ook geen simracing spel.

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:58
@Arrahant Ik heb je zojuist in de lijst toegevoegd, hopelijk word je vraag beantwoord om gezellig met mensen te racen!

@Wimpie79 Jou heb ik natuurlijk ook toegevoegd :). En om je vraag te beantwoorden, ja die armbanden hebben met de hoofdmissies te maken. Maar om daarmee verder te komen moet je natuurlijk races of andere activiteiten voltooien om zo voldoende punten te verzamelen, die zie ik zelf eerder als hoofdmissies.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 21:44
G_Dragon schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 19:45:
@Arrahant Ik heb je zojuist in de lijst toegevoegd, hopelijk word je vraag beantwoord om gezellig met mensen te racen!

@Wimpie79 Jou heb ik natuurlijk ook toegevoegd :). En om je vraag te beantwoorden, ja die armbanden hebben met de hoofdmissies te maken. Maar om daarmee verder te komen moet je natuurlijk races of andere activiteiten voltooien om zo voldoende punten te verzamelen, die zie ik zelf eerder als hoofdmissies.
Op weg naar mijn eerste huis nu...

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ToolkiT schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 17:39:
voor degene die wegen in tokyo missen, er is een event lab die alle straten langs gaat :)
<nm, dat was de naam, de echte route is niet alle wegen -O- >
Ik heb me ook een tijdje druk gemaakt hierover, maar aangezien er geen echte beloning voor is heb ik het maar opgegeven.

Ben er wel van overtuigd dat het bugged is trouwens. Ik had een laatste hele kleine stukje gevonden bij het haventje rechtsonder waar de Fast Travel (truc) verdween maar ho maar dat die telde voor 671/671.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:20
Hans1990 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 19:40:
[...]


[...]

Ik vind de feature opzichzelf niet raar. Er zijn meer spelmakers die ook nadenken over de mensen met handicaps, die geen goede motoriek hebben, of met aangepaste controllers spelen enzovoort. Ik ben voorstander van dat die mensen ergens een vinkje aan kunnen zetten zoals autosteer, en bij wijze van enkel met gas geven en remmen al hun races kunnen uitrijden. Maar zet daar dan wel safeguards omheen dat je er niet misbruik van kan maken.
Dat is alleen in dit geval echt een ander systeem, wat jij beschrijft zit bij de difficulty instellingen. Je kunt je difficulty op alles off hebben (en dus credit bonus krijgen) dus geen TC en zelf schakelen en dan alsnog autodrive alles laten doen. Je zet het aan via de d-pad. De autodrive kan ook moeite hebben de auto op de weg te houden met ESP off. Het is echt een soort agent. Geef je zelf input dan gaat het weer uit.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.


  • Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:50
Afbeeldingslocatie: https://cdn.forza.net/strapi-uploads/assets/xlarge_FH_6_S02_Reward_Car_Calendar_3840x2160_b9be7f0bc1.webp
Vanaf donderdag nieuwe playlist. Zo even qua looks lijken ze toch allemaal wel een beetje op elkaar :P


https://forza.net/news/forza-horizon-6-series-2

With Series 2, The Trial has returned to the Festival Playlist. You'll need to work closely with your teammates and drive steadfast to overtake a team of skilled opponents in this 6v6, best of three racing showdown. Access to The Trial is exclusive to Horizon Legends who have obtained their Gold Wristband.

[ Voor 6% gewijzigd door Deezers op 16-06-2026 22:40 ]


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:09
Deezers schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:39:
[Afbeelding]
Vanaf donderdag nieuwe playlist. Zo even qua looks lijken ze toch allemaal wel een beetje op elkaar :P


https://forza.net/news/forza-horizon-6-series-2

With Series 2, The Trial has returned to the Festival Playlist. You'll need to work closely with your teammates and drive steadfast to overtake a team of skilled opponents in this 6v6, best of three racing showdown. Access to The Trial is exclusive to Horizon Legends who have obtained their Gold Wristband.
Dat komt omdat de onderste helft auto's zijn die we al in deze series hebben gekregen. Rare manier om de FOMO aan te pakken, maar geeft mij meer ruimte om wat weekjes over te slaan (of iig minder veel te spelen)

  • Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
Beakzz schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:44:
[...]

Dat komt omdat de onderste helft auto's zijn die we al in deze series hebben gekregen. Rare manier om de FOMO aan te pakken, maar geeft mij meer ruimte om wat weekjes over te slaan (of iig minder veel te spelen)
Op zich ook wel weer goed dat je iets meer kans hebt om alle auto's te verzamelen. Wel iets meer herhaling maar voor de meeste gamers geen slechte zet denk ik.

Steam: Sneggel Origin: Waus82


  • JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Sn3gG3l schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 23:12:
[...]

Op zich ook wel weer goed dat je iets meer kans hebt om alle auto's te verzamelen. Wel iets meer herhaling maar voor de meeste gamers geen slechte zet denk ik.
Met een uur per week kon je al alle rewards halen, dit voelt vooral als heel erg lui aan.
Maar de helft van de auto's nieuw, zo hoef je als dev wel erg weinig te doen.

Als je al niet een uur per weerk kunt/wilt spenderen moet je misschien het idee om alles te willen verzamelen uit je hoofd zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door JBplap op 17-06-2026 00:46 ]


  • drBunhead
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik vind het wel gunstig, alweer 3 weken gemist door een werkreis naar het buitenland. Kan ik toch nog wat proberen in te halen.

Ik ga zeker niet het idee uit mijn hoofd zetten om alles te halen en verzamelen, ook al zal ik nog wel vaker op pad zijn en weken achter elkaar in-game moeten missen. Dan doe ik er uiteindelijk maar wat langer over, ben toch al de snelste niet met het halen van achievements.

  • Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:03
Als het je dan wel gelukt was, heb je weer paar auto's dubbel.

Die gift ik dan weer naar nieuwe spelers 😅

Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy


  • geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-06 15:57

geert_s

Gamertag: Brulbak

Deezers schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:39:
(...) Access to The Trial is exclusive to Horizon Legends who have obtained their Gold Wristband.
Jep nou moet ik toch echt nog even aan de bak met de laatste wristband.. Ik heb pas net de paarse dus er gaan nog wel wat uurtjes inzitten denk ik.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19


  • gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:16

gwystyl

Beugeltje dan maar?

drBunhead schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 00:52:
Ik vind het wel gunstig, alweer 3 weken gemist door een werkreis naar het buitenland. Kan ik toch nog wat proberen in te halen.

Ik ga zeker niet het idee uit mijn hoofd zetten om alles te halen en verzamelen, ook al zal ik nog wel vaker op pad zijn en weken achter elkaar in-game moeten missen. Dan doe ik er uiteindelijk maar wat langer over, ben toch al de snelste niet met het halen van achievements.
Als het goed is kan je nu ook de challenges van voorbije edities alsnog spelen/triggeren, dus kan je eventuele gemiste auto's alsnog binnenhalen.

Ik ben wel benieuwd hoe dat werkt, en of ze het triggeren van events nu wel goed onder controle hebben.
In de tweede week had ik een daily challenge die ik wel 5x gedaan heb maar niet afgevinkt was, en in het begin van deze ronde heb ik alle dailies al op dag 1 gespeeld (en waren ze wel afgevinkt). Sinds de update sta ik op 45/45 punten van alle weken tot nu toe. Ik weet niet of ik dan nog historische challenges kan terugspelen. Ik hoop van wel, want dat is ook een achievement volgens mij. Als dat niet kan moet ik de komende maand iets laten zitten en dat volgende maand alsnog gaan doen.

  • Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:03
gwystyl schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 08:42:
[...]

Als het goed is kan je nu ook de challenges van voorbije edities alsnog spelen/triggeren, dus kan je eventuele gemiste auto's alsnog binnenhalen.

Ik ben wel benieuwd hoe dat werkt, en of ze het triggeren van events nu wel goed onder controle hebben.
In de tweede week had ik een daily challenge die ik wel 5x gedaan heb maar niet afgevinkt was, en in het begin van deze ronde heb ik alle dailies al op dag 1 gespeeld (en waren ze wel afgevinkt). Sinds de update sta ik op 45/45 punten van alle weken tot nu toe. Ik weet niet of ik dan nog historische challenges kan terugspelen. Ik hoop van wel, want dat is ook een achievement volgens mij. Als dat niet kan moet ik de komende maand iets laten zitten en dat volgende maand alsnog gaan doen.
Enkel die daily's kan je nog completen van het seizoen daarvoor. De gewone challenges zijn locked per seizoen. Dit was in FH5 ook het geval.

Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy


  • Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:42
Ja dat was volgens mij alleen maar speculatie op basis van een achievement, maar het lijkt er op dat die achievement gaat over genoeg punten behalen over meerdere seasons maar dat je ze wel gewoon tijdens de betreffende week moet doen.

Gamertag: FinrazielNL


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:58
Is er een toevallig een blueprint in creative hub die langs alle wegen gaat in de stad? Want ik ben er na 4 uur zoeken naar het laatste stukje weg wel een beetje klaar mee :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:15
G_Dragon schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 09:35:
Is er een toevallig een blueprint in creative hub die langs alle wegen gaat in de stad? Want ik ben er na 4 uur zoeken naar het laatste stukje weg wel een beetje klaar mee :p
Check de oprit/afrit in de stad op het stuk snelweg richting het zuiderlijke industrie gedeelte, en dat specifiek het verdrijvingsvlak naast de pylonnen. Je kan ook over de kaart scrollen en dan kijken waar je kan fast travellen en waar niet.

  • Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-06 14:39
G_Dragon schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 09:35:
Is er een toevallig een blueprint in creative hub die langs alle wegen gaat in de stad? Want ik ben er na 4 uur zoeken naar het laatste stukje weg wel een beetje klaar mee :p
Wellicht kun je met de cursor heen en weer gaan over de kaart tot de quick travel optie verdwijnt, dan weet je waar het gaatje is. Gelukkig ging dat bij mij vrij snel toen ik boven in de kaart ben begonnen en het laatste stukje toevoelig in het sneeuwgebied was :D

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:58
sigmundfreund schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 09:37:
[...]

Check de oprit/afrit in de stad op het stuk snelweg richting het zuiderlijke industrie gedeelte, en dat specifiek het verdrijvingsvlak naast de pylonnen. Je kan ook over de kaart scrollen en dan kijken waar je kan fast travellen en waar niet.
Heb ze allemaal voor mijn gevoel gehad haha :p
Voelt een beetje uitzichtloos :D


Sir_Hendro schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 09:42:
[...]


Wellicht kun je met de cursor heen en weer gaan over de kaart tot de quick travel optie verdwijnt, dan weet je waar het gaatje is. Gelukkig ging dat bij mij vrij snel toen ik boven in de kaart ben begonnen en het laatste stukje toevoelig in het sneeuwgebied was :D
Geprobeerd voor een uurtje maar zonder succes :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-06 15:57

geert_s

Gamertag: Brulbak

G_Dragon schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 09:35:
Is er een toevallig een blueprint in creative hub die langs alle wegen gaat in de stad? Want ik ben er na 4 uur zoeken naar het laatste stukje weg wel een beetje klaar mee :p
Dit gaat zo'n domper worden als je hem wel hebt gevonden hahaha. Geen achievement, geen melding, geen cutscene, niets.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19


  • Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-06 18:14

Zyron

BWRAAAAP

G_Dragon schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 09:46:
[...]


Heb ze allemaal voor mijn gevoel gehad haha :p
Voelt een beetje uitzichtloos :D




[...]


Geprobeerd voor een uurtje maar zonder succes :p
Ik heb ergens gezien (maar weet niet meer waar) dat met de nieuwe patch, je per gebied kunt zien hoeveel % van de wegen binnen dat gebied je hebt bereden. Even uit het hoofd is dat LT op de Map, waar je ook van andere zaken binnen dat gebied kunt zien wat je wel/niet hebt.

Als dit klopt zou het je zoektocht aanzienlijk moeten verkleinen.

[ Voor 5% gewijzigd door Zyron op 17-06-2026 11:28 ]

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:58
Zyron schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 11:28:
[...]

Ik heb ergens gezien (maar weet niet meer waar) dat met de nieuwe patch, je per gebied kunt zien hoeveel % van de wegen binnen dat gebied je hebt bereden. Even uit het hoofd is dat LT op de Map, waar je ook van andere zaken binnen dat gebied kunt zien wat je wel/niet hebt.

Als dit klopt zou het je zoektocht aanzienlijk moeten verkleinen.
Dat zag ik inderdaad en daarom ben ik nu gestrand in de stad :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:38
Stuur is een high definetion screenshot (desnoods meerdere van de stad haha)
Ik accept de challenge om mee te zoeken :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was ik nu de enige die vanaf het begin zeer secuur te werk ging met wegen? :P Ik had hem na de laatste regio in 1x, in de stad zelf heb ik denk een uur gereden met elke snelweg 1 voor 1 af te werken (route zetten naar einde van een afrit, stuk rijden, opnieuw), zeker dat eiland met die 3 lagen aan snelwegen kan je snel een stukje missen.

Maar inderdaad, maak screenshot, wij gaan zoeken :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.


  • Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:37
SinergyX schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 12:02:
Was ik nu de enige die vanaf het begin zeer secuur te werk ging met wegen? :P Ik had hem na de laatste regio in 1x, in de stad zelf heb ik denk een uur gereden met elke snelweg 1 voor 1 af te werken (route zetten naar einde van een afrit, stuk rijden, opnieuw), zeker dat eiland met die 3 lagen aan snelwegen kan je snel een stukje missen.

Maar inderdaad, maak screenshot, wij gaan zoeken :D
Ik denk het wel Sin :P
Ik heb gewoon oldschool zitten turen als een dronken papegaai.
En mijn kleurenscheelheid is daarbij nog een extra uitdaging B)
Uiteindelijk dat ene ontbrekende weggetje, zoals verwacht onverhard in het bos (= rood op groen = vrijwel onzichtbaar voor mij), gevonden door in de regio met 99% lukraak met de muis over de wegen heen en weer te bewegen :+

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr


  • AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19-06 22:57
Gelukkig is de winter voorbij :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RiiQicsa0aLa-7eEsZ8_gi5h65o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nBnH9Ttc19p2JUo8LvhePvk4.jpg?f=fotoalbum_large

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda


  • ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:51
G_Dragon schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 09:28:
Ik mis nog een klein stukje in de stad qua roads... Aargh die is zo moeilijk te vinden..
Dat had ik ook, kon hem echt nergens vinden. Met de update van eerder deze week had ik ineens 671/671 :)

Mijn Cardmarket-profiel


  • miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Net die race met die chaser zero gehad. Hopelijk blijft het bij 1 zo'n race, want een achterlijk over de top gedoe was dat. Niet bepaald mijn ding :P

I haven’t slept for three days, because that would be too long.


  • Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
miicker schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 15:52:
Net die race met die chaser zero gehad. Hopelijk blijft het bij 1 zo'n race, want een achterlijk over de top gedoe was dat. Niet bepaald mijn ding :P
Die over the top meuk is echt typisch Forza, al die events zijn een beetje zo met veel show. Heb er zelf ook niet zoveel mee.

Steam: Sneggel Origin: Waus82


  • Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 21:44
Wat is de beste manier om super spins te krijgen...

  • miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Sn3gG3l schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 15:55:
[...]

Die over the top meuk is echt typisch Forza, al die events zijn een beetje zo met veel show. Heb er zelf ook niet zoveel mee.
Typisch Forza Horizon in ieder geval. De laatste Forza die ik gespeeld heb was volgens mij Forza Motorsport 4 :P

Dat was een heel stuk serieuzer.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.


  • cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:29

cjpostma

Break like the wind

Wimpie79 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 16:00:
Wat is de beste manier om super spins te krijgen...
In de skill trees van auto's te kijken. Doorgaans te vinden in duurdere exemplaren en treasure cars maar niet alleen daar...

Gamertag: antikriz


  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wimpie79 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 16:00:
Wat is de beste manier om super spins te krijgen...

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
miicker schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 16:01:
[...]

Typisch Forza Horizon in ieder geval. De laatste Forza die ik gespeeld heb was volgens mij Forza Motorsport 4 :P

Dat was een heel stuk serieuzer.
Ja ok, Forza Horizon bedoelde ik, al heb ik motorsport nooit gespeeld, alleen FH5 en 6.

Steam: Sneggel Origin: Waus82


  • Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 21:44
Geen glitches voor mij. Wil ze op eerlijke manier verdienen. Als je in een race zit kan je ergens instellen hoe dichter ze komen per ronde. Heb dat op youtube gezien. Maar vind de juiste instelling niet.

  • Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 21:44
Wimpie79 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 16:58:
Geen glitches voor mij. Wil ze op eerlijke manier verdienen. Als je in een race zit kan je ergens instellen hoe dichter ze komen per ronde. Heb dat op youtube gezien. Maar vind de juiste instelling niet.
Edit heb het gevonden. Had er over gekeken

  • Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wimpie79 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 16:58:
Geen glitches voor mij. Wil ze op eerlijke manier verdienen. Als je in een race zit kan je ergens instellen hoe dichter ze komen per ronde. Heb dat op youtube gezien. Maar vind de juiste instelling niet.
Proximity radar? zit in de hud van de opties volgens mij

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |


  • Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 21:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j75zIt_Qf1PuDd1IpjXhHfAqJdw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TjWzXgoQpOYx8zse7pu8XBnC.png?f=fotoalbum_large hoegeraak ik op het dak geen berg te zien of schans

  • Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wimpie79 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 17:37:
[Afbeelding] hoegeraak ik op het dak geen berg te zien of schans
Achter je rijstvelden? vanuit rijstveld. Over algemeen kan je die borden raken vanaf hoe ze ook leesbaar staan
Deze volgens mij ook van rechts, zelfde lijn van de rij huizen volgens mij

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 17-06-2026 17:39 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |


  • Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-06 01:45
Pykow schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 16:48:
[...]

Worden ze er beter van om credits af te pakken ? Nee.
Dat ze de glitch eruit gehaald hebben kan ik nog wel begrijpen, dit is gewoon een fout geweest en dat lossen ze dan op.
Dat los je dan op door het niet meer mogelijk te maken, maar je gaat niet de ingame credits afpakken van spelers die het op een normale manier verdiend hebben door een feature te gebruiken die je als ontwikkelaar zelf in de game gebouwd hebt.. Anna autodrive heeft niks met glitches etc te maken, het is een normale feature van de game.. Als ze niet (meer) willen dat je er credits mee verdient prima, zet het dan uit, maar ga niet ook nog eens de spelers straffen voor je eigen gepruts en incompenttie dat je dat niet bedacht hebt bij release van de game.. Dit schept ook gewoon een slecht precedent, want ze kunnen dus op elk moment zomaar progressie van je afpakken als ze willen.. Waarom zou ik nu nog credits gaan farmen als ze het op elk moment weer van me af kunnen pakken? En dat is waarschijnlijk precies de bedoeling, ze hebben liever dat je car vouchers koopt met echt geld.. Nee, dit komt de motivatie om deze game meer te gaan spelen niet ten goede..

De gamesindustrie is behoorlijk ziek wat dat betreft met al die (imho ziekelijke verslavende) progressie systemen in games tegenwoordig, die gebruikt worden om vooral nog meer echt geld uit je te trekken.. Betaal je 120 euro voor een FH6 Premium Edition en dan nog is het niet genoeg, ze willen car vouchers aan je verkopen.. Het Eliminator glitch verhaal was slechts een mooi excuses om deze strunt uit te halen en iedereen die al flink wat credits bij elkaar gereden had, ook met Anna autodrive, te pakken.. Ik heb helemaal niks met wat voor glitch dan ook gedaan, die Eliminator slechts 1x gespeeld voor de Winter seasonal, en dat was het, en ook van mij pakken ze gewoon ff 90% van mijn credits af.. Stik erin.. En het meeste trieste van dit alles is nog wel al die gamers die het lopen te verdedigen, die dus niet eens doorhebben hoe ziek de gamesindustrie geworden is, ze weten simpelweg niet beter omdat dit soort shit nu al zo'n 20 jaar aan de gang is.. Eindeloos grinden zal je, en anders afkopen met echt geld.. Free to play systeem in premium games..

En los daarvan klopt er ook weinig van de economie in dit spel.. Ik verdien nog steeds veruit de meeste credits als ik Anna 1 rondje laat rijden in Rivals op de Colloseus (140k credits), maar als ik dan dezelfde tijd verspeel in een race van 6 rondjes op een kleinere baan in gewoon een custom race die ik zelf rij krijg ik maar 20k credits.. Zelfs een normale race die ik zelf rij op de Colloseus levert "maar" 100k credits op.. Hoe moeilijk is het om gewoon alles wat je doet in de game hetzelfde te laten opleveren (tijdgerelateerd)?!? Kennelijk nogal moeilijk..

[ Voor 10% gewijzigd door Inflatable op 17-06-2026 20:23 ]


  • Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-06 14:56
Wimpie79 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 17:37:
[Afbeelding] hoegeraak ik op het dak geen berg te zien of schans
Jawel, aan overkant van de weg loopt het af als ik me goed herinner. Ff aanloopje en jump je er zo op.

  • Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-06 14:56
Ik vind het ook zo tegenvallen dat je niet gewoon meerdere route punten kan toevoegen. Dan kan je gewoon zelf ff route maken langs alle borden enzo en wegen die je nog niet hebt.

lijkt me vrij simpel om te maken en zullen een hoop mensen veel plezier aan beleven.

  • miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Wimpie79 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 17:37:
[Afbeelding] hoegeraak ik op het dak geen berg te zien of schans
Heel toevallig kwam ik deze echt net 3 seconden geleden tegen. Het is me gelukt met een snelle wagen (Ultima Evolution Coupé 1020 gebruikt met een custom setup). Aanloop nemen door je auto half in de zee te zetten en vanaf daar het "pad" richting het bord te volgen. Kostte me wel 5 pogingen voor ik hem had.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gewoon vanaf de heuvel erachter en je dan beetje schuin laten lanceren op de opgehoogde zandhuevel.

Zijn ook zat YT-videos van uiteraard.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:55

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Het blijft wel een ideale game om na een dagje werken lekker met een podcastje te relaxen :)

Deze week nog niet gespeeld, dus vandaag maar even deze season afronden :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.


  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:38
Pooooh deze was heeeeeeel vies ook :P

alleen dat rooie streepje had ik nog niet toen ik hier net langs reed.. gelukkig zag ik het.
Anders werd dat een groot probleem straks denk ik als dat bijv me laatste zou zijn :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PQkHmbZRbM8LzQFlYroIp_c-azs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/PIi7HExfOnMySOYxBK1ZmvAJ.png?f=user_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19-06 22:57
Ik heb nog niet de legends wristband maar wel de trophy dat ik alle regios gezien heb. Dus wat normaal een beste grind zou moeten zijn kun je door MP dus ontwijken. Soms snap ik het echt niet XD

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda


  • AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19-06 22:57
uchiha tijntje schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:18:
Het blijft wel een ideale game om na een dagje werken lekker met een podcastje te relaxen :)
Door werk ook amper kunnen spelen. (Werkdagen van 7:00 tot 20:30)

Vanavond weer ff opgestart en lekker 2 uur muziekje aan en gaan dus ik sluit me aan bij jou!

Alleen de MP op halve kracht is wel een hell 😂

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda


  • SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

miicker schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:03:
[...]

Heel toevallig kwam ik deze echt net 3 seconden geleden tegen. Het is me gelukt met een snelle wagen (Ultima Evolution Coupé 1020 gebruikt met een custom setup). Aanloop nemen door je auto half in de zee te zetten en vanaf daar het "pad" richting het bord te volgen. Kostte me wel 5 pogingen voor ik hem had.
https://gamerdvr.com/gamer/sinergyxl/video/201803841

Andere kant is mogelijk, met beetje geluk :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.


  • johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:37
Voor wie (bijna) alle auto's op de foto wil hebben maar geen zin heeft om ze allemaal te kopen of een andere manier dat ook 15 uur duurt:


https://www.reddit.com/r/ForzaHorizon6/comments/1tz9r8i/horizon_promo_all_share_codes_for_all_cars/

  • Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:33

Pykow

Angelo OTR

Inflatable schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 18:52:
[...]

Dat los je dan op door het niet meer mogelijk te maken, maar je gaat niet de ingame credits afpakken van spelers die het op een normale manier verdiend hebben door een feature te gebruiken die je als ontwikkelaar zelf in de game gebouwd hebt.. Anna autodrive heeft niks met glitches etc te maken, het is een normale feature van de game.. Als ze niet (meer) willen dat je er credits mee verdient prima, zet het dan uit, maar ga niet ook nog eens de spelers straffen voor je eigen gepruts en incompenttie dat je dat niet bedacht hebt bij release van de game.. Dit schept ook gewoon een slecht precedent, want ze kunnen dus op elk moment zomaar progressie van je afpakken als ze willen.. Waarom zou ik nu nog credits gaan farmen als ze het op elk moment weer van me af kunnen pakken? En dat is waarschijnlijk precies de bedoeling, ze hebben liever dat je car vouchers koopt met echt geld.. Nee, dit komt de motivatie om deze game meer te gaan spelen niet ten goede..

De gamesindustrie is behoorlijk ziek wat dat betreft met al die (imho ziekelijke verslavende) progressie systemen in games tegenwoordig, die gebruikt worden om vooral nog meer echt geld uit je te trekken.. Betaal je 120 euro voor een FH6 Premium Edition en dan nog is het niet genoeg, ze willen car vouchers aan je verkopen.. Het Eliminator glitch verhaal was slechts een mooi excuses om deze strunt uit te halen en iedereen die al flink wat credits bij elkaar gereden had, ook met Anna autodrive, te pakken.. Ik heb helemaal niks met wat voor glitch dan ook gedaan, die Eliminator slechts 1x gespeeld voor de Winter seasonal, en dat was het, en ook van mij pakken ze gewoon ff 90% van mijn credits af.. Stik erin.. En het meeste trieste van dit alles is nog wel al die gamers die het lopen te verdedigen, die dus niet eens doorhebben hoe ziek de gamesindustrie geworden is, ze weten simpelweg niet beter omdat dit soort shit nu al zo'n 20 jaar aan de gang is.. Eindeloos grinden zal je, en anders afkopen met echt geld.. Free to play systeem in premium games..

En los daarvan klopt er ook weinig van de economie in dit spel.. Ik verdien nog steeds veruit de meeste credits als ik Anna 1 rondje laat rijden in Rivals op de Colloseus (140k credits), maar als ik dan dezelfde tijd verspeel in een race van 6 rondjes op een kleinere baan in gewoon een custom race die ik zelf rij krijg ik maar 20k credits.. Zelfs een normale race die ik zelf rij op de Colloseus levert "maar" 100k credits op.. Hoe moeilijk is het om gewoon alles wat je doet in de game hetzelfde te laten opleveren (tijdgerelateerd)?!? Kennelijk nogal moeilijk..
helemaal met je eens ;) daarom gaf ik ook al aan dat het een slechte zet is om credits af te pakken van spelers.
Fixen prima, maar ze hebben heel veel mensen hun credits afgepakt en ook al van mensen waar ze alleen een vermoede hadden...

Angelo NL / Global Cargo VTC


  • gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:16

gwystyl

Beugeltje dan maar?

johnb52 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 00:49:
Voor wie (bijna) alle auto's op de foto wil hebben maar geen zin heeft om ze allemaal te kopen of een andere manier dat ook 15 uur duurt:


https://www.reddit.com/r/ForzaHorizon6/comments/1tz9r8i/horizon_promo_all_share_codes_for_all_cars/
Het kan zijn dat je alle codes een paar keer moet inladen omdat sommige auto's dubbel spawnen. Met deze methode ben ik wel op ongeveer 500/619 gekomen.

Voor de laatste enkele tientallen auto's kan je dan Event Lab challenges zoeken met die auto's of zelf events maken waarin je auto's op de lijst van auto's die mee mogen doen zet die je zelf nog niet hebt. Zet er dan wel één auto bij die je wel hebt, anders kan je je eigen event niet spelen O-)
Zie bijvoorbeelde deze video waarin dit wordt uitgelegd

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:58

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zCzsjzlLPLJ7XK3eOJh11-9zoPA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zAz2abYhjAMpqk5KNv6jdzft.png?f=fotoalbum_large
June 18 - June 25 (Series 02 Week 1)

🎯 PLAYLIST POINTS & REWARDS
Series: 200 pts
  • Series Reward: 1993 Porsche 911 Turbo S Leichtbau (Seasonal Exclusive) 80 pts
  • Series Reward: 2018 Lotus Exige Cup 430 (Seasonal Exclusive) 160 pts
Season: 50 pts
  • Season Reward: 1989 Volkswagen Rallye Golf (Seasonal Exclusive) 20 pts
  • Season Reward: 1988 Lamborghini Countach LP5000 QV (Seasonal Exclusive) 40 pts
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NZ2UGz_NNHI8idQBuU8O1J14SnE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hYrqfjtxGoLajHJf6y6XTeM4.jpg?f=fotoalbum_large

🏆 PLAYLIST EVENT REWARDS
  • LINK Phrase: “Just a happy little accident”
  • Car: 1982 DeLorean DMC-12 (Autoshow, Wheelspin)
  • Car: 1988 BMW M3 (Autoshow, Wheelspin)
  • Car: 1986 Audi #2 Audi Sport quattro S1 (Autoshow, Wheelspin)
  • Car: 1986 Ford F-150 XLT Lariat (Autoshow, Wheelspin)
  • Car: 1987 Mercedes-Benz AMG Hammer Coupe (Autoshow, Wheelspin)
  • Wheelspins & Super Wheelspin (Monthly Rivals)
  • Credits
  • Car Pass note: Car Pass owners receive a new Car Pass car each Thursday, example: 2023 Audi R8 Coupé V10 GT RWD
  • Playlist History (future Series): 1972 Mazda Cosmo 110S Series II (Seasonal Exclusive), unlock via Series History later



Weekly: Blast from the Past
(5 pts) These four challenges must be completed in sequence for completion to earn the points and 25,000 credits.
Chapter 1: Own & DriveOwn and drive the DeLorean DMC-12



Daily Challenges
(1 pt each) Each day a new challenge opens at 7:30am Pacific and remains open for 7 days - this allows completion into the next season for these challenges only. Earn 5,000 Credits for each completed challenge.
Sweet Car O’MinePark at the Evolving World Car Meet in any car from the 1980s
Take on MeComplete a Head-To-Head in The Eliminator
Temple of ZoomTake a photo whilst in any Ford from the 1980s at the Temple of Nachi Falls
Be Excellent to Each OtherSend a Gift Drop to another player
Short CircuitWin a race at the Shimanoyama Circuit in any car from the 1980s
GhostbusterBeat a Rivals Ghost in any car from the 1980s
Life Moves Pretty FastReach 150 mph in any Ferrari

📅 SEASON EVENT DETAILS
PtsEventName / Requirement / Route
2Photo Challenge#TheJoyOfDrifting, Take a photo of any car from the 1980s whilst drifting
3Treasure HuntNangan Region, Smash the chest shown in the challenge image
5Championship (Street)Street Runner, 1980s Retro Super Saloons (C class), Street (Norikura Descent, Hokubu Ascent, River Descent)
5Championship (Road)What’s the Hatch?, 1980s Retro Hot Hatch (D class), Road (Ito Sprint, Highway Circuit, Festival Sprint)
3Drag MeetIto Half Mile, 1980s (B class), 21.000 or faster
2Speed ZoneDeep Forest, 1980s (B class), 95.0 mph
2TrailblazerNachi Falls, 1980s (B class), 43 seconds
10The TrialPush it to the Limit, 1980s Rally (B class), Dirt (Sunflower Scramble, Bamboo Forest Scramble, Ine Scramble)
3Horizon PlayTouge Showdown: My Little Pony, Complete a Touge Showdown event in any Mustang
2Horizon PlayHide & Seek, 5 vs 1, Complete a game of Hide & Seek

⚡ MONTHLY RIVALS

Monthly Rivals run across the Series. Cars are provided for the event, post a clean lap to complete and earn points for the Series.


PtsEventCar Provided
4 / 1Monthly Rivals, Narai-Juku Circuit1993 Porsche 911 Turbo S Leichtbau

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:50
Helpt het nog om de moeilijkheidsgraad voor The Trial op het allerlaagst te zetten? :) of zijn de horrorverhalen echt zo groot?

[ Voor 19% gewijzigd door Deezers op 18-06-2026 08:29 ]


  • geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-06 15:57

geert_s

Gamertag: Brulbak

Deezers schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 08:29:
Helpt het nog om de moeilijkheidsgraad voor The Trial op het allerlaagst te zetten? :) of zijn de horrorverhalen echt zo groot?
Over het algemeen heb je in de trial vooral last van je medespelers in het team en niet zozeer van de AI. Sommige mensen kunnen het niet hebben dat ze niet alles winnen en snappen het principe van 'team' niet zo goed.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19


  • Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:03
Kleine tip ook voor de foto's, kijk als je een race start welke auto's een camera naast hun naam hebben staan. Je moet ze niet afzonderlijk fotograferen maar kan de hele grid voor en achter tegelijk fotograferen.

Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy


  • Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-06 17:17
Echt vet die Golf mk 2 Rallye deze week O+ Kek ding met die Corrado voorkant!!

Oh en ik en wat bekenden zullen vanavond de Forzathon doen vanaf 2000u, waaronder The Trial. Ik denk dat we met 4 of 5 zijn vooralsnog dus als iemand mee wil doen hoor ik het graag!

[ Voor 54% gewijzigd door Arrahant op 18-06-2026 09:17 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant


  • ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

grappige FH6 quirks:

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?


  • AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19-06 22:57
G_Dragon schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 08:20:

[Afbeelding]
June 18 - June 25 (Series 02 Week 1)

🎯 PLAYLIST POINTS & REWARDS
Series: 200 pts
  • Series Reward: 1993 Porsche 911 Turbo S Leichtbau (Seasonal Exclusive) 80 pts
  • Series Reward: 2018 Lotus Exige Cup 430 (Seasonal Exclusive) 160 pts
Season: 50 pts
  • Season Reward: 1989 Volkswagen Rallye Golf (Seasonal Exclusive) 20 pts
  • Season Reward: 1988 Lamborghini Countach LP5000 QV (Seasonal Exclusive) 40 pts
[Afbeelding]

🏆 PLAYLIST EVENT REWARDS
  • LINK Phrase: “Just a happy little accident”
  • Car: 1982 DeLorean DMC-12 (Autoshow, Wheelspin)
  • Car: 1988 BMW M3 (Autoshow, Wheelspin)
  • Car: 1986 Audi #2 Audi Sport quattro S1 (Autoshow, Wheelspin)
  • Car: 1986 Ford F-150 XLT Lariat (Autoshow, Wheelspin)
  • Car: 1987 Mercedes-Benz AMG Hammer Coupe (Autoshow, Wheelspin)
  • Wheelspins & Super Wheelspin (Monthly Rivals)
  • Credits
  • Car Pass note: Car Pass owners receive a new Car Pass car each Thursday, example: 2023 Audi R8 Coupé V10 GT RWD
  • Playlist History (future Series): 1972 Mazda Cosmo 110S Series II (Seasonal Exclusive), unlock via Series History later



Weekly: Blast from the Past
(5 pts) These four challenges must be completed in sequence for completion to earn the points and 25,000 credits.
Chapter 1: Own & DriveOwn and drive the DeLorean DMC-12



Daily Challenges
(1 pt each) Each day a new challenge opens at 7:30am Pacific and remains open for 7 days - this allows completion into the next season for these challenges only. Earn 5,000 Credits for each completed challenge.
Sweet Car O’MinePark at the Evolving World Car Meet in any car from the 1980s
Take on MeComplete a Head-To-Head in The Eliminator
Temple of ZoomTake a photo whilst in any Ford from the 1980s at the Temple of Nachi Falls
Be Excellent to Each OtherSend a Gift Drop to another player
Short CircuitWin a race at the Shimanoyama Circuit in any car from the 1980s
GhostbusterBeat a Rivals Ghost in any car from the 1980s
Life Moves Pretty FastReach 150 mph in any Ferrari

📅 SEASON EVENT DETAILS
PtsEventName / Requirement / Route
2Photo Challenge#TheJoyOfDrifting, Take a photo of any car from the 1980s whilst drifting
3Treasure HuntNangan Region, Smash the chest shown in the challenge image
5Championship (Street)Street Runner, 1980s Retro Super Saloons (C class), Street (Norikura Descent, Hokubu Ascent, River Descent)
5Championship (Road)What’s the Hatch?, 1980s Retro Hot Hatch (D class), Road (Ito Sprint, Highway Circuit, Festival Sprint)
3Drag MeetIto Half Mile, 1980s (B class), 21.000 or faster
2Speed ZoneDeep Forest, 1980s (B class), 95.0 mph
2TrailblazerNachi Falls, 1980s (B class), 43 seconds
10The TrialPush it to the Limit, 1980s Rally (B class), Dirt (Sunflower Scramble, Bamboo Forest Scramble, Ine Scramble)
3Horizon PlayTouge Showdown: My Little Pony, Complete a Touge Showdown event in any Mustang
2Horizon PlayHide & Seek, 5 vs 1, Complete a game of Hide & Seek

⚡ MONTHLY RIVALS

Monthly Rivals run across the Series. Cars are provided for the event, post a clean lap to complete and earn points for the Series.


PtsEventCar Provided
4 / 1Monthly Rivals, Narai-Juku Circuit1993 Porsche 911 Turbo S Leichtbau
En ik kan niet spelen :-(

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:58
Watdan? Zijn de servers down?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19-06 22:57
G_Dragon schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 14:41:
[...]


Watdan? Zijn de servers down?
Nee ben straks op vakantie en daarna DefQon dus word weinig gespeeld..

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Pagina: 1 ... 24 ... 26 Laatste