Hmm, die volg ik niet? Ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen ;)sdk1985 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 10:58:
[...]
Hmm maar dan betekent een tune écht niks meer. Eigenlijk is het nu al gereduceerd tot het 30 seconde zoeken naar de populairste tune in plaats van zelf rommelen cq verdienen van je tuning.
Je kunt natuurlijk altijd meerdere varianten van een auto maken met elk een eigen tune en via de skin deze visueel herkenbaar maken.
Wat ik vooral jammer vond (nog niet gekeken maar ik gok dat het niet anders is) is dat je bij de multiplayer met meerdere events tussendoor niet van auto kan wisselen (zoals dat in The Crew wel kon). Dat je zegmaar een Ferrari pakt en het 3 cross country events blijken te zijn.
Neem als voorbeeld nu even de GMC Syclone. Dit vond ik in FH5 echt een lust om mee te rijden. Kan je ook overal voor gebruiken. Je zou dus een A en B-class road tune kunnen maken en bijvoorbeeld nog een dirt tune. Als er dan op dat moment een dirt tune op actief is en je krijgt een A-Class road race kan je alsnog gewoon die auto kiezen met de A-class road tune. Voelie um?
Dat je tussendoor geen andere auto's kan kiezen is inderdaad ook jammer maar heb ik zelf minder moeite mee.

/f/image/GpgenuYq14y6RLbmQyufkESz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/T5K2n1MmwDa53SUZ60WTT33M.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZoHZpJQQBsqsbU9YDsEl46Ti.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/JqEbpPByPZg9jekXuUMXdFrr.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/WPrOZfn0tSf2cOPPaxmidDN8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/QGWsGt6tLzAsuQtk2aGrXVjN.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/865qSMM8UEOCCkX9JV8KUZgy.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NmIeRxu3VWyb58sbsZyGL0EM.png?f=fotoalbum_large)