• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

dreams2 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 11:43:
[...]

Bedankt voor de tip! Ik ben benieuwd naar je verdere ervaringen. (Voorpret)
Wat mij irriteerde en opviel: de pootjes voor de accu zaten niet bij de accu's, die zit bij de hooofdunit, dus zit je je rot te zoeken omdat je accu's eerder binnen zijn gekomen. Hoeft dus niet.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Nanuk
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:13
kmf schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 14:06:
[...]

Wat mij irriteerde en opviel: de pootjes voor de accu zaten niet bij de accu's, die zit bij de hooofdunit, dus zit je je rot te zoeken omdat je accu's eerder binnen zijn gekomen. Hoeft dus niet.
Nou ja, je hebt natuurlijk maar een stel pootjes nodig per 'stapel'. In die zin is het volkomen logisch dat de pootjes bij de hoofdunit verpakt zijn.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Nanuk schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 16:36:
[...]

Nou ja, je hebt natuurlijk maar een stel pootjes nodig per 'stapel'. In die zin is het volkomen logisch dat de pootjes bij de hoofdunit verpakt zijn.
ja, uiteindelijk wel logisch. maar op het moment dat je alleen maar de accu hebt binnengekregen en hoopte om die alvast op de goede plek te zetten... in principe heb je ook maar 1 muurhaakjeset nodig, die krijg je dan wel weer per module, dus heb ik er nu 3 ongebruikte sets.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Xirt
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:55
kmf schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 13:46:
[...]

helaas is die nog enkeel read only, geen controls voor de indevolt om te laden/idlen.
Nog geen real-time controls, maar wel verdere configuratie. Dat zal in veel gevallen Al afdoende zijn. Zie ook de gelinkte documentatie.

• Xirt
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:55
thaMini schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 13:39:
Bestelling gedaan met korting stapelen.
SolidFlex 2000 met 1 extra accu.
Kan je met de integratie ook de Solarmann uitlezen? Zou me weer een P1 meter schelen.
Nee, de waardes van de P1 meter worden niet via de Indevolt API geexposed. Ik heb zelf dus ook nog twee P1 meters op dit moment.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste