Exactly my point. Er is een werkgroep die bekijkt of thuisaccu's verboden kunnen worden voor huishoudens die een gasaansluiting hebben. Dat staat wederom in een artikel op Solarmagazin.nl. Dat wil dus niet zeggen dat het politiek beleid wordt trouwens. Dynamische tarieven; gaat geen jaren blijven bestaan, en handelen op t net blijkt een flinke extra belasting te betekenen voor het net, technisch gezien. Verder is er nog de dubbele belasting op stroom in, en dan weer uit de batterij (niet voor consumenten dan).
Ik schets geen negatief senario, de overheid gaat de doelpalen verplaatsen wat betreft thuisaccu's en stroomopslag in het algemeen. Dus als je nu een volledig doorgerekend plan hebt of de huidige stand van zaken volledig op jezelf betrekt kan het in de toekomst tegen gaan vallen. That's all I'm saying.
Verder gun ik iedereen zijn thuisaccu natuurlijk. Ik heb er zelf ook een. Niet te groot, die krijg je in de winter niet vol en in de zomer niet leeg.
Ik schets geen negatief senario, de overheid gaat de doelpalen verplaatsen wat betreft thuisaccu's en stroomopslag in het algemeen. Dus als je nu een volledig doorgerekend plan hebt of de huidige stand van zaken volledig op jezelf betrekt kan het in de toekomst tegen gaan vallen. That's all I'm saying.
Verder gun ik iedereen zijn thuisaccu natuurlijk. Ik heb er zelf ook een. Niet te groot, die krijg je in de winter niet vol en in de zomer niet leeg.
[ Voor 7% gewijzigd door buutvrij op 09-05-2026 00:48 ]
/f/image/SUKUyuzcWqePF8u2hueV1bp0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/okq1iQ6MFEgfGaqJJqwfdUPW.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6i72pzYMApzO0Zr6sfAhvRFG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2PPdiVlZkYf7gMaqKOJykRle.jpg?f=fotoalbum_large)