Ik heb de velden toegevoegd als number en de API / coordinator files aangepast om uiteindelijk een call te kunnen doen op de SetData API (incl. benodigde combinatie van velden) om de charging / discharging power aan te kunnen passen:
:strip_exif()/f/image/0PhOpoGT26lZ4OxV0NwxwvxW.png?f=user_large)
In de API specs staat echter een limitatie die mogelijk een beperking gaat vormen voor het instellen van de waarden:
- De waarde die ingesteld kan worden voor "Power (charging)" heeft een range van 0 - 1200. Volgens mij is dit de "Inverter Input Limit" in de app welke ingesteld kan worden van 100 - 2400.
- De waarde die ingesteld kan worden voor "Power (discharging") heeft een range van 0 - 800. Volgens mij is dit de "Max AC Output Power" in de app welke ingesteld kan worden van 0 - 2400.
Bovendien kan ik volgens de API Specs maar 4 instellingen aanpassen, terwijl ik in de app toch echt meer instellingen zie. Daarnaast zie ik geen enkel data point dat mij de huidige waarden geeft voor deze settings. Ik heb alle data points opgevraagd uit de API, maar geen enkel data point komt overeen met mijn Inverter Input Limit / Max AC Output Power zoals deze nu ingesteld staan.
Ik ga even contact opnemen met Indevolt om te checken hoe dit zit, want zover mij bekend zou de API "volledig" moeten zijn (en de documentatie lijkt dit tegen te spreken).
Update: mail gestuurd, now we wait
:strip_exif()/f/image/0PhOpoGT26lZ4OxV0NwxwvxW.png?f=user_large)
In de API specs staat echter een limitatie die mogelijk een beperking gaat vormen voor het instellen van de waarden:
- De waarde die ingesteld kan worden voor "Power (charging)" heeft een range van 0 - 1200. Volgens mij is dit de "Inverter Input Limit" in de app welke ingesteld kan worden van 100 - 2400.
- De waarde die ingesteld kan worden voor "Power (discharging") heeft een range van 0 - 800. Volgens mij is dit de "Max AC Output Power" in de app welke ingesteld kan worden van 0 - 2400.
Bovendien kan ik volgens de API Specs maar 4 instellingen aanpassen, terwijl ik in de app toch echt meer instellingen zie. Daarnaast zie ik geen enkel data point dat mij de huidige waarden geeft voor deze settings. Ik heb alle data points opgevraagd uit de API, maar geen enkel data point komt overeen met mijn Inverter Input Limit / Max AC Output Power zoals deze nu ingesteld staan.
Ik ga even contact opnemen met Indevolt om te checken hoe dit zit, want zover mij bekend zou de API "volledig" moeten zijn (en de documentatie lijkt dit tegen te spreken).
Update: mail gestuurd, now we wait
:strip_exif()/f/image/givVd85RWmNvV9496iltyLLK.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/6DeSbdSWq34fjNaaYfhUJMLq.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VP9QI31E8paS6RPVUcA7g2Fb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bdbwqygcouXjKnh8Ms0sWQgh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/e3uyu62mQ5ZaZ8UADzY2tB41.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fTiaHz1k31jVNPmk7bsE3WSN.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/eCmxMviYwxWifvBVuh2PGdsM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yLJWynO8dNRU2IIHUiry4uBr.png?f=user_large)
/f/image/AJhDxEUvzdHXFIgB9PON8VPy.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/sreAY1Xz30chToidudZrw84j.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/svF3rJ6GpPwhOWxlbqylcYvR.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/xZE08JLtYOqmtWYJQG1xCisc.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/442IcDsFV98xjotAEsxhPTie.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ufhnsCpjiKREk34Cj44l8cXA.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZPRwkkWS7959vIs0PESBYvim.png?f=fotoalbum_large)