Vraagje. Ik wil in de auto een profiel aanmaken voor mijn vriendin. Ik wil ook de app op haar telefoon installeren, om dan daar ook een digital key aan te maken en te koppelen aan haar account in de auto.
Kan ik nu het beste ook een apart kia connect account op haar naam gebruiken, of kan ik op de all ook inloggen met mijn gegevens.
Wat betreft de digitale key adviseren meerdere AI's om mijn digital key te delen in plaats van een digital key specifiek voor haar profiel met haar telefoon te maken. Iemand al een soortgelijke setup actief? Dus twee aparte smartphones met op ieder de KIA app op eigen KIA account en in beide apps een digital key?
Kan ik nu het beste ook een apart kia connect account op haar naam gebruiken, of kan ik op de all ook inloggen met mijn gegevens.
Wat betreft de digitale key adviseren meerdere AI's om mijn digital key te delen in plaats van een digital key specifiek voor haar profiel met haar telefoon te maken. Iemand al een soortgelijke setup actief? Dus twee aparte smartphones met op ieder de KIA app op eigen KIA account en in beide apps een digital key?
[ Voor 32% gewijzigd door FJP84 op 02-07-2026 18:59 ]
/f/image/yiMnnlOkuA86KyEDfYVIRVvx.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WIno0jpDnXjXsn82Clc4ZLvi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/evWyY8hfU9wEGfJU7uOmunGC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ziolI3fpQ6Tu7f9qjKCuma6i.jpg?f=fotoalbum_large)