Voor wie het interesseert. Afgelopen weekend de eerste echte test gedaan met de vouwwagen/tenttrailer van ca 400 kilo achter de ev5. Van West Brabant naar diep in de Achterhoek. Heen (wind mee) een keurige 21kwh/100km inclusief files (185 in 3 uur). Terug (wind tegen) een 28 kwh/100km met vergelijkbare reistijd en afstand. Op beide ritten de acc op 95-98 gezet en ook zeker wel een aantal keer een vrachtwagen oid ingehaald.
Verder heb ik ook zwarte ev5 en gt line logo's liggen ter overname. Ik heb alleen het logo door de dealer laten vervangen en de typeaanduiding laten verwijderen.
Tot slot. Wie ervaart toegevoegde waarde van die rijstrook wisselhulp? Misschien gebruik ik het verkeerd, maar ik vind het maar zo zo.
Verder heb ik ook zwarte ev5 en gt line logo's liggen ter overname. Ik heb alleen het logo door de dealer laten vervangen en de typeaanduiding laten verwijderen.
Tot slot. Wie ervaart toegevoegde waarde van die rijstrook wisselhulp? Misschien gebruik ik het verkeerd, maar ik vind het maar zo zo.
[ Voor 7% gewijzigd door DanielN op 10-07-2026 21:53 ]
:strip_exif()/f/image/qUbo8kYUCAc0sTwkiZxvCrAD.jpg?f=fotoalbum_large)