Gewoon de borden volgen en laden waar je wil laden. Ionity en Tesla hebben vaak wel gunstige abonnementen en prettige locaties bij hotels of shopping malls.Grasmans schreef op maandag 25 mei 2026 @ 11:33:
[...]
Zo dan!
Hoe merkte jij dat? Dit is wel mijn “angst”. Ga voor het eerst richting Frankrijk met mijn ev5. Had van de week een telefoontje gehad dat ik hem begin eerste week juli hem kan ophalen; eind juni komt hij aan. Jullie nog tips voor ritjes naar Frankrijk?
Ik heb een Ionity abo genomen, de route geplant met de Ionity app, alleen Ionity stations ingesteld, de route naar Maps gestuurd.Grasmans schreef op maandag 25 mei 2026 @ 11:33:
[...]
Ga voor het eerst richting Frankrijk met mijn ev5. Had van de week een telefoontje gehad dat ik hem begin eerste week juli hem kan ophalen; eind juni komt hij aan. Jullie nog tips voor ritjes naar Frankrijk?
Hij gaf deze melding.Grasmans schreef op maandag 25 mei 2026 @ 11:33:
[...]
Zo dan!
Hoe merkte jij dat? Dit is wel mijn “angst”. Ga voor het eerst richting Frankrijk met mijn ev5. Had van de week een telefoontje gehad dat ik hem begin eerste week juli hem kan ophalen; eind juni komt hij aan. Jullie nog tips voor ritjes naar Frankrijk?
Nu is het voorverwarmen van de accu - denk ik - geen issue maar als je de route naar Maps stuurt werkt het voorwarmen niet mocht dat nodig zijn, toch?beschuit schreef op maandag 25 mei 2026 @ 12:07:
[...]
Ik heb een Ionity abo genomen, de route geplant met de Ionity app, alleen Ionity stations ingesteld, de route naar Maps gestuurd.