• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:29
Heb bij wijze van experiment mijn club door Gemini laten analyseren en een ideale opstelling laten maken. Begin met een 4-4-2 en ingame moet ik vervolgens switchen naar een 4321 opstelling. In balbezit heel aanvallend en verdedigend ook wel te doen. 3 potjes gespeeld. Eerste even wennen en kwam al gauw 0-2 achter en won vervolgens met 6-3. 2e potje 6-0 en een rage quit en laatste potje 7-7 tegen iemand met de swaps R9 … stond hier achter met 6-2.

In game staat het dus zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lkYlOGyb5GSSpYwRFAnOzqgTNGc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3AVYYi33XskGrneGA75U6xY1.jpg?f=fotoalbum_large

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:52
Partypooper schreef op zondag 22 februari 2026 @ 12:20:
Hier Cancelo even meegepakt. Nu nog niet super bijzonder maar hopelijk wel na zijn upgrades. :)
Die SBC? Zit ik ook aan te denken, heb nu nog 87 llorente op RB. Bevalt ie goed?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Sn3gG3l schreef op maandag 23 februari 2026 @ 11:41:
[...]

Die SBC? Zit ik ook aan te denken, heb nu nog 87 llorente op RB. Bevalt ie goed?
De SBC ja. Je kan hem ook LB zetten eventueel.

Maar hij bevalt tot zover prima en de kans op upgrades is groot. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• pacod
pacod schreef op maandag 23 februari 2026 @ 10:32:
Heb bij wijze van experiment mijn club door Gemini laten analyseren en een ideale opstelling laten maken. Begin met een 4-4-2 en ingame moet ik vervolgens switchen naar een 4321 opstelling. In balbezit heel aanvallend en verdedigend ook wel te doen. 3 potjes gespeeld. Eerste even wennen en kwam al gauw 0-2 achter en won vervolgens met 6-3. 2e potje 6-0 en een rage quit en laatste potje 7-7 tegen iemand met de swaps R9 … stond hier achter met 6-2.

[Afbeelding]
Aan de hand van deze tactics doorgestoomd naar de 4e divisie, waar ik nog niet eerder ben geweest. Langeleve AI :P

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:53
pacod schreef op maandag 23 februari 2026 @ 10:32:

In game switchen naar een andere opstelling - dan hebben die 3 mensen met een uitroepteken erbij toch nog steeds een probleem omdat ze geen role (of role+, ++) hebben op dit positie?
Ik speel nu zelf met een 41212, en die 4321 ziet er ook wel leuk uit - beetje tiki-taka door het midden heen ping-pongen werkt best aardig omdat de AI niet zo goed is om een overtal aan runs te tracken. En met de gemiddelde server red je het als verdediger ook niet om zelf snel genoeg te schakelen.

• pacod
heron schreef op maandag 23 februari 2026 @ 13:11:
[...]

In game switchen naar een andere opstelling - dan hebben die 3 mensen met een uitroepteken erbij toch nog steeds een probleem omdat ze geen role (of role+, ++) hebben op dit positie?
Ik speel nu zelf met een 41212, en die 4321 ziet er ook wel leuk uit - beetje tiki-taka door het midden heen ping-pongen werkt best aardig omdat de AI niet zo goed is om een overtal aan runs te tracken. En met de gemiddelde server red je het als verdediger ook niet om zelf snel genoeg te schakelen.
Het doet niks met de chemistry en de normale in game stats....hoe het ingame met de role+ en ++ omgaat geen idee...ik merk daar zelf weinig van. Maar heeft wellicht wel invloed op je speler.

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:52
Partypooper schreef op maandag 23 februari 2026 @ 11:49:
[...]

De SBC ja. Je kan hem ook LB zetten eventueel.

Maar hij bevalt tot zover prima en de kans op upgrades is groot. :)
Thanks, op LB heb ik nu Dorgu (die sbc) staan, bevalt goed. Ik ga ook die Cancelo even doen!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste