• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:18
Moody2204 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 09:41:
[...]

Ik heb hier ook besloten om er vanaf te zien. EA weet de eigen community weer aardig te frustreren. Want ik denk dat veel casual spelers dit niet halen of zien zitten. Zo jammer dat er geen betere voetbalgame is dan EAFC, anders was ik allang gekapt.
Je kunt je betere spelers gewoon op de bank zetten en meteen wisselen toch ?

Of kan dat niet

• Markvd1984
En telle de zilvericon spelers ook als zilver spelers Braziliaans?
Markvd1984 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 12:54:
[...]

Je kunt je betere spelers gewoon op de bank zetten en meteen wisselen toch ?

Of kan dat niet
Dat schijnt wel te kunnen, nog niet uitgeprobeerd. Maar dan nog wordt het voor mij lastig zat hoor.

Om over online nog maar te zwijgen, daar ben ik volstrekt kansloos, zeker bij die chipshots. Dat lijkt me ook een mission impossible.

En ik snap dat ze een R9 niet kado doen hoor, maar voor velen zal deze kaart onbereikbaar blijven.

[ Voor 26% gewijzigd door Moody2204 op 31-01-2026 23:31 ]

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:54
Moody2204 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:00:
[...]

En ik snap dat ze een R9 niet kado doen hoor, maar voor velen zal deze kaart onbereikbaar blijven.
Op zich ook wel begrijpelijk. Anders heeft iedereen die heel veel tijd heeft, tot maart een R9 in de spits staan.

Ik ga ook al die live events niet kunnen. Misschien een aantal van de squad battles tokens wel - maar ook daar zitten wel een paar leuke dingen bij, zoals die Icon Defender Glowup.

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:34
Je kunt na de aftrap gelijk 5 wissels toepassen dus dan is het wel te doen en dat telt gewoon voor de objective.

Ook kun je de tegenstanders refreshen in het menu zodat je tegen lage rating/lage chemistry speelt. Dit telt dan na een aantal refreshes niet meer mee voor SB punten maar wel makkelijker om zo de objectives te halen voor sommigen.

Met 12 potjes ben ik klaar:
- 6 potjes met first owned Braziliaanse silvers (3 tokens)
- 6 potjes met Franse Arkema speelsters (2 tokens)

Als je first owned Franse Arkema speelsters hebt dan kun je het ook omdraaien natuurlijk. :)

• Markvd1984
Wie hebben jullie gekozen voor fs opleiding

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14:06
Markvd1984 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 12:11:
Een nederlands team aan t bouwen, hato gedaan. Moet er alleen nog aan beginnen haha

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 01-02-2026 13:03 ]

• Markvd1984
Augy schreef op zondag 1 februari 2026 @ 13:03:
[...]

Een nederlands team aan t bouwen, hato gedaan. Moet er alleen nog aan beginnen haha
Oh huh ik dacht dat je 1 van die gratis paarse spelers moest doen
Waar zijn die voor dan ?

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-02 11:21
Markvd1984 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 13:23:
[...]

Oh huh ik dacht dat je 1 van die gratis paarse spelers moest doen
Waar zijn die voor dan ?
Dat dacht ik ook. Geen idee. Ik heb Huijsen erin gestopt... Gewone 82 kaart...

• Er!k
SpaceOdyssey schreef op zondag 1 februari 2026 @ 11:52:
Je kunt na de aftrap gelijk 5 wissels toepassen dus dan is het wel te doen en dat telt gewoon voor de objective.

Ook kun je de tegenstanders refreshen in het menu zodat je tegen lage rating/lage chemistry speelt. Dit telt dan na een aantal refreshes niet meer mee voor SB punten maar wel makkelijker om zo de objectives te halen voor sommigen.

Met 12 potjes ben ik klaar:
- 6 potjes met first owned Braziliaanse silvers (3 tokens)
- 6 potjes met Franse Arkema speelsters (2 tokens)

Als je first owned Franse Arkema speelsters hebt dan kun je het ook omdraaien natuurlijk. :)
Ik had iets meer wedstrijden nodig, maar is me ook gelukt. Had nog een nieuwe keeper nodig, dus Buffon 92 gedaan. Voor de rest wel prima...

• heron
Markvd1984 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 12:11:
Nog niemand, ik wacht even tot de laatste updates hiervoor vanavond beschikbaar komen. Maar aangezien ik een Messi door Creative Director en Inside Edge naar een mooie 90 evo heb gebracht, denk ik dat het een jonge Argentijn uit de MLS wordt om hem op chemistry te krijgen.

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hIYRrp84GnyWO11jJ1slx-Mz8vs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XqVLwUedL96V3uIUwBJjgvJe.png?f=fotoalbum_large

Ik heb Messi zo

Hoe krijg je hem naar 90?

• heron
Ik heb hem zo gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NsBeZa3Rb97CT-BsscYQEKlHzbk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wTT7tkbOUgh8NyMn2kVnFtu8.png?f=fotoalbum_large

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:39
Moody2204 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 09:41:
[...]

Ik heb hier ook besloten om er vanaf te zien. EA weet de eigen community weer aardig te frustreren. Want ik denk dat veel casual spelers dit niet halen of zien zitten. Zo jammer dat er geen betere voetbalgame is dan EAFC, anders was ik allang gekapt.
Tokens verzamelen is inderdaad een hersenloze grind. Ik ben er net aan begonnen met een zilveren braziliaans team, first owner (3 in 1 :) )

Je kan 5 sterke wissels toevoegen.
Na de aftrap, zet ik gelijk mijn 5 wissels in.
Hierin bouw ik dan een sterke as en dan is het prima te doen.

Je kan gewoon refreshen zodat je lagere tegenstanders treft met slechte chemistry.
Je kan ook bij de slechtere tegenstanders je zilveren squad gebruiken en de betere tegenstanders een andere objective squad, zoals LaLiga bijvoorbeeld. Haal je maximaal SquadBattle punten.

Maar eerlijk is eerlijk, ik speel amper, dus ga deze grind niet voltooien. Ga wat tokens verzamelen. Misschien voor een Zambrotta omdat ik nog steeds met gold Kounde speel op rechts en Essien icon op links.

Heb EAFC tijdje terug in de aanbieding gekocht voor casual potjes. Deze grind is voor mij echt teveel en te lang.

wijze woorden

• heron
Grind is echt te veel inderdaad. Ik ga eens kijken of squad battles wil lukken. En dan wordt het denk ik Buffon, of de icon defender evo (of allebei als het meezit). Een goede icon keeper kan je altijd goed gebruiken, en die evo kan anders een evo Theo die ik heb mooi upgraden, alhoewel hij volgens mij dit jaar niet zo overpowered is als afgelopen jaren.

• Augy
heron schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 11:16:
Grind is echt te veel inderdaad. Ik ga eens kijken of squad battles wil lukken. En dan wordt het denk ik Buffon, of de icon defender evo (of allebei als het meezit). Een goede icon keeper kan je altijd goed gebruiken, en die evo kan anders een evo Theo die ik heb mooi upgraden, alhoewel hij volgens mij dit jaar niet zo overpowered is als afgelopen jaren.
Heb ze in SB ook gedaan icm de academy evo. Was wat mij betreft veel te veel werk haha miss dat ik ze volgende week nog doe maar zie ik dan wel, sweatfest online ga k iig niet aan beginnen

Buffon gekozen en volgende week maar weer zien

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:40
Ik ga die hele token grind lekker overslaan. Het is sws tegenwoordig alleen maar grinden met van die megalange evo's ook. Moet die HM TOTY evo nog doen. Was gisteren begonnen met Endrick Future Stars maar ook al bijna geen zin meer in. Je moet tegenwoordig hele chains googlen om uit te vogelen hoe die evo werken...

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Ja dat vind ik ook hoor. Ik vind het ook net allemaal wat te complex en langdurig. Heb die 5 offline tokens nu binnen (al had ik er wel een potje of 20 voor nodig i.p.v. de 12 die de Youtubers je beloven). Maar dan ben je ook echt al gaar. Online gaat me sowieso ergernis opleveren, dus ik denk dat ik die ook niet ga voltooien. Het is gewoon teveel allemaal.
Ik ga even lekker een pauze nemen van FC. Heb het voorlopig wel weer even gezien. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16-02 23:23
Partypooper schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 18:36:
Ik ga even lekker een pauze nemen van FC. Heb het voorlopig wel weer even gezien. :)
Ik doe ook een beetje SBC in de webapp en heel af en toe een potje.

Het spelen van FC voelt steeds meer als werk.
Je moet dat spelen voor die objectives en weer iets anders voor dat pakketje of die speler.
Als je alles wilt hebben door je FOMO dan speel je volgens mij 100+ potjes per week.

En als de game nou leuk en innovatief aanvoelt.
Maar het is eigenlijk altijd hetzelfde, je speelt tegen dezelfde spelers (Pina)
En het merendeel valt aan op dezelfde saaie meta manier.
Wie verzint er bij ea dat je fucking 6 chipshots moet scoren voor die bundes swap. Heeft dit spel zelf ook nog nooit gespeeld.
Traeces schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 21:25:
Wie verzint er bij ea dat je fucking 6 chipshots moet scoren voor die bundes swap. Heeft dit spel zelf ook nog nooit gespeeld.
Dat niet alleen, ook nog eens steekpassjes. Ik skip die online dingen lekker, want de community werkt vaak ook niet mee. Het is beter voor mijn gezondheid ook.

• Markvd1984
Hebben jullie ook de bug als je erm sbc wil doen dat doe geen enkele positie meer herkend
En bij elke positie de hoogste rating weergeeft
Moody2204 schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 22:33:
[...]

Dat niet alleen, ook nog eens steekpassjes. Ik skip die online dingen lekker, want de community werkt vaak ook niet mee. Het is beter voor mijn gezondheid ook.
Steekpas geef ik best vaak assists mee.

Maar die belachelijk 6 chipshots ben ik heel de avond mee bezig geweest.

Nu nog 6 afstandschoten.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-02 16:25

beuker19

Killerbeuker is so OP

Markvd1984 schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 23:33:
Hebben jullie ook de bug als je erm sbc wil doen dat doe geen enkele positie meer herkend
En bij elke positie de hoogste rating weergeeft
Ja, ook in Gauntlet terwijl jij je team wil wisselen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Sn3gG3l
beuker19 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 11:31:
[...]

Ja, ook in Gauntlet terwijl jij je team wil wisselen.
Merkte het gisteren ook, irritant idd.

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02 10:35
Vindt sowieso dat het spel ook na de laatste patch ineens heel stroperig aanvoelt.
Traeces schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 23:37:
[...]

Steekpas geef ik best vaak assists mee.

Maar die belachelijk 6 chipshots ben ik heel de avond mee bezig geweest.

Nu nog 6 afstandschoten.
Sowieso respect dat je het gehaald hebt, maar ik begin er niet aan.
Moody2204 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 13:31:
[...]

Sowieso respect dat je het gehaald hebt, maar ik begin er niet aan.
Heb er genoeg gehad die meewerken. Zeker met een la Liga team en bundes.

• DutchDevil79
  • Laatst online: 17:01

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja gewoon eerst die 6 wins binnen halen. Ook handig nu dat ze dan denken dat je voor chipshot gaat en je gewoon hard laag schot of finesse gebruikt om te scoren. Daarna heb ik gewoon elke wedstrijd meteen de ander geholpen met zijn goal en kreeg ik de chipshots kado. Alleen een wou niet mee werken dus dat koste me nog een extra wedstrijd. Zo duurde het max uurtje om de token binnen te krijgen.

iRacing Profiel

• stroopwafel57
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 06-02 18:17
'De bal achterin rondspelen zonder dat de tegenstander aan de bal komt' 8)7 Het is voor mij een reden het spel( rivals) al na 1 week na de release niet meer te spelen. :|

• Sn3gG3l
stroopwafel57 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 13:19:
'De bal achterin rondspelen zonder dat de tegenstander aan de bal komt' 8)7 Het is voor mij een reden het spel( rivals) al na 1 week na de release niet meer te spelen. :|
Pina is er nog eentje, achterlijn goals etc etc.

Iemand een idee voor een goede cv ? Speel nu met evo Heaven en ts timber. Maar timber kan echt niet meer als cv.

Twijfel over big Meeks als cv, heel snel maar geen geweldig ps+ voor verdedigen.

• heron
Ik heb een paar van de icon swaps Squas Battles doelstellingen gedaan. Had genoeg first owned, silver, Franse D1 spelers om vier van die dingen in 6 wedstrijden te halen (ok, had er 9 nodig - best hoog niveau SB om met een half brak team door te komen). Met die 4 tokens lekker de defender glow up evo gehaald en op mijn Micky vd Ven gedaan. Heb toch niet de tijd om alle swap token te halen, en dit is meteen een goede versterking.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/npKKI2OmB5f2GlPgZzUgO5g1CVQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Jv21UjVkqhphoPUDSpV7HJdE.png?f=fotoalbum_large

Nu door met de Academy evo. Dean Huijsen is toch half Nederlands? Dan komt die er over een zwik wedstrijden lekker naast staan. Ook dat is een leuke optie voor je! Hier linkje naar mijn evo path voor hem.
Traeces schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 12:14:
Iemand een idee voor een goede cv ? Speel nu met evo Heaven en ts timber. Maar timber kan echt niet meer als cv.

Twijfel over big Meeks als cv, heel snel maar geen geweldig ps+ voor verdedigen.
Micah is meer een RB. Wel erg goed als defensieve fullback. Lacroix WW geen optie voor je? Die bevalt mij prima.

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:42
heron schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 13:05:
Ik heb een paar van de icon swaps Squas Battles doelstellingen gedaan. Had genoeg first owned, silver, Franse D1 spelers om vier van die dingen in 6 wedstrijden te halen (ok, had er 9 nodig - best hoog niveau SB om met een half brak team door te komen). Met die 4 tokens lekker de defender glow up evo gehaald en op mijn Micky vd Ven gedaan. Heb toch niet de tijd om alle swap token te halen, en dit is meteen een goede versterking.

[Afbeelding]

Nu door met de Academy evo. Dean Huijsen is toch half Nederlands? Dan komt die er over een zwik wedstrijden lekker naast staan. Ook dat is een leuke optie voor je! Hier linkje naar mijn evo path voor hem.
Ik heb deze in de Evo gegooid ipv van een aanvaller, wat de meesten deden.
Red me erg vaak uit de brand...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mdE6cBtM4n3yaQQSR3dCF9Oeig0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EYzKp2vs2b1gPTVYY6I6lGw1.png?f=fotoalbum_large
Partypooper schreef op zondag 8 februari 2026 @ 12:08:
[...]

Micah is meer een RB. Wel erg goed als defensieve fullback. Lacroix WW geen optie voor je? Die bevalt mij prima.
Daar speelt bij mij Read en die gaat er niet uit :P

Qua stats is Richards veel beter, twijfel alleen over zijn lengte. Maar er speelt toch haast niemand door de lucht.

Hmm zo maar even keuzes maken voor de wl. Timber kan iedergeval niet meer haha.
Oef die fs Doumbia is echt een geweldig spits. 7 potten gespeeld nu, 15x gescoord.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-02 16:12
Partypooper schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 18:36:
Speel FUT sinds de dag dat FUT ooit is uitgekomen, vele jaren geleden. Ineens was ik er ook klaar mee einde van dit jaar....die grind steeds, pfffffff.

PSN: Maichel

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02 10:35
Maichel schreef op maandag 9 februari 2026 @ 11:54:
[...]

Speel FUT sinds de dag dat FUT ooit is uitgekomen, vele jaren geleden. Ineens was ik er ook klaar mee einde van dit jaar....die grind steeds, pfffffff.
Dat is het punt bij mij ook. Die nieuwe dingen zoals een Gauntlet zijn best leuk, maar het is ondertussen wel heel veel.

• Joosterh
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-02 19:50
Wat ik niet zo goed begrijp is waarom die playstyles zo belangrijk gemaakt zijn. Ik heb bv. een icon, 93 Ronaldinho gepackt, maar als ik kijk naar zijn playstyles, dan is het niet veel. Je kunt een gemiddelde speler evo'en naar een veel betere speler dan sommige van je icons.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-02 16:12
Miggell schreef op maandag 9 februari 2026 @ 12:04:
[...]

Dat is het punt bij mij ook. Die nieuwe dingen zoals een Gauntlet zijn best leuk, maar het is ondertussen wel heel veel.
Precies man, ik was echt FUT fan vanaf dag 1. Weekend Leagues alles elke week, jaaaaren lang gedaan op hoog niveau...maar ik kan me er niet echt meer motiveren haha

PSN: Maichel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/32JJ_K10HeySUhZdahbRYb99Hrw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3FJ3DteekMvIrjnVi2VRMvfZ.jpg?f=fotoalbum_large

Serieus man wat is dit voor belachelijk team. Allemaal Totys. Messi sbc en fs hazard.

Verlies 6-4 gewoon puur door dat pay 2 win team.

Bank met Xavi, Zico, Abily, Carlos en Zidane. Gedraag je hoor.
Traeces schreef op maandag 9 februari 2026 @ 21:06:
[Afbeelding]

Serieus man wat is dit voor belachelijk team. Allemaal Totys. Messi sbc en fs hazard.

Verlies 6-4 gewoon puur door dat pay 2 win team.

Bank met Xavi, Zico, Abily, Carlos en Zidane. Gedraag je hoor.
Maar geen Pina :+
Haha is ook niet nodig. Ik voelde me vandaag in de wl zo zielig met dit team, tegenover al die toty / icon squads.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ir9kDOCl6MPZPsaozRc76Qqshcs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TPE8z7YGuYfR2PyQ49q2lrfe.png?f=fotoalbum_large

Nog 2 WL wins dan heb ik alle tokens wel binnen :+ :+

• DutchDevil79
  • Laatst online: 17:01

DutchDevil79

I race, therfore I am

Geen R9 hier. 10 Tokens behaald en meteen weg gedaan om dit te creëren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49aFoFzN2gI2Sv5OepqMjJTpJtQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zICBQMAmuS7KEOUmnNJ8EGBO.png?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

• heron
DutchDevil79 schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 10:41:
Geen R9 hier. 10 Tokens behaald en meteen weg gedaan om dit te creëren.
Heerlijk. Passie en geen meta rat!

Ik heb het voor nu bij 4 tokens gehouden met een evo Mickey vd Ven die ik had door de defender glowup gehaald. Mooi naast Academy evo Huijsen en dan heb ik een soort van Nederlandse verdediging.

Misschien dat ik nog 1-2 tokens uit deze set haal, en dan kijken hoe makkelijk de volgende set van 10 is. Besluit ik dan wel of ik nog voor de attacker glow up wil gaan, Buffon haal, wat fodder gok, of het hele circus van swaps aan me voorbij laat gaan voor de rest.
Traeces schreef op maandag 9 februari 2026 @ 22:50:
[...]

Haha is ook niet nodig. Ik voelde me vandaag in de wl zo zielig met dit team, tegenover al die toty / icon squads.

[Afbeelding]

Nog 2 WL wins dan heb ik alle tokens wel binnen :+ :+
Toch zie ik dan liever jouw team dan inderdaad al die meta teams.

• Markvd1984
Traeces schreef op zondag 8 februari 2026 @ 22:15:
Oef die fs Doumbia is echt een geweldig spits. 7 potten gespeeld nu, 15x gescoord.
Hij is idd echt heel handig voor de goal
4 potten 12 goals
Samen met toty pina in een 442
Markvd1984 schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 23:42:
[...]

Hij is idd echt heel handig voor de goal
4 potten 12 goals
Samen met toty pina in een 442
Vind zijn schotkracht echt bizar, in de 16 schieten is echt onhoudbaar voor de keeper.

• Markvd1984
Traeces schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 11:58:
[...]

Vind zijn schotkracht echt bizar, in de 16 schieten is echt onhoudbaar voor de keeper.
Ik vooral zijn loopacties zijn erg goed
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AX6jHpt5VfGu6tuRkWECiTCtVZI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vh0cjhcOvJMshXjSfS7yIoY6.jpg?f=fotoalbum_large

Ok eerst Mbappe en nu deze meneer…. En ook nog Davies in een pack.
Sodeknetter, dat is lekker.

Hier is mijn packluck nog nooit zo slecht geweest als in deze editie. Ik kan mij geen enkele goede pull herinneren. Ik moet het dus van de goede evo's hebben. Maar eindelijk een keer packluck zou wel fijn zijn i.p.v. die lange evo grinds.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:05
Qua packluck en handel met spelers gaat het hier voorspoedig. Heb oa TOTY VVD gepacked, UCL Saliba, Reus en wat andere kaarten die tijdens packen boven de 100k waren. Verder 17 miljoen in coins waar ik niks mee doe behalve handelen zoals altijd. Enige tradable speler in team is Neuer en die is ook alweer 20k meer waar als waar ik voor kocht dus prima. Spel kan me wel steeds minder bekoren maar de EVO's dit jaar voor 't eerst een beetje gedaan. Goeie kaarten maar die grind houd ik niet vol.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• pacod
Ik heb behoorlijk wat packluck dit jaar, ben echter slecht in handelen en gebruik mijn coins en winst in de menu grind van sbc's en voor evo's. Mijn beste pulls dit jaar tot nu toe zijn 1 miljoen+ TS Eusebio, TOTY Icon Morgan, Base Icon Henry, Base Icon Zico. Tussen de 500-1000k behoorlijk wat andere spelers..
Tradeable heb ik weinig soeps gepackt overigens......in het begin een Abide Pele van 500k geloof ik.
Moody2204 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 23:39:
[...]

Sodeknetter, dat is lekker.

Hier is mijn packluck nog nooit zo slecht geweest als in deze editie. Ik kan mij geen enkele goede pull herinneren. Ik moet het dus van de goede evo's hebben. Maar eindelijk een keer packluck zou wel fijn zijn i.p.v. die lange evo grinds.
Had ook niet geweldige pack luck, alleen die ts Abily was wel lekker.

Vind die evos echt prima om te doen. Kan tenminste met Feyenoord spelers spelen, die behoorlijk mee kunnen.

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rkJbb1hq6hMsosQiuCoy0Fo_QSA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n9CrYAhnCwAekPY2xdgaK0nB.jpg?f=fotoalbum_large
25*96 pakket
Wat een packluck zie ik hier weer voorbij komen. Ik doe hier iedere avond de sbc carrousel, maar echt 0,0 packluck.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:05
Met coins? Veel plezier met vini!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Toch de game maar eens opgestart. Chiellini voltooid want had nog een hele sloot aan fodder in de club zitten. Die kan ik trouwens echt aanraden. Belachelijk goede CB.

Uit een 83x14 nog Havertz gekregen. Ook een hele goede kaart. En als laatste opende ik net een 87+ player pick met coins uit de store. Daar kreeg ik Rijkaard nog uit. :)

Partypooper schreef op zondag 15 februari 2026 @ 10:11:
Toch de game maar eens opgestart. Chiellini voltooid want had nog een hele sloot aan fodder in de club zitten. Die kan ik trouwens echt aanraden. Belachelijk goede CB.

Uit een 83x14 nog Havertz gekregen. Ook een hele goede kaart. En als laatste opende ik net een 87+ player pick met coins uit de store. Daar kreeg ik Rijkaard nog uit. :)
Jaloers, wil die Chiellini kaart ook heel graag. Maar zwaar boven mijn prijskaartje haha.

Al gespeeld met Rijkaard ? Ben echt heel benieuwd naar die kaart op cvm.
Traeces schreef op zondag 15 februari 2026 @ 10:17:
[...]

Jaloers, wil die Chiellini kaart ook heel graag. Maar zwaar boven mijn prijskaartje haha.

Al gespeeld met Rijkaard ? Ben echt heel benieuwd naar die kaart op cvm.
2 potjes met Rijkaard op CB gespeeld om even te testen. Maar deed het daar prima. Die intercept+ merk je wel. :)

Normaal gesproken base hero Stam staan. Die komt er straks weer in als ik 4 tokens heb gehaald. Dan kan die door die CB evo heen.

• Markvd1984
Oekol schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:41:
[...]

Met coins? Veel plezier met vini!
Nee tokens 6 tokens voor de 25x 86 pakket gedaan
Markvd1984 schreef op zondag 15 februari 2026 @ 13:14:
[...]

Nee tokens 6 tokens voor de 25x 86 pakket gedaan
Geen R9 joh ?

• Markvd1984
Nee dacht ga gewoon voor de packs en ga ook niet alle swaps doen teveel moeite
Markvd1984 schreef op zondag 15 februari 2026 @ 14:31:
[...]

Nee dacht ga gewoon voor de packs en ga ook niet alle swaps doen teveel moeite
Dat heb ik ook. Heb alleen de offline tokens gedaan en geen zin in die online stress/ergernis.

• Markvd1984
Word helemaal gestoord van al die lompe hoere evos
Heb pina van 5 mil in de spits komt gewoon niemand voorbij door die lompe evos
Net tegen een brooks een cv nog nooit zo n goede cb gezien het slaat nergens meer op
Al die kut spelers worden allemaal messi ineens

• Er!k
Kum je een evo doen op een confrontatiespeler als deze nog geen update heeft gehad?
Markvd1984 schreef op zondag 15 februari 2026 @ 19:00:
Word helemaal gestoord van al die lompe hoere evos
Heb pina van 5 mil in de spits komt gewoon niemand voorbij door die lompe evos
Net tegen een brooks een cv nog nooit zo n goede cb gezien het slaat nergens meer op
Al die kut spelers worden allemaal messi ineens
Dat is tenminste vet aan die evos. Ik heb een hadj Moussa en timber helemaal door evos gehaald.

Die spelers kan je normaal gesproken nooit gebruiken. Nu wel.

Houdt de elftallen tenminste lekker wisselend ipv alleen maar de zelfde.
Traeces schreef op zondag 15 februari 2026 @ 19:50:
[...]

Dat is tenminste vet aan die evos. Ik heb een hadj Moussa en timber helemaal door evos gehaald.

Die spelers kan je normaal gesproken nooit gebruiken. Nu wel.

Houdt de elftallen tenminste lekker wisselend ipv alleen maar de zelfde.
Mee eens, en als je geen packluck hebt kan je toch leuke kaarten krijgen. Al zijn het soms wel erg lange grinds.
Moody2204 schreef op zondag 15 februari 2026 @ 22:36:
[...]

Mee eens, en als je geen packluck hebt kan je toch leuke kaarten krijgen. Al zijn het soms wel erg lange grinds.
Je moet soms wel echt goed opletten met die gekke evo kaarten :+ sommige hebben zulke bizarre playstyles en stats door die evo chains.

Die Hadj-Moussa van mij ook, draai iedereen gek met die kaart. Echt de best buitenspeler die ik dit jaar gebruikt hebt. Mbappe aan de andere is echt minder.

• Er!k
Er!k schreef op zondag 15 februari 2026 @ 19:45:
Kum je een evo doen op een confrontatiespeler als deze nog geen update heeft gehad?

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-02 16:25

beuker19

Killerbeuker is so OP

ik was zo ongeveer gestopt maar gisteren ook vini gepacked uit een 14x83 dus vanmiddag toch maar even proberen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Ik blijf hier maar tegenaan lopen: ik kom met 2 vingers in de neus op 3-0 voor.

Dan wordt de 3-1 gescoord en lukt er HE-LE-MAAL niets meer. Nog voor rust sta ik 3-4 achter.

Ik snap helemaal niks meer van dit spel.

• Markvd1984
Moody2204 schreef op maandag 16 februari 2026 @ 17:43:

Dan wordt de 3-1 gescoord en lukt er HE-LE-MAAL niets meer. Nog voor rust sta ik 3-4 achter.

Is standaard zo

Vinci van ruim 2mil komt nergens langs heen blijkbaar is 1000 muntjes voor een zilveren speler doe 8 evos doorloopt sneller en beter dan vinicucus

Goed bezig ea echt logica

• Augy
Markvd1984 schreef op maandag 16 februari 2026 @ 21:09:
[...]

Is standaard zo

Vinci van ruim 2mil komt nergens langs heen blijkbaar is 1000 muntjes voor een zilveren speler doe 8 evos doorloopt sneller en beter dan vinicucus

Goed bezig ea echt logica
Bij mij schiet vini echt alles aan flarden haha ongrijpbaar die kaart
Spel lijkt echt weer helemaal nergens op vanavond. Zoveel delay echt belachelijk.
Ik heb die Duitser Hoeneß gepackt, maar die vind ik serieus erg goed als cam. 10 gespeeld, 17 goals als cam.

• Lambiek96
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 17-02 10:18
Moody2204 schreef op maandag 16 februari 2026 @ 17:43:

Dat heet DDA, maar dat zit er volgens EA echt niet in |:(

• heron
Misschien is je tegenstander van taktiek geswitched?

Maar het is soms wel spelen tegen de verbinding - of wie de meeste ping pong ballen of tacklebacks van het spel krijgt. Erg frustrerend.

Omdat ik een zwik fodder had, en Henry al in mijn team had, die WW Vieira SBC gedaan. Is nu nog 86, maar hopen op een snelle goede Evo voor hem. Of denken we dat EA de komende weken er voor gaat zorgen dat ze dit expres niet doen? Ik kan wel een goede, grote CDM of box-to-box erbij gebruiken.

• SpaceOdyssey
heron schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 10:19:
Misschien is je tegenstander van taktiek geswitched?

Maar het is soms wel spelen tegen de verbinding - of wie de meeste ping pong ballen of tacklebacks van het spel krijgt. Erg frustrerend.

Omdat ik een zwik fodder had, en Henry al in mijn team had, die WW Vieira SBC gedaan. Is nu nog 86, maar hopen op een snelle goede Evo voor hem. Of denken we dat EA de komende weken er voor gaat zorgen dat ze dit expres niet doen? Ik kan wel een goede, grote CDM of box-to-box erbij gebruiken.
Ik weet niet wat voor rewards je nog hebt, maar je kunt 86 Vieira al Tiki Taka+, Quick Step en Anticipate geven en dan ben je al een heel eind. :P

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:49

ettie1990

PSN:ettiesick

ik zag ergens iets voorbijkomen dat je die 86 vieira tot 89 kan laten evo'en

• heron
ettie1990 schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 11:40:
ik zag ergens iets voorbijkomen dat je die 86 vieira tot 89 kan laten evo'en
Ja, met de CAM evo die je voor 3 swap tokens kan krijgen, kan hij in Crowned Maestro. Ik heb alleen geen 3 tokens. Die kaart ziet er wel goed uit :9~

• pacod
Ik heb helemaal geen zin in die swaptoken grind, maar heb er toch 2 verzameld voor een fodderpack. Hieruit ook een Vinnie gekregen! :D Gelijk even een testpotje gespeeld...hamerde er gelijk vanuit de linkerhoek van het 16 meter gebied een finesse erin!

• Augy
pacod schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 12:45:
Ik heb helemaal geen zin in die swaptoken grind, maar heb er toch 2 verzameld voor een fodderpack. Hieruit ook een Vinnie gekregen! :D Gelijk even een testpotje gespeeld...hamerde er gelijk vanuit de linkerhoek van het 16 meter gebied een finesse erin!
Heb vini al 2x gepackt haha
Rodri gepackt uit die guaranteed royalty sbc. :)

Nog zo’n ding wat ik toch maar raar blijf vinden: hoe kan het dat je sommige avonden onmogelijk wedstrijden kan winnen, hoe goed je ook speelt?
Eerste potje squadbattles met First owners silvers uit de Saudi Arabische league op world class:

3-1 verlies.

Waarom speel ik dit nog? Ik ben kennelijk niet goed genoeg en mag niet meer meedoen van EA.

• Sn3gG3l
pacod schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 12:45:
Ik heb toevallig gisteren per ongeluk mijn 1e gekregen haha. Was van plan dit event te skippen maar kreeg er 1 omdat ik een paar Squad Battles op world class won met kennelijk first owned team :+ Missschien dat ik er nog 1 probeer te halen voor die pack.

• SpaceOdyssey
Moody2204 schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 15:14:
Eerste potje squadbattles met First owners silvers uit de Saudi Arabische league op world class:

3-1 verlies.

Waarom speel ik dit nog? Ik ben kennelijk niet goed genoeg en mag niet meer meedoen van EA.
lol :D

Gooi je wel gelijk 5 wissels erin?
Wat voor tegenstander klik je aan in het menu?
Moody2204 schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 15:14:

3-1 verlies.

In iedere linie gewoon een goede speler inwisselen. Dan is het prima te doen.

• Sn3gG3l
Ik zit nou ff te kijken naar die tokens. Weet iemand of het mogelijk is om die lvl 28 season evo te combineren met die defender evo van de swaps? Daar zou namelijk wel een beest van een defender uit kunnen komen....

SpaceOdyssey schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 16:03:
[...]

lol :D

Gooi je wel gelijk 5 wissels erin?
Wat voor tegenstander klik je aan in het menu?
Ja, de 2 potjes daarna won ik wel, maar ook nog niet zo eenvoudig. Maar jemig wat spelen die teams in squadbattles op een irritante manier zeg. Heel traag en het lukt nauwelijks om de bal af te pakken. En voorin wordt alles afgeblokt. Ik vind het echt verschrikkelijk.
Traeces schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 17:36:
[...]

In iedere linie gewoon een goede speler inwisselen. Dan is het prima te doen.
Voor mij nog lastig zat dus. Maar goed ik zit in Rivals ook maar in div. 5 tegenwoordig.

[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 21-02-2026 19:29 ]

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste