Schiet tussen de palen en je scoort!
Don't do that, don't give us hopePinjataaa schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:56:
Normaal neem ik dit soort biased kanalen met een korreltje zout, maar na dit gezien te hebben, lijkt het wel echt te kloppen.
YouTube: DOCTOR: Trump has 2 to 4 months to live
Ben je überhaupt het onsamenhangend verhaal aan het volgen?xzaz schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:54:
Heel dit topic: Europa moet meer zelf gaan doen -> Goed
Heel dit topic: De VS gaat meer zelf doen -> Boooeeee
De man zuigt wat cijfers uit zijn duim en poneert ze als waarheid. Daar vallen mensen over.
China has the world's largest wind power capacity, with reports from mid-2025 indicating over 570 Gigawatts (GW) of operating wind capacity and rapidly growing installations, making it the global leader in both onshore and offshore wind deployment, with massive ongoing projects adding capacity significantly faster than the rest of the world combined.
In California was het in november rond de $4-4,50 per gallonSlasher schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:56:
[...]
Ik heb dus geen idee ik woon niet in de US, maar wat zijn de "echte" prijzen dan?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Florida vier weken geleden wel getankt voor 2,75 dollar per gallon. Dat was toch wel fijn met een V8.jaspermeul schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:58:
[...]
In California was het in november rond de $4-4,50 per gallon
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Heeft ie ook al gezegd dat de windmolens vogels vermoorden?carpebios schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:58:
Windmolens zijn losers! De volgende keer als ik er 1 zie ga ik dat in mijn auto roepen. LOSERS!
Ja!garriej schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:59:
[...]
Heeft ie ook al gezegd dat de windmolens vogels vermoorden?
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Jagarriej schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:59:
[...]
2025 Opel Grandland AWD Ultimate - 2024 Mazda MX-30
Ja!garriej schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:59:
[...]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Natuurlijk is het interessant zit veel gas; maar ja wij doen niks, we laten de lage middeninkomens de transitie betalen zodat de hoge inkomens met dat geld EV's kunnen kopen. Wanneer ze klaar zijn met de EV's worden ze naar het buitenland geëxporteerd.DutchOwnage schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:59:
Ow jee. Hij vindt de Noordzee wel heel erg interessant....
Ja, maar dan alleen op zijn manier.mprkooij schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:00:
Hij houdt wel van Europa, en wil ons het goed zien doen.
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
En blijkbaar zijn windmolens/turbines in China nergens te zien. Hij heeft zelf naar eigen zeggen nog geen windmolens in China gezien.
Stomme mensen kopen windmolens.
Maar hij is half Schots en half Duits. Wat vind ICE daarvan?
En ja, Groenland hoort bij de VS. Want de VS zijn geweldig.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Waarvoor dank nog!xzaz schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:00:
[...]
Natuurlijk is het interessant zit veel gas; maar ja wij doen niks, we laten de lage middeninkomens de transitie betalen zodat de hoge inkomens met dat geld EV's kunnen kopen. Wanneer ze klaar zijn met de EV's worden ze naar het buitenland geëxporteerd.
Het gaat over de Economie.Vrijdag schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:01:
Heeft die man eigenlijk een doel met dit praatje? Het lijkt wel een verzameling van random triviale dingen. Alsof je op Wikipedia steeds op "random pagina" klikt.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
ow en uit de RTL liveblog...
Echt.. niemand die hem zal tegenspreken.Vandaag om 15:01 uur
Trump goochelt met cijfers (die niet kloppen)
President Trump somt nu in rap tempo op hoe goed de Amerikaanse economie draait onder zijn leiding. Zo is er volgens Trump ‘geen inflatie’ meer in de Verenigde Staten. Dat klopt niet: volgens de laatste cijfers is er een inflatie van circa 2,7 procent in het land en zijn de prijzen van bijvoorbeeld rund- en kalfsvlees met ruim 16 procent gestegen ten opzichte van vorig jaar.
Trump beweert ook dat de Amerikaanse fabrieksproductie met 41 procent is gestegen. Ook dat cijfer klopt niet: de industriële productie groeit weliswaar, maar ‘slechts’ met 0,2 procent.
Right for all the wrong reasons.
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Sowieso 0% inflatie is enorm slecht, dan heb je bijna deflatie dan is er wel wat aan de hand.whyz schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:02:
Het gaat echt alle kanten op met die vent zeg... Dat die überhaupt nog enigszins verstaanbaar is met z'n eigen snikkel in zijn smoel.
ow en uit de RTL liveblog...
[...]
Echt.. niemand die hem zal tegenspreken.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Het is dat je het zegt en dat het de WEF is. Maar anders zou ik het niet geloven.
Blijkbaar ligt Groenland ook precies tussen de VS, Rusland en China. Maar dan zou het in de Beringzee moeten liggen denk ik?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
2025 Opel Grandland AWD Ultimate - 2024 Mazda MX-30
Ik vind hem wel sterk. Hij gelooft er echt inTimDJ schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:07:
dit is slecht zeg
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Onderstreep deze maar. Geschiedvervalsing is vaak onderdeel van territoriale ambities. Maduro deed dat toen hij een oogje had laten vallen op een deel van Guyana. Putin deed dat toen hij ambities kreeg in Oekraïne.ShadowBumble schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:06:
Echt te triest voor woorden dit "Groenland was al van ons in WO2 maar we hebben het terug gegeven" wat een bullshit verzint deze man zeg
Het is een bekend patroon.
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Ik ben heel bang dat hij binnenkort óf uit zichzelf omvalt omdat zijn hersenen ermee ophouden, of hij door iemand 'impeached' wordt met een 5.56mm.squashedraven schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:54:
hij begint nu wel te klinken alsof de batterij op 1% zit. Staat er al iemand klaar met een kist?
Dit gaat echt niet lang meer duren.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Die pikte ik er ook uit. En zei hij, als ik he goed hoorde, dat dat mogelijk breaking news zou moeten zijn dat ie dat nu zegt?xzaz schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:07:
Wat? Ze gaan mensen veroordelen? Voor de verkiezingen?
Verder veel van hetzelfde zover.
Grz D.
Het "we kunnen dit echt niet serieus nemen" toontje van nu.nl is daarnaast ook nog best vermakelijk.Auredium schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:02:
Ik vind het geweldig hoe Trump direct wordt gecontroleerd op zijn uitspraken door nu.nl. Het begint goed met een hoop leugens. Meteen ook de migratiestok in een hoop het vuurtje op te stoken onder extreem rechts in een poging Europese eenwording te versplinteren. XD
Ik vraag mij af hoe lang het duurt voordat ze hem noodgedwongen aan de kant moeten zetten omdat hij mentaal niet meer in staat is op het juiste pad te blijven.
Best triest om een dergelijk wereldleider te zien die zo diep is gevallen. Negeren en focussen wat echt belangrijk is voor de EU en de wereld. De VS valt niet meer te redden als ze een dergelijk persoon aan de macht hebben. Maar goed, ze hebben zelf gekozen voor iemand waarvan bekend was dat hij mentaal niet meer helemaal aanwezig was.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Dat vinden al de rednecks in Trump country ook, die nog nooit buiten hun eigen country zijn geweest en geen idee hebben van wat er verder in de wereld speelt.jdiezrequejo schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:08:
[...]
Ik vind hem wel sterk. Hij gelooft er echt in
Maar zijn we nu vergeten of geupgrade? TH-KH telde de vorige keer als een halveRene schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:09:
BINGO! de 8 oorlogen zijn we niet vergeten!
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Okay... En nu wachten op de 180o ?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Een ieder die Trump "een vriend" noemt zou bij zichzelf te rade moeten gaan of hij wel op het goede spoor zit. Trump, Poetin,Hitler, Djengis Kahn: dat zouden je vrienden niet moeten zijnjdiezrequejo schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:11:
Aaah wat lief! Mark is zijn vriend
Ja maar ze zijn 'big' en in Amerika is alles groot natuurlijk!DutchOwnage schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:13:
Begint ie over z'n battleships. Alle militaire experts zijn het er over eens dat die een totaal achterhaald platform zijn.
Precies, het wordt met de dag zorgwekkender.D-e-n schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:10:
Ik snap de smileys niet zo. Je zou het lachwekkend kunnen noemen wat hij uitkraamt en voor 99% klopt er ook geen bal van maar probleem is dat hij het allemaal meent. En dan hebben we dus te maken met een wrede dictator zoals we die in decennia niet meer gezien hebben, in het machtigste land van de wereld. Dat lijkt me allesbehalve iets om te lachen
Wat ik nog enger vind dan deze demente clown, zijn de mensen om hem heen.
Het is niet eens een verspreking
Omdat dit de Golden Trump dome wordtEnigmA-X schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:15:
Waarom kan die "iron dome" wel in Israel zonder dat land te annexeren eigenlijk?
Met dezelfde levertijden als de Golder Trump phone?
Hahaha, inderdaad!Pinjataaa schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:17:
[...]
De dementie lijkt besmettelijk...Pinjataaa schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:15:
[...]
Precies, het wordt met de dag zorgwekkender.
Wat ik nog enger vind dan deze demente clown, zijn de mensen om hem heen.
...en dezelfde levertijd als het stoppen van de oorlog tussen Rusland en Oekraine. 1 dag toch?Pinjataaa schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:17:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Herax10NL op 21-01-2026 15:18 ]
Ik frut, dus ik epibreer
Who the fuck zijn naar fucking Iran en Afghanistan gegaan trump? Wie?
[ Voor 12% gewijzigd door carpebios op 21-01-2026 15:18 ]
Het is echt alsof je naar de intro van Red Alert 2 zit te kijken.EnigmA-X schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:17:
[...]
...en dezelfde levertijd als het stoppen van de oorlog tussen Rusland en Oekraine. 1 dag toch?
"We're supposed to be allies, you maniac! I'm the one who put you into office!"
Maar dan met de rollen omgedraaid.
In groenland ligt ijs, dus hij is onderweg in de war geraaktStylze schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:19:
waarom heeft hij het nu steeds over Iceland?
Groenland ligt onder een dik pak ijs. En is ook een eiland. Dus potato potatoeStylze schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:19:
waarom heeft hij het nu steeds over Iceland?
Alle reacties zoals "die man is gek" en de "wtf"s overal, zijn een beetje kansloos. We scrollen ons hier een ongeluk zonder echt wat relevants te lezen...
Luister dan gewoonpixels66 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:20:
Deze "liveblog" gaat nog harder dan de nieuwssites. Is het een idee dat we ons onthouden van alle enkelzins commentaren en aan het einde een goeie samenvatting neerzetten en dan discussieren?
Alle reacties zoals "die man is gek" en de "wtf"s overal, zijn een beetje kansloos. We scrollen ons hier een ongeluk zonder echt wat relevants te lezen...
[ Voor 23% gewijzigd door Kartmans1 op 21-01-2026 15:21 ]
Zero Tolerance beleid
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
Topic specifiek beleid
Lees s.v.p. in de topic start de kop "Discussiebeleid en moderatie" goed door:[ZT] Trump II en de Amerikaanse politiek - deel II
/f/image/fraAtedFj1uXqbdw8zndHFCD.webp?f=fotoalbum_large)