• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:05
We hadden Groningen ook nooit moeten sluiten.

Schiet tussen de palen en je scoort!

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:14
Pinjataaa schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:56:
Normaal neem ik dit soort biased kanalen met een korreltje zout, maar na dit gezien te hebben, lijkt het wel echt te kloppen.

YouTube: DOCTOR: Trump has 2 to 4 months to live
Don't do that, don't give us hope

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
xzaz schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:54:
Heel dit topic: Europa moet meer zelf gaan doen -> Goed
Heel dit topic: De VS gaat meer zelf doen -> Boooeeee
Ben je überhaupt het onsamenhangend verhaal aan het volgen?

De man zuigt wat cijfers uit zijn duim en poneert ze als waarheid. Daar vallen mensen over.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

China heeft geen windenergie zegt ie:
China has the world's largest wind power capacity, with reports from mid-2025 indicating over 570 Gigawatts (GW) of operating wind capacity and rapidly growing installations, making it the global leader in both onshore and offshore wind deployment, with massive ongoing projects adding capacity significantly faster than the rest of the world combined.

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:13
Slasher schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:56:
[...]

Ik heb dus geen idee ik woon niet in de US, maar wat zijn de "echte" prijzen dan?
In California was het in november rond de $4-4,50 per gallon

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:25
Windmolens zijn losers! De volgende keer als ik er 1 zie ga ik dat in mijn auto roepen. LOSERS!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:43
jaspermeul schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:58:
[...]

In California was het in november rond de $4-4,50 per gallon
Florida vier weken geleden wel getankt voor 2,75 dollar per gallon. Dat was toch wel fijn met een V8.

• xzaz
Hebben ze geen wiki in de VS?

Wikipedia: Wind power in China

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ow jee. Hij vindt de Noordzee wel heel erg interessant....

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:13
Ik vermoed dat Trump de jetlags niet meer trekt. Is ook zwaar op die leeftijd...

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:06
Het is wel een beetje the greatest hits. Sleepy Joe, no inflation, windmills... Mijn bingo kaart is bijna vol.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:52
Dat het in Europa niet goed gaat klopt overigens wel maar niet op de manier die Trump ons voorliegt. Het gaat in Europa niet goed omdat er ook hier teveel Trumpjes in de politiek zitten en de meeste Europese politici te laf zijn om daar tegenin te gaan

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:40

garriej

Ik las ondertieten.

carpebios schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:58:
Windmolens zijn losers! De volgende keer als ik er 1 zie ga ik dat in mijn auto roepen. LOSERS!
Heeft ie ook al gezegd dat de windmolens vogels vermoorden?

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:02
garriej schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:59:
[...]

Ja!

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:11
[...]

Ja ;)

2025 Opel Grandland AWD Ultimate - 2024 Mazda MX-30

• carpebios
[...]

Ja!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:00
Wat een complete onzin over energie. Olie en gas is in de Noordzee al lang over het hoogtepunt heen (ik werk in die industrie) en China is nou juist de world’s leader in windenergie waar gigantische hoeveelheden worden bijgevoegd ieder jaar.

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

boesOne

meuh

Greenland! Komt ie :)

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:06
Nou, Groenland... kom maar op!

• xzaz
DutchOwnage schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:59:
Ow jee. Hij vindt de Noordzee wel heel erg interessant....
Natuurlijk is het interessant zit veel gas; maar ja wij doen niks, we laten de lage middeninkomens de transitie betalen zodat de hoge inkomens met dat geld EV's kunnen kopen. Wanneer ze klaar zijn met de EV's worden ze naar het buitenland geëxporteerd.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:58
Hij houdt wel van Europa, en wil ons het goed zien doen. :+

• carpebios
Niemand kan Groenland beschermen is hetzelfde als zeggen, wij zijn de grootste dus we nemen het!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:34
mprkooij schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:00:
Hij houdt wel van Europa, en wil ons het goed zien doen. :+
Ja, maar dan alleen op zijn manier.

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:02
Trump is Pearl Harbor vergeten?

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Heeft die man eigenlijk een doel met dit praatje? Het lijkt wel een verzameling van random triviale dingen. Alsof je op Wikipedia steeds op "random pagina" klikt.

En blijkbaar zijn windmolens/turbines in China nergens te zien. Hij heeft zelf naar eigen zeggen nog geen windmolens in China gezien.
Stomme mensen kopen windmolens.

Maar hij is half Schots en half Duits. Wat vind ICE daarvan?

En ja, Groenland hoort bij de VS. Want de VS zijn geweldig.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• carpebios
xzaz schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:00:
[...]

Natuurlijk is het interessant zit veel gas; maar ja wij doen niks, we laten de lage middeninkomens de transitie betalen zodat de hoge inkomens met dat geld EV's kunnen kopen. Wanneer ze klaar zijn met de EV's worden ze naar het buitenland geëxporteerd.
Waarvoor dank nog!

• xzaz
Vrijdag schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:01:
Heeft die man eigenlijk een doel met dit praatje? Het lijkt wel een verzameling van random triviale dingen. Alsof je op Wikipedia steeds op "random pagina" klikt.
Het gaat over de Economie.

• carpebios
Toen hij het over Groenland ging hebben, moest je de zaal horen lachen. Zo van, "wij staan achter je!"

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:22

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik vind het geweldig hoe Trump direct wordt gecontroleerd op zijn uitspraken door nu.nl. Het begint goed met een hoop leugens. Meteen ook de migratiestok in een hoop het vuurtje op te stoken onder extreem rechts in een poging Europese eenwording te versplinteren. XD

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
Trump is er ook van overtuigd dat Groenland ooit van de VS is geweest.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Het gaat echt alle kanten op met die vent zeg... Dat die überhaupt nog enigszins verstaanbaar is met z'n eigen snikkel in zijn smoel.

ow en uit de RTL liveblog...
Vandaag om 15:01 uur
Trump goochelt met cijfers (die niet kloppen)
President Trump somt nu in rap tempo op hoe goed de Amerikaanse economie draait onder zijn leiding. Zo is er volgens Trump ‘geen inflatie’ meer in de Verenigde Staten. Dat klopt niet: volgens de laatste cijfers is er een inflatie van circa 2,7 procent in het land en zijn de prijzen van bijvoorbeeld rund- en kalfsvlees met ruim 16 procent gestegen ten opzichte van vorig jaar.

Trump beweert ook dat de Amerikaanse fabrieksproductie met 41 procent is gestegen. Ook dat cijfer klopt niet: de industriële productie groeit weliswaar, maar ‘slechts’ met 0,2 procent.
Echt.. niemand die hem zal tegenspreken.

Right for all the wrong reasons.

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

boesOne

meuh

Dit is wel extreem smakeloos om de Amerikaanse antifascistische inspanningen te misbruiken om de huidige imperialistische nazi praktijken goed te praten. Dit gaat wel goed vallen in Europa. :+

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• xzaz
whyz schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:02:
Het gaat echt alle kanten op met die vent zeg... Dat die überhaupt nog enigszins verstaanbaar is met z'n eigen snikkel in zijn smoel.

ow en uit de RTL liveblog...

[...]

Echt.. niemand die hem zal tegenspreken.
Sowieso 0% inflatie is enorm slecht, dan heb je bijna deflatie dan is er wel wat aan de hand.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
als ie nog ff doorgaat, krijgen we de stem van Stephen Hawking op dat podium

• carpebios
Wij hebben wapens uit Star Wars! Wij hebben the force! Geweren deden het niet meer. Ik mag er niet over praten! Niemand kent onze kracht. Onze achtertuin dus back off!

• xzaz
Nou Canada maak je borst maar nat.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:11

Player1S

Probably out in the dark

De volgende spreker zou toch gewoon moeten beginnen met "Mister Trump, thank you for that stand up comedy bit. We all laughed our asses off at your nonsense. But now it is time for something based in reality and backed with facts...."

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

xzaz schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:01:
[...]
Het gaat over de Economie.
Het is dat je het zegt en dat het de WEF is. Maar anders zou ik het niet geloven.

Blijkbaar ligt Groenland ook precies tussen de VS, Rusland en China. Maar dan zou het in de Beringzee moeten liggen denk ik?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• squashedraven
het opgeven van kolonies was dus een heel slecht iets schijnbaar

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:27

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Echt te triest voor woorden dit "Groenland was al van ons in WO2 maar we hebben het terug gegeven" wat een bullshit verzint deze man zeg

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:58
Heeft hij al eerder zoveel onzin in 1 speech verkondigd? Hij doet het sowieso veel, maar echt zoveel in 1 speech???

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
Ah, en natuurlijk de "rig elections" van 2020.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

• xzaz
Wat? Ze gaan mensen veroordelen? Voor de verkiezingen?

• carpebios
Ah, de verkiezingen zijn vervalst en de media in de USA is verschrikkelijk!

• xzaz
Zit je daar in je stoel :D

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:30
dit is slecht zeg

Freelance Drupal Developer

• Rene
Ik hoop dat ze de camera straks naar het publiek draaien.... Daar moet iedereen toch met een enorme bak popcorn zitten :+

• carpebios
Ah Putin zijn boezemvriend! Hij had het nooit gedaan, maar hij stopt ook niet meer!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:11
Ik vind hem wel sterk. Hij gelooft er echt in

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
ShadowBumble schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:06:
Echt te triest voor woorden dit "Groenland was al van ons in WO2 maar we hebben het terug gegeven" wat een bullshit verzint deze man zeg
Onderstreep deze maar. Geschiedvervalsing is vaak onderdeel van territoriale ambities. Maduro deed dat toen hij een oogje had laten vallen op een deel van Guyana. Putin deed dat toen hij ambities kreeg in Oekraïne.

Het is een bekend patroon.

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:46

Stoney3K

Flatsehats!

squashedraven schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:54:
hij begint nu wel te klinken alsof de batterij op 1% zit. Staat er al iemand klaar met een kist?
Ik ben heel bang dat hij binnenkort óf uit zichzelf omvalt omdat zijn hersenen ermee ophouden, of hij door iemand 'impeached' wordt met een 5.56mm.

Dit gaat echt niet lang meer duren.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• DomiGijzen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15:56
xzaz schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:07:
Wat? Ze gaan mensen veroordelen? Voor de verkiezingen?
Die pikte ik er ook uit. En zei hij, als ik he goed hoorde, dat dat mogelijk breaking news zou moeten zijn dat ie dat nu zegt?

Verder veel van hetzelfde zover.

Grz D.

• Rene
BINGO! de 8 oorlogen zijn we niet vergeten!

• orf
  • Nu online

orf

Zo nog even een klacht over de nobelprijs.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Auredium schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:02:
Ik vind het geweldig hoe Trump direct wordt gecontroleerd op zijn uitspraken door nu.nl. Het begint goed met een hoop leugens. Meteen ook de migratiestok in een hoop het vuurtje op te stoken onder extreem rechts in een poging Europese eenwording te versplinteren. XD
Het "we kunnen dit echt niet serieus nemen" toontje van nu.nl is daarnaast ook nog best vermakelijk.

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:22

Auredium

Informaticus Chaoticus

Als de huidige speech van Trump ook maar iets bewijst is het dat hij geestelijk niet meer te redden valt. Er kan nu met recht wel worden gezegd dat hij dement is en dat het eng is dat hij zo als spreekpop wordt gemanipuleerd door mensen die het niet goed voor hebben met het Amerikaanse volk en de wereld als geheel.

Ik vraag mij af hoe lang het duurt voordat ze hem noodgedwongen aan de kant moeten zetten omdat hij mentaal niet meer in staat is op het juiste pad te blijven.

Best triest om een dergelijk wereldleider te zien die zo diep is gevallen. Negeren en focussen wat echt belangrijk is voor de EU en de wereld. De VS valt niet meer te redden als ze een dergelijk persoon aan de macht hebben. Maar goed, ze hebben zelf gekozen voor iemand waarvan bekend was dat hij mentaal niet meer helemaal aanwezig was.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Kan er niet ff iemand een sneeuwbal richting dat podium gooien.. Beetje zoals die schoen naar Bush die hij handig ontweek. Gewoon om even te zien wat z’n reactievermogen is ;D

• D-e-n
Ik snap de smileys niet zo. Je zou het lachwekkend kunnen noemen wat hij uitkraamt en voor 99% klopt er ook geen bal van maar probleem is dat hij het allemaal meent. En dan hebben we dus te maken met een wrede dictator zoals we die in decennia niet meer gezien hebben, in het machtigste land van de wereld. Dat lijkt me allesbehalve iets om te lachen

• DutchOwnage
  • Nu online
jdiezrequejo schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:08:
[...]

Ik vind hem wel sterk. Hij gelooft er echt in
Dat vinden al de rednecks in Trump country ook, die nog nooit buiten hun eigen country zijn geweest en geen idee hebben van wat er verder in de wereld speelt.

• xzaz
Mark :D

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:10
"Hello Mark" :-)

• P-Rock
Is zijn Nobelprijs al langsgekomen?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:10

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Rene schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:09:
BINGO! de 8 oorlogen zijn we niet vergeten!
Maar zijn we nu vergeten of geupgrade? TH-KH telde de vorige keer als een halve :P Dus....

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:11
Aaah wat lief! Mark is zijn vriend

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

"Won't use force"

Okay... En nu wachten op de 180o ?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• _Bailey_
  • Niet online
Mark: ''yes daddy, I am here in the crowd''

• P-Rock
Nou, Rutte kan iig met een goed gevoel naar huis.

• DutchOwnage
  • Nu online
Begint ie over z'n battleships. Alle militaire experts zijn het er over eens dat die een totaal achterhaald platform zijn.

• D-e-n
Een ieder die Trump "een vriend" noemt zou bij zichzelf te rade moeten gaan of hij wel op het goede spoor zit. Trump, Poetin,Hitler, Djengis Kahn: dat zouden je vrienden niet moeten zijn

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

DutchOwnage schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:13:
Begint ie over z'n battleships. Alle militaire experts zijn het er over eens dat die een totaal achterhaald platform zijn.
Ja maar ze zijn 'big' en in Amerika is alles groot natuurlijk!

• squashedraven
hij vergeet ook een beetje dat amerika als enige artikel 5 heeft geactiveerd

• xzaz
Wat bedoeld die daar nou weer mee.

• Rene
Canada heeft een lidmaadschap....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HuZXol9FStQRZkzXMk6QIF-G5ho=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fraAtedFj1uXqbdw8zndHFCD.webp?f=fotoalbum_large

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:54

Pinjataaa

Hit me!

D-e-n schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:10:
Ik snap de smileys niet zo. Je zou het lachwekkend kunnen noemen wat hij uitkraamt en voor 99% klopt er ook geen bal van maar probleem is dat hij het allemaal meent. En dan hebben we dus te maken met een wrede dictator zoals we die in decennia niet meer gezien hebben, in het machtigste land van de wereld. Dat lijkt me allesbehalve iets om te lachen
Precies, het wordt met de dag zorgwekkender.
Wat ik nog enger vind dan deze demente clown, zijn de mensen om hem heen.

• Grunwold
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 17:18
Tijd voor een nieuwe iron dome! (?)

• EnigmA-X
  • Laatst online: 16:21
Waarom kan die "iron dome" wel in Israel zonder dat land te annexeren eigenlijk?

• P-Rock
Frankrijk zou per direct het vrijheidsbeeld terug moeten eisen.

• carpebios
Ze hebben nog nooit wat gevraagd, zelfs geen artikel 5 op 9/11!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

"Everyone was perfectly executed"

Het is niet eens een verspreking :X

• carpebios
EnigmA-X schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:15:
Waarom kan die "iron dome" wel in Israel zonder dat land te annexeren eigenlijk?
Omdat dit de Golden Trump dome wordt

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:54

Pinjataaa

Hit me!

carpebios schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:16:
[...]

Omdat dit de Golden Trump dome wordt
Met dezelfde levertijden als de Golder Trump phone?

• _Bailey_
  • Niet online
Mark zal toch wel doorhebben dat Trump hem ziet als een soort van onnozel Pinkeltje he?

• carpebios
Pinjataaa schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:17:
[...]

Hahaha, inderdaad!

• xzaz
Mijn god.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Pinjataaa schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:15:
[...]

Precies, het wordt met de dag zorgwekkender.
Wat ik nog enger vind dan deze demente clown, zijn de mensen om hem heen.
De dementie lijkt besmettelijk... :X

• EnigmA-X
  • Laatst online: 16:21
Pinjataaa schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:17:
[...]

...en dezelfde levertijd als het stoppen van de oorlog tussen Rusland en Oekraine. 1 dag toch?

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:40
IJsland wil 'ie ook al hebben?

[ Voor 6% gewijzigd door Herax10NL op 21-01-2026 15:18 ]

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:32

pistole

Frutter

A smart person called me "Daddy" :-D

Ik frut, dus ik epibreer

• xzaz
???????????????????????

Who the fuck zijn naar fucking Iran en Afghanistan gegaan trump? Wie?

• carpebios
WTF, Amerika laat Oekraïne dik in de steek! Ze zijn gewoon bang van Putin. Hoezo zouden zij Amerika niet helpen, zoals iedereen deed met 9/11?

[ Voor 12% gewijzigd door carpebios op 21-01-2026 15:18 ]

• Milo85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:12
Zoveel onzin dat die man uitkraamt...

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:47
waarom heeft hij het nu steeds over Iceland?

Playstation 5

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

EnigmA-X schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:17:
[...]

...en dezelfde levertijd als het stoppen van de oorlog tussen Rusland en Oekraine. 1 dag toch?
Het is echt alsof je naar de intro van Red Alert 2 zit te kijken.

"We're supposed to be allies, you maniac! I'm the one who put you into office!"

Maar dan met de rollen omgedraaid. :X

• squashedraven
Stylze schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:19:
In groenland ligt ijs, dus hij is onderweg in de war geraakt

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Stylze schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:19:
Groenland ligt onder een dik pak ijs. En is ook een eiland. Dus potato potatoe 8)

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:07
Deze "liveblog" gaat nog harder dan de nieuwssites. Is het een idee dat we ons onthouden van alle enkelzins commentaren en aan het einde een goeie samenvatting neerzetten en dan discussieren?

Alle reacties zoals "die man is gek" en de "wtf"s overal, zijn een beetje kansloos. We scrollen ons hier een ongeluk zonder echt wat relevants te lezen...

• carpebios
The F47? O no, the F-trump!

• carpebios
pixels66 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:20:
Deze "liveblog" gaat nog harder dan de nieuwssites. Is het een idee dat we ons onthouden van alle enkelzins commentaren en aan het einde een goeie samenvatting neerzetten en dan discussieren?

Alle reacties zoals "die man is gek" en de "wtf"s overal, zijn een beetje kansloos. We scrollen ons hier een ongeluk zonder echt wat relevants te lezen...
Luister dan gewoon

• xzaz
"And we will remember".... de woorden zijn eruit.

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:43
Maar zijn speech leest hij toch grotendeels voor van een autocue? Dus dit is allemaal vooraf opgeschreven, echt niet alleen door hemzelf. Hij gelooft het allemaal zelf natuurlijk, maar het is nog een samenwerking ook…

[ Voor 23% gewijzigd door Kartmans1 op 21-01-2026 15:21 ]

Pagina: 1 ... 47 48 Laatste

Let op:
Zero Tolerance beleid
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
Topic specifiek beleid
Lees s.v.p. in de topic start de kop "Discussiebeleid en moderatie" goed door:
[ZT] Trump II en de Amerikaanse politiek - deel II
Ontwikkelingen rond Venezuela, Groenland, etc mogen in Opkomst Amerikaans imperialisme (Venezuela etc.).