De vergelijkingen met een beroemde Oostenrijks schilder zijn volgens mij vrij groot :-). Het patroon is zo ongeveer identiek. Die ICE agenten worden nu gebruikt "voor illegalen" maar met zo'n groot aantal kun je die zomaar inzetten om "verkiezingen in de gaten te houden". Kuch - de SA van 80 jaar terug.tweakduke schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 22:36:
[...]
Die gedachte bekruipt mij ook wel eens, het hek is eigenlijk helemaal van het dam sinds de Big Beatifull Bill is aangenomen.
De ice heeft sindsdien een ongekend budget en we zien ook steeds meer de gevolgen daarvan. Je kunt het wel gaan vergelijken met andere regimes die hun privé garde hebben. Daarnaast gebruikt Trump vaak de noodtoestand om dingen door te duwen en test de grenzen. Het hooggerechtshof houdt hem hier niet genoeg in tegen.
[...]
Het buitenland beleid gaat ook echt niet meer om samenwerking, maar is nu machtspolitiek. De seinen stonden al op rood toen se kring rondom Trump bekend werd met zijn stafchef als prominent voorbeeld Stephen Miller.
De midterms gaat naar mijn mening wel een ultieme test worden of er nog legitieme en vrije verkiezingen mogelijk zijn. De laatste strohalm van de democratie.
Bron van quote en context van mijn post:
https://reportersonline.n...nente-noodtoestand-leeft/
Het probleem voor Trump is dat de Democraten de affordability kaart spelen. Additionele tarieven raken zijn burgers en dus ook zijn positie voor de mid terms. Hiermee snijdt hij zichzelf in de vingers. Bovendien riskeert hij dat mensen een tariff fatigue krijgen, met wederom een verzwakking van zijn positie.
Hij probeert met shock en dreiging zaken af te dwingen, maar hij vergeet dat we daar al aan gewend zijn geraakt.
Hij probeert met shock en dreiging zaken af te dwingen, maar hij vergeet dat we daar al aan gewend zijn geraakt.
Die extra tarieven zijn een zwaktebod, wat verwachten ze daarmee te bereiken?Standeman schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 21:43:
Trump is gewoon een watje. Als hij überhaupt ballen had gehad had hij wel 5000% import tarieven opgelegd.
Waarom beginnen ze niet gewoon met de invasie? Might makes right, dat was toch het credo?
Die malle tarieven zijn misschien eerder ingegeven door zijn narcistische afwijking, men is het oneens met hem en dat wringt.
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Oh, we moeten zeker wel wat doen in termen van actie. We moeten alleen niet treiterende berichtjes eruit gooien a la Trump met het idee dat we hem dan lekker terugpakken. Dat voelt moreel misschien wel goed maar het enige dat je bereikt is verdere escalatie zonder structuur, en die structuur wil je wel.Jerie schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 22:34:
Tit-for-tat is de enige taal die mensen zoals Trump (en Poetin) begrijpen. Reageer je niet, dan ben je zwak. Je moet eerst met elkaar afstemmen hoe te reageren.
Het nadeel is natuurlijk dat het initiatief op deze manier altijd bij Trump ligt, en het lijkt alsof de EU niks doet of niks kan doen, maar dat nadeel moeten we op de koop toe nemen, aangezien we van zelf lekker provoceren niet wijzer gaan worden. Gewoon lekker meer handelsdealtjes afsluiten en langzaam maar zeker van Amerika weg bewegen, terwijl meneer als de olifant in de porseleinkast rondstampt. De EU molens malen langzaam (frustrerend langzaam soms), maar ze malen wel.
[ Voor 29% gewijzigd door MneoreJ op 17-01-2026 22:51 ]
Dat raakt kant noch wal. Niet "dat slaat kant noch wal". Wel "dat slaat als een tang op een varken".
Sluit gewoon tegenstanders uit op basis van, ehh... verzin iets, extreemlinks terrorisme. Tim Waltz heeft al een dagvaarding aan zijn broek hangen vanwege Minnesota. Het Poetin handboek. Wat ook op zichzelf niets nieuws was.De_Bastaard schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 22:39:
[...]
De vergelijkingen met een beroemde Oostenrijks schilder zijn volgens mij vrij groot :-). Het patroon is zo ongeveer identiek. Die ICE agenten worden nu gebruikt "voor illegalen" maar met zo'n groot aantal kun je die zomaar inzetten om "verkiezingen in de gaten te houden". Kuch - de SA van 80 jaar terug.
Ik ga nog maar eens The Man In The High Castle kijken lezen.
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
Gaan we trouwens nog wel gewoon een leuk potje voetbal spelen komende zomer?
Ik ben niet van de voetbal, maar ik werk wel voor een Amerikaans bedrijf en ik kies er strategisch voor om geen paspoort in bezit te hebben momenteel. Was je ook naar de Olympische spelen van 1936 gegaan?Robkazoe schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 23:07:
Puur praktisch: je krijgt opeens 250$ extra kosten voor je visa, Trump wil de wedstrijden weghalen bij blauwe steden want corruptie (kan je opeens je hotel ergens anders boeken) en ICE kan je vakantie zomaar verlengen in Honduras.Robkazoe schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 23:07:
Het voelt niet aan als spelen van '36. Dit is aanzienlijk erger. En zelfs als je Blanke Witte Man bent en best veilig, dan is het de wispelturigheid daar een probleem. Nederland-Colombia kan zomaar bv niet doorgaan als het hele team wordt gearresteerd.
En als vrouw heb je niets meer te zoeken in de VS:
In the aftermath, a specific acronym, "A.W.F.U.L." – standing for "Affluent White Female Urban Liberal" – has been aggressively promoted by right-wing commentators and internet trolls to describe Good and other women whose political views they oppose.
Ik heb ook heel weinig meer met voetbal. En wat mij betreft slaan we het toernooi gewoon over. Maar hier zitten ook nog wel wat aspecten in:nehal3m schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 23:09:
[...]
Ik ben niet van de voetbal, maar ik werk wel voor een Amerikaans bedrijf en ik kies er strategisch voor om geen paspoort in bezit te hebben momenteel. Was je ook naar de Olympische spelen van 1936 gegaan?
1. Het geven van de fifa world peace prijs was al een beroerd idee en ziet er met de dag slechter uit.
2. Mocht een speler ooit een foute tweet over Donald trump de wereld in geslingerd hebben, succes het land in of uit te komen.
3. Wil je überhaupt spelen in een land die op het punt staat om de NAVO te ontbinden en WWIII aan het opzetten is?
4. De landen die nu sancties gekregen hebben, zijn toevallig ook grote voetballanden. Als die niet op komen dagen is dat een flinke aderlating.
5. FIFA en UEFA zitten ook in een machtsstrijd verwikkeld.
Maar onderaan de streep zal het Nederlands elftal wel weer een mooie Wijnaldum statement maken en gewoon gaan. En half Nederland kijkt ook gewoon trouw de wedstrijden.
Sowieso was ik al niet van voetbal, maar als je ziet waar en hoe het vorige was en de komende (meerdere) edities gaan zijn... Wie überhaupt wel nog dan?Robkazoe schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 23:07:
En dan de FIFA/Infantino.
Wat een pure corrupte flutsport.
Ga gewoon lekker gelijkwaardig korfballen ofzo.
Trek de Europese teams terug, eens kijken wat er dan nog van over blijft en met name wie pislink gaat worden dat hij/zij miljarden mis loopt en slechte reputatie... Want dat is de enige taal die verstaan wordt.
Het spelletje niet meer mee spelen, een ander spelletje gaan doen, in een andere zandbak met anderen die wel de schepjes delen.
Als EU zou ik nu niet gaan reageren, maar op de achtergrond flink gaan morrelen aan de fundamenten van de Amerikaanse economie. Petrodollar, bonds, afbouwen van Amerikaanse bedrijven. Niet morgen. Wel over een half jaar.
[ Voor 38% gewijzigd door DropjesLover op 17-01-2026 23:36 ]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Ik ben wel van het voetbal; eredivisie en zeker ook NL elftal, maar wat mij betreft slaan we ook lekker over dit jaar gezien de huidige ontwikkelingen. Toch gaat dat 99,9% zeker niet gebeuren. Vorig WK in Qatar had de KNVB ook stoere woorden met "het mensenrecht moet gerespecteerd worden, er moeten dingen veranderen anders gaan we niet." Puntje bij het paaltje was er daar natuurlijk niks veranderd, maar had de KNVB toch wel weer een kutsmoes om te gaan. Money rules the world.DropjesLover schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 23:31:
[...]
Sowieso was ik al niet van voetbal, maar als je ziet waar en hoe het vorige was en de komende (meerdere) edities gaan zijn... Wie überhaupt wel nog dan?
En dan de FIFA/Infantino.
Wat een pure corrupte flutsport.
Ga gewoon lekker gelijkwaardig korfballen ofzo.
Toen Blatter weg ging was er een zucht van verlichting bij iedereen, maar met Infantino is er iemand aan het roer gekomen die nóg corrupter is dan zijn voorganger. Met de FIFA peace price als absoluut dieptepunt. Wat een aanfluiting, maar wat dat betreft past ie prima in het straatje Trump en Poetin.
De KNVB heeft de ruggegraat van een visstick, maar de EU helaas ook. Al met al heb ik dus weinig hoop op enige daadkracht vanuit Europa na het overleg van morgenmiddag.
Tja, er zijn al uitzonderlijke zaken gaande in dit speelveld, zoals Eurovisie Songfestival. Onder de streep is het makkelijk praten. Als sporter is het anders. Hoe zou je je voelen als Colombiaan in het hol van de leeuw? Voel je je welkom? Komt er boegeroep? Wie het weet mag het zeggen. Wat als je het visa niet rond zou krijgen? Maar er is nog een ander aspect voor sporters. Zo'n sportevenement is relatief uniek, eens in de vier jaar. Als aanvaller kun je slechts enkele keren mee, verdedigers en keepers gaan het langst mee (i.v.m. conditie / aftakeling). Niet meedoen is dus echt een groot offer; dat is wel anders bij een Songfestival.Robkazoe schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 23:30:
[...]
Ik heb ook heel weinig meer met voetbal. En wat mij betreft slaan we het toernooi gewoon over. Maar hier zitten ook nog wel wat aspecten in:
1. Het geven van de fifa world peace prijs was al een beroerd idee en ziet er met de dag slechter uit.
2. Mocht een speler ooit een foute tweet over Donald trump de wereld in geslingerd hebben, succes het land in of uit te komen.
3. Wil je überhaupt spelen in een land die op het punt staat om de NAVO te ontbinden en WWIII aan het opzetten is?
4. De landen die nu sancties gekregen hebben, zijn toevallig ook grote voetballanden. Als die niet op komen dagen is dat een flinke aderlating.
5. FIFA en UEFA zitten ook in een machtsstrijd verwikkeld.
Maar onderaan de streep zal het Nederlands elftal wel weer een mooie Wijnaldum statement maken en gewoon gaan. En half Nederland kijkt ook gewoon trouw de wedstrijden.
Over een paar weken OS in Milaan. Ik kan zo drie wereldleiders noemen die daar prima mogen worden opgepakt. Al betwijfel ik dat ze komen opdagen.
Ik zou trouwens hoe dan ook de koning niet naar de VS sturen.
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
Juist wel joh. Absolute heersers zijn weer helemaal populair in de VS, kunnen we ze een echte koning sturen om te laten zien hoe het wel moet. Met Wim-Lex die zo lekker gewoon gebleven is, en z'n vrouw die uit Zuid-Amerika komt en het tot koningin geschopt heeft.Jerie schreef op zondag 18 januari 2026 @ 00:10:
Ik zou trouwens hoe dan ook de koning niet naar de VS sturen.
Dat raakt kant noch wal. Niet "dat slaat kant noch wal". Wel "dat slaat als een tang op een varken".
als dat gebeurt gaat China in nog geen 24 uur later richting Taiwan. Zij wachten alleen om een in hun ogen geldige reden om die move te maken ( en volgens mij zal China het inlijven van Groenland dit als legitieme redenen zien), het zielige is dat Trump dat niet eens snapt.mekkieboek schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 22:46:
[...]
Die extra tarieven zijn een zwaktebod, wat verwachten ze daarmee te bereiken?
Waarom beginnen ze niet gewoon met de invasie? Might makes right, dat was toch het credo?
Die malle tarieven zijn misschien eerder ingegeven door zijn narcistische afwijking, men is het oneens met hem en dat wringt.
Die wil en daar heeft hij nu volop zijn zinnen gezet als de President de gescheidenis in te gaan die er voor gezorgd heeft dat de US weer een heel stuk groter is geworden, net als Andrew Johnson die dus Alaska heeft gekocht (op 9 april 1867), klein detail, deze president was dus wel een Democraat, oeps. echter het heeft nog tot 3 januari 1959 geduurt voordat Alaska ook een eigen staat is geworden, dus bijna 100 jaar later pas.
Ja, ik weet ook zeker dat je intentie goed is. Maar wij (mensen die zich enigszins verdiepen in ASS) wisten dit eigenlijk al. Zo heb ik ASS, en kinderen. Voor ik voor kinderen koos, heb ik me hierin moeten verdiepen. Inmiddels hebben drie van de vier gezinsleden een diagnose, en nummer vier is bijna zo oud dat hij ook mag.wildhagen schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 16:32:
[...]
Mee eens, maar de ongekende hoeveelheid onzin die Trump de wereld in slingert, net zoals die andere antivaxx wappie RFK die door Trump als minister van Volks(on)gezondheid benoemd is levert wel gevaar op voor de volksgezondheid.
Imho is het goed om dat nog eens te benadrukken. Zeker als dat zoals hier gebaseerd is op medisch onderzoek door medisch deskundigen, en niet zoals Trump of RFK die hun wetenschappelijke informatie baseren op de geur van hun eigen scheet uit de onderbuik die ze even daarvoor gelaten hebben.
Helaas is onze samenleving zo verziekt dat mensen in hun fabeltjesfuik die artikelen niet lezen. Want dit valt dan niet onder 'dat andere geluid' of 'die frisse wind' en wordt gereduceerd tot 'ook (maar) een mening' of er wordt gezegd 'eigen onderzoek te doen'. Bij bijvoorbeeld Ongehoord Nederland ga je hier niets over lezen/zien want het trapt niet tegen de gevestigde orde, en het past niet in hun radicaalrechtse straatje.
Het lijkt onvermijdelijk dat deze tweedeling in de maatschappij uit gaat monden in een conflict, tenzij. Tenzij dat eerst in de VS zou gebeuren. Vergeet niet dat ook elders in de wereld fascisme in opkomst was tijdens de vooravond van WOII. Het boek: It Can't Happen Here van de Amerikaanse auteur Sinclair Lewis is uit 1935. In 2017 kwam een Nederlandse vertaling: https://www.hebban.nl/boe...-hier-niet-sinclair-lewis
Het wachten is op het moment dat de vogeltjes geen ruimte hebben om te fluiten. Dat noem ik het MH17 moment. Een ramp die de natie (of liever: het continent) zou doen verbinden, en de ogen zou openen. Specifiek qua luchtvaart had het zo kunnen gebeuren eind vorig jaar, er hebben toen enkele keren bijna-ongelukken plaatsgevonden bij de Antillen. Puur vanwege roekeloosheid van de Amerikanen aldaar. Maar ik doel niet op luchtvaart specifiek. Het kan ook een grote kernramp of milieuramp betreffen.
Wat dit betreft kan Trump een verbindende factor zijn... voor zijn voormalige bondgenoten.
Iemand als Rutte moet stoppen met stroop op de mond smeren. Het werkt niet, wordt gezien als zwakte. Overigens, het vermelden waard: het kan wel gefunctioneerd hebben om de boel uit te stellen. Rutte kan zich nu beter op maken voor een vertrek van VS uit NAVO. Hij kan zijn organisatie en bondgenoten daar op voorbereiden, en ik denk dat dat achter de schermen inmiddels speelt. De vraag is of Rutte dan nog de juiste man op de juiste plaats is.
Dat Georgië in Azië ligt. Ik zou zeggen Europa. De hoogste berg van Europa ligt daar ook in de buurt. Op zich hoeven Noorwegen, VK, Canada niet bij de Unie. Dat kan ook middels bilaterale verbanden dichter bij elkaar komen (zie Mercosur akkoord). Waar ik me meer zorgen om maak, is de invloedssfeer van VS op de Pacific: Japan, Zuid-Korea, Australië. Dat is voor ons veel lastiger te verdedigen/helpen tegen China of VS. En laten Zuid-Koreaanse bedrijven (SK Hynix en Samsung) nu net tonnen aan RAM aan OpenAI verkopen.
Volgens NOS zijn de heffingen van 10/25 % zelfs tot het moment dat Trump groenland kan kopen:
En zoals gezegd kunnen heffingen niet worden opgelegd aan individuele lidstaten dus hoe ze dat dan willen doen
Want we sturen het dan gewoon via een ander EU land.
Ik snap dat niet iedereen Groenland belangrijk genoeg vindt. Maargoed vroeg of laat komt deze chantage op een punt dat voor iedereen een rode lijn is. Want een chanteur heeft nooit genoeg. Beter vroeg dan laat een streep in het zand trekken.
Bovendien, Groenland maar even weggeven om de boel te sussen en voor Oekraine is ook een gevaarlijke optie. Ja het zijn maar 60.000 mensen, maar dat gaat tot enorme reparatiebetalingen leiden later. Zie hoe bijvoorbeeld de Chagos Archipel (BIOT/Diego Garcia) bevolking nog steeds bezig is met rechtszaken Wikipedia: Chagos Archipelago sovereignty dispute . Het was ontzettend fout wat hen is aangedaan, en als dat nu in deze eeuw waarin we echt beter moeten weten nog eens gebeurt, zal dat nog veel grotere consequenties hebben.
En op emotie reageren? Dat vind ik ook niet zo'n slecht idee. Immers, dat is de enige onderbouwing van Trump's handelen dus blijkbaar is dat ook het enige waar hij gevoelig voor is.
Dat is iets waar Nederland sowieso niet over gaat (al hebben we daar wel een mening over natuurlijk). Dus het niet sturen van militairen had nauwelijks geholpen. Die heffingen komen er toch wel.
En zoals gezegd kunnen heffingen niet worden opgelegd aan individuele lidstaten dus hoe ze dat dan willen doen
Ik snap dat niet iedereen Groenland belangrijk genoeg vindt. Maargoed vroeg of laat komt deze chantage op een punt dat voor iedereen een rode lijn is. Want een chanteur heeft nooit genoeg. Beter vroeg dan laat een streep in het zand trekken.
Hier ben ik het niet mee eens. De VS is Trump nu. Er zijn nog wel goede Amerikanen maar de regering is waar we zaken mee doen. Daar zitten geen goede kanten meer aan. De VS heeft nog wel potentiele goede kanten maar die worden alleen echt als de democraten ooit weer in het zadel komen. Dat zijn de enigen waar we aan moeten denken. En zouden de democraten het ons kwalijk nemen als we tegen Trump zijn belangen in gaan? Dat denk ik niet. Dingen die Trump niet in kan voeren is geen puin dat zij straks weer op hoeven te ruimen.walletje-w schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:01:
Er moet hier gewoon een zeer diplomatiek spel gespeeld gaan worden door de EU. Korte termijn zo min mogelijk schade maar lange termijn zoveel mogelijk profijt. Dit emotioneel aanvliegen is dezelfde fout maken als dat Donald Trump nu doet. Er zitten nog steeds een ontzettend goede kant aan de VS, die kant is nu niet de bovenliggende partij maar is wel iets om substantieel rekening mee te houden. Dat is wat je ook moet steunen vanuit de EU.
Naast natuurlijk dat je minder afhankelijk moet worden van de VS zodat je minder vatbaar bent voor chantage. Maar individualistische wereldmachten die niet willen samenwerken zijn een recept voor nog veel meer problemen.
Bovendien, Groenland maar even weggeven om de boel te sussen en voor Oekraine is ook een gevaarlijke optie. Ja het zijn maar 60.000 mensen, maar dat gaat tot enorme reparatiebetalingen leiden later. Zie hoe bijvoorbeeld de Chagos Archipel (BIOT/Diego Garcia) bevolking nog steeds bezig is met rechtszaken Wikipedia: Chagos Archipelago sovereignty dispute . Het was ontzettend fout wat hen is aangedaan, en als dat nu in deze eeuw waarin we echt beter moeten weten nog eens gebeurt, zal dat nog veel grotere consequenties hebben.
En op emotie reageren? Dat vind ik ook niet zo'n slecht idee. Immers, dat is de enige onderbouwing van Trump's handelen dus blijkbaar is dat ook het enige waar hij gevoelig voor is.
[ Voor 70% gewijzigd door Llopigat op 18-01-2026 01:02 ]
@Llopigat niet ons probleem. Net als ‘de muur’ betalen ze het zelf. Tot nu toe hebben we meer profijt dan problemen gehad van de heffingen. En de nieuwe verdragen moeten nog in gaan.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
De VS is vanwege situatie Iran nu een vliegdekschip (de Abraham Lincoln) met torpedojagers van de Zuid-Chinese zee aan het verplaatsen richting de Perzische Golf.Jan-tweak schreef op zondag 18 januari 2026 @ 00:36:
[...]
als dat gebeurt gaat China in nog geen 24 uur later richting Taiwan. Zij wachten alleen om een in hun ogen geldige reden om die move te maken ( en volgens mij zal China het inlijven van Groenland dit als legitieme redenen zien), het zielige is dat Trump dat niet eens snapt.
Die wil en daar heeft hij nu volop zijn zinnen gezet als de President de gescheidenis in te gaan die er voor gezorgd heeft dat de US weer een heel stuk groter is geworden, net als Andrew Johnson die dus Alaska heeft gekocht (op 9 april 1867), klein detail, deze president was dus wel een Democraat, oeps. echter het heeft nog tot 3 januari 1959 geduurt voordat Alaska ook een eigen staat is geworden, dus bijna 100 jaar later pas.
Wat je zegt over Groenland zou kunnen maar hoorden we ook over Krim.
Trump heeft Taiwan allang opgegeven, doch je praat alsof Taiwan zonder slag of stoot zou verliezen. Als dat zo zou zijn, dan had China Taiwan allang ingenomen. Als Taiwan aan wordt gevallen, dan kan Taiwan militair-civiel China heel hard raken door een milieuramp te veroorzaken middels een aanval op een grote stuwdam. Gezien het gevolg toch gaat zijn de vernietiging van Taiwan, kunnen ze die aanval net zo goed realiseren op het moment dat China over gaat tot een aanval.
Venezuela had een dergelijke leverage niet. Bovendien is er eigenlijk nauwelijks sprake van een regime change in Venezuela. Ja, de vice lijkt op een stropop, maar hoe het precies zit? Dat moet nog blijken.
Ik denk ook dat China heel goed weet hoe de boterhammen gesmeerd zijn, en dat ze echt niet naar de VS aan het kijken zijn voor "morele rechtvaardiging" in de vorm van een VS-annexatie. Maar zolang China niet 100% zeker weet dat de VS niets gaat doen, en Japan niet, en Zuid-Korea niet, en dat ze Taiwan met "acceptable losses" kunnen overnemen... dan houden ze zich nog even koest. In tegenstelling tot Trump zijn ze daar namelijk niet als kleine kinderen aan het roepen dat ze toch echt dit stukje land willen en het koste wat kost willen hebben, ze staan daar iets meer met de voeten op de geopolitieke grond.
Let op:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[ZT] Trump II en de Amerikaanse politiek - deel II
Zero Tolerance beleid
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
Topic specifiek beleid
Lees s.v.p. in de topic start de kop "Discussiebeleid en moderatie" goed door:[ZT] Trump II en de Amerikaanse politiek - deel II