| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
kijken we er hier anders tegen aan dan?schumi2004 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:18:
[...]
Ow ben maar niet bang dat had ik al in zijn eerste termijn en ervoor door.
Blijft bijzonder dat men dat aan de andere kant van de plas maar niet inziet.
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Inderdaad. Het feit dat de PVV wederom de grootste partij is geworden bij de meest recente verkiezingen, ondanks het laten klappen van de coalitie, zegt genoeg.polthemol schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:28:
[...]
kijken we er hier anders tegen aan dan?We hebben een compleet kabinet verkozen hierop afgelopen 'seizoen'. Ik denk dat we onszelf niet hoger moeten inschatten op dat vlak hoor.
Mensen stemmen keihard met hun onderbuik, ook hier.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Al vaker genoemd door mij, maar mensen moeten ook echt echt echt 'American Dharma' kijken, waar Steve Bannon gewoon glashelder neerlegt wat er ging gebeuren, wat men ging doen. Inclusief het exporteren van deze politiek richting Europa.FrambozenTaart schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:31:
[...]
Inderdaad. Het feit dat de PVV wederom de grootste partij is geworden bij de meest recente verkiezingen, ondanks het laten klappen van de coalitie, zegt genoeg.
Mensen stemmen keihard met hun onderbuik, ook hier.
Wij zijn niet anders, we zijn slechts een lager versienummer vooralsnog.
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Let op:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[ZT] Trump II en de Amerikaanse politiek - deel II
Zero Tolerance beleid
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
Topic specifiek beleid
Lees s.v.p. in de topic start de kop "Discussiebeleid en moderatie" goed door:[ZT] Trump II en de Amerikaanse politiek - deel II